دومین «همه‌کاره‌ اختلاس سه هزار میلیاردی» هم از کشور گریخت

خودنویس :ناصر سراج، قاضی پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی با بیان اینکه این فساد یک کار باندی بوده است گفت مهرگان خسروی همه‌کاره‌ی این باند بوده که وی نیز از کشور گریخته است.

به گزارش خبرگزاری فارس ناصر سراج در تشریح این اختلاس گفت: باید گفت تقریبا مهرگان خسروی نیز همه کاره‌ی این باند بوده است و از گردانندگان این باند برای انجام اعمال شوم‌شان بوده است.

قاضی پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگشتن مهرگان نیز گفت: اقدامات لازم انجام شده است تا این فرد نیز بازگردد.

گفتنی است مهرگان خسروی برادر مه‌آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد سه هزار میلیاردی تومانی است که به برزیل گریخته است.

پیشتر نیز محمودرضا خاوری، رییس بانک ملی «با هماهنگی مسوولان ایران» از کشور گریخته بود و اخیرا اینترپل او را تحت تعقیب قرار داده است.

در سیزدهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی در ایران، قاضی پرونده اعلام کرد که یکی از معاونان وزارت اطلاعات از خروج محمودرضا خاوری مطلع بوده است

گفتنی است ختلاس سه هزار میلیارد تومانی توسط ال سی‌های جعلی بانک صادرات در زمان تصدی محمد جهرمی، دبیراجرایی پیشین شورای نگهبان صورت گرفت و به همین دلیل وی در اویل مهر ماه ۱۳۹۰ از ریاست بانک صادرات برکنار شد.

+106
رأی دهید
-29

Royan - کالیفرنیا - آمریکا
پسری را که برای 70 هزارتومان باج گیری کرده بود سریع اعدام کردنند ولی این یکی را آنقدر شل گرفتند که به راحتی از کشور خارج بشه , حتی ممنوع الخروج هم نشده بود به این میگویند عدل اسلامی.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 01:34
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
کار خود نظام هست در فراری دادن اینها چون رهبر گفت کشش ندهید چون به من هم می‌رسد.چون این فرد در دادگاه‌های نمایشی که اگر محاکمه شوم همه سران نظام را که دست داشته‌اند را لؤ می‌دهم.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 02:04
آووكادو - تهران - ایران
الان با ویزای سرمایه گذاری ، خودش و زاد و رودش میرن امریکا و اونجا هم به شغل شریف جاسوسی در لباس پناهنده نمایی، شروع به کار میکنه برای جمهوری اسلامی !
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 02:37
garmsari - یورک - بریتانیا
ایران بهشت دزدان و کلاهبردارها به رهبرى خامنه اى.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 02:06
حاج آقا عند المومنین - ‌قم - ایران
آورین ، آورین ، دیگه چیزی به پایان سال نمونده ، یه صلوات بلند بفرستید، ابله ، سال جهاد اقتصادی ، بی‌چاره مردم ایران تا کی‌ باید تاوان این مردک خرفت رو بدن.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 02:13
naderan - یوتوبوری - سوید
خامنه ای چلقوز پسرت سردسته این دزدهاست فکر میکنی مردم نمیدانن روزی که دنیا منتظر بود. رسید دیگر راه فراری برای شما و خانواده نماند بیبن مردم چه عاشورا درست میکنن که هزار سال دیگر فراموش نشود دزدها و دورغگوها دین اسلام که محمد با نابودی خانواده خود زنده کرد شما بعد از هزار و اندی سال نابود گردید تنها چیزی را باور ندارن دین محمدی هست
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 03:35
delijaan - لندن - بریتانیا
فقط همین سه میلیارددلاردزدی شده؟
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 03:25
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
Royan-کالیفرنیا--aمریکا،،دوست عزیز قربون شکل ماهت برم،،اگه اینکارو نمی‌کردند که .. کاریهای خودشون در میومد،،پس چه بهتر که رفت تا دزدیهای مسئولین روی نشه،،شما هم دوست عزیز مگه این جملهٔ کش نده رو نشنیدین؟ دشمن خوشحال میشه،،گور پدرتون،،خر خودتونین،،به همین راحتی‌ از کشور گریخت؟میگم اگه واقعاً جهنّمی وجود داشته باشه اینا هیزم‌های اصلی اون آتیش هستند..آرزو می‌کنم خون بالا بیارین، از گلوتون نره پایین.،پفیوز ها.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 04:08
smart292 - ونکوور - کانادا
تازه نگفتند که پولهائی که مجتبی پسر خامنه‌ای به مبلغ ۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون دلار از حساب نفت برداشت کرده بود چه شده است؟همه هم به حرف دزد بزرگ خامنه‌ای گوش میکنند که گفته بخاطر مصالح نظام ‌چیزی نگویید یعنی اگر کسی حرف بزند ،مچ مجتبی هم باز میشود همچنین مچ خود خامنه‌ای هم باز میشود بخاطر ۲ میلیارد دلاری که برداشته است ،و هم بخاطر آن ۳۶ میلیاردی است که در حسابهای بانک‌های خارجی دارد. نابود باد اسلام ،نابود باد آخوند پس همه دزد‌ها وحدت کلمه را حفظ می‌کنند.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 04:28
kobalt - کرج - ایران
گریخته شد.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 05:18
mamaly_amir - بندرعباس - ایران
اینور حضرت علی . اینور امام زمان هستش . ما تا زمانیکه برده مذهب هستیم این بزرگواران عمامه بسر این کشور بی صاحب را چپاول میکنن . البته خیلی جالب تر . مردم ارباب این کشورند ( بدون شرح )
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 05:58
paksan - آمریکا - آمریکا
آخه اینا اختلاسهایی که کردند نصفش رو دولتی ها و حکومتی ها رشوه گرفتند و پای خیلی ها گیره و سپاه و زیر مجموعه آقا فاسدترین بخش کشور هستند که همه کار می کنند
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 06:32
asal55290 - مشهد - ایران
همش فورمالیته است باید فرار میکرد....
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 06:37
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مرگتان با د که آن ۲ جوان خام را که گناهشان ناشی‌ از حکومت کثافت شما بود را اعدام صد البته با تعدادی سادیست تماشاگر و کله گنده‌ها خودتان و نوکرانتان در امان!! در آنجا صحبت ۷۰۰۰۰ تومان بود و با اینکه قربانی گفت به هیچ وجه مایل به اعدام نیست!! خیلی‌ کثافت هستید!!
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 08:39
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
اینها رو عمداً اجازه میدن که خارج بشن تا گندش درنیاد! چون اگه قضیه "کش" داده بشه پای همه مقامات رژیم میاد وسط، حتی "ولی‌ وقیح"! قضیه لاریجانی کوچکترین نمونه بود که توسط احمقی نژاد رو شد!
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 09:28
سماورساز - تهران - ایران
اینا همش فیلمشونه ..اگر بخوان کسی‌ از مملکت خارج نشه عمرا بتونه خارج بشه ..دست همشون تو یه کاسه هست .بعد علی‌ گدای الدنگ میاد میگه دیگه کشش ندین ..من نمیدونم در این موارد چرا ساندیس خورای مزدور نمیاند کامنت بزارن ..چون به صلاحشون نیست ..چون رهبر بی‌ ناموسشون سردستهٔ دزداست .لعنت به روحه کثیفت خمینی
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 10:16
tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
آقای رویان کالیفرنیا شول نگرفتن که بهش گفتن که بره ،وگر نه چطور ممکنه که یک روز قبل از این که همه چی‌ فاش بشه ،،اینا فرار کردن،،الانم که میگن با زنش تو برزیل شرکت زدن و با خیال راحت دارن با پول ایران حال می‌کنن،،با اون اسلامتون و انقلاب اسـ...،،،
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 10:18
فراوانی - قطر - قطر
آورین آورین لطفا کشش ندید پاره میشود ودژمنان خوشحال میشوند
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 11:02
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
از مرز خامنه‌ای خارج شده . یک سری مرزهای در ایران وجود دارد که با آب دهان آقا تبرک پیدا کرده‌اند . از این مرز یاران آقا می‌‌توانند خارج شوند .با مهجزه امام زمانی‌ ناا مهرهی هستند. حالا هی‌ کفّار گویند دولت مبین اسلام معجزه ندارد. این بسیجی‌ها زیر پتو ۷۰ میلیون ملت هم می‌‌دانند چه خبر است ،ولی‌ نه‌‌ می‌‌توانند مجرم ۷۰۰ را پیدا کنند؟ فکر می‌‌کنید که این مجرم همین جوری راست راست توی خیابان می‌‌گردد . حتما دست معجزه آقا در میان است
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 10:38
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
عجب زبون نفهم هستید شما ها دیگه، مگه رهبر نگفت در این مورد خفه بشوید و حرف نزنید. خوب مملکت مال خودشونه، صاحب اختیار هستند. هر کاری که دوست دارند میکنند. اصلا به شما چه مربوط که این میره اون میاد. واقعا عجب نمک نشناسی هستید. آقا دستور داده به هر ایران ۷۰،۰۰۰ هزار تومن عیدی بدهند. ۷۰۰۰۰ تومان ضرب در ۷۵ میلیون می‌شه ۵۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومن، خوب این که از ۳ میلیارد دلار که بیشتر، می‌بینید که چه رهبر فدا کاری دارید. حالا بروید و با کاغذ رنگی‌‌ها که به اسم اسکناس به شما میدهند حال کنید. بی‌خودی هم توطئه چینی‌ نکنید. در ضمن بی‌خودی حرص نزنید، پول پوله دیگه. چه فرقی‌ می‌کنه ۱۰۰۰ تومان باشه یا ۱۰۰۰ دلار باشه. سهم امام و ۱۴ معصوم، ذکات و خمس این ۷۰۰۰۰ تومان میشود ۱۲۰۰۰۰ تومان، برای اینکه عیدی که گرفتید حلال بشه این مبلغ به حساب رهبر عزیزمان بریزید. تا بازم ۳۰۰۰ میلیارد جمع بشه تا بازم بشه اون را بالا کشید.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 11:05
بی خیال - کرمان - ایران
الان عضو سپاه قدس شده رفته برزیل!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 12:50
mreshe - دهدشت - ایران
‏‎ ‎حتمأ اونم مثل بقیه دزدامیره امریکا یاانگلیس
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 13:26
طاطا - تهران - ایران
بی پدرمادرها کی شرتون از سرما کم میشه برای هفت پشت خوردید و دزدیدید بسه دیگه دست از سرمون بردارین. مریضها با کمبود و گرانی دارو دارن با مرگ دست و پنجه نرم میکنن ولی شما ها با پول این مردم ...... هیچوقت دعا نمیکردم که بچه هاتون تقاص پس بدن ولی امروز امیدوارم تا تک تک فرزندان و نواده های شما روی کره خاکی زندگی میکنن درحال نکبت و بدبختی و مریضی و بیچارگی باشند . امیدوارم هیچکدوم از شماها با مرگ راحت از دنیا نروید. خیلی پست و کثیف هستید.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 14:27
بت شکن - مونترال - کانادا
اشما پست فطرتان فقط انسان نما بلدید بیگناهانی همچون نسرین ستوده و دختر بچه‌هایش را در غل و زنجیر نگهدارید!!!
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 16:34
saraabasi - سائو پائولو - برزیل
سلام دوستان ،من برزیل زندگی‌ می‌کنم،این آقای خسروی حدود ۲ سال پیش یه شرکت نفتی‌ اینجا تاسیس کرده به اسم آقای محمد جواد ساجدی،تمام این پولا هم تو حساب این آقا است.
جمعه 27 بهمن 1391 - 01:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.