فیلم مستند ارابه خدایان و فراتر از آن با زیرنویس فارسی

بیگانه‌هایِ باستانی,Ancient Aliens نام یک سریال مستند آمریکأی است که از شبکهHistoryپخش شده است این برنامه، نظریه و تئوری که انسان در گذشته در تماس با موجوداتی خارج از دنیای ما (فرا زمینیان) بوده را با بررسیِ اسنادِ تاریخی، اماکن باستانی و افسانه‌های ملل مختلف ارائه میدهد آیا موجودات هوشمند خارج از کره زمین وجود دارند؟ آیا آنها با ما در تماس بوده اند؟ این قسمت، پیش قسمت سری اول میباشد.



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+124
رأی دهید
-10

alireza.ch - نوشاتل - سوییس
اراجیف محض...تمسخر علم
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 02:11
olagh3kaleh - منچستر - انگلیس
اگر انشتین و گالیله و نیوتون و ذکریا رازی‌ و کوپرنیک و پاستور و مادام کوری و استیو جاب و....... زنده بودن حالا با دیدن این فیلم دست به خودکشی‌ دست جمعی‌ میزدن. این همه سال بشر با تولید علم و دانش تونسته تا قسمتی‌ از شر خرافات جادوگری و دین زدگی راحت شه حالا توی قرن ۲۱ یه مشت الاغ ببین چه چیزی تو کله مردم می‌کنن
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 03:50
Ghooloo - آبادان - ایران
خب الانه که علما تشریف بیاورند و یکی‌ یکی‌ تئوری جنگ ستارگان ورژن ایرانی‌ را به نمایش بگذارند و ثابت کنند که وقتی‌ بال مگس را کندیم و گفتیم کیش و نتوانست پرواز کند یعنی‌ مگس کر می‌شود! ;-))
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 04:59
ktkntiuk - مونيخ - المان
ما که به خدا و پیغمبر و دین و مین, امام و ولی‌ و دلی‌ نداریم. اما حد اقل به ما بگین که : طبیعت، آبها، کوهساران و حتّی ما انسانها و بقیه موجودات چجوری بوجود اومدیم؟!.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 07:00
sting68 - گنبد - ایران
الله اکبر
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 08:24
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
آقاى اریش فون دنیکن هم کتابهاى زیادى در ٥٠ سالاخیر در اینباره نوشته از جمله ارابه خدایان و طلاى خدایان. او خدایان را همان موجودات فضایى میخواند و تئورى هاى زیادى در مورد وجود موجودات فضایى در هزاران سال پیش روى کره زمین مطرح کرده ولى نتونسته هنوز ثابت کنه.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 09:03
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
جالب و دیدنی بود. البته بعضی قسمتهاش با عقل جور در نمیاد. و البته در مقایسه با ادیان وقتی ما جفنگیات ادیان رو به سادگی می پذیریم گفته های این چنینی قابل قبول تره وحداقل به شعور ادم توهین نمی شه
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 10:08
abnabat2012 - امستردام - هلند
بسیار جالب و آموزنده پرسشهای زیادی را در ذهن من ایجاد کرد
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 11:18
shahdost - دیکسموید - بلژیک
ببخشید شما این‌ها مثل ما مسلمانان با تقوا نیستند و امام زمان ندارند حالا برو براشون ۲۵۰۰ رکعت نماز بخوان
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 12:00
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
شما که ادعا می‌کنید زمان شاه آگاهی‌ نبود!!!! جز ترجمه ی فارسی قرآن----کتابهای این نویسنده در تیراژ‌های بالا منتشر می‌‌شد و در مجلات هم بود ارابه ی خدایان و طلای خدایان که نه تنها اسلام !!یهودیت پدر اسلام را نیز به چالش کشید----!!!! تنبلی فکری و منافع سیاسی خود را به حساب درهای بسته نگذارید!! حال که به ایران گندی زده اید که در تاریخ سابقه نداشته!!!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 12:08
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
-از کتاب ارابه ی خدایان-نوشته یی از تورات یهودیان!!سفر حزقیال نبی! در کنار نهر خابور قدم میزدم به ناگهان اتاقکی فلزی را در آسمان دیدم که از انتهای آن دودی بیرون میامد---بر زمین فرود آمد ---خداوند در لباسی درخشنده و نقره یی از آن خارج شد!! خداوند کمربندی داشت که اگر کسی‌ را نمی‌‌پذیرفت برقی‌ از کمربند او ساطع که انسان را میکشت---به اتاقک خدا فرود آمدم از زمین دور شدیم نهر خابور به صورت نخی در آمد---به خدا گفتم دلم برای امتم تنگ شده...او امّتم را در پنجره او کوچک به من نمود !!تلویزیون!!سپس به زمین باز گشتم!!!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 12:20
odin - انتورپن - بلژيك
پروفسور هاوکینگ در یکی از مصاحبه ها مینویسه : چرا این موجودات فضایی همیشه خودشون رو به انسانهای خل و چل نشون میدن؟ چطوره که بجای تماس با دانشمندها و یا رهبران جهان همیشه میرن سراغ یک سری انسان مشکوک و روان پریش دقیقآ کلمه او ignorent. تفکری که همیشه برای سوالها و معماهای بشری دنبال راه حل اسون میگرده و یا بدون تحقیق و ازمایش دنبال مغالطه است و سعی میکنه سوال را با سوال و مسائل مرموز پاسخ بده، هیچ فرقی با دین باورهای خرافاتی نداره. این ساختن اهرام و پیرامیدها و جاده ها رو به ایلینها نسبت میده، اون یکی پرواز با دل دل و مرده زنده کردن را به خدا! در صورتیکه این افراد نه از علوم امروزی اطلاع و باور به اون دارن، نه از علوم قدیم و باستانشناسی داریوش کبیر کانالی به عظمت سوئز را درست کرد، مدارک و سنگ نوشته های اونهم هنوز هست، اما اینها هنوز ساخت پیرامیدها رو به ایلینها نسبت میدن. بابا جان دکتر زاهی هواس باستانشناس اجیپتی زنده است و همه سوالهای این کتاب رو در مورد اهرام جواب داده.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 13:07
کبالت - کرج - ایران
این موجودات فضایی خیلی احمقن اینهمه سال نوری زحمت میکشن و به زمین سفر میکنن و بعدش یه دالی میکنن و خداحافظ نه سلامی نه علیکی شایدم مرض دارن و مردم آزاری میکنن.حالا از اینا گذشته قبول که موجودات فضایی مرتب به زمین میومدن و زمین حکم قهوه خونه بین راهی رو داشته چرا هیچ آثاری ازشون نمونده با توجه به اینکه در ساخت یه سفینه از گل وآجر و تیر چوبی استفاده نمیشه بلکه یه سفینه حتما از انواع سوپر آلیاژ ها و سرامیکها و سایر مواد با ماندگاریه تقریبا ابدی وتجزیه ناپذیر در طبیعت ساخته شده اما آثاری هم که به اونانسبت داده میشه همه از مصالح طبیعی مثلا سنگهای آهکی و خوشتراش همون محله دور بر هر قهوه خونه بین راه رو هم که بگردی بلاخره اثری از کامیون و ماشین مثل فیلتر پیچ و تسمه و لاستیک پاره پیدا میشه.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 15:43
100ra - پیرانشهر - ايران
پس اگه این چرندیاته چاه جمکران چی‌؟؟ یه مشت بی‌ شعور میان نظر میدان چون تاریخ ایران توش نبود و این به تاریخ ۱۷۰۰۰ سال بر می‌گرده بهتون ور خورد.هنوز دنبال یه عرب پا پتی هستین رفتین انگلیس سوسیال میخورین ادعای خدای می‌کنید.همین پول سوسیال بیش‌ترش از سکسی شاپ‌ها جمع می‌شه و مسلمانهای مثل شما هم در اصل پول ...میخورین چون سکسی شاپ‌ها در کلّ اروپا ۵۰% مالیات به دولت میدن و این رقم هم ثابت هست.ولی‌ شما هنوز دنبال خمینی کثیف هستین تو کره ماه.اینقدر بدم میاد که انسانهای نفهم نخود هر آشی میشن.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 16:03
alkap0n1990 - کرج - ایران
odin - انتورپن - بلژیک . راست میگی منم دیدم اون صحبت هارو . من خودم بیشتر (تقریبا تمام) کتاب های اریک رو خوندم . مطالبش زیبان ولی هدفمند و فقط به این درد میخورن که ازشون یاد بگیری البته از لحاظ باستان شناسی میگم . همین . بخوای فلسفه شو باور کنی میشی مثل اونایی که باور دارن یه بابایی 13 قرن پیش رفته تو چاه و قراره بیاد همه رو نجات بده ( بکشه ) .
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 16:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
خیلی جالب بود مخصوصاً دنیا گردی و دیدن مناطق دور از دسترس، میشه در مورد این فیلم ساعتها مطلب نوشت، اما با پوزش از کسانی‌ که صاحبِ جنبه هستند، جنبه تفسیرش در اینجا نیست، یه مثلی هست میگه برا کسی بمیر که برات حد عقل تاب کنه نه اینکه وقت بذاری، از زندگی‌ و کارت بزنی‌ ، دانسته‌هایت را با خلوص و عشق با دیگران تقسیم کنی‌ تا شاید کلیکی بزند و از قالبِ خودشان نکته ائی شکافته شود، اما ده قورت و نیمه‌شان هم باقی‌ باشد و ارث پدرشان را طلب کار باشند، این میشود که مسلط سرِ ما یک حکومتِ طلبکار تر از خودمان مسلط میشود، این حکومت تنبیهِ خداوند است برای تمام نا سپاسی‌های ما، هر زمان سرمان به سنگ خورد و متنبه شدیم خداوند به دو سوت طومار این حکومتِ چرکین را در هم می‌پیچد، هر چه قدر لاک پشت وار حرکت کنیم و خرمان راهِ خودش را برود، کج دار مریض این شرایط را داریم، بلایی که بر سرِ ما نازل شد مدتهاست که دامنگیر خودِ حکومت شده ، شتاب و اتمام آن به عملکرد تک تکِ ما مربوط است،بگذریم... در مورد تختِ جمشید حرفی نزد که دلیل دارد، چون چیدمان سنگ‌های ستونهای تختِ جمشید همیشه سول برانگیز بوده.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 19:32
massoudoslo - اسلو - نروژ
ما تنها نیستیم ..
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 08:22
baadpaa - لندن - انگلستان
کبالت - کرج - ایران. فکر کردی سفینه ها ساخت ایران خودرو هستند که پیچ و مهره یا قطعه جا بزارند؟
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 09:35
کبالت - کرج - ایران
بادپا-لندن انگلستان -نه فکر نکردم میدونم امکان نداره ..چیزی که ساخته توهم و خیال باشه چیزی رو جا بزاره حتی آفتابه رانندشو یا ظرف و دبه غذا و سوختشو.
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 12:11
sara85 - تهران - ایران
خیلی جالب بود، بعضی نظرات رو که خوندم ناخود آگاه یاد آلفرد لوثار وگنر و نظریهٔ جدایش قاره‌ها افتادم . بر اساس این نظریه قارههای زمین دارای حرکت بطئی می‌باشند. با این وجود وگنر قادر نشد سازوکار این حرکت را اثبات نماید چرا که این نظریه بیشتر بر اساس شواهد موجود شکل گرفته بود لذا این نظریه تا دهه چهل که مدارک معتبری بر اساس اکتشافات مختلف مبنی بر جابجایی قاره‌ها به دست آمد، پذیرفته نشد و وگنر با تمسخر زمینشناسان مواجه شد.
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 13:22
Ghooloo - آبادان - ایران
آیا فکر می‌کنید که انسانها در گذشته و چند هزار سال پیش استعداد ( آی‌ کیو) کمتری نسبت به انسانهای کنونی داشته اند؟ خیر! فقط امکانات کمتری داشته اند. آیا فکر می‌کنید که انسانها در گذشته و چند هزار سال پیش دارای قدرت تخیل و فانتازی نبودند؟ مسلّماً آری! تمام نقش و نقوش در غارها زائیده فکر و تخیل بشر است. مثلا از نقوشی که در غارها بسیار دراز و عجیب کشیده شدند حاصل دیدن سایه خود در آتش بر روی صخره‌ها و غارها است. تمام این اشکال و نقوش جوابی منطقی‌ دارد و تمام زائیده تفکرات و تخیلات انسان است. ارتباطات تمدن‌های مختلف آفریقا، آسیا و آمریکا هم که دریا و اقیانوس مابین آنها است از طریق قطب‌های شمال و جنوب امکان پذیر بوده و میتوانسته آنها را به هم متصل و الهام بخش بوده باشد. پس اینکه کسی‌ بگوید شباهت اهرام در مصر و اهرام در آمریکای جنوبی چگونه ممکن است حتما چیزی از اتصال جغرافیایی دو قطب شمال و جنوب که همه دنیا را به هم وصل می‌کرده ندارد. چیزی به اسم موجودات فضای و دخالت را تمدن‌ها فقط یک تئوری بچه گانه است!
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 18:14
karkas - اصفهان - ایران
هرچیرو که به آسمان وصل نمیکنن .............................
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 00:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.