نظر رضا داودنژاد درباره مرگ عسل بدیعی ؛ علت مرگ مشکل تنفسی بود نه چیر دیگر

ˈرضا داودنژادˈ بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن رد شایعات درخصوص مسمویت دارویی ˈعسل بدیعیˈ بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: وی به دلیل مشکل تنفسی روز گذشته به بیمارستان منتقل شد.

  ˈرضا داودنژادˈ همسرخواهر ˈعسل بدیعیˈ ، روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا ، اظهار داشت: مشکل تنفسی روز گذشته این بازیگر باعث شد که وی را به سرعت به بیمارستان منتقل کنیم . وی به خاطر مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی در بخش ای سی یو بیمارستان لقمان بستری شد.
 
وی که به دلیل شدت تاثر ناشی از این واقعه، به سختی گفت و گو می کرد، افزود: متاسفانه شایعات و اکاذیبی مبنی بر مسمومیت دارویی بدیعی در رسانه ها منتشر شده که صحت ندارد و وی تنها به خاطر مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

داودنژاد، انتشار اخباری به نقل از ˈغزل بدیعیˈ خواهر عسل در گفت وگو با یکی از سایت های خبری را تکذیب کرد و گفت: همسر من در این دو روز به خاطر شرایط نامناسب روحی با هیچ رسانه ای گفت و گو نکرده و آنچه از قول وی نقل قول شده ، کذب است.

داودنژاد انتشار اخبار زود هنگام از درگذشت این بازیگر جوان سینما را ضربه ای دردناک به روحیه خانواده و دوستان بدیعی دانست و گفت:شیطنت های رسانه ای از این دست بارها پیش از این نیز اتفاق افتاده است.حتی در ایامی که من به خاطر بیماری کبد در بیمارستان بستری بودم شایعاتی مشابه در روزنامه ها،سایت ها و رسانه ها به وفور وجود داشت.

به گفته ی وی، خانواده بدیعی شایعات منتشر شده در این خصوص را با جدیت پیگیری می کنند و در آینده ای نزدیک تیم پزشکی اطلاعات دقیق درباره این بیمار را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین از رضایت پدر بدیعی مبنی براهدای اعضای وی خبر داد.

به گزارش ایرنا،ˈعسل بدیعیˈ از روز گذشته در پی وخامت حال به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد و پس از بروز مشکل تنفسی و مغزی ، صبح امروز به مرگ مغزی دچار شد.

بدیعی سال ها پیش همسر ˈفریبرز عرب نیاˈ بازیگر مطرح سینما بود. وی متولد سال 1356 در تهران است و از سال 1375 به سینما راه یافت.

وی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم ˈبودن یا نبودنˈ به کارگردانی کیانوش عیاری ، آغاز کرد.

از دیگر کارهای این بازیگر سینما می‌توان به فیلم‌های دست‌های آلوده (سیروس الوند)، هفت پرده (فرزاد موتمن)، از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، شمعی در باد (پوران درخشنده)، پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، سربلند (سعید تهرانی) و روز هشتم اشاره کرد.

حضور در مجموعه های تلویزیونیˈششمین نفرˈ و ˈتا صبحˈ از دیگر بخش های کارنامه کاری وی بود.

بدیعی به خاطر بازی در فیلم سینماییˈدست های آلودهˈ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شده بود.

+78
رأی دهید
-11

farokhzad - کنت - انگلستان
روحش شاد .خیلی دردناک هست عزیز را از دست بدهی‌ و گروهی ابله شروع کنند به شایعه پراکنی واقعا شرم بر این افراد بیمار
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 03:24
poriyaye_vali - دوحه - قطر
روحش شادوخوش بحالش ..هر کی زودتر ازین دنیا بره با،باری سبکتر بار سفر رو میبنده!
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 03:32
eddy59 - مونیخ - آلمان
چقدر پول گرفتی رضا این حرفارو بزنی؟ خیلی پستی
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 03:53
mohsenzaeri4 - شیراز - ایران
علت مرگ هر چی‌ که بوده کسی‌ حق نداره قضاوت کنه. چقدر حرف و حدیث درست شده همین یک روز. بیاین به همدیگه احترام بذاریم.
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 05:53
farahnazb2 - آبادان - ایران
روحش شاد هم زیبا بود. زیبا هم باز ی میکرد.
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 07:32
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
روحش شاد و یادش گرامی
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 07:54
raha1984 - هامبورگ - المان
چون بیمارستان لقمان بیمارستان مسمومیت های دارویی هست !!!!
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 08:10
hamid324 - کابل - افغانستان
خداوند رحمتش کند و به خانواده اش صبر بده
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 08:23
BPM300 - برلین - المان
ای کاش رئیس بخش آن بیمارستان احساس مسئولیت میکرد و جواب میداد.
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 08:38
ice21 - لوس انجلس - آمریکا
روحش شاد ، حالا به هر دلیلی‌ هم این اتفاق افتاده باشه در کل داستان فرقی‌ نمی‌کنه ، یه خانواده عزیزشو از دست داده که این واقعاً تأسف باره ، ولی‌ فکر می‌کنم بستری شدن توی بیمارستان لقمان باعث به وجود اومدنِ این حرفا شده باشه ، چون تا انجا که من یادمه معمولان بیمارهای رو که به هر دلیلی‌ ( اور دوز ، خودکشی‌. ) دچار مسمومیتِ داروی می‌شدن برای شستشوی معده میبردن بیمارستانِ لقمان
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 09:42
Ey baba - گوتنبرگ - سوئد
همه می‌دونن که بیمارستان لقمان مخصوص مسمومیت هست، خودتی آقا رضای داوود نژاد!!
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 11:02
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
نمیدونم چرا خودکشی‌ اینقدر برای ما ایرونیا تابو ه
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 15:58
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
یه سری داروی آنتی بیوتیک و استامینوفن چینی مسموم وارد ایران شده که باعث مرگ خیلی‌ها شده. اما خانواده قربانیان تحت فشارن تا چیزی را نگن. معلوم نیست کی پشت قضیه هست. این مورد هم با توجه به اینکه بیمار در بیمارستان لقمان بستری شده کاملا مشکوکه. امیدوارم آدما اینقدر شجاعت و غیرت داشته باشن که مرگ یک عزیز را به خاطر منافع شخصی نفروشن.
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 17:50
طاطا - تهران - ایران
هروقت میام توی این سایت از خوندن بعضی نظرات حالت انزجار بهم دست میده. ما ایرانیا آدم بشو نیستیم که نیستیم (بلا نسبت بعضی ها) بابا یه نفر به هر دلیلی فوت کرده خانواده اش هم حق دارن که به هر دلیلی که صلاح میدونن جلوی شایعات رو بگیرن . بابا یک کم خودتونو جای مردم بزارین بعد دهان باز کنید. کاش فقط براش آرامش آرزو میکردید واینقدر هوش و درایتتون رو خرج نمیکردین. به هرحال امیدوارم در آرامش باشه . هنرپیشه کم کار و باکلاسی بود.
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 19:13
مونا تهران - تهران - ایران
خداییش ما اهل شایعه پراکنی نیستیم، ولی تا جایی که میدونیم بیمارستان لقمان واسه مسمویت هاست و معمولا کسانی که خودکشی میکنند رو اونجا میبرند،( بدی معروف بودن هم اینه دیگه همه از زندگی آدم سر در میارن )به هر حال روحش شاد
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 19:53
sorkhrag-NL - آرنهم - هلند
خیلی از ما آنقدر مزخرف هستیم که دیگه واسه زنده ها حرف در آوردن هم رازی مون نمیکنه و به مرده ها هم رحم نمیکنیم . ملت شعر و شعار و غیبت و ........
‌چهارشنبه 14 فروردين 1392 - 19:13
tehrangoli - تهران - ایران
آقا جان جون خودش بوده دوست داشته یا زودتر بگیردش یا دیرتر آخه به کسی ربطی نداره. من اگه دوست داشته باشم میتونم همین فردا از زندگی خلاص شم یا این که منتظر باشم تو رختخواب یا تو تصادف یا... بمیرم! جون خودمه اختیارش هم دست خودمه.. مگه اون موقعی که داشتم به دنیا می اومدم کسی ازم پرسید دوست دارم به دنیا بیام یا نه!!! ولی الان میتونم تصمیم بگیرم بمونم یا نه! در هرصورت من یه بار تو یه مهمونی خانم عسل بدیعی رو دیدم که به اتفاق یه آقا اومده بودن خیلی زود هم رفتن. روحشون شاد باشه و امیدوارم واقعا اهداء اعضاء بدنشون هم با رضایت خودشون باشه نه به خاطر این که مسئولین بیمارستان در مقابل رسانه ها سکوت کنند!!!!!
‌چهارشنبه 14 فروردين 1392 - 23:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.