فیلم کامل از حمله با نارنجک دست ساز به آرامگاه کوروش!



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+63
رأی دهید
-210

Xman2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون اینجارو باش ، نداشتن شعور اجتماعی !!!!! اینان کسایی که دموکراسی میخوان ؟!!! بابا برید داییتونو دیوونه کنید ، طالبان باید روی اینا حکومت میکرد ، جمهوری اسلامی از سرشون هم زیاده . همیشه باید یه نفر با چوب بالا سرشون باشه که از این غلطها نکنن .
جمعه 2 فروردين 1392 - 11:11
persianshadow1 - برایتون - انگلستان
گفته شده که این کار توسط ... تجزیه طلب انجام شده، وای به حالتون، بهتون قول میدم که در آینده هیچ رحمی به شما نخواهد شد،...
جمعه 2 فروردين 1392 - 11:10
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
بیشتر از دو هزار ساله که کسی به این مقبره آسیب نزده بود حتی مغولها ببین چجوری شده زمونه تو ایران...کوروش جان دیگه نمیزارن آسوده بخوابی...بیدار شو ببین چیکار کردن با وطنت.....
جمعه 2 فروردين 1392 - 11:35
fanus2013 - مسکو - روسیه
اگر فرهنگ و شعور داشتیم وضعیتمون اینجوری نبود.
جمعه 2 فروردين 1392 - 11:42
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
پرستش هر چیزی نکوهیده است. چه در رابطه با مذهب و چه ... زشت تر احترام نذاشتن به عقاید افراد است. ایکاش ما ایرانیها میفهمیدیم عیسی به دین خود و موسی به دین خود.
جمعه 2 فروردين 1392 - 11:22
bavar88 - آمستردام - هلند
کورش پادشاه به نامی‌ است با این کارها ارزش اون کم نمی‌شه. ممکنه که کار گروه تجزیه طلب باشه.
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:08
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
ببینید اسلام با ایران و فرهنگ چند هزارساله چه کرده؟ متاسفم
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:09
tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
ای توف تو روحت؛؛؛؛چرا ملتی که ادعای ۵۰۰۰ تمدن داره این کارا رو می‌کنن..لعنت به روحت هر کی‌ بودی؛؛؛
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:17
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
من از نظر ایرانیان اجنبی (افغانستانی) هستم، اما عاشق کورش بزرگ هستم و حاضرم جانم را برای نگه داشتن مقبره ایشان از دست بدهم.
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:08
monjiiran - وین - اتریش
این نتیجه افکار پوچ آدمهای از خودراضی هست که به تاریخ ایران میخهند ضربه بزنند ولی‌ نمی‌دونند مشکل کورش نیست مشکل وحشی گری خودشون هست این آیندگان هستند که قضاوت میکنند
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:40
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
فکر نمیکنم مردم اینجا جمع شده باشند برای پرستش . دوست داشتن در اولین روز بهار کنار کسی باشند که بهش افتخار میکنند ولی بهتر است مردم به آزادی و استقلال و حقوق برابر افتخار کنند و از گذشته درس بیاموزند اما در هر صورت چیز غیره عادی نیست درین شرایط ایران که مردم به هر صورتی میخواهند انزجار خود از این حکومت نشون بدند یا احساس همدردی کنند با یاد کردن از گذشته ایران . پرتاپ نارنجک هم برمیگرده به ارتجا و واپس گرایی. بد و بیراه گفتن به این مردم کاری درست نیست . در هر مملکتی این سیستم آموزش و پروش هست که شخصیت بیشتر مردم اون سرزمین شکل میده .. فکر نمیکنم ایرانیایی که در خارج متولد میشوند شخصیتی همانند ایرانیا داخل داشته باشند .
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:08
yasharamani - هلسینکی - فنلاند
ابا بس کنید با این کورو ش جعلی و دزد سر گردنه همه رو سر کار میذارین کدام امپراطوری این آقا اگه امپراطوری داشت چرا تا الان این همه اثر پیدا شده یک سکه از این امپراطوری ما ندیدم با این چیزا نمی‌شه برا ش تاریخ درست کرد جز راهزنی چیزی بلد نبود کسی‌ هم که این کارو کرده دستش درد نکنه جم شودین یه سنگو ستایش می‌کنین که نمی‌دونین کی‌ بوده و چکار کرده
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:15
eydad - مونترال - کانادا
من خودم شیرازیم اما باید بگم یکی از بی فرهنگ ترین مردم همین مردم استان فارس هست. حالا هرکه میخواد هرچی بگه!
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:52
cyrus-doost - شهرکرد - ایران
اهانت به مقبره کوروش دوم هخامنشی کاری بس مغرضانه است.ولی باید توجه داشت که مرده پرستی نمیتواند پاسخ گوی نیازهای انسان باشد.
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:54
alirreza - استکهلم - سوئد
یه کاری نمی‌شه کرد فرانسه بیاد این ارمگرو بر داره ببره ؟ حداقل جاش امن می‌شه و مشهور تر ، خودمون که فرهنگ نداریم همش دم ازش می‌زنیم
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:05
Azade Avare - شیراز - ایران
با تمام احترامی که برای کورش کبیر قائل هستم ولی‌ اینکه ما ایرانیها هنوز تو گذشته سیر می‌کنیم ، که چی‌ بودیم و چی‌ شدیم اشتباه. الان رو باید دید، کسی‌ دیگه نمیگه کیی تو گذشته چی‌ بود، کی‌ بود و چیکارا کرد، ما این چیزهارو می‌دونیم ، حافظه‌ها هم ضعیفه، الان مهم اینه که دنیا رو به پیشرفته و ما هنوز تو خرافات و گذشته سیر می‌کنیم حالا چه چرخیدن دوره کعبه باشه چه مقبره ها.
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:42
Dorssa - دورن - المان
کاش بجای اینها یک گله گوسفند اونجا بود لااقل اسیبی به این آثار باستانی نمی رسید تازه حکومت به این فکر میندازه که سال دیگه به بهانه اسلام در خطر هست می ایند و خرابش میکنند مشت نمونه خروار است الان یه چشمه براشون امدن وکسی رو هم ککش نگزید. اگر لیاقت داشتن که وای نمی ایستادن فیلم بگیرن حساب طرف رو میزاشتن کف دستش
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:20
shivaa - تهران - ایران
nejaat2006 - لیدز - انگلستان . شما اجنبی نیستی دوست عزیز.افغانیها اریایی و ایرانی هستند و اونها هم مثل ایرانیها بخاطر حاکمان بد به این روز افتادن وگرنه حق هر دو ملت خیلی بیشتر از اینهاست.
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:29
shivaa - تهران - ایران
yasharamani - هلسینکی - فنلاند . تو که دیگه ول معطلی بیچاره....چقدر یک انسان باید ذلیل و جاهل باشه که کسی که دنیا بهش اعتقاد داره و احترام برایش قائله و حتی دشمنان ایران بهش معترفن رو از سر حرص منکر بشه.بدبختیت برایت کافیه.
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:32
perser68 - فلوریدا - امریکا
_cyrus_doostشهر کرد_ایران. داری یواش یواش سر عقل میایی!پس ساله که دارین قمه میکشین تو عاشورا و تاسوعا!اینجا خونی ریخته نشد و همه شادن،شما چه می‌کنین تو عاشورا و تاسوعا!خودتی!!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:32
matin444 - اسلو  -  نروژ
فقط یه تلفن بدست بگیرید و فیلم بگیرید، شده همهٔ زندگیتون
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:39
golly47 - فرانکفورت - المان
تمام کسانی‌ که ایرانی‌ هستند و کوروش را دوست دارند هر سال با آمدنشان به پاسارگاد نشان دهند که بنیان گذار ایران چقدر طرفدار دارد حتی اگر رژیم اسلامی آرامگاه را نابود کند بازهم پاسارگاد را کعبه خود بدانند
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:36
arab-iran zamin - امستردام - هلند
اگه بدونید اینجا اروپا چقدر برای کورش احترام قائلند نمیکردید خودتونو منفور ،حالا میخوای تجزیه طلب باش یا یه آشغال دیگه
جمعه 2 فروردين 1392 - 14:30
سالار123 - کوالالامپور - مالزی
بی فرهنگ و بی هویت کسی است که این کار کرد و هزاران مرتبه بی فرهنگ تر و بی هویت تر کسی است که تخریب آثار باستانی یکجایی رو می بینه(نمی گم کشورش) رو می بینه و مثبت مده. حق شما همین حکومت است تا از کمترین حقوق محروم باشید
جمعه 2 فروردين 1392 - 15:43
mamoti - کرج - ایران
واقعا اگر به قبر اون امام هشتم عربتون نارنجک زده بودن این مسلمونا دنیا را نذاشته بودن رو سرشون؟. ای مسلمونای کم خرد.
جمعه 2 فروردين 1392 - 14:40
Afshin London - لندن - انگلستان
به یزدان که گر ما خرد داشتیم - کجا این سرانجام بد داشتیم
جمعه 2 فروردين 1392 - 15:54
amir-amir - تورنتو - كانادا
آب دریا با یک قطره نجسى آلوده نخواهد شد
جمعه 2 فروردين 1392 - 15:55
Xman2 - کارا کاس - ونزوئلا
nejaat2006 - لیدز - انگلستان / . جون آقا جون این اسکل بازیها به اسلام کاری نداره ، بابا دیگه تا کی‌ می‌خواهیم خودمونو و با این جفنگ‌ها دلخوش کنیم ؟!! اینا برمی‌گرده به فطرت آدم . آره آقا جون برو داییتو دیوونه کن .
جمعه 2 فروردين 1392 - 15:51
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
cyrus-doost - شهرکرد - ایران. حق با شماست همانطور که پرستیدن اون حسین و على و خلاصه اون دوازده سیزده تا عرب قاتل و تجاوزگر وارن هندن زاده بى همه چیز از اشتباه گذشته به خریت و دیوانگى نزدیکتره
جمعه 2 فروردين 1392 - 15:20
pasargad2 - شیراز - ایران
معلومه کار کیه. خامنه ای جنک بزرکی با ملت ایران شروع کرده و أخر این جنک نابودر یک طرف هست . یا ملت یا خامنه ای و اطرافیانش. در کذشته خامنه ای ارام ارام امد و هیج کس حتی انهایی که داخل نظام و میهن برست بودند نفهمیدند که جه اتفاقی می افتد ولی الان خامنه ای اشکارا و بدون هیج ترسی کارهایش را انجام می دهد جون تعداد ارظل و اوباشش را زیاد کرده و به انها کشتن را فقط یاد داده و بس. لعنت خدا بر او باد
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:59
sting68 - گنبد - ایران
ذولقرنین اسلام ما را با نارنجک دست ساز میزنید ؟!!..............خودم کفنتون میکنم وحشی ها
جمعه 2 فروردين 1392 - 16:48
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
برای کسی که این کار را کرد متاسفم. ولی اگر مینوشتند برخورد نارنجک به قبر سردار یونانی بهتر بود
جمعه 2 فروردين 1392 - 17:06
a.ahooraei - کلن - آلمان
cyrus- dust- شما که اینو بلدى و میدونی مرده پرستی کار بس وقیحى است، پس چرا توی تاسوعا و عاشورا و روی قبر آقارضا و معصومه خانم جار نمی زنی و نمیگی ؛ نه تنها مرده پرستی زشت بلکه اینها در اینجا غربتى اند.
جمعه 2 فروردين 1392 - 16:20
armin7 - روتردام - هلند
گللی۴۷ - فرانکفورت - المان, با تمام احترامی که برای کورش دارم،ولی‌ باید بگم،که بنیانگذار ایران ،دیااکو پادشاه ماد بود،گرامی‌ بزرگوار.
جمعه 2 فروردين 1392 - 16:43
bamiyan - استکهلم - سوئد
nejaat2006 - لیدز - انگلستان. زیاد دستمال کشی‌ نکن برات خوب نیست. برو جون بی‌ ارزشتو فدا کن.
جمعه 2 فروردين 1392 - 17:22
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
یکی‌ از همین پان‌های بی‌ کله ی ضدّ ایرانی‌ !!!!!!!!!خجالت بکش عمو!!!!!! این سایت ایرانی هاست-نه سطل اشغال!!! بیگانه جهان برای کورش احترام قائل است تو که هستی‌ ‌؟؟؟؟رژیم بر پایه ی مزدورانی چون تو پا بر جاست حتی در اکثر کاربران اثاری از ایرانیت باقی‌ نیست وگرنه کجا شما میتوانستید زر زر کنید!! مرگ بر آن قلاب کثافت ۱۳۵۷ که شما را پرورد!!!
جمعه 2 فروردين 1392 - 17:43
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
بزرگترین لکه ننگ تاریخ نظام اسلانی همین لکه سیاه بر مقبره کوروش است , لعنت تو روح ...این خائن وطن فروش ...این یکی از مزدوران نظام بوده و این نظام کثیف متحجر با این کار میخواهد چشم ملت ایران را به تخریب تدریجی این بنا عادت بده اگر جرئت میکردند با بلدزر یک شبه خرابش میکردند. مردم باید طرف را زیر لگد له میکردنند, تا درس عبرتی باشه برای بقیه مزدور ها.
جمعه 2 فروردين 1392 - 17:55
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
باید به تلافی انداختن این نارنجک یه امامزاده با خاک یکسان بشود که دیگر این عرب زده های عوضی جرئت دست درازی به این مقبره را نداشته باشند.
جمعه 2 فروردين 1392 - 17:58
raha1984 - هامبورگ - المان
امیدوارم این سال نو سال عزای خودش و خانواده اش باشه هر کس که این کار و کرد
جمعه 2 فروردين 1392 - 18:07
نادر شاه - تبریز - ایران
طولی نمیکشه که اونجا رفتن رو هم ممنوع میکنن. هر کی هم پا فشاری کنه اسمش رو میزارن تهدید علیه امنیت ملی!!!!!! لول
جمعه 2 فروردين 1392 - 18:33
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
yasharamani - هلسینکی - فنلاند / حال اگه تو سواد کافی برای درک مفاهیم منشور کوروش کبیر که معروفیتی جهانی دارد نداری، تقصیر دیگران چیست؟ بجای دریوزگی اعراب و پاچه خواری آخوند، یک سرچ در گوگل در مورد کوروش کبیر بکن تا هم بدانی کوروش که بوده و هم سکه های دوران هخامنشی را ببینی!
جمعه 2 فروردين 1392 - 19:24
real_patriot - واشنگتن - آمریکا
yasharamani - هلسینکی - فنلاند. واقعا واسه سطح شعورت متاسفم
جمعه 2 فروردين 1392 - 19:37
yasharamani - هلسینکی - فنلاند
shiva بازم میگم همش جعلی هست کورش اصلا حکومت نداشته که امپراطوری داشته باشه یا بخواد منشور بنویسه دوستان حقیقت تلخ میدونم ولی‌ واقعیت هست
جمعه 2 فروردين 1392 - 21:48
Irani2500 - لندن - انگلیس
nejaat2006 - لیدز - انگلستان / بابا تو عزیزی .
جمعه 2 فروردين 1392 - 23:41
Irani2500 - لندن - انگلیس
حالا بعداز 30 واندی سال روضه خوانی و سر چاه رفتن و مرثیه خوانی و شیون و زاری ملا بازی ...... تازه فهمیدند کوروش چه کرد!! و از انجائی که ما ایرانیان در همه کاری افراطی به توان 100 هستیم...... حالا انقدر بر مقبره کوروش جمع میشوند و فشار میاورند تا فردا یک اخوند یک فتوا صادر کنه و کاسه لیسانشان بلای که بر مقبره رضا شاه کبیر اوردند خدای نکرده تکرار شود.
شنبه 3 فروردين 1392 - 00:08
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
با عرض سلام خدمت تک تک هموطنان عزیزم امیدوارم که سال خوبی را داشته باشید عزیز ان به یک نکته دوست دارم توجه کنید. چرا به گوسفند میگویند گوسفند یا به میمون ویا هر حیوان دیگری به خاطر اینکه عقل ندارد حرف نمیزند ووو. وچرا به ما انسان میگویند چرا که نسبت به حیوانات عاقل تر هستیم ودرس میخوانیم تا خوب از بد را تشخیص بدهیم تمام مشکل ادمهای بی ادب وبی تجربه به خاطر نداشتن تحصیلات و خصوصیات اخلاقی فرد میباشد هر کسی هر کاری میکند وهر حرف زشتی میزند به خاطره ادب ورسوم وتحصیلات ان شخص میباشد ودر ضمن تربیت پدر ومادر هم در درجه اول خیلی مهم میباشد ببخشید من نه معلم هستم ونه فیلسوف یک فرد عادی مثل همه شماها فقط این را می دانم که نبایستی به عقیده وشخصیّت یکدیگر بی احترامی کرد خدا حافظ تمام ایرانیان وسرزمین ایران باشد.
شنبه 3 فروردين 1392 - 00:55
shab sepid - رم - ایطا لیا
یاشارامانی-هلسینکی- فنلاند - تو تا حالا کجا بودی ؟ همیشه برای من سوال بود که کورش کیه که این همه ازش تعریف و تمجید میشه و تمام کسانی‌ که تحصیلات عالیه دارند و سرشون تو کتاب و اهل مطالعه هستند از او به نیکی‌ یاد می‌کنند، تا شما پیدات شد و ما را از سر در گمی در آوردی و من به خاطر این استعداد و هوش سر شاری که در شما نهفته است توصیه می‌کنم به مامانتون بگید اسفند براتون دود کنن در ضمن شما خائن نیستید بلکه تحقیر شده هستید .
شنبه 3 فروردين 1392 - 02:39
farokhzad - کنت - انگلستان
نجات۲۰۰۶ - لیدز - انگلستان میهن من و شما سالیان درازی هست که توسط گروهی غیره آریائی ویران شده خمن۲ - کارا کاس - ونزوئلا ‌یک کمی‌ شعور داشتن هم بد نیست امتحان کن
جمعه 2 فروردين 1392 - 19:59
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
yasharamani - هلسینکی - فنلاند---کامنت من مربوط به تو بود!!
شنبه 3 فروردين 1392 - 00:24
ماهیار19 - شانگهای - چین
یاشارامانی...افکار پان ترکی شما نخ نما و کهنه و وارفته و خنده دار است. تا حالا پایت را کمپ پناهندگی آنور نگذاشته ای که چیزی ببینی در حالیکه موزه های لندن و پاریس پر است از سکه و سنگ نوشته های دوران هخامنشی و ساسانی. هزار و صد سال امپراتوری ایرانزمین را هیچ کس نمیتواند انکار کند. بچسب به همان رویاهای چنگیز مغول و گرگ خاکستریت. هویت و تاریخ ایرانزمین را ملاها نتوانستند نابود کنند شماها که هیچکاره اید.
شنبه 3 فروردين 1392 - 04:16
Islam zoda - تورنتو - کانادا
مطمئنم اگر کورش زنده بود، از اسلام بیزار می‌بود و هر کاری میکرد تا متجاوزین اسلامی و آئین ناپاک آنها رو از ایران بیرون کنه. اگر شما به جای کوروس بودید چه میکردید ؟
شنبه 3 فروردين 1392 - 04:26
tahairani - استکهلم - سوئد
خوب این شخصی‌ که این کارو کرده حتما ایرانی‌ نبوده ، ولی‌ آنهایی که اطرافشان باید گوش مالیش میدادن تا بفهمه که هرکی‌ با تاریخ ایران در افتاد ور افتاد !!!!
شنبه 3 فروردين 1392 - 11:50
Rommel - سیدنی - استرالیا
پس میلیونها اسکناس تو زریح امامزاده ریختن و ده تن طلا و الوارها چوبِ فرد اعلا برای تعویز زریح کربلا خریدن مرده پرستی نیست ولی اگه مثل مردمِ یونان و ایتالیا و اسپانیا با احترام و افتخار از میراث فرهنگی ـ باستانی یاد و موازبت بشه مرده‌پرستیه؟ افغان شد اجنبی؟ هر کی ستم سیدعلی رو نخواست شد تجزیه‌طلب؟ لیاقتتون بسیجیِ نارنجک‌اندازِ مثل برادرانِ طالبانیتون که تندیسِ بودای بامیان رو فرستادند جایی که محمّد ایران رو فرستاد.
شنبه 3 فروردين 1392 - 04:49
mashady - منچستر - انگليس
yasharamani - جون زنده باشی‌ عزیز کسی‌ که اون نارنجک کوچیکو پرت کرده چه آدم احمقی بوده با یه نارنجک درست و حسابی گنده باید ویرانش میکرد . به امید آن روزی که هیچ اثری از پادشاهان بی‌ کفایت گذشته باقی‌ نمونه
شنبه 3 فروردين 1392 - 04:52
yasharamani - هلسینکی - فنلاند
با کوروش نمی تونید برا ایران تاریخ بسازید عزیزان تاریخ نشون داده که هرکی که به حکومت رسیده برا خودش یک کاخی ساخته یا یک یک اثری از خودش به جا کذاشته خوب شما از این کبیرتان یک اثری نشون بدین ما هم بدونیم اون منشور که دورست تاریخش معلوم نست یا کاخش که ناتمام مونده
شنبه 3 فروردين 1392 - 12:26
persianshadow1 - برایتون - انگلستان
yasharamani - هلسینکی - فنلاند شاید از نظر شما پانترک‌های بی‌ سواد و بی‌ وجدان کورش وجود نداشته باشه ولی‌ حتما تموچین یا همون چنگیز خان پدر گرامی‌ تو وجود داشته، میتونی‌ .....بپرسی‌ ؛)
شنبه 3 فروردين 1392 - 13:02
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
sting68 - گنبد - ایران : اینقدر داغ نکن. به اون برادر بسیجی هم گفتم . نام دادن ذولقرنین اسلام به کورش یک توهین به کورش است و ایران. این سخن را احمدی راه انداخته .دوباره انتخابات است. یا اینکه اون مشنگ بسیجی‌ که می‌‌گوید پیغمبر خدا در نوروز علی‌ را بر شانه می‌‌گذاشت. اسلام و نوروز هیچ ربطی‌ به هم ندارند . نوروز جشن جمشید نیای ما ، کاوه پرچمدار ما .مازیار ، کاوه ،بابک می‌‌باشد . در این زمان پیغمبر شما هنوز متولد نشده بود. چه رسد مهراج با الاغ سواری‌. جشن کردار ،گفتار و رفتار نیک باشد . جشن شما جشن غدیر ، رمضان غیر می‌‌باشد، خرما خورید و صلوات فرستید .از ترس جهنم و برای یک گوشه در بهشت برای عیاشی با حوریان و غلام بچه . ما را با این جشن کاری نیست نوروز ما آسوده گذارید
شنبه 3 فروردين 1392 - 13:59
perser68 - فلوریدا - امریکا
_mashadyمنچستر_انگلیس/_yasharamaniهلسینکی_فنلاند. ایران رو بدن به شما دوتا،چه میشه!هر دو از ناف اروپا،هر دو چشم و گوش بسته!یکی‌ تو هائیتی این حرف رو بزنه میشه گفت پاره سنگ برداشته،به شما چی‌ باید گفت!؟پاشید از اونجا برید ونزوئلا نه شاه داره نه کوروش،جون میده برای شما ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 3 فروردين 1392 - 14:53
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mashady - منچستر - انگلیس. yasharamani - جون زنده باشی‌ عزیز کسی‌ که اون نارنجک کوچیکو پرت کرده چه آدم احمقی بوده با یه نارنجک درست و حسابی گنده باید ویرانش میکرد . به امید آن روزی که هیچ اثری از پادشاهان بی‌ کفایت گذشته باقی‌ نمونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
شنبه 3 فروردين 1392 - 15:24
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
yasharamaniهلسینکی ----حیف نون????????? دست رفیقت مشدی از حرم امام رضا!!!!!!!!!!!!!!! را بگیر بروید به جهنم!!!
شنبه 3 فروردين 1392 - 15:31
ماهیار19 - شانگهای - چین
کامنتهای پناهنده های دروغین و بیکار و پشت کامپیوتر نشین را ببینید چگونه از هویت ایرانی متنفرند. اینها یک مشت بدبخت بینوا و بیسواد و دروغساز هستند که نه در ایران کاره ای بودند نه در آنور. آن یکی که نواده چنگیز مغول است و دیگری روشن نیست از کجا می آید.
شنبه 3 فروردين 1392 - 16:00
a.ahooraei - کلن - آلمان
Artemis- و دیگر دوستان و کاربران در این سایت که ایران دوستند و نه قومیت طلب، من موندم که شما چرا به نوشته های یک بی ارزشی مث یاشا، پاشاامانی عکس العمل نشان میدهید. اینها اصلاً ارزش جواب دادن را ندارند . اینها انسانهای سرخورده ای هستند که در اجتماع مورد تمسخر قرار گرفته و عقده ای شدهاند و به این طریق میخواهند منزوی باشند.
شنبه 3 فروردين 1392 - 16:01
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ای بی‌ رگها که تا اسمی از شاه می‌‌آید آنتن‌های چپی!!!!‌ اسلامی !!!!مصدّقی و سبز!!!! شما بر افراشته میشود کجایید؟؟؟؟؟!!!!
شنبه 3 فروردين 1392 - 16:57
iranzareie - تهران - ایران
yasharamani - هلسینکی - فنلاند. عزیزم تو مشکل روانی‌ داری و برای توجه مردم حاضر هستی‌ هرچی‌ بینوسی.کورش فقط ایران نیست که او را دست دارن بلکه تمام آن سرزمنها که کورش فتح کرد عاشقانه دوستش دارن و به او احترام میگزرن چون با آنها با عدل و انصاف رفتار می‌کرد. اگر این جور نبود مطمئن باش مثلا تمام پادشاهان نوشتیش فقط ۱ اثر تارخی بود و در سازمان ملل جایی نداشت.و همه مردم آن کشور‌ها از او بد می‌‌گفتن.
شنبه 3 فروردين 1392 - 19:06
behrooz sokhoon - لندن - انگلستان
yasharamani - هلسینکی - فنلاند........عزیز دل‌ من چرا تا الان این مساله مهم که مربوط به سلامتی‌ است رو عقب انداختید،دوشنبه اول صبح بروید بیمارستان ، خودتون رو برای درمان اعصاب و روان معرفی کنید، ...اگر باز هم عقب انداختید زنجیری میشید ، میفتید توی خیابانها دنبال گاز گرفتن بچه‌های مردم.....باور کنید از سر طعنه ننوشتم،،براستی نگران سلامت عقل و روان شما هستم....
شنبه 3 فروردين 1392 - 18:27
poriyaye_vali - دوحه - قطر
mashady - منچستر - انگلیسyasharamani....طرز فکر شما دو نفر در حد جلبکه!!
شنبه 3 فروردين 1392 - 22:33
mashady - منچستر - انگليس
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرنسه , آرتی جون توهین نکن عزیزم ، جهنم جای اون رضا پهلوی بی‌ عرضه ‌ست
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 01:19
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
آقای محترم حق با شماست ولی‌ گاهی‌ از این همه بی‌ رگی خیانت ......اختیار از دست میدهم ----ببینید این مشدی جیره خوار چه نوشته!!!
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 00:07
Islam zoda - تورنتو - کانادا
وقتی‌ رژیم سقوط کرد که حتما خواهد کرد، اون موقع از امام زاده‌ها و مساجد به عنوان بوته خشک استفاده خواهد شد.
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 03:01
ammojavad - دوبلین - ایرلند
دوستان بحثه مرده‌پرستی، اسلام، و یا هیچ مسلک یا مذهبی‌ نیست. اولا این دوستان جمع شدند به خاطره اینکه کوروش عقاید سازنده‌ و مثبت همچنین دیده خوبی‌ نسبت به زندگی‌ و ساختاره جامعه یه زمانه خود داشت که تاثیر فراوانی بر روی آیندگان و فرهنگشون گذاشت. این دوستان عقاید خودشون رو به این مرد بزرگ نزدیک میدونن و امکان بودن درکنار مقبرهٔ ایشون رو داشتن و رفتند به این مکان. به این دلیل دامشون گرم، من و شوما حق نداریم به این دوستان و احساساتشون بی‌احترامی کنیم در محلّی که دارن حالشو میبرن، این کار واقعا زشت بود. درود بر همهٔ عزیزان، و من به نوبهٔ خودم این دوست ایرانی‌ رو بخشیدم، امیدوارم که ایشون هم از کارش پشیمون بشه، و کمی‌ بیشتر فکر کنن قبل از انجام کاری،
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 05:01
yasharamani - هلسینکی - فنلاند
ببینید عزیزان طبق تحقیقات انجام شده این پاسارگاد که میگین تمام نشده یعنی‌ نصف نیمه مونده و با این هزارو چند صد سالی‌ که میگین کمی‌ خنده داره که هنوز تمام نشده بود این عظمت کوروش کبیر. در ضمن آن مقبرخه هم که میگین مال کوروش نیست عزیزم مال یه زن که سازندگان اونم و ساختارش بیشتر به اثر رومیان شبیه ولی‌ روایتی هست که اونم به دست ایلامیان سخته شده حالا من سلسله هخامنشی یا ساسانی رو نفی نمیکنم ولی‌ دیگه این همه نیست دیگه انصافا
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 21:43
kobalt - کرج - ایران
این کار برادرا نمیتونه باشه چون اونا به کمتر از آر پی جی رضایت نمیدن شاید کار یه سوسک انتحاری از قبیله پان ها بوده .
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 21:57
kian iran - واشینگتن - امریکا
yasharamani-هلسینکی- فنلاند- ببخشید طبق کدوم تحقیقات انجام شده؟!!! چه زیبا گفت ولادیمیر مینورسکی: هر جا که پرسش حل نشده ای در زمینه فرهنگ قوم های شرق باستان پدید آید ترکان بی درنگ دست خود را همانجا دراز میکنند. آقا شما ترکا ندارید ندارید ندارید هویت ندارید چرا زور بیخودی میزنید.؟
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 04:11
جيران - لندن - انگلیس
. متاسفم .ملتى که گذشته خود را نداند بخاک بسپار.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 07:00
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
yasharamani - پانترک، یک ضرب المثل پارسی داریم که میگوید طبل هرچه توخالی تر باشد صدایش بلند تر است. این را برای آدمی چون تو گفته بودند. کسی اینجا حرفهای دروغینت را باور نمیکند و حتی نمیخواهند بخوانند، حالا هی بیا و دوباره و سه باره و ده باره بنویس. البته زمان برای کسانی چون تو اهمیتی ندارد، اینجا کسی به این حرفها اهمیت نمیدهد، پانترکهایی مانند تو امدند و رفتند و همین تکرار مکررات پورپیرار را نوشتند. بجای ناسزا و دروغ بستن و لجن پراکنی به فرهنگ و تاریخ دیگران، فکر دیگری بکن که خربزه آب است. نه با این کامنتها واقعیت وارونه میشود نه ایرانیان دست از فرهنگ و زبان و تاریخ و هویت خود برمیدارند. پس زور الکی نزنید که تنها مایه خنده هستید.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 12:22
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
ARTEMIS-SW - هم میهن گرامی بسیار بجا پاسخ اینها را میدهید و هر ایرانی باید پاسخی درخور به بیگانگانی بدهد که به فرهنگ و تاریخ و زبانشان ناسزا و دشنام میدهند. مردم هر کشور دیگری نیز برای زبان و تاریخ خود احترام قائلند. اگر بیرگی و بی هویتی مردم ایران نبود که ملا جرات نمیکرد فرهنگ ما را پایکوب کرده و به آیین های ایرانی ناسزا بگوید و با نارنجک بجان آرامگاه تاریخی بیفتد. پان ها و ملاهای فسیل شده دشمن ایران و هویت ایرانی ما هستم، بنابراین نباید جلوی اینها کوتاه آمد. درود بر شما که از اندک کاربران اینجا هستید که از تاریخ ایران دفاع میکنید. بسیاری اینجا مخالف رژِیم اند اما هیچ رگ و غیرتی نسبت به ایران و هویت مان ندارند. نگذارید بر شما تاثیر بگذارند.
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 12:31
mehrdad58 - لندن - انگلیس
فرهنگ ناب محمدی
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 19:09
yasharamani - هلسینکی - فنلاند
خوبه تا حالا همه حکومت ها دسته ترکا بوده شاهنامتون ًتو دربار ترکا نوشته شده شما بکین ما نداریم خوبه که تو شاهنامه هم نوشته که من بودم فارس را زنده کردم
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 21:24
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
آقایونی که دارین امپراطوری کورش رو انکار می‌کنین، من کاملا شما‌ها رو درک می‌کنم،،چون از بدو همکاری شماها با رژیم اول مغز شماها رو شستشو میدن بد اون چیزی رو که خودشون میخوان رو به شما دیکته می‌کنن. شما مقصّر نیستین. امپراطوری کورش جهانی‌ و ثبت شده است به حول قوهٔ الهی. فقط همین رو می‌تونم بگم چون بحث به فایده است. کامنت هاتونو خوندم و به این نتیجه رسیدم،،کسانی‌ که قتل یک جوون رو انکار کنن و بگن ایست قلبی بود،،چه انتظاری میشه ازشون داشت؟؟ روز روشن حاشا می‌کنین.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 02:20
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
فردوسی شاعر چه ربطی به دربار شاه داشته که ترک ترک میکنی کم سواد؟ فردوسی پارس بوده و در خراسان میزیسته و در نداری درگذشته و صله بگیر پادشاها نیز نبوده است. ضمنا بیشتر دانشمندان و ستاره شناسان و ریاضی دانان و ...در دوره سامانیان بودند.
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 08:37
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. گرامی----‌ فقط اینرا بپذیرید در هیچ کشوری خیانتکار و خود زن به اندازه ی ایران نیست!!! من فکر می‌کنم تجاوز اعراب شهوتران عربستان و مغول‌های متجاوز این نتیجه را داده که تعدادی در ایران متولد شده اند ولی‌ آن‌ بنیانهای ژنتیک خود از اعراب ادمخوار--- و مغول خونریز --را به خوبی‌ حفظ کرده اند!!! به اضافه ی کسانی‌ که مغز و روحشان در انقلاب بلشویکی ۱۹۱۷...فریز شده کاری هم نمی‌‌توان کرد!!!استخری است پر از خون و لجن شایستهٔ ی بی‌ وطنان برای شنا!!!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 18:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. گرامی----‌ فقط اینرا بپذیرید در هیچ کشوری خیانتکار و خود زن به اندازه ی ایران نیست!!! من فکر می‌کنم تجاوز اعراب شهوتران عربستان و مغول‌های متجاوز این نتیجه را داده که تعدادی در ایران متولد شده اند ولی‌ آن‌ بنیانهای ژنتیک خود از اعراب ادمخوار--- و مغول خونریز --را به خوبی‌ حفظ کرده اند!!! به اضافه ی کسانی‌ که مغز و روحشان در انقلاب بلشویکی ۱۹۱۷...فریز شده کاری هم نمی‌‌توان کرد!!!استخری است پر از خون و لجن شایستهٔ ی بی‌ وطنان برای شنا!!!
‌سه شنبه 6 فروردين 1392 - 18:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.