درگیری بهداد سلیمی و کوروش باقری در برنامه زنده شبکه یک

شب گذشته در برنامه وقت اضافه که از شبکه اول سیما پخش شد، کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری و بهداد سلیمی قهرمان المپیک رودرروی هم قرار گرفتند و انتقادات شدیدی را نسبت به یکدیگر انجام دادند.

بهداد سلیمی و کوروش باقری با حضور در یک برنامه تلویزیونی با لحن شدیدی بر یکدیگر تاختند.

در برنامه شب چهارشنبه وقت اضافه که از شبکه یک سیما و بصورت زنده به روی آنتن می رفت، سرمربی تیم ملی وزنه برداری و قویترین مرد جهان، رودروی هم قرار گرفتند و به بدترین شکل ممکن نسبت به هم انتقاد کردند.

در شرایطی که مدتی است فضای وزنه برداری متشنج شده و رابطه خوبی بین سرمربی تیم ملی و ملی پوشان المپیکی وجود ندارد، برنامه تلویزیونی وقت اضافه، از کوروش باقری و بهداد سلیمی دعوت کرد تا به این مسائل پرداخته شود که این برنامه با توجه به دعوایی که بین سرمربی تیم ملی که بعد از المپیک نشان لیاقت دریافت کرد و همچنین قویترین مرد جهان راه افتاد، به بدترین شکل ممکن به پایان رسید.

در این برنامه بهداد سلیمی سرمربی تیم ملی را مخاطب قرار داد و نسبت به مواضع و ادبیاتش بر سر تمرین ها بشدت اعتراض کرد. کوروش باقری که به نظر می رسید از اظهارات بهداد سلیمی عصبانی شده بود هر چند سعی داشت خونسردانه پاسخ سلیمی را بدهد اما برای لحظاتی از کوره در رفت و حرف های زننده ای را به زبان آورد.

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

 

+116
رأی دهید
-20

MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
کدوم حرف زننده؟چرا جوّ سازی می‌کنین؟هر دو بزرگ هستن و افتخار ملی‌.خوشبختانه یکی‌ همشهری کرمانشاهیمه اون یکی‌ همشهری تهرانیم.جوّ نسازید!اختلاف نظر چیز جدیدی نیست.حتی بین استاد و شاگرد.
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 13:43
Irani2500 - لندن - انگلیس
مسخره ترین مجری برنامه که در عمرم دیدم این بود!! به حرکات دست تو دهن و صورتش توجه کنید همینطور نحوه سئوال کردن و حرف زدن چندش اوره.
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 13:46
kami-ss - تهران - ایران
مجریه چقد وسط بحث سنگ مینداخت رو اعصاب رژه میرفت
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 15:07
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
برو واسه یه کشوری وزنه بزن که بذارنت رو سرشون.بخدا پشیمون میشی
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 15:27
Javiid - لندن - بریتانیا
بهداد سالار ، باید یکبار این اقا رو بلند کنه بکوبونه زمین متل خیار بترکونش که لجن بفهمه که باید به مردم احترام کذاشت
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 14:54
shady_sho - تهران - ایران
مجریه کلا تو باغ نی جای دیگه ای سیر میکنه بیجاره
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 15:56
eqqe - بوگوتا - کلومبیا
جدای از مجریه افتضاح .چیزی که از این مصاحبه نسیب من شد غرور بهداد سلیمی و مصلحت طلب بودن کوروش باقری. خیلی از مربی ها بد دهن هستن اگه به گفته خود سلیمی باقری مربی خوبیه و تمرینش خوبه که دیگه حرفی نمی مونه حالا بد دهن نمیخواهی که باهاش ازدواج کنی.یا اینکه من من من با هرکی دیگه هم مدال می گیرم که اینجوری حرف زدن درست نیست ناسپاسی در حق یک مربیه.
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 16:06
Azade Avare - شیراز - ایران
آدم بی‌ تربیتی، چطور یه بازیکن به خودش اجازه میده با استادش ، مربیش این‌طور حرف بزنه، اختلاف نظر با بی‌ احترامی فرق داره.
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 16:21
ramtin.p - دورتموند - المان
مجری داشت بال بال میزد هاهاهاهاا
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 16:25
mehrdad78 - اوترخت - هلند
همش دور میزنه این مجری
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 16:33
mehrgan_irani - بیرمینگهام - انگلستان
چه مجریه داغون و بی کفایتی !!!!
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 17:07
mehrgan_irani - بیرمینگهام - انگلستان
در ضمن لحن زننده ای هم ندیدم که کوروش باقری داشته باشه !!! این آقا هم رفته مدال گرفته الان جو گرفتتش فکر می کنه هر کاری بخواد می تونه بکنه اومده وایساده جلوی مربی خودش !
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 17:11
paksan - آمریکا - آمریکا
آقا کاش اول یکی بزنن تو دهن اون مجری آشغالی که معلوم نیست اون وسط چی هی آقا آقا می کنه خفه شو تا ببینیم چی می گن خوب؟ مرتیکه آشغال خودش سوال جنجالی می کنه بعد می خواد قیچیش کنه...بددهنی کرده دیگه معلومه کوروش باقری دست چپ و راستش رو گم کرده بود و نمی دونست چطور جواب بده ! چرا درست حرف نزنی؟ چه ایراد داشت می گفت ببخشید اگر چیزی گفتم که ناراحت شدید...در هر صورت معلومه این بچه ها بچه های سالمی هستند و حتی یک کلمه گوساله هم می تونه فحش براشون باشه و عصابشون رو بهم بریزه.فقط یک چیز رو می دونم که رضازاده دلش نمی خواد کسی پیدا بشه رکوردش رو بزنه و تا موقعی که این بشکه رئیس فدراسیونه از ایران جوان قدرتمندی ظهور نخواهد کرد
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 17:56
Azade Avare - شیراز - ایران
آدم بی‌ تربیتی، چطور یه بازیکن به خودش اجازه میده با استادش ، مربیش این‌طور حرف بزنه، اختلاف نظر با بی‌ احترامی فرق داره.
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 16:22
eskandar kabir - اردبیل - ایران
بهداد خامی و جوانی کرد از همین الان سلیمی باید با دنیای قهرمانی جداحافظی کند مربی ان هم در ورزش حق دارد سر بازیکن داد بزند تشر بزند حتی تنبیه کند اگر بهداد قهرمان دنیاست باقری هم مربی قهرمان دنیاست سلیمی دیکه از رونالدو که برتر نیست اون هم سر تمرین مطیع مخض است. تازه اینکه میگه اون موقع حرف نزدم تا مدال بگیرم ضایع تره. کلا قهرمان مانـــــــــــــدن لیاقت میخواد که خیلی از ورزشکارای ما ندارن
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 19:51
shivaa - تهران - ایران
اون مجری افتضاح رو باید با تیپا بیرون کنن به نظر من.تازه کوروش باقری لحن زننده ای نداشت به نظرم.به نظر میاد بهداد سلیمی دچار غرور شده باشه نباید با مربیش اینطور برخورد کنه.البته در نظر داشته باشید رضازاده نمیخواد کسی رکوردش رو بزنه و شاید همش زیرسر خودش باشه ماجرای سعید علی حسینی هم کار خودش بود.
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 19:14
kurd_irani - کرمانشاه - ایران
هر دو عزیز هستند و باعث افتخار البته فکر کنم بهداد چون جوونتره یه کم غرور داره که البته بعدا از بین میره من با کوروش یه بار تو هواپیما از تهران به کرمانشاه همسفر بودم خیلی خاکی و دوست داشتنیه با همه تو هواپیما گرم میگرفت خیلیم مودب بود بهدادم که سالاره ماشالا
‌پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 21:06
poriyaye_vali - دوحه - قطر
من که نفهمیدم این مجری بود یا دلقک؟!!بهداد وکوروش اصلا کاری ندارند مجری داره چی میگه ...مجریه بیشعور خوب خفه شو بزار اینا حرفشون رو بزنند///برای بهداد سلیمی متاسفم که داره بی جنبه بازی در میاره .عجب دنیاییه والله/// چطور یه ورزشکار به خودش اجازه میده تو روی مربی خودش بایسته ؟؟!!...کلا اخلاق در ورزش ایران مرده ..خصوصا در ورزش وزنه برداری وپرورش اندام ..چند هفته قبل بچه غول استقلال حنیف عمران زاده در یه بازی بین المللی تو روی قلعه نوعی ایستادو خیلی راحت بخشیده شد ..باید بازیکنی رو که به مربی بی حرمتی میکنه حداقل 6 ماه محروم کنند تا یادش بمونه هر کسی یه جایگاهی داره
جمعه 30 فروردين 1392 - 00:57
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
همانطوری که اکثرا حدس زدند، بهداد سلیمی کاملا مشخص است که در طرح برکناری باقری یک واسطه خوش نام شده. باقری اگر واقعا چنین آدمی بود باید یک مقدار اخم و عصبانیت و بد دهنی از خودش نشان میداد در صورتی که در این بحث حتی دائما لبخند به لبش بود. مهمترین نکته این بحث هم سوال قشنگ باقری بود! وقتی پرسید هدفتون چیهریا، بالاخره از زیر زبون بهداد کشید بیرون که میخواهید من برم. کوروش باقری عالی بود!. دنیای مافیا به وزنه برداری هم ریشه کرد!
جمعه 30 فروردين 1392 - 11:44
odin - انتورپن - بلژيك
این دوستانی که بدون اشاره به فحاش و بددهن بودن باقری سوال باقری رو تکرار میکنن « خب هدفتون چیه!!!؟» دقیقآ دارن با همون روش قلدر بازی و لات بازی عوامانه میپرسن «خب که چی؟» معلومه هدف چیه اقای نابغه هدف اینه که مربی حتا اگر بهترین دنیا هم باشه (که نیست) باید شرایط مربی گری رو داشته باشه و بلد باشه با ادب با ورزشکارها و شاگردها صحبت کنه نه اینکه با فحش و بد و بیراه!!! اونی هم که رئال مادرید رو مثال میزنه یا عمدآ دروغ میگه یا خیلی ادم جاهل و نادانیه. سوارز یکی از بهترین بازیکنهای لیورپول، جان تیری کاپیتان تیم انگلستان، به یک بازیکن دیگه توهین کردن، هریکی چند هزار پوند جریمه شدن و از بازی هم محروم (برای مدتی) اون یکی که بازوبندش رو هم گرفتن. اقای خوزه مورینهو اگه جرات بکنه و به رونالدو بگه فلان فلان شده گل بزن!!! خودش و جد وابادش رو میارن تو رسانه ها. بعد اقایون از فحش دادن دفاع میکنن و میگن خب مگه چیه مربیه دیگه!! ادم یاد پسرخاله کلاه قرمزی میافته!
جمعه 30 فروردين 1392 - 16:08
sharafYabi - بیمبه - انگولا
کاملا حق با بهداد سلیمی است. ایشان قهرمان دنیا است. مربی ایشان در اصل باید نوکر قهرمان باشد. سلیمی میتواند از ده‌ها مربی‌ یکی‌ را انتخاب کند که از نظر او مساعد است. اما آیا یک مربی‌ میتواند از میان ده‌ها قهرمان دنیا برای خودش یکی‌ را انتخاب کنه؟ دنیا عوض شده آن مثال استاد و شاگرد اینجا داخل نیست.
جمعه 30 فروردين 1392 - 17:50
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
در هر شرایطی باید شاگرد حرمت استاد رو نگه داره. برای بهداد متاسفم که مثل بچه ها رفتار میکنه. حالا اگه مربی هم یه حرفی از دهنش پریده باشه که تو رسانه آبروشو نمیبرن. به هر حال بهداد با این اخلاقش کنار گذاشته میشه. باید عاقلانه و سنجیده با این قضیه برخورد کنه. امیدوارم مشکلات کوچک باعث از دست دادن قهرمانان بزرگمون نشه!
جمعه 30 فروردين 1392 - 19:02
sharafYabi - بیمبه - انگولا
من متاسف شدم از بعضی‌ از نظرات دوستان. ما نباید اصول موفق حرفه‌ای بودن در هر هنری، از ورزش تا اقتصاد در این سطح بالای دنیای حاضر و رقیبان خودمان را رعایت نکنیم. در هر کشوری به هم وزنی ایران عزیز، قهرمانان ملی‌ به روز آن کشور، حتی عظمت و ابهتی برتر از قهرمانان جهانی‌ گذشته دارند. چه برسد به قهرمانان جهانی‌ امروزمان. ما چرا باید از سلیمی توقع این را داشته باشیم که خوب صحبت نکرد یا بد گفت. ایشان بالاترین مقام و اسطوره در وزنه برداری دنیا هستند بهترین صاحب نظر بنا بر افتخاراتشان. قهرمانان امروز را به پیش کسوتان دیروز نمی‌شود فروخت! یک عده‌ به عنوان مشاور باید در خدمت ایشان باشند، مثل همین آقای باقری. ابهّت و عظمت ابر مردی مانند سلیمی به آقا بالا سر نیاز ندارد. ما نباید اجازه دهیم که ایشان از فرط فشار در کمبود باشند! این بد بختی ایران یکی‌ دو تا نیست.! با سوادهامون هم قدر قهرمان قهرمانان دنیا در مملکتمون را هم نمی‌دانند یا نمی‌فهمند!
شنبه 31 فروردين 1392 - 02:24
sharafYabi - بیمبه - انگولا
ضمناً من در تعجبم این دوستان که میگن سلیمی مثل بچه‌ها رفتار میکنه، بی‌ جنبه است، مغرور شده. ما باید قربون اون بچه بی‌ جنبه أای بریم که وقتی‌ قهرمان دنیا شد کمی‌ هم مغرور شد. کشوری مثل آلمان، آمریکا، انگلیس ووو اگه حس کنن یکی‌ ممکن است قهرمان سنگین وزن دنیا بشه تمام کشور رو به پاش می‌ریزن و کلید طلای شهر‌ها را در اختیارش میگذارند. ما کوچکان وقتی‌ با بزرگانمان آنطور رفتار کنیم، بزرگ شویم چه می‌کنیم!! سلیمی یکی‌ از آقاترین و مؤدب‌ترین و زیبا‌ترین قهرمان قهرمانان اندک دنیا برای ایران عزیز میباشد. لطفا حمایتش کنیم، بی‌ قید و شرط. کدوممون امام زاده هستیم؟
شنبه 31 فروردين 1392 - 02:59
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
sharafYabi - بیمبه - انگولا!اینجوری‌ها هم که میگی‌ نیست.توو آلمان برای گرد مولر یا لوتار ماتیوس نه‌ کشور رو ریختن به پاشون نه‌ کلید طلا کسی‌ بهشون داده و میده.از همه بدتر HELMUT RAHN قهرمان ملی‌ آلمان که گل قهرمانی آلمان رو در اولین جام جهانی‌ که بردن زد اواخر عمر از بار‌های شهر خودش اسن منطقه آلتن اسن در کامل بی‌ حرمتی با مشت و لگد بیرون انداخته میشد.
شنبه 31 فروردين 1392 - 13:46
جنگنده - تهران - ایران
سلیمی فکر میکنه قویترین مرد جهانه غافل از اینکه شخصی پیدا خواهد شد که رکوردهای او را جابه جا خواهد کرد و این لقب را از او خواهد گرفت در ضمن مهم قهرمان دنیا بودن نیست بلکه ملاک خصوصیات پهلوانی میباشد که ماندگار میشود و مهمترین خصیصه یک پهلوان حرف شنوی کامل از استاد خود است حتی اگر آن استاد بدترین بلاها را سرش بیاورد شاگرد به هیچوجه حق ندارد حرمت استاد را خدشه دار کند در ضمن بهداد سلیمی فوق العاده انسان مغروری میباشد و این احتیاجی به گفتن ندارد. دقیقا مشخصه که در تمرینات سلیمی به خاطر درآوردن حرص باقری، تمرینات او را درست انجام نمیداده عمدا و این مسئله باعثه دلخوری باقری و عصبانیتش و درنتیجه پرخاشگری او شده که هر مربی هم جای او بود همینگار را میکرد چون برای یک استاد یا معلم هیچ چیز بدتر از بی حرمتی شاگرد به او نیست.
شنبه 31 فروردين 1392 - 13:42
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
فرهنگ قهرمانی باید باشه و جنبه و ظرفیتش.مورینیو قهرمان جهان و اروپا و اوری بادی دارلیگ اسپانیا و رئال کاسیاس رو می‌گذره رو نیمکت.چون این کار رو به صلاح تیم و بازیکن می‌دونه.رئال نتایج بهتری میگیره.چون فرهنگ سازی شده کسی‌ توقع نداره مورینیو باید نوکر کاسیاس باشه.
شنبه 31 فروردين 1392 - 14:00
sharafYabi - بیمبه - انگولا
جنگنده، شما از یک جوان بیست ساله توقع امام زادگی! نداشته باش. همین که روز و شب برای بالا بردن پرچم کشور از جوونی‌ مایه گذاشته یک دنیا ارزش داره. همچنین شما با آینده نمیتوانی‌ زمان حال ایشان را بی‌ ارزش قلمداد کنی‌. MIRZADEH --- قهرمانی سنگین وزن دنیا در هر رشته ای گل سر سبد آن ورزش میباشد. قهرمانی سنگین وزن دنیا در وزنه برداری به نظر بسیاری بالاترین مقام در ورزش‌های قدرتی‌ است. یعنی‌ وقتی‌ شخصی‌ در بین ۷ میلیارد مردم دنیا لنگه ندارد، این مقام بسیار بالا است. مقایسه کردن سلیمی با یک فوتبالیست مثل مقایسه پرتقال و هسته خرما می‌باشد.
شنبه 31 فروردين 1392 - 20:55
sharafYabi - بیمبه - انگولا
MIRZADEH === ورزش تیمی با ورزش فردی فرق می‌کنه. در ورزش فردی مانند، وزن برداری، بکس ، تنیس و غیره این بازیکن است که مربی‌ را استخدام می‌کند. در ورزش تیمی مربی‌ بازیکن را انتخاب می‌کند. تفتیش عقاید در ایران از رحم مادر شروع می‌شه و تا قهرمانی ادامه داره!!! یک مثل انگلیسی‌ میگه: پشه‌ را در تالار دید، فیل سفید را ندید! حالا روایت دوستان در اینجا است، این همه افتخارات از طرف آقای سلیمی به ایران ارزانی‌ شده شما چسبیدین به پشه‌!!!!
شنبه 31 فروردين 1392 - 22:34
afshinmiauuu - هلسینکی - فنلاند
کوروش باقری خیلی‌ بی‌ ادب هست،از قیافش پیداست مثل داگ دروغ میگه.. البته ایران هست دیگه طبیعیه!
یکشنبه 1 ارديبهشت 1392 - 00:10
shady_sho - تهران - ایران
پشت باقر ی به رضا زاده گرمه البته همون رضا دستمالچیو میگم واسه همین دم درآورده و فک کرده خبریه منم مطمئنم که سلیمی راست میگفت آخه چند نفر دیگه هم میگفتن که باقری بی ادبی می کنه چون مربی هست دلیل نمیشه که توهین کنه
یکشنبه 1 ارديبهشت 1392 - 09:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.