مهم‌ترین بحث روز: برنده شدن «ارمیا» در آکادمی گوگوش

بخش تحلیل خودنویس می نویسد :

انتخاب بانوی محجبه مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شده است. از اعتراض به نحوه رای‌گیری و رای‌شماری تا توطئه خواندن آن از سوی معتقدان به نظام اسلامی ایران. اما یک نگاه متفاوت در باره ارمیا وجود دارد: «پدیده ارمیا، تهدید جدی امنیتی برای جمهوری اسلامی ایران است.»

ارمیا، ارمیا، ارمیا...فیسبوک امروز پرشده از عکس‌ها و تحلیل‌ها در باره برنده محجبه آکادمی گوگوش. مادری مسلمان که برخلاف زن‌های دیگر محجبه آواز می‌خواند. اسلام، غنا، حجاب، روایت متفاوت از سین، همه و همه در طول هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث بوده است. بسیاری از اعضای شبکه‌ها با اهانت به ارمیا، به نحوی باعث محبوبیت ویژه این هنرجوی «مظلوم» هم شده‌اند، اما هر چه باشد، شاید تلویزیون «من و تو» مهم‌ترین برنده مسابقه ۲۵ هزار دلاری باشد. جایزه‌ای که میلیون‌ها دلار ارزش داشته است.
 
علی اصغر شفیعیان، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب در فیسبوک خود به این مساله از زاویه‌ای ویژه می‌نگرد: «آکادمی گوگوش با زیرکی و به صورت هدایت شده دست به انتخاب «ارمیا» زده است؛ با هدف اول اینکه بگوید: خانم های باحجاب هم می توانند بخوانند؛ در حالی که در داخل در این سالها به جای اینکه برای بروز توانایی های زنان کاری بشود فقط زحمت خانه نشینی و تبلیغ بچه داری آنها را کرده ایم. دوم اینکه شبکه ی «من و تو» می خواهد بگوید: شبکه ی من و تو بر خلاف صداوسیما، برایش باحجاب و بی حجاب فرقی ندارد؛ و واقعا با برنده اعلام کردن ارمیا واقعا این معنی به درستی جا خواهد افتاد و اگر فکری برای انعکاس تفاوت واقعی پوشش ایرانیان در صداوسیما نشود، شبکه‌های آن سوی آب به خوبی از این نقطه ضعف استفاده خواهند کرد. // هر دوی این موارد می‌تواند در بالا بردن مخاطب‌های چنین شبکه‌هایی و کاستن از تعداد بیننده‌های شبکه های صداوسیما موثر باشد.»

مهم‌ترین بحث روز: برنده شدن «ارمیا» در آکادمی گوگوش

نیما راشدان، تحلیل‌گر سیاسی و امنیت آنلاین نگاهی دیگر دارد و «ارمیا» را پدیده‌ای خطرناک برای جمهوری اسلامی می‌خواند که می‌تواند توضیحی برای «منافق» خواندن ارمیان از سوی اعضای شبکه‌های مجازی با دیدگاه حاکم برجمهوری اسلامی باشد: «من روی این داستان آکادمی در هفته های گذشته کمی کار کردم. چیزی حدود ۸۰ هزار کامنت save کردم از جاهای مختلف و …رای پایانی اساسا از چند هفته پیش قبل از اینکه VPN ها بسته بشه مشخص بود. ارمیا فرد likable ای بود از اساس و کلیک روی ویدئوها، اعضاء صفحه، کامنت و لایکش حتی در جامعه مجازی که توقع کمتری از رای تلفنی می‌رفت بیشتر بود. اما اگر هر کدام از اینها هم نبود. کسانی که قدری با رفتار رای دادن مردم آشنا هستند خوب می‌دانند: مادر بودن به تنهایی جواز بردن هر نوع رای گیری در رقابت با غیر مادرها است. فقط در ایران هم نیست. شهروندان در انتخاب بین مجردها و خانواده ها: خصوصا مادری که دو بچه دارد. به فرد اخیر رای می‌دهند بی توجه به چیزهای دیگه. یکی از کلیدی‌ترین بخشهای کمپین به نمایش گذاشتن رابطه محافظه کارانه و سنتی کاندیدا با همسر و فرزندانش هست. گریه هم که نیاز به توضیح ندارد. انتخاب شعر ایران و گریه و ... که کلاسیک است. ما در ایران یک شکاف بسیار بزرگ، تهران - بقیه ایران داریم. تهرانی بودن و تهرانی نبودن با ارقام غیرقابل باوری ترجمه انتخاباتی میشه. نه تنها افراد کاندیدای همشهری خود را حمایت می کنند که عادی است، بلکه جمعیتی که از شهرستانها می آیند یکپارچه کاندیدایی را که حس کنند غیرتهرانی تر است حمایت می کنند. حجاب را قبلا نوشته بودم مخاطبان ظاهرا شخصیت، وقار و نجابت ترجمه کردند، منتهی کلیدی ترین نکته این بود که حجاب را به دلیل فرم امروزی، آواز خواندن و خصوصا رفتارهای جمعی کاندیداها که ارمیا در مرکز بدون مشکل حضور داشت تهدید ندیدند. گروهی که اساسا حجاب را تهدید دیدند کمتر از ۳% کامنتها هستند. این ۳% اتفاقا با حمله کمک کردند به ایجاد حس ترحم و سمپاتی.یک شوک susan boyle هم بود برای همه، منتهی دقیقا نمی دونم این چقدر تاثیر داشته. از همه اینها مهمتر ارمیا فرد بسیار باهوش، دارای هوش احساسی EI فوق العاده بالا بود و تونست خیلی راحت مخاطب بسیاری را به این سمت ببره که خود را با او همزاد پنداری کنند. من نسبتا دقیق بازه سنی، جنس و توزیع جغرافیایی این بخش آخر را در ایران در آوردم. این بحث آکادمی را با اولین نوشته ام راجع به ارمیا پایان می دهم: پدیده ارمیا، تهدید جدی امنیتی برای جمهوری اسلامی ایران است.»
 

مهم‌ترین بحث روز: برنده شدن «ارمیا» در آکادمی گوگوش


از سوی دیگر، چند روز پیش، فیسبوک «نیمه سایبری» ارمیا را «کاشته شده» توسط سازمان مجاهدین خلق با هماهنگی تلویزیون «من و تو» خوانده بود و برخی رسانه‌های آنلاین جمهوری اسلامی مبلغ همین ایده بوده‌اند: «مدتیه که شبکه « من و تو » اقدام به برگزاری برنامه ای تحت عنوان « آکادمی گوگوش » کرده و در اون افراد مختلف مسابقه خوانندگی برگزار میکنند. یکی از چهره هایی که در این مسابقات با حجاب به ظاهر اسلامی حضور پیدا کرده و تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده این برنامه گردیده زنی به اسم « ارمیا » است. تا اینجای کار مشکل خاصی نیست حضور شخصی که ظاهرا به حجاب اسلامی مقیده در همچین مراسمی تعجب برانگیزه . این شک وقتی بیشتر میشه که صحبت از روابط پشت پرده این شبکه با گروهک منافقین به میون بیاد و شباهت جالب چهره و ظاهر این خواننده با سرکرده گروهک تروریستی مذکور یعنی مریم رجوی ملعون! اما بررسی هایی که درباره گذشته این زن صورت گرفته نشون داده در واقع این فرد یکی از اعضای سازمان منافقین به اسم «اُرینب مشایخی» است که از طرف سازمان و با هماهنگی با مسئولان شبکه من و تو مامور شده تا وجهه سازمان مجاهدین رو بهبود ببخشه.
بانویی جوان با پوستی سفید و چشمانی روشن باصدایی خوش، که طرفدار دین اسلام است ولی به افراد اجازه می دهد هربرداشتی که می خواهند از دین اسلام داشته باشند. اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط ۳ خانواده طرفدارن مجاهدین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو1 مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. همسر ارمیا ( که در واقع همسر دومش محسوب میشه ) با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است. لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است. شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این درحالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی حضور فعالی در اینترنت.»

مهم‌ترین بحث روز: برنده شدن «ارمیا» در آکادمی گوگوش


 
این دقیقا همان دیدگاهی بود که در سایت مشابه کلمه که از سوی جمهوری اسلامی ساخته شده تبلیغ شده است. سایت https://kalame.co/ نوشت: «یکی از افرادی که در بعنوان خواننده در برنامه ای تحت عنوان آکادمی موسیقی در شبکه من و تو حضور پیدار کرده از اعضای گروهک تروریستی منافقین است. بنا بر این گزارش فردی به نام ارمیا که با حجاب!!! در این برنامه در حال خوانندگی است عضو گروهک مجاهدین است و برای افرادی که ذره ای با این سازمان تروریستی آشنا هستند این حرف قطعی و حتمی است. به دلیل اینکه مجاهدین رفتار شناسی خاص خود را دارند و افرادی که به دنبال مدرک هستند، افرادی هستند که تابه حال هیچ گونه مطالعه ای در رابطه با جنایات این سازمان مخوف نداشته اند! سازمان مخوفی که برپایه دروغ بنا شده است! حال حاضر شاهد هستیم که یکی از اعضای مجاهدین در یک شبکه طرفدار سلطنت حاضر شده و به نوعی ائتلاف پنهان را شکل داده است.» سایت مورد نظر، کپی‌سازی جمهوری اسلامی بر اساس سایت «کلمه»، نزدیک به میرحسین موسوی است.

مهم‌ترین بحث روز: برنده شدن «ارمیا» در آکادمی گوگوش
 

دیدگاه‌های مختلفی در فضای مجازی درباره برتری دیگر خوانندگان نسبت به ارمیا و یا توانایی متفاوت ارمیا در آوازخوانی و حتی نگاه‌های متفاوت در باره پارادوکس حجاب و «غنا» مورد بحث و بررسی قرار گرفته، اما هر چه هست، به نظر می‌رسد تلویزیون من و تو با برنامه آکادمی موسیقی گوگوش و برنده شدن یک بانوی محجبه، باعث نگرانی ویژه جمهوری اسلامی شده است. جمهوری اسلامی حتی از نظر به دست آوردن مخاطبان جدید در رقابت با تلویزیون من و تو که ارمیای «محجبه» شخصیت بحث‌برانگیزش می‌شود بازنده محسوب می‌شود.
 
یک روزنامه‌نگار ایرانی در فیسبوک خود می‌نویسد: « موضوع مهم، صرفنظر از برنده، شکل رای گیری و شیوه معیوب انتخاب هنرجو، موفقیت برنامه آکادمی گوگوش از حیث جذب بیننده است. ببینید در روزهایی که صداوسیما با تمام سازوبرگ به دنبال جذب مخاطب است در فروم‌ها و کلنی‌های مجازی ایرانی حرف از کدام برنامه است و از کی....برنامه‌ای با حضور تنها یک ستاره (که البته محور نیست) و با نقش افرینی مجری‌ها و کارشناسانی که به مرور تبدیل به چهره های مهمی شده‌اند و مخاطب را با خود همراه می‌کنند. تازه جالب این است که در دور تازه شرکت کننده‌ها به مراتب بی استعدادتر و نچسب تر از همیشه بودند ... درحالی که مطبوعات و تلویزیون ایران به شدت درگیر بحران مخاطب‌اند، پیام این موفقیت چیزی جز این نیست که چشم ایرانی جماعت (به هزارهزار دلیل ) همچنان از تماشای آن طرف سیر نیست. همان طورکه شهرام شب پره می گوید، ازچلاندن این ۳-۴۰ سال، تهش ماییم که می‌مانیم.»

لحظه ای که ارمیا برنده فینال آکادمی موسیقی گوگوش شد

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




مهم‌ترین بحث روز: برنده شدن «ارمیا» در آکادمی گوگوش

+157
رأی دهید
-200

Jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
من این شبکه را بندرت تماشا می کنم و هر وقت هم استفاده می کنم خندم میگیره. داوران مسابقه اصلا قدرت بیان و توضیح دادن ندارند . خانم گوگوش هم که بلد نیست حرف بزنه و همش دنبال کلمه می گرده.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 20:22
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
بابا نگران نباشید بزودی با مایو دوو تیکه در سواحل اسپانیا ی‌ک موزیک ویدئو میده بیرون!!!آچه نه به اون مینی ژوپش نه به اون روسریش!!!!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 20:38
raha1984 - هامبورگ - المان
با اون صدای مسخره که فقط بدرد کارتون میخوره و سر و وضع افتضاح واقعا نوبره !! بازار موزیک ایران فقط لچک به سر کم داشت !!!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 20:48
exam292 - تهران - ایران
حمله به فرهنگ اسلامی، از نوعی دیگر!!!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 20:36
dara20 - تهران - ايران
وجود طبیعت و هر چیز دیگری نیز برای حکومت نامشروع آخوندی تهدید محسوب میگردد. سایه مردم نیز تهدید جدی بر علیه نظام منفور اسلامی تلقی میشود.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:18
afshinmiauuu - هلسینکی - فنلاند
از کامنتها در فیس بوک و .. نتیجه گرفتم هرچی‌ سر این مردم میاد حقشونه.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:01
طناز ايراني - تهران - ایران
خب حالا که چی ، باید مثل بقیه زنها و دخترای ایرانی تا هواپیما از روی باید فرودگاه بلند میشه ، میرفت تو توالت هواپیما و مثل عنتر خودشو ارایش میکروب و با شورت و تاپ می یومد بشینه تا مقصد؟ جمع کنیدددددد . همه شما که مخالف حجابین مادر تون و مادربزرگاتون، خواهر أتون باحجابن لطفا ادا درنیارین
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:14
آنتيك - کالیفرنیا - امریکا
پس باید مثل دختر بازاری ها ، تا هواپیما از آسمون ایران رد میشه، همه لباس هاشو در می أورد و اسم شو میزاشت کلاس و تمدن؟ در حالیکه این نکبت و بدبختی هست که اینقدر ایرانی ها خودشونو با این أداها گم کردن و شدن دلقک دنیا!!!!!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:20
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
چه خوب میشد که به عقاید هم احترام بگذاریم .ارمیا جان تبریک میگویم .
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:22
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
واقعآ مشکل مردم ما الان شکل موی بچه‌های ماست ؟؟؟ بچه‌ها دوست دارند هر جور مو شون رو بزنند . به من و تو چه ربطی‌ داره !!! من و تو باید به مشکلات اساسی‌ کشور برسیم .
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:26
exam292 - تهران - ایران
حمله به فرهنگ، از نوعی دیگر!!!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 20:36
ukguy4u - لندن - بریتانیا
اووووووووه چقدر استفاده از تخیل برای تخریب ارمیای بیچاره. مردم به صداش رای دادن مهم نیست عقیده دینیش چی باشه. مردم ایران دارن یاد میگیرن مسائل رو با هم قاطی نکنن. من شاید با حجاب موافق نباشم ولی دلیل نمیشد به ارمیا رای ندم. صداش لطیف بود و این مسابفه هم مسابقه خوانندگی بود.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 20:51
eydad - مونترال - کانادا
بیچاره شده چوب دو سر طلا. ولی من نمیدونم چرا یه سری ها که ادعای فرهنگ و روشنفکری شون میشه از این که این خانم با حجابه ناراحت هستند.طرف رو میشناسم دانشجوی دکتری هست اینجا ولی به حجاب ارمیا توهین می‌کنه.اخه اگه این خارجی ها هم مثل تو فکر میکردن که همون لحظه ورودت به اینجا تیمورتاش کرده بودن.بعدش مثلا خانم قشنگ کامکار هم با حجاب ولی با آرایش داره اواز می‌خوره.همه ویدیو اهدای جایزه به شیرین عبادی رو دیدن.لابد اونهم از طرف جمهوری اصلاحیه یا منافقه
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:52
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
به نظر من که ارمیا بد جور لگد زد به بساط آخوندی، که اینجوری نیست که هرچی‌ آخوندا دلشون خواست همون باشه. ارمیا دوست داشت اون‌جوری لباس بپوشه خوب هر کسی‌ آزاد هست هر جور دوست داره لباس بپوشه اما گور بابای آخوندا که میگن خوندن زن حرام است دوست هم داشت عوض بخونه پس گور بابای آخوند. دمش گرم
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:54
garmsari - یورک - بریتانیا
حالا واقعا این خانم جزو مجاهدین هست یا نه؟و برنده شدنش هم شده بحث روز در بین ملت ایران،
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:00
a.ahooraei - کلن - آلمان
این برگرده اردبیل ازش می پرسن نمیتونی یا اینوری باشی یا اونوری؟ بعد پدرشو در میارن. این خانم سر تا پا مضحکه و میخواد سکولار را به ما یاد بده و میگه: به اعتقادات دیگران احترام میذارم البته اگه اعتقادی داشته باشند. جالب اینه که در مکتب اسلام : اعتقاد تمام و کمال به این معنی هست که شما باید به محتویات اسلام معتقد باشی والا شما انسان معتقدی نیستی!!! من از دوستان خواهش میکنم قبل از اینکه الکی نظری بدید اول تمام گفتارهاشو گوش بدید و یا در صفحات بیس بوک ببینید و دوم اینکه خوب فکر کنید که آیا این مسخره کردن اعتقادات دیگران نیست که یک دین من درآوردی از اسلام درست کنی؟ اگه این خانم اسلام میخواد که طالبان و عربستان اصل اسلام هست و کسی هم نیاد اینجا زر بزنه که نه اسلام این نیست ده, اسلام همینه و ما حد وسط نداریم. یا لباس تنگ می پوشی و قر میدی و میخونی که این اسلام نیست و یا مث زن شیخ سعد آسعود و زن احمدی نژاد می پوشی و می گردی تا مسلمان باشی.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:05
a.ahooraei - کلن - آلمان
اینایی هم که میگن : نه هر کی یه جور معتقده! من میگم اکی اما این اعتقاد بر مبنی چه چیزی می باشد؟اگه اسلام هست که بگو یا علی و برو جلو, اگه نیست که بگو بینیم این ایده از کدام مکتب نشیت گرفته؟ اونایی هم که بیخود تآیید میکنند اغلب آدمهای نون به نرخ روز خورند. اونایی هم که این خانم را تا این حد بالا آوردند یا هم کاسه و هم پیاله همین خانمند و بعد از غرق شدن دریای مصیبت های اسلام حالا میخوان آرام آرام از زیر آب بیرون بیان و جرآت یکباره بیرون پریدن را ندارند و یا میخوان از این موش آزمایشگاهی استفاده های سیاسی کرده و به دیگرا بگن: ببینید , پس اینجوری هم میشه مسلمان بود.من میگم : این هم یک نمونه از به یغما بردن افکار مردم هست.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:14
sting68 - گنبد - ایران
نام: اورینب. نام خانوادگی: مشایخی. متولد: اردیبهشت ۱۳۶۰. نام پدر: ح.مشایخی. نام مادر: ف.شهبازی. خواهر ایشون: ع.مشایخی. متولد: ۱۳۶۵. همسر اول: سید ع.ش (ساکن اصفهان). نام فرزند از همسر اول در ایران: علی. طلاق در سال :۸۵. مهاجرت به ترکیه در سال ۸۶. ازدواج دوم: در سال ۸۷. نام همسر دوم: میشائیل هانس. نام فرزندان ازهمسر دوم در آلمان: ارلاوپانا – الیزابت. مادر و پدر ایشان از هم جدا شدند و پدر ایشون هم مجددا ازدواج کردند که مادر ارمیا همسر اول ایشون هستش. مادر ساکن: ایران-تهران-منطقه نیروی هوائی. محله فعلی خیابان سازمان برنامه. پدر ساکن: ایران-تهران-شهرک غرب. همسر ارمیا با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است. اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط ۳ خانواده طرفدار مجاهدین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو۱ مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:17
sting68 - گنبد - ایران
این خانم اورینب مشایخی نام داره اهل خمین هست پدر ایشان معلم پاکسازی شده آموزش و پرورش خمین آقای حسین مشایخی ساکن شهرک غرب تهران. در حال حاضر با همسر دوم خود زندگی میکنه زیرا در سال 85 پس از طلاق از همسر اول که ساکن اصفهان است به ترکیه رفته به عضویت سازمان مجاهدین درآمده و با استیل سازمان مجاهدین (منافقین) در این مسایقه شرکت کرده داست.دو فرزند دارد یکی از همسر اول و دیگری از همسر دوم و .. نکته در تایید عضویت ایشان این است که ایشان در مسابقه فینال بعد از بسته شدن خطوط داخلی ایران توسط مخابرات هم با رای اعضای سازمان مجاهدین در خارج رای آورد
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:19
asya123456 - شهرضا - ایران
مث این که صدا و سیمای ضرغامی بدجوری ضد حال خورد. تا کور شود هر که نتوان دید. دم ارمیا و امثال ارمیا گرم.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:44
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
من کل شبکه من و تو را سه چهار هفته است که تماشا میکنم و روی رسیورم هم یک سانتیمتر خاک نشسته. چون اهل تلویزیون تماشا کردن جز برای مسابقات ورزشی نیستم. آکادمی را هم از وقتی هنرجوها شش نفر بودند بطور تصادفی دیدم و جالب بود و پیگیر شدم. کلا چهار بار هم رای دادم که دوبارش اگه اشتباه نکنم به ارمیا رای دادم. به نظرم آهنگ باغ الفبا ارمیا را راهی فینال کرد. بعدش ماند دو نفر بچه بزرگ شده خارج که لهجه هم داشتند و خارجکی هم صحبت میکردند و حسادت هموطنان را بر می انگیختند و یک بانوی محجبه و محجوب که صدای دلنشینی داره و مادر هم هست و تیپش هم به مردم داخل می خوره. حالا خودتون حدس بزنید که اون چیه که پوستش زرده توش مــوزه؟! به نظر من کسان دیگه ای بودند که برای اول شدن شایسته تر بودند لکن به کوری چشم کسانیکه زن را به بهانه دین ذلیل میکنند، یکی از همان زن ها مانند گلی که از بین لجن سبز میشه سر از نکبت در آورد و غنچه کرد. مبارکش باشه بر حسود و بخیل هم نعلت!!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:22
ali1111 - تهران - ایران
من که این برنامه را به دلایلی نگاه نمیکنم و کلا بر گرفته‌ای از اکس فکتور از نوع ایرانی است و مطمئنم خیلی‌ از کاندیداها از قبل انتخاب شده اند ...ولی‌ اینکه یک شخصی‌ حجاب دارد یا نه‌ بر میگرده به اعتقادات شخصی‌ طرف(همین و بس) و مردمی که دائم دم از نداشتن دموکراسی در کشور میزنند باید بدونند اولین شرط دموکراسی احترام گذاشتن به عقاید و اعتقادات هر انسان است گذشته از اینکه طرف چه مذهبی‌ دارد...(البته که من هم از اسلامیون دم خوشی‌ ندارم)ولی‌ به هر حال نباید الکی‌ این قضیه را سیاسی کرد...
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:25
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
طناز ایرانی - تهران - ایران. من هم ایران بودم . مادرم و مادر بزرگم هم با حجاب بودند اما یا رومی روم یا زنگی زنگ. از همه ارایش بیشتر .عشوه ها و چشم و ابرو بیشتر. وهمچنین دقت کن فقط روی صحنه مراقب مو . به نظر من این خانم قران و دین اسلام رو فقط تا جایی خونده که موها رو بپوشونه مثل آخوندهای دره پیت که معتاد شدن روزبه روز جوانها واسشون مشکل نیست فقط مختلط بودن دانشگاه و مو واسشون مهمه
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:08
Mahdi tala - تهران - ایران
به نظر من شرکت این خانوم تو اکادمى یه کم شک برانگیز بود.من که قانع نشدم بدون پارتى بازى اول شده باشه
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:11
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
از همه این حرفا بگذریم و فرض کنیم که مردم واقعا بهش رای داده اند! باید به ایشون و روسریش تبریک گفت، و به ملت جو زدهٔ ما هم تسلیت ! که در یک مسابقه‌ صدا، به کسی‌ که نه صدا داره و نه شخصیت خوانندگی داره، بخاطر اینکه حجاب داره رای میدهند!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:12
a.ahooraei - کلن - آلمان
sting68 - گنبد - ایران--نکنه توی ثبت احوالی؟ اگه هستی به ما هم بگو !!!! میخوام شناسنامه و آمار چند نفر را برام در آری.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:47
htafas - مادرید - اسپانیا
بابا شاید ایرادی تو سر و موش داره ،و شاید هم مشکل دیگه،کسی‌ چه میدونه.به هر حالا کاملا پیداست که به حجاب اعتقادی نداره.....در کل موضوع مهمی‌ نیست که اینقدر کشش بدین
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:16
باران تابستانی - استکهلم - سوئد
فکر کنم اگر به ارمیا، این مسابقه و حاشیه هاش کمتر اهمیت داده میشد همه چیز خیلی زود عادی و فراموش میشد. ولی نوشته هایی مثل مطلب بالا فقط باعث میشه این جریان بیشتر ادامه پیدا کنه.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:37
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
گوگوش هم رفت ور دل مرضیه کلا از ابتدای ورودش به آمریکا و دعوایش با علی‌ رضا امیر قاسمی بر سر پول شخصیت مال دوست و حرص و از زده خودشو نشون داد ، از همون موقع ازش بیزار شدم الان هم نشون داد که حاضر است برای پول خودشو به خائنین وطن بفرش با این همه خائن و دشمن وطنی که ایران دارد دیگر احتیاج به دشمن خارجی‌ نداره.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:32
فريادزيره آب - اهواز - ایران
بریدبابابمیرید پشت سرخدا هم شماحرف درمیارید؛یعنی فکر میکنیددختری که حجاب داره دوست نداره خوانندگی کنه ؛ ایرانی هایی که توایران زندگی می کنیدآیا توی فامیلاتون دختری هست که صدای خوبی داشته باشه و دوست داشته باشه تو اکادمی شرکت کنه?? حالا این بنده خدا شرایطشو داشت شرکت کرد؛زنده باد ارمیا؛کورشودهرکه نتواندبیند
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 22:58
kobalt - کرج - ایران
اشکالی هم نداره اگه کسی بتونه یه اسلام جدید درست کنه مگه مسیحیت جدید درست نشده از اسلام خیلی سخته جفت پا بپری به لامذهبی بقول نوریک خودمون گاماس گاماس من اگه یه روزی یه آخوندی با همون لباس عبا و عمامه ونعلین بره آکادمی گوگوش رپ بخونه و تکنو بزنه حتما بهش رای میدم حتی اگه صداش انکر الاصوات باشه.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:16
babakan - اوتاوا - کانادا
فارق از هر نوع سلیقه دینی وسیاسی باید گفت که یک خانم باحجاب توانسته است با عقیده ورای خود به این مجموعه پابگزاردو بتواند این همه نظرات مختلف را جلب نماید . به همچین فردی باید تحسن گفت .این موضوع یک نظریه بسیار شخصی برای هر فردی است که جه بپوشد وچگونه برخورد نماید . من فکر میکنم ماباید این مشق و الفبای دموکراسی را تمرین کنیم .من فکر می کیکنم همه ما یه این موضوع تاکید داریم که هر کسی دوست دارد به نظراتش احترام گذاشته بشود .
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:22
Sappho - اصفهان - ایران
ببینم ارمیا بانو اگه انقدر اسلام و احکامش برات عزیزه آلمان چه می کنی ؟؟!!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:24
fetneh.gharn - سیاتل - امریکا
از آنجایی که ایرانی ها استادان نوع آوری در همه چیز حتی گند زدن به اصول دین هستند ( مانند ساختن دینهای نو ظهور مثل بهاییت و تشیع و انواع و اقسام دیگر باورها البته ناگفته نماند بنده به هیچ دینی اعتقاد ندارم) زن با حجاب را نیز وارد عرصه آزاد خوانندگی کردن ، مثل خوردن عسل با خربوزه است آخرش یک جا مثل (جمهوری +اسلامی= جمهوری اسلامی) (خوانندگی + حجاب = خواننده محجبه) گندش مشخص میشه.. اینقدر از این نوع اوریها نکنید تو را به خدا رحم کنید به خودتان و آیندگانتان.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:33
datis - سن دیگو - امریکا
من این آکادمی را از اول تا آخر دیدم، کل این سری برنبمهریزی شده بود که این آرمیا برنده شه، به ترتیب صداها‌ی بهترو حذف کردند تا ایشون به فینال برسه، دار فینال هم یک هنر جلو به نامه ندا ( از اول نشون داده بود صدا و اجرای قوی داره) بود که سومش کردند،. شما هم اگر کل آکادمی را ببینید متوه تضاد رفتاری و ۲ رویی این خانم میشید، صداش اصلا نت بالا را نمیکشید، اجرای ضعیفی داشت و از رفتارش معلم بود برای بردن تحت فشار، خودش میدونست صدا نداره اما به خاطره حزبش باید ببره، بسیار هم دروغگو هست، اگه حرفاشو گوش بدید سریع می‌فهمید، این شبکه با این انتخاب خیلی‌ از بینندهشو از دست داد و خواهد داد.،
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:50
masoud1900 - استکهلم - سوئد
با با بکشین بیرون از این بدبخت،گناه نکرده که صداش خوبه،چقدر ما ایرانیها حسودیم
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:51
hamedo123 - منچستر - انگلستان
آدم حیران میماند که چطور انگیلیسیها ما رو از خودمون بهتر میشناسند!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:52
gharib 196 - هامبورگ - آلمان
این خانم برای آخوندا کار می‌کنه مثل گوگوش و خیلی‌ از این خوانندهها آخوندا میخواستن اینو جلوی گلشیفته بزارن همین مساله سیاسی بود این خانم نه مجاهده نه هیچ چیز دیگه دست نشونده آخونداس
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 23:57
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
حالا فکر می‌کنید چی‌ می‌شه؟ سی‌دی میده بیرون سالی‌ ۵۰۰،۰۰۰$ میره تو جیبش؟ نه بابا بر میگرده ادامه .. بچه شستن با اون صدای مسخرش، تو هر آهنگش هم چند بار تپق میزد، من که میگم فقط گوگوش آبروی خودشو برد با این داوریش
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 00:19
miumiu - لندن - انگلستان
اخه چه کار دارید که اینقدر گیر میدهید به ارمیا به کسی چه مربوط است که در زندگی خصوصی افراد وارد میشود ایشان خیلی هم خانم با شخصیت و متینی بودند حالا این رژیم اخوندی ..... میسوزه دیگه خودشون می دونند...............
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 01:02
sorkhrag-NL - آرنهم - هلند
sting68 - گنبد - ایران / این آمار ی که تو نوشتی فقط و فقط از دستگاه وزارت اطلاعات آخوندی بیرون میاد .بدجوری خودتو لو دادی !
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 01:09
potatis - مالمو - سوئد
ali1111 - تهران - ایران-دوست عزیز در دموکراسی به هیچ عنوان همچین شرطی وجود نداره! درستش اینه که بگیم احترام به هر انسانی با هر گونه عقیده یا مذهب، وگرنه هیچ مذهب یا عقیده ای مستلزم احترام نیست، سپاس.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 00:24
طرفدار حقیقت - تهران - ایران
اصلا کل این داستان بوداره.آقا یا رومی روم یا زنگیه زنگ.مگه میشه آدم بگه من مسلمونم و نماز نخونه?کسی که مسلمونه باید نماز بخونه.مگه میشه یکی بگه من کاملا به اسلام مقیدم بعد مشروب بخوره? یا اینوری یا اونوری.این زنیکه ارمیا جماعتی رو مسخره کرده.میگه من مسلمونم بعد میزنه زیر اواز.من هیچ تعصبی به هیچ دینی ندارم اما میگم اگه در ظاهر هم خودمونو طرفدار عقیده ای نشون میدیم باید حداقل مسایل جانبیش رو هم رعایت کنیم. اعتقاد آزاده اما این کار این زن زیر سوال بردن اعتقاد خودشه.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 00:00
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
من شخصاً امیدوارم که تمام انسانها سمبل‌های مذهبی‌ و مثلا حجاب را کنار بگذارند. اما اینکه کسانی‌ را که حجاب دارند تحقیر کنیم کار درستی‌ نیست . واکنش منفی‌ اکثر ایرانیان خارج به حجاب این خانم محبوبیت آرمیا را در ایران زیاد کرد. میلیون‌ها ایرانی‌ آهنگ و شادمانی رو دوست دارند و از ارتجاع آخوندی بی‌ زارند اما اعتقادات مذهبی‌ هم دارند. و خودشان را بیشتر نزدیک با شخصیت آرمیا می‌دانند
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 02:04
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
جالب این جاست که امثال آمیرا بیشتر به ارتجاع جمهوری اسلامی ضربه میزنند تا کسانی‌ مثل گلشیفته فراهانی.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 02:07
حامد_ایرانی‌ - مالمو - سوئد
همش بازی پشت پرده هست. ارمیا حتا نمیتونست رو ریتم بخونه. چطور برنده شد ؟
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 02:27
hamid shojaei - تهران - ایران
حالا فهمیدیم که سرما‌یه این برنامه مال آقای رفسنجانی‌ می‌باشد ، ... این خانوم قبول می‌شه که اصلا صدا نداره ، آن وقت السا رّد می‌شه .... این هم نمایش جمهوری جور فساد است ...
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 03:21
Ghooloo - آبادان - ایران
از بعضی‌ دوستان انتظار نمی‌رفت که این خانم را مذهبیون افراطی در یک سطح بدانند! دوست گرامی‌ بنده کل برنامه آکادمی گوگوش را دنبال کردم و ایشان در تمام آکادمی از اول تا آخر یک کلمه هم از اسلام و دین حرفی‌ نزدند! حالا به دلایلی اعتقادی، دینی، فرهنگی‌، شخصی‌ دوست دارد محجبه باشند ایرادی دارد؟ آیا در خارج از کشور و در غرب اشخاصی‌ از دین مسیح، یهود، هندو و دیگر مذاهب محجبه نیستند؟ آیا این بدبخت گناه کرده که شاید به خاطر خانواده و بچه‌هایش یا هر دلیل دیگر دوست دارد روسری سر کند؟ یعنی‌ در ایران آینده ما باید به هر خانمی که دوست دارد به دلایلی روسری سر کند انگ اسلامی بزنیم و او‌ را با طالبان و عقب ماندگان مذهبی‌ مقایسه کنیم؟ تا زمانی‌ که کسی‌ با اعتقاداتش مشکلی‌ برای کسی‌ ایجاد نکرده ما حق نداریم او‌ را خراب کنیم. امیدوارم مسائل مذهبیون افراطی که من خود بسیار برزخ آنم را با آزادی‌های شخصی‌ قاطی نکنیم. موفّق باشید
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 04:30
Ghooloo - آبادان - ایران
Royan - کالیفرنیا - آمریکا- شما هم که طبق معمول از همه بیزاری جز اعلی حضرت همایونی! همه ملت ایران را خائن میدانی‌ و فقط اعلی حضرت همایونی است که وطن پرست بود و بقیه ملت ایران همه خائن و خرابکار!!! تخم نفاق و اختلاف را افرادی مثل شما‌ها بین ایرانی‌ می‌‌افکنند.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 04:52
Ghooloo - آبادان - ایران
sting68 - گنبد - ایران- باز شما‌ها برای خراب کردن شخصی‌ پرونده سازی کردید؟ چه مدرکی‌ برای مزخرفاتت داری؟ این اطلأعات غلط را از کجا آوردی؟ فرض کنیم که چنین باشد، آیا این شخص یک ایرانی‌ نیست؟ آیا خانم‌ها حق خوانندگی ندارند؟ آیا یک زن مسلمان و محجبه اجازه خوانندگی ندارد؟ شما به جای پرونده سازی و مزخرف گویی برای اشخاص، به اصل انسانیت که هر ایرانی‌ آزاد است کاری را که علاقه به آن دارد را انجام دهد معتقد باشید. ساندیس را نوش جان کن و زیاد حرص نخور شیرت خشک می‌شود!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 04:42
Ghooloo - آبادان - ایران
Sappho - اصفهان - ایران- آخه این بدبخت که از چشماش معصومیت و وقار می‌باره کجا چیزی در مورد اسلام و احکامش گفت؟؟؟ چرا ما ایرانی‌‌ها مدام دوست داریم همدیگر را به هر قیمتی خراب کنیم؟؟؟
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 04:58
m.noor - شارجه - امارات
با درود. بنظر من هر کسی‌ که خاری در چشم ولایت باشد ایرانی‌ است .آفّرین خانم ارمیا.م.ن
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 05:52
داد بیداد - قم - ایران
چرا ما نمی‌خواهیم بفهمیم که این مسابقه آوا ز بود نه شو لباس،ارمیا برنده شد چون بهتر خوندو صداش بهتر بود.حالا هی‌ ما گیر بدیم به لباس، مذهب،سیاست!!!!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 05:07
romano - تهران - ایران
پروفسورهای موسیقی ندون هرچی لخت یا پوشیده می‌خونید ریشش در روستاست اونجا هم خانمها با لباس دکلته نمی‌خونن. ضمنا 3 بار مردم به نپوشیده‌ها رای دادن یکبار هم به یک پوشیده همچنین گلشیفته لخت می‌شه می‌گید اه کثافت هرزه!@#! این بابا میپوشه می‌گید لچک به سر هرزه. ضمنا نظر هیچ آخوندی از بدو اسلام یا هر دین و مسلکی اون دین نیست نظر دکترهاست یعنی چی پزشکی یک علمه و اصلش چیز خاصیه که هدفش حفظ سلامت یا بهبود آدمهاست حالا هر دکتری برای خودش نظری می‌ده یا غلطی می‌کنه ملاک غلط بودن پزشکی نیست این نظر اون آدمه حالا فعلا ما نشستیم می‌بینیم از می و لب و زلف و پیچ و خم تن یار مذهبیها بیشتر گفتن تا بی اعتقادهای ایرانی (آخه یک چیزی نشون بدید ما خفه شیم). اعتقاد و پوشیدگی یک چیز درونیه این خانم امکان داره انسان بسیار پاک و بزرگی باشه و همینطور نه همینطور گلشیفته امکان داره تن فیزیکیشو لخت کنه اما از درون انسان پوشیده حتی خادمی باشه. خلاصه بده خوبه پوشیدست نپوشیدست چرا تماشا می‌کنی (عقلت تعمیر نیاز داره) اول ارمیا و گلشیفته و ... بشو بعد انتخاب کن چی بشی در غیر اینصورت قل قیلونتو بزن.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 05:40
جنگنده - تهران - ایران
من و تو یک شبکه در پیت بهایی
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 06:38
shablizim - لندن - انگلیس
برنده واقعی تلویزیون من و تو هست که از خلاء نبود برنامه های اینچنینی نهایت استفاده را برد و امسال با آوردن ارمیا و اون حجاب کذایی یک رکب جانانه به تلویزیون حاج ضرغام زد که تا حالا هم که برنامه تموم شده نتونستن افکار مردم رو به طرف تلویزیون ملی جلب کنن طبق بررسیهایی که کردم تلویزیون دولتی ایران در این ایام عید نوروز حدود شصت فیلم به نمایش گذاشته از جمله فیلم تحسین شده تارانتینو بنام جانگو آزاد شده محصول 2012 بدون اینکه حتی رایت و اجازه فیلم خریداری شود با ساتسور وحشتناکی فیلم را قصابی کرده به نمایش گذاشتند غافل از اینکه مخاطب وطنی دیگر محتاجشان نیست بلکه خودش با دسترسی به ماهواره و کانالهای بیشمار میتواند اصل فیلمها را ببیند
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 06:50
masterweb - تهران - ایران
90% شمایی که کامنت گذاشتین متن بالا رو نخوندین یا نفهمیدین .. صحبت صدای قشنگ یا حجاب طرف نیست صحبت صاحب یهودی شبکه منو تو هست که یه نقشه حساب شده کشیده برای ملت .. ملتم که بیکار میشینن راجع به چرت و پرت بحث میکنند غافل از اینکه نا خودآگاه تاثیری که این شبکه برنامه ریزی کرده روشون گذاشته میشه .
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 06:59
masterweb - تهران - ایران
90% شمایی که کامنت گذاشتین متن بالا رو نخوندین یا نفهمیدین .. صحبت صدای قشنگ یا حجاب طرف نیست صحبت صاحب یهودی شبکه منو تو هست که یه نقشه حساب شده کشیده برای ملت .. ملتم که بیکار میشینن راجع به چرت و پرت بحث میکنند غافل از اینکه نا خودآگاه تاثیری که این شبکه برنامه ریزی کرده روشون گذاشته میشه ...
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 07:01
حسین guangzhou - گوانجو - چین
جتاب sting68 یادت باشه که در زندگی همیشه مثبت گرا باش نه فقط منفی . ایشان با پارتی یا بدون پارتی برنده شده است پس تبریک بگو . ضمنا" در مالزی هم یک دختر با حجاب بین چند خواننده غیر مسلمان برنده شد اگر با ثبت احوال در تماس هستی مشخصات بابا و ننه او را بنویس.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 07:04
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
تعجبم اینه که رو چه اساس به این بانوی محترم محجبه خطاب می کنند!؟ این بانوی محترم پوشش مخصوص به خودش را داشت و هیچ ربطی هم به حجاب اسلامی نداره. شاید دوست داشت که اینجوری باشه و بنظر من ایشون با بقیه هم هیچ فرق اساسی نداشت و پوشش او مانند بقیه بود باستثنای اینکه به دلایلی موها و برخی از اعضای بدنشون کم پیدا بودند و اینجوری شاید زیباتر و متین تر هم بنظر می رسید و لذا بقیه ماجرا دیگه فضولی برخی از ایرانیهاست که راجع به دیگران داستان سرائی می کنند و گاهی هم اظهارنظرهائی می کنند که همراه با گستاخی و اسائه ادب است ! واقعا جای تاسف داره . بنظر من اینها نشانه عدم توسعه یافتگی فرهنگی است !
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 07:24
mmaziyar - تهران - ایران
این برنامه بازی بسیار بچه گانه و احمقانه دست اندرکاران منو تو و استعمار پیر پشت سرشون بود....
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 07:53
tinna - پاریس - فرانسه
یک بار دیگه با نام دین و مظلوم نمایی و اشکهای تمساحی که این خانم ریخت سر مردم ساده لوح ایران که مثل همیشه اندر خم یک کوچه اند کلاه گشادی گذاشته شد! با مظلومیت تصنعی مسیر این اکادمی را که باید صدا و موزیک باشه به مسیر اکادمی فاطمه زهرا تغییر داد ! از کامنت ها در فیسبوک فقط یک چیز رو واضحانه میشه فهمید که حتی این دولت اسلامی هم از سر این مردم زیادنند!!!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 08:01
babak1366 - مونیخ - آلمان
31 کامنت رو که نظرشون مشخص بود رو که تا الان روی این خبر گذاشته شده من بررسی کردم که آمارش اینجوریه 58 درصد مخالف ارمیا و 42 درصد موافق خودتون قضاوت کنید چطور این خانم رای آورده!!!!!!!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 08:23
shsal - تهران - ایران
raha1984 - هامبورگ - المان. با اون صدای مسخره که فقط بدرد کارتون میخوره و سر و وضع افتضاح واقعا نوبره !! بازار موزیک ایران فقط لچک به سر کم داشت !!!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 09:36
tabarzinn - یوله - سوئد
حجاب یک مساله اختیاریست.. چیزی رو که باید عنوان کرد اینست که تلویزیون‌هایی‌ که در آنجا لچک مدرن به سر میگذارند به صورتی‌ وصل است به سرمایه گذاران جمهوری اسلامی
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 09:20
kobalt - کرج - ایران
این برودر استینگ زحمت کشیده عین چرندیایت سایت کلمه البته جعلی شو برا ما کپی کرده خسته نباشی برادر اجرکم عند الله از بقیه هم که قاضی القضات باشتین هستن جهت صدور انواع احکام سپاسمندم طبق این احکام این خانم ارمیا رو باید یه سر لچکش رو برودرا و اون سرشو اپوزیسیون ناب شعبونی بگیرن انقدر بکشن تا خوندن یادش بره.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 09:59
princesse - تهران - پرژن
sting68 - گنبد -ای بد بخت از این آمار‌ها این روز‌ها تو فیس‌بوک زیاد هست ولی‌ قابل توجه تو همسر ایشون دکتر هستند پس احتیاجی به حمایت مالی‌ سازمان مزخرف مجاهدین نداره . ضمن اینکه در فیس بوک این قضیه مجاهد بودن رو تکذیب کرده اینطور که معلوم هست ایشون شاگرد سروش دباغ هستن .به هر حال از نظر من صداها‌ی زیبای دیگه بودن که شایستگی اول شدن در این مسابقه رو داشتند اما این چنین نشد .احساس می‌کنم همون بلایی که بر سر گلشیفته عزیز آوردند حالا به شکل دیگه داره بر سر ارمیا میاد. عجب ملت سکو لاری هستیم .!!!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 10:38
Tabesh - شفیلد - انگلیس
باز هم شروع شد تا زمانی ما ایرانی ها نخواهیم به عقاید هم احترام بزاریم همینه ، همه دنیا داره پیشرفت میکنه ما پسرفت. مثل اینکه کشور ما و مردم ما هیچ مشکلی ندارن فقط اینجا مسئله انتخاب شدن ارمیا است که باید ملت دری وری بار هم کنن که چرا اون انتخاب شد . اصلا فکر کنین همش تقلب بوده شما نگاه نمی کردین و خرجش هم که از جیب اونایی که مخالفن نبوده. جمع کنین این بساط رو.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 10:14
sahel98 - اشتوتگارت - المان
عجیبه من تو دوستان و اطرافیان اصلا کسی‌ به این خانوم رای نداده. با ایران هم که صحبت می‌کنم اونا هم همینطور. اینجا هم یه آهنگساز صداشو که شنید گفت این جز ۱۰ نفرم حقش نبوده. تو این مدت نسبت به بقیه اصلا پیشرفتی نداشت و اگه توجه کنید روز فینال دقیقا مثل روز اول بود چه از نظر صدا و چه از نظر ارتباط با بیننده و... خلاصه یه چیزای هست پشت پرده کا ماها نمی‌دونیم. بگذریم مثل همیشه آینده بیان گره این موضوع باشه
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 10:39
princesse - تهران - پرژن
شخصا مخالف اسلام از هر نوعش هستم ولی‌ دوستان بد نیست تمرین دموکراسی رو با خودمون شروع کنیم هر کسی‌ آزاد هست هر طور دلش می‌خواد پوشش داشته باشه .برای من قابل تقدیر که یک مادر با داشتن ۳ فرزند در این مسابقه شرکت کرد و استعدادش رو سرکوب نکرد. گرچه شایستگی اول شدن رو نداشت .ولی‌ خواهش می‌کنم شما دیگه نقش گشت ارشاد مدل اروپایش رو بازی نکنید .
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 10:54
azadi2013 - اهواز - ایران
ضمن احترام به نظردوستان به کسانی که مخالف شبکه من و تو هستن باید یاداوری کرد که این شبکه یکطرف و چهل شبکه حاج عزت یکطرف! تقریبا تمام ایرانیان خصوصا جوانان طرفداروبیننده این شبکه هستن. این خانم ارمیا بهرحال اول شد حالا گیردادن به حجاب و دین و مرام این خانم علامت چیست؟ ان وصله سازمان مجاهدین هم که خیلی مضحک ومسخره است! اطلاعات چی ها دارن جزجز می کنن! یا میگن این شبکه مال بهایی هاست! خوب باشه چه عیبی داره؟ یا میگن مال سلطنت طلبهاست خوب باشه . این نشون میده که سلطنت طلبها چقدر باذوق و خلاق هستن که تونستن میلیونها بیننده جذب کنن! اطلاعات چیهای ابله بهتره که فکری به کانالهای دره پیت خودشون کنن که حال ادمو بهم میزنه. من طرفدار ندا ومجید بودم ولی به خانم ارمیا با هر مذهب و دینی تبریک میگم. من وتو دوست داریم!!!!!!!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 11:39
ali1111 - تهران - ایران
پتتیس - مالمو - سوئد. عزیزم من هم طرفدار حجاب نیستم و اصلا با اسلام مشگل دارم ولی‌ واقعیت این است که تا جایی که آزارش به کسی‌ نرسیده...البته همین که می‌خواند یعنی‌ دهان کجی به اون اسلامی ها...
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 11:51
حسین83 - بهبهان - ایران
حقیتش رو خوای من فکر می کنم اونچه که تو مملکت ما تمومی نداره جهالت بخش زیادی از مردم ماست . خب به من و شما چه مربوطه که ارمیا با چه پوششی داره میخونه ، چه اعتقاداتی داره ، با یه آلمانی ازدواج کرده .. میدونید چرا گفتم جهالت؟ چون که در قرن 21 هنوز که هنوزه مردم ما دارن در مورد پوشش یه خانم ( ارمیا) و یا مباحث اینچنینی بحث میکنن و تمام دنیا دارن از پیشرفت تکنولوژی و این جور حرفها بحث میکنن و ما هنوز در قرن 21 داریم راجع به ... بحث میکنیم. به نظر شما با همچنین تفکراتی باید انتظار پیشرفت کشورمون رو داشته باشیم!؟
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 12:27
farokhzad - کنت - انگلستان
ا.اهورأایی - کلن - آلمان آخرش بود لوول
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 12:48
potatis - مالمو - سوئد
پدر جان، مادر جان، قزی خانم، کل اکبر آقا ،عمه جان ، خاله جان ،ای روشنفکر، ای با کلاس ، کی به شما یاد داده که انسانها باید به عقاید هم احترام بزارند؟! چرا مثل طوطی هی این جمله رو تکرار میکنید؟ این احترام به عقاید یک مغلطه ی بزرگه که متاسفانه ۹۵% ما ایرانیها توش گرفتار شدیم، پدر جان ،اینقدر هی نیاین اینجا این جمله ی مزخرف رو تکرار کنید "ما باید به عقاید هم احترام بزاریم" نه بلم جان اتفاقا ما باید در مورد عقاید هم تا میتونیم انتقاد و بحث کنیم(البته نقد عقاید تا حد امکان بدور از تمسخر ) این رو بهش میگند آزادی کلام، دموکراسی، نه اینکه اگه یکی عقاید ۱۴۰۰ سال پیشه دزدان بیابانی رو داشت ما به عقیدش احترام بزاریم! خواهش میکنم التماس میکنم !اینقدر هی این جمله رو تکرار نکنید، یکم فکر کنید بعد نظر بدید.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 14:09
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا
ﻣﻦ ﺟﺎﯾﯽ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺭﻣﯿﺎ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺩﺍﻧﯿﺎﻝ ﻧﺒﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﻣﻠﻘﺐ ﺑﻪ ﺍﺭﻣﯿﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ.ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﮐﻪ ﺍﺭﻣﯿﺎ ﺍﺳﻢ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ.؟ﻟﻄﻔﺎ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﮐﻨﺪ.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 15:19
asya123456 - شهرضا - ایران
خدیا به ما قدرتی عطا کن که بفهمیم این یه شوی تلویزیونی هست نه برنامه جاسوسی و امثال آن.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 15:43
sting68 - گنبد - ایران
تو سایت تابناک هم جزو پر مخاطب ترین خبرها بوده
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 16:00
datis - سن دیگو - امریکا
Ghooloo - آبادان - ایران :دوست عزیز این خانم نه وقار داشت نه متانت: یه جا روسریش تا جلو پیشونیش بود یه جا پشتو جلو موش بیرون بود، خودش حجابشو زیر سوال برد، پسر اولشم که ول کرده تو ایران رفته دنبال پناهندگی، نه مادری کرده نه خوانندگی
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 17:30
Tabesh - شفیلد - انگلیس
potatis - مالمو - سوئد . شما مثل اینکه معنی احترام گذاشتن رو نمی دونی ، احترام این نیست که هر کی هر چی گفت بقیه قبول کنن شما هر چی که فکر میکنی برای خودت مهمه و به کسی هم ربطی نداره کسی هم حق نداره که به شما بخنده یا سرزنشتون کنه . کسی حق نداره برای دیگری تعیین تکلیف کنه . من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 19:15
farokhzad - کنت - انگلستان
پتتیس - مالمو - سوئد نقد عقاید آنهم دینی که سراسر دروغ هست و زمانی‌ به دروغ و نیرنگ به کشورمان وارد شد و بعد به ضرب شمشیر مردم را به آن دین وادار کردند و نگذاشتند کسی‌ نظر خودش را بدهد و فقط باید پیروی میکردند باید نقد کرد چرا که از ۱۴۰۰ سال پیش تا حالا اجازه ندادن به مردم ما برای روشنگری حتا در ضمن محمد رضا شاه پهلوی نگاهی‌ کنید به کتاب ۲۳ سال علی‌ داشتی در انزمان هم اجازه نشر ناداشته ،حال که مردم ما دسترسی‌ به اینترنت و این کتابها را دارند گروهی شعار کورش کبیر را سر میدهند با نام احترام به عقاید برای پاسخ باید بگویم انزمان دین اسلام نبوده که زن ستیزی را داشته باشد یا کشتن به اصطلاح کافران !!! یعنی‌ چه یعنی‌ کسی‌ که به خدا آنها اعتقاد ناداشته باشد!!! ما الان وظیفه داریم ملتی را که ۱۴۰۰ سال به دروغ به این دین آوردن را روشن کنیم
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 18:35
farokhzad - کنت - انگلستان
فکر هم نکنید کار اسانی‌ هست چرا که دشمن این گروه رشنگر نادان هستند و تاحالا ما کم کشته ندادیم مثل احمد کسروی دکتر فولادوند آقای شایان کاویانی که نزدیک به چند سال هست که در آمریکا ناپدید شدند .من کاری به پوشش این خانم ندارم البته ناراحت هستم که بانوی ایرانی‌ با داشتن سواد از دینی پیروی میکنه که به اجدادش تجاوز کرده اند در ۱۴۰۰ سال قبل و او حامی‌ این دین هست
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 18:36
farokhzad - کنت - انگلستان
ولی‌ قول میدم به آندسته که زور میزنند با کلمات آزادی بیان بازی میکنند خواسته یا ناخواسته همراه آندسته تازی‌ها میشوند که به فرهنگ ایران و ایرانی‌ تجاوز کرده دیگر موقع روشنگری هست و شما نمیتوانید برای خودتان وصله و پینه کنید این جنایات تاریخ را که از طریق اسلام به اجدادمان شد .هم میهن اگر این خانم مجاهد هم باشه هیچ ایرادی به او نیست شما اگر آزادی خواه هستی‌ باید قبول کنی‌ گروهی هم میتوانند بر عکس شما فکر کنند ولی‌ اگر خیلی‌ نگرانی و به ایران میاندشی سعی‌ کن کمک کنی‌ که هم وطنان شما به گرو‌های بیراه سیاسی نپیوندن روشن کن برای‌‌‌شان خطا هاشان را تا متوجه اشتباه خودشان بشوند نه‌ با سرکوب در آخر به ایشان تبریک میگم امیدوارم ایشان هم آاا ظلم و ستمی که به ناحق به اجدادمان شد فکر کنند به یاد بیاورند که چقدر ما بانو‌های شجاع داشتیم که جانشان را برای این سیاهه غمبار از دست دادن .شرم بر تازی‌ها و تازی پرست ها
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 18:37
potatis - مالمو - سوئد
ali1111 - تهران - ایران-عزیز و گرامی کامنت بالا به هیچ عنوان خطاب به شما نیست (امیدوارم سوء تفاهم نشه) ،کما اینکه بنده چند سالی هست که با عقاید و نظرات شما آشنا هستم و از کامنت های شما درس می آموزم برای همین فقط یک اشتباه کوچیک لوپی ازتون گرفتم.سپاس .
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 20:39
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
چکیده کل این کامنت ها حسادت نکبت بار ما ایرانی هاست که چشم نداریم موفقیت یک هم وطن خود را حتی در یک بازی تلویزیونی ببینیم. سازمان منـــافقین اگه روی یک بادکنک بنویسند مریم، و آن را در دارقوزآباد باقرآباد بهشت زهرا هوا کنند و با موبایل ازش فیلم بگیرند و در ماهواره پخش کنند یک هفته هلهله میکشند و پیروزی خود بر ملا ها را به خودشون تبریک میگویند و کارناوال شادی راه می اندازند چه برسه به اینکه وسط انگلیس بزنند با یک آواز حماسی دک و پوز ملا ها و استعمار پیر انگلیس را یکجا به کف خلا بمالند و تازه صداشون هم در نیاد. عاغایون، همشیره ها! حیا کنید حسادت را رها کنید. اصلا من میخواستم برم برای سری بعدی کلاس مطربی گوگوش ثبت نام کنم. از بیخ منصرف شدم!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 19:52
exam292 - تهران - ایران
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ/تحلیلت اشتباهه! برای مثال، اساتید فن سینما فیلم آرگو رو در حد جایزه ی اسکار نمیدونن!!! متاسفانه پشت این جوایز، اهداف کثیف سیاسی قرار داره!!!
جمعه 9 فروردين 1392 - 07:58
sting68 - گنبد - ایران
واقعا این زن 32 ساله دو بار شوهر کرده ارزش اینهمه دعوا و بحث کلنجار رو داره؟...............کسی که نه صدای دلنشینی داشت نه صداقتی نه ظاهر زیبایی.................ارمیا رجوی هم چند روز دیگه فراموش میشه و رو سیاهیش میمونه برای گوگوش و سریال اکادمی
یکشنبه 11 فروردين 1392 - 15:28
maryamhedi - لوون - بلژیک
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژman کاملا با نظر شما موافق هستم ادعامون می‌شه که روشن فکریم .وقتی‌ خودمون اینجوری هستیم چرا توقع داریم آخوندا بمون گیر ندن آزادی یعنی‌ این که هر کسی‌ هر جور که دوست داره باشه .دوست داره حجاب داشته باشه بخونه شما دوست نداری نکن .اگه ارمیا بهت گفت چرا حجاب نداری بزن تو دهنش.احترام نزاشتن به عقاید دیگران و ربط دادن همه چیز به سیاست و دشمن یک روش آخوندی که متاسفانه همه همین جورن
دوشنبه 12 فروردين 1392 - 13:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.