دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند

.دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند

براساس اعلام دادستان تهران، این متهمان کمتر از ۲۴ سال سن داشتند

دو فردی که به اتهام زورگیری در ایران مجرم شناخته شده بودند، بامداد امروز (یکشنبه، اول بهمن) در تهران اعدام شده‌اند.

این دو نفر در جریان رسیدگی به پرونده "زورگیری در تهران" بازداشت شده بودند.

به گزارش رسانه‌های ایران، مراسم اعدام این دو نفر صبح امروز در ضلع شمالی پارک هنرمندان تهران و در ملاءعام اجرا شده است.

این دو نفر در ارتباط با فیلمی بازداشت شده بودند که با یک دوربین مداربسته ثبت و در آذرماه امسال در سایت یوتیوب کلیک منتشر شد.

در این فیلم چهار نفر دیده می‌شوند که با حمله به یک عابر در خیابان، کیف او را به زور گرفته و یکی از آنها با قمه به او ضربه می‌زند.

گزارش شده است که تلویزیون دولتی ایران هم این فیلم را پخش کرده است.

انتشار این فیلم واکنش افکار عمومی ایران را به دنبال داشت و در پی این واکنش‌ها، صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران، مجازات "به کارگیری سلاح سرد یا گرم" را یکسان خواند و کلیک گفت که زورگیری "در حکم محاربه، و مجازات آن اعدام است."

در جریان رسیدگی به این پرونده، پلیس ایران ۴ نفر را بازداشت کرد.

بر اساس اعلام دادستان تهران، همه این ۴ نفر کمتر از ۲۴ سال سن داشتند.

شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی دی ماه امسال، دو نفر از این متهمان را به جرم "محاربه و افساد فی‌الارض" به اعدام و دو نفر دیگر را به ۱۰ سال زندان و ۵ سال تبعید کلیک محکوم کرد.

رئیس قوه قضائیه ایران پیش از این گفته بود که "مجازات‌های بدیل دیگری" نیز برای جرم زورگیری وجود دارد، اما این نهاد قضایی ایران، برای "بالا بردن هزینه اعمال شرورانه و برخورد قاطع، مجازات اعدام را انتخاب کرده است."

خبرگزاری دانشجویان ایران گزارش داده است که جسد این دو فرد، پس از اعدام برای نزدیک به ۲۰ دقیقه "بالای دار" بود.

.دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند 

.دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند 

.دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند 

.دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند 

.دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند 

.دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند 

.دو 'زورگیر' در ایران اعدام شدند 

+212
رأی دهید
-333

farhad_swiss_zurich - زوريخ - سوئيس
قاضی صلواتی امیدوارم یک روز همین طناب سفید بر گردن خودت انداخته شه آخه بی‌ انصاف اینا مگه آدم کشته بودند که اعدامشون کردی به گفته وکیل در تبعید محمد مصطفایی به اینها باید از ۳ تا ۱۰ سال زندان میدادی مطمئنم در آینده مرگ راحتی‌ نخواهی داشت با این کشتاری که راه انداختی پست فطرت جانی !
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:11
danial nabi - استكهلم - سوئد
باید نقل و شیرینی‌ پخش کرد، این کار را ادامه دهید تا ایران اسلامی از شرر وجود این انگلان پاک شود، به امید خدا.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:14
nushin-alman - برونسچویگ - آلمان
خوب با همین کارها باعث شدن جوانها وحشیتر شن!عدم راه درستی‌ نیست، باید اینارو بفرستن یک دورهٔ طولانی تراپی، خون اونها هم انسان هستند!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:15
بهلول برمینگهام - برمینگهام - انگلستان
فتنه از عمامه خیزد نی ز خم ماهی از سر گَنده گردد نی ز دم
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:21
Tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
خدا رحمتشون کنه.اونها قربانیه جامعه بیمار ایران شدن،و دستگاه قضاییه؛درسته کا عملشون خلاف بود اما آیا به نظر شما میشه قانون و فقط با یه کلمه لاریجانی تغییر داد؛؛؛؛؛واقعا متأسفم
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:22
Mehdi707 - لندن - انگلستان
دمتون گرم امیدوارم بقیشون رو هم اعدام کنید
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:23
نیایش - تهران - ایران
یکی از اونها پدرش جانباز جنگ بود و مادرش هم تو خونه مردم کار میکرد تا خرجشون رو دربیاره . همینجور الکی پیش از این که دستگیر بشن جلاد و دزد و زورگیر بزرگ حکم اعدامشون رو صادر کرد. ترازوی عدالت در ایران دیجیتالیه دیگه چرا از این قاضی های دزد استفاده میکنند قانونشون رو بدن به ترازوی دیجیتالی اون خودش حکم رو صادر میکنه تازه اینطوری برای دزد بزرگ لاریجانی بیشتر هم می مونه و نیاز نیست حقوق قاضی دزدهای کوچولو رو بده
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:15
elynaz - مونترال - کانادا
کار این‌ها اشتباه بوده شکی‌ درش نیست ...اما کاش اگه اعدام مجازات متخلفین هست ..بدون تبعیض همه رو اعدام کنن ..این‌ها چون آقا زاده نبودن چون بچه اخوند نبودن اعدام میشن ...اما آقازاده هایی که دلال نفتی‌ هستن و کلی‌ اختلاس کردن در همین چند روز اخیر کجا هستن..کسانی‌ که میلیاردی به ایران ضرر میزنن ...که حاصلش فقر بدبختی بیکاری خشونت فحشا و میلیارد‌ها بزه کاری برای مردم می‌شه ...چرا اون‌ها آزادند ...چرا حتا نامشون رو هم نمیارن
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:26
*Fanoos* - ایران - ایران
به فرزندانمان بیاموزیم که حریم انسانها قابل احترامند و ما باید به مردم احترام قائل شویم . اشتباهات کوچک قابل گذشتند ولی اینکه در ملاء عام با چاقو و قمه و .. به جان مردم بیفتیم باید به عواقب آن هم ذره ای بیاندیشیم . که گاهاً بعضی مواقع دیگر اشتباهات اینچنینی قابل گذشت نخواهند بود . چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:32
zagros56 - آتن - يونان
خوب کاری کردند باید این جنایتکارانرو از روی زمین پاک کرد،البته قبل از اینها باید سران رژیمرو از روی زمین پاک کارد...
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:35
anty mola - اربیل - عراق
اعدام جوانان که باید سرمایه این سرزمین خراب شده باشند معلول جامعه ویران اسلام زده است ، هیچ اهمیتی به جوان سر خورده ایرانی نمیشود ،گرسنه و بیکار و بی امید به اینده است و اخرکار سر از این بدبختی دراورده و باید ناکام بر دار اعدام جزای بی کفایتی اخوندهارا پس بدهد .....
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:44
garmsari - یورک - بریتانیا
انها که میلیارد ى مى دزدند را کی اعدام مى کنند.جوانهاى ایران را براى ٨٠ هزار تومان دزدى اعدام مى کنند.خدا نسل اخوند و دستمال کشها را از روى زمین بزند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:46
ghafas - مشهد - ایران
من غلط کردم که برای شما آرزوی حکم اعدام داشتم .می شد از شما بیگاری کشید تا ادب بشین اما اعدام جلوی چشم خواهرانتون که ضجه می کشیدند ...وای بر ما
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:47
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
اعدام راه چاره نیست! و اگر قرار به اعدام باشد فقط باید سید پشم علی‌ یه دست بی‌ شرف رذل پست اعدام بشود که کشور را به کثافت کشانده، مرتیکه حمال !!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:49
no_rasicm - استکهلم - سوید
روی سخنم با شما تهرانیهای پر ادعا ست ! ( البته نه همه ) از کوروش حرف می زنید و در وصف نوع دوستی و احترامش به انسانها، توانایی آن را دارید که ساعت ها سخن برانید و مدح و ثنا گویید و خود را کوروش زاده بخوانید، عرب را سوسمار خور میدانید ، ترک را خ.. کرد را کوهستانی و.. و این هم زورگیرهایی که به ناحق اعدام شدند چون پول نداشتند ،و محتاج بودند و گرنه این کارو نمیکردند ،شما که مرکز نشینید اگر بشینید سریال ها و فیلمها از این اعدامهای ناجوانمردانه باید ببینیم ، تهرانی بلند شید...
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:00
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
"روزای خوبت بگو کجا رفت..." **** هرچی زور می زنم زورگیرای اصلی رو بالای چوبکای سرخ نمی بینم! زورگیرایی که اندیشه و آرمان هاشون زورگیری به دنیامون آورد. جای خیلیا قبل از اینا رو این چوبکا خالیه. اینا هم نمایش تحمیق توده های اکثرا نادان ایرانی است که مثلا ژست مردم دوستانه دم انتخاباتشون حفظ بشه و باز چند میلیون نفهم گده گوده پاشن برن به انحطاط خودشون رای بدن! کاش این اعدام ها حقیقتا از سر مردم دوستی بود و صادقانه اون هم با شرایطش و دادن حقوق کامل متهمین بهشون. اونوقت شاید یکی هم مث منگوله از این کار حمایت می کرد. تعدادشون خ زیاد شده اینجا. 4 مرتبه طی 2 ماه جلوی خود منو همین زورگیرا گرفتن. یه بار جلوی مادرمو. دست مادرم چون مقاومت کرده بود در رفت و هنوزم خوب نشده. هموطن های وحشی من!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:05
azadi-iran - وین - لااتریش
. مــــرگ و نــفــریـــــن بـــر مـــلـــتـی که تــفــریـــح و شـــادی آنــهــا تـــمـا شـای اعــــدام جـوانان این مــرز و بـوم شـده است.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:05
داریوش یاس - تهران - ایران
اعدام نه نه نه .... ولی خدا وکیلی زور گیری هم برای امرار معاش یا هزینه مداوا کار احمقانه ایه اون هم از یه عده مردم که حودشون هشتشون گروه نه هشونه .
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:06
greentree - تهران - ایران
کی نوبت زورگیرایی میشه که سرمایه های ملی روبه غارت می برند وباعث بدبختی جوونای ملکت میشن؟
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:08
greentree - تهران - ایران
کاش کسانی راهم که اختلاس های میلیاردی می کنند به داز مجازات می آویختید نه فقط کسانی را که از گزسنگی به شهروندان دیگر هجوم می آورند
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:07
secular - لندن - بریتانیا
ترساندن مردم با این اعدامهاى خیابانى، شیوه حکومتدارى این بى همه چیزاست.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:09
parastooeshge - توکیو - ژاپن
اگر طرف مقابل کشته میشد اعدام بلامانع می باشد اما باید فرصت زندگی داد .شاید در روزهای اینده فرد مفیدی باشد
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:09
Abbas.be - اصفهان - ایران
شرم بر حکومت اسلامی که همه چیز را با اعدام جوانان حل میکنه من نمی‌خوام بگم که کار این جوانان درست بوده ولی‌ اگه یک آموزش درست حسابی‌ دشند باز هم این کاره میشدندبله جوانان ما باید اعدام شوند ولی‌ دزدانی که جای مهر بر پیشانی دارند و داعیه حکومت اسلامی را دارند و میلیارد، میلیارد میدزدند باید راست راست بفردند و هیچ انگشت اتهمی نیز بسوی آنها جرم محسوب میشه
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:08
greentree - تهران - ایران
چه زود دادگاه برگزار شد و حکم براشون صادر شد کاش برای متهمان اصلی اختلاس 3000 میلیاردی تومانی هم اینگونه رسیدگی می شد.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:11
minajun - تهران  -  ایران
خاک بر سر اون حیوان‌هایی‌ که می‌رن تماشا
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:13
soozan - نشوا - امریکا
این اعدامها واقعا دردناکند. تا کجا ادامه خواهند داشت؟ زندگی یک شخص مهمتر از این هاست که به این آسانی گرفته شود. در کشورهای غربی توانبخشی روش بهتری شناخته شده. در جامعه بعضی از جوانها نیاز بیشتری به توجه و الگوهای بهتر در زندگی دارند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:14
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
ادامه / این هم یه بلانسبت و بلاتشبیه تقدیم اونایی که احیانا تصور می کنن اینقدر خالیم که یادم رفته جزو خیلی های دیگه نیستن! گاهی که چونم گرم شده روی صحبتم همیشه عوام و اکثریتی بوده که خوب همو شناختیم. نه همه مردم ایران و نه دوستداران حقیقیش.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:22
goleshab - اوگسبورگ - المان
حقتون بود ، من اصلا با چنین قصاص‌هایی‌ که در حق چنین موجوداتی انجام میشه مخالف نیستم .
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:26
compatriot - تورنتو - کانادا
یکی‌ کمک کنه بفهمیم اینها در عکس سوم از پائین مردم ایرانن که برای تماشا آمدند؟! کسی آنجا هست که آجیل، پسته، تخمه و بستنی هم بفروشه؟
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:26
golchin - تهران - ایران
آدم نمیدونه دلش بسوزه یا نه چون اینها وقتی‌ زورگیری میکنند هیچ رحمی ندارند این را فقط کسی‌ می‌‌دونه که تجربه کرده و دست این زورگیرها افتاده
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:28
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
تا دو کلمه از واقعیت های مردمت گله کنی و عفونتا رو برخشون بکشی که شاید بهشون بربخوره و تصحیح بشن، سر و کله چند نفر پیدا می شه و انواع اتهامات مثل اطلاعاتی و از خود راضی و بی سواد و ناامید بارت می کنند غافل ازینکه تا عیبامونو نشناسیم و جراحی اخلاقی نشیم کسی نمی تونه برامون کاری بکنه. تا رجعت به خودی نباشه و کسی مث آینه عیبتو تو سرت و عیبمو تو سرم نکوبه (بدون تحقیر و تحمیق یا اضافه و کم البته)، همینه که هست. کسی با تملق و لاپوشانی عیوبش توسط دیگران رشد نکرده تو دنیا!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:15
100ra - پیرانشهر - ايران
من موندم کی شما مردم ایران دست از این چندش بازیهاتون بر میدارید تا دیروز فششون می‌‌دادین حالا که اعدام شدند ناراحتید و رای منفی‌ دادین خدایش با افتابپرست چه فرقی‌ دارین؟ خود رژیم کثیف مقصر هست من هم ندار باشم جوان باشم بی‌ کار علاف باشم دزدی می‌کنم زورگیری می‌کنم چرا بخواهیم کلاس بذاریم بگم کار غیر انسانی‌ انجام دادند. مگه زور گیری با چک بی‌ محل و مواد فروشی چندان فرقی‌ داره.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:17
tabarzinn - یوله - سوئد
به نظر نمیآد که اعدام باعثِ "عبرتِ سایرین" شده باشه ...الان سی‌ و سه سالهِ که ملت در حالِ تماشا کردن اعدام وسط خیابون هستن و جرایم همینطور ادامه داره. پیش از انقلاب سالی‌ یک دو مرتبه تو روزنامه‌ها مینوشتند یکی‌ به جرمِ آدم کشی اعدام شد ...اونم تو حیاط زندان...
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:20
Azadikhah - تكسل - هلند
این یه فاجعه است اصلا مستحق اعدام نبودن حکومت میخواد بیکفایتیش رو تو تامین امنیت با اعدام این بدبخت ها بپوشونه.این زورگیری مصداق محاربه نبود. عدالت تو این مملکت مرده
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:22
Ghooloo - آبادان - ایران
آخوند با یک حساب سر انگشتی، پی‌ برده که انداختن آدم شرور به زندان برایش درد سر و خرج و مخارج دارد با یک طناب پلاستیکی اعدام میکنند، هم ارزان تر است و پول مراقبت و نگهداری از زندانی را میگذارد در جیبش، و هم رعب و وحشت را در دل‌ ایرانی زنده نگه می‌دارد! اعدام کنید اصلا همه ملت را اعدام کنید دیگر برای همه عادی شده!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:24
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
"گر حکم شود که مست گیرند - در شهر هر آنچه هست گیرند" ریشه هر مشکلی را باید دید. اعدام اینها نه تنها مشکلات ناامنی شهرها رو کم نکرده بلکه تعداد قتل،زور گیری،تجاوز و غیره بیشترو بیشتر شده. پس مسئولین مملکت که یکی از وظایف اصلیشون ایجاد شغل و مسکن برای جوانان، رسیدگی به اوضاع فقر بسیاری از خانواده هاست(با توجه به وضع اقتصاد بدی که اخیر بوجود اومده بیشتر هم شده)، با این اعدامها هم خودشون از بار مسئولیت پذیری خلاص میکنن و هم میخوان خودشونو خوب نشان بدن مقابل مردم مخصوصا زمان انتخابات 88 که رژیم با چهره بسیار بد مقابل مردم ظاهر شد. حداقل باید اینها رو چندین سال(بستگی به نوع جرم) زندان از نوع زندان در شرایط بسیار سخت کرد(هر چند روز شرایط سخت زندان هم توسط رسانه ها به مردم نشان داده بشه تا برخی ها با دیدن این شرایط بترسن و دست به خلاف نزنن). با اعدام فقط صورت مسئله حل میشه بجای حل مسئله اصلی.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:21
princesse - تهران - پرژن
این دو بخت برگشته زورگیر نبودند به جرم محاربه اعدام شدند. مرگ بر ولایت وقیح مرگ بر جمهوری اسلامی .
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:28
عاشق ایران - منچستر - انگلستان
خیلی دلم سوخت . چرا باید به اینیده بشه یه مادر با هزار امید و آرزوهای شیرین بچه به دنیا میاره و پستان در دهانش میذاره . همه ما مادرها وقتی بچه مون دنیا میاد فکر میکنیم دکتر میشه. ای داد ... اینم از آخر و عاقبتش. بچه ها عاشق همه تونم تو رو خدا زیباتر زندگی کنید.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:35
medi241 - تهران - تهران
ادم دو دل میشه که حقشونه یا نه میخواستن نکنن
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:48
عاشق ایران - منچستر - انگلستان
خیلی دلم سوخت . چرا باید به اینیده بشه یه مادر با هزار امید و آرزوهای شیرین بچه به دنیا میاره و پستان در دهانش میذاره . همه ما مادرها وقتی بچه مون دنیا میاد فکر میکنیم دکتر میشه. ای داد ... اینم از آخر و عاقبتش. بچه ها عاشق همه تونم تو رو خدا زیباتر زندگی کنید.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:35
mafshar - دبی - امارات
عکس شمارة 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بنال برادر ولی کاری از من ساختة نیست , توف تو وجودت خمینی , ولی حق اینا اعدام نبود , باید جاره رو جست ولی ... !!!!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:40
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
و باز هم جماعت بیکار و بی عار مردم حالم داره ازتون به هم میخوره از بی عرضگییتون از ترسو بودنتون از توسری خور بودنتون برید برید نگاه کنید جوانان کشورتون را چگونه هر روز به بالای دار میکشند وولی دزدان اصلی دارن حالتونو جا میارن و شما هم هیچ غلطی نمیتوانید بکنید
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:54
tinajan - استوانگر - نروژ
چرا مومن کند کاری که بازآرد پشیمانی٬ نمیدونم چرا دلم براشون سوخت؟ به این فکر میکنم انسان ها وقتی متولد میشند چقدر پاک و معصومند. و این که در اینده چی میشند همش از تربیت اشتباهه پدرو مادره.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:54
poriyaye_vali - دوحه - قطر
تصویر اول عجیبه..مجکوم به اعدام سرشو گذاشته روی شونه جلاد!!!هموطن :به چشمانت بیاموز که "اعدام"ارزش دیدن ندارد...بنظر من افتابه دزد حقش نیست که اعدام بشه ..هر چند که این جماعت زورگیر گیر ادم بشو هم نیستند وهر چند سال هم که زندان اب خنک بخورند به محض ازاد شدن باز هم میرن سراغ شغل شریف قبلی(زورگیری)
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 15:03
perser68 - فلوریدا - امریکا
ننگ به رژیم متعفن فاشیستی اسلامی خامنه‌ای فاسد قاتل!ننگ به رژیم مذهبی‌ متحجر!لاریجانی عرب زاده ایران دزد!ننگ به خمینی ملعون جلاد قرن بیستم!خامنه‌ای جلاد قرن بیست و یک!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 15:06
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
در انگلیس زورگیران به هتل زندان محکوم میشوند و بعد از گذراندن نیمی از محکومیتشان آزاد می شوند و اکثر دوباره مرتکب جرم می شوند. ولی در ایران دیگر راه برگشت وجود ندارند که تکرار کنند. هاهاها
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:51
yahya3212000 - برگن - نروژ
اینها فقط فکر زهر چشم گرفتن و ترساندن مردم هستند والا اگر کسی‌ زورگوی هم بکند جرمش اعدام نیست، ننگ بر این بیشرفانی که اینجور به تماشا ایستادند!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 15:25
manotoplus - تهران - ایران
حقشون بود. دفعه بعد تکرار نمی کنند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 15:29
setayeshz565 - وین - اتریش
حقش نبود طنابو میکشیدن به اتدازه کافی تنبیه شده بودن...
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 15:40
caroline - تهران - ایران
خاک توی سر اون آدما که وایسادن و دارن صبح زود صبحانه نخورده مرگ یه جوان ۲۴ سال رو نگاه می‌کنن... با اعد‌ام مخالف نیستم ولی‌ چرا باید یه جوان ۲۴ ساله بجای رو میز دانشگاه باید تو خیابون قمه بدست مردم رو لخت کنه... این باید ریشه یابی‌ بشه برای نسل بعدی گیرم که چنتا رو اعد‌ام کردین بقیه چیکار می‌کنین...
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 15:49
mani.irani - ایران - ایران
عجب گلستانی شده این خراب شده!! از یه طرف فقر و بیکاری و بدبختی همه رو گرگ کرده به جون هم انداخته، از طرف دیگه دوستان دست در ان کار! که جیبشون ته نداره میلیارد میلیارد دزدی و اختلاس میکنن. حاکم شرع لطف میکنه به بهانه تامین آسایش مردم تخم مرغ دزد رو اعدام میکنه که درسی بشه برای سایرین که ای مردم حواستون باشه ما حواسمون هست! دوستان عزیز ابر دزد هم شبش میان تو منبر و تلویزیون و روزنامه و هرچی که بتونن در نهی دزدی و امر به معروف و هزارتا چرت و پرت دیگه شعار میدن که ای ملت کجایین که اسلام و شیعه بر فنا رفت! بپاخیزید که امام زمان در راه است!!! خوش بحال هرکسی که از این لجنزار در رفت.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 15:33
fetneh. - نوشهر - ایران
فانوس؟ چی چی میگی تو؟ هر وقت تونستی با کفش پاره ی دیگری راه بری میتونی راجع به راه رفتن کسی قضاوت کنی. تو که توی موقعیت زندگی اینا قرار نداری . نمیدونی توی کدوم خانواده بزرگ شدند و رشد کردن. مگه انتخاب : قیافه ،پدر و مادر ، و مکانی که توش زاده میشی دست خود آدمه؟ خدا میدونه توی چه شرایطی اینا بزرگ میشند و شخصیتشون رشد پیدا میکنه. که گاهی خیلی چیزا عقده میشه و اونوقت قمه ره دست خودشو نشون میده. و اونوقت امثالی مثل تو میشینن پشت کیبورد و رجز میخونند. اینا بچه ن . جوونن. این آخوندهای جنایتکار که ضامن خدا بر زمین شدند میتونستند حکم دیگه ای از قبیل زندان و یا کار اجباری براشون ببرند. نه اینکه به همین راحتی جوونای مردم رو پرپر کنند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:02
faghat zartosht - شیراز - ایران
با توجه به اینکه با این رژیم و دین اسلام مخالفم ولی به خاطر حفظ امنیت عمومی و ترس دیگر زورگیران با این اعدام موافقم.شاید خیلی های دیگه باشن که کلشون باد داشته باشه هنوز ولی خوب یه مقدار حساب کار دستشون میاد با این اعدام این دو تا نخاله .به امید اعدام کلیه متجاوزین به حقوق مردم ایران علی الخصوص آقا زاده های آشغال و گردن کلفتها
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:02
Sina. Stockholm - استکهلم - سوئد
واقعا متأسفم ، اعدام به هر دلیلی کار اشتباهی و درمان دردهای یک جامعه مریض نیست.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:34
nader46 - لندن - انگلیس
آخ آخ اعصابم خورد شد ،کاش ندیده بودم این صحنه رو..دزدی و زورگیری کار زشت,قبیح ،،باشه: قبول،!،اما واسه زورگیری آخه اعدام!!!!،،تف به شرف همتون که خودتون از همه زورگیران و غارتگران بی‌ ناموس تر و رذل تر هستین،،،خاک بر سر آن مذهب و دین و کتاب مرام عقیده که شما به آن استناد می‌کنید،،خب بیناموس‌ها دزدیهای میلیاردی که تک تک مدیران دولتی و سرداران بی‌ناموس سپاه و آخوندهای حرام لقمه هر روز و هر ساعت انجام میدن ،هیچ اشکالی نداره،،اما دوتا جوون که خودتون آنهارا به این روز انداختید را اعدام می‌کنید در صورتی که فوق فوقش باید چن سال حبس یا بیگاری یا انفرادی میکشیدن،،،وااای که اینجور موقع‌ها از مذهب خدا دین ایمان،بیزار میشم و متنفر،،تف تف تف به ذات بی‌ پدرتون..
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:33
naderan - یوتوبوری - سوید
مردم این است عدالت علی گونه امامان هم همینکارها کردن ملت خودشان تیکه تیکه کردن اونها را همین مردم روزی عاشورا دیگر درست میکنن نسل هر چه ملا را از بین میبرن با خانوادهایشان چند مدت دیگر.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:36
fetneh. - نوشهر - ایران
دقیقا مثل این قضیه میمونه که توی خیابونهای ما جای پارک ماشین نیست و جالب اینجاست که پارکینگی هم وجود نداره و از این ور خدا نکنه که واسه یه کار کوچیک مجبور شی برای چند دقیقه ماشینت رو پارک کنی .و با جریمه ی سی هزار تومنی روبرو میشی . آخه بی شرف بی همه چیز ! تو که میشینی پشت میزت و قانون مینویسی و مثل زالو چسبیدید به خون مردم و ذره ذره میخورید اول برو اصل قضیه رو حل کن بعد بیا و عدالت رو برقرار کن . خدایا چه گناهی کردیم که گیر یه مشت زالو و زالو صفت افتادیم؟
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:05
نیایش - تهران - ایران
goleshab - اوگسبورگ - المان تو که موافق اعدامی چرا تو المان زندگی میکنی پاشو بیا ایران برو دیدن این اعدامها و لذت ببر . چرا رفتی جایی که کسی رو اعدام نمی کنند و امنیت نسبی خوبی هم هست و مردم فقیر نداره اگه هم باشه از جاهای دیگه اومدن . شما ها باید تو ایران زندگی کنید تا با دیدن این صحنه ها و جان دادن بچه های 20 ساله حسابی لذت ببرید ! - در ضمن نمی دونم چرا پرونده ستار بهشتی هنوز راکد مونده و پدرش هم برای مدتی ناپدید شد ! ولی اینها قبل از دستگیری حکمشون صادر شد !
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:20
نیایش - تهران - ایران
صادق لاریجانی مساوی صادق خلخالی مردم هرگز نباید یادشون بره موقع اجرای حکم این سه برادر و بچه هاشون هم بلاخره می رسه . همانطور که مال رفسنجانی که هیچ وقت باور نمیکرد به اینجا برسه نزدیک شده
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:51
salar_ee - مونتریال - کانادا
افرادی که امنیت و آسایش را از ملت سلب میکنند اعدام هم براشون کمه . پس توقع داشتید ازشون قدردانی میکردند تا بقیه افراد تن پرور هم راه زورگیری را پیش بگیرند .
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:53
morgan123 - واشنگتن - امریکا
صحنه زورگیری این افراد مفلوک را همه دیدیم و از عمل زشتشان متنفر شدیم اما اکنون یک سئوال : آیا عمل این دو فرد پلیدتر بود یا کردار جنایتکارانه دولت اسلامی ؟ آنها پول فرد را گرفتند و یک ضربه چاقو زدند اما حکومت اسلامی نخاع این دو فرد را در مقابل دیدگان زن و کودک قطع کرد! اینها را در مقابل چشم مردم کشتید تا درس عبرت شود برای دیگران اما با اثرات سو و مخرب چنین نمایشهای دهشتناکی در جماعت تماشاچی چه میکنید؟ اصلا برایتان مهم هست؟ یا تنها به اقتدارتان در مقابل ملت بی دفاع فکر میکنید. ای کاش الله و پیر و پیغمبرانتان کمی مهربانتر بودند جان برادر!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:56
نیایش - تهران - ایران
goleshab - اوگسبورگ - المان تو که موافق اعدامی چرا تو المان زندگی میکنی پاشو بیا ایران برو دیدن این اعدامها و لذت ببر . چرا رفتی جایی که کسی رو اعدام نمی کنند و امنیت نسبی خوبی هم هست و مردم فقیر نداره اگه هم باشه از جاهای دیگه اومدن . شما ها باید تو ایران زندگی کنید تا با دیدن این صحنه ها و جان دادن بچه های 20 ساله حسابی لذت ببرید ! - در ضمن نمی دونم چرا پرونده ستار بهشتی هنوز راکد مونده و پدرش هم برای مدتی ناپدید شد ! ولی اینها قبل از دستگیری حکمشون صادر شد !
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:21
naderan - یوتوبوری - سوید
این طناب دار را باید گردن خاوری احساس میکرد سه میلیارد فرار به خارج یک کسی همچون افتابه دزد را ادم میکنن چون کسی پشت او نیست خاک عالم سر ایران باید اینها بشما حکومت کنن چون لایق زندگی بهتری را ندارید سران حکومت تن تن طلا خزانه دولت را خالی میکنن یکی نیست اعتراض کنه یعنی وجود اعتراض را ندارید بهتره اینجوری بمیرید اسیاب به نوبت به خودتان بیاید اینها رحم نمیکنن شما بخودتان رحم کنید در ایران چهار مرد پیدا نمیشه ای گاش همه مثل نسرین ستوته بودن یک زن دنیا را بخودش متوجه کرد که مردها امروز مرد نیستن.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:23
azadeh11 - آمستردام - هلند
هلند- آمسترم. امیدوارم که سر هر چی‌ آخوند و عزیزانشون بیاد . وحشیهای حاکم به ایران. اگر مملکت دست آدمهای درست بود اینها هم آدمهای خوبی‌ می‌شدن.خاوری و زن بچه‌اش و قاضی صلواتی ۳۰۰ نفر را اعدام کنن. نه یک عدّه‌ آدم بدبخت را.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:11
m.noor - شارجه - امارات
با درود. این درد را به کی‌ بگیم .تنها راه نجات ملت شریف ایران سلاح گرم است .آن هم از پایین.م.ن
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:12
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
اینها ابدا" نمی بایست اعدام شوند. میبایست کسانی که شدن مسبب اینکه اینها زورگیر شوند اعدام گردند. از رهبر نظام گرفته تا انکس که حکم اعدام را اجرا میکند همه دزد و زورگیر و ظالم هستند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:50
morgan123 - واشنگتن - امریکا
تصویر اول را بنگرید ، پناه بردن مقتول شونده به دژخیمش! شاید به دلیل ایجاد ترحم در دل سنگش تا زجرکشش نکند!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:04
30metry tolab - لندن - انگلیس
این را میگم به اونایی که از این کار بدشون میاد. اونایی که منفی‌ دادن. آیا دوست داشتی‌ که اینها میمدن از تو یا فامیل تو با قمهِ بزنند و هرچی‌ داری از شما بگیرن؟. ایشالا که یکی‌ از همینجور ادامها به تو حمله کنه.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:24
مهر آسا - تهران - ایران
تمام دوستانی که کامنت مخالفت اعدام این شرورها را گذاشتند در فیلم ندیدند که اون بدبخت چطور از اموال خود دفاع می کرد و این نامردها با قمه بدبخت رو زدند حکم زندان برای این جور متهمان بازدارنده نیست ای کاش حتی اون دو نفر دیگر را هم اعدام می کردند تا درس عبرت برای دیگر اشرار شود - مخالف این اعدام اگر روزی در روز روشن تو و یا خانواده ات را خفت کنند چی کار می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 16:50
ماه شب - تهران - ایران
ایها الناس اینا معلولند نه علت. از بزرگان حکومت که با افتخار اینان را اعدام می کنند باید پرسید چرا یک جوان باید چنین کاری بکند؟ آیا شما به جوان شرایط تحصیل دادید؟ آیا کار دادید؟ چرا یک کشور ثروتمند باید در فقر غوطه ور باشد؟ صورت مسئله را پاک کردن هنر نیست آقای لاریجانی دزد. خود شما را که باید اعدام کند که با دزدیهای کلان کشور را به نیستی کشاندید. ای نفرین بر شما
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:20
dara20 - تهران - ايران
هرچند اینها اوباش و مجرم بودند اما هم اینان قربانیان حکومت گرانی هستند که فقر، فساد، فحشا، توحش، خشونت و صد‌ها بزه دیگر را در جامعه ایران تقسیم و گسترش دادند. اعدام مجرمین مشکلی را حل نمی کند این خانه از پایبست ویران است. اگر اعدام درمانی راه حل درستی بود می‌بایست تا به امروز جواب میداد. با چنین منطقی اول باید سران و مزدوران رژیم وقاحتی را دار زد چون آنان عامل مستقیم پیدایش این معضلات شدید اجتماعی هستند. اسلام و قوانین ناشی‌ از آن در ایران بوی مردار گرفته و حکومت شرور اسلامی، کشور ما را را بسمت فروپاشی کامل و تمام عیار اجتمأعی هدایت می‌کنند. گوئی ملاها مموریت دارند و سوگند خوردند که ایران را نابود کنند چراکه اینان از نام ایران نیز متنفرند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:40
Saeid_021 - تهران - ایران
من با اینا مخالفم و اعدام رو درست نمیدونم ولی این بیشرفا حقشونه خدا شاهده داشتم بهمن ماه میرفتم دانشگاه ساعت 4 صبح چنان خفت شدم که هیچوقت از یاد نمی برم حقشونه این ادمای پست که با قمه دست گرفتن هرکاری دوست دارن میکنن بهتره زنده نباشن این ننه من غریبم بازی ها وقتی گیر می یوفتنه که مادرم مریضه حرفای مفت خوب کاری کردن اعدام کردن باید زورگیرای تهران یه ترسی به جونشون بیوفته راست راه نرن همش مفت خوری کنن اون دزد به اینا شرف دارن لا عقل با زورو اسیب رسوندن به طرف انجام نمیده کارشو بازم خوشحالم که اعدام شدن
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:41
Saeid_021 - تهران - ایران
ضمنا دوستانه وطن پرست یه بار دیگه فیلم زورگیری اینارو مشاهده کنن بفهمن اون قمه ای که برخورد میکنه به سره طرف اونم بچه داره زن داره مادر و پدر داره اینا پول میگیرن ازش چرا اسیب میرسونن بهش؟؟؟پس لیاقته این بی همه کسای بی وجدان اعدامه اینم کلیپ https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20121205005106001
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:43
Saeid_021 - تهران - ایران
garmsari - یورک - بریتانیا ببین جک نگو هیچکس رو واسه دزدی اعدام نمیکن دوست ندارم خفت کنی برات پیش بیاد ولی اگه یه بار می یومد می فهمیدی چقدر سخته دیگه زندگی چقدر احساسه ترس تو وجودت می مونه دلیل نمیشه هرکی واسه رسیدن به پول زورگیری کنه بره دزدی کنه لاعق گرفتنش زندانی داره بعدم ازاد میشه نه این بیشرفا راه اسون میخوان برن
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:46
real_patriot - واشنگتن - آمریکا
خوب کردن این آشغالها رو اعدام کردن. کسایی که منفی دادید اگه یه روزی همین کثافتها از شما یا خواهر و مادرتون اینطوری زورگیری میگردن و به زندگی سیاه میشوندنتون بازم منفی میدادید؟
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:46
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
این رژیم همیشه با اعدام کردن مردم ارضاء میشه. هیچ وقت فکر اساسی برای بیکاری،فقرمردم،ازدواج جوانان نکرده. انسان عاقل وقتی میبینه طی چندین سال با اعدام مشکل ناامنی،زورگیری،تجاوز،دزدی و.... حل و کم نشده تازه زیادتر هم شده میاد یه تصصمیم عاقلانه و تاثیرگذار رو پیاده میکنه. جالب اینجاست که میخوان جمعیت از اینی که هست زیادتر هم بشه(اگه جمعیت بر فرض مثال زیاد بشه در زمینه اعدام، ج اِ چین را تو جیبش میذاره) یا میخوان دنیارو هم اداره کنن!!! افسوس برای ما ایرانی ها
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:49
aidina - تهران - ایران
عدم کاملا حق این جور آدمهاست.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:50
massoudoslo - اسلو - نروژ
این آموزه ها و سنت و رسم آتشش دامان خودتان را هم خاهد گرفت ! فکر نکنید الان که زور و چماق و جرثقیل دستتان است پس دنیا هم همینطوری خاهد ماند! شما هم آویزان میشوید !حتا اگر خود خامنه ایی فردا بمیرد ولی پسرش جوان است و یا بقیه حیوان های وحشی مردم خور ،به همین رسم و عاقبت دچارند . آنوقت شما آویزان میشوید و مردم هم نقل و تخمه میشکنند و عجیبتر اینکه با صوت و شادی و دست زدن بدرقه اتان میکنند . خود وجود ننگینتان هم میدانید که همینطور است .
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:54
abdolmalek - رامسر - ایران
اینها جزاشون فقط و فقط مرگه...والسلام...
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:55
برهان - شیراز - ایران
پسرخود من چهار سال پیش بعد از 12سال زحمت درراه کلاس کنکور گرفتار 4زورگیرشدپول کلاس که باهاش بودساعت موبایل با ضرب چاقو ازش گرفتن که تاحالا اون خاطره تلخ نتونسته فراموش کنه ولی میدونم راه حل اعدام نیست
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 18:04
soozan - نشوا - امریکا
عکس شماره ۱ عجیب نیست. به خاطر ترس و وحشت از اعدام سرشو روشانه مامور اجرا گذشته. تنها شخص مقاومی که در کنارش بوده تا که بتونه بهش تسکین بده. شاید هم خواسته پشیمانیشو به مردم نشان بده. در هر صورت عکسه معنی داریست.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 18:20
ali1111 - تهران - ایران
از این جماعت که بزرگترین تفریحشون تماشای زنده مراسم زیبا و باشکوه اعدام است باید هر چند وقت یکبار چند تا را انتخاب کنی‌ و جرثقیل زرده را بیاری و بکشی بالا که بقیه حساب کار خود را تا حدودی بکنند وگرنه تاحالا اینها همدیگر را هم خورده بودند!! این کاری است که حکومت اسلامی انجام میده، بالاخره هر مجازاتی باید در خور فهم و شایستگی اون جامعه باشد!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 18:26
bita tehrani - ونکوور - کانادا
30metry tolab - لندن - انگلیس/ شما چه منطق کودکانه یی داری! چند سالت هست؟! کسی‌ از کار اینها طرفداری نمی‌کند.باید دلیل این مشکلات را نبود کرد. با نابودی معلول آن چیزی حل نمیشود.جناب کمی‌ فکر کنید.یکی‌ از اینها گفته برای خرج عمل مادرش ۴ میلیون پول میخواسته.این مشکلات برخاسته از اقتصاد ورشکسته و فقر مالی‌ و نبود هیچ امکان درمانی است. شما را به هر چه اعتقاد دارید،کمی‌ فکر کنید. حکومت مسول مستقیم این خشونت هاست،که هر گونه کمک اجتماعی را از مردم خود دریغ داشته و پول نفتی‌ که مردم صاحب ش هستند را در سوریه و لبنان و عراق و ونزولا و هزار ناکجا آباد دیگر خرج میکند تو چند سال دیگری بماند،آنوقت مردم را به این جا میرساند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 18:30
mina00 - استکهلم - سوئد
تا حالا کی خفت شده؟. نه راستشو بگین خدائی،کدومتون خفت شدین؟من یه بار خفت شدم،اینا به راحتی میتونن واسه یه گوشی یا مقدار ناچیزی پول جونتون رو بگیرن،حالا که سایه مرگ اومد بالای سرشون گریشون گرفته!اونایی که از من زور گیری کردن به خواهش های من میخندیدن!حالا منمیخندم به همشون!. و هر وقت که شما طمع خفت شدن رو چشیدین میفهمین که کامنت اعتراضی بر علیه این قانون خیانت به جون و مالو ناموستونه!.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 18:36
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
با اینکه این به اصطلاح زورگیران باعث نا امنی در جامعه میشوند ولی نباید فراموش کنیم که اینها هم خودشان قربانی بی عدالتی حکومتی هستند که به جز ادامه حکومت و چپاول به چیز دیگری فکر نمیکنه. به امید روزی که زورگیران حکومتی که 33 سال دست به چپاول و جنایت میزنند به دست مردم مجازات شوند. مرگ بر خامنه ای و مزدوران جنایتکارش
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 18:39
bavaffa - باكو - اذربيجان
به امید روزی همه آشغالها اعدام بشن خدا لعنتشون کنه
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 18:48
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
شده دوران سده هفده و هژده فرانسه و یا سده شانزده انگلیس که در میدان شهر گیوتین و یا دار میگذاشتند و سر و دست میبریدند و دار میزدند و مردم کوچه و بازار و عامی همه به تماشا و کف زدن میپرداختند. این رژیم طالبانی هم که شورش را درآورده دار زدن در خیابان، این روش قرون وسطایی کم بود، حالا آنرا به میان ورزشگاه و پارک هنرمندان کشانده فردا نیز در دانشگاهها و مراکز اموزشی و بیمارستانها و ترمینال اتوبوس و راه آهن و ....نیز چوبه دار برپا خواهند کرد.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 18:48
tina2012 - ارومـــــــــــیه - ایـــران
مرتضوی پست و رزل وقاتل توی پست بالا قرار داره اون وقت بیچاره جوانهایی که از سر نداری به این اقدام دست میزنند باید شاهد مرگ خودشون باشن تف و تفرین به این جمهوری اسلامی و سردستشون علی تک دست امیدوارم روزیم برسه شاهده اعدام این شیطان صفتا باشیم
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 19:18
yeshua - سیرجان - ایران
هر پرهیزگاری گذشته ای دارد و هر گناهکار آینده ای . قضاوت نکنین تا قضاوت نشوید ( مسیح ). اعدام خاست خدای محبت نیست بلکه خاست شیطان کینه ای است
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 19:37
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
الهی بمیرم.اعصابم داغون شد.چقدر جوان بودن.چقدر ایرانیا سنگ دل‌ شدن
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 19:46
آزادی برای ایران - اشتوتگارت - آلمان
چرخ آبادی و اقتصاد مملکت باید به دست این جوانان بچرخد نه اینکه به خاطر بیکاری به این روز بیفتن اینها سرمایه ایران هستند .
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 19:59
mnbbi - کیف - اکراین
اعدام نکنید. مگه وجدان ندارین ؟ . تا چه حد شرارت ؟. اینا هم آدمن و آدم نکشتن ؟
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 20:17
ekman - شیراز - ‫ایران
اگر فیلم مربوط به این زورگیری پخش نمیشد و آبروی نداشته حکومت را در دنیا نمیبرد،حتی اگر عاملین این زورگیری را دستگیر هم میکردند،هیچوقت حکم اعدام صادر نمیکردند.البته این دو نفر سابقه قبلی هم داشته اند چون دو نفر دیگر از همدستان این دو نفر حکم زندان گرفته اند.اگر حکم اعدام را در مورد دزدان حکومتی و سرمایه ملی هم به اجرا در بیاورند،رعایت عدالت خواهد بود.هنگامیکه عده ای در کشوری دزدی های نجومی انجام میدهند،فقر و بدبختی دامنگیر اقشار ضعیف جامعه میشه و عده ای مانند این جوانان اینگونه میخواهند احقاق حق کنند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 20:19
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
شما ملت همچین جوگیر شداین که انگار رتبیه یک کنکور رو دار زدن . این کثافاتا زور گیر بودن که هیچ وحشی و حیوون هم بودن . ندیدین چطوری بعد از اینکه پول های اون بدبخت رو دزدیدن با قمه زدن تو صورتش ؟؟؟اونم تو روز روشن ؟؟!!!. برید خجالت بکشید با این مرثیه سرائی برای ٢ تا حیوون . اگر یکیتون تو این ماجرا اسیر همچین کسائی میشد دیگه هیچ وقت اینجوری سنگ این جور حیوون ها رو به سینه نمیزد . تو روز روشن زورگیری کردن،، زدن اون بندیه خدا رو هم ناکار کردن ،،سابقه دار هم بودن . اون وقت توقع دارید به جای مجازات بفرستنشون توره اروپا؟؟؟.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 20:31
نیایش - تهران - ایران
جالب اینها که موافق اعدام هستند یک لحظه با خودشون فکر نکردند که بابا اونی که پیش از دستگیری اینها حکم اعدام اینها رو بدون دادگاه صادر کرد و محارب رو بست به این بدبخت ها خودش بزرگترین زورگیره و هکتارها زمین های ورامین رو کشیده بالا و هیچ کس نمی تونه ازش بازخواست کنه ای موافقان اعدام جوانها به خودتون بیایید حکم اینها اعدام نبود زندان بود فکر کردید زندانهای ایران بهشته ؟ نه جهنمی که تا در توالتهاش ادم میخوابه و جا برای دراز کردن پاشون هم نیست . خود زندان براشون بدترین حکم بود نه اینکه اعدامشون کنند و اون خواهر بدبخت بیاد که شاید لحظه اخر برادرش رو بتونه اروم کنه شاید . وگرنه اون خودش می دونه که تا اخر عمر زجه خواهد زد
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 20:34
Ghooloo - آبادان - ایران
Saeid_021 - تهران - ایران فرهنگ قمه زنی‌ را که رایج کرده؟ هر سال که یک ماه تمام همین قمه زنان با افتخار و برنامه ریزی شده توسط خود دولت آن را پاس می‌دارند و بچه‌های نوزاد و کوچک خود را هم برای آینده آمده سازی میکنند! از این فرهنگ خشن و خونریزی هم چنین جوانانی به وجود می‌‌آید نه زرتشت و بودا و کنفنسیوس!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 20:36
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
کسانی که میگن اعدام خوبه فقط جلوی چشمشون رو نگاه میکنن یعنی نمیدونن طی این چند دهه هزاران آدم نمیگم بیگناه اعدام شدن ولی زورگیری و تجاوز و.... بیشتر شده!!!!!!!!. یا شاید هم تجربه نکردن یعنی مقابل زورگیران و ارازل قرار نگرفتن فکر میکنن ارازلان مملکت تعدادشون کمه همین هایی هستن که تو رسانه ها بهش اشاره میشه و با اعدام آنها دیگه هیچ خلافکاری تو مملکت نمیمونه!. بارها گفتم حل شدن مشکل فقر،بیکاری و ازدواج جوانان میتونه به شدت این نوع خلافها مثل زورگیری، تجاوز به ناموس مردم، دزدی و................. را کم کنه. اما کو گوش شنوا و کو مسئول دلسوز و با بته؟؟؟ وقتی به اصطلاح رئیس مملکت میاد براحتی از کنار مشکل کمر شکن گرانی رد میشه و خودشو جای مردم نمیذاره چه امیدی میشه داشت که مملکتی رو روزی ببینیم که بیکاری،زورگیری،تجاوز بطور چشمگیر کم شده!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:25
mees3003 - شیکاگو - آمریکا
اگه حکم اینایی که چند صد هزار تومن پول دزدیدن اعدام باشه، حکم اینایی که میلیارد‌ها پول مردم رو بردن چیه؟ لعنت به اون دستگاه قضاوت که اینجوری حکم نکنه
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 20:50
دريا دل - اهواز - ایران
دوستان به دلیل فقر نباید که انسان از افراد ضعیف جامعه زورگیری کنه چه بسا افراد آبرو داری که با کارگری و شغلهای آبرو مند دیگر کسب معاش میکنند اینها را که (زور گیرهها)گردنشون را تبر هم نمی زنه ناتوان که نبودتدتد که کارگری کنند حقشون همین اعدامه انگشت به پشت پادشاه کردن تاوانش همینه کسانی که در خارج از کشور ژان وال ژان این ارازل شدند اگه به سر خواهر و مادرتون این بلا را میاوردند باز هم این جور دلسوز این ارازل میشدید
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 20:55
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان. خوی جنایت مغولی در کامنت تو!!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:31
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
هرودوت!!! ایرانیان مردمانی شجاع راستگو و درست کردارند!!!مربوط به نزدیک ۲ هزار سال قبل!!! اکنون!!!! همان شعار در جهت برعکس!!!یا بهتر از در عقب!!!!! بر مناره‌ها ی مسجد دیوانه خانه!!!----ای مرگ بر آن قلابتان.کافی‌ بود در این قسمت نامی‌ از شاه باشد---کامنتهای ناسزا بود یکی‌ بعد از دیگری!! ولی‌ اکنون از آن اراذل اوباش خبری نیست!!! چون از دیدن این صحنه به اوج لذت جنسی‌ رسیده و نای تایید ندارند!!!!ولی‌ تعدادی از ارتش ملا نر و ماده در حال تایید!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:46
piki82 - تورین - ایتالیا
با اینکه دیدن این عکسها آدم رو تکان میده و اما من با اعدام اینها موافقم ! چون دقیقا همین حس رو وقتی ویدیو های زورگیری اینجور آدمها رو میبینم که چطوری به آدمهای مظلوم حمله میکنن دارم ! این درسته که با اعدام اینجور آدمها این مشکلات حل نمیشه و ریشه ش در فقر هست..اما همین کار 100% خیلی ها رو میترسونه و از انجام این کارها منصرف میکنه ! در کنارش باید مشکلات اقتصادی و ...حل بشه ..هر وقت تعداد این جرمها کاهش پیدا کرد میشه بجای اعدام حبس و کارهای فرهنگی انجام داد اما الان با این وضعیت اگر مجازات سنگین نکنن تعداد این زورگیری ها از همینی که هست هم چند برابر میشه !! برای خود من این قضیه پیش اومده و وقتی پدرم رو با پای شکسته و خونی و پوست کنده شده در بیمارستان دیدم گفتم دست من بود همین الان اعدامشون میکردم !
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:47
ali1111 - تهران - ایران
کپی پیست از دهه پنجاهی‌ها از فیسبوک: علیرضا مافیها و محمد علی سروری به اتهام زورگیری در تهران: سحرگاه امروز بر خلاف قانون اعدام شدند!. یکی از متهمین گفته بوده برای خرج عمل کلبه مادرش مجبور شده دزدی بکنه. رک راست بگم من هم بودم و جایی نبود که برای مادرم کمک بگیرم این کارو میکردم!!. جهت اطلاع عزیزان قاضیان و دادستانان فیسبوکی این دو نفر نه به خواهر شما تجاوز کردن نه به مادرتون اینو گفتم که اگر خواستید بگین اگر این به مادر تو تجاوز کرده بود چیکار میکردی این ربطی به تجاوز مادر و خواهر شما نداره ! رگ گردنتون الکی بالا نزنه نظر‌های احمقانه بدید!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:49
ali1111 - تهران - ایران
کپی شده: این تصویری تکان دهنده از اعدام‌ها ی امروز جلوی خانه ی هنرمندانه . جایی که جلاد شونه هاش رو میده به اعدامی. این حرفی که می زنم دیگه این ور آبی نیست. پشت گود ننشستم والله الان. این دوتا جوون رو الکی اعدام کردند تا درس عبرتی بشه برای بقیه. اینا قربانی شدند و اصلا حکم کاری که اینا کردن اعدام نبود. زرتی یه محاربه بستن به اینا تا بکشنشون. مشکل زورگیری با اعدام این دو نفر جلوی خانه ی هنرمندان حل نمیشه آقای عدالت گستر جمهوری اسلامی. حساب آدمایی که رفتند سر صبح با تخمه و آجیل اعدام تماشا هم جداست. اون هم یه درد دیگه است.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:52
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
اینکه ۲ انسان به کام مرگ فرو برده شدن باعث تأسّف هستش،،ولی‌ اینجور وقتها قبل از کامنت گذاشتن یک لحظه یکی‌ از اعضای خانوادهٔ خودتون رو بگذارین جای مضروب. یکی‌ از دوستانم در حین رانندگی‌ به تور اینجور افراد خورده بودن، با انداختن طناب به دور گردنش اموالشو برده بودن، البته فکر کرده بودن که مرده،تا چند روز جای طناب رو روی گلوش میشد لمس کنی‌،هروقت یادش می‌افتم مو به تنم سیخ می‌شه. ولی‌ چه خوبه یه حکمی هم برای زور گیرها دولتی صادر میکردن.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:55
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
محکوم سر به روی شانه‌ ی جلاد گذاشته می‌‌گرید!!!!! ننگ بر شما تایید کنندگان که از ملایان دزد پست ترید!!!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:33
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
danial nabi - استکهلم - سوئد. انگل امثال شما مزدوران و نوکران جمهوری سراسر فریب و جنایت اسلامی هستید. اینها جرمشان اعدام نداشت اما برای اینکه این رژیم پوشالی باز هم با تبلیغات و شانتاژ چند صباحی به عمر نکبت بار خود بی افزاید اینها را اعدام کرد. حیواناتی که از کشتن انسانهای دیگر بدون دلیل موجه لذت میبرند باید به دار آویخته شوند نه این بدبختها که محصول 33 سال ندانم کاری و فساد و اقتصاد امام زمانی و در یک کلام حکومت ننگین و نکبت بار اسلامی هستند. خاک بر سر شما سایبریها که به جز دریوزگی و نوکری عرب کار دیگری ندارید. این ساعتی هفت هزار تومان ارتش سایبری چه ارزشی دارد که بخاطرش خود فروشی میکنی ؟!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:33
porharfi - آرنم - هلند
من که دلم نمیسوزه !..چونکه وقتی که عکس های مورد تجاوز ِ زور گیری .قمه. چاقو خورده یکی از عزیزان خودم چاپ بشه!!..اونوقت ابلهانه است که دلم برای این اوباش ها بسوزه !!..// فرق ش با اونهایی که با زحمت و کار . زندگی را تامین میکنند چیست؟؟گردن کُلفُتها ..کار که عیب نیست بروند کار کنند!./
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 22:20
perser68 - فلوریدا - امریکا
ARTEMIS_SWپاریس فرانسه. دوست عزیز،در عین حال که به مادر یکی‌ از این اعدامی‌ها فکر می‌کنم و مخم سوت سوتی می‌شه،ولی‌ یک لحظه که به کامنت‌های تو رسیدم یه احساس آرامشی به من دست داد چون تقریباً جزو اخری‌ها بود و جور و پلاس هرچی‌ آدم دگم و چشم و گوش بسته رو ریختی رو آب.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 22:32
kobalt - کرج - ایران
فقر نا امنی میاره ناامنی هم فقر میاره فرار سرمایه وعدم توسعه یه علتش نا امنیه کشوری که نا امن شد چه سیاسی و چه اجتماعی سرمایه ازش فرار میکنه و بطرف بیکاری وفقر میره که خودش عامل نا امنیه بیشتره اگه این چرخه ادامه پیدا کنه تهش میشه سومالی ونیجر و .
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 22:25
aziiita - فرانسه - فرانسه
متاسفم که این صحنه‌ها دل‌ اونایی‌ که کلی‌ ادعاشون می‌شه درد نمیاره و آرزوی عدم برا افراد بشتری میکنن افرادی که چهره فقر و درد یک جامعن که تو ان سنّ و اعدام پایان زندگشن و خطاب به اونایی‌ که ابراز خوشحالی می‌کنم و مینوسن که زمین باید از وجود انّا پاک بشه من اطمینان دارم اگر زمین از وجود کسی‌ باید پاک بشه شما اید که با گازی صلواتی هیچ فرگی نمیکند تا ان تعرض فکرها هست اوضاع بهتر نمیش شما که سالیانه سال در کشورهای زندگی‌ کرده و هنوز یاد نگرفتد افکار دمکرتکو. اون که تو نروژ ۸۰ نفرو کشت ۲۰ سال زندان دادن و کسی‌ هم اعتراض نکرد آنوقت مردم ما به یه دزدی ۲ نفرو می‌فرستن بلی در تازه اونایی‌ که ادعاشون می‌شه ابراز خوشحالی‌ می‌کنن از برکت افکار شما ایران همین ایران می‌مونه
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 23:06
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
زنـــــدان در شــــــرایــــط بـــــســــیـــار ســـخــــت به مدت10سال،20سال،(زندانی که فکر نکنن براشون همه چی آماده اس)،بیگاری کشیدن از آنها،گشنگی و تشنگی دادن به آنها،سالی یکبار هواخوری و دیدن نور خورشید،دادن کارهای طاقت فرسا به آنها(بطوریکه تو روحیشون تاثیر بسیار بدی بذاره که بعد از مدت نسبتاً زیاد که آزاد میشوند،خیابان و کوچه خونه براشون بهشت باشه و قدر بدونن) و "هر از گاهی نشان دادن تصاویر و فیلم طرز زندگی و زجر آنها به عموم مردم توسط رسانه ها "تا بقیه با تجسم این تصاویر توی ذهنشان واقعاً بترسن و خلاف نکنن(((و البته همونطور که بالا گفتم اگه خواستیم در کنار زندانی کردن آنها شاهد کم شدن چشمگیر جرم باشیم مسئولین که وظیفه شان است "باید" مشکلات بیکاری،ازدواج،فقر را ریشه کن کنن تا طی اندی سال نتیجه بده))). اعدام هیچ گاه نتیجه قاطعانه ای نبوده تا حالا چراکه خلافکاران مملکت فقط یک لحظه طناب دار رو تجسم میکنن و میگن همه اش4 دقیقه زجر کشیدن داره، راحت میشیم.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 23:13
perser68 - فلوریدا - امریکا
danial nabiاستهکلم سوئد. تو و امثال تو اسلام و دین و مذهب رو برای همیشه به با د دادین!میگی‌ نه ،صبر کن زیاد طول نمیکشه که همین مردم روزگارتون رو سیاه می‌کنن!اگه فکر میکنی‌ جات امنه در اشتباهی‌!!! هر یکی‌ که اعدام می‌کنین هزار‌ها نفر رو از خودتون متنفر!!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 23:36
potatis - مالمو - سوئد
دو جوان زیر ۲۴ سال رو اعدام کردند فقط به دلیل اینکه بخاطر فقر و بیکاری اقدام به دزدیدن تنها چند هزار تومان پول کردند !!، نه نه نه من که نمیتونم باور کنم، حتما این عکس ها ساختگی هستش، نمیتونم باور کنم که مردم فقط به تماشای این ها آمده باشند و دمی حرف هم نزده باشند، تو این مملکت چه خبره ؟ چرا همه مردم مثل مسخ شده ها شدن ؟ دیگه ظلم در این حد و به این شدت هم نمیتونه مردم رو بیدار کنه، کامنت هارو که خوندم وقتی دیدم عده ای هورا کشیدند برای این جنایت، احساس شرم کردم، وای بر ما، وای بر ما، به کجا داریم پیش میریم؟ دوستان آیا حکومت داره داروی بی عاری به خورد مردم میده؟ این اصلا طبیعی نیست ! آیا اینها فقط به جرم دزدیدن چند هزار تومان پول اعدام شدند ؟!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 00:10
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
zebelkhan - لوس آنجلس - گرامی‌ به کامنتها بنگرید اکثریت شبیه همین‌ها هستند---من موافق کار این دو نبوده و کارشان جرم!! اما بیشتر حالت ترساندن بوده نه طرف را زخمی کرده اند نه متجاوز جنسی‌ بوده اند نه مثل اکثریت اسلامیون حقیقی‌ قاتل!!! کدام پست بی‌ شرمی به این راحتی‌ حکم اعدام میدهد??? و کدام بی‌ پدر مادری به تماشا ???و کدام بی‌ وجودی تائید!!!!!!! شاید اگر واقعه جدیدی در ایران آن آن آن قلابی بود کمی‌ کامنتها را می‌توانستم تحمل کنم!!!!. مردی کودکی گریان را که راه خانه را گم کرده بود می‌بیند به طمع دستبند طلای او به بهانهٔ ی کمک او را ربوده و خفه می‌کند---دخترک فقط ۶ ساله بود!!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 22:28
Saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
نه ،حق اینها اعدام نبود.یعنى حکم داده شده تناسبى با جرمشون نداشت. اعدام شدند فقط بخاطر برانگیخته شدن احساس افکار عمومى بعد از آن ویدیو کذایى.اینها قتلى مرتکب نشدند.پس چرا اسید پاش ها رو اعدام نمیکنند.اون که هزاربار بدتر از این هست.اگر یک قضیه مشابه اتفاق بیافته که با قتل همراه بشه و آنها هم به اعدام محکوم بشوند.پس فرق این و آن چیست؟از این به بعد اگر کسى درس عبرت نگیره وقصد زورگیرى داشته باشه ، همون اول میزنه میکشه.با خودش میگه من که اگر گیر بیافتم حسابم با چوبه دار هست پس یک شاهد کمتر.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 00:14
zededin - تهران - ایران
یکی‌ ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد تومن میدزده در میره !! یه آخوند پیدا نمی‌شه حکم ارتداد بده ولی‌ یکی‌ زورگیری می‌کنه اعدامش می‌کنن یک هزروم اون پولو می‌‌دادین بهش میرفت به فقرهم کمک میکرد حالا یکی‌ بید بگه دین یعنی‌ برابری توف به هرچی‌ آدم احمقه
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 00:21
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ali1111 - تهران - ایران. آریو جان باور کن حالم از یاوه گویانی که تا از جنایت سریالی حکومت انتقاد میکنی‌...یا جو تجاوز جنسی‌..ازدواج با دختر خرد سال----و هر کوفت و زهر ماری بلافاصله میگویند به ملت شریف!!!!!! و بزرگوار!!!!!! داخل توهین نکن!! و بعد عقده ی خارج رفته ها!! و باکمال بیشرمی انتقاد و توهین به کشوری که با هزار دروغ و دغل و ننه من غریبم پناهندگی یا اقامت گرفته اند!!! این هستیم !! من فکر می‌کنم اگر-کورش داریوش...زرتشت سورنا-آریو برزن زنده شوند و این اضمحلال فکری اکثریت ملت را ببینند دوباره به مزار خود باز خواهند گشت تا شاهد این شرم نباشند!!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 22:59
بچه تهرون - تهران - ایران
اصلا به حرف هیچ کس اهمیت نمیدم از مزدور رژیم با اسم مستعار دانیال تا اونی که می‌خواد آخوندو زنده زنده بخوره .امروز ما ثابت کردیم که یکی‌ از بی‌ اصلو نصب‌ترین مردم جهانیم .ثابت کردیم که هجوم عرب و مغول افغان ما رو انسانهایی بی‌ هویت بی‌ وجدان و بی‌ جرأت کرد. ثابت کردیم که لیاقت بدترین حکومت در جهان رو داریم .شرم بر ما شرم بر ما .
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 00:55
طرفدار حقیقت - تهران - ایران
این 2 نفر فقط قربانی جنجال ایجاد شده بواسطه نشر ویدیوی عمل کثیفشون شدن . وگرنه دیدن روزانه ی زورگیری در تهران واسه ماها دیگه عادت شده. به امید روزی که عدالت برای همه و همیشگی باشه و کسی از سر فقر و نداری به چنین اعمال پست و سخیفی دست نزنه که بخواد چنین جزای سختی رو متحمل شه.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 00:58
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد. ببند لتفن. برو یه فکری برای تعویض دستمال مخصوصت بکن بد جور ساب رفته. آخه ای کیو با اعدام ها و طفره رفتن به اصطلاح مسئولین در قبال انجام وظایف اصلی و حل مشکلات جوانان و مردم، چیزی درست نمیشه. چند دهه اس که رژیم فقط میاد اعدام میکنه؟ الان تعداد خلافکاران چند نفره یا بهتر بگم چند میلیون نفره؟ ارزششو داره به خاطر 150تومن ساندیس بیایی چرند بگی. رو که نیس سنگ پاس!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 00:42
shab sepid - رم - ایطا لیا
یک نفر را میشناسم با مدرک لیسانس عملگی می‌کند و زور گیری هم نمیکند ، برای اینکه مادرش بیمار است مجبور است کار کند ، به او گفتم چرا زور گیری نمیکنی‌ ، هم راحت است هم چنانچه دستگیر شدی کلی‌ طرفدار پیدا میکنی‌ و به علت مشکل بی‌کاری و فقر ترا خواهند بخشید کافی‌ است بعد از دستگیری مقداری ننه من غریبم بازی در بیاری ترا آزاد خواهند کرد ، گفت فکر خوبیست اگر همه بیکارها همین کار را بکنند مشکل بی‌کاری هم حل خواهد شد و آنوقت هیچ احمقی به خاطر کلیه مادرش عملگی نخواهد کرد ، گفتم آفرین آنوقت میتوانیم با افتخار بگیم ، ما اولین جنگلی‌ هستیم که مشکل بی‌کاری را از بیخ حل کردیم .
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 01:01
ali1111 - تهران - ایران
. آرتمیس عزیز،. در تایید حرفت، اینها کار و بلایی بر سر فرهنگ و تربیت این نسل آوردند که با هیچکدام از جنایتها و دزدی هایشون قابل قیاس نیست...اینها فرهنگ را از مردم گرفتند...
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 01:27
piki82 - تورین - ایتالیا
potatis - مالمو - سوئد. شما یجور توصیف میکنی انگار 2 تا بچه گوگولی موگولی رفتن از بقالی توپ پلاستیکی بلند کردن !! چی داری میگی ??? ببینم وقتی یکی از عزیزات گیر اینها بیوفته و یک قمه 1 متری بزارن زیر گلوش و زخمیش کنن هم از این حرفهای قشنگ میزنی ??? بخدا که نمیزنی !!! جمع کنید بابا ! همه روشنفکر و دلسوز شدن ! اول از همه باید عقل و منطق رو به کار انداخت ! آره اعدام بد هستش...دل آدم کباب میشه وقتی 2 تا جوان رو آویزان میبینه ...اما دلیل نمیشه اصل قضیه رو بیخیال شد و ندید که اینا روز به روز دارن زیادتر میشن و به مردم حمله میکنن ! بعضی ها ایران رو با کشورهای امن و مرفه اروپا عوضی گرفتن و فکر میکنن در سال 2 تا دونه خلافکار پیدا میشه که اون 2 نفر رو هم با روانپزشک و کلاس خصوصی میشه درمان کرد و ایران تبدیل میشه به بهشت !!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 01:39
alireza.ch - نوشاتل - سوییس
آخرش من این را نفهمیدم که مردم مازوخیست هستند؟ سادیک هستند؟ چه مرضی دارند که کله سحر صف می کشند برای تماشا؟ بابا ما صبح امتحان داریم با هزار بدبختی از خواب بیدار می شویم.. شما چه گرفتاری روانی دارید که می توانید برای تماشای مردن ساعت چهار صبح بزنید بیرون؟!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 02:33
gomnam30 - تورونتو - کانادا
این چند تا دوستمون این بالا دانیال مهدی زاگرس ...با این تعرض فکرتون پا شدید رفتید خارج هنوز آدم نشدید برید سوشیال بگیرید زندگیتونو بگذرونید شماها همونای هستید که پدرانتان ساندیس خور بودن اینشلا یک روز سر تو و امثال تو بره بالای دار نه اون جوونای داخل ایران
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 02:45
سبز باشيد - اكلند - نيوزيلند
اعدام درست نیست باید ببینند که جرا جوونای این مملکت دارن به این کارا بوی میارن کرونی فقر بدبختی بیجارکی بیکاری همه اینا باعث این جنایتا میشه
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 03:30
acemeace - کلن - آلمان
نمی دونم اگه اینها سراغ من اومده بودن و منو با قمه زخمی کرده بودن می تونستم باز هم از اعدامشون ناراحت شده باشم یا نه. شما چی فکر می کنید؟
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 04:01
mina00 - استکهلم - سوئد
نشستید تو خونه هاتون و حال میکنین!. جناب ARTEMIS-SW با اون جملات مثلا خفنتون،هر وقت مادرتو خفت کردن،هر وقت پولی رو که با بدبختی بدست اوردی و به زور تو روز روشن از دستت درراوردن،هر وقت تیزی چاقو رو زیر گلوت حس کردی،هر وقت الت یکیشون رو تو پشتت حس کردی،هر وقت که نون شب بچه هاتو به زور از چنگت دراوردن،بیا اینجاحرف مفت بزن!. شما هر چیزی رو از چشم جمهوری اسلامی میبینین،من دختری میشناسم که از 8 سالگلی تو خیابون ادامس فروخت،پسری رو میشناسم که از 6 سالگلی رو ساختمون سقا بود و اب مبداد تا نون ببره خونشون و دست از پا خطا نکرد.حالا شما حامی حقوق دزدان و قاتلین شدین که جامعه اگه خراب نبود اینا این طوری نبودند. شرم بر همه شما،شرط میبندم پوست دستتون از پنبه نازک تره و تو خونه های گرم و قشنگتون نشستید و زر میزنید.وقتی دستاتون از کار پینه بستو چشماتون از بی خوابی قرمز و استخون های شکمتون بیرون زد و اون وقت یه به پدر و مادر اومد نونی رو که با بدبختی بدست اوردی رو برد بیاین نظرتونو بگین.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 04:23
Sonbol - ونکوور - کانادا
من اگر جای قاضی این پرونده بودم و دستور رسیدگی سریع می گرفتم ، می گفتم هر موقع دزدان٣٠٠٠ میلیارد اعدام شدند من هم این پرونده را سریع رسیدگی میکنم ، .......
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 04:49
baabak - نیویورک - آمریکا
در کجای دنیا قوانین یه مملکت بخاطر حرف یک وزیر یا وکیل عوض می‌شه ؟!! آنکسانی که تایید کردن، خواهند دید که روزی این بی‌ قانونی دامن آنهاروهم میگیره، روزی می‌‌رسه که اعضای خانوادشون یا دوستانشون به جرمی‌ کوچک تقاصی سخت خواهند داد. آنزمان آست که حال اونها پرسیدنیی. قانون باید برای همه یکسان باشه.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 05:35
kian iran - واشینگتن - امریکا
متا سفم برای انهایی که لذت گرفته شدن جان انسان ها را در تک تک حروف کامنتهایشان میشود حس کرد. متاسفم برای انسانهایی که حتی تا نوک بینی خود را هم نمیبینند. ما فقیریم ما نهایت فقریم ما تعریف فقریم برای همه جهان. فقر شب را گرسنه خوابیدن نیست فقر روز را بدون اندیشه سپری کردن است
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 05:48
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
حقشون ۱۰ سال زندان بود و نه اعدام. خونشون یه روزی صادق لاریجانی را خواهد گرفت شک نکنید، باعث و بانی‌ خون این ۲تا بچه جوون گردن هیچکس نیست جز صادق لاریجانی. اون بود که بد دستگیریشون کلمه ` محارب ` را بکار برد.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 05:55
pariha - كويت - كويت
حقشون مجازات غیر از اعدام بود خیلی ناراحت شدم ودلم گرفت که وضع ایران هر روز بدتر میشه
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 06:47
freedom - لوس انجلس - آمریکا
الان میدونم یه عدّه میاند میگند این چیه نوشتی‌، ولی‌ خوب کاری کردند اینارو اعدام کردند وقتی‌ با قمه میفتن به جون مردم و رعب وحشت ایجاد میکنند و باعث می‌شند یه خونواده از ترس مریض بشند همین خوب که اعدام بشند. باید واسهٔ بقیه درس عبرت بشه که اینجوری نیفتند جون مردم و زورگیری کنند خدا تن سالم داده عقل داده که کار کنند نه زورگیری با قمه.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 07:43
arash 11 - تهران - ایران
farhad_swiss_zurich - زوریخ - سوئیس جناب شما اونجایی حال اون مادر بدبختی که پول خرچجی خونه اش تو کیفشه این اقا میاد اونو میگیره بعدم روش یه چاقو حواله بدن اون بدبخت میکنه رو نمیفهمی باید اعدام بشه کسی که به از خودش بدبختر حمله میکنه به رهبر و رییس جمهور که حمله نکرده به یه ادم بدبخت حمله کرده جمع کنید خودتونو حقوق بشرا
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 07:49
akbarboy - تبریز - ایران
artemisببخشیدا اوندفعه هم گفتم اینکه تو با 50 60درصد کاربرای سایت مشکل داری وهمیشه در حال فحاشی به این واون برای تثبیت نظراتت هستی این میتونه نشانگر روحیه مغرور وتهاجمی تو والبته دوران بسیار سخته کودکیه تو باشه اگه وقت کردی به تو پیشنهاد میکنم با این همه اعتماد به نفس و معلومات ادعای پیامبری کن یا ارتمیس خخخخخ در مورد اعدام این دو نفرم باید بگم من که نتونستم سره رو از ناسره تشخیص بدم هم حقشون بود وهم نبود کلا معلومه که اگه اون فیلم بیرون نمیومد اینا اعدام نمیشدن در واقع اونا قربانی جو زدگی کاربرای اینترنتی شدن
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 07:52
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
اینهائی که از اعدام حمایت کردند افراد ی هستند که مسئله روانی دارند واز نظر قانون ارتجائی خودشان این دوجوان باید فقط به سه ویا ده سال محکوم می شدند ونه اعدام در ایران ولایت فقه قاتل متجاوز سکنجه گر ودزد های بزرگ راست راست را می روند وافرادی مثله این دوجوان که عامل اصلی رژیم ارتجائی ولایت فقه وحامیانش هستند واگر قرا است کسانی اعدام شوند ان کسان کسانی هستند که در ایران قدرت دارند از رهبر چلاق گرفته تا تمام نیروهای سرکوبگر این رژیم فاشیستی وحشی قاتل ودزد متجاوز وشکنجه گر وانروز دیر نیست که این مردم تمام این حکومت را به زباله دان تاریخ بیاندازند وتمام سران را با خشم خود بسوزانند به امید انروز
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 08:00
asal55290 - مشهد - ایران
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انچه هست گیرن.....بعضی ها دارن به نوعی دیگه زورگیری میکنن مثل اقایونی که 3000000000000 زور گیری کردن از ما اونا باید اعدام بشن نه اینا که برا گشنگیشون زور گیری کردن بنظرم حکم اعدام خیلی از نظر قانونی با جرمشون همخوانی نداره....
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 08:03
azadeh11 - آمستردام - هلند
آرتمیس‌سؤ - .پاریس - فرانسه. هلند- آمستردام. میدونی چرا مثبت میدن چون قابل توجه کاربران محترم را خوب بخون. مثبت یعنی‌ همه بخوانن و بدونن که این خبر خیلی‌ مهم هست. پس چرا منفی‌ میدید. این خبر خیلی‌ مهمه. کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 08:05
arash 11 - تهران - ایران
Saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا حرف الکی میزنی چه تو بودی میدونی کذایی مردم کم از دست این اخوندا میکشن که چارتا مثل این دزدا هم چار قرون خرج زندگیشونو بدزدنو چاقوشونم بزنن خبر نداری حرف نزن نیستی نمیدونی اتفاقا باید اعدام بشن که بقیه امثال اینا حساب کار دستشون بیاد مگه مردم دیگه دارن مگه اونا زندگیاشون مرفه که فقط اینا ندارنو حق دارن بیفتن بجون مردم
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 07:52
shahramareia - تهران - ایران
اگر این است فرهنگ اسلامی که قرار بود ادم بسازد وای به روزگارما اقای خمینی یک زمانی میگفت ما آمده ایم تا معنویت شما را بسازیم این کاره نبود اشتباهی فکر کنم بجاش کار مردم بی نوا را ساخت. اگر کار باشد فرهنگ ساخته شود اگر بتوان یک عدالت نسبی پیاده کرد همه این زور گیریها و دزدی ها از بین می رود حیف که مملکتی با این ثروت صاحب ندارد و تعدادی دزد گرگ صفت بر ان حکومت میکنند
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 08:52
malekIT - شیراز - ایران
بزن باران که دین را دام کردند/شکار خلق و صید خام کردند/سیه روزان پست سفله پرور/رکوع کردند پیش چشم سرور/بزن باران ،خدا بازیچه ای شد/که با آن کسب ننگ و نام کردند/فقیهان جامه ی ایران دریدند/به جان مردمان ما پردیند. بزن باران که شاید پاک گردیم/ . تهی از ذات این ضحاک گردیم/علی ضحاک شد خونخوار گردید/جوانی ها خوراک مار گردید .
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 08:56
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
فقط برای گرفتن زهر چشم بود انتخابات نزدیک هست وضعیت اقتصادی هر رزو بدتر می شود و اینها هم می دانند هر لحظه احتمال شورش مردمی وجود دارد پس با اعدام این دو می خواهند از مردم زهر چشم بگیرند که اگر به خیابان ها بریزید شما را هم به جرم ارازل و اوباش اعدام می کنیم.زهی خیال باطل روزش که رسید وقتی جمعیت میلیونی را در خیابانها دیدید آن وقت خودتان را خراب می کنید.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 09:48
طالب حق - تهران - ایران
سوالی که با خوندن نظرات واسه من پیش اومده اینه که آیا کسانی که میگن اعدام راه درستی نیست ، همون کسانی نیستن که وقتی تصاویر زورگیری این افراد رو نگاه میکردن بهشون فحش میدادن و اونها رو مستحق مرگ میدونستن ؟ و این که اگه این افراد بجای اون آقا مورد حمله قرار میگرفتن هم ، اعدام رو راه درستی برای مجازات این افراد نمیدونستن ؟. خود من در مورد این اتفاقات هیچ نظری ندارم و اینطور نیست که موافق اعدام باشم یا مخالفش ، چون واقعا بعضی وقتا مغزم هنگ میکنه و اصلا صلاحیت قضاوت رو در خودم نمی بینم . ولی عجیب تر از این اتفاقات واسه من پیچیدگی رفتار آدم های مختلفه .
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 09:56
oghab - هلسينكي - فنلاند
امیدوارم قوه قضایه انقدرشرف داشته باشه که این 300 نفرکه 60 درصدپول مملکت را حبس کردند خودشان وخانواده شان رااعدام کنه ... درکل ازاینگونه احکام باید پیروی کرد. زورگیری ازپیرزنی که حقوق بازنشتگی شوهرفوت شده اش رامیگیره .یا شخصی که برای هزاران مشکلش اخرین پس اندازش راازبانک میگره ....ووو/ این تخم ح های پس افتاده نسل ان قلاب باید اعدامشوند تادرس عبرتی برای دیگر گوسفندا بشه .
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 10:17
*Fanoos* - ایران - ایران
fetneh. - نوشهر - ایران اصلا خودت فهمیدی چی گفتی ؟!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 11:37
Pezhman - وين - اتريش
تکلیف دانشجویانی که زیر چرخ ماشین له شدند.تکلیف قاتل ندا آقاسلطان وهزاران دانشجو وروشنفکری که زیر شکنجه مجبور به اتهام زدن به خودشان شدند را ماست مالی کردند. وبا این تیارت بازی کردنها میخواهند.دستان خونینشان از حون دانشجویان خواهان دمکراسی پاک کنند.این تلاشها بیفایده است.ما خواهان مجازات زورگیر بزرگ ملقب به سید بی ناموس هستیم.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 12:05
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
در ضمن این مزدورانی که اینجا می گویند اینها را باید اعدام می کردند پس چرا پاسخ این که چرا دزدهایی که میلیارد میلیارد دزدی می کنند و اعدام هم نمی شوند را نمی دهند؟ آهان آخه خود شما هم که اینجا کامنت می گذارید از همان مزدورهای میلیاردی هستید آره؟
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 09:51
a.ahooraei - کلن - آلمان
اعدام راه درست و صحیح نمی باشد. تعداد اینها بیشتر و بیشتر خواهد شد. خودتون هم می بینید که هر چه بیشتر اعدام میشه ، خلاف ها سنگینتر میشن. اما مردم ما از چه افرادی متشکل شده اند، اونهایی که خودشون جنایتکار و زورگو هستند و لباس شریعت بتن کردند و یا کسانی که در منجلاب دو رویی و دو شخصیتی زندگی می کنند و اعمال جوانان را جرم و اعمال خودشان را توجیه میکنند؟ این جامعه شدید بیمار شده است و نیاز به یک سیستم سالم و مردمی دارد تا پاک شود. اینها نتیجه زورگویی به جوانان جامعه است که این چیزها را بدنبال دارد.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 12:16
nikiniki12 - ماینز - المان
عجب، جرم سیاسی بودن اعدام، جرم تظاهرات برای آزادی اعدام،تجاوز گروهی، کشتن دانشجویان در ملأ ام، شکنجه با انسانها بدتر از حیوانات رفتار کردن، حس نفرت و حسادت ایرانی‌ به هموطن و همرنگ نبودن!!!! و چه کسانی‌ دستورات رو میدند برادران برای مثل لاریجانی و باقی زورگیران این رژیم، ضد ایرانی‌، دزدانه سر گردنه، متجاوز به مال و جان ایر انی‌، اینها تفریحشون صادر کردن اعدام شده، ایران رو به لجن‌زار کشیدند، مملکت رو نابود کردند، می‌زنه فقر بیداد می‌کنه، چون این مفتخورها شکمشون سیری نداره، اونوقت هموطنان عاقل برای اعدام به به چه چه میزنند، جدا که آخوندها ایرانی‌ رو به لجن‌زار کشیدند
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 12:41
mashady - منچستر - انگليس
mina00 - استکهلم - سوئد , مینا جون زیبا گفتی‌ عزیز
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 13:01
امیر - دبی - دبی - امارات متحده عربی
باید همه زور گیرها را کشت چه کسانی که با زور و قدرت سیاسی اموال مردم را به تاراج می برد و چه کسانی که با زور و قدرت بدنی و با غیرتی به مردم بی گناه حمله می کنند در این صورت عدالت واقعی اجرا می گردد دستگاه قضایی که فقط ضعیف کشی را در دستور کار دارد مایه ننگ ملت است این عدم استقلال قوه قضایه را اثبات می کند و باعث شرمساری است کشتن دو جوانی که به دلایل کاملآ مشخص دست به سرقت می زنند کار بسیار سادهای است اگر راست می گویید و هدفتان اصلاح امور است چند گردن کلفت که در اقتصاد اخلال می کنند را نیز اعدام کنید تا باعث عبرت شود .
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 14:33
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه:احتمالن از نظر روان پاک آریائی شما اینا ٢ تا امامزاده بودن که اشتباهی اعدام شدن ؟؟؟. خیلی دوست دستم قبل از اینکه به مجازات برسن گیرشون میوفتادی تا معنی خوی مغولی رو عملا نشونت میدادن
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 14:42
lucina - تهران - ایران
ادم اگه گرفتاره بره حمالی کنه بره کلفتی کنه اینهمه ادم دارن با شرف و صورت سرخ از سیلی سالم زندگی میکنن بعد یکی میاد امثال اینا پول زحمت کشیده رو میدزده بازم اینا بیگناه هستن؟ ببینم قبل از اینکه اینا رو دستگیر کنن هر کی فیلم زورگیری رو میدید میگفت خراب بشه این مملکت که جلوی اینا رو نمیگیره من خودم شاهدم چنیدین نفر که الان دارن داد سخن میدن که نباید اعدام بشن زمانی که فیلم زورگیری تو شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد گفتن الهی بمیرن، بی همه چیزها، اینا رو باید دار زد، اینا رو باید زنده زنده سوزند .......، حالا چی شده که همه مهربون شدین.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 14:45
a.ahooraei - کلن - آلمان
من نمیدونم چرا یه عده عقب مونده پا شدن اومدن خارج و هنوز چرندیات ماقبل تاریخ توی مغز پوکشونه. آخه اسکل اگه سیستم دولتی یک سیستم سوسیال و صحیحی بود این جوانها منبع درآمدی داشتند و اینکاره نمی شدند که شما زر میزنید و می گید" اگه بخودتون و آبجی تون حمله می کردند بازهم میگفتید اعدام نشن" . نادان اگه خود تو بیکار بودی و توی جامعه ای زندگی میکردی که یه عده در و دهاتی زبون نفهم پولهای میلیاردی کشور را بالا کشیدن و صاحب همه چیز شدن و مادر تو یه رختشو بیشتر نیست و تو نون شب نداشتی ، بهتر از این جوان و پاکتر زندگی می کردی؟ من که فکر میکنم امثال شما ها که همین کم مقدار چیز را نمی فهمید از این جوانها صدبار بدتر می شدید.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 14:46
darkoob-1390 - قم - ایران
اون کسانی‌ که کامنتهای موافق "اعدام می‌نویسن بویی از انسانیت نبردن!!! . انسان باشید !
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 15:21
maziyar1976 - اصفهان - ایران
تمام مطالب بالا رو خوندم همه مخالف عدم هستند خوب ولی‌ این رو نمیگند که مخالف اعدام در این رژیم چیزی بیهوده است.چون اعدام جرم رو کاهش نمید این حرفها برای جامعه غرب است که اجرا کردند و نتیجشو دیدند.اینها برا این اعدام نشدند که زور گیری کردند.اینها برا این اعدام شدند چون در رژیمی‌ زندگی‌ میکردند که این رژیم برای ایجاد رعب و وحشت احتیاج به اعدام داره .حالا کی‌ بهتر از این ۲ نفر .اینو بیاید برسی‌ کنید که این رژیم باید بره تا اعدام بره
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 15:51
maziyar1976 - اصفهان - ایران
این ۲ نفر به جرم زورگیری و اینکه جرم در جامعه کم بشه اعدام نشدند.اینها برای این اعدام شدند چون این رژیم برای ایجاد رعب و وحشت و برای ماندن احتیاج به اعدام دارند .برا این اعدام شدند که بعضی‌ها بیایند باه باه چه چه راه راه انداخته و پنجه خون آلود این رژیم را ستایش کنند .اعدام راه حل جلو گیری از زور گیری در جامعه نیست .بلکه جلو گیری از خواستن آزادی در جامعه است.اگر اعدام راه حل خوبی‌ بود حتما کشورهای پیشرفته بهتر به عقلشان
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 16:15
darkoob-1390 - قم - ایران
mina00 - استکهلم - سوئد>>>تجبربه زیاد داری تو !! یک بار بلکه چند بار خفت شدی و پولتو ندادن !!!.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 16:02
maziyar1976 - اصفهان - ایران
آقا یا خانمی که رفتی‌ سوئد آیا اگه کسی‌ تو سوئد چاقو زیر گلوت گذشت و پولی که با زحمت به دست اوردی رو گرفت میدونستی تو سوئد جرمش اعدام نیست حالا با اینکه میدونی‌ جرمش اعدام نیست ولی‌ باز داری اونجا زندگی‌ میکنی‌.مرگ برا همسایه خوبه یا میخواهی‌ بگی‌ مردم سوئد بهتر هستند یا اینجا از این اتفاق‌ها نمیفته.پس رفتی‌ سوئد چی‌ یاد گرفتی‌ ؟چرا با اینکه میدونی‌ تو سوئد اعدام نیست داری اونجا زندگی‌ میکنی‌؟میتونی‌ بگی‌ چرا؟
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 16:03
Saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
arash 11 - تهران - خب همین میشه که یکى مثل تو فکر میکنه خودش داناى کل هست و دیگران نمیفهمند.پروفسور! بحث عدم مجازات کردن نیست.بحث عدم تناسب جرم با حکم هست حبس ابد براشون میبریدند..از بدبخت بیچاره زده و ..وبقیه تفاسیرت هم که قصه حسین کرد شبسترى بود.قصه کوتاه .هرچى که بود این دو تا جانشان رو بابت کارى که کردند پرداخت کردند. دیگه به کسى بدهکار نیستند.دست شون هم از این دنیا کوتاه شد. ما خارج نشینها هم که بخاطر نفهم بودنمون حساب و کتاب نداریم.شما فکر خودت باش که ببین کجا و کِى باید بدهى ات رو بابت کارهاى کرده و نکرده ات پرداخت کنى. نگو پسر پیغمبرى که باور کردنش سخته.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 16:56
بهرام2012 - تهران - ایران
این دو جوان اعدام شده نه مرتکب قتل شده بودند و نه میلیارد میلیارد از سرمایه های بیت المال اختلاس یا دزدی کرده بودند حتی آنگونه که در اطراف محل اعدام هم میگفتند گویا جوان قربانی زورگیری این دو اعدامی هم بارها از مسئولین به اصطلاح عدل علی در حکومت سیدعلی خامنه ای جلاد ایرانیان درخواست کرده بود آنها را اعدام نکنند که توجهی نشده بود. علاوه برآن، سوابق این دارودسته آدمخوار بخوبی نشان میدهد که این رژیم از هر موردی فقط به نفع خود و برای برآوردن یکی از منظورهای کثیفش در ایجاد وحشت در دل ملت استفاده میکند وگرنه اگر واقعا عدالتی دارد ، اگر واقعا مسلمان است و همان عدل علی مورد ادعایش را قبول دارد ، پس چرا پسر جنایتکار آخوند فلاحیان را که چندی قبل درحال دختربازی در شمال تهران علنا با هفت تیر یک درجه دار زحمتکش نیروی انتظامی را که سعی داشت مانع ادامه جرم او شود به قتل رساند مجازات و اعدام نکرد؟ مگر غیر آن بود که او مرتکب قتل عمد هم شده بود ولی این دو جوان حداقل مرتکب قتل نفس نشده بودند؟
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 17:01
perser68 - فلوریدا - امریکا
با اعدام مشکل مرد قمه خورده حل شد؟؟؟با اعدام مشکل خانواده مقتول حل شد؟؟؟مشکل مادر مریض این اعدامی حل شد؟؟؟مردی که تو خبر تازه دختر تبریزی رو بخاطر ۷ گرم طلا کشت باید تا حالا عبرت می‌گرفت!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 17:06
Saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
arash 11 - تهران - همین میشه که یکى مثل تو فکر می کنه داناى کل هست و دیگران نمیفهمند.پروفسور!بحث عدم مجازات نبود.بحث عدم تناسب جرم و حکم بود.حبس ابد براشون میبریدند.از بدبخت بیچاره دزدیده و .. و بقیه اش هم که قصه حسین کرد شبسترى بود.قصه کوتاه.این دو نفر بابت کارى که کردند جانشان را دادند و دیگه به کسى بدهکار نیستند.دستشون هم از این دنیا کوتاه شد.شما هم که ماشا.. همه چیز رو مى فهمى..محبت کن کمى با خونسردى کامنت بگذار.ما خارج نشینهاى نفهم که فارسى زیاد بلد نیستیم بفهمیم شما چى مى نویسى.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 17:19
Pezhman - وين - اتريش
جناب مینا چرا کهریزک را محکوم نمی کنی؟چرا از سیستم نا مشخص ونا معلوم قضایی جنایتکاران مذهبی وآپارتاید ملاها دفاع بیهوده میکنید.این افراد باید در دادگاه بصورت عادلانه محاکمه شوند.زیر شکنجه من هم هر چیزی را گردن میگیرم.دادگاههای رژیم کارشان بر همگان روشن است.قاتلین جایزه میگیرند. ودانشجویان در کهریزک حامله میشوند.این است عدالتی که شما از آن دفاع میکنید.ای کاش دادگاههای شما حقوق مرد و زن... شیعه وسنی....شیعه و بهایی ... وسایر ادیان را برابر میدانست.و به اصول و قوانین بین المللی احترام میگذاشت..// این اعترافات زیر شدید ترین و غیر قابل تحمل ترین شکنجه ها بدست آمده.زورگو ضحاک علی است.نه زن آزاده ای مانند آرتمیس
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 17:37
nader46 - لندن - انگلیس
ARTEMIS-SW - .پاریس /دمت گرم ،ناز نفست،،هیچ کدوم از کامنت هایی که دادی چه یک کامنت در یک تاپیک و چه ده‌ها کامنت در یک خبر،،،همه و تک تک آن درست و بجا بوده،خوشم میاد که هم مو میبینی‌ هم پیچش مو،،به هر حاال از اینکه نمیزاری هر کس و ناکسی با ماسک‌های مختلف و ‌ای دی‌‌ها و گریم‌های گوناگون ،،در این سایت یکه تازی کنه و شرو ورّ تحویل مردم بده،،واقعا افتخار می‌کنیم.هر کسی هر حزبی چه ملی‌ منقلی،،چه رژیمی،چه سبز اللهی چه کمونیست چه تجزیه طلب چه ضّد سلطنت و یا مجاهد خلاصه که خوب مشتشان را باز می‌کنی‌ و پته‌هاشون را رو دایره میریزی،،من اکثرا از روی گوشی کامنت هارا چک می‌کنم و هر وقت واسه کسی یا در یک میهمانی و یا داخل ماشین کامنت‌های تو عزیز را واسه دیگران می‌خونم،،به شدت موافق و حسابی‌ لذت می‌برن،،،بارها شده که خبری می‌خونم ،،زود میگن که ببین این دوستت کامنت نذاشته،،کامنت‌هات بسیار کوبنده و مثل مشت بر صورت حقیران هست،،،درود بر تو و ثابت قدمی و مصمم بودنت در دفاع از مردم و مظلوم،،پاینده باشی‌ و برقرار
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 17:45
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
azadeh11 - آمستردام - هلند. کی‌ از مثبت منفی‌ بالای موضوع حرف زد؟؟؟؟؟؟؟ مقصودم کامنتهای تایید اعدام بود!!!!!!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 18:50
a.ahooraei - کلن - آلمان
araz 32- می فهمی چی میگی؟ از امثال تو که امامزاده ها واستون محترمند که انتظار بیش از این نمیرود، اگه امامزاده بودند که باید پنج بار اعدامشون می کردند که تلافی اونی که گذشتگانشون بر سر ایرانی ها آوردند را جبران کنیم.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 18:51
oghab - هلسينكي - فنلاند
تربیت درخانواده بسیارمهم است .اگرکسی تربیت صحیح داشته باشه درهیچ شرایطی باچاقو یا سلاح دیگر ازانسان دیگر زور نمی گیره ...اینگونه افراد مضر جامعه هستند وباید تمیز بشن ...مرگ برتمام اخوندها ..گند بگیره اسلام محمد .. این اعدام های ارازل واوباش ربطی به کثافت کاری های اخوند نداره.اخوند هاهم باید به دارمکافات اویخته شن ..ایران نیازی به انگل جامعه نداره
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 18:45
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mina00 - استکهلم - سوئد. آبجی‌ زینب ????? با چه دروغی به سوئد آماده یی!!! اولا ادبیاتی که من خوانده‌ام با خفت--- مفت-- کوفت-- زهر --مار-- تو همخوانی ندارد همفکر ئاعا ر تو مشدی چراغ سبز را داد همین را میخواستی!!!از خودتان افسانه درست کرده اید‌ برای بابا جان ملا؟؟؟ اینها کسی‌ را زخمی نکرده بودند!!!!!! دزدی کردند در کشوری که اکثریت اگر فرصت داشته باشند می‌‌دزدند!!! امیدوارم امثال شما که به ایران...زده اید‌ یکی‌ از فامیلهایتان در راه اینان بیفتد با ۱۰۰۰۰۰ تماشاچی اعدام!! تا در کله ی پوکتان این فرو برود ۱--مقصر رژیمتان است--۲ اعدام جنایت قانون است چشم در برابر چشم!!! قانون ابا اجدادتان از عربستان!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 18:43
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان. اولا آریایی آریایی نکن!!! این خاص پانترک‌های بی‌ وطن است!!در ثانی‌ اگر پول مرا به زور می‌گرفتند باید خود را حیوان می‌دانستم که در ازای پول دزدیده شده!!!!!!!!!!!!!!!!! جان بخواهم!!!! زیرا که نه مسلمان هستم نه فرزند یک قاتل!!! ملا زاده!!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 18:56
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
پاسخ بقیه ی رژ‌یمیها-اسلامیون---جاسوسان رژیم را به خدای قاتل و مروج بچه بازی کثیفشان حواله می‌کنم!!! همین!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 18:59
darkoob-1390 - قم - ایران
maziyar1976 - اصفهان - ایران>>>حرفت کاملا درسته ،یه مشت از رفتن به خارج فقط افه و لهجشون عوض میشه ...همون .. پالونش عوض میشه !!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 19:17
maziyar1976 - اصفهان - ایران
الاخره اعدام شدند رفت جالب بعضی‌ها اینجا با ۲ اسم میاند و از خودشون تعریفو تمجید میکنند
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 19:29
yar va yavar - بروکسل - بلژیک
تا وقتی‌ فقر باشه دزدی و جنایت هم هست چرا به جای اعدام مردم عاملان فقر را اعدام نمیکنن???
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 19:39
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
nader46 - لندن-----گرامی‌ از شما هم سپاس----آنچه از دل‌ برآید لاجرم بر دل‌ نشیند!!! همین!!فروغ فرخزاد در ذهن خود این ملت را در این شعر به تصویر کشید!!!!!!. گروه ساقط مردم---دلمرده و تکیده و مبهوت ..در زیر بار شوم جسد‌هایشان از غربتی به غربت دیگر می‌رفتند..و میل دردناک جنایت...در دستهایشان..متورم می‌‌شد...آنها به هم هجوم می‌‌آوردند...مردان گلوی یکدیگر را با کارد میدریدند....و در میان بستری از خون---با دختران نابالغ---همخوابه می‌‌شدند!! پیوسته در مراسم اعدام..وقتی‌ طناب دار...چشمان پر تشنج محکومی را-- از کاسه با فشار بیرون می‌‌ریخت آنها به خود فرو می‌رفتند...و از تصور شهوتناکی اعصاب پیر و خسته یشان تیر می‌کشید<<<<<آیه‌های زمینی‌!!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 19:37
نادر شاه - تبریز - ایران
حکم اعدام برای این دو جوان!!!! ایرادی نداره ولی به شرطی که تمام زورگیران و دزدان اعدام شوند ولی به شرطی که دیه اینها به خانوادشون داده بشه تا برادرش هم اعدام نشود!!!!! ولی به شرطی که اختلاس و رشوه را هم محاربه بنامید!!!! ولی به شرطی که قانون برای همه یکسان باشد!!! ولی .........
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 20:20
nashmeili - آمستردام - هلند
چرا آنهایکه 300میلیارد دزدی می کنند اعدام نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا پسر رفسنجانی را اعدام نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 21:36
raheme - کویت - کویت
احمدی نژاد وقتی خلاف پسر رفسنجانی روعلنی کرد و رأی اوردچراکاری نکرد؟ترسیدازش چون خرش برو داره؟اونایی تن تن مواد وارد میکنن چرا اعدام نمیکنن؟چون پول دارن خرج همینارو میدن که حکم صادرمیکنن.جریان 3000میلیارد بماند.اونا بدبخت بودن ک رفتن بالای دار.اونا واسه چندتا هزاری مردن.شرم بر همه ما.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 22:10
بی غم - تهران - ایران
تا حالاخبری ندیدم که اینقدر در مورد اون کامنت گذاشته شده باشه!!!! معمولا پیش از اعدام یک متهم از شاکی برای متهم تقاضای عفو می شه. نمی دونم در مورد اینها اجراء شده یانه. ولی در کل به نظر من محاکمه اونها عادلانه نبود.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 21:22
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Pezhman - وین - اتریش. دوست گرامیم سپاس!!! ایرانی‌ هستم از نسل زنان ایرانی‌ نه ماده کفتارهایی از صحاری سوزان عربستان!!! قلبی هزار پاره دارم از ستمی که بر سرزمین مادریم-میرود----------این را در هنگام یکی‌ از اعدام‌ها نوشتم(((((--------------قصه ی غصه ی-من------پری گمشده در جنگل دیوان بود)))))--پیروز باشی‌ پاینده ایران!!!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 19:22
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
سدها زورگیر از دست بوده و هستند و بارها از همکاران و آشنایانم بزور کیف دزدیده و کنار اتوبان ولشان کرده اند. داستان به دار زدن اینها پخش شدن ویدئو در یوتیوب و اعتراض و آبرو! ریزی در شبکه های اجتماعی بود و این دار زدن تنها آب بر آتش ریختن است وگرنه اینها کاری به کار اوباش و ولگردان و دزدان و جیب بران ندارند که خود نیز با بسیاریشان همکاسه اند. ولگردان و موادفروشان و خیابانی ها در پارکها آزاد میگردند و یک دختر و پسر بیگناه باید سدتا حساب پس بدهند که نامزد هستند. هدف دیگر، انحراف اندیشه ها از کشتن دگر اندیشان در زندان مانند ستار و کسان دیگر.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 23:07
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه:اتفاقن امثال شما موجودات بی تفکر و فقط یه کلام این مملکت رو به ....کشیده . با کسی که فقط یه کلا مه چه مذهبی چه غیر مذهبی نمیشه بحث کرد که مرغ یه پا داره !!!!!. وجود همین آدم ها بود که اول انقلاب رو راه انداخت بعد به .. کشیدش و بعد هم همون افرد شدن مخالف و به اینجا اونجا فرا کردن . ملت متمد ن خارج رفته ما تحمل شنیدن نظرات هم دیگه رو بدون توهین ندارن بعدش توقع داریم ٤ تا بسیجی بیسواد بشینن منطقی با ما بحث کنن . تا وقتی یاد نگیریم خودمون رو درست کنیم و به جای انگ زدن حداقل نظر مخالف خودمون رو بشنویم همین آشه وهمین کاسه.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 23:18
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه:اتفاقن یکی از نشونههای حیوون بودن ساده دیدن همیه اموره. این افرد نه به خاطره دزدی که به خاطره ایجاد رعب و وحشت در جامعه به درک واصل شدن. مشکل اینجاست که در مورده همه کس این قانون اجرا نمیشه ،،کما اینکه اگر احکام کهریزک یا پروندیه ستار بهشتی با این قاطعیت رسیدگی میشد حداقل در کوتاه مدت شاهد این اتفاقات نمیبودیم . ولی به هر حال مجازات نکردن مجرمان به دلیل آزادی خطاکاران دیگه،، درست نیست . باز هم میگم که اگر زنده بودن و تو خیابون میدیدنت خیلی راحت نظرت رو نسبت به خودشون عوض میکردن !!!!!.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 23:00
مارتين - تگزاس - امریکا
خدا رحمتشون کنه .متاسفم
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 00:18
potatis - مالمو - سوئد
دو کودک در حومه ی شهر تهران متولد میشوند، هر دو در خوانواده ای با مشکلات اقتصادی، هر دو پدران خود را در کودکی از دست میدهند، هر دو در شرایط نا برابر اجتماعی مجبور به ترک تحصیل میشوند، هر دو با درک تمام تبعیض ها و نا عدالتی ها بزرگ میشند، پر از حسرت نداشته ها، پر از خشم از این همه ظلم و فقر، مادر یکی از اندو با مشکلات کلیوی دست و پنجه نرم میکند، این را خوب یاد گرفته اند که سران مملکت همه دزد هستند، میدانند که اگه خاوری به کانادا فرار کرده، جهرمی یا بروجردی یا رحیمی که هستند، پس حکومت دوستار دزد هاست !، تصمیمی میگیرند هر چند اشتباه، اما حاصل تمام شرایط ۲۴ سال گذشته، یک قمه و دو موتور، از چهره های آنها پیداست که اینکاره نیستند، نه خالکوبی در بدن، نه خطی روی صورت نه . اصلا اگه اینکاره بودند که تو یک هفته گیر نمی افتادند ، یک نفر رو نشون میکنند، به زور پولش را میگیرند در پایان برای زهر چشم با پهنای قمه به سرش میزنند،
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 00:37
potatis - مالمو - سوئد
ادامه :توی عاشورا دیده اند که چطور مردم با تیزی قمه فرق خود را میشکافند، با خشونت خو گرفته اند، عمری با تحقیر بزرگ شده اند، بگذریم ، پا به فرار میگذارند، دوستانشان بهشون یاد داده اند که زور گیری امری بسیار عادی در این مملکت است پس جای نگرانی نیست، نیازی به پنهان کردن پلاک موتور نیست، اصلا کی حوصله داره واسه چند هزار تومان دنبال شما بگرده، اما سرنوشت چیزه دیگری رقم میزند، فیلمشان همه جا پخش میشود، نزدیک انتخابات هست، حکومت قربانی میخواهد،لاریجانی برادر یکی از بزرگترین دزد های زمین خوار ایران در حکم ریس قضاوت سناریو را مینویسد، " حکم زور گیری با سلاح سرد محاربه و اعدام است" نوچه اش قاضی صلواتی مشهور (قاتل مردم ایران ) برای هر دو حکم اعدام صادر میکند، متهمین فکر میکنند خواب میبینند ،شاکی باورش نمیشود، آخه از نزدیک هر دو را دیده است، به وکیلش میگوید با قاضی صحبت کن تا در حکم تخفیف بگیری (بله شاکی در حکم وکیل مدافع ظاهر میشود آخه دو تا آدم بیکار فقیر که پول استخدام وکیل ندارند ) اما فایده ندارد،
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 00:38
potatis - مالمو - سوئد
ادامه :حکومت قربانی میخواهد، هر چه بی گناه تر بهتر، ساعت ۵ صبح است، دو جوان را آورده اند برای اجرای یک نمایش هنری " رقص مرگ بالای دار" حالا دیگر باورشان شده، اما جلاد نمیتواند باور کند، شانه اش را یواشکی به جوان قرض میدهد، هنوز ذره ای انسانیت در وجودش باقی مانده، اما حیف که کاری بیش از این از دستش بر نمیاید، اما مردم، مردم همیشه در صحنه، قاتلان اصلی و قربانیان اصلی، دل ها پر از کینه،خشن تر از جلادان (رجوع شود به کامنت ها ، چه ساکن ایران چه ساکن اروپا!) ، خشونت یک اعدام کمی خشمشان را فروکش میدهد، خشمی که از حکومت به دل گرفته اند، اما بر سر یک دیگر به طور نا خود آگاه خالی میکنند، مراسم تمام شد، حالا دیگر تنها دو تکه گوشت به کمک باد هنرنمایی میکنند "رقص مرگ " مردم به خانه هایشان میروند اما با یک پرسش بی جواب، آیا حقشان مرگ بود ؟
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 00:38
pezhman - وين - اتريش
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. مرسی.شعر قشنگی‌ بود.امیدوارم طبع شعرت همیشه روان و فروزان باشد.
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 04:52
دانیال جو - لوسانجلس - امریکا
اگر فقط یکبار گرفتار زورگیرها میافتادین نظر اصلی یتان رامینوشتی و جز اعدام نظری نداشتی
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 07:40
دانیال جو - لوسانجلس - امریکا
اگر فقط یکبار گرفتار زورگیرها میافتادین نظر اصلی یتان رامینوشتی و جز اعدام نظری نداشتی.دانیال جو از لس انجلس امریکا
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 07:50
arash 11 - تهران - ایران
Saman sepehr - لوییزیانا واقعا بیسوادی نمیفهمی این اقا اگه رفته بود 3 میلیارد میدزدید کار بزرگی کرده بود اتفاقا تناسب داشته حکمش میدونی چرا چون مردم ایران فقط عده ایشون وضعشون خوبه اونا هم که پیاده نیستن تو خیابونهای متوسط شهر هم زندگی نمیکنن که این زورگیرا حقشوونو ازشون بگیرن اونی که پیاده است تو این خیابونها هم تردد داره مثل همین آقای زورگیره نرفته چاقو روی آقا زاده ای بذاره که بشه طرفداریشو کرد فقط ابروی خونوادشو برد ایشون تن کار کرن نداشتن وگرنه اون سپور شهرداری که تو گرما تو سرما نصف شب در حاله کاره آخره سر هم هیچی نداره باید یه دزد قاتل و جانی باشه
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 08:56
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان. دیگر با تو حرفی‌ نیست!!! کسیکه در برابر این حادثه ی دلخراش می‌نویسد------به درک واصل شدند!! از هر گونه احساس انسانی‌ تهی-!!!
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 10:10
Pezhman - وين - اتريش
دانیال... منظورتان این است که چنین افرادی مانند درنده گان شده اند؟ بسیار خوب.پس مثل شیر وپلنگ با آنها رفتار کنید.همزبان گرامی کجای دنیا شیر وکفتار را اعدام میکنند.؟
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 11:31
danial nabi - استكهلم - سوئد
باز هم این اراذل رو اعدام کنید همه خوش حال میشوند، به جز آنها که خود فاک و فامیل این اراذل اوباشند.
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 12:30
دشمن بزرگ - مونیخ - آلمان
قابل توجه همه مردمی که در ایران زندگی میکنند. جان همه شما در خطر مرگ قرار داره. بعدها خواهید دید که حتی به بهانه یک تصادف کوچک هم انگ امنیت ملی بهتون میزنند و شما رو تعدام میکنند. مطمئن باشید. مرگ همیشه برای همسایه نیست. راه حل: به هیچ عنوان از موبایل استفاده نکنید. وبایل تنها وسیله ایست که پلیس یا بسیج یا سپاه و یا هر مزدور دیگری میتواند دقیقا اشخاص را ردیابی کرده و به دام بیاندازند. شوخی نیست. فکر نکید که حتی اگر از موبایل دیگران هم استفاده کنید و یا موبایل دزدی هم اگه باشه، در امانید. از لحاظ فنی کار بسیار بسیار ساده ای هست تا شما رو ردگیری کنند. این دو نفر اگه اون دوستشون که همراهشون بوده و موبایل داشته و بخاطر لو دادن این دوستاش، از خطر مرگ گریخته، اگر اون دوستشون موبایل همراهش نبود، الان زنده بودند
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 13:03
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
potatis - مالمو - سوئد. دوست گرامی‌ فقط به این قسمت کامنت این آقای به اصطلاح مخالف رژیم !!!! بنگر----راز بقا ی ملایان!!!!!!!!!!---araz 32 - تبیلیسی - گرجستان. ---این دو جوان به درک واصل شدند!!!!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 09:35
Saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
arash 11 - تهران - ایران-باسواد! قبلا" بهت گفتم موقع کامنت گذاشتن خونسرد باش .عصبانى میشى منظورت رو نمى تونى بفهمونى.بعد دیگران رو متهم مى کنى به بیسوادى.احساس میکنم تو یک خصومت شخصى با یکى از این دو نفر داشتى که به کمتر از اعدام راضى نمیشى.وگرنه حتى من نوشتم که حبس ابد.و با اونکه شیطان هم از اونها دست کشیده ولى تو همچنان عصبانى هستى و بزور توهین هم که شده مى خواهى بگى حق با تو هست.حالا که به خواستت رسیدى. دیگه غمت چیه؟اونها که دیگه به تو یکى که بدهکار نیستد.هستند؟!من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش.
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 15:38
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه:انتظار این رو هم داشتم چون حرف حق جواب نداره . تو که سنگه اینا رو اینطور به سینه میزنی یا باهاشون همکاری یا قبلن قربانی همچین کسائی شدی و الان مبتلا به سندروم استوکهلم هستی . در هر صورت توانائی شناختن حس انسانی در کسی رو نداری .
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 16:24
ronak - آمستردام - هلند
همه شماها که با این اعدامها موافق هستید رو باید یه جا با این آخوندا اعدام کنن. انشا‌الله
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 17:44
gol andam - ژنو - سویس
من فقط گریه کردم کی‌ ایرانی‌ از دست این رژیم خونخوار نجات پیدا می‌کنه؟؟؟؟ خدای ....مرگ بر تمام سرانه این رژیم کثیف آخوندی
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 17:37
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
حقشون بود. دفعه بعد تکرار نمی کنند?????????????????????? اگر فرصتی دوباره به دست میاوردن، با تربیتی جدید، بله شما درست میگی‌ که دفعهٔ بعد تکرار نمیکنن.!!!!!!!!!!!!!!!!!! شاید منظور شما این بود که دیگران اینکار را تکرار نمیکنند.ولی‌ خواهیم دید و باز شاهد چنین خبرهای دردناکی خواهیم بود. خانه از پای بست ویرانست.
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 19:22
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان. اتفاقا حرف حق تو.....الله..... ..جواب دارد!!! دزدی ۷۰۰۰۰ تومان پول و یک ضربه بدون زخمی کردن اعدام!!!! امیدوارم سر یکی‌ از نزدیکانت بیاید اعدام نشود !!!!!ولی‌ در انتظار اعدام باشد!!
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 23:20
potatis - مالمو - سوئد
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه.دوست عزیز این چند ساله اینقدر از دیدن کامنت این جور آدم ها با این طرز فکر حرص خورده ام که دیگه رمق پاسخ دادن به اینها رو ندارم، حاضر نیستند حتی یک سوال ساده از خود بپرسند، "آیا انسان مجرم به دنیا میاد ؟" اگر نه پس چرا به جای از بین بردن معلول، علت رو از بین نمیبریم ؟ و اما مغلطه ی معروف اینها در این مواقع" اگر خود تو به جای مالباخته/خوانواده ی مقتول بودی باز هم همین را میگفتی !؟" از کی تا حالا شاکی میتواند به جای قاضی بنشیند! اگر من به جای مالباخته/خوانواده ی مقتول بودم که اصلا نظرم در مورد مجرم ارزشی نداشت، چون سراسر پر بود از احساسات. خر بیش از بقیه ی حیوانات سواری میدهد چون از بقیه کم عقل تر است! (امیدوارم بیان حقیقت سبب ناراحتی کسی نشده باشه )
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 01:05
کبوترپران - دوبی - امارات
دستشان دردنکنداین جرثومه های فسادنبایدزنده بمانند
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 10:16
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه:استدلال ها و نفرینهات به دلالیل و آرزوهای حسین بازجو در کیهان پهلو میزنه . با اینهمه بغض و کینه !!! به جای انگ زدن و نفرین من و نزدیکان بیگناهم منطقی جواب من رو بده . پاچه این و اون رو تو فضای مجازی گرفتن و زورگیر بازی در اوردن تو فضای مجازی که هنر نیست عزیز . حداقل تو اینجا سعی کن یاد بگیری به عقاید دیگران احترام بزاری کاری که اتفاقن مسلمونا متعصب و تو نمیتونن انجام بدن . و در نهایت به خاطره بی منطق بودن آرزوی مرگ یا چیزی شبیه اون برای فرد و نزدیکانش میکنن. طرف با قمه کوبیده تو صورت ی نفر دیگه ،،این عمل نوع ا کشنده هست ،،،،اونم هم وقتی که پولهای طرف رو دزدیده بدون هیچ دلیلی . اونوقت اینجا تو براش مجلس ختم گرفتی؟؟؟ .
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 10:40
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه:اتفاقن راز بقا ی ملایان تو و امثال تو هستین که به جای بحث و آوردنه دلیل یا فحش میدین یا نفرین میکنین . دقیقن مثل علمای ٦٠ ٧٠ سال به بالای اسلام . اتفاقن ملاها به خوبی فهمیدن که راه بقاشون دور نگاه داشتن مردم از افراد آگاه و منطقی هست چون با توان منتقیشون قادر به روشنگری هستن. به همین خاطر هم هست که نسرین ستوده قاسم شعله سعدی عبدل فتاح سلطانی همیشه در زندان . و مشتی بی منطق و گشاده دهن همواره ازاد هستند . .
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 10:59
نیایش - تهران - ایران
یکی از نزدیکان من تو تظاهرات 88 دستگیر شد گوشی موبایل گرون قیمتش رو خود پلیس دزدید . وقتی ازاد کردن گفتن نیست برو
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 16:17
نیایش - تهران - ایران
جالبه کسی که این بلا سرش ا ومد زورگیرها رو بخشید و همه جا گفت که نمیخواد اونها اعدام شن اینها که هیچ کاره هستند از اعدام اون جوانهای بدبخت ذوق کردن . یکی از اونها که پدرش قربانی جنگ شد و مرد و مادرش هم خونه این و اون کار میکرد و از کمیته امداد اون کثافت ماهیانه حقوق میگرفت و تاجایی که من می دونم حقوقی که می ده 40 هزارتومان توجه کنید 40 هزارتومنه . از کجا مطمنید که این بلا سر خانواده اتون یا بچه هاتو نیاد شما اینده رو چه دیدید به قول معروف نش.... که شب درازه
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 16:15
دريا دل - اهواز - ایران
ببخشید از بعضی از هموطنان خارج کشور معذرت میخواهم که زعایت احترام و ادب را به هموطنان داخل میهنشون میگذارند سخن با کسانی است که خارج از کشور هستن و همطو طنان داخل را بی فرهنگ میدادنند اگه فرهنگ لودگی و لیم گری شما این است که تو ماهواره ها می بینیم خاک برسر اون فرهنگتون و من نه طرفدار این رژیم هستم نه سنگشون را به سینه می زنم ولی اگر اراذل و اوباش خارجی به سر خانوادتون این بلا را بیارن با ز هم لوتی گریتون گل میکنه خوب غرب تگزاس را هم داریم میبینیم که صاحب فرهنگ هستن هر روز در دانشگاهشون اراذل و اوباش رشد میکنن و دست به کشتار می زنند از سایت ایرانیان میخوام سخن من را به بعض از هموطنان بی ادبم برسون با تشکر
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 17:30
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان. دیگر نام مرا نیاور در افکار خونین خود غرق باش!!! کشور خوبی‌ را انتخاب کرده یی زادگاه ژوزف..استالین!!! بمان و بیاموز!!
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 18:17
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
potatis - مالمو - سوئد. دوست گرامی‌ در بیان حقیقت راسخ باش گور بابای‌ کسی‌ که درک نمیکند!!! این رژیم کثیف از چهره‌های مختلف بهره میبرد برای تحمیق و حقنه ی جنایت خود!!! یکی‌ را می‌فرستد که مدام از قبل از آن..قلاب کامنت بنویسد که جنایات رژیم در پرده قرار گیرد-آن دیگری احساساتی‌ در قسمتی‌!!!!!! و کثافتی بی‌ احساس در کامنتی دیگر!!!البته تعدادی عریان نمیخواهند افشا شوند-مراتب کاسه ی داغتر از اش می‌نویسی-بابا الاغ جان---مال باخته خود اعدام نمیخواست!!!!!! اینها می‌نویسند اعدام اعدام!!! معجزه ی ساعتی‌ ۷۰۰۰ تومان-شاد باشی‌!!
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 18:36
danial nabi - استكهلم - سوئد
ارز ۳۲ - تبیلیسی - گرجستان من نیز با شما موافقم، اصولا این سلطنت طلبها هستند که دیگه کوپونشون هم ته کشید. اصلا نه انتقاد می‌پذیرند و نه منطق و استدلال و استعدادی، ‌همش پوچ.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 22:39
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
اتفاقن تو هم در بهترین کشور ممکن هستی . الهام بخشه انقلاب خونین . پس تو هم قدری بیاموز!!!!!!. متعصب جماعت همه چیز رو به گند میکشه ،،،حتا انقلابه فرانسه رو !!!در افکار خشک خود غرق و شاد باش!
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 23:09
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
danial nabi - استکهلم - سوئد:کاملن با شما موافقم,متین میفرمایید .
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 00:13
Pezhman - وين - اتريش
آرتمیس... دوست گرامی. این یوزف استالین خیلی با حال حرف میزنه.فقط میخواد گل بزنه.کدام دروازه؟ اصلآ مهم نیست.شما جدی نگیر. صبر کن مقالات بعدیش همین مسیر را سرته شنا گنان برمیگردد.lol
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 12:38
farokhzad - کنت - انگلستان
یک هیون نمیتونه تماشا کنه که اینجوری انسانی‌ خطاکار را بکشند شرم بر شما بیماران که همتون ادعای آزادی ایران را دارید بعد همتون مهر تائید به کار زشت و پلید این اهریمن تازی می‌زنید اگر اینها امکانات داشتن و از روز اول دروست تربیت می‌شدن به این راه کشنده نمیشدن تک تک شما موافقین در جان گرفتن این خطاکار‌ها سهیم هستید فقط قاضی و اون جلاد نیست شما با این کامنتها مهر تائید به این جنایات می‌زنید دانسته یا ندانسته اگر شما تونستید اینها را شرمنده از کارشون بکنی‌ کره مهمی کردی نه‌ کشتن آنها البته تا وقتی‌ آن اندیشه تازی در تفکّر تک تک شماست توقع بهتر از این نمیشه داشت شرم بر دین تازی‌ها که چه بر سر میهنم آورده
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 09:57
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Pezhman - وین - اتریش. پژمان گرامی‌ حق با شماست-گیر بد اکثریتی افتاده ایم!!! فروغ<<از کدامین سوی این شب منفور نقبی به سوی نور میتوان زد!!!!!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 21:10
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.