ادامه افشاگری های سایت بازتاب: کلاه نهصد میلیارد تومانی دلال نفتی بر سر بیت المال

در حالی که تا کنون گزارش های متعددی در «بازتاب» درباره موضوع دلالان نفتی و رانت های آنان منتشر شده است، خبرنگار «بازتاب» جزئیات زیان نهصد میلیارد تومانی را که یک دلال نفتی به خزانه دولت وارد کرده است، منتشر می کند.


به گزارش «بازتاب»، این دلال نفتی که نام واقعی وی بابک مرتضی زنجانی است و مشهور به بابک زنجانی می باشد، در یک معامله با وزارت نفت، حدود سیصد میلیون دلار زیان وارد کرده است.


بنابراطلاعات رسیده، بابک زنجانی ، محموله نفتی را به ارزش بالغ بر دو میلیارد دلار شامل 12 کشتی نفت کش از وزارت نفت تحویل گرفته و در ازای آن ال سی یا ضمانتامه بانکی را تحویل داده است.


زنجانی که مطابق با قراردادی که با وزارت نفت منعقد کرده بود، قرار بوده است این محموله نفت را به قیمت 106 دلار -کمی پایین تر از قیمت روز نفت جهان که بیش از 110 دلار بوده است - به فروش برساند و بلافاصله مبلغ فروش را به خزانه بازگرداند.

بابک زنجانی؛ شریک دزد و رفیق قافله  


پاسپورت دانمارکی شما را به یاد چه شخصی می اندازد؟


با این وجود، گفته می شود پس از فروش نفت توسط زنجانی، مدتها از زمان پرداخت پول سپری شده، اما وی اقدام به بازپرداخت پول نمی کند.


مسئولان وزارت نفت در پی وصول کردن ال سی یا ضمانتنامه بانکی وی بوده اند که متوجه می شوند بانک صادرکننده این سند نیز بانکی واقع در جزایر مالزی بوده و این بانک هم مدتی قبل توسط بابک زنجانی به قیمت هشت میلیون دلار خریداری شده و به هیچ وجه قادر به پرداخت سند مذکور که صدها برابر ارزش خود بانک است، نمی باشد.


در این شرایط، بابک زنجانی به مسئولان وزارت نفت پیغام می دهد که از پیگیری موضوع صرف نظر کنند و وی اقدام به تسویه خواهد کرد، اما عنوان می کند نفتی را که چندین هفته قبل و در شرایطی که قیمت نفت ایران بالاتر از 110 دلار بوده است، فقط 90 دلار به فروش رسانده، و به عبارت دیگر، حدود 300 میلیون دلار یا 16درصد ارزش کل محموله را علاوه بر سود هنگفتی که بابت این دلالی به جیب زده است، به ایران بازنخواهد گرداند.

این مبلغ با احتساب قیمت دلار سه هزار تومانی معادل نهصد میلیارد تومان و با محاسبه دلار 4000 تومانی 1میلیاردو دویست میلیون تومان می باشد.
 

تصاویر دیگری از بابک زنجانی  از وبلاگ دل نوشته ها

منبع : https://delneweshteha.wordpress.com/2013/02/07/babak-zanjani/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+203
رأی دهید
-22

bita tehrani - ونکوور - کانادا
انوقت این ساندیس خور ۷ تومنی به ما میگن وطن فروش!
جمعه 20 بهمن 1391 - 00:15
sting68 - گنبد - ایران
شیطان پرست های وطن فروش چپاولگر مهرورز عدالت محور !!!
جمعه 20 بهمن 1391 - 00:22
daniall - نانت - فرانسه
مثل کفتار افتادند به جون این مملکت .مصونییت اینها عبای ملاهاست پس حق دارند با اسلحه بریزند تو خیابون و از اخوندها حمایت کنند.
جمعه 20 بهمن 1391 - 01:31
ramtin.p - دورتموند - المان
مشت نمونه خروار هست...حالا ما هم برا ساعتی‌ ۹ یورو باید جون بدیم
جمعه 20 بهمن 1391 - 02:35
ari jojeh - تهران - ایران
مدیران سایت، رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومن صحیح می‌باشد !!!!!!!!
جمعه 20 بهمن 1391 - 01:52
Pesar iran - بریزبن - استرالیا
دقیقا اون فیلم که مموتى با ایرانیان مثلا وطن پرست خارج از کشور تو ایران داشت رو یادمه که این مردک دزد و قاتل و دستمال به دست حکومت مثل خر عربده میکشید که تو اروپا ما از نظام دفاع میکنیم.هیچ موقع یادم نمیره و دقیقا همون روز هم میدونستم که این باید از عوامل رژیم باشه. پس دلیل عرعر هاى اون روزش کاملا معلوم شد. لعنت به همه جیره خوارها و عوامل رژیم. راستى کسى میدونه این ساندیسى هاى سایبرى " مرید-شهادت-برادر-دانیال نبى-مسیح پسر مریم " و بقیه کجا هستند؟
جمعه 20 بهمن 1391 - 01:54
ari jojeh - تهران - ایران
sting68 - گنبد - ایران. مزدور سایبری، بهت ساعتی‌ ۷هزار تومن میدن تا مردم را سر کار بذاری و خودشان هواپیما هواپیما پول از ایران خارج میکنند و آخر کار می‌پرند بالای هواپیماشون و میزند به چاک و تو رو میدن دم ساطور ملت. هاهاهاها.
جمعه 20 بهمن 1391 - 01:56
potatis - مالمو - سوئد
sting68 - گنبد - ایران-ورود آهسته و پیوسته ی شما رو به واقعیت تبریک میگم! فقط جهت یاد آوری بگم که رییس دولت عدالت محور مهر ورز که در طی هشت سال درآمد نفتی بیش از کل تاریخ نفت فروشی ایران داشته، و طی همین هشت سال سطح زندگی مردم ۳ برابر کاهش داشته (نسبت درآمد به تورم ) مورد تایید سد علی گدا (نظر من به آقای احمدی نژاد نزدیکتر است ) بوده تا حدی که به دستور این آدم بیش از ۳۵۰ نفر در جریان نا رضایتی های بعد از انتخابات به قتل رسیدند تا کودتا بر علیه مردم با حمایت ۱۰۰ درصدی علی گدا شکل بگیره.
جمعه 20 بهمن 1391 - 02:05
م تهرانی - دورتموند - آلمان
من این آقای حسن میر کاظمی رو خوب میشناسم که به حسن رعیت هم معروفه مسجد الهادی میدان ملت خیابان استاد حسن بنا متولد 1350 پولش از پارو بالا میره مرتیکه دزده بچه گدا الان هم کارخانه دنیای فلز تو اتوبان کرج رو صاحب شده البته این اطلاعات برای قدیمه
جمعه 20 بهمن 1391 - 03:07
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
sting68 - گنبد - ایران. آره بگو! دیگه چی داری بگی مزدور نوکر رژیم؟! ببین رژیم ملاتاریا چه بلای بر سر ایران آورده. هر گوشه ای را که نگاه میکنی فساد و چپاول و غارت و دزدی توسط منادیان اخلاق و بهشت! اینها مغز امثال شما را با لیف و صابون شسته اند و درونش را فرد اعلای اسلامی پر کرده اند باشد که رستگار شوید! باید ریشه اسلام را زد تا دنیا روی آرامش و سعادت به خود ببیند.
جمعه 20 بهمن 1391 - 02:51
Mazani Tiger - کوالالامپور - مالزی
قیافش که به ایرانیها نمی‌خوره، به پان ترکها هم نمی‌خوره!!!، آهان یافتم همین مورد دوم که گفتم +ولایت فقیه+ کمونیست= بابک زنجانی!
جمعه 20 بهمن 1391 - 04:24
mamaly_amir - بندرعباس - ایران
ما خلایقی هستیم که لیاقت نداریم
جمعه 20 بهمن 1391 - 05:07
jirjir - لاس وگاس - امریکا
ای خدا قسمت کن این یارو رو یک جایی ببینم حق این مردم رو کف دستش میزارم یعنی میشه
جمعه 20 بهمن 1391 - 05:44
kabootar - لاهور - پاکستان
علی دایی هم که سرش تو این لابی هاست عجبا!!!!
جمعه 20 بهمن 1391 - 07:04
kobalt - کرج - ایران
اینم از حکومت مستضعفین مبارکتون باشه برودرا .کجائید که کامنت ساعتی7تومن رج بزنید.
جمعه 20 بهمن 1391 - 07:09
amooojoghdeshakhdar - ونیز - ایتالیا
به نظر من بعد از هر افشاگری باید پرسید آقای افشاگر چی شد که تصمیم گرفتی افشاگری کنی؟؟؟؟؟؟؟چطور به این نتیجه رسیدی ؟.....همه شون تهشون باد میده
جمعه 20 بهمن 1391 - 07:55
massoudoslo - اسلو - نروژ
ملت ایران چه بدهکاری ایی به کسانی مثل بابک زنجانی دارند !!!؟ ان حیوان وقتی میگفت کشش ندید منظورش این بود که معلوم نشود چه کسانی دست بر حقوق ملی و شرافت مردم نهاده اند و چگونه! اشغال های ۲ زاری سوار جت و هواپیما میشوند و شرف این ملت دربدر را قاچاق میکنند! کل شعار مرگ بر اسرائیل و این جنگ و کشمکش ها همه سرپوشی است برای دزدی های بزرگ در جمهور اسلامی! پسر خود این حیوان (مجتبی خامنه ای) کسی بدتر از زنجانی است! جمهوری اسلامی مظهر خیانت و فساد در تاریخ ایران خاهد ماند!
جمعه 20 بهمن 1391 - 07:22
میکایل - مالمو - سوئد
حالا آن بدبخت هائیکه در وزارت اطلاعات،و آن بدبخت هائیکه از این بیشرفها،نگهداری میکنند،تیکه استخوانی هم به آنها میدهند،بخوانند،مثل این بیناموس‌ها زیادند،به نامه اسلام با ته ریشی خود را امینه اسلام نشان میدان.
جمعه 20 بهمن 1391 - 08:21
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
sting68 - گنبد - ایران حالا چرا ناراحت می‌‌شوی و بد و بیرا می‌‌گوهید . خوب اینها همه بردارن بسیج شما شما می‌‌باشند . اخلاق این‌ها شخصا توسط آقا تهید شده . یا اینکه ناراحت هستی‌، چرا که پی‌ برده‌اید عجب کلاهی سری شما رفته. بردار بزرگ بسیج دلار نفتی‌ می‌‌دزد و شما ۲ گونی برنج کمکی‌ زلزلزدها را در مساجد می‌‌دزدید. تازه کجا را دیده‌اید. سری به حساب آقا بزنید .در بانکهای سنگاپور. یا این که فاک و فامیل آقا که در حوم لوس آانجلس کاخ‌های ۵۰ میلیون دلار می‌‌خرند تا یک شبه گرین کارت بگیرند. حالا هی‌ بپر سر پشت بام ملت و بشقاب ماواره با چکش خراب کن. تا در مسجد ۲ گونی برنج دست مزد گیری
جمعه 20 بهمن 1391 - 08:23
jiddu_krishnamurti - هامبورگ - آلمان
امثال این مزدورها با پول خون مردم بدبخت آمدند خارج کشور اینجا همه جور کثافت کاری می کنند و در این سایتها هم زر زر می کنند.
جمعه 20 بهمن 1391 - 10:57
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
سیستم ایران سیستم کاملا مافیایى است. آن هم از نوع مافیاى روسى. سرمایه داران کلانى که اصلا معلوم نیست از کجا آمده اند و چگونه انقدر بیش از حد سرمایه جمع کرده اند. و کسانى هم مثل على دایى که با پول کلانى که از بازى در بوندس لیگا آلمان درآورد، براى تکثیر سرمایه خود در ایران مجبور به همکارى با این اشخاص کلیدى باید میشد و کماکان هست. اگه باهاشون همبازى نباشى خیلى راحت پدرتون رو در میارن. یعنى یهو تا به خودت بیاى میبینى که تا خرخره تو لجن گیر کردى. نه راه پیش دارى نه راه پس.
جمعه 20 بهمن 1391 - 11:16
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
پاسپورتش شبیه این پناهنده هاست که قبلا سوشیال میگرفتن؟ دوستانی که اطلاعات در این مورد دارند یه توضیحی بدهند/
جمعه 20 بهمن 1391 - 11:19
jiddu_krishnamurti - هامبورگ - آلمان
آدم وقتی این عکسها را نگاه می کند به این فکر می کند که این سیستم چه دزدانی دارد که حتی اسم آنها و قیافه آنها برای آدم تازگی دارد .34 سال تمام این زالوها به پیکر ایران چسبیده اند و خون مردم را می مکند .
جمعه 20 بهمن 1391 - 11:42
pull.over - دوحه - قطر
ای بابا...ما ملت اگه بشنویم چند استان ایران رو هم فروختند،بخاری ازمون بلند نمیشه! امیدی به ما نیست.تنها نقش ما اینه که تماشاگر این مسائل باشیم و هر روز توی سایتها نظر بدیم و به خیال خودمون انقلاب اینترنتی راه بیندازیم! چیزی که اونا میخوان هم همینه! آنها که واقعا دلشان میسوخت و مرد عمل بودند حالا یا زیر خاکند! یا پشت میله های زندان!!
جمعه 20 بهمن 1391 - 12:12
spidar - کرمان - ایران
بخورید لباسها بخورید. چکار دارید از کجا می رسد و حق کیست و چه کسی در شماست
جمعه 20 بهمن 1391 - 14:21
ali1111 - تهران - ایران
معلومه ماشین‌های پورشه و مازاراتی و منزل ویلایی میلیاردی مال چه کسانی‌ هست؟!! بعد افتخارش را یک عده‌ که ندارند میکنند!!
جمعه 20 بهمن 1391 - 16:43
shivaa - تهران - ایران
به به ...جناب علی دایی هم که رابطه خوبی با این اشغال مزدور دارند!بله دیگه...بالاخره باید پول دربیاره این اقای دایی...! شنیده بودم حسابی دستش با دزدها توی یک کاسه است اما این دیگه....
جمعه 20 بهمن 1391 - 18:12
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
ما دزدان خنــــدانیـــم. -------------------------. آخوندهای خندانیم. ما دزدان ایرانیم. ما کشور ایران را. ارث پدر می دانیم. ما باید دانا باشیم. مکار و بینا باشیم. در دزدی از بیت المال. باید توانا باشیم. آباد باشی لبنان. آزاد باشی غزه. ازبهر حفظ ملا. ویران بمانی ایران.
جمعه 20 بهمن 1391 - 18:45
اواره وطن - نیکوزیا - قبرس
Pesar iran - بریزبن - استرالیا جایی نرفتن ! ساندیس خورا همین جا میپلکند فقط چون خیلی منفور شدند و بد جور مورد اهانت قرار میگیرند هر چند وقت نام های کاربریشونو عوض میکنند و با نام های کاربری مختلف میان تو ولی از طرز کامنتا شون و حرفاشون خیلی زود شناسایی میشند
جمعه 20 بهمن 1391 - 20:31
omidmoradi - تهران - ایران
واقعا با دیدن این عکسها متاسف و عصبی شدم. اینها فقط مشتی هستند نمونه از خروار. فقط یه توضیح کوچولو بدم که امیدوارم باعث سوءتفاهم نشه و دوستان فکر نکنند از این جانی ها حمایت می کنم اون هم اینه که این مرتیکه زنجانی جنایتکار مالک باشگاه فوتبال راه آهنه و علی دایی هم سرمربی باشگاه راه آهنه و ارتباط تجاری و دزدانه با هم ندارن همین. وگرنه کثیف تر از این ها خودشونن و اربابهاشون و در این شکی نیست
جمعه 20 بهمن 1391 - 22:29
smart292 - ونکوور - کانادا
اینها همان بچه پاسدارها و آقازده‌ها هستند .که آمدند،مملکت ایران را چپاول کنند،نابود باد اسلام و آخوند دزد و این بچه آقازاده هم خیلی‌ زود ،به عدالت مردم شریف ایران گرفتار خواهد شد.
شنبه 21 بهمن 1391 - 06:20
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
این یکی‌ هم همین روز‌ها میره پهلوی برادر بسیجی‌ خاوری توی کانادا و از حقوق مستضعفین دفاع و به جان رهبر فرزانه دعا می‌کنه. حامیان این حکومت یا هالو هستند و یا دزد سر گردنه. راستی‌ از ساندیس خور‌های سایت کسی‌ خبر داره که کجا قراره دوباره انگشتان دست یک ایرانی‌ گرسنه آفتابه دزد رو قطع کنند؟!! ننگتان باد
شنبه 21 بهمن 1391 - 10:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.