انگشتان یک دست سارقی در شیراز در ملا عام قطع شد

انگشتان یک دست سارقی در شیراز در ملا عام قطع شد

ایسنا : حکم قطع انگشتان یکی از دستان سارقی که در محاکم شیراز به مجازات حد قطع ید محکوم شده بود امروز در ملا عام اجرا شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، این متهم که در سابقه کیفری خود دارای اتهامات زیادی از جمله سرقت، رابطه نامشروع و خرید و فروش اموال مسروقه است، براساس رأی شعبه 122 دادگاه جزایی شیراز و تأیید شعبه 17 تجدیدنظر استان فارس به مجازات حدالهی سرقت محکوم شده بود.
 
متهم این پرونده ا.س.ح که 29 سال سن دارد، سرکردگی یک باند سرقت را به عهده داشت که پس از دستگیری و شکایت 47 نفر از شکات و طی شدن مراحل رسیدگی در دستگاه قضایی شیراز، علاوه بر مجازات قطع ید به سه سال حبس از باب انجام سرقت های متعدد و 99 ضربه شلاق به لحاظ رابطه نامشروع نیز محکوم شده است.
 
این گزارش حاکی است همدستان وی نیز که در انجام سرقت ها مشارکت داشته اند به مجازات های مشابه قطع ید، حبس و شلاق محکوم شده اند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شیراز در این خصوص گفت: مکرراً دستگاه قضایی اعلام کرده که برخورد قاطع و بدون اغماضی در دستور کار خود قرار داده و هر کجا متخلفین تخطی خود از قانون را دست مایه بر هم زدن امنیت اجتماعی و آسایش عمومی قرار دهند دستگاه قضایی شدیدتر برخورد خواهد کرد.
 
علی القاصی امروز در جمع خبرنگاران افزود: نمونه اجرای حکم امروز هشداری جدی است به همه کسانی که با اقدام به سرقت موجبات ناامنی را فراهم می کنند.
 
این مقام قضایی تأکید کرد: پیرو منویات ریاست محترم قوه قضاییه و تأکیدات ایشان مبنی بر برخورد با زورگیران و مخلان نظم اجتماعی تصریح کرد: به زودی مردم برخورد قاطع دادگستری استان فارس با این افراد را نیز شاهد خواهند بود .

 


 

 

 

+230
رأی دهید
-556

alireza.ch - نوشاتل - سوییس
ای داد...ای داد...
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:08
az mast ke bar mast ! - سر د - نر و ژ
من دولت تعیین می‌کنم ، من تو دهان این ملت میزنم !!! من ارزش و شخصیتِ اجتماعییه شما را به والا‌ترین حد می‌رسانم :-) خلایق هرچه لایق !!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:09
tabarzinn - یوله - سوئد
کارهاشون که مطابقِ قوانینِ قر آن‌ هست، شانس آورد دستش رو قطع نکردن...باید اعتراف کرد که این مسلمین با هم مسابقه وحشی بازی گذاشتن...فکر کنم ایران داره از عربستان کم کم جلو میافته..
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:14
بابک خرم دین - تهران - ایران
انگشتان خامنه ای را باید قطع کنید .
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:15
phd.hamzeh - تهران - ایران
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ کوری؟ یا کر شدی؟ یا خودتو زدی به نفهمی؟ ببین با مخلوقاتت چیکار می کنند. کلاهتو بزار بالاتر. تموم کن این دنیای مزخرفو
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:18
be_pa.khaste - هارلم - هلند
پس خاوری و الباقی دزدها چی‌ ؟؟؟؟کاش با اسید پاشها و زور گیر‌های که از غرور انجام می‌شه اینجوری کنن.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:37
گیارنگ - تورکو - فنلاند
مجازات دزدی در جمهوری اسلامی. ۱. دزد صد هزار تومانی اعدام یا قطع دست ۲. دزد میلیونی (شهرت جزایری)زندان با مرخصی ۳. دزد میلیاردی (خاوری)آزاد همراه با تور کانادا
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:41
hemed - سن ديگو - امريكا
شاید حقش بده، ولی‌ اینا که میلیون میلیون $ میدزدن، می‌رن کانادا و سوئیس ویلا می‌خرن، میانو می‌رن، کسی‌ کارشون نداره، چون با هم میدزدن!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:35
گیارنگ - تورکو - فنلاند
مجازات دزدی در جمهوری اسلامی. ۱. دزد صد هزار تومانی اعدام یا قطع دست ۲. دزد میلیونی (شهرت جزایری)زندان با مرخصی ۳. دزد میلیاردی (خاوری)آزاد همراه با تور کانادا
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:40
vahid.persian - شیراز - ایران
با این کار موافقم چون بهترین مجازات واسه تمام دزدهاست...
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:43
فراوانی - قطر - قطر
یک زمانی در شیراز جشن وهنر وفستیوال هنری برگزار میشد حالا دست وانگشت قطع میکنند
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:51
بیایید رستم باشیم - کیف - اوکراین
ملت همین چیزا رو میخواستن که شاه رو بیرون کردند ؟ خوب به خودش میگفتین براتون از این ماشینهای دست قطع کنی میخرید
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:44
به خودم میگم - قزوین - ایران
دانشمندان در غرب دنبال پیوند زدن انگشتن دست هستند مغز‌های کثیف و متعفن اسلامی دنبال اختراع ماشین انگشت قطع کن هستن دستاورد ۳۴ سال زحمت یک مشت آخونده کثیف در راه صنعتی کردن کشور.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:23
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
الله اکبر . این عین خود حکم دین اسلام است . هر کسی‌ مسلمان هست باید به این احکام تن بده . این نتیجه همون عزاداری در مورد یک بچه عرب است .
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:26
iranzareie - تهران - ایران
اینکارها نمکردن .خداییش داریم ۱ کشور اسلامی مشیم .هر روز بهتر از دیروز
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:10
yas abi - ببرسل - لز
اه خون ریخته شد. باید کار فرهنگی‌..... کرد نه اینکارها آبروریزی است، خشونت است....... خوب اگه کار فرهنگی‌ کردیم، اما این آقا یک دسته راه انداخت به خونه‌های مردم تجاوز کرد. تو خیابون طرف رو با تبار زد پولش رو برداشت، بعدشم رفت دختری رو به زور سوار کرد، تجاوز کرد، طلا ش رو دزدید به ریش تو و کار فرهنگی هم خندید چیکار کنیم....؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:22
yas abi - ببرسل - لز
حالا عقلا هر جا میره میدونند این بابا دزده، نزدیکش نمیرن، بهش کار نمیدان، مسافر کشی‌ کرد سوار ماشینش نمیشند...bikhod زندون رو هم پر نمیکنند بهش آب دون بدن دوباره بره دزدی.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:25
persianshadow1 - برایتون - انگلستان
به‌‌ به‌‌ یواش یواش داریم برمی‌گردیم به زمان دایناسورها یا قرون وسطا یاد فیلم brave heart افتادم. من نمیدونم این مردک نگون بخت چه غلطی کرده ولی‌ اجرای این کارها در ملا عام خیلی‌ افتضاحه و مایه آبرو ریزی تو دنیاست، ملّاهای شیطان نمیان وضع جامعه رو درست کنند نمیان ریشه رو پیدا کنند هی‌ دست و گردن میزنن.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:35
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
تفاله بودید. جای انسان ها و بزرگ مردان اومدید، نشستید و تفاله هم زائیدید. روزی که مردم از شما یاد کنند، چه رازها که از دورانتون در کتاب های تاریخ فاش خواهد بود. چه فیلم ها که ساخته خواهد شد. روزهای سیاه استیلای نمایندگان شیاد خدا بر زمین. از حجاز تا اندلس. از احمر تا تاج محل. از واتیکان تا وسطی. از تولد تا مرگ. از فریاد تا سکوت. همش یه خوابه یه خوابه یه خواب..
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:30
بچه تهرون - تهران - ایران
پیشرفت تکنولوژى در ایران رو ببینید و صلوات بفرستید دستگاه تمام اتوماتیک قطع انگشتان دست . بزودى جزو أقلام صادراتى قرار میگیره و کلى أرز وارد کشور میشه .به امید روزى که robot بسازیم که مجرمین رو سوار چوبه دار کنه و از شر زدن نقاب zorro که غربیست خلاص شیم.امین
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:57
compatriot - تورنتو - کانادا
ای‌ لعنت بار شما. هرگز فکر نمی‌کنید که این بابا سر بار جامعه خواهد شد. مردم برای نجات انگشتان قطع شده کلی‌ هزینه میکنند. آخه چرا شماها از انسانیت بویی نبردید! انگشتهای علی‌ چلاق, مجتبی‌ ، مموتی، رحیمی، خاوری، شمس الدنگ حسینی، بقائی، رفسنجانی‌ و شرکا، جنتی بوزینه، برادران قاچاقچی انشا‌الله ک‌ی قطعه میشه. آخه حداقل کمی‌ انسان باشید. چرا با این ملت این چنین می‌کنید بیشرفها!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:09
a.ahooraei - کلن - آلمان
اون یارو چه حیوان کثیفی هست که جرأت می کنه با یک انسان با توجه داشتن به متخلف بودنش، انگشتهاشو قطع بکنه. اگه توی این جامعه کسی خود را برای اجرای این احکام معرفی نکنه و خودداری بکنند، باز میشد یه امیدی داشت. این جلاد با اون جلاد عربستان و جلادی که ١٤٣٠ سال پیش یک شبه سر ٧٠٠ اسیر از جمله زنان را قطع کرد، هیچ اختلافی با هم ندارند. البته باورها و اعتقاداتند که مشوق درونی انسانها میشوند و آنها را مبدل به دیو و جلاد و جانی میکنند.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:23
صمصام - سیدنی - استرالیا
به قول بچه محل های قدیمی: من واقعاً گرخیدم و پشمام فر خورد.!! به هر چی مقدسات اسلامیه قسم من از فردا، نه از همین الان به خدا ایمان میارم و شهادت میدم محمد رسول اوست و علی ولی اوست. آقا به قرآن من پشیمونم. منو رفیق ناباب و این سایت انگلیسی از راه بدر کردند. من از همینجا شهادتین میگم، توبه نامه مینویسم. آقا ما با اینا نیستیم به حضرت عباس. یوقت اگر مارو گرفتین، دست و پا و زبون مونو قطع نکنین. درود بر اسلام. درود بر دین رحمانی. درود بر محمد و 13 معصوم دیگه . درود بر مسئولین جمهوری اسلامی. درود بر الله رحمان رحیم . درود بر خامنه ای و لاریجانی.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:40
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
اگر راست می گید دست خاوری رو که 3000 میلیارد دزدید رو قطع کنید . دزدی این افراد بخاطر بیکاری و عدم دارمد است که شما این اوضاع رو برای این افراد رقم زدید . کروبی که اشکارا در تلویزیون گفت که ما رشوه گرفتیم . پسر رفسنجانی رو چرا ازاد کردید دست اون رو چرا نبریدید . معاون احمدی نژاد که میلیا رد ها تومان از بیت المال دزدیده رو هم دستش رو ببرید .
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:45
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
امیدوارم درس عبرتی بشه برای دیگر دزدان عزیز.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:46
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
کاری ندارم حقش بوده یا نه ولی اون کسایی که دارن این کارو انجام میدن چه جونورایی هستند.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:48
farokhzad - کنت - انگلستان
مسلمأ نها نمازتان قبول این‌دفعه بلندتر بگو به نام خداونده بخشنده و مهربان لطفا انهیکه مسلمان هستن اعتراض نکنند این کلام همان الله هست آیه ۳۷ سوره مائده قران .هم میهن لطفا قرآن را به فارسی بخوان و ببین برای چه خدای سجده میکنی‌ اسم این خدا که مهربان از او یاد میشود همانند خمینی که در داخل کشور از او یک انسان مهربان ساختن هست هم میهن من هم پدر و مادر مسلم داشتم و خود معتقد بودم با خوندن این کتاب به زبان فارسی پی‌ به دروغ هایی این دین بردم هم میهن بزرگتر‌های ما خیلی هاشان بی‌ سواد بودن و فقط موروثی مسلمان شده بودن از آنها گلایه أای نیست چون سواد نداشتن و این ملایان تا توانستن مردم را از ترس اخرت ترساندن تا جای که حتا کسی‌ سوألی از آنها میکرد چرا الله اینچنین گفته میگفتن این سوالها را نکن کفر هست .
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:51
mousa63 - همدان - ایران
جالب قیافه اکثر این افراد شبیه مداحان هست
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:56
Caroline - تهران - ایران
حالا یکى بگه این قاضی رو باید چیکار کنن با این حکم ١٤٠٠ ساله...... مجازات بد نیست ولى بأید از روی عقل و منطق باشه... باید اینارو بفرستند تو صحرا کانال حفر کنن. هم مفید هم بدترین عذاب براى اینا..... اینجور قاضى هارو باید انداخت تو فاضلاب.....
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:57
malih - شیراز - ایران
شیراز واقعا ناامن شده. امیدوارم این اقدامات تاثیر داشته باشه. هرچند مشکل جای دیگس
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:08
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
واقعا که از دیدن "ابداعات" دانشمندان ایرانی لذت بردم!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:13
ali1111 - تهران - ایران
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:14
نرگسس - بلخ - افغانستان
باور کنید اخباری که این روز ها از ایران می رسد به مراتب اسفبار تر از زمان طالبان است. خیلی متاسفم برای آنهایی که طبق قوانین 14 قرن پیش مجازات می شوند. وای خدایا چقدر وحشتناک است :(
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 14:58
eqqe - بوگوتا - کلومبیا
وای عجب توحشی. یعنی این عکسارو دیگران ببینن چی میگن.چی فکر می کنن در مورد ما ایرونی ها.دوستان من از ایرانی بودن خودم استعفا میدم. والا این اوضاع بهتر که نمیشه هیچ روز به روز وحشی تر هم میشن.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:00
farokhzad - کنت - انگلستان
هم میهن ما ایرانی‌‌ها نزدیک ۶۰۰۰ سال یکتا پرست بودیم ولی‌ محمد ۱۴۰۰ سال پیش آمد و ایرانی‌‌ها توسط عمر خطاب به این دین اسلام با ضربه شمشیر روی آوردن ولی‌ ملایان سعی‌ دارن این قسمت از تاریخ حمله عرب را به ایران حذف کنند و همواره ادعا دارن اسلام با مهربانی و ایرانی‌‌ها با آغوش باز به اسلام روی آوردن برای مطالعه بیشتر لطفا کتاب ۲ قرن سکوت نوشته دکتر شجاع‌الدین شفا یا کتاب ۲ قرن سکوت نوشته دکتر زرین کوب را بخونید هم میهن نیازی به فحاشی نیست فقط مطالعه کن راجب این دین مطمئن باش خدای شما هیچوقت مؤاخذه نخواهد کرد
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:02
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
این سارق و مجرم باید میامد انگلیس تقاضای پناهندگی سیاسی می کرد. مثل هزاران شیرازی دیگه. هاهاها
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:04
amaie - شاه علم - مالزی
اگر شهامت دارید دست دزدان بیت المال را قطع کنید. یادم نبود علی دیگر بی دست میشود.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:21
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
و چه حالی‌ می‌کنم که این خبرها می‌خونم. نوش جانتان. یادتون هست "روح منی‌ خمینی، جان منی‌ خمینی" حالا بخورید که خوب میخورید. تازه اولش کجاشو دیدین. روزی میرسه که به یاد همین روزها افسوس میخورید. حالا بروید در خیابان ها سینه بزنید، قمه بزنید. روح منی‌ خمینی ، جان منی‌ خمینی.......هاهاها ....این‌ها جواب اعدام کردن ۱۰۰۰‌ها نفر افراد بیگناه،،، مرگ بر این ملت خواهد بارید، و خون‌ها ریخته خواهد شد،،،،و بد بختی‌های زیادی در راه هست. روزی خواهد آمد که این مردم گوشت خودشان را هم خواهند خورد. روح منی‌ خمینی ......
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:29
اسی777 - نیوکاسل - انگلستان
این دیگه آخر وحشیگری است و نتیجه برداشت مجازی از قران است.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:32
faghat zartosht - شیراز - ایران
امروز من خودم تو محل کارم بودم دوست دخترم تماس گرفت گفت بیا با هم بریم مراسم این بدبخت رو ببینیم.گفتم من عمرا بیام خودتم حق نداری بری.میگفت خیابان ملاصدرا (محل اجرای حکم)رو کامل از اول تا آخر بسته بودن.چی بگم والا.ولی اینگونه کارها تو زندان انجام بشه بهتره.ولی خوب برخورد قاطع با اینگونه افراد خلافکار هم لازمه.ولی به نظرم هیچ چیز مثل اردوگاههای کار اجباری نیست.باید بیست سال ببرن اینجور افراد رو اونجا.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:34
Caroline - تهران - ایران
این اخونداى کثیف نسل جوان ایرانى رو با مواد ریشه کن میکنه .....بیشتر اوناى که درس هم میخونن دنبال یک راهی میگردن از کشور خارج بشن... اونوقت خودشون دارن یک مشت بچه اخوند و طلبه تربیت مکنن...... اینگار دارن نسل ایرانى رو از بین میبرن.. مثل زمان حمله عربا به ایران......
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:06
freepersia - کلگورلی - استرالیا
پس اون دزدای کثیفی که الان ۳۰ ساله از این مملکت دزدیهای میلیاردری میکن و مردم ککشون هم نمیگزه باید کجاهاشونو قطع کنن، ننگتان باد با این دستورات کثیف شریعت ننگین اسلامیتون، حالم از این دین تازی و احکام ضد بشریش به هم میخوره، بازم تخمه پسته بردارید برید تماشا، لذتی که در دیدن قطع انگشتان یک همنوع داره بیشتر از هم‌آغوشی با حوریان بهشتیست.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:09
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
ای وای من ..حتما باز هم یک مشت بیکار بی عار خاک دو عالم بر سر٬ رفتن تماشا ...این کثافتهای متعفن به سیم اخر زدن من فقط در حکمت ساکت بودن و تو سری خوردن ملت ایران موندم اخه تا کی؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:16
farokhzad - کنت - انگلستان
هم میهن بزرگترین اشتباه ما آنجاست که با یک حرکت دسته جمعی‌ زود قاطی‌ می‌شویم یادمان باشد در زمان ۵۷ ایرانمان %۹۸ رای دادن ولی‌ %۲ آگاه بودن از این توطئه الان هم درصد خیلی زیادی مسلمان هستن و مطالعه راجب این دین اسلام نکردن و آنهای که مطالعه کردن را سؤ می‌کنن به کافر بودن یا مثلا رفته خارج بی‌ دین و ایمان شده هم میهن همانطور که فهمیدید ملایان دروغ زیاد میگویند پس از خواندن کتاب قران به زبان فارسی و مطالعه تاریخ خواهی‌ فهمید که کی‌ راست میگه کی‌ دروغ لطفا خوده کتاب قران را بخوانید نه‌ تفسیر این روباه‌ها که ۷۰ تا کتاب از تویی آن در آوردن هم میهن نمزی که شما میخوانید ایرانیان ۵۰۰۰ سال پیش روزی ۵ مرتبه میخواندن و میگفتن نماز عرب با حمله به ایران خیلی از کارهای ایرانیان را به نام اسلام ثبت کردن برای مثال تمام جوانمردی پهلوانان ایران را مثل رستم یا کورش بزرگ تمام گفتهایش را به علی‌ پیامبر شیعیان دادن
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:24
Shakoor - کوالالامپور - مالزی
انگاری به نسبت ماه بهمن.. هوای شیراز خوبه ها... همه لباس پاییزه پوشیدن
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:25
azadi-iran - وین - لااتریش
لعنت و مرگ براین ملت ادمکش و عقب افتاده قرن 21 و در خواب رفته. خلایق هر جه لایق.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 16:13
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
خوب اگر انگشت او را قطع نمی کردند باید تعجب می کردیم در قرآن هم هست دست مرد و زن سارق را قطع کنید.تازه اینها نتوانسند احکام اسلامی را کامل اجرا کنند اگر می خواستند تمام احکام اسلام را اجرا کنند که باید همه مردم را از دم تیغ می گذراندند.ولی کاش اینها حداقل به حرف خودشان باور داشتند دست یک انسان بدخت که برای یک لقمه نان دزدی کرده را قطع می کنند و دزدان میلیاردی هر روز دستانی درازتر پیدا می کنند.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 16:14
paydar22 - لاهه - هلند
در این چند هفته گذاشته شاهد اعدامها قطع عضو و اقسام دیگر مجازاتها در ملح عام بودیم و یا شنیده و خواندهایم باید گفت قاعطیت رژیم نه بلکه از روی قانون نمی باشد بله از ترس شورش و هرجومرج در کشور است چرا که با این کرانیهای سرسام اور دولت ترس می خواهد در دل مردم بیاندازد چرا که در روزها و ماههای ایند شاهد بدتر از اینها باید باشم اکر دولت راست میکه بر سر وقت زیر میز بکیرها . که پوست از سر مردم کندن خدا نکنه ادم سر و کارش به اماکن دلتی بی افته
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 15:46
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
هر جا اسلام حکومت کند آنجا شیر و عسل جاری خواهد شد ( وعده قرآن! )! قطع انگشت را مهندسی و اتوماتیزه کردند. به این میگن پیشرفت و مدرنیته در حکومت اسلامی جاهلان و نادانان مسلمان عقب مانده. بدبختر از خود آن مرد انگشت بریده آن کسانی هستند که این حکم را در عمل اجرا میکنند و با قصابی و شکنجه گری دیگران نان و روزی شکم زن و بچه هایشان را در میاورند. چطور هم سر و صورت خود را میپوشانند تا توسط اشنا یا همسایه شان شناخته نشوند که تف روی صورتشان بریزند. اینها گواهی است به دوران کوتاه عمر باقی مانده رژیم ننگ فاشیستی اسلامی که ضد ایرانی بودنش را در اجرای قوانین اسلامی عصر حجری عربها نشان میدهد. چهره زشت و ضد انسانی اسلام را در قوانین جلادی اش باید دید چونکه دین ضعیفی است حیات خود را تنها در خشونت و وحشیگری و خریت و خرافه پرستی و قتل و غارت و جنایت و دزدی و کلاهبرداری و فریبکاری و پستی و عقب مانده گی و بربریت میتواند ادامه دهد و برخی طرفدارانش امثال exam292 - تهران - ایران هم از همین قماش مسلمانگونه مرتجع و جانی هستند. حالا این مزدور رژیم خواهد گفت قبل از بریدن دستش بیهوش میکنند که دردش نیاید.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 16:23
massoudoslo - اسلو - نروژ
این مملکت به برکت جمهوری هر دم بیل اسلامی دیگه از هر شکل و شمایل انسانی خارج شده و هر روز هم داره بدتر میشه ..
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 16:26
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
لعنت به این رژیم وحشی تاتار که جز مرگ و بد بختی و آوارگی هیچ چیز دیگه أای واسه ما کشورمون به ارمغان نیاورد، والا آدم یاد داستانهای خیالی دراکولا میافته. ننگ بر این حکومت ننگین و ننگ بر کسایی‌ که می‌رن مردن یک انسان و تماشا کنن.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 16:40
Iranian2 - تهران - ایران
یه انگشت قطع کردن که اینهمه دستگاه نمیخواد
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 16:41
babak.be - بروکسل - بلژیک
مجاهدین ، کمونیستها ، چیریکها ، چپیها ، این همان حکومتی است که شما خواهان آن بودید . حالا کی دیکتاتور بود ؟ شاه ؟ کی وحشی بود ؟ شاه ؟ کی حقوق بشر را رعایت نمیکرد ؟ شاه ؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 16:50
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
وای خدای من .من نمیدونم اینا تو سینشون دل‌ ندارن.آخه چطور می‌تونن این کارا رو انجام بدن
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 16:33
Azadikhah - تكسل - هلند
جمهوری اسلامی، ایران رو تبدیل به عربستان داره می‌کنه! قوانین صدر اسلام و اسلام ناب محمدی که میگم همینه دیگه.شعور هم ندارن که یک دیکتاتور باشعور باشن. یک اردوگاه کار اجباری برای اینها درست کنید با زندانهای طلوانی مدت. کار بکنند و همزمان حقوق اندکی هم دریافت کنند هم تن شون بکار عادت میکنه هم به حقوق گرفتن عادت میکنند بعد که اومدن بیرون به احتمال قوی ادم شدن. اگر هم نشدن دوباره کار اجباری. کلی کار هست مثل جنگل کاری، کار در جاده ها، آباد کردن بیابانها و غیره و غیره که میشه از اینها استفاده کرد. حالا انگشتش رو قطع کردید که دزدی قطع نمیشه. adamkokiو بقیه طرفداران حکومت جور و جهل جمهوری اسلامی بیائید باز ماله کشی‌ کنید!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:01
طالب حق - تهران - ایران
حالم به هم خورد . البته بیشتر از آدمهایی که شعورشون نمیرسه که یه همچین کارهایی رو نباید در ملا عام انجام داد . تازه اگه چنین مجازاتی رو افکار عمومی قبول کرده باشه .
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:10
behrooz64 - بوشهر - ایران
این جور آدما باید این احکام براشون صادر بشه تا دیگه از این غلطا نکنن.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:13
بهرام2012 - تهران - ایران
این جنایتکاران و غارتگران سردمدار جمهوری اسلامی که اینگونه اعمال وحشیانه را در میهن ما رواج میدهند و اجرائی هم میکنند پاسخ دهند چرا دست های دزدان اصلی بیت المال که میلیارد میلیارد تومان و دلار سرمایه های ملی ما را به غارت برده اند و در کاخ های آنچنانی در تهران سایر کشورهای دنیا لانه کرده اند را قطع نمیکند؟ در قاموس اسلامی این بی دینان بی شرف حکومتی مجازات فقط برای بینوایان و آفتابه دزدهاست؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:17
mehraban1980 - تهران - ایران
امیدوارم گردن دزدان واقعی و میلیاردی قطع بشه.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:27
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
کسی به خاطر اینکه دزدی کرده از طرف قاضی حکم قطع انگشتان میگیرد! چه کسی باید قاضی را محکمه کند به خاطر اینکه حکم ذلیل کردن کسی را داده؟ وافعا" قاضی های ایران زیر فرمان عقده های هستند از خودشان عقده ای تر. لعنت بر هر چه حکمران نظام ایران
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:33
oslo_2000 - اسلو - نروژ
واقعا عدم می‌مونه چی‌ بگه . خاک تو سر این مملکت کنن که هیچی‌ تمدن نداره . حالا هر کاری کرده .. آخه این مملکت یه خبر خوبم داره . همش بد بختی
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:37
shirzan - برلین - آلمان
تبریک به سران جهل اسلامی یک معلول دیگه به جامعه اضافه شد راستی انگشتهای آقازاده ها رو کی قطع میکنند؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:30
Behnam1978 - شتوتگارت - المان
اون بیچاره حالا انگشت داشت و دزدی میکرد،حتما مجبور بود،ماشاالله اون قدر کار تو ایران ریخته که این بیچاره رفته بود شغل سرقت رو انتخاب کرده .حالا حالا که این بیچاره و بدبخت بدون انگشت می‌خواد کار بهتری بکنه،حتما کارهای بدتری میکنه...حتما اگه دولت این سارق ۳۰ میلیاردی رو پیدا کنه اونو قیمه قیمه یا گوشت چرخ کرده میکنه..ای خدا نمیخواد یه در به روی این بدبختها باز کنی‌،همون در پنجره رو باز کنی‌ خودش خیلی‌ هستش...سر بلند باشید
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:46
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
جلادان و دژخیمان را ببینید . اگر حکم خدا را اجرا میکنند از چی می ترسند که چهره خود را پوشانده اند؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 17:46
m4ssod - لندن - انگلستان
حالم به هم خورد ولی‌ ملت که حتما جمع شدن و با تخم و پسته یه حالی‌ هم کردن پس نوش جان!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:08
alibabatabrizi - تبريز - ايران
انشالله درسی‌ بشه ب رای سا یرین این بابا ۴۷ با ر به زن مردم یا تجاوز کرده یا سرقت .چه خیری داره به جامعه ما بودن این جور حیوانات ا دم نما ها.واسه چی‌ دلمان به اینها بسوزه.مگر اینها در هنگام تجاوز یا زور گیری دلشان به کسی‌ می‌سوخت تمام مغازه دارن شیراز جرات ندران بیان سر کار حالا بخورن ببینن دزدی او تجاوز چه مزأی داره
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:19
Dara va sara - پرت - استرالیا
مردم را گرسته و بیکار میکنند.. گرسنه را دزد و یاقی و زورگیر میکنند. وبرای برقراری نظم. گرسنه را اعدام میکنند......دیدی برادر جان که چگونه مشکل گرسنگی حل شد.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:05
Iranian2 - تهران - ایران
یه انگشت قطع کردن که اینهمه دستگاه نمیخواد
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:33
داماهی - بندرعباس - ایران
توحش اسلامی یعنی همین برای بدبختها ولی دزدان میلیاردی باحمایت آخوندهای دزد وبیشرف باخیال راحت به خوشگذرانی مشغولند تف تو ذات آخوند.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:04
potatis - مالمو - سوئد
"دلخوش به این مقدار نباشید، شما را به مقام انسانیت میرسانیم"
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:44
nashmeili - آمستردام - هلند
پس چرا اینهایی که میلیارد میلیارد دزدی می کنند انگشتانشون قطع نمیشه.لعنت بر خامنه ای.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:11
mazandarani 1 - وین - اتریش
لعنت به شما که اینقدر بی‌ شرف و بی‌ رحم اید . آدم چقدر می‌تونه کثیف باشه ?
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:13
zps - تهران - ایران
وقتی کل مملکت راه افتادند دنبال یک آخوند کودن عاقبتشون هم همین میشه
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:33
farhang-holland - آرنهم - هلند
ملت نمک نشناس جز این حقش نیست امیدوارم از این بدتر به سر کسانی بیاد که با شاه فقید جفا کردند به روزی میرسید که به آخوندا التماس کنید تعداد جلادها رو زیاد کنن که برای اعدام شدن تو صف نایستید
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:43
agnostic - هانوفر - آلمان
ای وای، وای، وااای، وحشتناکه، این دیگه آخر بربریت هستش. واقعا حالم بد شد. ماله کشانِ اسلامی به من بگویند آیا این هم اسلامِ واقعی‌ نیست؟ لابد میخواید بگید زمانِ محمد و علی‌ اینجوری نبود؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:56
potatis - مالمو - سوئد
از اینکه جمهوری اسلامی این روزها اهتمام بیشتری در اجرای اسلام داره خوشحالم. امیدوارم که برده فروشی و برده داری هم رسمی بشه تا مردم بتونند به فضای شیرین اسلام ناب محمدی نزدیک تر بشند. سوره مائده آیه 38 :وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَیْدِیَهُمَا جَزَاء بِمَا کَسَبَا نَکَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ. و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه کرده‏اند دستشان را به عنوان کیفرى از جانب خداببرید و خداوند توانا و حکیم است.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 18:57
Irani2500 - لندن - انگلیس
بسیار ناراحت کننده است, ولی یک نگاه به هیکل این تن لش بکنید..... اگر 3 سال وقت برای هر کاری میگذاشت وکار میکرد الان یک استاد کاری برای خودش بود...اگر این بلا هم سرش نمیامد حتما یک بلائی سر یک بد بختی در اینده میاورد.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:33
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
کسی که مسلمان هست نباید به اجرای این حکم اعتراض کند. این حد الهی است و بر طبق نص صریح قرآن باید دست سارقان را قطع کرد. اگر به اسلام و الله باور دارید گِله و شکایت شما بی جاست. هم خدا و هم خرما نمیشود. یا دموکراسی و قوانین مدرن مدنی یا اسلام ناب محمدی.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:38
greentree - تهران - ایران
چرا مجتبی خامنه‌ای یا حداد عادل را اینطوری مجازات نمیکنید ،همین حداد فقط ثروتش از ۱۰۰ میلیون دلار هم فراتر رفته
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:23
manuel - لاس وگاس - امریکا
tabarzin - یوله - سوئد من به قرآن اعتقاد دارم شما که پاتون رسیده به اوروپا تقیره دین دادن به خاطره پناهندگی چرا به قرآن توهین میکنی ؟؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:51
manuel - لاس وگاس - امریکا
آدم اگه غیرت داشته باشه که بعضی از همواتانانه ما نادران غیرته کار کردن میران دزدی حقشه نوشه جونش خوب کاری میکنن با این هیکل رفته دزدی ؟؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:54
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
خاک بر سرتون مردم ایران حقتونه هر چی سرتون بیاد ..امروز فرداست توی خیابون وسط شهر حکم سنگسارم اجرا کنند بازم بشینید و نگاه کنید و عکس و فیلم بگیرید تف تف تف به غیرتتوون نون اخوندا خوردید که اینقدر خاک بر سر شدین
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 20:08
zahra z - دبی - دبی
والا خارج که اینکارارو نمیکنن دزدش کمتر از ایران که جلو همه اینکارو می‌کنن که مثلا درس عبرت شه اما دزدش بیشتره ، مسخرهست والا .
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 20:17
ariano - کاکه دل - دانمارک
من دیگه افتابه دزدی نمیکنم .همکار اقای خاوری و امثالهم میشم که انگشتامو از دست ندم
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:17
zahra z - دبی - دبی
والا خارج که اینکارارو نمیکنن دزدش کمتر از ایران که جلو همه اینکارو می‌کنن که مثلا درس عبرت شه اما دزدش بیشتره ، مسخرهست والا .
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 20:20
perser68 - فلوریدا - امریکا
جنایت دولتی تا این حد؟وحشتناکه دیدن این صحنه ها!خوندن کامنت یه مشت بی‌ احساس بی‌ خیال ،قصی القلب وحشتناکتر!!!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 20:26
palachinka - صوفیا - بلغارستان
بابک خرم دین - تهران - ایران:دوست عزیز،کدام انگشت؟!خدا ۱ چیزی میدونسته زده دستشو قطع کرده.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 20:52
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
یعنی‌ موقع انتخابات مزدورهای سد علی‌ گدا باز هم این امّت همیشه در صحنه میره رای میده!!!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 20:58
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اسلام یک دین مملو از بیماریهای روحی‌ و جسمی‌ گوناگون است!!! از رسمیت به بچه بازی....تا گروپ سکس-----از اوج سادیسم قطع دست و پا-تا در آوردن چشم------از سر بریدن تا سنگسار!!!--از نفرت از هنر نقاشی تا مجسمه سازی تا موسیقی!! دیگر چه ماند؟؟؟؟؟؟ یک مشت سادو مازوخیست معتقد!!---نوش جانتان !!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 20:12
greentree - تهران - ایران
خاوری اموال نصفه مردم ایران را دزدید و برد کانادا و رهبر هم دستور داد کش ندید قضیه را ،حالا ببینید با یک دزد خرده پا چه میکنند این اوباش‌های طالبانی
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:21
Peykan - گوتنبرگ - سوئد
حالا بره و یقه‌ مادر و باباشو بگیره ، بگه دستتون درد نکنه سیوسه ساله پیش رفتید گفتید مرگ بر شاه. خلایق هرچی‌ لایق
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 21:17
poriyaye_vali - دوحه - قطر
وشهر شیراز با قطع انگشتان این سارق به امنیت کامل رسید . . برید خودتونو مسخره کنید ..با قطع انگشت یه ادم فلک زده واعدام دو جوون زورگیر بیچاره میخوان امنیت رو برقرار کنند ..زرشککککککککک.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 21:19
اوباما - نیویوک - امریکا
.... وقتی جیب ننتون رو زدن و بهش تجاوز کردن اونجا چی میگین؟
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 20:53
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
وحشین به خدا اینها. وحشی. با این تصاویر می‌‌خوایم به دنیا تمدن ۷۰۰۰ ساله مون رو نشون بدیم! زرشک. فقط یک انسان روانی‌ میتونه همچین کاری رو انجام بده. یک انسان روانی‌ به تمام معنا، دستگاه میارن وسط میدون، دست یارو رو با گیره سفت می‌کنن انگشتش رو قطع می‌کنن اونم جلو چشم مردم... متاسفم برای این ملت، که لیاقتش فقط همچین رژیمی‌ هست. حالا این دزده، فردا هر کی‌ بخواد بر علیه رژیم تظاهرات بکنه، به جرم برهم زدن نظم اجتماعی دستشو قطع می‌کنن، زبونشو میبرن، گوش چپی، ساغ پایی‌، به دلخواه کاتالگی در ملأ عام قطع می‌کنن...
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:09
greentree - تهران - ایران
حکومت طالبان قانون طالبان ،،دزدهای میلیاردی رو میگند کش ندید ولی‌ مردم عادی را به این طرز وحشیانه تنبیه میکنند،،،،از خاوری و باند مصباح یزدی چه خبر ؟...
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 19:18
DADA_ST - آمستردام - هلند
دولت مهرورزی ، اسلام دین مهربانی یا ، ایجاد ترس و وحشت در دل مردم ؟ کجای این رفتار مهرورزی و مهربانی است ؟ کجا می‌رویم ؟!! یا بهتر بگویم به کجا میروند ؟؟!!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 21:39
*Fanoos* - ایران - ایران
وای خدا با دستگاه پرس!! ناراحت کننده است قطع انگشتان بی رحمترین کار ممکن ِ.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 22:32
princesse - تهران - پرژن
آخه تا کی‌ بشینیم توی این سایت‌ها به این بی‌ همه چیزها فحش بدیم بیاید یک کاری کنیم‌ای خدا........!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 23:29
HARRP - وین - اتریش
POSITIVEEE. خیلی‌ کار خوبی‌ بود باید هم عمومی‌ باشه ولی‌ بچها نتونن بیان ،،، نکنه انتظار داشتین براش تو جکوزی هتل ۷ ستاره شکیرا رو بیارن ؟؟. به حق فاطمه زهرا (!!!) خودم همین بلا رو سر دست فلج علی‌ خامنی‌ و همه آخوندا بیارم löl
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 23:27
samcanada - تورونتو - کانادا
من نمیدونم چرا فقط تو ایران !! مگر کشورهایه لبنان وسوریه ترکیه عراق مالزى امارات قطر .. این وحشى بازىها نیست این کشورها مسلمونیشون بیشتر از اخوندهایه بیسوادى که ..
جمعه 6 بهمن 1391 - 01:01
porharfi - آرنم - هلند
پیش از قطع کردن انگشت بهش ...بی حس کننده ...میزنند!؟؟
جمعه 6 بهمن 1391 - 01:02
garmsari - یورک - بریتانیا
اخوندا خوب دارند قتل عام مى کنند.حتما ملت راضى هستند که تن به هر خفتى مى دند.
جمعه 6 بهمن 1391 - 01:44
naderan - یوتوبوری - سوید
مردم درقدیم همین امامان که حکومت میکردن همین کار را میکردن که مردم تیکه تیکه کردن همه شان را اونها که با امام حسین جنگ کردن بستگان خودشان بودن همین کارها را دیدن نسل همه را از بین بردن که ملاه برای خودش نان خانه درست کرد و همین ها دارن قانون محمدی اجرا میکنن بدانید همین مردم روزی یک عاشورای بسازن صد برابر بدتر از ان زمان
جمعه 6 بهمن 1391 - 02:35
Islam zoda - تورنتو - کانادا
حقا که مسلمونا از بیخ عربن..البته شوخی‌ کردم بعضی‌‌ها ناراحت نشید لطفا :)
جمعه 6 بهمن 1391 - 03:57
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
مملکت جنگل و قانون جنگل
جمعه 6 بهمن 1391 - 05:58
baba48 - تورونتو - کانادا
دست راست قطع می شود تا موقع ماتحت شوری اسلام بخطر نیفتد
جمعه 6 بهمن 1391 - 04:48
سبز باشيد - اكلند - نيوزيلند
واااااااااااااای خدای من کم کم دارم از این دین متنفر میشم
جمعه 6 بهمن 1391 - 07:31
soroush512 - تگزاس - آمریکا
این مجازات‌ها در ملا عام. ۱۰۰% برای ایجاد رعب و وحشت و سلطه بر مردمه. میتونستن تو زندان هم قطع کنن؛ نمیتونستن؟!
جمعه 6 بهمن 1391 - 07:49
mok432 - ونکوور - کانادا
اسلام برده‌داری ،اسلام وحشی،عرب وحشی،آخونده وحشی،پیروان کله پوک وحشی، حالا اگر مردم ایران دیگه اسلام را نخواهند ،باید چه کسی‌ را ببینند ؟خیلی‌ راحت هست. ‌ای مردم ایران دینتان را عوض کنید .اسمهای پارسی‌ و ایرانی‌ بگذارید هم برای خودتان و بچه هایتان،از گذاشتن اسمهای عربی‌ خودداری کنید.اسمهایتان را خیلی زود عوض کنید.اگر در هر شهری روزی ۱۰۰ نفر دین خود را عوض کنند.در عرض ۲ سال این رژیم خواهد رفت. نابود باد آخوند با امام و هزاران امام زادش پایند باد ایران.
جمعه 6 بهمن 1391 - 06:58
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
بربریت و بدوی بودن اینها که زمان درازی است ثابت شده است. اینها هنوز در هزار و چهارسد سال پیش زندگی میکنند و مغز تهی از اندیشه شان پر از خونخواهی و جنایت است. همه این تازی زادگان از یک دسته و قماشند اگر به قدرت برسند، تا بتوانند خون میریزند و شکنجه میکنند و سر و دست میبرند نمونه های همانند صدام و قذافی و اسد و وهابی ها و سلفی ها و آن عفریته بحرینی که مخالفان را تازیانه میزد و همین رژیم اسلامی! قانون واپس مانده حمورابی چشم در برابر چشم و دست در برابر دست و جان در برابر جان نخست وارد اسلام شده و هنوز که هنوزه در کشورهای اسلامی کم و بیش اجرا میشود.
جمعه 6 بهمن 1391 - 07:57
Pezhman - وين - اتريش
جرمش رقابت با رهبری بوده
جمعه 6 بهمن 1391 - 12:01
ماه شب - تهران - ایران
دست دزدهای گنده رو کی قطع میکنه؟ برادران لاریجانی و مابقی دزدان گردن کلفت
جمعه 6 بهمن 1391 - 13:03
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
یکی دزدی میکنه دستشو قطع میکنن، یکی دستش قطع میشه بعد دزدی میکنه!...؟ حالا کدوماش بدتره؟
جمعه 6 بهمن 1391 - 19:05
Ghooloo - آبادان - ایران
آن‌ زمان که این متن را بالای مطالب نمی‌گذاشتند بنده چند بار اینجا گوشزد کردم که این مثبت و منفی‌‌های مطالب یعنی‌ مطلب مهم یا کمتر مهم! حال اینکه دوستانی اینجا به من خورده گرفتند و گفتند این مزخرفات چیست که میگویی! حالا هم که مسئولین سایت زحمت کشیدند و مدتهاست این را خود بالای هر مطلبی میگذارند، گویا اکثریت حتی آنرا هم نخوانده اند! چرا باید مطلب به این مهمی‌ این‌قدر کم مثبت بگیرد و این‌قدر منفی‌ بگیرد؟؟؟ اگر اعدام و قطع اعضای بدن، و نقد و بررسی‌ آن در کشور مسئله مهمی‌ نیست پس بفرمایید چی‌ برای شما مهم است؟؟؟ حالا اگر خانم پاملا اندرسون گوشه‌ای از ساقه پایش را نشان میداد بیشتر مثبت می‌گرفت.. ایراد از خود ماست همیشه! ملت بی‌ فرهنگ ولی‌ مدعای فرهنگ!!!
جمعه 6 بهمن 1391 - 19:26
kobalt - کرج - ایران
برق پرس قالب برش کلمپ به هرکی این کلمات رو بگی فورا ذهنش بطرف یه کار تولیدی وصنعتی میره به عقل هیچ انس وجنی میرسه که از اینا برای اجرای حد شرعی استفاده میشه اینم از صنعت قصاص وحد در شهر شعر وهنر و ادب با نمایش عمومی
جمعه 6 بهمن 1391 - 20:57
nader46 - لندن - انگلیس
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان/بار آخر باشه تیکه میندازی‌ها,‌,,,بی‌ مزه،،اگه کسی چیزی نمیگه از نجابتش هست،پس شما لطفا ببند،،اوکی؟!ok!!بعضی‌ از هموطن‌های ما واقعا حالشون خوب نیستا،،!!!
شنبه 7 بهمن 1391 - 03:31
exam292 - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان / تو و امثال تو از دین کینه دارید!!! در عربستان "مدت هاست که این شیوه رو عملیاتی کردن" چون نوکر آمریکاست! رسانه های شما اصلا صداش رو درنمیارن !! این از انعکاس آزاد خبری غربه!!! ولی بد نیست بدونی که در عربستان آمار سرقت در حداقل هستش و این میتونه یه عامل بازدارنده باشه.
شنبه 7 بهمن 1391 - 06:52
afshinmiauuu - هلسینکی - فنلاند
با این کار کاملا موافقم .۴۷ تا شاکی‌ !دزدی و زورگیری هیچ توجیهی‌ نداره ...۹۹ درصد اینها احتیاجی‌ ندارن به دزدی ولی‌ کیه که از پول مفت خوشش نیاد.. یکی‌ ۳۰۰۰میلیارد دزدی می‌کنه دلیل نمی‌شه من با قمه و.. برم به جون همسایه و به مال و ناموسش تجاوز کنم و با مال مردم خوش بگذرونم ...
شنبه 7 بهمن 1391 - 11:43
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
آقای exam292. از آنجایی که دین اسلام دین به تمام عیار وحشی و ضّد بشریست، در آن‌ شکی نیست، و از آنجایی که رسانه‌های غربی و کل ملل غرب و کّل ملل دنیا از وحشیگری اعراب و دین اسلام به خصوص قوانین وحشی و ضّد انسانی‌ عربستان خبر دارند، چیز غیر عادی نیست.همه در اینجا در خارج از ایران می‌دانند که در عربستان، گردن میزنند، دست و پا قطع میکنند و همه می‌دانند که این قوانین، قوانین شرع اسلام است.اگر هم می‌بینید که انعکاس خبری در مورد ایران بعضی‌ اوقات اوج می‌گیرد، اینست که ملت کشور‌های دیگه، (مثلا آلمان) هیچ ایرانی‌ در اینجا ندیده اند که بتونن بگن که بله ایرانی‌‌ها هم اینجوری هستند، ولی‌ تا دلت بخواد عرب داریم در اینجا که با دیشداشه و زن‌هاشون با نقاب و چادر سیاه میگردند.در مورد عرب‌ها براشون تازگی و سادگی‌ نداره، ولی‌ در مورد ایرانی‌‌ها هنوز جالبه و براشون جای تعجبه.هی‌ هم نگو عربستان نوکر آمریکا و از این شعار‌ها که رهبرت سر میده. شما نوکر کی‌ هستی‌؟شما هم نوکر چین و روسیه هستین. غیر از اینه که اگه روسیه ok بده، خواهر و مادر کل مقام معظم رهبری و جدّ و آباد رژیمتون یکی‌ می‌شه؟
شنبه 7 بهمن 1391 - 14:19
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
exam292 بعدشم در عربستان آمار سرقت به حد عقل است و همینطور در کل کشور‌های عربی‌ حاشیه خلیج فارس، چرا؟ چون ملتشون ۱۰۰۰ برابر در رفاه و آرامش و آسایش مالی‌ به سر میبرند تا ملت بدبخت ایران. در عربستان حتّی همه جا مجبور نیستی‌ چادر سرت کنی‌. شرطه هست میاد تذکر میده، ولی‌ در ریاض پایتخت عربستان من خیلی‌‌ها رو دیدم که بدون روسری هم می‌گشتند. اروپایی‌، هندی، هندو اروپایی‌ :))) و حتّی عرب. کشوری که یک پلیسش ماهی‌ ۶۰۰۰ دلار درامد مالیات در رفته داره، و همینطور کل جامعه در رفاه بسر میبرند احتیاج به دزدی نداره. ولی‌ در ایران چرا. بینوایان در ایران است. Les Misérables
شنبه 7 بهمن 1391 - 14:26
princesse - تهران - پرژن
nader46 - لندن - دوست عزیز به دل نگیرید ایشون هدفشون ایجاد تفرقه هست. !
شنبه 7 بهمن 1391 - 18:44
gol andam - ژنو - سویس
این هم نفرین دل شاه ،،،تقاص اشک شاه و تقاص ملتی که آواره شد ،،،بازم بچسبین به دخیله یه مشت عرب زاده وحشی،،،این قاننشونه،،،،مرگ بر آخوندیسم
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 15:46
exam292 - تهران - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان / کامنت تو فقط فحش و توهین بود!! واین نشون میده از نظر شخصیتی یه آدم به هم ریخته هستی!!! 1-جرم و جنایت قسمتیش ریشه در فقر داره! ولی در همین غرب، مثال فراوان میشه زد که بیشتر جرم و جنایت ربطی به فقر نداره(مافیا) 2-دین اسلام اصل کاملترین دین هستش، که فعلا در هیچ جای دنیا هنوز عملیاتی نشده!!!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 17:21
exam292 - تهران - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان / کامنت تو فقط فحش و توهین بود!! واین نشون میده از نظر شخصیتی یه آدم به هم ریخته هستی!!! 1-جرم و جنایت قسمتیش ریشه در فقر داره! ولی در همین غرب، مثال فراوان میشه زد که بیشتر جرم و جنایت ربطی به فقر نداره(مافیا) 2-دین اسلام اصل کاملترین دین هستش، که فعلا در هیچ جای دنیا هنوز عملیاتی نشده!!!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 17:21
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
هاهاها دین اسلام کاملترین دین دنیاست، ولی‌ هنوز هیچ جای دنیا عملیاتی نشده؟ پس ۱۴۰۰ سال دیگه بشین، تا اون چیزی که تو از دین اسلام می‌فهمی و برداشت میکنی‌ عملیاتی بشه...... در ضمن من فحشی ندادم، ولی‌ هر چقدر فحش تو دنیا و به هر زبان زنده و مرده وجود داشته باشه، باز هم کمه نثار رژیم ایران و دین ضّد بشری اسلام بشه. یعنی‌ انقدر ما فحش تو دنیا نداریم که برای این ۲ عامل بدبختی ملت ایران کافی‌ باشه. به شما هم امیدوارم خداوند یه خرده عقلی عنایت کند شاید توفیقی بشه، از اون ۴ تا سلول‌های خاکستری مغزت بتونی‌ استفاده کنی‌. همین مثال یک جنبش بزرگ زنجیره‌ای سرطانی که تو دنیا مثل مافیا وجود داره رو با ۴ تا دزد شلوار جر خرده تو ایران داری مقایسه میکنی‌، مشخص می‌شه که چقدر از واقعیت دنیا به دوری.
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 20:51
a.ahooraei - کلن - آلمان
exam-292--نمیدونم قسم بخورم یا فریاد بزنم که ؛ امثال تو که فکر میکنید جزو باهوشان و دانایان این سیستم هستید ، مطلقاً فارغ از دانایی و فهمید. آخه مرد حسابی و مؤمنی که ایمان را در حد اعتقاد مطلق و بی قید و شرط می دونی، در عربستان که مردمش صدقه سر پول یا مفت نفت ، غنی اند و اغلب اون خارجی های زبونند که دزدی می کنند. چرا شما نمی خواهید از مغزتون کمی فراتر بروید و به مغزتون برای درک مسائل فشار بیارید؟مگه میشه کسی داشته باشه و یا تربیت اجتماعی داشته باشه و دزدی بکنه!!! مگه شما بنا به نیازمندی هایت ، اعمالی را انجام نمی دهی و یا همش غریزی و عافیت است؟
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 20:47
exam292 - تهران - ایران
a.ahooraei - کلن - آلمان / نوشته های شما، تراوشات تفکرشماست!! اگر در نگارش شما بی ادبی، فحش، توهین، تهمت موج بزنه!! نشان دهنده ی یک فکر به هم ریخته است!! من در حد توان خود سعی میکنم منطقی باشم. حرف من در خصوص جرم و جنایت، اینه که قسمتی ریشه در فقر داره ولی قسمت دیگر اون ریشه در روان بیمار گونه ی فرده!!!
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 09:31
exam292 - تهران - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان / گفتار انسان، شخصیتشو میسازه!! لذا با کامنتی که دادی! نشون میده شخصیت به هم ریخته ای داری!(البته خودت قبول نداری!)--ما اعتقاد داریم که درسته دین اصیل اسلام هنوز عملیاتی نشده! ولی وظیفه ی هرکسی است تا در حد توانش برای رسیدن به این مهم قدم برداره، تا انشاالله وعده ی خداوند محقق بشه---در خصوص جرم و جنایت، شما عقیده داشتی که ریشه در فقراست!!! که مثال من جهت رد برهان شمابود.
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 09:19
ahoramazda.pers - امستردام - هلند
آهای ملت با عرضه تشریف ببرید رای بدهید حکومتِ اسلامیست حکومت عدلِ علی‌ حکومت عادل حکومتِ دلسوز برید رای بدید آفرین به شما‌ها که ... زدید تو سرنوشت ما و آواره غربت شدیم لعنت به نسل قدیمی آن کسانی‌ که رفتند دنبالِ خمینی و هموطن خودشون یعنی‌ شاه رو رو از خانهٔ خودش بیرون کردند آور غربت کردند کثیف تر از ایرانی‌ وجود نداره با اینکه خودم ایرانی‌ هستم
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 14:17
exam292 - تهران - ایران
ahoramazda.pers - امستردام - هلند/دموکراسی یعنی همین، باید به رای اکثریت احترام بگذاری!! صفتی که به ایرانیها نسبت دادی! فقط به خودت و امثال خودت می چسبه!!!
‌سه شنبه 10 بهمن 1391 - 09:07
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
exam292 خیلی‌ آدم خنده داری هستی‌. ولی‌ متاسفانه جزو آدم‌هایی‌ هستی‌ که با طرز فکر و ایدئولژیت باعث بدبختی میلیون‌ها انسان شدی و میشوی. برای تو خیلی‌ متاسفم. برای تو متاسفم، و همینطور برای خودم متاسفم که تو هم هموطن من هستی‌ و هم زبان من هستی‌. واقعا برای خودم متاسفم که می‌تونم نوشته‌های موجودی مثل تو رو بخونم و خوشحالم که درک کردن و قبول کردن مزخرفهای تو برایم امکان پذیر نیست! و در آخر برای دین کثیفت آرزوی نابودی دارم!
‌سه شنبه 10 بهمن 1391 - 14:47
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان. به مستر بین گفته زکی!...
‌چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 11:57
exam292 - تهران - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان/من خودم می دونم که حرف حق توی قلب سنگی شما اثر نداره!!! تو یا به خدا اعتقاد داری؟ یا نداری! اگه اعتقاد نداری که کامنت های قبلی من، خطابش به تو نیست!! ولی اگه به خدا اعتقاد داشته باشی و مقابل حرف حق، لج ولجبازی نکنی! اونوقت نسبت به حرفهای من اینقدر عصبانی نمی شدی!!!
‌چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 14:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.