قرائتی: آرایش دختران در دانشگاه، ظلم است ,هر کشوری دانشگاه بیشتری دارد آمار جنایت هم بالاتر است

محسن قرائتی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بهار با تأکید بر اینکه سرمایه ملی در درجه اول خودمان هستیم و باید هویت خودمان را کشف کنیم، گفت: تشبه به کفار حرام است چون به معنی خودباختگی است ولی ما حق این مطلب را نفهمیده‌ایم.

 به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و مفسر قرآن عصر امروز در آئین اختتامیه ششمین جشنواره بهار در جمع برگزیدگان و مسئولان جهاد دانشگاهی به آیه 29 سوره فتح که می‌فرماید:«اسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ؛ و بر ساقه‏هاى خود بایستد» اشاره و این آیه را آیه‌ای در خصوص خود کفایی تفسیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به تغییر قبله مسلمانان گفت: به سوی قبله نمار خواندن ما به این معنی نیست که خدا در آن سو است، بلکه ابتدا پیامبر برای اینکه به سوی بت‌ها نماز نخواند و بت‌پرستان مدعی احترام پیامبر(ص) به بت‌هایشان نشوند، به سوی بیت‌المقدس نماز می‌خواندند، اما پس از هجرت به مدینه چون در مدینه یهودیان حضور داشتند و به پیامبر (ص) می‌گفتند که به سوی قبله ما نماز می‌خوانی و معلوم است که دنباله‌رو ما هستی، خداوند آیه نازل و قبله را تغییر داد.

حجت‌الاسلام قرائتی ادامه داد: یهودیان با مطرح کردن این سؤال که آیا نماز ایشان طی 15 سال گذشته رو به سوی بیت‌المقدس درست بوده یا خیر تلاش کردند پیامبر (ص) را به چالش بکشند اما خداوند با نازل کردن این آیه که مشرق و مغرب عالم از آن خداست به آنها پاسخ داد و اجازه نداد که یهودیان و بت‌پرستان مدعی وابستگی مسلمانان به آنها شوند.

وی دلیل حرام بودن تشبّه به کفار از دیدگاه مراجع را خودباختگی معنی دادن تشبّه به کفار دانست و گفت: تشبه به کفار حرام است چون به معنی خودباختگی است و ما حق این مطلب را نفهمیده‌ایم.

حجت‌الاسلام قرائتی با انتقاد شدید از اینکه حتی برخی از خواص نیز به دلیل خودباختگی در برابر علم بیگانگان جایگاه علمی قرآن را نمی‌دانند، گفت: یکی از اساتید دانشگاه از دانشجویان خود خواسته است که آیات قرآن را در متن پایان‌نامه و تحقیقات خود نیاورند بلکه در پاورقی بیاورند تا ارزش علمی کارشان کم نشود.

وی در ادامه سخنانش به مقایسه علم قرآن و علم بشری پرداخت و گفت: در علم حقوق هنوز مسئله تجاوز به آبرو مطرح نشده است در حالی که بیشترین تجاوز در جوامع به آبروی افراد صورت می‌گیرد و هیچ کس نمی‌تواند به دلیل اینکه فردی از او غیبت و آبروی او را برده شکایت کند، در حالی که حفظ آبرو در اسلام به عنوان یک حق آمده است.

این مفسر قرآن کشورمان آرایش کردن دختران در دانشگاه را از نظر حقوقی ظلم تعبیر کرد و گفت: اگر زمانی من توان این کار را داشته باشم می‌گویم حجاب در خیابان آزاد اما در دانشگاه لازم است. چرا که آرایش دختران موجب سلب تمرکز علمی سایر دانشجویان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بی‌هویتی ما را به بی‌ریشگی کشانده است، و داریم ملیت خود را از دست می‌دهیم، از عدم توجه به علوم مطرح در مباحث دینی انتقاد کرد و گفت: هنوز در علوم تربیتی دنیا به حدی پیشرفت نکرده است که بتواند تأثیر لقمه حلال و حرام را در تربیت انسان‌ها بررسی کند و علم تربیتی دنیا در این خصوص سکوت کرده است.

قرائتی افزود: به یک رئیس جمهور سردار سازندگی می‌گویند، اما سردار سازندگی ذوالقرنین بود که سدی ساخت که هیچ میخی درون آن فرو نمی‌رفت، به یک رئیس جمهور مبدع گفت‌و‌گوی تمدن‌ها می‌گویند در حالی که در قرآن هر چه «قالو، قل» مطرح شده به معنی گفت‌و‌گوی تمدن‌ها است و به یک دولت دولت عدالت‌محور می‌گویند در حالی که عدالت مطرح را قرآن در حق حیوانات بارکش نیز مطرح کرده است و حتی گفته است اگر ناخنتان بلند بود حق ندارید شیر بدوشید چرا که حیوان را اذیت می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه اول باید انسان‌ها را ملی کنیم حمایت از سرمایه ملی پیشکش، در تشریح مطلب خود، گفت: اکنون در جامعه ما علامت روشنفکری کاشتن چمن به جای سبزی است و برخی دانشجویان ما به حدی بی‌فکر شده‌اند که وقتی مطرح می‌شود تقلید، ادعا می‌کنند به دلیل روشنفکری حاضر به تقلید نیستند در حالی که تمام مراجع تقلید ما از اساتید کت‌وشلواری تقلید می‌کنند و هیچ مرجع تقلیدی به بهانه اینکه دلیل تجویز یک دارو را نمی‌داند از دستور پزشک تخطی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام قرائتی اعلام کرد: اگر می‌توانید یک حرف تازه بیاورید که در قرآن مطرح نشده باشد. قرآن مطرح کرده است که بهترین غذا شیر مادر است و اکنون بعد از مدت‌ها استفاده از شیر خشک، همایش‌های بین‌المللی شیر مادر برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: اسلام می‌گوید آب انار نخورید بلکه انار را با هسته آن بخورید، چرا که برای معده خوب است، در حالی که اکنون آب انار می‌خورند یقیناً چندین سال بعد نیز همایش‌هایی با محوریت فواید هسته انار برگزار می‌شود.

قرائتی به تشریح نقص‌های علوم جدید ادامه داد و گفت: هنوز هیچ کس نتوانسته است به این سؤال من پاسخ دهد که چرا در هر کشوری دانشگاه بیشتر است، آمار جنایت نیز در آن کشور بالاتر است. روانشناسان ما به پسرهای افسرده به عنوان درمان می‌گویند که با یک دختر دوست شوید و به دخترهای تجویزهای بدتری ارائه می‌کنند؛ ما چون از اسلام دور شده‌ایم سیلی می‌خوریم و نمی‌دانیم از کجا سیلی خورده‌ایم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه ملی خودتان هستید، خودتان را باور کنید. اکنون سرطان اخلاقی در دانشگاه‌های ما رواج پیدا کرده است و از نظر اخلاقی در حال سقوط هستیم. پوک شده‌ایم و پوکمان کرده‌اند و حاضر نیستیم مستقل باشیم به نحوی که فکر می‌کنیم چون چند کتاب خوانده‌ایم باید کفش، لباس، رفتار، گفتار و ... متفاوت از سایرین باشد.

حجت‌الاسلام قرائتی در پایان خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: هویت خودتان را کشف کنید، شما خلیفه خدا در زمین هستید، قیمت شما بهشت است و به کمتر از آن راضی نشوید. استعداد ایرانی بالاتر از متوسط جهانی است و ما کشور خوبی داریم.

+32
رأی دهید
-257

perser68 - فلوریدا - امریکا
تو هم یه روزی سرت رو به با د میدی!زیاد دیر نیست،ادامه بده شپش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 10 اسفند 1391 - 23:54
dark night - تهران - ایران
ای بی‌ ناموس .انتظار داری که مردم دانشگاه نرن و به چرندیدت تو گوش کنن.
‌پنجشنبه 10 اسفند 1391 - 23:54
black day - کیف - اکراین
وای بدون شرح چی‌ می‌تونم بگم !!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 11 اسفند 1391 - 00:13
kourosh16 - لوس آنجلس - آمریکا
همهٔ حرفاش درسته بوده ، حالا یه سری آدم به اصطلاح روشنفکر میان و نظر میدن و فحاشی می‌کنن .. ایشان یکی‌ از مفسرای خوب قرآن هست .
جمعه 11 اسفند 1391 - 00:18
KARKAS - اصفهان - ایران
این .... افتاده به هذیان گفتن هر موقع ایران خبری شد این جانور پیش عقل کوچیکش پارازیت در کرد ............................
جمعه 11 اسفند 1391 - 01:28
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
این مرتیکه دروغگو پوفیوزمعلوم نیست کی میخواد به درک واصل بشه.صد رحمت به موش کورجنتی.
جمعه 11 اسفند 1391 - 01:30
htafas - مادرید - اسپانیا
خفه بابا،عرب انار هم میخورده؟
جمعه 11 اسفند 1391 - 01:56
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
بابا دمت گرم آخوند! ما حالا فهمیدیم چرا آمار جنایت در ایران اینقدر بالاست، چون تعداد دانشگاههای ایران خیلی زیاد است! خب ببندید در این خراب شده ها رو تا امار جنایت بیاد پائین دیگه!
جمعه 11 اسفند 1391 - 02:03
mina minavand - هانور - آلمان
من که حاضر نیستم توی این بهشتی که اینها می‌رن برم.ننگ بر شماها باد که فقط فکرهای عوضی در سرتون هست.
جمعه 11 اسفند 1391 - 02:08
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
بیا برو عبدلله؟! تو را باید بندازنت سر را زیری هولت بدن دلقک بیت رهبری.
جمعه 11 اسفند 1391 - 02:24
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
مچن جون تو دیگه خواهشا این وسط دست از سر مردم بردار و خفه بمیر !!!!!!
جمعه 11 اسفند 1391 - 03:06
x.senator - سن خوزه - آمریکا
قرائتی خوب گوش کن. چون سطر کم است خلاصه میگویم.کاری بقران تو ندارم,درقرآن من نوشته شده(دروغ گو دشمن خداست.مال دزدی حرام است.بهمنوع خودت ظلم نکن.تمام مردم برابرند.حق هیچ بنده ای را ضایع نکنید)حالا.....اگه راست میگی و با نان حلال بزرگ شدی بگو ببنم طی این 34سال ,جمهوری خمینی فقط برای یکماه بآن مطالبی که گفتم عمل کرده؟ قرآن گفته اسلام با زمان پیش میرود. علی گفته فرزندت رابرای 50سال آینده تربیت کن, ولی قشر شما هنوز در زمان اسب و شتر زندگی میکنند.شیر گاه را الان بادستگاه میدوشند نه بادست که ناخن حیوان را ناراحت کند.برو آبروی ریخته شده کهریزک را جمع کن نمیخواهد فکر آرایش دخترها باشی.
جمعه 11 اسفند 1391 - 03:36
fdsa60 - تهران - ایران
این قرائتی که بمب خنده است . یادمه یکبار داشت صحبت می کرد میگفت اگه آخوند سوار خر بشه یا باید آخوند سقط بشه یا خر و گرنه آخوند از خر پایین نمیاد.
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:03
naderan - یوتوبوری - سوید
خواهش میکنم بهبن گون خر را اخه الان قرن هست گسی به زر زدن شما گوش کنه و قبول کنه شما اشغال ها تا گی میخواهی مردم را به زور وادار به کاری کنید نه به عقل و شعور جامعه بستگی داره هزار بار خواهش میکنم دیگر زر نزن دیگر مردم فهمیدن شما خودتان گثیف ترین بشر روی زمین هستید
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:18
garmsari - یورک - بریتانیا
به نظر من هر جا که حوزه علمیه یا محل پرورش اخوندا هست ،انجا محل فساد و نابودى هست،
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:19
compatriot - تورنتو - کانادا
شهر و ورهاشو نخوندم ولی‌ می‌تونم بگم هر چه شهرها مذهبیتر, لواط بیشتر ، هم جنس بازاش بیشتر. هر شهری حوزه علمیه داره فساد, صیغه، فحشأ بیداد می‌کند. هر جا آخوند زیاد است افسردگی، خیانت و مال مردم خوری بیشتره. خودتون ببینید و مقایسه کنید.
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:27
harrp - وین - اتریش
ای پیر سگ بی‌ همه چیز تو اول بیا و توضیح بعده چرا آفتابه تو خونتون لوله نداره. . ما برای هر کدومتون یه شیشه شامپاین تو یخچال آماده کردیم که وقتی‌ مثل خوک مردین بازش کنیم و جشن بگیریم. توف به روحت خمینی
جمعه 11 اسفند 1391 - 05:08
Islam zoda - تورنتو - کانادا
پس بگو این کلک بازی‌ها رو از کی‌ به ارث بردی..!
جمعه 11 اسفند 1391 - 05:12
hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
ظلم به کی‌؟! به پیغمبر؟! اون که خودش اینکاره بوده بابا! خدا هم براش چه فرقی‌ می‌کنه که بندش آرایش داشته باشه یا نه؟!. ۳۰ ساله که داره شرو ورّ میبافه به اسم درس‌هایی‌ از قران، کلش رو جمع کنی‌ یه آسپرین برای سر درد نمیتونی‌ درست کنی‌، اون‌وقت داره میگه یه چیزی بگین که تو قران نباشه!!. عزیز دل برادر، تنها چیزی که تو قران خوبش رو میتونی‌ پیدا کنی‌ راه و رسم کشتن، اسیر کردن و جواز شهوت رانی‌ محمد هستش
جمعه 11 اسفند 1391 - 06:00
max payne - تهران - ایران
خدا لعنتت کنه
جمعه 11 اسفند 1391 - 07:04
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
هرچه در ایران مسجد درست می کنند اخوند ها در ایران زیاد می شود با مغزهای کثیف وفاحشه گی انها ان جامعه توسط ان اخوندهای کثیف وفاحشه مغزی ان جامعه با جحل وجنایت پیش می رود وبرای پاک کردن جامعه ایران از این اخوندهای کثیف باید یک روز را روز اتش زدن اخوندها بگذاریم در ایران فردا وهر اخوندی را که دیدم با مواد اتش زا انها را به اتش بکشیم تا جامعه ایران از دست این اخوندهای قاتل دزدمتجاوز وفاحشه مغزی وکثیف وشپشو راحت بشود وانروز دیر نیست وبه گفته جوانان ایران زمین مرگ بر اصل ولایت فقه قاتل مرگ بر دیکتاتور زنده باد ایران
جمعه 11 اسفند 1391 - 07:05
سيروس كمال - دبى - امارات
من نخوندم و نخواهم خوند ، فقط منتظرم هموطنام جواب این تازى زاده را بدن .
جمعه 11 اسفند 1391 - 07:15
mamaly_amir - بندرعباس - ایران
طرف باید جلو خانواده خودشو بگیره بی شرف
جمعه 11 اسفند 1391 - 07:18
kobalt - کرج - ایران
حج آغا مسئلتون -یعنی عراق پاکستان وافغانستان وسومالی و سودان و نیجر اگه دانشگاه هاشون رو تعطیل کنن دیگه کشورشون آروم میشه و مردمشون همدیگرو نمی تر کونن؟این جنایات و زورگیری وتجاوزات تو ایران هم با تعداد شعبات دانشگاه آزاد رابطه داره؟
جمعه 11 اسفند 1391 - 07:35
paksan - آمریکا - آمریکا
ظلم اینه که کسی که علمی نداره مسئولیت کاری رو بگیره که اصلاً نه سواد نه تخصصش رو داره داماد جنابعالی رو می گم.گیرم همه دانشگاهها رو هم تعطیل کردید خوب الان تفاوت شخص شما با طالبان چیه؟علم و دانش و آگاهی مهمترین دشمن شماست و شما دنبال علمی هستید که فقط سرسپردگی یاد جوانها بده و غلام براتون پرورش بده مثل حوزه علمیه آخه شما که دین و ایمون حالیته توضیح بده بدونیم بعد از شاید 300سال وجود حوزه های علمیه در قم و مشهد چه دانشی چه علمی از این حوزه های علمیه بیرون آمده که برای بشر ارزش داشته ؟ آخه چقدر بحث درباره وجود خدا بحث فلسفی و خواندن و از بر کردن کتابهای عربی و دینی که خودتون نوشتید ؟ تا کی می خواید این چیزها رو بخونید که هیچ اثری بر زندگی بشر که هیچ ایرانی ها نداشته باشه شما خودت با خودت خلوت کن وجدان داشته باش فکر کن با این همه حقوقی که می گیری اثرت بر زندگی سیاسی اقتصادی یا اجتماعی مردم ایران چیه ؟ در همه چیز ادعا دارید ولی در عمل همش سخنرانی و حرافی است و سرکار گذاشتن مردم و هر جا کم میارید امام حسین و کربلا و.. الم می شه
جمعه 11 اسفند 1391 - 07:45
Sobat - تهران - ایران
همه ی ملت ایران گفتند اسلام خامنه ای و احمدی نژاد اسلام معاویه ای ویزیدی است اسلام بنی عباس است کسی به حرفشان گوش نداد حالا بعداز سالها خودتان دارید اعتراف میکنید ولی دیگه دیر شده حنای شما دیکر رنکی ندارد،مردم هشیار و فهیم ایران به مزخرفات اخوندهای درباری گوش نمیدهند و اسلام مترقی را میخواهند
جمعه 11 اسفند 1391 - 07:51
jengir - سئول - كره
مرتیکهٔ احمق پیر شده خرفت تر هم شده آخه کجای دنیا این حرف رو میپسندن که در هر کشوری که دانشگاهِ بیشتری دارد آمارِ جرم و جنایت هم بیشتره...؟؟؟؟؟
جمعه 11 اسفند 1391 - 07:58
wpcdez - تهران - ایران
افکار پوسیده شبیه به طالبان دارد خود را در لابلای شاخ و برگ کتاب آسمانی پنهان ساخته و تعابیر را آنچنان که می خواهند از کتاب خدا استنباط می کنند توهم دارند. اری اسلام و کتاب قرآن کامل است ولی این استنباط و مجریان جمهوری اسلامی خالی از درک و اجرای آن هستند اگر پیامبر گرامی (ص) اینچنین بود کسی دورش جمع نمی شد
جمعه 11 اسفند 1391 - 08:08
arian1 - ابادان - ايران
این آخوند گوسفند صفت و بی‌ مغز نشانه‌ و سمبل کامل یک شخص روحانی از مذهب جهنمی و شیطانی شیعه است که افکار پوشیده و عقب افتاده خود را به نمایش میگذارد. نابود باد این دین منفور و فاسد شیعه.
جمعه 11 اسفند 1391 - 08:20
Sarina777 - اوکلند - نیوزلند
اخوند جماعت عمیقا تشنه قدرت و گرسنه چشمان بی شرم هستند ,که بر حسب نه تصادف بلکه روی حساب وکتاب و در طول عمر خود در تاریخ به ثروتی انچنان دست یافته اند که در تاریخ زندگیشان بی مانند می باشد. این گرسنگان برای بقای حکمرانی های خود از هر انچه که نیاز باشد سرمایه گذاری خواهند کرد , از دین مردم تا جان انها البته این واضح است چون ماهیت انها اینچنین حکم میکند .اما از این مصیبت تر بیخبری ملتی است که در مسیر زندگیشان شوریده سری برای خرافات عقل انها را مسموم کرده است انچنان که در دنیایی از جهنم به دنبال زیستنند. ازملتی که زندگی طبیعی را با التماس و هزاران جان کندن برای خود میخرند چه باید انتظار داشت
جمعه 11 اسفند 1391 - 08:43
khosh bavari - شیراز - ایران
گ.........ه خورد
جمعه 11 اسفند 1391 - 08:44
Tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
اکه چی‌ کار درین این قدر به خانمها گیر میدین؛؛؛همه کارهای کشورو درست کردینفگت همینا مینده آرایش زنها؛؛فضولیه کشورای دیگه رو نکنین ‌خرس گنده؛؛؛؛
جمعه 11 اسفند 1391 - 09:27
JILAN - فرانکفورت - آلمان
جناب قرائتی مسجد امام حسین در میدان فوزیه سابق یادتون هست که در زمان شاه بعداز اینکه روضه شما تمام میشد چقدر شخص اول مملکت رو دعا می‌کردین بدشم ۲۰ تومنی آریامهری تو پاکت تقدیم شما میشد. حالا به دانشگاه و جوانان گیر دادین --- ماهی‌ از سر گنده گردد نی‌ ز دمم شعر از عمامه خیزد نی‌ ز خمّ.
جمعه 11 اسفند 1391 - 09:30
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
......و خاک بر سر کسی‌ که چرندیات تو ای احمق را گوش میدهد. و ای الاغ اعظم ( با معذرت از الاغ عزیز) و تو ای باکتری و تو ‌ای ویروس و تو ‌ای سلول سرطانی اون دکتری که تو احمق را معالجه می‌کند داروی که تو کوفت میکنی‌، اتومبیلی که توی گونی‌ پهن سوار میشوی، همه از این دانشگاه‌ها هستند. .....و خاک عالم بر سر هر آیت‌الله بیسوادی که صداش در نمی‌آید و این چرندیات را محکوم نمیکنند. .......ملت شریف ایران این جور موجودات با این عقاید ایرانی‌ نیستند و ما آنها را ایرانی‌ نمی‌‌دانیم. دنیا باید حساب ملت شریف ایران با حساب این موجودات پست و بیسواد را از هم جدا کند.
جمعه 11 اسفند 1391 - 09:52
rahaa - تهران - ایران
ایشان مصداق بارزی از زنبور بی عسل {عالم بی عمل}است.ما که فقط از این موجودات نیش خوردیم.
جمعه 11 اسفند 1391 - 09:54
Beytoalmal - سیدنی - استرالیا
دیگه ما هیچ مشکلی نداریم. مشکل ما آرایش زنان در دانشگاه است. ای مدرس امر به معروف جرایم اقتصادی و دزدی های آقا زاده ها ظلم نیست. ای نامرد بی دین ، ای مفسر قران در قران دیگه چه چیرهایی ظلم است. بی عصمت کردن دانشجویان در کهریزک چی؟ اینا ظلم نیست؟
جمعه 11 اسفند 1391 - 09:54
سماورساز - تهران - ایران
این گاگول بی‌ ناموس تو صحبت هاش میگفت که یکی‌ از این امامان در روز که ۲۴ ساعت هست ۳۳ ساعت نماز میخونه .خوب از این بی‌ سواد چه انتظاری هست ؟؟ در ضمن کوروش ۱۶ به جای این اسم ،اسمتو بذار عبدالله این بهت بیشتر میاد و تو لوس آنجلس نمون چون هوای اونجارو آلوده میکنی‌ بر گرد ایران و برو .... .اونجا بشین پای صحبتهای این گاگول تا بیشتر آگاه بشی‌ .هاهاها.لعنت به هر چی‌ آخونده گاو و طرفداراشه.
جمعه 11 اسفند 1391 - 09:55
Caroline - تهران - ایران
kourosh16 - لوس آنجلس - آمریکا. مفسر قران باید تو کارهاى مسجد و فیضیه نظر بده کارى که به دانشگاه نداره..
جمعه 11 اسفند 1391 - 09:59
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) این ملا طبق معمول آنقدر چرت و پرت پشت سرهم ردیف کرده، که آدم نمیداند از کجا شروع کند؟ گفته:" وی با تأکید بر اینکه بی‌هویتی ما را به بی‌ریشگی کشانده است، و داریم ملیت خود را از دست می‌دهیم،" خب یکی نیست به این ملا بگوید دلیل بیریشگی و بی هویتی همان اسلام وارداتی بزور شمشیر به ایران است که هنوز 99.9% مردم ایران حاضر نیستند زبان مهاجمان خون ایرانی ریز عربها را یاد بگیرند یا عربی را جایگزین فارسی بکنند. خب وقتی که با فرهنگ اشغالگرانه اسلامی مردم را به زور مسلمان بکنید و ازشان با زور اسلحه تابعیت از قوانین اسلامی را خواستید اثرش همین بی هویتی و بیریشگی مردم میشود که همه بنوعی گیج هستند و گیجتر از همه خود ملاها هستند. تازه امثال تو عرب پرستها سالهاست که ملیت ایرانی خود را از دست دادند و تازه به این حرف ما مخالفین اسلام رسیدند که میگوئیم اسلامگرائی یعنی پذیرفتن فرهنگ و ملیت عربها نه ایرانیها، حتی اگر در خاک ایران زندگی بکنند! ادامه در 2.
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:51
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) قرائتی افزود:" به یک رئیس جمهور سردار سازندگی می‌گویند، اما سردار سازندگی ذوالقرنین بود که سدی ساخت که هیچ میخی درون آن فرو نمی‌رفت،" این سد را کجا ساخته؟ نکند زمان ذوالقرنین هم فتوشاپ بوده؟ ازش بپرسید آنزمان اصلاً مردم قطعه ای بنام میخ فلزی فولادی را میشناختند و قادر به تولیدش بودند و یا منظورش میخ دیگریه؟ حجت‌الاسلام قرائتی اعلام کرد: اگر می‌توانید یک حرف تازه بیاورید که در قرآن مطرح نشده باشد. قرآن مطرح کرده است که بهترین غذا شیر مادر است" مگر زمان محمد شیر خشک ( محصول مدرن ) هم بوده؟ فوقش شیر گاوی یا گوسفندی بوده! با تایید علم پزشکی که شیر مادر تا شش ماهگی بچه مفید است، ولی انتقاد این ملا به شیر خشک که گویا اختراع غربیهاست کاملاً احمقانه است! چرا؟ اولاً زمان محمد و نزول قرآنش زنان خانه دار بودند و مثل امروز خیلیها شاغل نبودند که صبح پاشند بروند روزی هشت ساعت سرکار و در این بین کسی که از بچه مراقبت میکند فقط میتواند با شیر خشک دادن به بچه غذایش را تامین کند. مادر که سر کار است چه جوری به بچه اش توی خانه شیر مادر بدهد؟ هدف قرائتی این است زنان را دوباره خانه نشین کند! در 3
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:51
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) تا حالا شاید به گوش این ملا نرسیده باشد که برخی معایب شیر مادر هم وجود دارد. اولاً به هنگام شیر مادر دادن مادر همیشه نامطمئن و دلواپس است که مبادا کودکش به اندازه کافی شیر خورده باشد یا نه، چونکه از کجا و با چه اندازه گیری بداند که بچه شیر کافی خورده یا نه هنوز گشنه اش است؟ ولی با شیر خشک توی شیشه اندازه درج شده به میلی لیتر یا غیره است و میتواند ببیند که شیر بچه به چه مقداری برای چه مدتی کافی باید باشد. تا مثلاً مادر بیچاره نصف شب از خواب بلند نشود به بچه شیر بدهد. که بیداری ناگهانی مادر وسط خواب عمیق باعث ترشح هورمون استرس آدرنالین میشود که نه تنها برای سلامتی مادر بچه بلکه خود بچه هم آسیب بخش است چونکه شیر مسموم شده آغشته به آدرنالین مادرش را میخورد. تازه برای یک مرد لندهور مثل قرائتی گفتن زن ( مادر ) از خوابش مدام بزند و به بچه شیر بدهد خیلی راحت است چونکه خودش سختی بیخوابی را نکشیده و یا نمیکشد.در 4
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:52
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) شاید یکبار قیافه زن بدبختش را که نصف شب مجبور شده به توله هایش شیر بدهد نظری نیانداخته تا از زحمت و شکنجه مادران و زنان خبر داشته باشد؟ در ثانی مادر شیر ده باید همیشه سرحال و سالم و حاظر باشد چونکه بعد از حتی شیر کافی خوردن، بچه کمتر سه ساعت دیگر دوباره گشنه اش میشود و مادر دوباره باید شیر بدهد. یعنی اگر کار بیرونی بخواهد بکند نباید بیش از سه ساعت از بچه دور باشد. ثالثاً بعضی مادرها ترشح شیرشان بیش از حد معمول است طوریکه از سینه شان شیر چکه چکه خودبخود میریزد و باعث فشار دردآور در ناحیه پستان میشود و ممکن است به ترافیک شیر و این خود باعث عفونت در پستان مادر شود که بهش به اصطلاح پزشکی آلمانی ماستیتیس میگویند ( Die Mastitis (syn. Mastadenitis) که اغلب عفونت ناشی از باکتریها در پستان مادر است ( Mastitis non puerperalis). در 5
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:52
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) نکته چهارم مادر شیرده بیچاره باید مثل دوران حاملگی اش مواظب تغذیه اش باشد که هرچیزی مثل غذای نفخ دار نخورد که بچه بعد از خوردن شیرمادر دل درد و شکم پیچ میگیرد و شیونش بر اثر چرخش باد درون معده و روده اش و ترس بچه بهمراه دردش گوش آدم را کر میکند و خصوصاً اگر نصف شب وسط خواب ناز هم باشد که باعث خشونت و خشم اکثر مادرها میشود و داستان ترشح آدرنالین و گرفتاری ناسالمی شیر مادر دوباره تکرار میشود. مادر تا زمانی که به بچه شیر میدهد حق داشتن دییت برای مثلاً لاغر شدن را ندارد. یا حق سیگار کشیدن و نوشیدن الکل و داروهای مختلف را ندارد. غذای تند فلفلدار یا سبزیهای مختلف مثل فلفل دلمه یا هر سبزی که باددار یا نفخ زا مثل پیاز و سیر و لوبیا و غیره را نباید بخورد چونکه همانطور هم باعث نفخ شکم در بچه میشود یا باعث سوزش کون بچه میشود و بدنبالش شیونش از درد! ضرر یا خطر شیر مادر مواد سمی است ( در لابور پیدا و ثابت شده! ) که مادر خودش با خوردن انواع مواد غذائی آلوده به انواع سمهای نگه داری کننده غذا وارد شیرش میشوند. در 6
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:52
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) یا از طرق مصرف داروهای مختلف و تنفس سمهای محیط زیستش که با شیرش به بدن بچه هم میرسد و این دلیل برخی اختلالات در سلامتی بچه از مغزش گرفته تا دیگر اعضایش میتواند بشود. خلاصه اینکه هم شیر مادر سالم! بسیار مفید است و هم شیرخشک و نمی شود یکطرفه شیر مادر را ستایش کرد و شیر خشک را لعنت. مگر بچه هائی که با شیر خشک بزرگ شدند چی کمتر دارند یا اینکه بزرگ نمیشوند؟ این ملا بیاید بچه های اروپائی را ببیند که چقدر سالمتر هستند از بچه های زهرا و زینب خانوم که شیر مادر خوردند! نکته دیگری که این ملا واقعاً خنده داره گفت: قرائتی به تشریح نقص‌های علوم جدید ادامه داد و گفت: هنوز هیچ کس نتوانسته است به این سؤال من پاسخ دهد که چرا در هر کشوری دانشگاه بیشتر است، آمار جنایت نیز در آن کشور بالاتر است." آخر این آمار دروغین خود را از کجا آورده اگر باز برای فریب مردم نبوده و نیست؟ اگر از توی ایران کسی کامنت مرا خواند لطف کند جواب من را به او بدهد ( چونکه گفته هنوز هیچکس نتوانسته به این سوالش پاسخ دهد! ). در 7
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:52
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) تحقیقات دقیق شده که هرچه آدمها تحصیلکرده تر باشند درصد اینکه دست به جنایت بزنند کمتر است و اصلاً برای همین است که دولتی مثل آلمان که بر اثر این تحقیقات جامعه شناسان و کارشناسان به این نتیجه رسیدند که بهتر است دانشگاها را بیشتر کنند و کلی بورس و امکانات تحصیلی هم به کسانی که تحصیل بکنند میدهند تا بعداً خلافکار از آب در نیایند!! چونکه بعداً هزینه مبارزه با جنایتها و نگهداری جنایتکاران سالیان دراز در زندانها صد برابر بیشتر است از هزینه مجانی و کمک تحصیلی به جوانان دادن! وقتی قرار است ملا مغرض باشد و همه چیز را وارونه ببیند، میشود همین چرندگوئی این ملای احمق! این ملای ابله فکر میکند اروپا مثل ایرانست با حکومت اسلامی ننگش که کشور بیحساب و کتاب است که نه تحقیقاتی هست نه آمار درست حسابی که جعل نشده! یکی از تحقیقاتی که بهش استناد کردم مال استادان دانشگاه فرانکفورت ام ماین است بنام Horst Entorf und Philip Sieger von der Universität Frankfurt am Main که نشان میدهد رابطه بین جنایات و ناهنجاریهای جامعه را با میزان سواد و تحصیلات افراد! در 8
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:52
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
8) طبق تحقیقات در بین جنایتکاران درصد ناچیز و خیلی کم آدم تحصیلکرده دیده شد البته با ارزیابی تعداد جنایات چندین سال و آدمهای مرتکب جنایت درون زندانها که چه کسی بودند و چی بودند و چرا راحتتر قتل یا جنایت کردند. خب این تحقیقات را تو خود ایرانش هم میتوانند بکنند و سری به زندانها بزنند و ببینند که جنایتکارها و خلافکارها از کدام قشر جامعه هستند و با چه میزان تحصیلات؟ آیا اکثراً مسلمان و خدا پرست و تحصیل نکرده نبودند و نیستند؟ جنایتکارتر از رهبرش خامنه ای مگر پیدا میشود؟ چونکه تحصیلات علمی و دانشگاهی ندارد مثل همه ملاهای دیگر! آدرس لینک این تحقیقات را سر آخر میآورم که به آلمانی است! اصلاً به انگلیسی به گوگل بدهید رابطه بین تحصیلات و جنایات در جامعه و ببینید در هر کشور غربی تحقیقاتی شده یا هست؟ این ملا میخواهد با این حرفهای مفت و بی اساس در دانشگاها را ببندد که گویا مرکز تولید جنایتکاران است ( بگذریم که خود توهین بزرگ به دانشجوها و اساتید دانشگاها است که کارشان در دانشگاه گویا جنایت پروری است!) و بجایش مساجد بسازند. در 9
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:53
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
9) آخر توی آن ایران خراب شده دوتا آدم تحصیل کرده نیست به این ملا اعتراض کند که این چه توهینی غیر مستقیمی است میکند وقتی که میگوید"چرا در هر کشوری دانشگاه بیشتر است، آمار جنایت نیز در آن کشور بالاتر است." یعنی دانشگاه مرکز و باعث بالا رفتن جنایت میشود پس بچسبیم به مساجد خودمان که بهترند برای انسان سازی (اروای شکمش! ). آیا هیچ استاد دانشگاهی به این حرفش اعتراض کرد یا نمیکند و اصلاً چرا میکروفون میدهند دست این ابله که بدتر از اسلام تصویر ارتجاعی تری به دنیا نشان میدهد و ضد خدمت به اسلامست با این حرفهای احمقانه اش!! نکته بدحجابی و آرایش دختران در دانشگاه را مطرح کرد و گفته: آرایش دختران موجب سلب تمرکز علمی سایر دانشجویان می‌شود." بهش باید گفت مسلمان همه را به کیش خود ( حشری و چشم چران ) میپندارد! اسلام که اینقدر مکتب ضعیفی است که دوتا تار موی دختر به نمایش گذاشته شده پایه دین را بخطر میاندازد باید چقدر پوشالی و سست باشد؟ اگر قرار است دانشجوی مسلمان اینقدر سست عنصر و بی اراده باشد که آرایش دختری تمرکز حواسش را بهم بزند. در 10
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:53
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
10) پس باید نتیجه گرفت که ایراد در تربیت غلط اسلامی نسل جوان ایرانیست و مقصر اسلام است که همیشه سعی میکند غریزه جنسی را سرکوب کند و امر طبیعی را نادیده بگیرد. مگر امثال من که در بین دانشجویان آلمانی دختر یکی از یکی زیباروتر و بدون حجاب تحصیل کردیم و هنوز صدها ایرانی دارند در بینشان تحصیل میکنند همه مشکل تمرکز حواس پیدا کردیم یا پیدا میکنند؟ پس چرا دانشجو و آقازاده های خودشان را میفرستند اروپا برای تحصیل؟ این تفکرات عقبمانده واقعاً مال مسلمانهای عقب مانده عصر حجری است که سروته همه شان یک کرباسند و بهتر شدنی نیستند و حال آدم را بهم میزنند با اراجیف اسلامی شان! دهن این ملا را باید ببندند تا بیشتر آبروی نداشته اسلام را نبرد! آدرس دوتا از ده ها تحقیقاتی در باره رابطه بین دانشگاه دیده ها و جنایاتکاران:....
جمعه 11 اسفند 1391 - 04:53
فراوانی - قطر - قطر
این قرائتی حتما نمیداند که هر کشوری هم ملا سر کار باشد اعدامها و زدو بندها و فحشا و رشوه و دزدیها وپوفیوزهایش هم بیشتر است
جمعه 11 اسفند 1391 - 10:45
motmot - سنندج - ایران
بله از فردا دوباره میفتن به جون دخترای دانشجو....
جمعه 11 اسفند 1391 - 11:08
beranoosh - لندن - انگلیس
آقای kourosh 16 از لوس آنجلس ،شما که می گوید :درست است ، لطفا شما هم تشریف ببر به آغوش مفسر ؟؟؟
جمعه 11 اسفند 1391 - 11:54
mahdi1988 - وین - اتریش
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان : اینطور که معلومه شما هم بری رو منبر پایین نمیای دیگه :))
جمعه 11 اسفند 1391 - 12:32
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
kourosh16 - لوس آنجلس - آمریکا) عزیز برادر، لوس آنجلس چکار میکنی، برو بیت رهبری ساندیس بخور، آهان درسته، یادم رفته بود که جمهوری اسلامی خارج از کشور هم مزدور داره
جمعه 11 اسفند 1391 - 12:33
mahdi1988 - وین - اتریش
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان : اینطور که معلومه شما هم بری رو منبر پایین نمیای دیگه :))
جمعه 11 اسفند 1391 - 12:36
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
قَرو قاطی
جمعه 11 اسفند 1391 - 12:41
behzadahmadi - تبریز - ایران
حقیقتجو-دوسلدورف-آلمان. تحلیل بسیار زیبایی ومحققانه ای بود.متشکرم.اما جواب این نادان ها رو درون ایران دادن هزینه بسیاری دارد.
جمعه 11 اسفند 1391 - 13:31
parviz1 - کترینگ - انگلستان
با سلام خدمت حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان و تشکر از اطلات جامعه پزشکی و .. به هر حال این مردک همانطوریکه گفتید قراتی یک ملا بیش نیست و کار ملا جماعت هم همین است که مغلطه کند و نخود هر اعشی هم شود .این مردک فقط بره تو زندان ایران تا ببیند که توی دزدها و جنایتکارها و انگلها رژیم چند درصد باسواد و تحسیلکرده دانشگاهی در زندان بسر میبرند بجز زندانیان سیاسی که همگی تحصیلکرده و روشنفکر و ... هستن و گول حرف مفت ملا جماعت نمیخورن .ملا جماعت همیشه با تحصیل مخالف بوده مخصوصا تحصیل برای بانوان .چون هیچ عدم تحصیل کرده حاضر نیست همسر یک ملای بیسواد و نفهم و بی‌شعور و دروغگو .. شود.اینها همه چیز را فقط برای شهوت رانی‌ و تمایل جنسی‌ و کلن فقط شکم و زیر شکم و برای بدست آوردن همه چیز هم فقط دروغ و عوامفریبی . اینها را همه میشناسن و هر چه از این چرندیات بیشتر بگن بهتر هست و ملت بیشتر بهشون میخندن.
جمعه 11 اسفند 1391 - 13:55
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
مساله این نیست که این ملا این حرف زده بدبختی ما وقتی‌ که کسانی‌ مثل این کورش۱۶، (حیف اون اسمی که تو داری) میاد و میگه حرف‌های این ملا درسته و این یکی از تفسیر کنندگان ماهر قران هستند. قرآنی که پر از تضاد هست، کتابی‌ که ۱۴ قرن به بهانه دست زدند به آن بدون دستنماز گرفتن گناه است، از دست مردم دور کردند و هر جوری که خودشان خواستند آن را تفسیر کردند. حالا من بیام و دانشگاه‌هایم ببندم و برای دوا و دارمون دست به دامن دعا نویس بشم. آقا کورش ۱۶ این اندازهای فهم شما است؟؟؟؟ .
جمعه 11 اسفند 1391 - 14:58
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
خوشبختانه قرآئتی را هیچکس و حتی در حاکمیت ایران هم او را جدی نمی گیرند چون از بس که حرفهای بی حساب می زند ! دلیلش هم شاید بی سوادی و پرروئی است که البته مختص او هم نیست ! همه آخونها پررو هستند و بلانسبت گویا مردم گوسفند و آنها چوپانند ! بسیاری از آخوندا معمولا از دهات رفتند و آخوند شدند و از اول خجالتی بودند و سخنرانی هم بلد نبودند و لذا به آنها آموزش دادند که برای سخنرانی کردن مردم را گوسفند فرض کنید تا بتوانید بدون اضطراب حرف بزنید ولی بعدا متاسفانه این روش کم کم شده جزء افکارشان! آخه مرد حسابی این چه حرفیه که می زنی ؟! یکسری حرفهای خوبتو هم با این حرفها خراب می کنی ! آخه واسه چی ؟! لااقل بفهم در کجا و راجع به چه قشری صحبت می کنی !
جمعه 11 اسفند 1391 - 15:21
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
آقای قرآتئی با این اظهارنظرهای شخصی اش بعضی بی دینهای وطن فروشی که علیه اسلام کامنت میذارن مانند: حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان / را سخت فعال کرده است !! و براشون خوراک نظریه پردازی درست کرده است !! بگو مرد حسابی نظر خودتو چرا به نام اسلام و دین ثبت می کنی ! اسلام ارزش بسیار بالائی را برای دانش قائل است و در قرآن صریح آمده است : هل یستوالذین یعلمون والذین لا یعلمون( آنکس که می داند با آنکس که نمی داند برابر نیست .) و لذا نقش دانشگاه بسیار بالاست و عشق هم در محیط علمی ارزشمند است و پایه عشق الهی هم همین عشق دنیائی است. کسی که عشق دنیائی را درک نکند عشق الهی را درک نخواهد کرد . نمی دانم چرا آقای قرآئتی اینها را در حوزه علیمه نخوانده است؟! لابد همه اش فقط احکام می خونده و بس !
جمعه 11 اسفند 1391 - 15:31
reza the persian - لیدز - انگلستان
مرتیکه احمق چرتو پرت میگه
جمعه 11 اسفند 1391 - 16:26
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان
kourosh16 - لوس آنجلس - آمریکا،،،هیچی میدونی تو همون قران که تو میگی سهم تو که پسر هستی دو برابر سهم دختر هست و برابری در قران نیست،،،هیچی میدونی که تو همون قران خواهر و مادر تو و من ایرانی به نام کشتزار داماد و بابامون و یا زنها به نام کشتزار خوانده میشند و شما میتونی مانند تراکتور هر زمان که دوست داری بر اینها وارد بشی،،،هیچی میدونی تو همون قران در سوره ی نسا دستور به زدن زن میده،،،اخه بادمجون برو قران رو بخون
جمعه 11 اسفند 1391 - 17:19
iirani - تهران - ایران
آخوند احمقتون گفت که / دانشگاه باید دانشگاه باشد، دانشگاهی که دانشگاه نباشد دانشگاه نیست / گمون نکنم خودش فهمیده باشه اصل و اساس دانشگاه یعنی چی؟ ببین رضا شاه چه نهادهایی بنیان گذاشته که یکیس دانشگاه - از روز اول که اومدن میخوان از بین ببرن ولی درخت اینقدر تنومنده که زورشون نمیرسه / قابل توجه ساندیس خورا طرفدار نظام شاهنشاهی نیستم ولی نمیشه کارهای انجام شده رو انکار کرد
جمعه 11 اسفند 1391 - 18:14
a.ahooraei - کلن - آلمان
الآن خاطرم نیست که آیا سال 60 یا 61 بود که همین آقای قرایتی توی تلویزیون در انظار مشتی از همون اراذل و اوباش خودشون که در مکتب این یابو دوره میدیدند گفت: چهارتا جغله پا شدند و میخواهند حکومت را از دست ملا بیرون بیارند, شما یه سکه توی دست ملا بذارید اگه صدتا هم شدید حریف نمیشید اینو ازش پس بگیرید. شما فکر میکنید چند نفر از ایرانیها همون موقع به حرف این یابو عمیق فکر کردند و اونهایی که با اینها همکاری کردند که بودند؟ یا افرادی بودند که نون به نرخ روز خور بودند و میدونستند چیکار میکنند یا مشتی نادان و ندان کار بودند که میخ اینها را به زمین ایران سفت کوبیدند.
جمعه 11 اسفند 1391 - 20:09
dara20 - تهران - ايران
خفه شو یابو
جمعه 11 اسفند 1391 - 19:49
anti-US - مونترئال - کانادا
تو رو خدا دانشگاه برید اما دیگه اینقدر آرایش نکنید؛ بابا دانشگاه گفتند! طرف چنان آرایش میکنه که انگار شب زفافه؛ خب آبجی اومدی درس بخونی یا ...
جمعه 11 اسفند 1391 - 21:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
behzadahmadi - تبریز - ایران- من هم کامنت را برای چهارتا آدمهای فهمیده امثال شما مینوسم که خوب پی به خرافات اسلام و خرافه پرستی مسلمانها بردید! ابزار این عقب مانده های ذهنی اسلامی فقط دروغگوئی و فریبکاری و ریاکاری با ماسک مسلمانی است! بعد از 34 سال حکومت استبداد اسلامی حرفهای این ملا را چند بار بخوانید و ببینید که اعتراف به ورشکسته گی حکومت اسلامی و مسلمانی خودشان دارد میکند یا نه! شکستی که قابل پیش بینی بود و میباشد چونکه برای نسل امروز اسلام سیاسی دیگر حنایش رنگی ندارد و محکوم به نابودی است! دیر یا زود دارد! تلاش کنیم این ضد ایرانیها را بیشتر افشا کنیم!
جمعه 11 اسفند 1391 - 22:18
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
parviz1 - کترینگ - انگلستان- با تشکر از ابراز لطفتان! جنابعالی نوشتید:" این مردک فقط بره تو زندان ایران تا ببیند که توی دزدها و جنایتکارها و انگلها رژیم چند درصد باسواد و تحصیلکرده دانشگاهی در زندان بسر میبرند..." اگرچه من هم در کامنتهای بالا به این نکته اشاره کردم که حرف این ملا برعکس است که میگوید هر چه میزان تحصیلات افراد بیشتر باشد جنایات دانشگاه دیده ها هم زیادتر است. حالا ببینید همین امروز در سایت عصر ایران گزارش جالبی است از مسئولان خود رژیم ملاها: به گزارش ایرنا، ˈغلامحسین اسماعیلیˈ رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: سطح سواد 98 درصد زندانیان موجود در زندانهای کشور زیر دیپلم است.از این تعداد 50 درصد بیسواد بوده یا در حد نهضت سوادآموزی هستند و مابقی زیر دیپلم بوده و فقط دو درصد زندانیها بالای دیپلم سواد دارند." خب این آمار خود حکومت اسلامی است که گویا ملا قرائتی از آن خبر ندارد. تنها دو درصد یعنی ناچیز آنهم در محیط دزدپرور و ریاکار حکومت اسلامی که هیچ کجای جامعه سالم نیست باز درصد دیپلمه ها بسیار پائین است! آدرس لینکهای تحقیقاتی را در کامنت آخر من حذف کردند!
جمعه 11 اسفند 1391 - 21:59
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
یا علی مدد - منچستر - نوشتی : " بعضی بی دینهای وطن فروشی که علیه اسلام کامنت میذارن مانند: حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان..". اولاً بیدین شدن میلیونها مسلمان سابق امثال من زمانی شروع شد که دینداری شما مسلمانهای زورگو را دیدیم که نه اهل استدلال و منطق هستید و نه ....... درست حسابی دارید که دوتا حرف مخالف را درک کنید. مسلمانان مرتجع و متعصب مثل خودت با هرگونه علم و دانش بیگانه اند و به بیماری عقب ماندگی ذهنی مزمن دچارند! تو با تفسیر خوددرآوردی از اسلام بارها نشان دادی که حتی اسلام را خوب نمیشناسی و چه رسد در حدی باشی ازش دفاع کنی! مشکل ما با بیسوادان مسلمان امثال تو این است که نمیتوانید دریابید گاو اسلام نر است و نمی شود دوشیدش! تو بیا هی بگو میشود گاو نر را دوشید! وگرنه ما چه مرضی داشتیم با مذهب پدران و مادران ما که باهاش بزرگ شدیم سر مخالفت بگذاریم و با آگاهی و دانائی و عقلگرائی و استناد علمی و دانشی بگوییم اسلام سراسر خرافاتی و نسخه غلطی برای شکل حکومتی در ایران است. وطنفروش هم خودت هستی که هموطنی با امثال تو عرب پرست مایه ننگ است و شرم آوری!
جمعه 11 اسفند 1391 - 23:57
khosh bavari - شیراز - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان_____داداش ماشاا.. به تو
شنبه 12 اسفند 1391 - 05:39
Elenilux - کلن - آلمان
آقایان!!!! بانوان!!!!! دوستان!!!! یاران!!!! چرا این همه شتاب!!! نازنیان درست گفته!!! متنها چون یکی دو پیک بیشتر زده بوده و یکم بیشتر سنتاتوری کشیده بوده اشتباهی جای حوزه علمیه را با دانشگاه بیان کرده!! نباید که به خاطر یک مثقال تریاک و دو جام می گردنش را زد!!! ای بابا هر چه خورده بود و زده بود و نوشیده بود و کشیده بود پرید!! گردن همه اتان این ضد حالی!!! کوروش 16 خوب جوابتو دادن و گرنه میگفتم هر کی میگه نون و پنیر جان ننه ات!! تو یکی سرت بزار بمیر!!!! سنتاتور ایکس اینو خوب اومدی!!! حقیقت جو ای ول!!! بازم از این کارا بکن!!!
شنبه 12 اسفند 1391 - 13:29
a.ahooraei - کلن - آلمان
حقیقتجو--دوسلدورف//// دوست عریز میشه خواهش کنم که مختصر و مفید بنویسید! آخه ببخشید و معذرت میخوام ازتون واسه رک و صریح حرف زدنم اما من کامنتهای اینجور مقولات را تماماً بررسى میکنم و وقتی به کامنت شما میرسم زمانی واسه دیگر متون نمونده و باید پاشم برم دنبال کارم. بازم ازت معذرت میخوام. سعی کن که ایده و نظرهایت را تقسیم و تقسیماتت را مفید و فشرده و فشرده ها را مؤثر و کوتاه بنویس. مرسى دوست عزیز.
شنبه 12 اسفند 1391 - 15:17
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان/ گویا کمی خیالاتی شدید و شاید هم دچار توهم ! تعجب می کنم که خودتو با میلیونها نفر مسلمان سابق که مثل تو بی دین شدند جمع می بندی ! از کجا چنین آماری را داری که میلیونها نفر با تو در ایران بی دین شدند !؟ نکنه هاله نور احدی نژاد بهت خورده البته از اون وری !! چرا فکر می کنی من حرف مخالف را تحمل نمی کنم ولی شما تحمل می کیند ؟! اتفاقا برعکسه این شما هستید که حرف مخالف را بر نمی تابید و سعی می کنید با تهمت و افتراء به دین اسلام عقده خالی کنید ! این شما هستید که از هر فرصتی بر علیه دین نظریه پردازی می کنید و به اعتقادات مردم توهین و گستاخی می کنید ! من بیشتر کامنهای شما را خواندم و هیچ منطقی در آنها ندیدم ! شما هم دست کمی از قرآئتی ها و احمدی نژادها ندارید ! جنس هر دو شما یکی است مانند جنس عشق و نفرت که هر دو از یک جنس هستند و هر دو بر احساس بنا شده اند و نه بر اساس عقل و منطق ! و اتفاقا تو از نوع نفرتش هستی نه عشق !! ادامه دارد
شنبه 12 اسفند 1391 - 15:40
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
بعلاوه بیسواد هم خودتی و این توهستی که از دین بی اطلاع هستی و مذهب پدران و مادرانت را به رخ ما می کشی که آنها مسلمان بودند و تو فهمیدی که آنها اشتباه کردند ! من نمی دانم این پدر و مادر تو چقدر مسلمان بودند !؟ و چقدر به دین عمل می کردند و یا نمی کردند و شاید رفتار بد آنها شما را نسبت به دین بدبین کرده ! بهرحال اینها به من ربطی نداره اما اطرافیان و دوستان و مومنینی که من با آنها سروکار داشتم هرکدامشان که بیشتر به دستورات دین عمل می کردند و سالمتر بودند و ادا و اصول نداشتند من جزء درستی و پاکی و صداقت از آنها چیز دیگری ندیدم ولی برعکس آنهائی که بد بودند یعنی مسلمان درست و حسابی نبودند و حرفهای شما را می زدند من خیلی از آنها صدمه دیدم ، چون بی اعتقادی آنها در تمام عرصه های زندگی شان رسوخ کرده بود و قابل اعتماد نبودند و همانطور که شما هم نیستید و کامنتهای شما پر است از عقده و کینه نسبت به باصطلاح کشورت و اسلام و شیعه ! ادامه دارد
شنبه 12 اسفند 1391 - 15:41
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
من بیسوادم یا تو ؟! شما حتی در ضرب المثل هم دست می بری و گاو نر را مطرح می کنی در حالیکه میگن : « من میگم نره تو میگی بدوش !» .. تو وقتی طرفتو نمی شناسی سعی کن سخن کمتر بگی تا کمتر رسوا بشی ! حالا یه خوش باوری هم برات از شیراز کامنت تایید میذاره و تهش میگه ماشاء الله و اینقئدر نمیفهمه که تو اصلا خدا را قبول نداری!! پس غره نشو!! ترا مگه چنین آدمهائی تایید کنند !! من خیلی خوشحالم که چنین فردی مرا تایید نکرده بلکه شما را اینگونه تایید کرده که معلومه اونهم مانند شما چیزی بارش نیست !! و بدون اینکه شمارا بشناسه نظر میده !! می بینی چقدر مسخره است !!؟؟ باز هم تاکید می کنم که چه بپذیری و چه نپذیری شما به نفع صهیونیستها و دشمنان مردم ایران کامنت میذاری و متاسفانه سخنرانیهای از سوی جهل افرادی مانند قرآئتی ها و احمدی نژادها و .. که حداقل درک را نسبت به دین مبین اسلام دارند خوراک خوبی برای کوبیدن اسلام و شیعه برات فراهم کرده که من برای هر دوی شما متاسفم!!
شنبه 12 اسفند 1391 - 15:42
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان / ضمنا نکته ای که در کامنت شما بود و به من بر می گشت و جواب ندادم اینکه به من تهمت زدید عرب پرست هستم !! خیلی تعجب کردم !؟؟! نمی دانم رو چه حساب این حرف را زدید ولی باید بگویم که من عرب پرست و یا انگلیس پرست و یا فارس پرست و .. هر ملیتی که بعد آن پرست باشه نیستم ولی با این جمله شما ثابت کردید که نژاد پرست هستید ! عرب و عجم و فارس و انگلیسی و آمریکائی و ... چه فرقی با هم دارند ؟! تعجبم که ادعای فهم و کمال می کنید ولی افکار آپارتایدی و نژاد پرستانه دارید !! لطفا کمی در نوشتن کامنتها دقت بکنید! اینکه ما عرب باشیم یا فارس یا انگلیس و .. امتیازی نیست ! امتیاز در این است که انسان باشیم که بقول شاعر از « دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست »....
شنبه 12 اسفند 1391 - 16:25
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
یا علی مدد - منچستر- اسناد کامنتهای قبلی درگیری من و دوستان دیگر در کامنتهای گذشته با تو مرتجع هست که ما بارها از تو به اصطلاح مسلمان درستکار و از خودراضی سوالاتی در باره اسلام کردیم مثل ازدواج پیغمبر 55 ساله اسلام با عایشه 7 یا 9 ساله که چه اسمی رویش میشود گذاشت و ده ها سوال دیگر درباره حکومت ننگ اسلامی و محتوای اسلام. اگر بخواهی دوباره مطرح میکنم تا دیگران ببینند چقدر از اسلام بیخبری! خلاصه در گذشته هیچ سوالی را جواب ندادی و همش طفره رفتی چونکه بدجوری گیر کرده بودی و جوابی نداشتی برای چرندیات اسلامت! تو خودت حاضر نیستی در کشوری که حکومت اسلامی است زندگی کنی و در انگلیس نشستی و ویسکی را مینوشی و بعد ریاکارانه میگوئی اسلام دین پاکی است و مسلمانی مردم عیب دارد؟ تمام جنایات و دزدیها و خلافها را امثال تو مسلمان در ایران انجام میدهند و با مسلمانی و اسلام کاسبی و بازار تجارت راه انداختند برای فریب مردم ساده. من هم وقتم را پیدا نکردم برای آدم خود فروخته مسلمان بیسواد امثال تو تلف کنم! و مسلمانهای زورگو و هذیانگو امثال تو هم نمیتوانند دهان ما مخالفین رژیم و اسلام را ببندند!
شنبه 12 اسفند 1391 - 22:26
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان / شما روی دو دو تا چهار تا با آدم بحث می کنی آنوقت چگونه میشه راجع به حقانیت اسلام با شما آنهم در اینجا بحث کرد؟! حرفهای بی منطقی می زنید! چند تا مصداقهای دروغین تاریخی تو اینترنت پیدا کردی و کتابهای چرند امثال زرین کوب و برنامه های تلویزیونی جنایتکاری مثل رضا فاضلی را دیدی و با مصادیق دروغین آنها داری راجع به اسلام حرف میزنی! واقعا مسخره نیست!؟جالب اینکه وقتی از مصداقها هم نام میبری دقیقا نمیدانی که بالاخره عایشه 7 ساله بوده یا 9 ساله؟! شاید هم 19 ساله یا 37 ساله و یا 39 ساله و ...!خنده دار نیست؟! من چه بهت بگم؟! من اگه با عصای حضرت موسی ع هم بیآم و بخوام ترا به راه بیآرم توی ابولهب هرگز نمی پذیری! چون کلا...ت تعطیله! و الان هم که منطقی نداری،هی وارد حاشیه ها میشی! متاسفم برات! لطفا از افکار نژاد پرستانه دست بردار! این ره که تو می روی به ترکستان است!
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 07:51
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان / .. این مصداقهای شما منو یاد خاطره ای انداخت که شاید با تعریف آن تا حدودی جوابتو گرفته باشی. البته امیدوارم که جوابتو گرفته باشی ! یه دوست همکلاسی ام تو دانشگاه خیلی تو مضیقه مالی بود و هی از پدر و مادرکشاورز زحمتکشش گله و شکایت می کرد که مثلا چرا ما را بدنیا آوردند !؟ در حالیکه خرج تحصیلی مارو نمیتونن بدن ووو ... ، می گفت تو خونه ما 12 نفر خواهر و برادریم و هرچی از زمین کشاورزی در میآریم قبل از اینکه به بهار برسیم همه پولهامون تموم میشه! اگه پدرو مادرم عقل درست و حسابی داشتند اینهمه بچه نمی آورند، چون (بزعم او) دو تا هم کافی بود و 10 تای بقیه مون اضافه بودند. اگه دو تا بودیم الآن دیگه اینهمه بدبختی مالی نداشتیم و از این نوع گله ها که برو تا تهش که همه اش تقصیر را متوجه پدر و مادرش می کرد!! .. در یک نگاه سطحی به موضوع حق با او بود! چون دو تا بچه کافی بود و 10 تای بقیه، دیگه برای چی ؟! اما در یک نگاه عمیقتر به موضوع و درک بهتر زمانی که پدر و مادر او در آن بسر می بردند این نگاه خیلی غلط و نادرست بود! ادامه دارد
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 08:49
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
اگر او هم جای پدر و مادرش بود با توجه به زمانی که آنها زندگی می کردند قطعا همین کار را می کرد چون اقتضای آنزمان همان بود ! من نمی خواهم دیگه راجع به این موضوع بیشتر توضیح بدهم چون حتما باید گرفته باشید که چه خواستم بگم . دوست عزیز هر چیز را باید با زمان و مکان خودش سنجید حتی اگر این اطلاعاتی که راجع به پیامبر 55 ساله و عایشه 7 / 9 /... ساله درست باشه ! و یا موارد دیگه که نقل میشه که البته با گذشت بیش از 1400 سال از آنزمان و نقلهای مختلف از اتفاقات تاریخ گذشته اصلا کاملا معلوم نیست چقدر این اقوال درست باشه ؟! باز هم باید زمان را درک کرد ! مکان را درک کرد ! فرهنگ غالب را درک کرد ! بعلاوه پیامبر خدا مثل بعضیها که نگاه شهورانی به ازدواج نداشت ! او یک شخصیت ممتازبود که اهداف و مقاصدی داشت . او پیامبر خدا بود نه آقای حقیقتجوی دوسلدورف از آلمان ! یا یا علی مدد از منچستر انگلیس ! ....بعلاوه خیلی چیزهای دیگه ای بود که مختص شرایط آنزمان بود که او به عنوان پیامبر خدا باید آن راه را می رفت تا به نتیجه و هدف برسه .. ادامه دارد
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 08:51
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
از آن گذشته ، ازدواجهای قبیله ای تو اعراب مهم بود و باعث فرمانبرداری قبیله می شد و هزاران مسائل اجتماعی و فرهنگی دیگه که مجال بحثش در اینجا نیست.اگر بدون تعصب به تاریخ نگاه کنید می بینید که در حجه الوداع پیامبر ص دست حضرت علی ع را به عنوان جانشین خودش بلند می کنه،اما با وجود آنهمه آدم در آنجا همین موضوع بسیار آشکار که در روایات سنیها هم هست باز هم 25 سال حضرت علی ع خانه نشین می شود و بعدش هم علیه او شمشیر می کشند ! البته طرح این بحث با شما در اینجا شاید درست نباشد چون فاز شما متفاوته ، فقط خواستم بگم که به موضوع با عمق بیشتری نگاه کنید و از افق بالاتری نگاه کنید تا دچار سوء برداشت نشوید و مصداق ها را مبنای قضاوت قرار ندهید. ضمن اینکه اینها بحثهای تخصصی است و قطعا من هم زیاد راجع به آنها نمی دانم همانند شما و ادعائی هم ندارم . ولی اگه بدنبال حقیقت هستید نه هیاهو ! راه برای یافتن حقیقت هست بشرطی که فراتر از عنوانت « حقیقتجو » ، حقیقت را بجوئی و اسمه فریبت نده و با سوالات بیخودی خودتو مشغول نکنی و از این سطح نازل پا را فرارتر بذاری و افق نگاهت را بالاتر ببری.
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 08:53
yashainiran - ایران - ایران
والله تا به حال در ایران تعداد حوزه های علمیه زیاده و این وضع اسفبار مان از لحاظ آمار فساد و انواع و اقسام جنایات است!!!
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 10:59
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) یا علی مدد - منچستر - انگلستان- اگر جوابت را ندهم فکر میکنی کم آوردم. نوشتی: "دوست عزیز هر چیز را باید با زمان و مکان خودش سنجید..." خواهشناً مرا "دوست عزیز" خطاب نکن چونکه دوستی با مسلمانها سطح آدم را پایین میآورد! بقول شاعر: دشمن دانا که غم جان بود---بهتر از آن دوست که نادان بود! با خیلی از تو مسلمانتر در این سایت در گذشته بحثهائی داشتم که اطلاعاتشان از اسلام خیلی بیشتر از تو بوده، تو که دیگر هنوز برای خودت در خیالات و توهمات واهی اسلامی بسر میبری! برایت دلیل هم میاورم که فکر نکنی قصد توهین دارم. تو اگر واقعاً معتقدی هرچیز را باید با زمان و مکان خودش سنجید پس چرا دنبال چیزی که 1400 سال پیش محصول ذهنی عربهای صحرا نشین عقب مانده بود هستی و خودت را با زمان امروزی تطبیق نمیدهی و هنوز دنبال خرافات اسلامی هستی؟ اگر جزء مسلمانهای مصلحتگرائی که فکر میکنند ایرانیها یا انسانها بدون دین و خداترسی قابل مهار نیستند و در دنیا هرج و مرج حاکم میشود خوب خودت چشمهایت را بازکن ببین در عصر امروز آیا کشورهای مذهبی مردمشان با هم نمیجنگند. ادامه در 2
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:11
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) و هرروز خبر کشتار مردم بر اساس دینپرستی گروه شیعه با سنّی نیست! در همین باره پروفسور ریچارد داوکینز فیلم مستند بسیار جالبی ساخته که چرا ادیان خطرناکند؟ اگر تعصب مسلمانی نداری اول ویدیوش ( با زیر نویس فارسی ) را ببین شاید کمی آگاه شوی! ( آدرس بدم یا خودت پیدا میکنی؟). پس حرف تجدد و رفرم در باره اسلام زدن بیهوده است چونکه قرآن کلام خداست و دستوراتش تغییر ناپذیر! که مشکل از همینجا یعنی دگم بودن اسلام شروع میشود که خودش را نمیتواند با زمان روز تطبیق دهد و مناسب نسل و سبک زندگی امروزی شود و برای همین هم طبق آمار خود رژیم بر تعداد اسلامگریزها هر روز وحشتناک زیادتر میشود! برایت سند بیاورم؟ تو وقتی شروع کامنتت را با توهین به وطنفروشی بمن آغاز میکنی بعد انتظار داری برای مسلمانهای یاوه گو امثال خودت احترام هم بگذارم؟ بجای اینکه یکبار بپرسی شما چرا با اسلام و حکومت اسلامی ملاها مخالفی؟ در جای دیگر در کامنتت خواندم که طرفداری از سکولاریسم ( جدائی دین از سیاست و حکومت ) کردی و شعار دموکراسی در جامعه اسلام را دادی. در 3
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:12
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) در حالیکه هر دانشجوی ترم اولی هم میداند که ذات اسلام با دموکراسی متضاد است و اسلام نمیتواند در یک جامعه با شکل حکومت دموکراسی دوام بیاورد و به حیات ننگ خودش ادامه بدهد! برایت ده تا دلیل بیاورم یا خودت بهتر میدانی؟ ماشاء الله اهل کتاب و مطالعه هم هستی ولی متاسفانه یکطرفه که فقط توهمات ضد خردگرائی اسلامی ات را عمیقتر میکند! تو برو توی ایران فقط ببین بتو اجازه میدند حرف سکولاریسم را بزنی؟ اگر سرت روی گردنت بماند خیلی شانس آوردی! مگر بارها حرفهای خود خامنه ای ملعون را نشنیدی یا نخواندی که گفته شعار جدائی دین از سیاست حربه دشمنان اسلام است پس جنابعالی همصف ما هستی و دشمن اسلام هستی! یارو با اسلام برای خودش قدرت سیاسی درست کرده که به این راحتی حرف منطق و استدلال و انتقاد در گوشش فرو نمیرود! حالا یکسری مسلمانهای بگم میانه رو و کمتر مرتجع امثال تو باز سعی میکنند در لفافه از اسلام دفاع کنند و اعمال رژیم را از اسلام ناب جدا بدانند و هی ریاکارانه دفاع کنند! در 4
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:13
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) خب تو اگر دلت برای اسلام ناب محمدی میسوزد پاشو برو ایران نگذار اسلامت به خطر بیفتد و جامعه ایده آل اسلام را بساز و امثال من دیگر شکر بخوریم از اسلام انتقاد کنیم. بعد مینویسی که من با اسلام کینه دارم و وارد یکسری پلمیک مسخره و توهین آمیز شدی که پدر و مادرت شاید مسلمانهای درست نبودند که تو از اسلام برگشتی؟ اولاً در باره مسلمانی خوب پدرم بگویم که حاضر بود زن و 8 تا بچه هایش از گرسنگی بمیرند ولی یک ریال پول حرام نخورد و مقام و اعتبار مسلمانی اش هم تا حدی بالا بود که همیشه در صف اول نماز جماعت شهر ما پشت سر امام جمعه جایش رزرو بود! بابابزرگ مادری من هم آخوند و یکی از عموهای من آیت الله و مدرس حوزه علمیه قم بوده و پسرهاش هم الان مقامهای بالائی در سپاه پاسداران و دیگر ارگانها اسلامی دارند. حالا موضوغ تز و آنتی تز را مطرح نکنی فکر کنی چون حالا در خانواده مذهبی سختگیر بزرگ شدم از فشارها و زورهای اسلامی والدین کلافه شدم و حالا ضد دین والدینم شدم و نتیجه اش ضد اسلامی ( سنتز ) درآمدم چونکه کودکی ناهنجاری داشتم و دیگر افکار زائد. نه! در 5
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:15
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) باور کنید پدرم با همه مسلمانی اش هیچگاه به زور نخواست بچه هایش به زور اهل نماز و روزه و مسلمانی شوند چونکه معتقد بود موضوع اعتقاد به خدا و اسلام را به زور نمیشود به جوانها تحمیل کرد و باید بچه ها خودشان به حدی از شعور و عقل و آگاهی برسند و اعتقاد قلبی و عقلی به خدا و پیغمبرش و اعمال دینی بیاورند وگرنه جلوی من با ترس و لرز از من نماز بخوانند و دولا و راست شوند چه فایده ای دارد که برای فریب دادن نه خود من بلکه خودشان و دیگران است. اما بعد وقتی بعد از انقلاب مسلمان شدن انتخابی من را دید چه حالی میکرد غافل از اینکه از مسلمانی من و میلیونها نوجوان دیگر از رو نادانی و ناآگاهی در محیط بسته ایران عقب مانده بود که آدم دچار گرایشات مسلمانی و آفت اسلام میشود. حرف من هم همین است مسلمان شدن یک فرد زمانی ارزش دارد که جامعه آزاد باشد و تبادل اندیشه ها موافق و مخالف باشد، بر علیه اسلام و به نفع اسلام تا مردم خود با عقلگرائی و روشنگرائی به مسلمانی برسند نه با زور اسلحه و سانسور و خفقان و بسته کردن محیط ایران زیر حکومت ننگ اسلامی کنونی. در 6
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:16
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) این باعث میشود که حکایت سگه میشود که از رو ناتوانی مهربان میشود و حرف صاحبش را گوش میکند. اینجور مسلمانی را ما ناآگاهانه و ضد عقلگرائی و ضد بشری میدانیم. حالا مسلمانهای امثال تو بهتر میدانند چرا سران اسلامی از جامعه آزاد وحشت دارند که در آن درباره اسلام افشاگری شود و آنوقت شاید دوتا مسلمان هم بعداً پیدا نشود که سواریشان بدهد. مگر شما نمیگوئید اسلام دین ناب است و کامل و هیچ ضعفی ندارد پس از چی میترسید که مردم همه فریب بخورند و فقط شماها فریب نخورده هستید و راست میگوئید؟ ما میگوییم این ملاهای شیعه از اسلام وسیله کاسبی و تجارت درست کردند و اسلام را ابزار به قدرت رسیدن کردند و دارند از اعتقاد میلیونها مسلمان خوش قلب و ساده سوء استفاده میکنند و دارند میدزدند و میبرند و بنام خدا قتل و غارت میکنند، ای مردم آگاه و هوشیار باشید، آنوقت از دید امثال شماها میشویم وطنفروش و نوکر بیگانه! وطن ایران را شما مسلمانها به دین اسلام فروختید و بجایش فقر و بدبختی و عقب مانده گی را به جان خریدید. مگر غیر از این است؟ برایت صدها سند و نمونه بیاورم؟ در 7
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:18
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) بقول اخطار دوستی در کامنت بالا نمیخواهم سر منبر بروم و برایت از فجایع اسلام و جنایات مسلمانها کتاب بنویسم که دیگران هم نوشتند ولی امثال شما حاضر نیستید حتی یک کتاب مخالف اسلام را بخوانید چونکه میترسید ایمانتان متزلزل و ضعیف شود اگر واقعیات را درباره اسلام عقب مانده و خطرناک برای هر عقل سالم را بدانید! من بخواهم به تک تک چیزهائی که نوشتی جواب منطقی میدهم ولی تجربه قبلی با تو دارم که بحث کردن با مسلمان متعصب بیفایده است چونکه دیگر ماهیتت معلومه. اسلام را نمیشود با هزار دلیل و برهان از بعضی ها گرفت چون حس میکنند لختشان کردی و دیگر ارزش و ناموس ندارند. ما آتئیست ها حالا رضایت میدهیم که شما دینتان را داشته باشید ولی دین مسئله خصوصی هر شخص باشد نه شما مسلمانها یا دیندارهای دیگر خودتان را قیم ما بکنید و برایمان خط و مشی زندگی تعیین کنید و حرف زور بزنید و اگر هم گوش نکردیم ترورمان کنید! تو از کدام دموکراسی در چهار چوب اسلام دم میزنی یا خواب میبینی؟ پنبه و آتش میتوانند با هم مدارا کنند؟ یا دموکراسی و ازادی یا حکومت توتالیتر فاشیستی اسلامی! هر دو باهم نمی شود! در 8
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:21
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
8) به دلایل مختلف که در بالا مثال زدم که احکام اسلامی چون خدائی هستند نمی شود درشان دخل و تصرف کرد. چند نمونه، اسلام ملاها میگوید حجاب اجباری است ولی در دموکراسی مردم خودشان حق انتخاب لباس را دارند! در اسلام زن نصف مرد ارزش دارد ولی در دموکراسی حقوق زن و مرد باهم برابرند. در اسلام خوردن و نوشیدن خیلی چیزها ممنوع است ولی در دموکراسی مردم خود عقل و حق دارند خوراکشان را خود تعیین کنند و ده ها نمونه دیگر که اسلام با دموکراسی همخوانی و همزیستی ندارد. همین امروز مطلب جالبی خواندم که سران حکومت اسلامی چه وحشتی حتی از کلمه دموکراسی دارند( حضرت آیت‌الله جوادی آملی گفت: این اروپا از بس کشت و از جنایت خسته شد به دنبال دموکراسی رفت، این که سخن از صلح و دموکراسی می‌زنند برای این است که از آدم‌کشی خسته شدند. ). در کامنتت باز دست از پلمیک برنمیداری و مرموزانه میخواهی تلقین کنی که من افکار نژاد پرستی دارم و بر علیه عربها هستم؟ که خودت بهتر میدانی منظور امثال من که شما ها مسلمانان ایرانی را متهم به عرب پرستی میکنیم منظورمان عربهای صدر اسلامیست. در 9
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:22
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
9) که اسلام را با زور شمشیر وارد ایران کردند و شماها هنوز این واقعیت تاریخی را نمی خواهید قبول کنید! وگرنه عربهای بدبخت هم همه در دام دین عقب مانده اسلام گرفتار شدند و اسیر این بیماری ذهنی بنام اسلامتیس هستند. برای اثبات ادعای من که اسلام باعث عقب ماندگی عربهاست گزارش تلویزیونی را دیدم در باره کشور لبنان که دو گروه مسلمانها و مسیحیها در کنار هم در دو منطقه جدا زندگی میکنند و حالا ببین که قسمتی که مسلمانها زندگی میکنند چقدر کثیف و فقر و بدبختی و فاجعه است و قسمت مسیحی نشین لبنان را ببین چقدر تمیز و ثروتمند و مدرن و آزاد عربهای مسیحی زندگی میکنند. بهترین مقایسه است که نمیشود گفت هر عربی عقب مانده است بلکه اسلام باعث و بانی اش است که شما مسلمانها نمیخواهید قبول کنید. بعد میپرسیم خب بعد از 1400 سال نقش داشتن اسلام در زندگی مردم کشورهای مسلمان یک نمونه از یک کشور حالا لازم نیست یک دهات کوچک را نشانمان بدهید که اسلام با اختراعات و فنآوری خودش آباد کرده باشد؟ مسلمان امثال تو درمانده در جواب میمانند! در 10
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
10) حالا دو مورد توضیحی در باره محتوای کامنتت! نوشتی: " متاسفم برات! لطفا از افکار نژاد پرستانه دست بردار! این ره که تو می روی به ترکستان است!" ای مسلمان بیسواد وقتی که دلیل و منطق کم میاوری مجبوری به تهمت نژادپرستی زدن بمن میشوی که جلوتر جوابت را دادم که تهمتت بیجاست! بعد ببین خودت هنوز نمیدانی گفتن اینکه این ره تو میروی به ترکستانست یعنی توهین به هموطنان آذری و ترک ما که هرکجا ترکها باشند ( ترکستان! ) یعنی خرابه و آشغال! اگرچه چنین گفتارهایی در بین مردم کم سواد ایران از گذشته تا بحال جا افتاده و بخاطر یکسری خصومتهای ایرانیها سابق با ترکهای ترکیه ( شاید ترکیه عثمانی که به ایران حملات نظامی داشتند و غیره) ورد زبان مردم شده و بوی نژادپرستی میدهد، بعد میخواهی مرا بکوبی که من نژادپرستم. من از طرف تو از ترکهای عزیز ایرانی معذرت میخواهم این بابا از منچستر مسلمان است و از مسلمان تنها چیزیکه انتظار نمیشود داشت سواد و مطالعه و روشنفکری است! نوشتی که نمیدانم عایشه 7 یا 9 سالش بود. در 11
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:25
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
11) تو که همه کامنتهای ضد اسلامی مرا خواندی و خبر داری باید بهتر بدانی منابع من از کجاست چرا باز حرف الکی میزنی و وقت خودت را تلف میکنی؟ اگر نمیترسی برو سایت " آزادی ایران2" یا سایت" زندیق" گنجینه کتابها و مقالات افشاگری در باره اسلام مجانی است و بخوان و تا کمی آگاه شوی! مثلاً توصیه بهت میکنم کتابهای دکتر مسعود انصاری را مثل "بازشناسی قرآن" را بخوان تا یکطرفه به قضاوت نرفته باشی و در شناخت غلط خودت از اسلام به نتیجه دیگری برسی. نه اینکه چشم بسته همه چیز مخالفین اسلام را قبول کنی، بلکه عقلت را بکار بینداز و ببین که انتقادات و ایرادات به اسلام درست است یا غلط؟ و بعد ببینیم چی میگی؟ پس بدان من خوب میدانم که عایشه موقع خواستگاری از عایشه 7 سالش بود و پدرش ابوبکر از درخواست محمد شرم کرد و گفت یا محمد صبر کن حداقل این کودک 9 سالش بشود تا بعد به ازدواج تو درآید! بعد برای توجیه اینکار محمد 55 ساله ببین چه .... میبافید که ازدواجهایش مصلحتی بوده و آشتی قبیله ها و دیگر.... جواب همه این توجیهای کاذب را امثال دکتر انصاری در کتابهایشان آوردند. در 12
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
12) برو بخوان و بعد ببین قانع میشوی یا نه؟ تازه همبستری پیرمرد 55 ساله را با دختر بچه 9 ساله را چی میگی که خود امامان مثل صادق و غیره هم تاییدش کردند و از آنها مراجع تقلید هم نقل قول کردند که صرفاً برای ارضای جنسی پیغمبر بوده! بعد آب پاکی روی دست محمد و تعدد زنهایش میریزی که گویا طفلکی برای سکس نبوده و آدم شهوترانی نبوده. خب حالا در ادامه ( اگرچه در کامنتهای دیگرم هم این لیست را آوردم ) اگر کتابهای مخالفین اسلام را قبول نداری برایت از کتاب علامه طباطبائی که مرجع تقلید میلیونها مسلمان بوده میآورم ببینیم دیگر چه میگی وقتی که خود امام صادق میگوید پیامبر با بیش از 17 زن ازدواج و رابطه جنسی داشته. آیا وقتش نرسیده به چنین خانه ای گویا حرمسرا مینامند اعتراف کنید؟ حالا میخواهی در باره چیزهائی که محمد گفته در قرآنش تک تک بحث کنیم که کجای کار اسلام و مسلمانها میلنگد و ایراد دارد؟ بعد به عهده خوانندگان خودمان بگذاریم که چه کسی اهل منطق و دلیل و استدلال آوردن است و چه کسی مثل تو مسلمان ناآگاه و کم خوانده حرفهای بی ربط میزند. در 13
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:30
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
13) پند و اندرز و نصیحت شاعر ایرانی نظامی را گوش کن و دوباره شعرش را میاورم: دشمن دانا که غم جان بود---بهتر از آن دوست که نادان بود! خوشحال باشید که حداقل دشمنان شما مسلمانهای نادان و ناآگاه از دانائی علمی و دانشی نسبی برخوردارند و اگرچه برایتان دردسر و غم سازند ولی باعث آگاهی شماها میشوند. در ادامه لیست زنهای پیغمبر با درج منبع معتبرش! فکر نکنم که مسلمانی تو از مراجع تقلید بالاتر باشد؟ و خوب میدانم نه من میتوانم با فاکتهای علمی و عقلی ترا نامسلمان کنم و نه تو میتوانی مرا به اسلام برگردانی که چرخش هم بدون من لنگ نمیشود. ولی وظیفه هر فرد آگاهیست که جلوی اشاعه خرافات اسلامی را در وطنمان ایران بگیرد و مانع سطله فرهنگ اسلامی شود که باعث بیفرهنگی مردم و عقب ماندگی و ویرانی ایران شده!. لیست در 14
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:37
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
14) برای آگاهی تو و مسلمانهای ناآگاه دیگر لیستی از زنهای محمد میاورم که آدم میپرسه پس او کی وقت عبادت داشت با این همه زن داشتن؟ بجای خداپرست گویا زن پرست بوده : علامه طباطبایی در تفسیر المیزان نوشته است: «در خصال از امام صادق روایت شده که فرموده : رسول خدا با پانزده زن ازدواج کرد، و با سیزده نفر از آنان در آمیخت ، و چون از دنیا رفت نه نفر از آنان همسرش بودند، و اما آن دو نفرى که آن جناب با ایشان آمیزش نکرد، یکى عمره بود، و دیگرى سنا، و اما آن سیزده نفرى که با ایشان بیامیخت ، اول خدیجه دختر خویلد بود، و بعد از او با سوده دختر زمعه ازدواج کرد، و سپس با ام سلمه که نامش هند، و دختر ابى امیه بود، و سپس با ام عبدالله عایشه دختر ابى بکر، و آن گاه با حفصه دختر عمر، و سپس با زینب دختر خزیمه بن حارث ام المساکین ، و بعد از او با زینب دختر جحش ، آن گاه با ام حبیب رمله دختر ابى سفیان ، و بعد از او با میمونه دختر حارث ، و سپس با زینب دختر عمیس ، آن گاه با جویریه دختر حارث ، و بعد از او با صفیه دختر حیى بن اخطب ، و آنکه خود را به رسول خدا بخشید خوله دختر حکیم سلمى بود. ادامه در 15
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:37
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
15) و آن جناب (محمد ) علاوه بر این همسران ، دو کنیز داشت ، یکى ماریه قبطیه ، و دیگرى ریحانه خندفیه ، که با آنان نیز معامله همسران آزاد را مى کرد، یعنى شبهاى خود را بین همسران و این دو کنیز تقسیم مى کرد و آن نه نفرى که در هنگام رحلت آن جناب همسرش بودند، عبارت بودند از عایشه ، حفصه ، ام سلمه ، زینب دختر جحش ، میمونه دختر حارث ، ام حبیب دختر ابو سفیان ، جویریه ، سوده ، صفیه ، که از همه فاضلتر خدیجه ، و بعد از او ام سلمه و سپس میمونه بود.»(ترجمه تفسیر المیزان جلد 16 صفحه 472 و 473). این زنان بر اساس آیه قرآن به‌ امهات المؤمنین (آیه 6 سوره احزاب) مشهورند. 1.خدیجه دختر خویلد 2.عایشه دختر ابوبکر 3.صفیه دختر حیی بن اخطب‌ 4.زینب دختر خزیمه 5.زینب دختر جحش 6.ام سلمه دختر امیه 7‌.سوده دختر زمعه 8.ام حبیبه دختر ابوسفیان 9‌.حفصه دختر عمر 10.جویریه دختر حارث 11.میمونه دختر حارث الهلالیه 12. ام سلمه 13. زینب دختر عمیس 14.خوله دختر حکیم سلمی(خود را به پیامبر بخشید) 15.ماریه دختر شمعون قبطی 16.ریحانه خندفیه 17.عمره دختر یزید. 18.سناء بنت سفیان. تازه چند زن دیگر پیغمبر را از قلم انداخته!.
یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:37
anti-US - مونترئال - کانادا
Sobat - تهران - ایران: این "اسلام مترقی" بدبختی بعدی کشور ماست. 1400 سال مکافات کشیدیم، کشته دادیم، خاک و خون دادیم تا سوراخهای اسلام رو پیدا کردیم، و فهمیدیم و فهموندیم که اسلام دین بیخودیه؛ حالا شما این سوراخهای اسلام رو میخواهید بگیرید و با نام "اسلام مترقی" به خورد ملت بدید؟! چیزی به نام "اسلام مترقی" وجود خارجی نداشته و نداره و نخواهد داشت؛ میتونید بهش رفتار کنید، اما اسمش "اسلام" نیست؛ زرنگ-بازی هم حدی داره
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 04:20
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان / ... برعکس من به شما پاسخ می دهم نه برای اینکه تصور کنید کم نیآورده ام بلکه برای اینکه اگر کاربران محترمی این کامنتها را می خوانند فرق ها را متوجه شوند ! ولی قبل از همه واقعا براتون متاسفم! نه صرفا برای کامنتت بلکه برای عدم ارائه نزاکت لازم در بیان نظراتتون ! بگذریم ، شاید هم تقصیری نداشته باشید چون باید بنویسید و محکوم کنید و موضع سخت بگیرید چون بیخود که مواجب به کسی نمیدهند! اون رضا فاضلی ملعون هم که برنامه های تلویزیونی شو نگاه میکردم همین احساسات مشابه شما را داشت و سرآخر که کم می آورد ، فحش هم میداد! و مسائل بی ربطی را بهم ربط میداد مانند شما که معلومه دشمنی شما با اسلام ریشه داره! واقعا درک و شعورتون از دین پائینه و آدم لجبازی هم هستید و مسائل را کج می فهمید یا شاید خودتوتو زدید به اون راه ؟! از پیش قضاوتهاتونو هم کردید واینه که بحث با آدمهائی مثل شما واقعا بی فایده است!اینقدر به آدرسهای دروغ تو اینجا استناد کردید که آدم نمیدونه از کدامشون شروع کنه !شاید هم سکوت بهترین باشه ، چون میگن جواب .. خاموشی است ! ادامه دارد
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 09:23
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
ضمن اینکه باز هم تاکید می کنم که شما بدون درک لازم از زمان و مکان حرف می زنید و گویا اصلا کامنت منو نخوندید که من چی گفتم و بلافاصله دست به قلم شدید که کم نیآرید !؟ و ناشیانه به این هم اعتراف کردید و برای اینکه خودتو بالا ببرید سعی دارشتید به من هم اهانت کنید که این هم از حماقت های آدمهائی مانند شماست که انتظاری هم از شما نیست. در اسلام و قرآن 1400 سال پیش ایرادی نیست ولی نمی دانم چرا همه چیز را یه جور دیگه می فهمید ؟! گفتم اتفاقات تاریخی را باید با زمان و مکانش سنجید!؟ چرا شما هر گردی را گردو می بینید !!؟؟ تعمدا زدی خودتو به ... !!؟ انسان 1400 پیش آب و نان و گوشت می خورد و الان هم شما همان را می خورید! چرا مسائل را با هم قاطی می کنید.طبق فرمایش قرآن ، اسلام آخرین دین خداست چون کامل است و همه نیازهای بشر در آن لحاظ شده و خداوند پیامش را کاملا به بشر داده . منظورمن از زمان و مکان اشاره به اتفاقات تاریخی است که نباید به آنها خرده گرفت نه اینکه دین اسلام و قرآن مال آنزمانه یا باید مال آنزمان باشه و بس ! ادامه دارد
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 09:28
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
تازه اینها موقعی بود که بنا را بر این بذاریم که حرفهای شما هم درست باشه که اصلا در اساس هم این آدرسهای تاریحی شما به این شکلش درست نیست و تاریخ تحریف شده ای را بازگو می کنید. زنانی که به آنها اشاره کردید که زنان پیامبر بودند اکثرشان بیوه بودند و فقط اسما زن پیامبر بودند تا مورد محبت ایشان واقع بشوند. پیامبر که مانند شما بی مسئولیت نبودند! اینها خیلیها هم همسرانشان در جنگ شهید شده بودند و نیاز به حامی داشتند و خودشان پیامبر را می خواستند و این عشق و علاقه مانند عشق جنابعالی شهوانی نبود! همه آنها داستانهای خاص خودش را دارد که اشاره من به درک زمان و مکان برای همین است که به این موضوع توجه ندارید و قیاس به نفس می کیند و بعداش هم قضاوت !! پیامبر از پلیدی بدور بود و مانند شما نفس پرست نبود وگرنه در اوان جوانی و اوج شهوت با خدیجه از خودش بزرگتر ازدواج نمیکرد ! همانطور که در کامنت قبلی هم برای شما توضیح دادم این زنان با هدف گسترش اسلام بود و دستور خداوند متعال بود و نه خواهش های نفسانی پیامبر! قیاس به نفس نفرمائید! ادامه دارد
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 09:33
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
استاد دانشگاه ما می گفت که استاد و پروفسور آمریکائیش از اون بی دینها بود و یه عالمه نظریه علیه دین داشت و همیشه دینو تو مقاله هاش و سر کلاس با استدلالهای خیلی محکم ، محکوم میکرد که واقعا سخت بود با او بحث کنی ! ولی گفت یه روز یکشنبه برای دیدن مراسم مذهبی رفتم کلیسای بزرگ شهر و با کمال تعجب دیدم که همان پرفسور متعصب ضد دین داشت آداب مذهبی روز یکشنبه را تو کلیسای شهر بجا می آورد ! گفت خیلی تعجب کردم و به چشمام شک کردم و گفتم شاید برادر دوقلو داره و اون برادرشه !؟ لذا صبر کردم تا مراسم تمام شد و حضورا ملاقاتش کردم و گفتم استاد شما و اینجا ؟! در پاسخ اون پرفسور ضد دین خندید و گفت حالا ما سرکلاس چیزهائی می گوئیم و این هم سرجاش و بعلاوه شاید هم حرف اینها درست باشه!؟ این عین واقعیتی بود که 20 سال پیش استاد من سر کلاس برای ما دانشجویان تعریف میکرد .. ادامه دارد
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 09:39
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
ایراد اساسی افرادی مانند شما اینه که خیلی مسائل را احساسی دنبال می کنید و جو گیر میشوید و فیلم یک آدمی مثل داوکینز و امثالهم میشه برای شما سند و مدرک !! .. این از نادونیه دیگه ! چه چیزی میشه اسمشو گذاشت ؟! همه چیز را سیاه و سفید می بینید و این مشکل اصلی شماست. متاسفانه خیلی هم ادعای فهم و دانش کمال دارید لذا در باتلاق خودخواهی گیر کرده اید و هی میرید پائین و پائینتر و واقعا سخته چیزی را به شما فهماندن ! و الان تا خرخره تو باتلاق جهل و نادانی گیر کردید و حرفهای من برای شما فایده ای نداره که هیچ ، حتی بیشتر هم جریحه دارتون میکنه و لذا این آخرین کلام و ختم کلام که برای یافتن حقیقت ( اگر مواجب بگیر و مزدور خارجی نباشی ) باید عینکتو عوض کنید وگرنه با این عینک حقیقتجو نخواهید شد ! ولی اگر برای سرویهای اطلاعاتی کار می کنید تا با این اراجیف دین را خراب کنی مطمئن باشید که هرگز موفق نمیشوید چون خداوند بهترین حامی دین خودشه و افرادی مثل شما مگسی بیش نیستید!
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 09:42
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
همانطور که شما همین الآن دارید حرفهای مرا در حضور خودم تحریف می کنید و چیزی را می گوئید و برداشت می کنید که من آنرا نگفتم ! در آن خصوص هم بعدا هم این موضوع زنان پیامبر توسط دشمنان اسلام تحریف شده است.. خیلی هم تو کامنتون فرافکنی کردید که معلومه اوضاعتون خیلی خرابه ! پاسخ به شبهات ذهنتون در اینجا مجالش نیست و بعلاوه من هر چی بنویسم شما با اون ساختار غلطی که در ذهنتون شکل گرفته همه چیز را وارونه خواهید دید. کسی که از پا آویزونه و همه چیز را برعکس می بینه چگونه میشه بهش گفت که اشیاء دور و برتون وارونه نیست و این توئی که وارونه ای ! نوشته هات آنقدر مسخره است که گویا در عالم هپروت سیر کردی !! بیچاره ای واقعا! همان پروفسور ریچارد داوکینز تو که گفته ادیان خطرناکند روزهای یکشنبه کلیساش ترک نمیشه ! باور نداری برو ازش بپرس !؟.. ادامه دارد
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 09:35
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان / یه موردی را سعی کردید با زیرکی دست پیش بگیرید تا پس نیافتید! و اون در خصوص گذشته خودتان بود که خواستید با طرح هر دو وجه موضوع دست پیش بگیرید اما دلیل وضعیت شما به همان چیزی است که به دوران کودکی / نوجوانی و جوانی خودتان اشاره کردید و به آن بر می گرده ! شک نکنید و به خودتان هم دروغ نگوئید! بیشتر افراد بی دین را را ریشه یابی که بکنید به دوران کودکی آنها بر می گردید و شما هم اشاره درستی به این موضوع داشتید که معلوم شد دلیلش چیست !؟ دو حالت باعث می شود که این حالت شما برای افراد رخ بدهد : 1- بی بند و باری والدین 2- سخت گیری بیش از حد و بدون ارائه منطق! و شماره از نوع دوم بودید طبق اعترافی که کردید. الآن دوران بحرانی را سپری می کنید که درکتان می کنم . امیدوارم به عنوانتان برسید و به حقیقت دست پیدا کنید. موفق باشید
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 10:29
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
یا علی مدد - منچستر - فقط خواستم ثابت شود که تو هم یک مسلمان لاف زن هستی مثل همه همپالگی هایت بیسواد و ناآگاه! مزدور و کاسه لیس هم خودت هستی که بیفرهنگی خود را در غالب توهینهای که کردی نشان دادی و برای همین بیفرهنگی است که مسلمانهای امثال تو به جائی نمی رسند. فکر کردی فقط خودت توهین کردن بلدی؟ یکی هم که پیدا میشود آینه واقعیت را جلوی چشمتان میگیرد میزنید آینه را میشکنید تا نادان و ناآگاه بمانید و چهره زشت و پلید مسلمانی متظاهر و ریاکارانه خود را نبینید! بقول شاعر آینه چه بنمود رویت را راست-- خود شکن آینه شکستن خطاست! برو در جهل مسلمانی و ارتجاع خودت بمیر! با این عصبانیت کلامی و فکری که داری فکر کنم همین روزها حلوای مرحوم شدنت را بخوریم! از مسلمان کله بتونی مثل تو که ظرفیت شنیدن حقیقتها را ندارد و فقط از دهانش حرف زورگوئی و توهین باید شنید که مشخص شد! تفاوت تو با یک بسیجی چماقدار این است که تو یک چماقدار سایبری هستی و از ادب و نزاکت و فرهنگ هم بهره ای نبردی. یک مسلمان بیکلاس و عقب مانده و چماقدار سایبریی مزدور رژیم ملاها!!! .
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 23:01
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان .. / کاربر نسبتا محترم هرگز با فرافکنی و تهمت و طفره رفتن به حقیقت نخواهید رسید و بعلاوه یافتن حقیقت که تنها با یدک کشیدن عنوان حفیقتجو ، بدست نمیآد ! شما بجای اینکه تشکر کنید و یا حداقل سکوت کنید دوباره ساز مخالفت خودتونو زدید ! که اینبار دیگه تاز کامنت شما تعجب نکردم چون ارزیابی من از نحوه نکارش کامنت شما اینه که خودت هم متوجه شدی که تا حالا گاف زیاد دادی و چون دیگه جواب ندارید مانند استادت ( رضا فاضلی بی دین ) به فحش و بد و بیراه رو آوردی !! هاهاهاها ... انشاء الله خداوند شفات بده ! بازهم موفق باشید کاربر نسبتا محترم !
‌سه شنبه 15 اسفند 1391 - 08:53
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان .. / کاربر نسبتا محترم هرگز با فرافکنی ، تهمت و طفره رفتن به حقیقت نخواهید رسید و بعلاوه یافتن حقیقت که تنها با یدک کشیدن عنوان حفیقتجو ، بدست نمیآد ! شما بجای اینکه تشکر کنید و یا حداقل سکوت کنید دوباره ساز مخالفت خودتونو زدید ! که اینبار دیگه از کامنت شما اصلا تعجب نکردم چون ارزیابی من از نحوه نگارش کامنت شما اینه که خودت هم متوجه شدید که تا حالا خیلی گاف دادید و چون دیگه جوابی ندارید پس مانند غریزه استادت ( رضا فاضلی بی دین ) به فحش و بد و بیراه رو آوردید !! هاهاهاها ... انشاء الله خداوند شفات بده ! می بخشمت ، بازهم موفق باشید کاربر نسبتا محترم !
‌سه شنبه 15 اسفند 1391 - 08:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.