نماینده رهبر ایران در سپاه قدس: انتقام شاطری را به زودی از اسرائیل می‌گیریم

 

عکس از مراسم تشییع جنازه آقای شاطری

علی شیرازی، نماینده رهبر ایران در سپاه قدس، شاخه خارجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تهدید کرده که به زودی "انتقام" کشتن سرتیپ حسن شاطری را از اسرائیل خواهند گرفت.

آقای شیرازی گفته کشته شدن سرتیپ شاطری تاثیری بر حمایت ایران از حزب‌الله لبنان نخواهد گذاشت و حتی انگیزه‌های پاسداران را تقویت هم می‌کند.

هفته گذشته اعلام شد سرتیپ حسن شاطری، از افسران ارشد سپاه پاسداران که از او با عنوان "رئیس ستاد بازسازی ایران در لبنان" یاد شده، در شمال سوریه کشته شده است.

سپاه پاسداران اسرائیل را به عنوان مسئول کشته شدن آقای شاطری اعلام کرد.

ارتش آزاد سوریه، تشکیلات نظامی عمده مخالفان مسلح بشار اسد هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آقای شاطری در حمله هوایی اسرائیل کشته شده است.

نماینده رهبر ایران در سپاه قدس گفته که آقای شاطری "بعد از جنگ ۳۳ روزه، رفت تا خرابکاری‌هایی را که آنها (اسرائیل) کرده بودند بازسازی کند و امید را به جامعه لبنان بازگرداند."

مقامات ایرانی خبری در مورد علت سفر حسن شاطری به سوریه منتشر نکرده‌اند.

آقای شیرازی ادعای کمک نظامی ایران به حکومت سوریه را رد کرده و گفته "نیازی به کمک نظامی نیست. ارتش سوریه محکم است و مردم سوریه در صحنه‌اند. سوریه تجهیزات نظامی لازم را دارد."

با این حال او افزوده: "ما فکر و تجربه‌هایمان را به سوریه منتقل می‌کنیم."

حکومت ایران متهم است که در سرکوب مخالفان بشار اسد، به حکومت سوریه کمک می‌کند. مقامات ایرانی ضمن تصدیق حمایت از بشار اسد، مداخله نظامی خود در سوریه را تکذیب می‌کنند.

+50
رأی دهید
-72

مارتين - تگزاس - امریکا
حالا مگر رهبر کیه که نمایندش کی باشه با ثروت مملکت چه گونده گویهای میکنند این اخوندهای 5 تومانی.
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 01:17
massoudoslo - اسلو - نروژ
این مرد فقط حرف مفت و دریوری میزند !جمهوری سر تا با دروغ و ورشکسته اسلامی ،اگه ارتش سوریه محکم است و مردم سوریه هم در صحنه هستش پس چرا جنگ این همه طول کشیده و این ۷۰ هزار کشته از کجا آمده اند ؟ اسد چرا به کشتی روسی پناهنده شده ؟ شما هیچ غلطی نمیتوانید بکنید ! اسرائیل باز هم شما را مثل همیشه هر وقت که بخاهد با راکت میزند و بمباران میکند! مشتی بی پدر وطن حراج کن که برا ۲ روز بیشتر حکومت کردن حاضرند تمام جای اعراب را ببوسند که تازه در آخر هم به نفع سیاست های اسرائیل در منطقه کار مکنید! وقتی رهبرتان علی ترقه باشد از این هم بهتر نمیشوید .
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 02:00
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
فعلا که اسرائیل سوریه را بمب باران می کند و سگهای شما را می کشد و به گفته های خودش عمل می کند ولی شما فقط هارت و پورت زیادی می کنید.و با صدای یک ترقه خودتان را حیس می کنید .ههه ههه ههه
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 02:17
perser68 - فلوریدا - امریکا
آقای شاطری غلط کرد با تو و رهبر چلاقت که نون شب بچه‌های ایرانی‌ رو دزدید و به حسن نصرالله قاتل مفت خور و مزدورانش هدیه داد!!!!!!!!!!
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 02:57
naderan - یوتوبوری - سوید
اینها کینه شتری دارن .این مردم بد بخت ایران تاوان هر غلطی که رهبر چلقوز میکنه باید بدهد . شما اموال ایران را بذل بخشش میکنید به عرب بو گندو و اسراییل میکشه احسنت به یهودا من مسلمان زاده بودم ولی رفتار این ملاها باعث شد بهترین دین و باور را یهودا و مردم اسراییل بدانم . تمام ایرانیانی که در خارج دیدم و صحبت میکنم همه عاشقانه مردم اسراییل را دوست دارن من که نوکرشان هستم اگر قبول کنن تنها گشوری در دنیا یک ریال به ایران ضزر نزد و کمک هم مجانی کرد مردم و اسراییل کرد در اینده ایران ما جبران میکنیم مردم اسراییل این دولت خایین ایران با شما مشگل داره بدانید مردم ایران دوستتان دارن و حمایتتان میکند
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 02:48
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
هیچ غلطی نمیتونید بکنید ، پس خفه خون بگیرید،‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها درود بر اسرائیل قدرتمند، شماها برید آنجا تواین ایران فقط زنان و مردان بی‌ دفاع را تو خیابان کتک بزنید، ننگ بر شما دجاله گان فاشیست+ عرب+اشغالگر بیسواد+ هوادارنتان در این سایت اینترنتی،‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها ها.
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 03:49
mreshe - دهدشت - ایران
‏‎ ‎درودبر روح پرفتوح سردارعزیز،رژیم صهیونیستی نابودی خودشو جلو انداخت،به امیدنابودی سه ضلع شرارت،امریکا انگلیس رژیم صهیونیستی
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 04:14
perser68 - فلوریدا - امریکا
اسرائیل قدرت داره و تروریست رو هر کجا باشه و بلوله و بخزه از تو سوراخش میکشه بیرون!می‌فرسته به بهشت!مگه هدف تروریست اسلامی به رهبری خامنه‌ای جلاد بردن همه به بهشت نیست!؟مگه خمینی ملعون وعده بهشت نداده بود!؟پس چرا اینهمه بال بال زدن!؟
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 04:00
garmsari - یورک - بریتانیا
شما فقط مى تونید از راه دور واق واق کنید.اگر وجود دارید برید انتقام بگرید.
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 05:36
سماورساز - تهران - ایران
تو غلط کردی با همه کست جرات داری برو اونجا ببین چجوری نفلت می‌کنن.همون بهتر که یکی‌ از دزدانه رژیم سقط شد .لعنت به روحش و لعنت به خمینی
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 05:36
hana257 - تهران - ایران
انشا الله که همه شما مزدوران نیز مانند شاطری در هنگام مردن تیکه تیکه بشوید پول مردم ایران را صرف باز سازی لبنان خراب شده کردن عواقب هم دارد.
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 06:59
souroosh - ساری - ایران
یک جنایتکار به درک واصل گشت
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 08:02
Saeid_021 - تهران - ایران
نماینده شکر خوردن بگو اخه شما اینقدر تا حالا گفتید اسراییل محو میشه چه غلطی کردید شما ترسوهای بزدل در به در دنباله سوراخ موش میگردید جنگ بشه حالا چیه اینقدر گنده می یاید نکنه با قاهر دروغیتون میخواید بجنگید وای خدای من f22 iهم جنگنده هست قاهر هم جنگنده البته بعید میدونم واقعی باشه خجالت بکشید ازین همه دروغ شما میدونید که پشتیبان فقط لبنانه میدونید ترکیه عربستان قطر کشورهای حاشیه خلیج فارس از دستتون شکار هستن امریکا و ناتو بماند پس برید کم چرت بگید شما به قوله خودتون دفاعیتون خوبه نه حملتون
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 10:21
Azadikhah - تكسل - هلند
این کاره نیستید.mreshe - دهدشت - ایران:به امیدنابودی چهار ضلع شرارت،امریکا انگلیس رژیم صهیونیستی,جمهوری اسلامی همه با هم!
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 12:23
exam292 - تهران - ایران
سماورساز - تهران - ایران/perser68 - فلوریدا - امریکا/IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان/به وقتش خواهید دید که اسرائیل رو از روی نقشه ی جهان حذف میکنیم. اسرائیل با اون همه هارت و پورتش! نتونست مقابل مردم ضعیف غزه چند روز مقاومت کنه و زود پیشنهاد آتش بس داد!!!
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 17:01
kobalt - کرج - ایران
همش قول و وعده هر روز قرار روز آینده دیگه چوپون دروغگو باید پیشتون دوره ببینه و تست بزنه این بزودی گفتن شما خیلی دشمن شکنه
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 17:51
exam292 - تهران - ایران
kobalt - کرج - ایران/اسرائیل با اون همه هارت و پورتش! نتونست مقابل مردم ضعیف غزه چند روز مقاومت کنه و زود پیشنهاد آتش بس داد!!! همین خودش یه جواب دندان شکنه!!!
شنبه 5 اسفند 1391 - 13:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.