حماس شش فلسطینی را به جرم همکاری با اسرائیل اعدام کرد

سازمان حماس شش فلسطینی را به جرم همکاری با اسرائیل در برابر چشمان مردم غزه اعدام کرد. به گفته‌ی شاهدان عینی، قربانیان که دست و پایشان را بسته بودند، بدون تشکیل دادگاه، در شمال شهر غزه تیرباران شدند.
 

بریگادهای قسام، شاخه نظامی سازمان حماس، شش فلسطینی را به جرم "همکاری با دشمن" در برابر چشمان مردم اعدام کردند.
 
به گزارش خبرگزاری‌ها، شبه‌نظامیان مسلح حماس با مینی‌بوسی در خیابان توقف کردند، شش نفر را از مینی‌بوس پیاده کرده و از درون این مینی‌بوس به سوی آنها آتش گشودند.
 


احمد الجعبری، از فرماندهان ارشد بریگادهای قسام با هدف‌گیری دقیق نیروی هوایی اسرائیل کشته شد.


 
در پی آن یادداشت‌هایی را به لباس آنها چسباندند. بر روی این یادداشت‌های نوشته شده بود که بریگادهای قسام، شاخه‌ی نظامی حماس مسئولیت اعدام آنها را برعهده گرفته است.
 
یک شاهد عینی گفته است که بر روی یادداشت آمده بود که اعدام‌شدگان "اطلاعاتی درباره توانایی‌های مقاومت" و نیز محل استقرار رزمندگان حماس را به دشمنان داده‌اند.
 
یک گزارشگر خبرگزاری فرانسه شاهد بوده است که در شمال شهر غزه جسد مردی را که زیرپوش بر تن داشته به سپر عقب خودرویی بسته بودند و در خیابان بر زمین می‌کشیدند.


 
سازمان حماس در این رابطه تاکنون توضیحی نداده است. در گذشته وزارت کشور حماس دستور دستگیری تمامی "افراد مظنون به همکاری" با اسرائیل را صادر کرده بود.


بر اساس قوانین فلسطینی، افرادی که با اسرائیل همکاری می‌کنند به اعدام محکوم می‌شوند. ولی این اعدام‌ها بدون تشکیل هر گونه دادگاهی صورت می‌گیرد.
 
از قرار معلوم اسرائیل خبرچین‌های بسیاری در نوار غزه دارد، زیرا نقاط بسیاری هدف حملات دقیق نیروی هوایی اسرائیل قرار گرفته‌اند.
 
پنجشنبه هفته‌ی گذشته مردی به همین دلیل در غزه اعدام شده بود.

+108
رأی دهید
-97

feminism - لندن - انگلستان
عربهای وحشی صفت و درنده خو. از جنازۀ این بدبخت هم نمی گذرند :( یعنی اینها آشغالهای ناانسان که اینچنین میکنند بهشتی هستند و خدایشان این کثافت ها را پاداش میدهند !!!!!!؟؟؟؟؟ پس خدایشان هم ظالم و خونخواری چون این حرام لقمه ها است .
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 22:45
واي بر تكذيب كنندگان - باختران - ایران
چه کار بسیار نکویی کردند.کسانی را که به دشمنان اسلام جاسوسی میکنند را باید سر به نیست کرد. باید دست راست و پای چپ انان را به خلاف همدیگر قطع کرد. نابود باد اسرائیل/پیروز باد فلسطین
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 22:57
ghafas - مشهد - ایران
حیف از بچه های زیبا و معصومتان که بزرگترین داغی هستند که بر دل من از مارجای غزه است .لعنت بر ذات کثیف اعراب و اسرائیل
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:17
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
این به اصطلاح مبارزان حماس یا فلسطینی عجب جنایت کارهای هستند. هرکس که ملیت گرا باشد و برای ملتش بجنگد هیچگاه هم وطن خودش را به خاطر هر گناهی یا اتهامی که مرتکب میشود به قتل نمیرساند چون انطور کسان مبارز که میخواهند کشورشان را از دشت اشغال گران در بیاورند یا حقشان را پس بگیرند باید این توانی هم داشته باشنداگر کسانی فریب خوردن و در دام دشمن افتادن حتی مرتکب خیانت هم شدن بتوانن انها را نجات دهند نا انکه انها را از بین ببرند.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:07
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
ایرانیهای طرفدار حماس و فلسطینها این خبر را بخوانند و عکس پایین کشیدن جسد یک فلسطینی را خوب بینند و آنوقت برخی مزدوران رژیم حکومت فاشیستی ملاها از تمدن اسلامی و فرهنگ مسلمانهای عرب سخن بگویند. شرمتان باد مرتجعین اسلامی! اسلام تنها راه نجات بشر است! حرف مفت یکسری مسلمانهای کاخ نشین! جالبه که بعضیها عمداً حافظه تاریخی ندارند مثل واقعه تصویه حساب حماس برهبری اسماعیل حنییا با گروه طرفداران فتاح به رهبری محمود عباس بعد از اینکه حماس قدرت را در غزه بدست گرفت. یادتان رفته حماس چه بلائی سر دیگر برادران فلسطینی خود آوردند؟ یکی یکی طرفداران فتاح را زنده زنده از بالای بام و بالکن خانه ها به زمین پرت میکردند و پیکرشان را نیم زنده روی زمین میکشیدند. فیلمهایش که سند جنایت حماس است هنوز هست که به خاطر قدرت به خواهر و مادر و بچه های فلسطینی خود رحم نمیکنند. آیا کسر شان ایرانیها حتی مسلمانش نیست با چنین مردم بی تمدنی رابطه دوستی داشته باشند و میلیاردها دلار ثروت ایران را برای اینها خرج کنند؟ عرب مسلمان با اسلامش تمدن پذیر نیست و بهتر نمی شود!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:19
karkas - اصفهان - ایران
ادامها این چنینی اکثرا همانند خلخالی هست اما اگر به ملتشون خیانت کردن ..............هقشن بد تراز اینه
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:20
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
ببین اینها نشان‌های قانون اسلام اعراب است خاک بر اون سارتون کنند حقتونه هر چی‌ بالا سرتون میاد اسرائیل خوب می‌کنه در مقابل شما وحشیها واساده..
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:20
ديگه وقتشه_1982 - ایران - ایران
عرب بازی=وحشی بازی
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:34
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
عجب بربر های وحشی ای هستن این حماس.عین طالبان.این عکس که داره با موتور جسد رو میشکه دیگه خودش گویا هستو هیچ توجیحی نداره.نوش جونشون هر موشکی که اسراییل برای دفاع از خودش تو حلقشون میزنه.باید حماسیها رو انداخت تو کوره آدم سوزی کود درست درست کرد باهاشون.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:41
paksan - آمریکا - آمریکا
اسلام و حکومت اسلامی .. شیعه و سنی و غیره نداره کلا اسلام از این افراد خوناشام تولید کرده و این افراد به اسم اسلام هر جنایتی رو معنی می کنند و حلال .
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:54
perser68 - فلوریدا - امریکا
حماس برای موندن از هر جنایتی دریغ نمیکنه و با خامنه‌ای تو یه کلاس دوره کشتن رو دیده!کار رو به جایی رسونده که مردم خودش هم برای آزاد شدن از این قفس چاره رو در جاسوسی دیدن!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:55
samuk66 - لندن - انگلستان
حماس====تروریست
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 00:13
be_pa.khaste - هارلم - هلند
عجب دنیای مزخرفی داریم آدم اینجور صحنهای که می‌بینه حالاش به هم می‌خوره
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 00:14
samuk66 - لندن - انگلستان
حماس====تروریست
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 00:13
kharabe rafigh - فرانکفورت - آلمان
دوستان عزیز اگه میخواین دیگران هم این خبر رو ببینند رای مثبت بدین
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 01:55
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
وای از اون روزی که این مسلمون‌ها به قدرت برساند! به خودشون هم رحم نمیکنند چه برسه به مخالف هاشون. قرآنی که به هر بهونه‌ای اجازه به ‌قتل و غارت و تجاوز داده همین میشه دیگه! در راه اسلام جاسوسی کردن ثواب داره ولی‌ بر ضد اسلام به قول این دوست کم عقلمون دست و پایه مخالف رو باید زد! آخه اینم شد منطق؟ اونوقت این حیون‌های فلسطینی ادعایه حقوق بشر میکنند و میگن ما باید مملکت خودمون رو داشته باشیم!آخه اینا که حقوق بشر رو بر خودشون روا ندارند، میخواهین این دلاور‌های اسرائیل بر اینا روا داشته باشند!؟
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 02:01
amir-amir - تورنتو - كانادا
جدا که اوج وحشى گرى این قوم اسلامى را مى رساند
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 04:15
naderan - یوتوبوری - سوید
دو کشور الان ۵۰ سال جنگ زرگری میکنن تا دنیا کمکشان کنن مخارج تمام این دو ملت را طی ای مدت دولتهای دیکه دادن اگر هیچ گشوری حمایت مالی نکنه اینها دیگر جنایت نمیکنن باور کنید همه جنگ اینها دورغ هیچ مشکلی باهم ندارن وقت مفت خورن
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 04:14
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
امیدوارم که بدست اسرائیل نیست و نابود بشوید امیدوارم یه بمب اتم بخوره تو سرتون همه تون را از ریشه بسوزاند فاشیست های کثیف اسلامی که غده سرطانی به جون مردم افتادید ننگ بر همه طرفداران سیاه قلب شما .
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 04:41
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
feminism - لندن - انگلستان هیچ میدونستی فمنیسم ها همه عقده ای هستند. همه رهبرانتون بخصوص.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 04:45
شمس العرفا - اصفهان - ایران
به نظر من اینها کسانی بوده اند که مخالفت خود را با جنگ اعلام کرده بودند ولی انها نیز به سرنوشت صلح طلبان ایرانی دچار شدند و برچسب معاند و منافق خوردند و اعدام شدند
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 05:09
victory835 - تهران - ایران
ریشه سرطان اسلامی رو باید خشکاند تا سرچشمه فساد ( حکومت ایران) نابود بشه .اسرائیل باید با وارد کردن پیاده نظام یک بار و برای همیشه از شر این حـ... ها خلاص بشه.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 05:14
morgan123 - واشنگتن - امریکا
هر جایی که مذهب دستش بازتر است در آنجا قتل و بی رحمی رایجتر است. فایده وجودی مذاهب چیست ؟ چند دستگی مابین نوع بشر ، خشم و نفرت از همنوع و هزاران شر دیگر .تا مذهب هست بشر روی آرامش را نخواهد دید .فقط امیدوار باشیم که مذاهب موجب نابودی نسل بشر از روی کره خاکی نشوند .البته اگر این اتفاق افتاد کسی چیز مهمی را هم از دست نداده! به هر حال شاید چند میلیون سال بعد مجددا موجودی مانند انسان در جایی در گستره بی انتهای هستی پدید اید. پس چه غم!
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 05:31
mortimer - اصفهان - ایران
می بینم که بروبچ فلسطین هم مثل ایران رو آوردند به خودزنی :)
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 07:40
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
وای بر تکذیب کنندگان - باختران - ایران مرده شعور اون اسلامی را ببرند که یک انسانی را به اینگونه کشتن را تائید می‌کنی‌ ...مرگ بر فلسطین حماس و همه اسلام گرایان که اینگونه تفکر میکنند
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 07:24
ordak - بن - المان
بعضی‌ رفقا کمی‌ کم لطف هستند اسم اینها را درنده خو یا وحشی گذاشتن، نه رفقا باید برای اینها اصطلاحی دیگر پیدا کرد چرا که هیچ وحشی یا حیوان درنده خو با نتنها هم نوع خود بلکه با هیچ موجود زنده دیگری اینکار را که اینها با ‌یک انسان میکنند نخواهد کرد،این حق هیچ انسانی‌ نیست بعد از کشته شدن با لاشش هم اینکار را بکننند:راستی‌ خدا هر کار میکنه جائی‌ شکرش را باقی‌ میذاره؛ اسرائیل را انداخته به جون این عربها؛واقعآ اسرائیلیها این قوم را خوب شناختند
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 08:08
shahab_shiraz - دبی - امارات عربی متحده
Paksan _امریکا لطفا گنده تر از دهنت حرف نزن شما در حد این نیستی که بخواهید در مورد دین میلیونها نفر ابراز نظر کنید.مگه امریکا و همدستان اروپاییش کم تو عراق و افغانستان آدم کشتند؟ مگه همین رژیم خاین اسراییل کم روزانه مردم رو به خاک و خون میکشونه؟ چرا داری اراجیف واسه خودت می بافی؟ من طرفدار حماس نیستم و از این کارشون شدیدا به نوبه خودم انتقاد میکنم ولی اینم درست نیست که یه عده امثال شما بیاند خیلی راحت به دین و مذهب میلیونها آدم توهین کنند.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 08:48
Saeid_021 - تهران - ایران
ای بر پدر و مادره فلسطین لعنت چه بچه چه بزرگشون ضمنا دوستانی که دلشون واسه این بی همه کسای بی ناموس می سوزه بیان سری به مترو تهران بزنن بچه های کوچیک چطوری دارن فال می فروشن سره چهار راه ها تو سرما وایسادن نمی خواد دلشون برای ایناها بسوزه دلتون واسهع کودکانی بسوزه تو منطقه زلزله زده هنوز خونه ندارن تو چادر تو سرمای زیر 0 می خوابن
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 09:14
danial nabi - استكهلم - سوئد
کسی‌ که جاسوسی هموطنان خودش را کند و دشمن که اسرائیل باشد همان نقطه را منفجر کند که البته زن و کودک را به ‌قتل برسانند، چنین باید جواب جاسوسیشان را ببینند، خیانت نکن تا این چنین سرنوشتی نداشته باشی‌.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 10:06
Ghom.666 - قم - ایران
اى لعنت بر دین تازى و وحشى . که فقط ............
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 10:16
Khoda boze - تبریز - ایران
وحشیهاى عقب افتاده محمدى. و تازى
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 10:17
Shekarchi_e_mozdur - برلین - آلمان
danial nabi - استکهلم - سوئد: به زودی نوبت به شما ساندیس خورها هم میرسد. چنان اجسادتان را در خیابانهای ایران بکشیم که مو به تن همه ساندیس خورها سیخ شود.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 10:38
piki82 - تورین - ایتالیا
اینا دیگه چه کثافتهایی هستن ..عربهای وحشی..
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 11:38
alwaystruth - تهران - ایران
شرایط جنگ همین است.. جاسوس را اعدام میکنند.. وقتی جاسوس با گرا دادن به دشمن باعث کشته شدن صدها نفر میشود باید هم اعدام بشود.. یکم شعور داشته باشین
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 13:01
feminism - لندن - انگلستان
مسیح پسر مریم / هیچ میدونستی که محمد رهبر دینت قبل از آنکه خطبۀ نکاحی بین عبدالله و آمنه خوانده شود نطفه اش بسته شد. به گفته خود او چنین فرزندانی حــــ، ، ، زاده هستند !!!!!!! رهبر دین که او باشد پیروانی چون تو چه معجونِ حال بهم زنی میشوند !!!!!
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 13:49
delmorde - یوتوبوری - سوئد
Saeid_021 - تهران - ایران. من کاملا با شما موافقم. فلسطین بما چه هر غلطی می خوان با خودشون بکنند. حالا ما داریم درمورد قومی نظر میدهیم که خودمان بوسیله رژیم نکبتمان زخم خورده هستیم. ما بایستی نهی و انتقاد کنیم از حاکمان بی غیرت و ضد ایرانی خود که اینقدر نسبت به مشکلات هموطنانمان در اذربایجان و کل ایران بی تفاوتند و به عربها و دیگر کشورها ثروت ملت را هزینه می کنند. از دهان فلان بچه ایرانی می زنند و به عربها می خورانند. اینان باید پاسخگو باشند. درعوض نرید رای بدهید اگر واقعا راست می گویید.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 13:59
danial nabi - استكهلم - سوئد
شکارچی_ِ_مزدور - برلین - آلمان خائن فعلا ما دنبال سگ‌های مزدوری مثل تو میگردیم، حیف که گیرمان نمیفتی فعلا البته، آینده معلوم نیست، تو هم بدو تا انقلاب ما رو اگه تونستی‌ با سرورت آمریکای خائن سرنگون کنید، البته تو خواب شاید...
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 15:51
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
حتی اگر جاسوس هم بوده باشند که بعید است!!! کشیدن پیکر یک انسان بروی زمین نشان از یک مغز فاسد دین فاسدتر و تأیید کنندگان این مساله هم وحشی تر از وحشی!!!
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 17:52
kobalt - کرج - ایران
خداوند مخلوق خود خر را آنالیز فرمود و شاخش مرحمت نفرمود یک لحظه جای فلسطینیان را با اسرائیل تعویض بفرمائید.مطمئنا حداقل 50 سال بود که مسئله اسرائیل وقوم یهود بطور ریشه ای حل واثری از آثارشان نبود.آنقدر که فلسطینی فلسطینی وعرب عرب را و مسلمان مسلمان را کشته که اسرائیل باید جلوی آنان لنگ بیاندازد.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 19:07
soheild - مونترال - کانادا
ولاً امکان داره این بنده ها خدا جاسوس نبودند و فقط با سیاست های حماس مخالف بودند و حماس های مثل جمهوری اسلامی بهشون تهمت جاسوسی زده و برای ترساندن بقیه مخالفین اینطوری بعد از اعدام لختشون کرده و چرخونده. شما به چه اطمینانی میگین اینها حتماً جاسوس بودند خوبه ما تو ایران دیدیم که هرکی مخالف نظام و سیاست هاش شده بعنوان جاسوس یا زندانیش کردن یا اعدامش کردند آیا شما جلسه دادگاه اینها رو دیدید دفاعیات اینها رو دیدید که به این صلابت میگید اینها جاسوس بودند. ثانیاً اصلاً گیرم جاسوس بودند آیا مجازات جاسوس اینه که بعد از اعدام جسد لختش رو با موتور تو خیابون بچرخونند؟ ببخشید این اسلام شما چه فرقی با بربریت داره؟ کجای اسلام و قران نوشته که جاسوس نه کافر نه هرچی رو باید اینطوری اعدام کرد و بعد هم باجسد لختشون چنین نمایش وحشیانه ای داد. نه عزیز جان این بخاطر جاسوس بودن و اینها نیست بخاطر اینه که هرکسی که به فکرش خطور کرد و با حماس و سیاست های ماجراجویانه اش مخالفت کرد اینطور بترسونند و خفه کنند.
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 22:14
morid - بوشهر - ایران
آخه چرا؟ اینا فقط گرای خانه های پرجمعیت و پر از بچه غزه را به اسرائیلی ها میدادند تا با بمب کشته شوند و تیکه تیکه!! تا صهیونیستهای کفتار آمار قتل عامها را بالا ببرند و حماس را وادار به مذاکره کنند!! خائن را باید آتش زد.چیزی که فلسطینیها از اون میسوزند خیانت و مزدوری هموطنان خودشون هست،وقتی اینا از ریشه سوزانده شوند مردم فلسطین قطعا سرزمین خود را دوباره بدست میاورند.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 07:12
Kamran631 - لیون - فرانسه
وای بر تکذیب کنندگان - باختران - ایران- شما شدیدا به یک روانپزشک،.... احتیاج دارید !! - morid - بوشهر - ایران- همانطور که در کامنت قبلی‌ نوشتم، فلسطینی‌ها اول از خودشان ضربه خوردند، بعد از دشمن.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 13:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.