ابهام در مرگ پرستار بیمارستان عروس خانواده سلطنتی بریتانیا

ورودی بیمارستان شاه ادوارد هفتم در لندن

 بی بی سی اطلاع یافته است که پیکر بی‌جان یک پرستار بیمارستان خصوصی‌ای که یکی از عروس‌های خاندان سلطنتی بریتانیا (همسر فرزند ارشد ولی عهد) اخیرا در آن بستری بوده، در مکانی در نزدیکی بیمارستان یافته شده است.

مقامات بیمارستان گفته‌اند که جاسینتا سالدانا یک پرستار توانا و دلسوز بوده است.

ماموران پلیس امروز (جمعه) صبح به آدرسی در مرکز لندن در نزدیکی بیمارستان شاه ادوارد هفتم فراخوانده شدند و پیکر این پرستار را در آن محل یافتند.

خانم سالدانا پرستاری بود که در هنگام بستری بودن عروس خاندان سلطنتی بریتانیا، به تلفن دو گوینده رادیویی استرالیایی، که خود را به عنوان ملکه و ولی عهد جا زده بودند، جواب داده بود.

خانم سالدینا تلفن این دو گوینده استرالیایی را به پرستار دیگری وصل کرد که غفلتا اطلاعات شخصی مربوط به وضعیت جسمانی همسر فرزند ارشد ولی عهد را در اختیار آنها قرار داد.

بیمارستان شاه ادوارد هفتم در اطلاعیه‌ای گفته است که خانم سالدینا برای مدتی بیش از چهار سال در آن بیمارستان به عنوان پرستار کار می‌کرده و مورد احترام همه همکاران خود بوده است.

پلیس لندن گفته است که به تحقیقات در خصوص مرگ این پرستار ادامه می‌دهد.

عروس خاندان سلطنتی بریتانیا هفته گذشته به مدت چهار روز به دلیل حالت تهوع صبحگاهی در بیمارستان شاه ادوارد هفتم بستری بود.

+56
رأی دهید
-110

فضول میرزا - استكهلم - سوئد
پرستار بیچاره هم به سرنوشت لیدی دی (دیانا) دچارشد!
جمعه 17 آذر 1391 - 19:30
feminism - لندن - انگلستان
پرستار بیچاره چقدر از نظر روحی و روانی تحت فشار بوده که دست به خودکشی زده !!! البته به گفتۀ پلیس او خودکشی کرده :(( اون دو دی جی عوضی که از استرالیا تماس گرفته بودند باعث مرگ این پرستار شدند!!حالا اصلا اطلاعات هم داده بودی مگر خانواده سلطنتی تافتۀ جدا بافته هستند که بخاطرشون جونت رو از دست بدی :(( بسیار متأسف شدم.
جمعه 17 آذر 1391 - 18:52
Achile - پاریس - فرانسه
مش قاسم بدو بیا که انگلیسی‌ها باز اومدند !
جمعه 17 آذر 1391 - 18:55
yas abi - ببرسل - لز
این پرستار توسط سرویس اطلاعاتی‌ انگلیس کشته شده است. هر توجیه دیفگه مسخره است. او در مورد وضعیت جسمانی عروس خانم به خبرنگار استرالیا توضیح داده است. انگلیس مهد آزادی بیان است!!!!
جمعه 17 آذر 1391 - 19:39
mountainman - استکهلم - سوئد
کار خود این MI5 or MI6 هستش . اون از شاهزاره ای که یک عرب ازدواج کرد اون از یکی از دوستهای شاهزاه که میگن شاید اون عکسهاش رو پخش کرد .
جمعه 17 آذر 1391 - 20:27
shekarchi89 - مونیخ - آلمان
yas abi - ببرسل - لز-کاملا موافقم ، بعضی ها اینقدر احمق تشریف دارند که صحبت از فشار روحی روانی می کنند
جمعه 17 آذر 1391 - 23:14
توفیق - سیاتل - آمریکا
اینجوری که بوش میاد خود ۰۰۷ در عملیات کشتن این خانوم پرستار که مستقیماً به خاطر اهمیت موضوع توسط رهبری‌ام آی ۶ اداره می‌شده دست داشته. شاهدان عینی میگن که وسط یک صحنه مهم فیلم، آقای باند یک دفعه تلفن همراش زنگ میزنه، ایشون غیبش میزنه و ۳ ساعت بعد پیداش میشه. بعد هم که جسد اون خانوم رو پیدا می‌کنن. از این اینگلیسیای چشم چپ هر چی‌ بگی‌ برمیاد.
شنبه 18 آذر 1391 - 00:41
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
بابا چقدر شلوغش کردین !!!! به مرک طبیعی مرده مثل ستار بهشتی که کاملا طبیعی میروندنش !!!!
شنبه 18 آذر 1391 - 04:58
Azadikhah - تكسل - هلند
شاید از خجالت خودکشی‌ کرده!
شنبه 18 آذر 1391 - 10:42
morid - بوشهر - ایران
این ملکه عهد باستان چه جنایتهایی که نمیکنه،تا سلطنت دیکتاتوریش نگه داره!!؟؟ میگن یه زمانی تو خوزستان که اولین چاه نفت کشف شد این ملکه در آبادان معلم زبان انگلیسی جنتی کوچولو بوده!!! آخه جنتی اصلا خوزستانی است.
شنبه 18 آذر 1391 - 15:41
feminism - لندن - انگلستان
.... مونیخی !!!!! اینقدر بی ادب و گستاخ نباش. هر فردی نظریه خودش رو ارائه میده و تو بابا شمل سایت نیستی که دیگران را زیر ذره بین بگیری. امثال تو، از سایۀ سیاه ونکبتِ خود هم گریز میکنید و به همه چیز شک و شبهه دارید.
شنبه 18 آذر 1391 - 14:20
Iran e azad - هورتن - نروژ
دوباره ۳ کردن و سوتی دادن! هنوز پرونده دیانا از یادها خارج نشده!
یکشنبه 19 آذر 1391 - 01:14
Piroozan - لیورپول - انگلیس
وقتی یک دختر از خونواده فقیر میخواد بلندپروازی کنه، هم باعث مرگ اطرافیان میشه و هم خودش ، کیت هم یک گدازاده هست ، و اون عفریته پیر همچین هم سکوتش در برابر این ازدواج بی معنا و دور از سیاست نیست ، حتما تو غذای کیت گدازاده چیزی ریختن که به درک بره ، و اون پرستار بیچاره هم اینو از نتیجه أزمایش خون این دختر گدا متوجه شده و به دستور اون عفریته شؤم و پیر کشته شده تا این راز برملا نشه ، امیدوارم که این گدازاده هرچی زودتر تا باعث مرگ بقیه أدمهای بیگناه نشده، بمیره ، هم خودش و هم توله تو شیکمش
دوشنبه 20 آذر 1391 - 01:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.