سهم زنان ایران از دریا، دیروز و امروز

فصل گرما و دریا نزدیک است. و باز زنان ایرانی در جمهوری اسلامی تبدیل به "معضلی" می‌شوند که در گذشته نه چندان دور تصور چنین روزگاری و استفاده از چنین واژگانی به مخیله هیچ‌کس نمی‌رسید. وضعیت اقتصادی در تابستان امسال به بسیاری از ایرانیان دیگر این مجال را نمی‌دهد که در سواحل کشور مسلمان ترکیه تن به آب بزنند.

برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , روی عکس زیر کلیک کنید

در صورتی که بدلیل فیلترینگ به سایت دویچه وله دسترسی ندارید , اینجا را کلیک کنید

+198
رأی دهید
-12

perser68 - فلوریدا - امریکا
هر وقت و هر کجا بصرفه،ترکیه مسلمانه برای آخوند متحجر و هر وقت نصرفه کافره!تًف به آخوند و تًف به جمهوری انسان کش فاشیستی اسلامی!
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 21:26
princesse - تهران - پرژن
به‌‌ به‌‌ چه کشور ی داشتیم .تصور کن حالا با بیکینی تو ساحل قدم بزنی‌ جدا از حکومت ، به خاطر ضعف فرهنگی‌ که شاهدش هستیم آقایون مشکل‌سازخواهند شد.!!
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 21:59
ukang - لندن - انگلستان
ای بابا . حق این ملت بیشتر از این سرکوب و خفقان و گرونی و فحشا و اعتیاد و و و و نیست! والا نیست ! ببینین بعد از سی و اندی سال که این اخوندها هزار جور بلا سرشون اوردن با هزار نیرنگ و فریب تا حالا موندن باز این ملت فریب دغل بازی هاشون رو میخورند!!4 سال پیش به اسم موسوی که اونم بدتر از بقیه شون هست باز جمهوری اسـ... رو کردن تو پاچه مردم. به خدا باز از اینور و اونور میشنوی و میبینی که میگن اگه رفسنجانی کاندید بشه ما رای میدیم! اگه خاتمی بشه ما رای میدیم!!! ای پس هر بلایی که سرتون بیاد حقتون. که حالیتون نمیشه!!!! خریت که به شاخ و دم نیست!
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 21:13
farokhzad - کنت - انگلستان
زنانی که به اسلام اعتقاد دارند حقشان هست بیچاره آن بانو‌های گرامی‌ که از این دین زن ستیز پیروی نمیکنند شرم بر شما تازیان
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 22:14
*Fanoos* - ایران - ایران
اینجاست که میگن خانمهای ایران زمین اختیار زندگی خودشان رو ندارند بلکه دست دیگریست !!واقعا تاسف انگیزه !زنده باد آزادی
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 22:16
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
گندی به ایران زدید تاریخی‌---نامش را گذاشتید انقلاب شکوهمند!!! همان آزادیهای اجتماعی که بود از بین رفت!!! و اکثرا رهبران سیاسی اننننننن قلاب خود فرار به خارج!!! به همان کشورهایی که ارتباط شاه با آنها گناه کبیره بود!!! و اکنون چون جغدی شوم هنوز نوای منحوستان به گوش می‌رسد!!!
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 22:01
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
از مسجد چه انتظاری دارید ! ایران مسجد است ترکیه کشور.
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 22:43
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
آقا بیمار جنسی‌ و حتی از موی زن تحریک می‌‌شود!!! بجای اینکه او را به بیمارستان روانی‌ بفرستند زن را مجبور میکنند گونی پوش شود!!!
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 23:24
دایی جان - والنسیا - اسپانیا
چند سال پیش 21 ماه رمضان بود سمت زیبا کنار میخواستیم بریم دریا تمام ورودی دریا را 2 نفر مامور گذاشته بودن و به هیچ کس اجازه نمیدادند که دریا بره میگفتند دریا امروز تعطیله با2تاشون صحبت کردیم خواهش کردیم حداقل برای پیاده روی میگفتند به ما دستور اکید داده اند بنی بشری حق ورود به دریا را نداره.کجای این کره خاکی میتونید یه همچین چیزی پیدا کنید فقط ما شانس آوردیم که حضرت محمد توی ایران بدنیا نیومد و گرنه وا ویلاآ
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 23:27
perser68 - فلوریدا - امریکا
دایی جان- والنسیا -اسپانیا. تو مملکت طاعون زده اسلامی آخوندی!
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 23:43
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
ما چه گناهی کردیم که چوب ندانم کاری گذشتگانی را که زمانی گردن این رژیم را کلفت کردن و حالا با خودخواهی بر مردم و امور شخصیشون دخالات میکنن رو باید بخوریم؟ این سئوالی بس بی جواب و تامل برانگیز است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 23:35
aisa jijar - سمنان - ایران
اگه تابستون یه سری به دریای شمال بزنین مثل فریدونکناروبابلسروبخصوص رامسروچالوس دیگه این حرفارونمیزنین ،آزادی لب دریاهمین جاهم کم نیست حتما بایدلخت شین منور بدین خوب بایه بلوزشلوارکوتاه هم میشه حسابی شناکردولذت برد...!
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 00:10
ali1111 - تهران - ایران
حالا چنان تیتر زدید سهم زنان از دریا؟!!! شما برو تو ایران اول سهم زنان را در اجتماع، خانواده، اصلا سهم آنان از هوا! را دریاب تا بعدا به فکر دریا رفتنشون فکری کنید! زنان در ایران از بدویترین حق و حقوق خود محرومند دریا که دیگه هیچ!
‌سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 - 23:41
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
aisa jijar. البته ما اواخر خرداد پارسال تو بهترین نقطه از بابلسر بودیم و یه ساحل خیلی بزرگ ، شنی و خیلی شلوغ انتخاب کردیم. با توجه به شلوغی آنجا باز هم به عده ای از دختران به قول شما بلوز شلوار کوتاه گیر میدادن! این یعنی عدم آزادی که رژیم همیشه تو تکاپوی انجام دادنش بر مردم است. اون موقع با توجه به وسعت بزرگ ساحل، رژیم داشت برای سه ماه تابستون طرحِ (زنا اینور مردا اونور درست میکرد!) پس بسیار و بسیار میفرقه آزادی لب دریای اون زمان با الان.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 00:45
roxana_110 - تهران - ایران
aisa jijar-سمنان. فاطی جیجر !!! با چادر امتحان نکردی !! نمیدونی چقدر حال میده... این حجابهای من درآوردی شماها منو کشته واقعا نمیفهمید وقتی لباس خیس بشه و بچسبه به بدن خیلی شهوت انگیزتر میشه؟! یا شلوار کوتاه واقعا برای شما حجاب حساب میشه ؟! اه اه باز دوباره اسم حجاب اومد منحرفان جنسی و مغزی پیداشون شد
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 01:11
Dara va sara - پرت - استرالیا
aisa jijar - سمنان - ایران....توصیه میکنم که بار دیگر خواستی بری کنار دریا و شنا کنی. عبا و قبای باباتو ، لباس کوه نوردی همسایه تو،لباس اسکی پسر خاله تو ، پالتو مامان بزرگه تو. با خودت ببر.حتما باید لخت شی منور بدین مردم به دلقک هم احتیاج دارند که بخندن. با اینها هم میشه شنا کرد و لذت برد.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 02:28
سماورساز - تهران - ایران
زمان شاه هر کسی‌ می‌خواست چادر سرش میکرد و هر کسی‌ هم که نمی‌خواست آزاد بود که هر چی‌ میخواد بپوشه ،کنار دریا هم برای همه آزاد بود ،فقط باید گفت لعنته ابدی تو روح هر چی‌ آخوندو اخوندپرسته .و لعنت به روح هر کسی‌ که ساله ۵۷ رفت بیرون شعار داد .
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 02:36
Raha Raha - تورنتو - کانادا
سمنان ایران- نکته اینه که زنان ایران حق انتخاب ندارند و به واسطهٔ قوانین اسلامی حق اعتراض هم ندارند، البته برای شما درک معنای حق انتخاب کمی‌ سخت هست.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 05:30
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
aisa jijar - سمنان - ایران/ حتما باید بلوز شلوار بپوشیم و شنا کنیم خوب با لباس شنا هم میشه حسابی شنا کرد و لذت برد شما با اورکت و کتانی برو شنا کن با دیگران چکار داری.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 05:14
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
من نمی‌دونم چرا بعضی‌ها هنوز فهم اینو ندارند که کامنت بذارند،عقیده شون اینجا ابراز کنند ولی‌ فهم و شعور داشته باشن به کسی‌ توهین نکنند. به امید اونروز که هموطنان عزیزمون بدون هیچ توهینی و بی‌ ادبی‌ نسبت به دیگران اینجا کامنت بذارند. همگی‌ موفق باشین،
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 05:56
davood63 - تهران - ایران
زمان شاه خدا شاهد کنار دریا از هر طرف صدای موزیک میومد وقتی‌ میگفتنند تعطیلات شمال یعنی ۱۰۰۰ درصد تفریح همه مردم با مایو با بیکینی خدا شاهد و هیچ کسی هم ناراحت نبود از زمین و هوا خوش حالی‌ می‌‌با رید
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 06:12
raha1984 - هامبورگ - المان
مملکت رو به سیاهی و تباهی کشوندند یک مشت ابله و احمق
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 07:30
sir_reza - تهران - ایران
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران - ریشه این که حکومت در امور شخصی مردم دخالت می‌کنه،به فرهنگ ضعیف خیلی از ما ایرانیها برمی‌گرده. منظورم اینه که شکل حکومت فعلی ایران، مجسمه‌ای از طرز فکر بیشتر ایرانیهاست. دخالت نکردن تو زندکی دیگران، باید از درون خانواده‌ها آموزش داده بشه تا بعداً به حاکمیت منتقل بشه. هنوز اکثر خانواده‌های ما یک دیکتاتوری در مقیاس کوچیک هستند.گذشتگان ما ندانم کاری کردند، اما نسل جوون هم از نظر دخالت تو زندگی دیگران خیلی فرقی با اونها نداره. گناه ما اینه! به قول معروف خودکرده را تدبیر نیست.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 06:09
yas abi - ببرسل - لز
حق زنانی که نمی‌خواستند لخت شوند جلو مردان چی‌ بود؟ بله قبل از انقلاب دریا مال ۱-۲% زنانی بود که حاضر بودند بیکینی به دریا برند ولی‌ حالا همه میتونند اگه ریگی به کفش کسی‌ نیست جای آرام و سالم هم برای مردان هم زنان هست. اگه مردانی ناراحت هستند که چرا دیگه نمی‌تونند دید بزنند دیگه مشکل خودشون است.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 10:01
perser68 - فلوریدا - امریکا
aisa jijarسمنان -ایران. کسی‌ نگفت حتماً باید لخت شد!!!باید هر کسی‌ آزاد باشه هر جور که دلش خواست زندگی‌ کنه،تا زمانی که مزاحم دیگران نشه! قبل از طاعون ۵۷ همه آزاد بودن و شاید ماهی‌ یه بار هم خبر از ناموس و آدم کشی نبود! دوباره،سه باره،۳۰باره۳۰۰ باره!!!آزادی برای همه تا جایی‌ که مزاحم هم نشن!اگه مردی انقدر ضعیفه که بادیدن پوست و موی زن اسهال زیر شکم میگیره گناه زن چیه!؟پس مرد‌ها هم خودشون رو بپوشونن چون زنها تحریک میشن!!! چرا مرد‌ها باید با یه شلوارک وارد آب بشن و زنها اونجور بپوشن که ما مرد‌ها دوست داریم!؟یکی‌ از دلائل پوکی استخوان همین سیاه پوش کردن دختران از ۷سالگی هست تا زمانی که به گور میره!تو کلاس درس،تو حیاط مدرسه،تو خیابون ،تو محل کار،تو دانشگاه!!!غربی‌ها برای چند روز آفتاب کلی‌ هزینه می‌کنن و به کشور‌های جنوب اسیا مسافرت!اون وقت مردم ما باید با اون آفتاب خودشون رو تو گونی کنن چون جمهوری ضّد زن اسلامی فاشیستی از زن و قدرت زنان وحشت داره!ای کاش مشکل فقط حجاب بود!
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 10:42
Kamran631 - لیون - فرانسه
سماورساز - تهران - ایران- کاملا درست نوشتید دوست عزیز، درود بر شما. لعنت تو روح هر چی‌ کمونیست و اسلامی که این انقلاب رو به مردم ما قالب کردند !!
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 11:21
perser68 - فلوریدا - امریکا
aisa jijarسمنان -ایران. حجاب رو جمهوری آدم خور اسلامی درست کرد فقط برای گرفتار کردن زنان هم در محیط کار و هم در زندگی‌ روز مره!اون همه هزینه که باید برای یه پوشش اسلامی تحجر طالبانی بماند!هزینه‌های بهداشتی بماند!هزینه‌های درمانی بماند!کجا ما این همه قتل‌های ناموسی مرد کشی زن کشی طلاق فحشا فقیر و گدا،دزد و زور گیر و کلاه بردار و بچه دزدی و مادر کشی و پدر کشی برادر کشی داشتیم قبل از جذام۵۷؟ای کاش مشکل فقط حجاب بود!نفت رو غرب کافر از ما بشکه ای۷دلار می‌خرید و امروز شاید تا صد دلار!کجا ما اون زمان کلیه میفروختیم تا بده کاری هامون رو بدیم و هزینه زندگی‌ بچه هامونو!؟کجا ما ۳۰۰۰زندانی ایرانی‌ تو زندان‌های خارج داشتیم به دلیل قاچاق؟اصلا قاچاق چه معنی‌ داره!؟چرا ما ۴تا آلمانی‌ فرانسوی هلندی کانادایی تو خارج نداریم که به خاطر قاچاق زندانی باشن؟ای کاش مشکل فقط حجاب بود!کجا ما اینهمه ایرانی‌ در غربت داشتیم؟شما برای امتحان هم که شده۳هفته برو به تبریز برای مسافرت و ببین با اینکه بازم تو ایرانی‌ و همه چیز وفق مرادت هست،باز میخواهی‌ هر چه زودتر به شهر خودت برگردی!
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 11:02
shivaa - تهران - ایران
انگار مشکل زنهای ایرونی لخت شدن لب دریاست!! برید فکرتونو درست کنید هنوز اندر خم یک کوچه اید
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 12:38
zpirooz - آخن - آلمان
من موندم دوستانی که نمی خوان دید بزنند چرا اومدند این خبر و عکس هاش رو ببینند
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 12:38
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
sir_reza - تهران - ایران. تا حدی با شما موافقم اما! وقتی اجتماعمون خرابه و رژیم که یکی از وظایف اصلیش فرهنگ سازی و ازدواج و اشتغال جوانانه، طبعا این خرابیها و تناقضات به خودی خود روی مردم تاثیر میذاره خواه کم یا زیاد و خواه اصلا، یعنی عده ای هم هستن میگن گور پدر این اجتماع بدی که ج اِ پیاده میکنه، باید خودمون خوب باشیم. به عنوان مثال اون دو جوان زورگو که به یک شهروند تهرانی با قمه حمله کردن و اعدام شدن! را به نظر من مقصر و مجرمان اصلی نمیدونم بلکه مثلا این گرانیها یا..... رو که(به اصطلاح مسئولین) بی کفایت ج اِ تو مملکت درست کرده اند رو باعث این زورگیریها، قتل، دزدی و تجاوز میدونم. کار رژیم به جایی رسیده که اخیرا برای فرار از بار مسئولیت از دوش خود، کسانی رو که قتل یا تجاوز نمیکنند را هم اعدام میکنه!!. بنده همیشه ریشه هر مشکلی را میبینم. ناگفته نماند خانواده ها هم تاثیر بسزایی در پرورش صحیح افراد جامعه دارن.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 13:13
Joudi_Abot - ایران - ایران
دم همه ی دوستان عزیزی که جواب دندان شکنی به aisa jijar که به قول دوست عزیزمان فاطی جیجر دادند گرم
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 13:52
Kamran631 - لیون - فرانسه
shivaa - تهران - ایران - نه عزیز، مشکل زنها و همه مردم ایران آزادی‌های فردی و اجتماعی هست. شما برو فکرتو درست کن !!
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 13:59
mamaly_amir - بندرعباس - ایران
خلایق هر چه لایق
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 15:22
odin - انتورپن - بلژيك
yas abi - ببرسل - لز _ اخه ادم مغلطه گر برای همینه که هیچوقت هیچی نمیفهمه! خب مگه کسی به خانومهایی که دلشون نمیخواد جلوی کسی لخت بشن اجبار کرده که باید لخت بشن؟ چرا همه چیز شماها مغلطه و دروغه؟ شما دارین 34 ساله بزور و چماق و ژ.3 ملت رو ازار میدین و مسخره بازی دراوردین. اون دوران یا الان ایا کسی به تو یا به زنهای فامیلت اجبار کرده که لخت برن تو دریا، که شما روی زن و بچه مردم ژ.3 میکشین و میگین با پالتو و عبا برن تو اب؟ ببین بابا جان همه این حرفها برمیگرده با ناسازگار بودن قوانین اسلامی و شرع شماها با زندگی و ازادی. مردهای مسلمون طبق قوانین و اموخته هاشون میباید وحشی و دور از تمدن باشن،
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 15:09
odin - انتورپن - بلژيك
yas abi - ببرسل - لز _ به اینصورت که اگر چیزی خواستن باید حمله کنن و بدزدن، اگر مال کسی را دزدیدن، مقصر خودشه. شما قرمه سبزی پختی تو خونه ات، یکی اومده زده در خونه ات رو شکسته و قابلمه رو برداشته و تا اخر خورده، بعد هم زده همه چی رو شکسته و رفته بیرون. بعد که شکایت میکنی، قاضی شرع اسلامی میتونه بگه مقصر شما بودی که در قابلمه و اشپزخونه رو نبسته بودی. زن نباید با مایو یا حتا اگه دلش خواست لخت بره تو اب چون وحشیهایی که اسلام عزیز بهشون قدرت داده، ممکنه حشری بشن و تجاوز کنن! این فلسفه و داستان حجاب شماهاست.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 15:10
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
kolah-ghermezi - ونکوور -شما هم یک اسلامی و رژیمی‌ خجالتی هستی‌ اکثر کامنتهایت این را نشان میدهد!!! ۳۵ سال خفه خون کافیست!!!!! با حقّه ی توهین نکنید!!!!! نمیتوانی‌ جلوی آگاهی‌ را بگیری!!! کسی‌ که از رژیم و از قوانین احمقانه ی دینت دفاع می‌کند جوابش جز توهین نخواهد بود!!! امیدوارم شیر فهم شود!!!
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 17:00
perser68 - فلوریدا - امریکا
sir_rezaتهران -ایران. من با نظر شما موافق نیستم،چرا قبل از طاعون ۵۷ یه چنین چیزی که می‌گید اصلا نبود!؟دقیقن این جمهوری ضد زنه که از۳۴سال قبل از دبستانی‌ها شروع کرد و هر چی‌ مزخرف و دروغ و خشونت رو به بچه‌های ما یاد داد تا به امروز!!!وقتی‌ تو کتاب دبستانی‌ها نقاشی اعدام می‌گذاره!وقتی‌ بچه‌های ما تو مدرسه مجبورن تعفن اسلامی بخونن و وقتی‌ به منزل برمی‌گردن با یه دنیای کاملا متفاوت با مادر و پدر روبرو هستن،معلومه که بهتر از این نخواهد شد!هر کجای این مملکت رو شما روش دست بگذاری،نکبت اسلام مالیخولیایی ازش فوران میکنه!ننگ به جمهوری زشت اسلامی!
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 22:39
aisa jijar - سمنان - ایران
من برای نظرهمه دوستان ارزش قایلم من نگفتم بااین رژیم وعقایدوتحریمهاش موافقم من خودم یکی ازمخالفین پروپاقرصم وبه شاه درودورحمت میفرستم چون آن زمان جرم وجنایت خیلی کمتربودومردم دلخوش تربودن اما این دلیل نمیشه من عقده هام ازاین رژیم روتوهرزمینه ای بی ربط خالی کنم من عیدامسال دریابودم شوروحال بینظیری داشت دختراوپسرابزن وبرقص میکردن وزنهاهم باخیال راحت هرجوردوست داشتن بی هیچ مشکلی میگشتن ولذت میبردن البته نه مثل خارج ازکشور...من مخالف این تحریمهام امابه خداایمان دارم ونظرهرکسی واسه خودش محترمه...درهرصورت اگه یه کسی توهین شدمتاسفم این فقط نظرشخصی من بود...
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 00:09
aisa jijar - سمنان - ایران
joudi abotشماکه خواهرشوهرمنی ومنوخوب میشناسی این نظررومیدی واقعا برات متاسفم که به خاطرمال دنیاازداداشت عقده داری وسرمن خالی میکنی...به شماکه بدنمیگذره غصتون چیه...؟!
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 00:13
aisa jijar - سمنان - ایران
joudi abotشماکه خواهرشوهرمنی ومنوخوب میشناسی این نظررومیدی واقعا برات متاسفم که به خاطرمال دنیاازداداشت عقده داری وسرمن خالی میکنی...به شماکه بدنمیگذره غصتون چیه...؟!
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 00:14
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
odin - انتورپن - بلژیک--- گرامی‌ پاسخ این لمپنها اینجاست!!!!ای مردم، زنها از ایمان و ارث و خرد کم بهره هستند. اما نقصان ایمان آنها به جهت نماز نخواندن و روزه نگرفتن است در روزهای حیض و جهت نقصان خردشان آن است که در اسلام گواهی دو زن به جای گواهی یک مرد است و از جهت نقصان نصیب و بهره هم، ارث آنها نصف ارث مردان می باشد. پس از زنهای بد پرهیز کنیدو از خوبانشان بر حذر باشید و در گفتار و کردار پسندیده از انها پیروی نکنید تا در گفتار و کردار ناشایسته طمع نکنند. خطبه ٨٠ نهج البلاغه . --------------------------------------------------------------.
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 20:46
perser68 - فلوریدا - امریکا
shiva_ تهران -ایران. خیلی باحال و بامزه نوشتید!(برید فکرتون رو درست کنید که هنوز اندر خمّ یه کوچه اید‌، خوشحالم ایرانی‌‌هایی‌ داریم که هنوز دل‌ زنده هستن و میتونن لحظه‌ای لبخند رو به لب‌های ما بنشونن.درود بر تو
‌چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - 22:53
exam292 - تهران - ایران
Royan - کالیفرنیا - آمریکا/خانم، اجازه میدی شوهرت بدن لخت یه زن دیگه رو ببینه؟!!! اگه بگی من به شوهرم اعتماد دارم که نگاه نمی کنه(داری سر خودت کلاه میزاری) اگه بگی که شوهرت این موضوع واسش عادی است!!!(پس این سرد مزاجی رو هم توزندگیش بوجود اومده) زندگی خصوصی شما به من ربط نداره، فقط برای درک بهتر مساله مثال زدم.
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 07:02
کبالت - کرج - ایران
آقا دریا رو ولش کن چند وقت پیش دستور دادن که استخر خانمها کاملا از استخر مردها جدا باشه یعنی مردها نباید شیرجه بزنن تو آبی که قبلا زنها توش شنا کردن کلی هم دلایل علمی اسلامی پشتش گفتن که دانشمندا هنوز حیرون و انگشت به دهن موندن.
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 07:35
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
امام راحل زحمت الله علیه در هنگام انقلاب فرموده بودند این محمدرضا ناموس اسلام رانابود کرد. این محمد رضا مردم را بفحشا کشاند.این محمد رضا هر کاری کرد این محمد رضا کرد.فلذا ما باید این محمد رضا را بر داریم. و حکومت اسلام را جایگزین کنیم. ما ناموس شما حفظ میکنیم. ما ناموس ملت مسلمان در پناه خدای تبارک و تعالی باوج اعلی خواهیم رساندهر کاری کرد این محمد رضا کرد. اره عزیز من هر کاری کرد این محمد رضا کرد
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 08:12
طاطا - تهران - ایران
ای باباپای بحث های خاله زنکی خواهرشوهر و زن داداش هم که داره به این سایت باز میشه . امان از دست ما ایرانیها . دعوای خانوادگیتون رو ببرید جای دیگه لطفا
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 11:09
odin - انتورپن - بلژيك
exam292 - تهران - ایران_ عزیز جان تقصیری نداری شما، یک عمر با این افکار و عقاید تربیت شدین و بزرگ شدین، پس طبیعیه که هیزی کردن و چشم چرانی کردن براتون یک مسئله عادیه. اگر کسی انقدر به زندگی و خانواده خودش علاقه داشته باشه که هر روز صبح بخاطر اونها از خونه بزنه بیرون و شب هم به عشق همونها برگرده خونه، یک زن دیگه با مایو که سهله، اگر میراندا کر و شارون استون هم جلوش رقص اروتیک بکنن، هر چقدر هم نگاه بکنه و لذت ببره، حد و اندازه، شرف، غیرت و همه صفات انسانی بهش حکم میکنن که نه مزاحم کسی بشه و نه با چشمهای یک خائن هیز به کسی دیگه نگاه کنه. زن در چشم شماها یک وسیله برای ارضاء شهوت شما مردهاست، به گوسفندو شتر و الاغ هم دقیقآ همین چشم رو دارین علاوه بر خوردن گوشتشون، برای همین هم در کتاب بیشتر «علمای» دینی شما احکامی در این موارد هست.
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 11:11
odin - انتورپن - بلژيك
exam292 - تهران - ایران_ برای اینکه نگاه تحقیر امیز و درواقع حقیر و دینی شماها نمیتونه بپذیره که به زنها و دخترهای دیگه اگر کسی نگاه هم بکنه، برای خیانت و دریدن لباسها با چشم نیست، اگر نگاه هم نکنه و براش اهمیت نداشته باشه، میگین سردمزاج و حتمآ هم تقصیر عیالش بوده که مثل یک فاحشه یا رقاص اروتیک براش دلبری نکرده!!! میبینی بابا جان اینحرفهای خودت بود من چیزی اضافه نکردم فقط بازش کردم که بوی متعفن مغالطات و فریبهایی که تا حالا بهت دادن و شما هم اینجا تکرار میکنی بزنه بیرون تا خودت هم بشنوی و بفهمی که چقدر عقب مانده و مسخره است. میدونی، برای حال شماها باید تاسف خورد، چون هیچوقت معنی عشق و علاقه رو نمیفهمین و درک نمیکنین، تفکر شماها با تصاحب و مالکیت بر جنس مخالف، پول، مال و مکنت شکل ،گرفته. غیر از استبداد و زور چیزی نمیشناسین و براتون غیر قابل فهمه که کسی همه وجود خودش رو در کسی دیگه ببینه و وفادار باشه. بچه، نه تو، نه پاسدارهات، نه دینت و نه خدای تو نمیتونه زنها و دخترهای امروز رو کنترل کنه. رنج خود میبری و زحمت ما میداری.
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 11:18
princesse - تهران - پرژن
aisa jijar - سمنان - اونوقت کجای شمال ؟؟؟ من امسال عید شمال بودم همچین چیزیی ندیدم!!!! دروغ که مالیات نداره !!!
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 16:18
louis - خرونینگن - هلند
،فقط باید گفت لعنته ابدی تو روح هر چی‌ آخوندو اخوندپرسته .و لعنت به روح هر کسی‌ که ساله ۵۷ رفت بیرون شعار داد .
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 18:33
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
زاهدم برد به مسجد که مرا توبه دهد، عهد کردم که نسنجیده به جائی نروم.
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 22:01
Joudi_Abot - ایران - ایران
خدمت زن داداشهای خوب دنیا (عاقلان دانند)
‌پنجشنبه 5 ارديبهشت 1392 - 23:28
aisa jijar - سمنان - ایران
perincesse چراآدم بایدتواین دنیای مجازی دروغ بگه...؟!شب دهم عید،بابلسر،پارکینگ دو...joudi abotشماکه راست میگیدمن اصلاخوب نبودم...!!! شما که خوبیدشادباشید دم هرچی بی معرفته یخ...
جمعه 6 ارديبهشت 1392 - 01:54
shivaa - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک . دوست عزیز من مذهبی نیستم و به عنوان یک دختر به ازادی پوشش عقیده دارم اما شما خیلی خیلی تند مزاجی.بزار کنار این حرفها رو واقع بین باش همه جای دنیا مردها به زنها و زنها به مردها برای لذت نگاه میکنند همه جا تمایل جنسی محدود به همسر نیست زن و زیبایی زنانه هم همه جای دنیا برای تحریک جنسی مرد و ارضای هوس استفاده میشه اصلا اساس صنعت مدلینگ همینه.ازادی جنسی و پوشش هم نه باعث وفاداری زن و شوهر بهم میشه نه تجاوز روکم میکنه و نه امار طلاق و خیانت رو نه باعث پیشرفت خاصی برای جامعه میشه شاهد مثال هم کشورهای غربی هستند.همه چیز به ذهن و طرز فکر برمیگرده مشکل ما زنهایی هستند که میخوان مثل زن امریکایی برن دریا اما نمیخوان مثل زن امریکایی در جامعه و خانواده فعال باشن وحضورموثر برای تغییر این وضع داشته باشن.
جمعه 6 ارديبهشت 1392 - 11:02
محسن - دبی - امارات
ما اسلام عزیز رادوست داریم . لخت شدن زنها ومردها باهم که هرکسی لختی زن یا دختر وخواهر یک دیگر را ببینه درست نیست مثل حیوانات جنگل میمونه شماها اورپا وآمریکا را میبینید که چه افتضاحی آنجا هست مرد با مرد زن با زن و زن با سگ و .... ازدواج میکنن آیا واقعا شما ها با اینطور آزادیها موافقید که نتونید حتى جلو خواهرت یا دخترت یا همسرت بگیرید لعنت بر این آزادیهاى غرب درود بر اسلام عزیز .
جمعه 6 ارديبهشت 1392 - 17:20
perser68 - فلوریدا - امریکا
محسن -دبی -امارات. بمون تو همون امارات و مادر و خواهر و زن و دختر خودت رو بکن تو گونی و ننگ به اسلامی که برای مردم تعیین تکلیف میکنه!
جمعه 6 ارديبهشت 1392 - 22:15
coco - تورنتو - کانادا
aisa jijar - سمنان - ایران - واقعاً برات متاسفم اگه فکر میکنی‌ احدی تو دنیا می‌تونه شنا کنه با شلوار کوتاه و بلوز. مثل اینکه بیائی چلو کباب را بخوای واسه یکی‌ که فقط نون خشک سق زده بخوای توضیح بعدی، اون همش میگه، نون خشک و آبِ خالی‌ خیلی‌ خشمزه‌ست و شکم را پر میکنه چه عیبی داره، حالا این یه مثل بود که من زدم نیایی بگی‌ دریا رفتن را به غزه خوب تشبیه کرده. منظورم طعم آزادی هستش. در ضمن خودت خوبِ خوب میدونی‌ که تو همون جمعی‌ که داری میگی‌ تو شمال میزدن و میرقصیدن، اگه وحشی همه پاسدارا میومدن همه را میبردن سپاه پس خوشی‌ِ اونها از آزادی داشتن نبوده از پنهون کاری بوده و شانسی که داشتند. چرا باید جوون‌های ایرانی‌ بخاطر رقصیدن برن زندون و به پاسدارا باج بدن مگه رقصیدن جرمه ؟؟ هیچ جایی دنیا جرم نیست مگه تو ایران. راستش هرچی‌ بخوام بگم آخرش می‌رسم به این جمله که حقتونه خوش باشید با همین دزدکی رقصیدنا
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 05:15
راهجو - فریدونکنار - ایران
خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج!گمون کنم مشکل همه ما خداست!!!چون نتونسته مسئله بین زن و مرد و حل کنه،مسئله غریزه جنسی که کجا و چگونه مهار و یا آزاد شود ،جدا تمام دنیا توش موندنا!!!!. خدا هم یه سر میومد زمین توش گیر میکرد حالا آدمها هم تو مسئله به این مهمی که یه عده مثله غرب با تحریک غریزه جنسی با تبلیغ انواع روشها ازش پول در میارن و یه عده مثله این دیندارا عشق و علاقه لولو میکنن و از مردم سواری میگیرن!!!. چه جنگها که از سر همین حرکات موزون دو نفره تمام دنیا رو پر نکرده!!!!!! آدمیزاده دیگه....
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 10:23
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
محسن دبی امارات . معلومه که شما از خبر های دنیا فقط این مطالب را میدانیدو من برای اطلاع سرکار و همه برادران و خواهران متعهد ناموس پرست مسلمان که واقعا شب و روز در جهت حفظ ناموس از همه چیز مایه میگذارند ختی جان شیرین بی زبان خودشان را باید بگویم در هند یک زن با 5 برادر ازدواج کرده و با ان 5 برادر در زیر یک سقف و در داخل یک اطاق زندگی میکنند. بشرف و انسانیت هر انسان قسم میحورم. منبع خبر هم خاله زنک ها نبودند. منبع موثق و رسمی جهانی این را اعلام کردند. محسن جان گوش کن بی ناموسی دارد مانند مور و ملخ از سر و کله انسانهای ناموس پرست بالا میرود. محسن جان بجنب و سعی کن از این بی ناموسی مردم دنیا جلوگیری کنی
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 10:55
aisa jijar - سمنان - ایران
cocoواسه خودت متاسف باش من به خدااعتقاددارم وبس ...من پوشیده میگردم جوری که دوست دارم توهم اگه آزادی روتولخت گشتن وبزن وبرقصهای پوچ باآب. شنگولی میدونی خوش باش من یه بارگفتم این نظرشخصی منه وحالا هی خاله زنک بازی دربیارین وعشق کل کل باشین،نمیتونین فقط بیاین نظرخودتونو بدین وازسایت استفاده درست کنین...؟!!!
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 14:44
odin - انتورپن - بلژيك
shivaa - تهران - ایران _ شیوا خانوم من با صحبت شما مشکلی ندارم و اگر بعضی زنها و دخترهای ایرانی بدون توجه به مسئولیت اجتماعی و زن بودنشون فقط ازادیهای جنسی و پوششی رو میخوان، خب بنظر من چیز زیادی نخواستن، بلکه حداقل رو خواستن. در ضمن همه جای دنیا و همه افراد بشری به زن به چشم شهوت و بازار و .. این چیزهایی که شما گفتین نگاه نمیکنن.صنعت مدلینگ یک چیزه جدا از حقوق طبیعی یک انسان برای انتخاب پوششه. همه افراد یک جامعه که مدل نیستن! اما اینکه امار طلاق و یا بر عکس اون تحمل یک فرد بعنوان شریک زندگی تا اخر عمر (تو گویی اصلآ مهم نیست که این فرد سعید مرتضوی یا اکبر خوش گوشت باشه!!!) ربطی به پیشرفت اون جامعه نداره رو باهاتون صد در صد موافقم. در هلند و بلژیک و المان و .. خیلی جاهایی که در حال حاضر تولید کننده های اول دنیا و از ثروتمندان بزرگ صنعتی هستن، امارها همینو نشون میده. کلآ بحث اینجا هم طلاق و عقد کنون نیست. انتخاب پوشش و فضولی یک حکومت به خصوصی ترین مسائل افراده. مسئله رو عوض نکنید.
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 21:59
perser68 - فلوریدا - امریکا
-aisa jijarسمنان -ایران. شما نظرت رو دادی و کلی‌ هم جواب گرفتید!!!و نگاه کن چند نفر با نظرتون مخالفند!!! این جا هر کسی‌ نظر خودش رو میده!!!اما چرا فکر می‌کنید شما از این سایت استفاده درست می‌کنین و دیگران استفاده غلط!؟چون با نظر شما مخالفند،استفاده غلط می‌کنن از این سایت؟جناب،حجاب یه سرکوب به معنای واقعی کلمه برای زنان هست و نباید با زور به زنان و مردان تحمیل بشه!!!همون طور که شما اعتقاد به کسی‌ و چیزی دارید و پوشیده میگردید و کسی‌ حق نداره جلوی شما رو بگیره،دیگران هم باید این حق رو داشته باشن هر جور که دوست دارن بپوشن و معتقد باشن!مگر اینکه به مذاق شما خوش نیاد که این مشکل شماست و نه پوشش و اعتقاد طرف!!!۳۴ساله که زنان رو تو گونی کردید و لطفا سرتون رو از زیر یه خروار برف بیارید بیرون و به اطرافتون نگاه کنید که کجای دنیا ایستاده اید‌.
شنبه 7 ارديبهشت 1392 - 22:23
black chador - ولدن - امریکا
محسن - دبی - امارات. واقعا برات متاسفم که اینطور خواهر مادر دختر و زنی داری که باید جلوشون رو بگیری
یکشنبه 8 ارديبهشت 1392 - 02:24
black chador - ولدن - امریکا
sir_reza - تهران - ایران. من در زمان قبل از انقلاب اسـ... در ایران بزرگ شدم. در اون زمان فرهنگ مردم خیلی با حالا فرق میکرد. من و دوستانم و بچه های همسایه شبهای تابستون تا نیمه شب بازی و معاشرت میکردیمهیچکدام از پسرهای محل هم اذیتمون نمیکردند. نه نگران دزدیده شدن داشتیم و نه نگران این بودیم که بهمون تجاوز بشه. نه مشروب میخوردیم نه سیگا میکیدیم و نه ارایشهای کره مریخی میکردیم. خوشحال بودیم که مثل تین ایجرهای کشورهای دیگه دوچرخه سواری و یا بسکتبال و والیبال بازی کنیم. علت کثیف شدن جامعه ایران دولت اسلام هست که از روز ولی که انقلاب مردم رادزدیند به مردم با فشار و زور اخوندی گفتند به دروغ بگیید رژیم اسـ... مخوهیید و به بچه هاتون یاد بدید که دو شخصیت داشته باشند٫ یکی برای تو خونه و یکی برای بیرون خونه. کم کم فاصله این شخصیت از بین رفت و هونطور که حدس زدی شخصیت دروغگو و فاصد برندگی بیشتر داشت
یکشنبه 8 ارديبهشت 1392 - 02:19
aisa jijar - سمنان - ایران
perser68 کاملا حق با شماست هرکسی مسءول اعمال خودشه واعتقاداتش به خودش مربوطه من هم ازدیدن اوضاع مردممون رنج میبرم به امید روزی که قانونی درممکلتمون حکمران بشه که به هرکسی اجازه بده دررفتاروپوششش آزادی عمل داشته باشه حجاب نبایدواسه زنهای ما اجباری باشه که مجبورشه احساس خلاءکنه وعقده هاشوسرکوب کنه وجایی سربازکنه که مشکل ساز شه شادباشید
یکشنبه 8 ارديبهشت 1392 - 08:10
aisa jijar - سمنان - ایران
perser68 کاملا حق با شماست هرکسی مسءول اعمال خودشه واعتقاداتش به خودش مربوطه من هم ازدیدن اوضاع مردممون رنج میبرم به امید روزی که قانونی درممکلتمون حکمران بشه که به هرکسی اجازه بده دررفتاروپوششش آزادی عمل داشته باشه حجاب نبایدواسه زنهای ما اجباری باشه که مجبورشه احساس خلاءکنه وعقده هاشوسرکوب کنه وجایی سربازکنه که مشکل ساز شه شادباشید
یکشنبه 8 ارديبهشت 1392 - 08:14
exam292 - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک/من اعتقاد دارم نقش زن برای یه مرد، نقش یه پزشکه برای یه مرد. فرهنگ غرب میخواد این نقش رو از زن بگیره!!! و همین امر باعث میشه که جامعه به سمت پرتگاه کشونده بشه!!! مصداق این بحث شعارهای پوچ آزادی زن! تساوی حقوق! و .. همگی در راستای از بین بردن این نقش اساسی زن هستش!!!
دوشنبه 9 ارديبهشت 1392 - 04:36
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
exam292 - تهران - ایران / . تو یک بسیجی مزدور ضد زنی
دوشنبه 9 ارديبهشت 1392 - 10:16
Ghooloo - آبادان - ایران
exam292 - تهران - ایران- اگر نقش یک زن برای مرد نقش یک پزشکه پس می‌شود نتیجه گرفت که نقش یک مرد برای زن نقش یک بیمار است! در مورد خودت این کاملا صدق می‌کند چون شما یک بیمار واقعی هستید لطفا خود را به پزشک نشان ندهید به یک روانکاو نشان دهید، ممنونم
دوشنبه 9 ارديبهشت 1392 - 15:47
a.ahooraei - کلن - آلمان
shiva- خیلی زیبا بیان کردی و دقیقاً این یکى از معضلات اجتماع هست که هنوز به اون شناختهای پایه ای نرسیدن و یکشبه ره صدساله برن. اگه توی جامعه ای فرهنگ کنار دریا و دیسکو و امثال اینها نباشه ، همیشه مسئله دار خواهی بود. اصلاً حجاب و امثال این پوشش و جداکردن زن و مرد جواب نمیده و تازه بدرر هم میکنه ، نمونش ایران اسلامى. نمونه بی فرهنگیش را هم همینجا توی خارج ناظریم که در دیسکوهای ایرانی و کلوب های شبانه تقریباً هر شب یکی خونی مالی میره خونه. تا زمانیکه یاد نگرفتیم که هر شخصی مسئول اعمال خودش هست و به حقوق دیگران احترام گذاشتن را یاد نگیریم ، میشیم مث امثال آقای exam92- و مدام سرمون توی قابلمه همسایه است و هر روز و شب هم کله پاچه دیگران را بار میزاریم.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 00:27
exam292 - تهران - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران/شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران/چرا به شماها برمیخوره؟!! حرف من در حمایت از نقش زنان در جامعه است. جناب Ghoolooشما جامعه ای تصور کن که همه مرد باشن! و زن وجود نداشته باشه!! در این صورت خصوصیات سخت و خشن مرد در اوج قرار میگیره! و باعت نابودی اون جامعه میشه!!!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 04:58
Ghooloo - آبادان - ایران
exam292 - تهران - ایران- چرا باید مسائل غیر واقعی را تصور کنم؟ جامعه فقط مردان وجود ندارد! شما تصور کن اگر به زنان دیگر به چشم یک انسان بنگرید و همه زنان را مثل خواهر و مادر خودت بدانی‌ و به آنها هر جور که آزاد هستند پوشش داشته باشند، احترام بگذارید، و به جای اینکه مشکل را گردن زنان بیندازی، خود را کنترل کنی‌، دیگر به چشم شهوت به خانم‌ها نگاه نمیکنی‌ به جای پاک کردن یا عوض کردن صورت مسئله سعی‌ کن آن را همانطور که هست حل کنی‌ ! با محدود کردن خانم‌ها مشکل جامعه حل نمیشود بلکه بدتر میشود ولی‌ وقتی‌ فرهنگ کنترل خود را یاد بگیرید دیگر احتیاج نیست زنان در عذاب باشند چون شما از دیدن قسمتی‌ از بدن خانوم‌ها از خود بیخود میشوید. بهش میگن مرد که سر وقت هم مثل یک مرد بتواند جلوی هوا‌های نفسانی خود را بگیرد و اگر ضعیف است و نمیتواند نامرد است و حیف که اسم مرد را با خود یدک بکشد! بهش فکر کن
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 22:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.