نوروز همه بی‌بی‌سی را به رقص آورده

نسیم نوروزی تا لندن هم وزیده و به غیر از ایرانی‌ها، خبرنگاران، مجری‌ها و دیگر کارکنان سرویس جهانی بی‌بی‌سی را به رقص آورده است.

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+180
رأی دهید
-29

vahid_ - گلاسگو - انگلستان
اینا خائنین به ایران هستند ..همین خائن ها بودند . دولت مصدق و بعدش شاه ساقط کردند و آخوند برای این ملت آوردند . الانم هم شب و روز کار میکنند که موسوی و یک نوع دیگه از ارتجا در راس قدرت قرار بدن، برای حفظ منافع غرب . دانسته یا ندانسته اینان خائن و وتن فروشند .
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 14:27
khosh bavari - شیراز - ایران
صدا نداره؟؟؟
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 14:51
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
افسوس همه مردم دنیا باید از هر لحظه زندگیشون به هر دلیلی لذت ببرنند و خوش باشند غیر از مردم ایران , لعنت تو روح هر چی آخوند و وابستگانش.
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 16:40
Dara va sara - پرت - استرالیا
من نمیدونم. به چی میگن دمکراسی؟؟؟؟؟ حتی به عید و چهاشنیه سوری هم رحم نکردند. و چنان رس مردم را کشیدند که تا چند سال اینده ، یادی از عید نکنند....شاه هر چی بود درد و بلاش بخوره تو سر هر چی ایرانیه. از جمله خودم....
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 16:33
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
نوروز پیروز
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 16:59
mahdi1988 - وین - اتریش
vahid_ - گلاسگو - انگلستان بی خیال! میشه همه چی رو به سیاست ربط ندی؟ .
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 22:12
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mahdi1988 - وین - اتریش. اگر سیاست غربی و اسلامی که باعث از بین رفتن ایران شده مهم نیست جناب عالی‌ در خارج چه میکنی‌؟؟؟
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 23:11
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
وقتی من نقش بی بی فارسی در کودتاها و بدبختی این ملت میبینم ،،نمیتونم کامت بزارم و بهشون تبریک بگم ،، این افراد همه حرفه ای هستند و میدونند که ایران به دست امثال اونا به چه روزی افتاده ،،، آدم جایگاه دشمن درک میکنه ولی جایگاه خائن قبل درک نیست
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 23:08
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
کارکنان رادیو فردا و بی‌ بی‌ سی‌ اکثرا توده‌ یی هستند.!!!باید برقصید مخصوصاً بهنود توده‌ یی اسلامی.!! چرا که نه؟؟ ایران را تحویل خر کبیر خمینی دادید -- بلند گوی آن بیشرف شدید برای لانسه کردن او!!! حال ایران گورستان شده برای ایرانی‌!!!!! و گلستان برای تعدادی آشغال دزد و جنایتکار اسلامی!!! و چون به قول زنده یاد فریدون فرخزاد دستتان در پشت این بی‌ شرفها هست اتم بازی در آورده اید-آخوند که هنرش فقط آفتابه سازی بود این دستگاههای پیشرفته ی غنی سازی را از کدام گوری آورده؟؟؟؟؟ سر ملت را هم شیره مالیده اید شعارهای تهوع آور---امسال رژیم رفتنی هست-این سیزده بدر این ۴ شنبه سوری-و و و!!!!مرگ بر امپریالیسم و لابی‌های اسرائیل..نه ملت یهود!!! که شاه را بردید تا کثافت‌ترین رذل‌ترین قشر اجتماع آخوند اختیار جان و مال ملت را داشته باشد!!! ننگگگگگگگگگگگگ .
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 23:33
قهوه تلخ - منجستر - انکلستان
جالب بود ایول خوشم أمد
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 23:42
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
آیا انسان برای یک زندگی مجلل باید دست به هر جنایتی بزنه ،، کدوم انسان اروپایی یا آمریکایی گردنش بزنی به کشور و هم وطن هاش خیانت میکنه ..کاش خیانت این افراد در حد اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی بود نمونه این افراد سرنوشت یک ملت تغییر میدهند . با خاندن چند مقاله در مورد نقش بی بی سی فارسی در بر اندازی و تغییر حکومت و سرنوشت ایرانیا به ماهیت این افراد پی میبرید .بدبختی ما این هست از تاریخ چیزی نمیدونم. همیشه تاریخ برای ما بی ارزش جلوه دادن .. بیچاره مردمی که تاریخ ندانند و بدبخت مردمی که تاریخ خود را ندانند.. احمد کسروی
‌پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 23:53
ali1111 - تهران - ایران
وحید_ - گلاسگو - انگلستان. یعنی‌ اون دختر جوان انگلیسی‌ که فقط کار پشت صحنه داره و میرقصه دولت مصدق را سر نگیین کرده؟!! اصلا تو فکر میکنی‌، اون می‌دونه مصدق کیست؟ کاری نداره فردا همگی‌ ما خارج نشینها از همسایه بغل دستیمون میپرسیم در رابطه با نقش بی‌ بی‌ سی‌ و دولت مصدق! ببینیم چه جوابی‌ می‌شنویم...یعنی‌ همه نفهمند جز ما ملت یا تک ملت دنیا؟!! و اما در ادامه....
جمعه 2 فروردين 1392 - 00:30
ar_monti - تهران - ایران
بسیار زیبا بود ، دمتون گرم
جمعه 2 فروردين 1392 - 07:37
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ali1111 - تهران - ایران. دوست گرامی‌ روی سخن من با کارکنان معمولی‌ این سازمان که می‌رقصیدند!! خارجیها نیست!!!!! بلکه امثال بهنود و چند کارمند ایرانی‌ که در مصاحبه‌ها نقائص زمان شاه را اکراندیسمان میکنند تا ورود خمینی و قدرت گرفتن او را توجیه کنند آیا می‌دانی که همین بی‌ بی‌ سی‌ در ۱۳۵۷ تمام تظاهرات و محل‌های آنرا از روز قبل مشخص میکرد؟؟ زمان مصدق مساله ی دیگری بود به آن کاری ندارم!
جمعه 2 فروردين 1392 - 08:27
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
اولادولت مصدق سرنگون شده و فکر نمیکنم در اون دوران هم کارکنان بی بی سی همه پیر پاتال بودند ،،دوما من گفتم ایرانیا یی که در بی بی سی کار میکنند نه انگلیسی ها . بعدشم فکر نمیکنم بی بی سی افراد بی سواد که به تاریخ و سیاست تسلط کافی نداشته باشند استخدام کند یعنی میشه افراد در یک تی وی که شب و روز در مورد تاریخ و سیاست برنامه پخش میکند از این مسائل که هدف اصلی این کانال هستند بی خبر باشید . در آخر یعنی شما نقش بی بی سی در سرنگونی دولت مصدق انکار میکنید!!؟؟ ،، ۱۰۰ ها مقاله و ویدئو در مورد این مساله ارائه شده . در آخر اینم بگم که بی بی سی خودش اعتراف کرده که در این کودتاها نقش داشته لازم نکرده شما بیخبر از تاریخ این انکار کنید لینک بی بی سی رادیو میزارم که خودتون مطالعه کنید .. https://www.bbc.co.uk/radio4/history/document/document_20050822.shtml
جمعه 2 فروردين 1392 - 09:18
kobalt - کرج - ایران
شبکه ای حرفه ای با مجریا وکارشناس های با سواد که توی تمام شبکه ها تکه مخصوصا برنامه پرگار که عالیه این چند ملیون خارج نشین که فقط ثروت بخش کانادا و آمریکاشون 400 میلیارد دلار برآورد میشه تنها هنر شون ایراد گیریه خوب شما که ماحصل و چکیده مدیا تون شب خیز و شجره و داش سعیده چرا وا موندید یه شبکه را بندازید که کچل بگه دوا کور بگه شفا .این بی بی سی هم شده سپر بی عرضگی و بیلیاقتی بعضی ها انقلاب بی بی سی کودتا بی بی سی جنگ بی بی سی ...بقول ناپلئون خاک بر سر ملتی که یه رادیو سرنوشتشو بسازه.
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:01
ali1111 - تهران - ایران
آرتمیس - .پاریس - فرانسه. عزیزم سال نو مبارک، من کاملا منظور تو دوست عزیز را میگیرم...حسابت برای من جدا است و میفهمم منظورت را...
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:00
ali1111 - تهران - ایران
خاک بر سر اون ملتی که با ۷۰۰۰ سال تاریخ و بیش از ۳۰۰۰ سال پادشاهی و ادعای بزرگترین امپراطوری بودن ، با یک خبر گزاری چون بی‌ بی‌ سی‌، همه‌اش به آب میره...همگی‌ می‌دونیم خانه از پای بست ویران است!
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:04
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
kobalt - کرج - ایران. دوست عزیز ناپلئون در گذشت ۱۸۲۱ میلادی هست و رادیو بعد ۱۸۶۰ میلادی اخترع شده که در ابتدا به صورت دستگاه تلگرافی و بعد از سال ۱۹۰۰ میلادی به صورت رادیو تکمیل شده ،،، بعدشم بی بی سی یکی از دلایل کودتا و سرنگونی بوده و هست که در جهت استعمار و استعمارگری به سود غرب حرکت میکنه ،، لطف کنید کامنت بی ربط نزارید کسی شمارو وادار نکرده که کامنت بزارید .حداقل ۵ دقیقه در مورد چیزی که مینویسید فکر کنید که وقت بقیه هدر نره .
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:39
kobalt - کرج - ایران
vahid-باز تو گز نکرده پریدی داداش رفیق مومن خدا قضیه انگلیسه و خیل دائی جان ناپلئون های وطنیه یه کم روحیه طنز داشته باش رفیق .استالین هم گاهی لبخند میزده به هر حال ممنون که تاریخ مرگ دائی جان رو یاد آوری کردی کاش روزشم میگفتی از همینجا یه فاتحه براش میفرستادم و یه بسته خرما خیر میکردم.
جمعه 2 فروردين 1392 - 16:52
ryde13 - سیدنی - استرالیا
به نظر من بهترین و مغز دارترین کامنت های سال 1391 در این سایت متعلق به. ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه است.
جمعه 2 فروردين 1392 - 22:45
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ali1111 - تهران - ایران. گرامی‌ سپاس شاد باش نوروزی.برای تو ..ولی‌ قبول کن ملت فرصت طلب --بی‌ مطالعه ---مادّی...و و و هستیم وگرنه مگر ملا می‌‌توانست افسار ۳۴ ساله را در دست داشته باشد؟؟؟ کاش یک جو!!!! غیرت همان یهودیان اسرائیل در ایرانی‌ بود !!!!!!!---اسلام در ورود خود به گور میرفت-و اگر انقلابی می‌‌شد در جهت دموکراسی بیشتر و سکولاریسم بیشتر از زمان شاه بود نه باز گشت به سر زمین دزدها پدوفیلا و قاتلان عربستان!!!
جمعه 2 فروردين 1392 - 18:09
kobalt - کرج - ایران
چرا این بی بی سی که به تموم زبانهای زنده و مرده دنیا برنامه داره و هفتاد سال سیاه هم سابقه داره تو جاهای دیگه نمیتونه کاری کنه بجز کشور ما شاید دلیل علمی سیاسی و فرهنگیش اینه که ما با هوشترین. با فرهنگترین .سیاسی ترین .با سوادترین.خوشگلترین و با تمدن ترین مردم دنیا هستیم و تنها عیبمون اینه که زیاد رادیو گوش میدیم و با اون رادیو زود انقلاب و کودتا و جنگ و صلح میکنیم .پس بهتره هر ایرانی فقط یه رادیو تک موج و یه تلویزیون یه کاناله از نوع حاج ضرغام یا قطبی بسته به زمانش داشته باشه تا کسی دس به زلفاش نزنه که مرواری بنده بله.
جمعه 2 فروردين 1392 - 21:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.