روایت منصور از ازدحام و درگیری در کنسرت نوروزی اربیل

روایت منصور از ازدحام و درگیری در کنسرت نوروزی اربیل

منصور، خواننده ایرانی.

رادیو فردا : ازدحام جمعیت باعث لغو کنسرت نوروزی ابی، منصور و جمشید در اربیل عراق شد. بنابر فیلمی که بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته است، تماشاچیان این کنسرت با هم درگیری هم پیدا کرده‌اند. همچنین برخی خبرنگاران نامناسب بودن محل برگزاری این کنسرت را مزید برعلت دانسته‌اند. منصور که گزارش‌هایی هم از ضرب و جرح او در برخی سایت‌ها منتشر شده بود در گفت‌وگویی که با او داشتیم از دلایل برگزار نشدن این کنسرت گفته است:

منصور در دبی: قبل از هر چیز دوست دارم سال نو را به همه هم‌میهنان عزیزم تبریک بگویم. امیدوارم امسال سال خوبی برای همه هم‌میهنان عزیزم باشد.
 
من اصلا شوک شدم، چون در فرودگاه بودم که مادرم برایم اس‌ام‌اس زد و پرسید حالت خوب است؟ من گفتم چطور مگر، حالم خوب است و دارم می‌روم دبی. دیدم می‌گوید مگر مطلب اینترنت را نخواندی و سریع برایم ماجرا را توضیح داد.
 
دقیقا شبی که کنسرت شما و جمشید و ابی روی صحنه رفت چه اتفاقی رخ داد، چون این طور که گزارش شده کنسرت از نیمه‌های آن ادامه پیدا نکرد؟

 
اولا گزارشگری آنجا دعوت نشده بود که بیاید از این برنامه گزارش تهیه کند و هر کس گزارشی تهیه کرده از دیدگاه خودش و با هدف خاص خودش این گزارش را در اینترنت پخش کرده است.
 
برنامه اربیل با استقبال زیاد هم‌میهنان عزیزمان روبرو شد و چیزی حدود ۲۰ هزار نفر به این برنامه آمدند. البته تعدادی از این افراد بدون اجازه و به خاطر کمبود مسایل امنیتی، رایگان وارد سالن شده بودند و مسئولان حفظ امنیت نتوانستند برنامه را چندان کنترل کنند.
 
جمشید چند آهنگ را اجرا کرده و برنامه‌اش تمام شده بود که من رفتم روی صحنه، ولی عشق و علاقه و محبت مردم آن قدر زیاد بود که امنیتی که مسئولان مربوطه برای تعداد مشخص ترتیب داده بودند کفاف نداد و یکسری از عزیزان برای ابراز علاقه و عشق روی صحنه آمدند و نظم برنامه به هم خورد.
 
یعنی هیچ درگیری روی صحنه پیش نیامد؟
 
نه. بعد از سه چهار آهنگ ما دیدیم برنامه نمی‌تواند ادامه یابد و من مجبور شدم صحنه را ترک کنم. ولی روز بعد مسئولان کُرد و کسانی که آمده بودند تا اوقات خوشی آنجا داشته باشند خودشان قدم پیش گذاشتند و از نظر امنیتی هر چیزی احتیاج بود تهیه کردند. ما هم روز دوم برنامه را با نظم کامل اجرا کردیم.
 
از این اتفاقات که بگذریم، می‌خواهم نگاه کوتاهی به کارهای اخیرت داشته باشم چون آلبومی منتشر نکردی و فقط چند تک‌آهنگ وارد بازار کردی که کار آخرت را با بچه‌های ایران کار کرده بودی.
 
بله این دوران اینترنتی ما را تک‌آهنگی کرده است، ولی یک سری از آدم‌ها هم هنوز دوست دارند ما با سیستم آلبومی کار کنیم. من این تک‌آهنگ‌ها را جمع‌آوری خواهم کرد و در یک آلبوم با یک سری آهنگ‌های جدیدتر بیرون خواهم داد.
 
آهنگی که اخیرا به بهانه شب عید اجرا کردم به نام «دلم خوشه» از ساخته‌های بابک زرین عزیز است که ترانه‌سرای آن آقای حمیدرضا صمدی است با تنظیم بسیار زیبای منوچهر چشم آذر که به عنوان یک کار با حس نوستالژیک به حال و هوای عید می‌خورد و دوست داشتم برای نوروز آن را بیرون بدهم.

+51
رأی دهید
-22

مدین ایران - تهران - ایران
با سلام به همه ایرانیان عزیز سعی کنیم راستگو باشیم
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 14:11
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
حالا چرا دروغ میگی همه فیلمشو دیدن, کاش اینجوری بود که میگی! . دُم خروس باور کنیم یا قسم....
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 14:41
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
عشق و علاقه و محبت مردم انقدر زیاد بود که من مجبور شدم صحنه را ترک کنم :-)))))
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 15:17
vsvyy30 - دبى - امارات
کنسرت 28 مارج دبى سبیده جمشید اندى منصور واقا افتضا بود بیشتر شبیه یه بارتى ساده بود تا یه کنسرت که این همه تبلیغان میکردن
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 15:22
datis - سن دیگو - امریکا
اگه نمی‌خوای راستشو بگه ، اشکالی نداره حرف نزنی‌، اما دروغگویی. خیلی‌ زشته منصور
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 19:21
vanesa - آلمان - آلمان
همینه دیگه عادت داریم ما ایرانیها ،بی‌نظمی و بیکلاسی خودمون رو بندازیم گردنه دیگران،خوبه خود منصور عزیز اومد و جریانو گفت،من که گفتم بابا تقصیر کشور میزبان نیس،تو همین آلمان هم هر کنسرت ایرانی‌ که ما رفتیم آخرش دعوا و کتک کاری بود و پلیس اومده،دوستانی که اینجان صد در صد حرف منو تایید می‌کنن،بابا مکه با هم تعارف نداریم همیشه ما ایرانیها هر جا رفتیم همین بست بود عروسی تولد کسرت پارتی و غیره ،،،،،،،،،،
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 18:23
datis - سن دیگو - امریکا
اگه نمی‌خوای راستشو بگه ، اشکالی نداره حرف نزنی‌، اما دروغگویی. خیلی‌ زشته منصور
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 19:22
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
البته درستش اینه که یکسری از عزیزان برای ابراز علاقه و عشق بوسیله لگد و مشت! روی صحنه آمدند و نظم برنامه به هم خورد! آخه گاوداری هم جای برگزاری کنسرته؟ شما که به مردم احترام نگذاشتین چطوری انتظار احترام از طرف مردمو دارین؟
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 19:38
shirvan - اربیل - عراق
می‌خواستم یه مساله مهمی بگم، من اربیل هستم، همون هائی که کنسرتای داخل ایرانو بهم می‌ریزن مثل کنسرتای این چند روز مازندران متاسفانه تو کردستانم موفق به این کار شدن، این نامردا دست به همه کاری میزنند بخاطر این که ایرانی‌‌های عزیز با شخصیت خوشی‌ نبینن، مثل مانع شدن از خروج دختران مجرد، یا همین کشور نخجوان انگار که دست اون عوضی‌ هاست که به دختر پسر مجرد ایرانی‌ تو هتل اتاق نمی‌دادن. خواهشاً احساسی‌ برخورد نکنید یکم به این پازل‌ها دقت کنید نتیجه واقعی‌ شو می‌گیرید.
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 18:55
kobalt - کرج - ایران
آقا مردمو بردید تو گاوداری کتک زدید تحقیر کردید بعد همچی آرومه.البته بیشتر تقصیر از خود اون جماعته.
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 20:55
farokhzad - کنت - انگلستان
درود بر آنهای که پشت به عواملین جمهوری اسلامی برای اجرای این کنسرت‌ها کردن موفق باشید
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 21:59
aram. - کردستان - ایران
بعضیها تا حدی نادان هستند که نمیدونند که این خرابکاریها کار کسانی است که می خواهند کردستان ناامن جلوه داده بشه.
‌سه شنبه 13 فروردين 1392 - 13:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.