خودروی جدید آئودی فرمان ندارد!

خودروهای مسابقه‌ای معمولا دارای سرعت بسیار بالا و قدرت‌های زیادی هستند. این سرعت و قدرت نیاز به یک بدنه بسیار محکم و در عین حال سبک دارد.

 آئودی همیشه خودروهای بسیار عالی در سطح بین المللی تولید کرده است، اما این شرکت در سری مسابقات اتومبیلرانی تا به حال نتوانسته است مقام های زیادی را کسب کند و به همین علت به تازگی طرح هایی برای خودروهای مسابقه ای ارائه کرده است.

 

 

آئودی «الیت» طرحی است که به تازگی ارائه شده است تا کمبود خودروهای مسابقه‌ای را برای این شرکت بر طرف کند. طراح این خودرو که شخصی به نام "اریک لئونگ" است در عرصه طراحی خودرو به عنوان یکی از بزرگترین‌ها شناخته می‌شود.

این خودرو دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که البته برخی از آنها به علت نوآوری خاصی که دارد بیش از باقی نکات به چشم می آیند. برای مثال این خودرو دارای یک سیستم پیچیده فتوسنتز مصنوعی برای قسمت سوختش است.

 

در میان تمام ویزگی هایی که این خودرو دارد سیستم کنترل این خودرو دارای یک نوآوری بسیار زیبا و خلاقانه‌ای است که می‌توان آن را از جمله بهترین طرح‌ها دانست.

این خودرو به جای آنکه با فرمان کنترل شود دارای مکانیزمی برای کنترل خودرو با کل بدن است. راننده دست هایش را در داخل دو دستگاه قرار می‌دهد و به کمک آن‌ها می‌تواند حرکت عقب ، جلو و چرخش خودرو را کنترل کند. این حالت به راننده توانایی مانور بسیار بالای می‌دهد.

 

"لئونگ" همچنان در حال کار بر روی این سیستم کنترل خودرو است و همچنان برای بهبود بخشیدن آن مشکلاتی را در مقابل خودش می‌بیند. برای اینکه از این سیستم بتوان استفاده کرد باید لباس مخصوصی را نیز به تن کرد.

البته این خودرو همچنان در حد یک طرح باقی مانده است و تا تولید آن راه بسیار زیادی در پیش است اما می‌تواند به نوعی صنعت خودرو سازی را برای همیشه متحول کند.

+243
رأی دهید
-40

kami_81 - مالمو - سوئد
به جهنم که ندارد مشکله ما شده همین؟به جاش افسار خر می‌ذارن یه فکری می‌کنن دیگه به ما چه
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 18:41
pull.over - دوحه - قطر
kami_81 - مالمو - سوئد:درسته به ما ربطی نداره :-)) اصلا وقتی خر هست این ماشینا رو واسه چی درست میکنند؟ والله اسرافه :-)) اعصاب نداریا:-)
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:15
kobalt - تهران - ایران
اگه ترمزم نداشته باشه بدرد مموتی میخوره هرچند دیره
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 20:42
azadnik - کورن وال - انگلستان
آفرین! لذت بردم از این خبر.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 21:33
Aftab gardoon - بستک - ایران
به نظر این شرکت یکی از بهترین خودروسازان هست من یهq7 دارم واقعأ بی نظیر است
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 21:45
بیکار - مونیخ - آلمان
kami_81 - مالمو - سوئد. واااای کلی خندیدم. دمت گرم.
‌چهارشنبه 17 آبان 1391 - 22:35
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
این که چیزی نیست !!! تو ایران پیشرفته با علم و نزاکت ماشینهایی می سازند که در ظاهر همه چیز دارند اما در باطن هیچی ندارند و مردم کلی پول میدن و اون آشغالها را پیش خرید می کنند و بعد از مدت زیادی که پولشون خوابید یه ابوطیاره تحویل می گیرند که به سختی از درب کارخونه تا خونه میرسونتشون و از فرداش باید برن تو صف تعویض قطعات نمایندگیهای مجاز !!!! خلاصه صد رحمت به ماشین مشدی ممدلی !!!!
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 01:01
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
هرچه وراندازش کردم نتونستم با پراید مقایسش کنم
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 03:23
kobalt - تهران - ایران
غریبه امارات-اتفاقا فقط با پراید قابل مقایسه است پرایدم بااینکه غرببیلک داره اما طوری طراحی شده که تو بالای 60و70سر پیچا باید از بدن خودت ومسافرا برا کنترلش استفاده کنی یعنی اگه براش بدن نیایی حسابت با کرام ا کاتبینه
‌پنجشنبه 18 آبان 1391 - 23:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.