شکارچی دختران شرق تهران به دار مجازات آویخته شد

 
 

شکارچی دختران شرق تهران که به اتهام ارتکاب دو جنایت به قصاص محکوم شده بود، صبح امروز در خیابان مدنی به دار مجازات آویخته شد.

 

متهم به بالای جرثقیل هدایت شد و طناب سفیدرنگ به دور گردن وی انداخته شد.
 
در این لحظه صحبت‌هایی میان یکی از اعضای خانواده مقتولان با متهم رد و بدل شد که گویا حکایت از تقاضای بخشش از سوی متهم داشت.

 


به گزارش مهر، این تبهکار بیست‌وچهار ساله که علی نام داشت، آبان و آذر سال 84 دو دختر به نام‌های ندا و اعظم را بی‌رحمانه به قتل رساند و پنج دختر دیگر را نیز با چاقو زخمی کرد.
 
شامگاه سی‌ام آبان سال 84 پلیس پایتخت در جریان قتل دختر بیست‌ویک ساله‌ای به نام ندا قرار گرفت. وی نزدیک خانه‌شان حوالی اتوبان بابایی، با ضربات چاقو مجروح و در بیمارستان تسلیم مرگ شد. در حالی که تحقیقات برای افشای راز قتل دختر جوان ادامه داشت، عصر سی آذر سال 84 کارآگاهان پلیس از مرگ دختر دیگری با ضربات چاقو در اتوبان باقری اطلاع یافتند.
 
کارآگاهان با تحقیقات میدانی در محل، متوجه شدند دختر جوان دانشجوی بیست‌وشش ساله‌ای به نام اعظم است که پشت فرمان خودروی پرایدش با ضربه چاقو به قتل رسیده و اموالش نیز به سرقت رفته است.

 

خانواده یکی از قربانیان شکارچی دختران در شرق تهران در مراسم اعدام


 
تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که روز بیست‌وچهارم آذر سال 84 دختر جوانی در شرق تهران از سوی یک فرد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده بود. این دختر جوان که جان سالم به در برده بود، در تحقیقات به پلیس گفت: پس از خروج از محل کارم در شرق تهران، می‌خواستم به خانه بروم که ناگهان پسر جوانی از پشت سر به من حمله‌ور شد و با چاقو ضربه‌ای به کمرم زد و کیفم را دزدید.
 
در حالی که جستجو برای یافتن دزد چاقوکش ادامه داشت، اواخر سال 84 زن جوان دیگری که در شرق تهران مورد حمله مرد شکارچی قرار گرفته بود، جان سالم به در برد و با مشخصاتی که از مرد ضارب ارائه کرد، مشخص شد این پسر همان دزد تحت تعقیب است.
 
پس از مدتی بار دیگر دختر جوانی در شرق تهران با اصابت ضربات چاقو به پرتگاه مرگ نزدیک شد و با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت.
 
شکارچی دختران در هفتمین اقدام که روز شانزدهم خرداد سال 85 صورت گرفت، پس از سرقت تلفن همراه یک دختر جوان، تحت کنترل مخابرات قرار گرفت؛ چرا که قاتل سریالی با شماره یکی از دوستان آخرین طعمه‌اش تماس گرفته و قصد داشت با وی طرح دوستی بریزد.

 

پس از اجرای حکم باران شدیدی بارید  
 
با آموزش‌های پلیسی، این دختر در همان اتوبان بابایی با قاتل چاقوکش قرار ملاقات گذاشت و وقتی شکارچی پای در کمینگاه پلیس گذاشت، دستگیر شد.
 
شکارچی دختران شرق تهران در بازجویی، انگیزه‌اش را از دزدی از دختران ایجاد وحشت اعلام و عنوان کرد:‌ در سرقت‌هایش وقتی دختران می‌خواستند مقاومت کنند، با چاقو ضرباتی به آنان می‌زد و نمی‌دانسته دو نفر از آنها کشته‌ شده‌اند.
 
قاضی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه، شکارچی دختران شرق پایتخت را به اتهام جنایاتش به دو بار قصاص، پنج سال زندان و 74 ضربه شلاق و به جرم سرقت به یک سال زندان و به اتهام مجروح کردن دختر دیگر، به پرداخت دیه محکوم کرد.
 
با ارسال پرونده به دیوان‌عالی کشور و تائید حکم از سوی قضات شعبه 42 این دیوان، پرونده در اختیار اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.
 
در ادامه با استیذان حکم از سوی رئیس قوه قضاییه، مرد جنایتکار سحرگاه امروز در خیابان مدنی تهران به دار مجازات آویخته شد.

+286
رأی دهید
-25

hamidiran1 - لندن - انگلستان
نیروی انتظامی مچکرم که تهران به یکی از امن ترین شهری دنیا تبدیل شده ،،والا ما که تو لندن امنیت جونی هم نداریم
جمعه 27 بهمن 1391 - 01:04
باريك بين - تهران - ایران
یکی دیگر از شهیدان راه وطن به گمان شما حرف مفت زنهای خارج نشین به پرواز در اومد. حتما میخواین بگین که یک روز انتقام این قاتل جانی رو از کسانی که اون رو به سزای اعمالش رسوندن خواهید گرفت. واقعا برخی از شما ها چقدر نادان هستید. وقتی یک بازیکن بی اخلاق مثل علی کریمی میشه اسطوره ورزشیتون باید هم این مردک قاتل بشه شهید راه ازادی وطنتون. هههههه
جمعه 27 بهمن 1391 - 01:10
bita tehrani - ونکوور - کانادا
چقدر دردناک که آدم عزیز خودشو اینجوری از دست بده.خیلی‌ متاسفم از دیدن این همه درد و بدبختی مردم.و خیلی‌ ناراحت کننده است که چرا یک جوان بیست و چند ساله میتونه به همین راحتی‌ آدم بکشه. اعصاب آدم به هم می‌ریزه از این خبرها.چرا کسی‌ یک خبر خوب از ایران ما نمیدهد؟ هر چی‌ باشه راضی‌ هستیم،‌همش قتل،همش خشونت. آخر که یک عده با افتخار میگویند اعدام کنید،درس عبرت بشه! ۳۴ سال شد این واحد درس عبرت. پس کی جوابش میاد؟ خستگی کار به تنم موند :(
جمعه 27 بهمن 1391 - 01:13
bita tehrani - ونکوور - کانادا
چقدر دوست دارم استاد شفیعی کدکنی را که چه زیبا درد مردمش را فهمید.... طفلی به نام شادی، دیریست گمشده ست/. با چشم‌های روشنِ براق/. با گیسویی بلند به بالای آرزو/. هرکس از او نشانی دارد/. ما را کند خبر/. این هم نشان ما :. یک سو خلیج فارس سوی دگر خزر.
جمعه 27 بهمن 1391 - 01:15
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
به امید به دار کشیدن علی‌ گدا روضه خون ۵ زاری مسجد کرامت مشهد در زمان شاهنشاه فقید در میدان توپخانه تهران به جرم به گند کشیدن سرزمین ایران و مردمانش.امین.
جمعه 27 بهمن 1391 - 01:30
datis - سن دیگو - امریکا
یه اشغال از رو زمین برداشته شد، با آرزوی آرامش برای خانواده‌های قربانیان
جمعه 27 بهمن 1391 - 01:35
MARDE_IRANI30 - لیدز - انگلستان
باریک بین-تهران-ایران: اخه حرف نزنی کسی نمیگه لال هستی بعدشم تو امدی اینطرف دنیارو دیدی که نظر میدی اینجام مثل ایران هستش فقط ادم مثل تو اینجا نداره
جمعه 27 بهمن 1391 - 02:34
bita tehrani - ونکوور - کانادا
باریک بین / نه بابا شما از دانایی نترکید که رئیس پلیس تون نماز جماعت با ۶ تا حوری بهشتی میخونه و حاج آقا گلستانی نماینده ولی‌ فقیه تون میشه.ده‌‌‌ ‌نمکی و فرج کله شور که افتخارش سینما آتش زدن هست،هنرمند محبوب تون ... میگن این ساندیس باعث زوال عقل میشه،به چشم خودمون هم دیدیم این باریک بین کوردل را! خسته نباشید از ترجمه حرف مخالفان رژیم! یک دارالترجمه بزن شما،اسمش را هم بذار وقاحت!
جمعه 27 بهمن 1391 - 02:29
فردين - بروجرد - انگلستان
بایک بین باریک عقل
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:12
فردين - بروجرد - انگلستان
ساندیس خور بسیجی به دار اویخته. شد
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:14
فردين - بروجرد - انگلستان
اسم علی کریمی رو به زیان نجست نیار ، باریک عقل تو فقط اسم على روضه خونو علی چولاقو بیار
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:41
dark night - تهران - ایران
کمترین تنبیه برای این روانی‌ اعدام بود.
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:47
dark night - تهران - ایران
باریک بین-تهران-ایران خیلی‌ تعطیلی‌ بابا چیکار به علی‌ کریمی‌ داری، اگه حرف زدن بلد نیستی‌،لاقل از حرفای دیگران فیض ببر.شهید، خارج، نشین،علی‌ کریمی‌. خدا شفا بده.
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:52
naderan - یوتوبوری - سوید
جناب اقای باریک بین هر چه شما میکی درسته ولی من در سوید سالها زندگی میکنم یک بار در اخبار ندیدم یک فرد در روز و شب چینین جنایتی بکند چون در این گشور همه یک سر پناه و یک لقمه نان دارن بین سرمایه دار و گدا فرقی نیست و قانون اعدام هم ندارن تا دیگران را بترسانن وقتی کسی بنام دین و باور مردم هر روز میلیاردی دزدی میکنه بعد فرار به گشوری فرار میکنه شما انان را اجنبی میدانید پناهنده میشه چرایش را میدانی چون حقوق هر موجودی رعایت میشود. باور کن دولت و مقامات دزدی ودورغگوی میکنن از مردم چه انتظار دارید . مردم هم دیگر خسته شدن دست به هر کاری میزنن و اخرش هم همین میشود اعدام . خیلی دوست دارم با شما در تماس باشم این شماره منه اگر خواستی با من تماس بگیری ممنون میشوم 0...... ---------------- کاربر گرامی درج ایمیل و شماره تماس در بخش نظرات مقدور نمی باشد . برای ارتباط با دیگر کاربران می توانید از تبادل نظر پرنیان استفاده نمائید. با تشکر
جمعه 27 بهمن 1391 - 04:21
توفیق - سیاتل - آمریکا
باریک بین، احمق جان، این‌همه دارن قاتل و متجاوز دار میزنن، آیا ایران و تهران امن تر شده؟ این آقای جنایتکار در زمان جمهوری اسلامی شما دنیا آمده و بزرگ شده و جنایت کرده. کجاست اون ادعا‌ها که ما "انسان" میسازیم؟ شما بیا کشورهای اروپائی که هیچ کدمشون اصلا مجازات اعدام ندارن چه برسه که بخوان تو خیابون دار بزنن رو ببین که چقدر امنیت بیشتر هست. چطوره که تو ایران اسلامی شما، زیر سلطه دولت و رهبری اسلامی شما، این‌همه جنایت و آدمکشی روز روشن هست اما تو کشور‌های "کثیف" و "بی‌ عفت" و "غربی" از این خبرا نیست؟
جمعه 27 بهمن 1391 - 04:39
acemeace - کلن - آلمان
اول اعدام. بعد قصاص (خوردن ضربه چاقو و دزدیدن کیف از این دزد نابکار) سپس ٥ سال زندان و در انتها شلاق :)
جمعه 27 بهمن 1391 - 04:40
paksan - آمریکا - آمریکا
باریک بین - تهران - ایران .. همه رو اعدام کنید مشکلی نیست ولی توضیح بدید نتیجه این اعدامها چی شده ؟ من موافق این اعدام هستم ولی واقعیت اینه که این همه اعدام کوچکترین تاثیری در جامعه نداشته و هنوز هم هر روز ناامنی بیشتر می شه مثل واکسن مالاریا با آنفولانزا می مونه که هرچی لابراتورها بیشتر تولید می کنند هر سال این ویروس مقاوم تر می شه و مجبورن واکسن قوی تری بسازن و باز همین داستان ادامه داره و شده یک روش پول درآوردن واسه شرکتهای تولید دارویی که هر سال باید واسکن جدید ساخته بشه و به نظر می رسه این گونه جنایت ها هم واسه نیروی انتظامی و سیستم عریض و طویل بسیج و اطلاعات و آگاهی شده یک مرکز نون درآوری و هر روز تعدادشون بیشتر و خشن تر می شه یعنی قبلاً با موتور یا پیاده کیف یارو رو می گرفتن و می رفتن حالا سعی می کنند طرف رو بکشند و تعداد این جنایت ها هم بیشتر می شه و اصل ماجرا که بررسی منشاء این جنایات و ریشه یابی اجتماعی و تلاش برای حل مشکلات هست رو انجام نمی دن.
جمعه 27 بهمن 1391 - 04:45
perser68 - فلوریدا - امریکا
باریک بین_تهران _ایران. شما خوشحال باش و از مرگ دیگران لذت ببر،کسی‌ مزاحمت نمیشه و سرت رو با آرامش خیال روی بالشتت بگذار وقتی‌ شب‌ها می‌خوابی،که شهر در امن و امانه!و صد البته که ما دیگه حرف مفت نمی‌زنیم و میگذاریم که شما بزنی‌!جامعه لجن آخوندی بهتر از شما‌ها رو نداره!!!!!!خنده‌های چندش آورت رو بگذار روزی که اسلام خره خره تو رو هم یه روزی میجوهه و کسی‌ نیست که بدادت برسه!!!!
جمعه 27 بهمن 1391 - 04:49
paksan - آمریکا - آمریکا
در جواب اون دوستمون که گفته انگلیس خیلی ناامنه من رد نمی کنم ولی شما به بررسی مطالعات انگلیسها توجه کنید آمارها نشون می ده خیلی چیزها تغییر کرده در لندن و آنها سعی می کنند از نظر علمی مشکل رو بررسی و سعی کنند مشکلات رو کم کنند چون این موضوعات حل شدنی نیست اونم واسه شهری مثل لندن یا حتی انگلیس که روزانه میلیونها مسافر از تمام دنیا می آیند آنجا و میلیونها دانشجو از کشورهای مختلف و میلیونها مهاجر قانونی و غیر قانونی هر روز وارد انگلیس می شوند اصلاً شرایط انگلیس یا آمریکا با ایران قابل مقایسه نیست اکثر جرم جنایت ها در انگلیس توسط خارجی ها یا دورگه ها یا کسانی که مهاجرت کردن انجام می شه البته نه اینکه خود انگلیسها انجام نمی دن ولی عمده خطر از طرف سیاها و هندو پاکستانی هاس ولی تو ایران 99درصد جرایم کار خود ایرانی هاس
جمعه 27 بهمن 1391 - 04:52
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
hamidiran1 - لندن - انگلستان. بسیجی . من چقدر غلطهای املایی تو بیسواد سایبری رو بگیرم. (مچکرم) غلط است (متشکرم) درست است. کاملا معلوم است که ارتش سایبری این روزها به بد پیسی بر خورده که مشتی بیسواد را استخدام کرد که در دخمه بسیج محل بنشینند و خود را ایرانی مقیم خارج جا بزنند و از خارج بد بگویند و تعریف جمهوری نکبت بار اسلامی را بکنند. فکر میکنید با دسته کورها طرفید و کسی شما را نمی شناسد؟! همین بیسوادیتان مثل تابلو رسوایتان میکند. بعد هم ارواح باباتون تهران یکی از امن ترین شهرهای دنیا است؟ تهران از نظر امنیت در ردیف بد ترین شهرهای دنیا قرار دارد. کمتر دروغ بگو بسیجی ! غلط میکنی در لندن نشستی و میگی امنیت جونی نداری! برو تهران زندگی کن اگر راست میگی حقه باز اسلامی!
جمعه 27 بهمن 1391 - 05:23
ماني تهران - تهران - ایران
اینکه این جنایت کار میبایست تقاص کاری رو که کرده پس بده شکی درش نیست و هر کی هم مخالفه احتمالا خودش بیمار روانیه چه داخل نشین باشه چه خارج .حالا شما باریک بین جان دنبال فرصت نباش تا به کسی نوهین کنی ندید علی کریمی اخلاقش بهتر از تو یکیه چرا که تو که کسی نیستی تو مملکت دهنتو وا میکنی در مورد دیگران قضاوت میکنی کاری که اصلا بتو مربوط نیست .هر کسی که دل مردمشو شاد کنه تو هر لباسی هم باشه یه اسطوره س قاتل شدن اون ربطی به داش علی و هر انسان خیر و لوطی منشی نداره . اگه میبینی عقلت بجای قد نمیده عاقلانه سکوت کن...
جمعه 27 بهمن 1391 - 05:39
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
باریک بین - تهران - ایران/ چرا پرت و پلا میگی این مردک دست پرورده رژیم دزد و جنایتکار آخوندی است. رژیم اسلامی دو جور جنایتکار پرورش میده یکی قانونی که جزو مسئولین و مخدومین نظام هستند که هر کاری کنند موجه است ویکی هم غیر قانونی مثل این مردک که توسط رژیم برای ایجاد رعب و وحشت و سکوت در ملا عام اعدام میشوند.
جمعه 27 بهمن 1391 - 05:45
alibabatabrizi - تبريز - ايران
جیگرم حال اومد‌ها چطور زنان و مادران بیگناه رو این پست فطرت نمرد با چاقو میزد و اونهارو میکشت به چه جرمی‌ .چه خطائی از اونها سر زده بود که این بیشرف با کشتن انسان هایی بیگناه لذت می‌برد حالا همین طناب دار حقشیه.
جمعه 27 بهمن 1391 - 05:50
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
. باریک کوچولو. اسم علی کریمی رو میخوای بیاری اول دهنت رو با گلاب بشور. تو برو اخلاق رو تو حوزه علمیه به روش ... یاد بگیر. ساندیست گرم نشه از دهن بیفته
جمعه 27 بهمن 1391 - 06:36
sarbedar5 - تهران - ایران
حقوق بشری ها لاله مونی گرفته اند چی شد اعدام در ملاعام بده که!!! از چهره بازماندگان میشه فهمید چقدر از موضوع حقوق بشر نگرانند
جمعه 27 بهمن 1391 - 06:36
romano - تهران - ایران
باریک بین - تهران - ایران جلوی آینه بایست و به خودت 3 بار بگو من فاحشه قدرتم ببخشید من فحاش نیستم ولی خفه شی بد نیستا چرا کشورهای دیگه اعدام عمومی ندارن که درونشون فاحشگی رسمیه چاه نفت جوشان هم ندارن. شهید رهبر نون رسون شما که متهم اختلاس دومشم مثل متهم اولشم مثل متهم چند سال قبلشم که اسمش شهرام جزایری بود مثل برادر رفیق دوست که حبس ابد خورد بعد از 6 ماه رفت پی کارش گریخت.مشتی فاحشگی قدرت به چه نرخ اگر اعتقاد دارید اون دختری که الان به بدبختی رختخواب گرم می‌کنه باید اون دنیا برای حمایت نکردنش حساب پس بدید اگر هم اعتقاد ندارید که حداقل آزاده باشید. میشه لطف بفرمایید یک دونه از این شهیدها قبل از انقلاب نشون بنده بدید.
جمعه 27 بهمن 1391 - 06:55
saba65 - مشهد - ایران
یعنی وقتی این جنایت ها رو میکرده 16ساله بوده؟
جمعه 27 بهمن 1391 - 08:06
Tumba - استکهلم - سوئد
مثل بقیه چیزهای این مملکت. زود همه قضاوت میکنند. آیا آزمایش پزشکی‌ شد که مردک جنون نداره ، دیوانه نیست. اگه مریضه خوب مریض رو که اعدام نمیکنند. باریک بین تو کلفت بین هم نیستی‌ ، کی‌ گفت شهید راه آزادی؟ مگه ندا است این مردک ، اول بفهم
جمعه 27 بهمن 1391 - 07:57
behzadahmadi - تبریز - ایران
آیا با وجود اینهمه اعدام آنهم در ملا عام چنین جرمهایی مانند قتل وتجاوز به عنف ویا شرارت وزورگیری کاهش یافته؟ صددرصد نه بلکه شاید بیشتر هم افزایش یافته است.البته صحبت من این نیست که اعدام چنین افرادی درست است یا غلط؟بلکه از دید کلی این مجازاتها بازدارندگی خود را نشان نداده اند وروز به روز میزان بزه در جامعه افزایش یافته است.مشکل دولتمردان حکومت دینی جدای از تمام اغراض سیاسی و....این است که به جنگ معلول ها رفته اند وعلت های وقوع چنین پدیده هایی را نادیده می انگارند.علتهایی همچون فقر فرهنگی واقتصادی وسخت شدن امر ازدواج والبته تعصبات وتوهمات کور مردم.مردمی که عقلانیت را فدای احساسات خود کرده و انسانیت خود را باخته اند.آیا همچین مجرمی جز یک بیمار روانیست که معلول جامعه آفت زده ایران است؟؟؟؟؟؟؟؟وآیا نسل امروز جز در طی 34سال حکومت بانام الله بدین دردهایی دچار شده است؟؟؟؟؟؟
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:00
ايران بدون اسلام - بودابست - مجارستان
لندن که نیس اونجا ..... ترکیبى از ، إسلام آباد و بمبی و عربستان ، East Euroup ، هست ، افتضاح بابا ، این. همه زن با نقاب تو خود عربستون هم نیست
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:06
shirzan - برلین - آلمان
باریک بین - تهران - ایران (بنده خدا مثل اینکه خیلی نأشه ایی چقدر چرت و پرت میگی ) خوب مجرم باید مجازات بشه و مجرم همه جای دنیا هست مهم اینه که درانظار عمومی نباید اعدام بشه چون تاثیر عکس میزاره و قبح مرگ رو از بین می بره و خشونت رو در جامعه گسترش میده هر چند میدونم که این حرفا رو نمی فهمی تو هم یک قربانی جمهوری اسـ... هستی و خودت نمیدونی
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:13
mamoti - کرج - ایران
کسی با اجرای عدالت مخالف نیست بحث اینه که اگر اعدام فایده داره وباعث درس عبرت دیگران میشه پس باید بعد ازمدتی تعداد جرم و مجرم وبالطبع تعداد محکومین به حبس واعدام کم بشه چون مجرمین درس عبرت گرفتن!. ولی چیزی که در عمل میبینیم این شده که تعداد زندانی ها واعدامی ها چندین برابر شده که این به معنی بی فایده بودن این کاره. بعد هم این که تویک میدون وسط شهر جلو چشم بچه های کوچک یکی را اینجوری بالا کشیدن معنی درس عبرت دادن نمیده چون آدم بزرگ بدون دیدن اعدام هم میتونه درس عبرت بگیره این قسمت قضیه به نظرم درست کردن جو رعب ووحشته بالاخره الان هم مثل 34 سال گذشته نظام تو مقطع حساس کنونی گیر افتاده. بعدهم این آقا یا خانم باریک بین که یهو بحث یه فوتبالیستو میکشه وسط به نظرم بره یه دکتری چیزی خودشو نشون بده آخه چه ربطی داره علی کریمی به اعدام یه آدم مجرم؟؟. ضمنا علی کریمی اسطوره هستش به خاطر دستبند سبزش همین به موضوع این خبر هم هیچ ربطی نداره
جمعه 27 بهمن 1391 - 08:38
ZEBELKHAN - لوس آنجلس - آمریکا
باریک بین - تهران - ایران. شما اسلام چیها آخر لمپنیسم هستید. چرا رو به جلو فرار میکنی ؟! کسی منکر مجازات کردن جانیان نیست اما مسئله اینست که این قبیل جنایات را در زمان شاه نداشتیم. بوق زدن و بلند کردن زن در کنار خیابان محصول جمهوری اسلامی است! به دختران تجاوز کردن در روز روشن محصول جمهوری نکبت بار اسلامی است. کجا در رژیم سابق زنها را شکار میکردند مفلوک اسلامی؟ بعد هم علی کریمی را همه میشناسند. مشکل تو با علی کریمی چیست؟ چون از جمهوری نکبت بار اسلامی خوشش نمی آید منفور جنابعالی شد؟ شما اسلامیست ها ذره ای وجدان و شرف در وجودتان نیست! دروغ، تهمت, تخریب شخصیت، فرا فکنی، تجاوز به حقوق دیگران؛ سرکوب افکار .. نکبتی نیست که اسلام برای ایرانیان نیاورده باشد. پرونده آیین محمد پر است از جنایت و فریب. سرزمینی در تاریخ پیدا نمیکنید که اسلام پایش به آن باز شده باشد و آن سرزمین به ویرانی و نابودی کشیده نشده باشد. اسلام یعنی فلاکت به معنای واقعی کلمه! خاموش شو فریبکار اسلامی! رو آب بخندی سایبری!
جمعه 27 بهمن 1391 - 05:31
Gharibe_128 - امستردام - هلند
باریک بین تهران-. در حد و اندازه ای نیستی که بخوای راجع به کریمی اینجور صحبت کنی. خخخخخخخخخ
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:25
taraz7252 - کرج - ایران
باریک بین چیه پرتو پلا میگی‌.
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:33
esteghlalsorakh - تهران - ایران
آقای باریک بین آخه گودرز چه ربطی‌ به شقایق داره؟ مشکله مملکته ما عدمی‌ عقده‌ای مثل تو است که همیشه دنیا رو به اندازه مغز کوچیکه خودشون می‌بینن. علی‌ کریمی‌ یکی‌ از بزرگترین مردمان این سرزمین و اگه یک نفر تو تمام فوتبالیستا باشه که هم از نظر اخلاق و هم از نظر فنّی کامل باشه علی‌ کریمیه. تو خودت برای ریا هم شده تا حالا ۱۰۰ تومن به کسی‌ دادی؟ چرا حرف الکی‌ می‌زنید؟ این حرفا جز اینکه باعث بشه مردم در سلامت عقلت شک کنن ثمری نداره. من عضو این سعیت نبودم،فقط اومدم که جواب یاوه گویی تو رو بدم.
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:31
chervin - رم - ایتالیا
دوباره این مردم ریختن تو خیابان که شاهد مرگ یه آدم باشن، آیا این مردم واقعاً از زجر کشیدن و مرگ یه انسان لذت میبرن که میان بیرون تماشا اون هم کله سحر ؟؟؟؟
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:43
*Fanoos* - ایران - ایران
ولی چرا اینهمه زمان برای قتلی که محرز است؟!!!!
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:49
مانفرد - ایران - ایران
باریک بین ***کسی مخالف قصاص جنایتار نیست فقط در ملائ عام بودنشه که موجبات مخالفت رو فراهم میکنه/نمیدونم اصلن خبرداری که هر ماه دارند صدها نفر رو از محلات تهران(فقط تهران) به اسم اراذل و اوباش جمع آوری میکنند که معدل سنیشون 25 ساله یعنی 9سال کوچتر از انقلاب اسلامی.خوب پس تو این 34 سال چه کارفرهنگی کردند که هرچقدر جمع میکنند باز هم مثل سرطان تمام جامعه رو داره فرا میگیره؟بله علی کریمی برای افرادی مثل تو باید بی اخلاق باشه چون تو فقط داری نگاه میکنی و بین نگاه و درک نگاه خیلی تفاوت هست.به امید سلامتی
جمعه 27 بهمن 1391 - 09:54
asheghe-IRAN - وین - اتریش
بهتر که اعدام شد این حیون هارو که برای جون هموطنشون ارزش قائل نیستن‌و باید نابود کرد فقر یا هر دلیل دیگه برای زورگیری یا وحشی بازی توجیه نیست به امیدروزی که ایران از وجود آدمهای نامرد و پست پاک بشه
جمعه 27 بهمن 1391 - 10:02
elpaso - تهران - ایران
من نمیدونم شما جیره خورای آمریکا و اروپا چرا میاید درباره مسائل ایران نظر میدید ؟
جمعه 27 بهمن 1391 - 10:10
poriyaye_vali - دوحه - قطر
،،حقته که اعدام بشی قاتل کثافت دزد مال مردم خور،،خدایا ریشه کن، کن هر کی رو که چشم طمع به مال وجان وناموس مردم رو داره
جمعه 27 بهمن 1391 - 10:31
khyar - اوپسالا - سوئد
حقش بود اعدام بشه!
جمعه 27 بهمن 1391 - 10:32
shsal - تهران - ایران
نمی دونم چی باید بگم ، ولی لعنت به روح خمینی و دار و دسته اش که باعث تمام این قتلها و اعدامها هستند .
جمعه 27 بهمن 1391 - 10:34
esteghlalsorakh - تهران - ایران
باریک عقل اسم سرورت رو بدون وضو نیار
جمعه 27 بهمن 1391 - 10:49
ariya777 - تهران - تهران
باریک بین - تهران - ایران . .... آخه تو حرف نزنی میمیری ، این چرتو پرتا چیه میگی ، چه ربطی به علی کریمی داشت این خبر؟!!!! :)))) ....
جمعه 27 بهمن 1391 - 11:07
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
امیدوارم روزی شاهد اعدام شدن فاتل بزرگ خامنه ای جلاد هم باشم!
جمعه 27 بهمن 1391 - 11:17
harrp - وین - اتریش
بقیه عکسا رو هم تو سایتی که پائین عکسا هست ببینین !! ا به امید روزی خودم شخصاً با سیم خار دار همه آخوند هارو تک به تک دار بزنم و تمام جهان رو از شرشون راحت کنم ،، به امید مرگ خامنه‌ای فلج کثیف و جشن مهمونی
جمعه 27 بهمن 1391 - 11:43
kobalt - کرج - ایران
این برودر راست میگه تهران امنترین شهر دنیاست به شرط اینکه خانمها اصلا بیرون نرن آقایون بانک نرن وهیچ چیز قیمتی همراهشون نباشه ماشینت رو هم پارک میکنی موتورشو باز کن با خودت ببر آفتاب که غروب کرد خونه باش در خونه رم دروازه خیبر درست کن.
جمعه 27 بهمن 1391 - 11:53
سماورساز - تهران - ایران
دوستان چرا جواب این باریک_بین رو میدین .... هر چقدر هم شماها بگین مگه تو کلّه این میره امثاله این نادان بی‌ سواد تو ایران زیاد هستن .به امید روزی که تمام این نادانان و علی‌ گدا رو بالای تیر چراغ برق ببینیم که آویزون هستن
جمعه 27 بهمن 1391 - 11:40
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
shirzan - برلین - آلمان. بانو----من با این کامنت شما موافق نیستم...باریک بین..قربانی نیست !!!!!بلکه با مغز باریک!!!! گشادی جیبهایش با پول خون ملت کلیه فروش روز بروز بیشتر!!
جمعه 27 بهمن 1391 - 12:06
piki82 - تورین - ایتالیا
باریک بین - تهران - ایران. بهتر نیست بجای باریک بین اسمت رو بزاری نابینا ?? میشه بفرماید علی کریمی چه بی اخلاقی در حق تو جامعه کرده ??? علی کریمی نیکوکارترین فوتبالیست این دوره هست و یک آدم کور هم هم این چیزها رو میبینه! شما چطوری نمیبینی ?? نکنه فکر کردی اسطوره بودن به اینه که تو فوتبال لباست رو بزنی بالا و زیرش نوشته باشه یا زهرا ???? بعد هم اصلا این چه ربطی داره به این مسائل ??? ....به شقیقه چه ربطی داره ??? دریغ از یک جو عقل !
جمعه 27 بهمن 1391 - 12:51
oghab - هلسينكي - فنلاند
این اشغال .اگرپدریامادر داره اونهاهم باید اعدام بشن .. هرکس ازاین کثافت ها طرفداری میکنه.امیدوارم روزی اعضای خانواده خودش مورد تجاوز وقتل قراربگیره تا بفهمند ...
جمعه 27 بهمن 1391 - 13:21
golly47 - فرانکفورت - المان
Royan - کالیفرنیا - آمریکا - دقیقا همینطوره ! رژیم خیلی‌ پست و موزی است .
جمعه 27 بهمن 1391 - 13:59
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
تا کی باید از این خبرها بشنویم. همینطور پیش بره جمهوری اسلامی در تولید لقب برای نامیدن این قاتلان با مشکل روبرو میشه! طی این چند سال لقب های جور واجور شنیدیم از قبیل: خفاش شب،عقرب سیاه،شکارچی و....................
جمعه 27 بهمن 1391 - 16:29
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
oghab - هلسینکی - فنلاند. کسی به طور مستقیم از این اشخاص دفاع نمیکنه. من مطمئنم همه کسانی که شاید از دید شما از این شخص دفاع میکنن منظورشان ریشه یابی این اتفاقاست، در یک جمله کوتاه میتوان گفت "جامعه بد، اقتصاد بد، فرهنگ بد، آدم بد میسازه" اینها اکثرش برمیگرده به وضع بد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی که رژیم فاسد و نالایق ج اِ تو مملکت پیاده کرده، اخیرا هم میگن باید جمعیت از اینی که هست بیشتر بشه!!!!!!!!!!! حالا شما خودت قضاوت کن....
جمعه 27 بهمن 1391 - 17:32
chervin - رم - ایتالیا
من یه چیز را توجه کردم و اون اینه که همیشه وقتی‌ کسی‌ را اعدام میکنند مستقیم از زندان میارن و دمپای پاشون بود ولی‌ این یکی‌ با لباس معمولی‌ و کفش اسپرت. تا حالا ندیده بودم
جمعه 27 بهمن 1391 - 19:23
nader46 - لندن - انگلیس
حالا خوب متوجه شدید بدخواهان داش علی‌ جون کریمی‌ چه کسانی‌ هستن،،یک مشت بسیجی‌ ساندیسی کمبود دار،،آخه نامیزون و مزدور اسلامی انقدر از علی‌ جون کینه داشته باش که زیر فشار عقده خفه بشی‌ و مثال همکیشان خود ...بگیری. در ضمن با اعدام,,اینجور نا انسان‌ها زود راحت میشن،،اگر اینهارو به بیگاری بکشن و هر چنسالی هم خبر برسه که مثلا خفاش شب بعد از چن سال کار و بیگاری در اعماق معدن‌ها و یا در گوشه سلول نمناک,کوچک و بدون زیر انداز و با یک پتو سقط شده!!،عبرتش بیشتر از این است که جوان بگه میرم سرقت مسلحانه مرگ یه بار شیون هم یه بار ،یا میبرم و می‌خورم یا می‌میرم راحت میشم! به جای اعدام و یک مرگ سریع و بدون درس عبرت ،اینهارو ببندین به راه سازی, پل سازی, کوهکنی, کارهای خطرناک و طاقت فرسا که روزی هزاربار آرزوی مرگ کنن،،دوتا جوان بیکار با هم نقشه میکشن و میگن ،،بزن بریم واسه خلاف سنگین یا رومی روم یا زنگییه زنگ!!!
جمعه 27 بهمن 1391 - 19:14
oghab - هلسينكي - فنلاند
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران. تمام این مشکلات صدهاباردرکشورهایی مثل هند و. بیشتراست .ولی قتل وجنایت به حدایران نیست .به عقیده بنده .ملت ایران مردمانی بی وجود ترسو وتن پرور هستند .وچون مورد تجاوزاخوند قرارگرفتند .جرات مبارزه باتجاوزکارراندارند به همین دلیل هموطن بدبخت وضعیف خودشو تجاوز ومیکشه .. اینها حتی درخارج ازایران هم فقط سعی در دو دره کردن هموطن خودشوداره .وبیگانه پرستی درد فاجعه .. فقط بمب اتم برای صاف کردن این ملت خوبه .
جمعه 27 بهمن 1391 - 20:17
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
elpaso - تهران - ایران/ بدبختی ات اینکه که هیچی نمیدونی و بدبختی ایران هم از ندونستن ها شما سرچمشه میگیره.
جمعه 27 بهمن 1391 - 21:37
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
چه جوان، چه بلند بالا و چه رشید و چه موج اظطرابی توی چشمهای گریزان و ناباور او که شاید خیره به روزی است در ذهن او که با یک اسباب بازی روی گلها و طرح قالی بازی میکند، یک روزی که در مدرسه با همکلاسیهای اش است، روزی که پدر شاید معتادش از بیرون برایش شیرینی آورد، روزی که پدر دیگر به خانه بر نگشت، مادری که مریض و بیجان و بدون دارو درمان گوشه ای از خانۀ تاریک در انتظار مرگ، لحظه ای که دستهایش تیغ چاقو را به کمر دختران بی گناه فرو کرد .... حلقۀ دار دور گردنش تنگ میشود و .... ما، من و تو هم با او میمیریم
جمعه 27 بهمن 1391 - 23:58
saljog - سوئد - سوئد
... اشتباهی‌ به این دنیا آماده بود و به عدم برگشت داده شد.
شنبه 28 بهمن 1391 - 00:04
30fpn - دوحه - قطر
حقش بود
شنبه 28 بهمن 1391 - 10:32
shahab46 - هانوفر - المان
زائیده سیستم کثافت اسلامی
شنبه 28 بهمن 1391 - 11:36
Farda dir ast - آلمان - آلمان
باریک بین-اگه دچار مازوخیسم هستى پس سور و ساتت ردیف شد از بس که کامنتهاى رنگارنگ دریافت کردى.اگه هم که دچار نیستى که این معادله رو حل کن که گودزیلا چه ربطى داره به شکیلا؟ توى این هاگیر. واگیر على کریمى رو رفتى از کجا پیدا کردى بعد چه جورى وصلش کردى به این موضوع؟ در ضمن اونهایی که میگن زمان شاه نبود اشتباه میکنند. در محله ما مردى زندگى میکرد که زنش خیلی خوشگل بودیکبار چند نفر اومدند زورکى زنه رو سوار تاکسى کردن و با خودشون بردند.اون موقع به خاطر صغر سن دو زاریمون نیافتاد.(برعکس بچه هاى امروز)بعدها از طریق یکی از مغازه دارها متوجه شدم که اونها مزاحمش میشدند و زن بهشون راه نمیداده . بعد اونروز میدزدنش و با خودشون میبرند و....یک هفته بعد زن بینوا رو برگردوندند. .بعد از مدتى مرد بدبخت از فرط شرمسارى اسباب کشى میکنه و از محله میره.
شنبه 28 بهمن 1391 - 18:08
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
oghab - هلسینکی - فنلاند. یکم تند رفتی. نباید حساب اقلیت مردمی را که خودشون رو فروختن به رژیمِ دزد و فاسد ج اِ پای کل مردم ایران نوشت، اینو باهات موافقم که میگی مردم ترسو شدن(وقتی فکرو حواس خانواده ها رو درگیر گرانی تمام کالاها و. و... میکنن دیگه چیزی باقی نمیمونه) اما شما باید خودت در ایران میبودی تا از نزدیک وضع اسف بار جامعه ایران و مردمش رو ببینی که چطور رژیم با تمام ترفندهای مبتدی و سیاست خفقان با مردم برخورد میکنه(بیش از 30ساله کوچکترین روزنه ای از دنیا رو برای مردم باز نگذاشته ودروغ و سانسور پشت سر هم) و تا حدی باید حق بدی که وضع مردم اینطوریه چراکه رژیم اعم از بسیجی و سپاهیو هر ننه بابا قمری تا مردم میان آب بخورن پیداشون میشه و انگار پدر کشتگی باهاشون دارن. شما چون تو ایران نیستی با چشم خود، و با وجود خود این چیزهارو تجربه نمیکنی. مملکت ما به شدت خر تو خره و میان زمین و هوا معلقه، فکرشو بکن الان که جنگی در کار نیست اینچنین اوضاعی تو ایران و بین مردمه، اگه خدای ناکرده با این "مسئولین خوددرگیر"، کسانی بخوان به ایران حمله کنن اونوقت چی میشه.
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 12:43
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.