حمایت فتوشاپی لیونل مسی از فلسطین !


 

سایت های بین المللی عکسی از لیونل مسی در حمایت از فلسطین منتشر کرده‌اند که فتوشاپ است.

به گزارش نامه، در پی حملات موشکی صهیونیست ها به غزه بار دیگر ناآرامی ها در سرزمین های اشغالی به اصلی ترین سوژه خبری تبدیل و پای اهالی ورزش نیز به آن باز شده است.
 
روز گذشته مقامات باشگاه اتلتیک بیلبائو اسپانیا اعلام کردند به دلیل ناامنی در سرزمین های اشغالی از بازی با نماینده اسرائیل سر باز خواهند زد.
 
اخیرا نیز عکسی از لیونل مسی در رسانه های خارجی منتشر شد در حالی که پیراهنی با مضمون آزادی فلسطین در دست دارد اما این عکس جعلی است.

+62
رأی دهید
-71

حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
این هم از صداقت مسلمانهای عرب که دست به کلکشان خوب است. اینها چه چیزیشان جعل نیست از دینشان گرفته تا ایمانشان. مسی اگر بتواند عاملین جعل عکس را پیدا کند کلی خسارت میتواند بگیرد. ببینید عربها خودشان را چه جوری خراب و بی آبرو میکنند؟ عقل آدم مات می ماند از کارهایشان! اکثر مردم دنیا گروه حماس را تروریستی میدانند حالا چرا باید مسی بیاید خودش را برای یک گروه تروریستی خراب کند؟ باور کنید کسانی که این کار رو کردند حتماً طرفدار کریستیانو رونالدو بودند که چشم دیدن مسی را ندارند و میخواهند از این طریق این فوتبالیست خوب را خراب کنند که طرفدار حماس تروریست است. لعنتی ها!
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 00:54
mortimer - اصفهان - ایران
می گویند ما مسلمانیم و دینمان ما را به کمال نزدیک کرده و دیگران همواره پایین تر از ما هستند ولی برای حمایت از خودشان دروغ می گویند lol
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 07:05
احتراز - دورف - آلمان
دوستان توجه کردین مسلمان‌ها خیلی‌ راحت دروغ میگویند
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 09:51
harapa - ایران - ایران
از نظر من که خودم فوتشاپ کار میکنم عکس سمت راست جعلیه. هم به عرض طول پبرهن توجه کنید هم به صورت خوده مسی. متوجه میشن. و هم بدون چروک بودن و صاف بودن نا متعارف عکس سمت راست
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 10:06
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
تصویر سمت راست درست است. بر روی این تی‌-شرت اسم شهر رزاریو زادگاه لیونل مسی نوشته شده و در یک مراسمی این تی‌- شرت به او اهدا شد. اگه بعضی‌‌ها عقلشون رو یه خورده به کار میبردن، میفهمیدن که به چه منظور ایشون در یک جای رسمی‌، که پرچم آرژانتین هم پشت سرشه، با لبخند بیاد تی‌ - شرت فلسطین آزاد رو بالا بگیره؟ که چی‌ بشه؟
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 11:43
Afshin London - لندن - انگلستان
احتراز - دورف - آلمان- چیز عجیبی نیست. دروغ گفتن یکی از آموزه هاشونه. دقیقن برعکس فرهنگ ایرانی که دروغ گفتن را ناپسند میدانند
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 14:23
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
هاهاها. بار قبل هم برای اعتراض به فیلم موهن پیامبر هم عکس فوتوشاپی از کریس رونالدو ساخته بودند که تابلو یک آیه قرآنی را در دست داشت. پای مسی و رونالدو هم به سیاست باز شد. البته بعد از چاپ رسمی خبر توسط یکی از خبرگزاری های داخلی به سرعت متوجه سوتی شدند و گفتند رونالدو اتفاقا رابطه خوبی با اسرائیلی ها دارد و این فوتوشاپ هم برای خراب کردن وجهه اسلام توسط اسرائیلی ها بوده. یعنی اینها جک گریه دار هستند.
جمعه 3 آذر 1391 - 23:43
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.