زنی که پیش‌مرگ هیتلر بود

اشپیگل به تازگی در قالب گزارشی بخشی از زندگی زنی را منتشر کرد که یکی از ۱۵ زن پیش‌مرگ هیتلر هنگام صرف غذا بود.

به گزارش خبرگزاری فارس صرف مارچوبه پوست‌کنده با سس مخصوص و کره ممکن است در نگاه نخست فقط غذای سنتی آلمان باشد اما در زمان جنگ جهانی دوم که مردم این کشور برای داشتن قهوه نیز با مشکل مواجه بودند و از مارگارین به جای کره استفاده می‌کردند. خوردن این وعده غذایی اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

«مارگوت وولک» یکی از افرادی است که در آن زمان به چنین غذایی دسترسی داشت. در واقع مارگوت یکی از 15 زن جوانی بود که ناچار بودند به مدت 2 سال و نیم غذای «آدولف هیتلر» دیکتاتور نازی را بچشند تا مسمومیت و آلودگی نداشته باشد. به عبارتی این افراد پیشمرگان هیتلر بودند.

 

 
هفته‌نامه آلمانی «اشپیگل» درباره وولک چنین می‌نویسد: وی منشی 24 ساله‌ای بود که در زمستان 1941 پس از بمباران آپارتمان والدینش به منزل مادرشوهرش در دهکده‌ای که هم‌اکنون با نام «پارسز» در لهستان قرار دارد، نقل مکان کرد.این منطقه سر سبز بود و مارگوت در خانه‌ای با باغی بزرگ زندگی جدیدی را آغاز کرد اما داستان از آنجا شروع شد که این خانه کمتر از 3 کیلومتر با منطقه‌ای موسوم به «ولفز لیر» فاصله داشت؛ جایی که هیتلر آن را برای استقرار دفاتر جبهه‌های شرقی خود انتخاب کرده بود.

 

 
وولک در ادامه گفت که شهردار این دهکده یک نازی پیر بود و اندکی پس از اینکه وولک وارد این وارد دهکده شد، نیروهای اس‌اس از وی خواستند تا با آنها برود. نظامیان او و شماری از زنان جوان را به سرباز خانه‌ای نزدیک «کراوسن‌دورف» - جایی که (غذای هیتلر) در 2 طبقه آماده می‌شد، بردند و به اتاقی با ظروفی پر از سبزیجات، سس، رشته و... منتقل شدند.

 

 
این پیرزن 95 ساله آلمانی افزود: «هیتلر گیاه‌خوار بود از این رو هرگز در این غذاها گوشت وجود نداشت و البته غذاها بسیار لذیذ بودند اما نمی‌توانستیم از آنها لذت ببریم.»

 

 
شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه متفقین قصد دارند هیتلر را مسموم کنند.از این رو غذاها را پیش‌مرگان می‌چشیدند و پس از اینکه سلامت غذا تائید می‌شد، سربازان اس‌اس آن را به دفتر مرکزی می‌بردند.

از این رو یکی از نیروهای اس‌اس هر روز صبح ساعت 8 صبح مارگوت را بیدار می‌کرد. به عبارتی هر وقت که هیتلر در ولفز‌لیر بود، کار مارگوت نیز شروع می‌شد. با این حال وی هرگز هیتلر را ندید.

 
به این ترتیب زنی که از پیوستن به گروه دختران هیتلر – نمونه دخترانه‌ای از جوانان هیتلری – سر باز زده بود و پدرش نیز به حزب نازی نپیوسته بود، عملا به یکی از کمک کنندگان به هیتلر تبدیل شد.

+67
رأی دهید
-12

قهوه تلخ - منجستر - انکلستان
حالا هیتلر مرده این زن هنوز زنده است هر جی خدا بخواهد همان میشود
‌پنجشنبه 15 فروردين 1392 - 12:19
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان
کشتار بیش از 70000 هزار ایرانی در دوره ی خشایار شاه دوم که با نیرنگ استر زن یهودی که در دربار بنام ملکه خانده میشد با همکاری عمویش در روزه 13 فروردین انجام شد که در این روز یهودیها جشن پوریم میگیرند برای این کشتار،،
‌پنجشنبه 15 فروردين 1392 - 16:31
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان
درود به هیتلر بزرگ که باید نسل این یهودیها رو ورمیداشت که هر چی بدبختی و جنگ در این دنیا هست از این یهودیها هست،،،سنگسار و کشتن زن و مرد پس از دیدن انها در یک تماس جنسی و حتی ممنوع کردن زن از وارد شدن به دور هم نشینی های خانوادگی همه از این دین یهود هست،،هر خرافات و چرت و پرت و زشتی که در دین اسلام و مسیحیت که هست از همین دین یهود امده ،یهوه هم به معنی خدای خشم و ستم است،،،یهودیها و عربها هزاران سال است که برای نابودی ایران و ایرانی دارند پشت پرده با هم همکاری میکنند،،،پس از سخنرانی محمد رضا شاه پهلوی درباره جریان اوپک و جنگ شش روزه ی صحرای سینا و دخالت یهودیها در سازمان سیا امریکا این یهودیان و انگلوساکسونها و غربی ها با پشتیبانی از احزاب خودفروخته ی توده ای و مجاهد خلق و چریکهای فدایی و ملی منقلی ها شورش سال 57 را پدید اوردند،،هم اکنون هم 34 سال هست که رژیم جهل و جنون اسلامی اخوندی با اسراییل دوست و برادر نا تنی هستند و تنها مردم را سر کار گذاشتند،،،
‌پنجشنبه 15 فروردين 1392 - 16:30
anti-US - مونترئال - کانادا
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان: موافقم! میگند هیتلر گفته بود همه یهودیان را نکشتم تا بعد از من بفهمید چرا لازم بود آنها را بکشم! البته این سخن طنزه!
‌پنجشنبه 15 فروردين 1392 - 23:06
afshinmiauuu - هلسینکی - فنلاند
امیدوارم تمامی‌ نازی پرستان فاشیست و نژادپرست مثل هیتلر به درجه‌ای از خاری و پستی برسن که خودشون خودشونو بکشن، ایرانی‌هایی که به هیتلر درود می‌فرستن یکمی به مغزشون فشار بیارن که اگه مردمان کشور میزبان من مثل خودم کودن میبودن چی‌ میشد.. شاید یه چیزی فهمیدن!و تیریپ نازی در نمی‌‌آوردن :)
‌پنجشنبه 15 فروردين 1392 - 23:05
Islam zoda - تورنتو - کانادا
چه کامنت‌های ابلهانه ای..آنهایی که قهرمانشان هیتلر باشه افکرشان به جنایت آلوده است،، مگر شما خدایید که نابودی یک قوم رو تایید می‌کنید ‌ای ابلهان. تو ساندیس شما چی‌ ریختن؟
جمعه 16 فروردين 1392 - 05:14
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان
اره شما راست میگید،،،یه کمی خوب بنگرید و برید تورات و انجیل رو بخونید و پس از اون قران رو ،،بدرستی میبینید که هر چه ناپاکی و چرت و پرت تو قران هست از همین دین یهود اومده،،،و الله و یهوه و مسیحیت همش دری وری هست،،،به سیاست هم خوب نگاه بندازید میبینید که این یهودیها پشت پرده مه همه ی کارخانه های ساخت ابزار جنگی دستشون هست با فریب دادن عربها و کشورهای افریقایی و یا این کشورهای جدا شده از شوروی دارند همش ابزار جنگی میفروشند،،،،و ایران هم شده مانند چکش براشون و دارند از اخوندها و مردم ایران استفاده میکنند،،،تازه جنگ جهانی رو برید اسنادش رو بخونید میبینید که روسها و انگلیسیها خودشون بعدها بازگو کردند کا اغاز کننده ی جنگ بودند
شنبه 17 فروردين 1392 - 00:07
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان
در ضمن شما که ایرانی هستید دلتون به حال ایران بسوزه نه برای یهودی و اسراییل،،،که هر چی بدبختی میکشیم از دست اینها هست و یهودیها با این تازیان و نسل محمد پدوفیل هم یکی هستند و تنها برای نابودی ایران میکوشند،،،،در ضمن اگه نوشته ی منو اقایون استاد خونده باشند من گفته ام یهود و عرب یکی هستند و تنها دارند از اخوند برای نابودی ایران استفاده میکنند،،،ما هیج چیز یکسان و همسو با یهود نداریم و نه با عرب،،،اره من نژاد پرست هستم و تنها ایران و خاک ایران رو میپرستم،،،و روزی که ایران ازاد بشه باور داشته همونجوری که عرب تو ایران نباید زندگی بکنه یهودی هم نباید باشه،،،یه کم هم برید و حتی تو همین شبکه های تلویزیونی هم ببینید همش این اسراییلی ها دارند به ظاهر مردم ایران رو فریب میدهند و با احساسات ما بازی میکنند
شنبه 17 فروردين 1392 - 00:12
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان
هیتلر بزرگ درست گفته بود و خوب نگاه کنید هر جا رو که میبینید این دست اسراییل و این دین یهود هست که در جنگ و کشتار دخالت داره،،،و این اخوندها هم با پشتیبانی همین یهودیها اومدند،،،حزب الله و حماس و القاعده درست هست که گروههای عرب و مسلمان هستند اما ریشه و ساختار پدید اومدنشون رو همه از این سازمان جاسوسی اسراییل سرچشمه میگیرند و همشون دارند در راستای سرمایه و پول و کسب درامد برای اسراییلی ها گام برمیدارند و کار میکنند،،،کارتل های نفتی یهودی اسراییلی که پیش از سال 57 با پشتیبانی از خمینی قاتل و این احزاب خودفروخته اومدند و اون شورش سال 57 رو به بار اوردند،،،همین امریکا و انگلیس و فرانسه و المان هم به جهموری جهل و جنون اسلامی رای دادند در سازمان ملل،،،
شنبه 17 فروردين 1392 - 00:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.