اهانت و تهمت بی سابقه باشگاه خبرنگاران به نسرین ستوده : درخواست شنیع ستوده از نگهبان زندان

باشگاه خبرنگاران می نویسد :

 اهدای جایزه "آزادی افکار ساخاروف" از طرف پارلمان اروپا به "نسرین ستوده" و جعفر پناهی در آبان ماه جاری و انعکاس خبر و حواشی این موضوع در رسانه‌های مختلف بهانه‌ای شد تا نیم نگاهی به سوابق، فعالیت‌ها و اقدمات نسرین ستوده به عنوان عضو گروهک‌های غیرقانونی مدعی حقوق بشر و کمپین‌های مورد نظر ضد انقلاب داشته باشیم.

اما نسرین ستوده لنگرودی تاکنون پرونده وکالت بسیاری از چهره‌های معاند، ضد انقلاب و تروریست را به سبک و شیوه‌ای خاص در نحوه تقبل چنین پرونده‌هایی بر عهده داشته است و البته در کارنامه کاری وی همکاری با نشریات زنجیره‌ای مانند روزنامه‌های‌ جامعه، توس، صبح امروز به چشم می‌خورد. او از عناصر فعال در جریان فتنه 88 نیز محسوب می‌شود.

جالب اینکه نگاهی به اسامی و سوابق افرادی که تاکنون ستوده پرونده وکالت آن‌ها را برعهده داشته خود گویای بسیاری از حقایق درباره چرایی حساسیت ‌و مانور کشورهای غربی بر عنصری مانند وی است؛ افرادی مانند شیرین عبادی، حشمت‌الله طبرزدی، عیسی سحرخیز، محمد صدیق کبودوند، امید معماریان، پروین اردلان، نوشین احمدی خراسانی، خدیجه مقدم، علی اکبر خسرو شاهی، مریم حسین خواه، جلوه جواهری، ناهید کشاورز، هومن فخار، راحله عسگری زاده، نسیم خسروی، ناهید جعفری، سمیه فرید و ... از جمله افرادی هستند که ستوده با هماهنگی‌ها و طرح و برنامه ابلاغی مستقیم (از طرف برخی کشوهای اروپایی) وکالت آن‌ها را بر عهده داشته که در خصوص نحوه پذیرش وکالت چنین چهره‌هایی اسناد و اطلاعات مستند و متقنی در دست است که در آینده به گوشه‌هایی از آن اشاره خواهد شد.

نسرین ستوده در طول فعالیت خود بارها خارج از حیطه وظایف قانونی، اقدام به مصاحبه با رسانه‌های ضد‌انقلاب و فضاسازی تبلیغاتی و سیاه‌نمایی از اوضاع کشور و حمایت جدی از تروریست‌های بمبگذار و ادم کش و محکوم نمودن نظام به خاطر بازداشت آن‌ها کرده که البته هیچ یک از این اقدامات، سنخیتی با حرفه وکالت وی نداشته و طبعا در قوانین هیچ کشوری نیز قابل پذیرش نیست. مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات ضد امنیتی ستوده منجر به بازداشت وی در 13 شهریور 89 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی شد.

اما جالب اینکه بدانیم نسرین ستوده مدعی دفاع از حقوق بشر و حقوق زندانیان به بهانه قبول وکالت متهمین، تاکنون به صورت هدفمند از برخی گروهک‌های تروریستی و عوامل آن‌ها که به بمب‌گذاری و کشتن بسیاری از افراد بی‌گناه اعتراف داشته اند، حمایت کرده است. به عنوان مثال ستوده در مصاحبه با شبکه "دویچه وله" و صدای آمریکا در تاریخ 18 بهمن 88 و پس از اعدام آرش رحمانی پور تروریست عضو گروهک اسرائیلی "تندر" مدعی شده بود: «قوه قضائیه اراده کرده بود تا او را قربانی کند!»

حمایت صریح و بی شرمانه ستوده از تروریست خطرناک در حالی صورت گرفت که از منزل او و همراهش 8 بمب آماده انفجار و 150 کیلوگرم مواد او لیه برای ساخت بمب کشف شد و نامبرده اعتراف کرده بود که طراحی برای انفجار در چند محل زیارتی و چندین حوزه رای گیری مهم را در دستور کار خویش داشته است.

از جمله شیطنت‌های محرز نسرین ستوده در این پرونده ادعای کذب او پیرامون سن پائین آن تروریست بود در حالی که این ادعای وی دروغ صریح و کاملا آشکاری بود و همه کسانی که به شناسنامه آن تروریست دسترسی داشتند نسبت به دروغ آشکار نسرین ستوده آگاهی داشتند.

از سوی دیگر ستوده در خصوص زهرا بهرامی نیز که به جرم عضویت در گروهک تروریستی "تندر" و نگهداری مواد مخدر و همکاری با باندهای بین‌المللی مواد مخدر اعدام شد به فضا‌سازی علیه دستگاه قضایی با هدف انحراف جریان پرونده به مسیر مورد نظر خود پرداخت، این در حالی است که بهرامی چندین گذرنامه با اسامی مختلف از سه کشور داشت؛ پس از اعدام بهرامی و جو‌سازی‌های گسترده،‌ بالاخره هلند که به دلیل برخورداری بهرامی از تابعیت آن کشور از او حمایت شدید کرده بود، اعتراف کرد که بهرامی به جرم همراه داشتن 16 کیلوگرم مواد مخدر کوکایین در یکی از فرودگاه‌های هلند بازداشت شده و به زندان منتقل شده بود و در همان مقطع فرزند بهرامی به جرم مشابه در یکی از زندان‌های هلند بوده است.

صراحت و جدیت نسرین ستوده در پیگیری مطالبات و طرح‌های دولتمردان آمریکایی و اروپایی در اقدامات معاندانه علیه جمهوری اسلامی ایران تا آنجا پیش رفت که اخیرا هیلاری کلینتون نیز با انتشار بیانیه‌ای، ضمن اعلام تبریک به ستوده برای دریافت جایزه ساخاروف، از عدم امکان حضور او در مراسم اهدای جوایز ابراز تاسف کرده و خواستار آزادی فوری وی گردید!

همچنین اهمیت مهره‌ای مانند ستوده برای طرف‌های اروپایی نیز به حدی است که پس از اعلام اهدای جایزه ساخاروف از طرف پارلمان اروپا به وی، اعضای هیئت پارلمانی اروپا نیز اعلام کردند در سفری از پیش برنامه‌ریزی شده به تهران ضمن دیدار با ستوده، دعوتنامه رسمی پارلمان اروپا برای دریافت جایزه ساخاروف را به ‌دست او برسانند که در نهایت جمهوری اسلامی ایران هیئت اروپایی را به دلیل تعیین پیش شرط (دیدار با ستوده) به کشور راه نداد.

جالب اینکه نسرین ستوده پس از اطلاع از قصد سفر هیئت پارلمان اروپایی به ایران و نامزدی‌اش برای دریافت جایزه ساخاروف در سناریویی کاملا سفارشی اعلام اعتصاب غذای تر نموده و همسرش نیز بلافاصله و با آمادگی قبلی معرکه تبلیغاتی مورد نظر سفارش دهندگان اعتصاب غذا را به راه انداخت و با طرح بهانه‌های واهی مانند نداشتن حق ملاقات ستوده با مادرش و نداشتن حق تماس تلفنی با خارج از زندان، به پروپاگاندا پرداخت و به طور همزمان رسانه‌های بیگانه همچون بی بی سی فارسی، صدای امریکا، رسانه‌های ضد انقلاب و جریان فتنه به باز پخش و باز تولید همان دروغ‌ها پرداختند.

این در حالی است که تاکنون دادسرا به خاطر فرزندان وی، توجه ویژه‌ای به ستوده داشته و ملاقات وی با فرزندانش را به روز‌های چهارشنبه منتقل کرده تا امکان ملاقات وی به صورت حضوری با فرزندانش فراهم شود.

از سوی دیگر بنا بر اعلام منابع کاملا موثق تاکنون هیچ منعی جهت دیدار ستوده با مادرش وجود نداشته بلکه عدم ملاقات به دلیل بیماری آلزایمر و ناتوانی مادر ستوده بوده است. همچنین امکان تماس تلفنی نیز در حد متعارف برای ستوده مهیا بوده اما ظاهرا سودای جلب توجه رسانه‌های خارجی و فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای این دسته از رسانه‌ها، مانعی جدی برای چهره‌ای مانند ستوده است که نیم‌نگاهی به حقایق اطراف خود داشته باشد تا بتوان ذره‌ای از صداقت را در گفتار و رفتار وی سراغ گرفت. این خودنمایی در حدی است که موجب زیر پا گذاردن مهر مادری نسبت به فرزندانش گردیده و این موضوع حتی مورد اعتراض دوستان و بستگان (که از حقایق زندگی او و بی مهری نسبت به فرزندانش آگاهند) گردیده است.

از طرف دیگر تعدادی از مرتبطین گروهک تروریستی منافقین پس از دستگیری اعتراف کرده‌‌اند که نسرین ستوده، برای آن‌ها کلاس‌هایی تحت پوشش آموزش حقوق شهروندی برگزار می‌کرده اما در این کلاس‌ها روش‌های گریز از قانون و فریب مامورین امنیتی و قضایی و مهارت‌های دروغگویی را به آن‌ها تعلیم می‌داده است!!

نسرین ستوده و همسرش در روز دادگاه

همچنین ستوده، شخصا در برخی از اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی پس از انتخابات سال 88 نیز شرکت داشته و به تحریک جوانان برای انجام اقدامات خرابکارانه می‌پرداخته است.

اما در دوران بازداشت علی رغم حسن‌نیت مسئولان قضایی جهت مساعدت و تخفیف در مجازات نامبرده او‌ اقدامات غیرقانونی خود را از داخل محیط زندان نیز با هدف قهرمان‌سازی و چهره کردن خود ادامه داده است.

از عجیب ترین و شنیع ترین اقدامات نامبرده در زندان که نشان دهنده بی‌پروایی این عنصر ضد انقلاب در بهره‌گیری از روش‌های کثیف و ضداخلاقی می‌باشد، مطرح نمودن درخواستی از یکی از کارکنان زندان بوده و در همان جا تهدید می‌نماید، در صورت عدم اجابت خواسته‌اش، ادعا خواهد کرد که قصد تجاوز به وی را داشته‌اند! و بلافاصله این تهدید را عملی نموده و آن ادعا را مطرح می‌سازد.

اما با اثبات دروغ‌گویی او از طریق دوربین‌های مدار بسته مستقر در محل، نامبرده به خواهش و التماس می‌افتد تا موضوع را فراموش نمایند و از او شکایت نکنند (شکایتی که با تکرار دورغ‌گویی‌های نسرین ستوده ممکن است به طور جدی به جریان بیفتد.) لازم به یادآوری است که این روش کثیف و ضد اخلاقی قبلا مورد استفاده دیگر عناصر جریان فتنه و حتی بعضی از به اصطلاح مردان آن‌ها نیز قرار گرفته بود. به عنوان نمونه علی اکبر موسوی خوئینی (نماینده اصلاح طلبان در مجلس ششم و همکار فعلی موساد و سیا در آمریکا) نیز در زندان ادعای مشابهی را مطرح کرده بود.

بر اساس اطلاعات کاملا موثق، مسئولین وقت زندان به منظور معاینه موضعی و اثبات دروغ گویی موسوی خوئینی وی را به پزشکی قانونی منتقل می‌نمایند و این عنصر کثیف زمانی که ملاحظه می‌کند با این معاینه رسوایی‌های قدیمی او بر ملا می‌گردد، بلافاصله ادعای قبلی خویش را پس گرفته، عذرخواهی نموده و با گریه و التماس درخواست می‌کند موضوع معاینه منتفی شود.

بر همین اساس باید به این نکته نیز اشاره داشت که اعطای جوایز بین‌المللی به اصطلاح حقوق بشری به اشخاص معارض و مسئله‌دار، حربه‌ای در جهت تشویق و تهییج آن‌ها و دعوت به ادامه فتنه‌گری همچنین در راستای حمایت‌های مالی از اپوزیسیون است و در این میان اختصاص جایزه به اشخاصی چون ستوده، با هدایت و نفوذ شیرین عبادی عروسک خیمه شب‌بازی حقوق بشری آمریکایی‌ها انجام شده است به گونه‌ای که عبادی نقش ویژه‌‌ای در برقراری ارتباط ستوده با خارج از کشور برای دریافت پرونده وکالت چهره‌های خاص توسط وی را برعهده داشته است و البته خانم ستوده از همین کانال از مواهب مالی و دلار‌ها و یورو‌های اربابان خود بهره مند گشته است.

در مورد وضعیت و روابط خاص این دو زن و همچنین اعترافات عناصر تروریستی عضو گروهک اسرائیلی "تندر" مطالب دیگری در دست جمع آوری است که در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

+37
رأی دهید
-293

ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
یک تار موی این زن می‌‌ارزد به تمام تاریخ ۱۴۰۰ ساله ی ننگ و نفرت و جنایت و آخرین هوادارانش ملا و مزدورانش در داخل خارج و اینجا!! که تنها هنرشان نوشتن اراجیف و توهین به ایرانیانی است که نمی‌خواهند پالون بدوش دینشان باشند!!
جمعه 12 آبان 1391 - 11:42
Azadikhah - تكسل - هلند
باشگاه خبرنگاران شعبه علنی وزارت اطلاعاته و سپاهه در صدا و سیما. مورد دیگه ، برنامه بیست و سیه که مثل شیر اطمینان برای صدا و سیما عمل میکنه. دقیقا قبل از انتخابات 84 ایجاد شد و کلا چینش اخبار در بخش های مختلف صدا و سیما طوریه که مخاطب رو بشدت به جای فکر کردن بیشتر و تجزیه و تحلیل ، به باور کردن چرندیات سوق میده. با مقایسه مثلا یه بخش خبری مثل ساعت 9 شب در طی چند روز دقیقا شیوه نخ نما شده صدا و سیمای خامنه ای رو میشه ، فهمید . اعتراضات در غرب ، تولید ملی ، روستایی سرسبز و خودکفا! ، خبر خوش به مردم! و ارزان شدن 50 تومنی شیر! ، مردم مظلوم بحرین و بیداری اسلامی ، تروریست های سوریه! و ارتش مقاوم و قدرتمند بشار اسد ، نابودی آمریکا! و ...
جمعه 12 آبان 1391 - 11:43
Azadikhah - تكسل - هلند
پیام این مادر دلشکسته که برای دیدن و یک آن نوازش مادرانه ودیدن آنها . جان شیرین اش را بر کف گرفته ؛چنان لرزه بر اندام رژیم انداخته که بی شرمانه به صورت هماهنگ . و برنامه ریزی شده ؛ زیر آماج تهمت ها و افترا ها قرار می دهند. این رژیم هنوز هم حق زندگی به. ملت ایران قایل نیست ؛ و وکالت کسی یا کسانی را جرم نابخشودنی برای وکیل می دانند. اما سیاهی هر چقدر تمام دنیا را فرا بگیرد ؛ عظمت و ابهت اش در برابر روشنایی ناچیز و کوچک. خرد و شکست می خورد.وقتی در برابر بزرگی و عظمت پیام نسرین ؛ کم می آورند . این راه و شیوه را برای تخریب بزرگی. کار نسرین ؛ برمی گزینند.
جمعه 12 آبان 1391 - 11:47
fdsa60 - تهران - ایران
اون مادر شماست که چنین درخواستی رو از سید علی ساندیسی میکنند
جمعه 12 آبان 1391 - 11:08
irane aziz - وین - اتریش
وقاحت و بیشرمی شما مزدوران نظام کثیف اسلامی در تاریخ به یادها خواهد ماند،انسان حتا از خوندن اینهمه وقاحت عرق شرم می‌کنه،
جمعه 12 آبان 1391 - 12:02
siavash33 - کردستان - ایران
عجب! ترورشخصیت ادم تاچه حد اخه؟
جمعه 12 آبان 1391 - 12:03
s.a London - لندن - انگلستان
دیگر هیچ تهمتی در جمهوری شیطانی نمانده که به این خانم نزنند. هر کس یک نفر از این بیشرفای جمهوری شیطانی را به درک واصل کند بهشت زیر پای اوست.
جمعه 12 آبان 1391 - 12:41
Banooye irani - هیوستن - آمریکا
خفه شید. شما بویی از انسانیت نبردید. شرم بر شما ها ننگ بر شما باد. مردشور اون دینتون رو ببرن که بخاطرش هر تهمتی رو بهر کس می زنید.
جمعه 12 آبان 1391 - 12:30
سيامك - وپرتال - المان
تف به ذات کثیفتون.مرگ اخلاق را به تمام هم میهنان عزیز تبریک میگویم.به امید نابودى جهل.
جمعه 12 آبان 1391 - 12:48
طاطا - تهران - ایران
به امید روزی که روز مادر در سرزمین من به نام نسرین ستوده نامگذاری بشه نه یه عرب بی مصرف
جمعه 12 آبان 1391 - 12:55
skyblue - خوزستان - ایران
مردم ایران دیگر گول این خیمه شب بازی را نمی خورند این خبرها را به خورد یک مشت آدم ساده و بی خبر از این مملکت بدهید.
جمعه 12 آبان 1391 - 13:10
romano - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه حالا شما از کجا فهمیدی نسرین ضد تازیه والا ما هم مادرمون چادر چاخچوری نیست مثل همین نسرین ولی خیلی مومنه مشکلی هم پیش نیومده شما هم لطف بفرما اینقدر سرنوشتافراد مخالف دین رو با فحاشی به سرنوشت سلطنت طلبها تبدیل نکنی که ما فردای ایران همونقدر به بی اعتقاد نیاز داریم که به با اعتقاد نیاز داریم تا تعادل برقرار بشه. لطفا هم طبق معمول نگو دست از سرما بردار از ما گفتن هیچ افراطی بی جواب باقی نمیمونه و دین تازی هم رفتنی نیست خانم پنبه رو از گوشت خارج کن والا ما هم آرزومونه خیلی از جفنگیاتش برچیده بشه اما ممکن نیست و در تاریخ جهان همچین چیزی وجود نداشته اما خودکار با آگاهی مردم و یک نسل اونهم از طریق آرامش و آموزش برچیده خواهد شد ولی با ذکر آیه قرآن و فحاشی کردن در موردش فقط باعث می شید طرف به زبون نیاره ولی خوب افراطی تر بشه و نتیجش یک گنداب دیگه بشه. در مورد نسرین هم مه فشاند نور سگ عوعو کند نه تاریخ ایران تاریخ دنیا همچین خانمهایی به عمرش کم دیده اینها آدمهایی نیستن با چهارتا ملا پیزروی بدنام بشن.
جمعه 12 آبان 1391 - 13:24
romano - تهران - ایران
یکچیز برام جالبه بر فرض محال تمام این چرت و پرتها برای نسرین درست باشه خوب باید از آمریکا طبق گفته این حضرات پول گرفته باشه دیگه خوب مگه دیوانست ادامه بده خوب می‌ره با پولهاش حال کنه دیگه و چه مرضیه آنقدر ادامه بده حتا تو زندان ادامه بده خوب دیوانه بسیجی بیسواد خودت داری خودبخود نسرین رو تایید می‌کنی و قهرمانشم می‌کنی. ای بمیرین که تو هیچ هم هیچید! بدختی ما از روز اول اینه که شما اصلا هیچ چیزی نیستید حتی دروغگوی خوبی نیستید فقط بد و زشتید همین.
جمعه 12 آبان 1391 - 13:32
Benika - برن - سوئیس
مرگ بر اسلام و جمهوری کثیف اسلامی
جمعه 12 آبان 1391 - 13:48
hajmehran - شیراز - ایران
نمیدونم اصولا از قدیم گفته اند که سیاست پدر مادر ندارد حالا چه اینوری چه اونوری ولی از طرفی هم میبینیم که جمهوری اسلامی زندانیان زیادی را هم تاکنون ازاد کرده پس چرا تا حالا یک زن که بچه هم داره ازاد نکرده خدا میدونه چه دلایلی داره.
جمعه 12 آبان 1391 - 13:50
beautysmile - لندن - انگلستان
ای بابا اینم که تو زرد از آب دراومد،، زنیکه درغگو وطنفروش. واسه خاطره پول چه غلطا که نکرده،
جمعه 12 آبان 1391 - 14:18
رقص ماه - بندرعباس - ایران
این رو که خوندم دیگه مطمئن شدم این زن قهرمان نسل منه!درود به شرف،آزادی،پاکی و غیرتت قهرمان من
جمعه 12 آبان 1391 - 14:35
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
با این مقاله متوجه شدم که خانم نسرین ستوده چه شخصیت برجسته ای هستند و زندانی شدن ایشان هم به همین خاطر بوده. درود بر این شیر زن خاک پاک ایرانزمین و هم کیشان ایشان. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
جمعه 12 آبان 1391 - 14:54
kingkong - ونکور - کانادا
عظمت این زن را میتوان از زبونی دشمنانش شناخت.
جمعه 12 آبان 1391 - 15:08
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مستر اسلامی ایتالیایی!!! تعدادی هستند خوبی‌ ذاتی خود را به حساب این دین ننگین میگذارند و یا مطالعه ندارند البته در مورد دین!!! اما جهت اطلاع علت اصلی‌ نفرت رژیم از ستوده دفاع او از آرش که متنفر از اسلام بود و اعدام شد بود!! جهت اطلاع برای ماله کشی‌ !!
جمعه 12 آبان 1391 - 15:29
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
نسرین ستوده یک زن ویک وکیل بیشتر نیست گناه او فقط و فقط دفاع از موکلانش بوده و تمام کسی همچون نسرین ستوده نمیتواند ونمیخواهد با تروریستها هم پیمان شود ان اتهاماتی که برای خانم ستوده درست شده اتهامات دروغ است که سران جمهوری اسلامی برایش درست کردهاند و برای خفه کردن خیلی از مردمان بی گناه ایران از ترفند اعتراف دروغ استفاده کرده اند. نا بود باد رژیم سرتاپا جنایات کار جمهوری اسلامی ایران
جمعه 12 آبان 1391 - 15:12
mo.ho - تهران - ایران
باید دستان نسرین و امثالش رو بوسید.امیدوارم کسایی که این مزخرفاتو گفتن،مثل سگ از دنیا برن.همونطوری که اون خلخالی جنایتکار سقط شد....
جمعه 12 آبان 1391 - 15:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
باشگاه خبرنگاران یکی از رسانه های ضد مردمی رژیم فاشیستی ملاهاست و دست اندرکارانش کاسه لیسها و جیره بگیر رژیم هستند و بلندگویان تبلیغاتی سپاه پاسداران که از دهانشان یک کلمه حرف راست بیرون نمی آید مگر که به مخالفین رژیم تهمت بزنند و خرابشان کنند. خوشبختانه خیلی هم احمق و ناشی در کارشان هستند. نوشته که خود منافقین هم ( بعد از دستگیری و لابد کلی شکنجه و فشار های مختلف! ) اعتراف کردند که خانم ستوده بهشان درس حقوقی و دروغگوئی میداده؟ خب اگر درس دروغگوئی یاد گرفتند اینها نباید از خودشان بپرسند نکند باز این منافقین خود ساخته شان باز دروغ می گویند و دارند بهشان چیزی میگویند که دوست دارند بشنوند؟ رژیمی که بر ظلم و ستم و زورگوئی و بی عدالتی بنا شده باید هم که از زن عدالتخواه و طرفدار حقوق مردم مثل ستوده بترسد و برایش پاپوش درست کند و خرابش کند. سران فاشیستی رژیم تا کی میخواهند بفهمند که با بگیر و ببندهای حق طلبان و ازادیخواهان نه تنها موفق به سکوتشان نمی شوند بلکه به افکار جهانیان نشان میدهند که بوئی از حقوق بشر نبردند و با اسلامشان برای نابودی مردم ایران آمدند. ننگ بر خامنه ای فاشیست!
جمعه 12 آبان 1391 - 15:56
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
حرومیا شماها اول یه نگاه به اجداد خودتون بندازین بد متوجه میشید که ریشه ا تون همه از عربا گرفته شده، واقعا فکر می‌کنید هنوز سال ۵۷ که عکس امام شیطان تونو توی ماه ببینن، ملت ایران بیدار شدن حرومیا، زنده با د نسرین ستوده و تمامی‌ کسانی‌ که به خاطر ایران از همه چیزشون گذاشتن،،،، زنده با د ایران جا وید.
جمعه 12 آبان 1391 - 16:02
mandana53 - ایران - ایران
هتک حرمت و شخصیت انسانهای آزاده چه آسان شده در این وادی
جمعه 12 آبان 1391 - 16:17
hassan5 - تهران - ایران
این مقاله باصطلاح باشگاه خبرنگاران (بخوان مزدوران نظام)سندی است بربیگناهی خانم ستوده و کم اوردن نظام اسلامی در مقابل یک خانم با شخصیت و مقاوم...این مقاله باید برای محاکمه نظام اسلامی در اینده نزدیک در دادگاه مردمی حفظ شود
جمعه 12 آبان 1391 - 16:19
jirjir - لاس وگاس - امریکا
این متن رو یک روزنامه نگار نوشته؟ خیلی خنده داره معلومه نویسنده خیلی بیسواده واز روزنامه نگاری چیزی سرش نمیشه بهتره بره سراغ همون ساندیس وچماغش
جمعه 12 آبان 1391 - 16:35
karkas - اصفهان - ایران
از اون تاریخ ۱۴۰۰ ساله سارا پا جنایات خیانت تجاوز معلومه کی‌ راست میگه
جمعه 12 آبان 1391 - 17:39
رستگار501 - برن - سویئس
دین کثیف ترین حقه ای است که با آن مردم ساده اندیش را می شود دست انداخت و فریب داد. وحشت مبلقین مذهبی از آزاد اندیشان و کسانی که خرافات را نمی پزیرند.
جمعه 12 آبان 1391 - 17:40
ali70 - والنسیا - ونزوئلا
آدم باید چقدر کثافت و ... باشه که این اراجیف ببافه . دقیقن با خواهر مادرت اشتباه گرفتی ....!
جمعه 12 آبان 1391 - 18:18
abdolmalek - رامسر - ایران
درد و بلای خانم ستوده بخوره تو سر سید علی گدای پوفیوز
جمعه 12 آبان 1391 - 18:49
datis - سن دیگو - امریکا
این شگرد جمهوری استفراغی دیگه کهنه شده، کثافتها هر کس که انتقاد میکنرجز گروهای منافق یا جاسوس غرب میدانند، بابا خفه شید بی‌ قند درئوقتون همه دنیا رو برداشت
جمعه 12 آبان 1391 - 19:11
najairani - قطر - قطر
کافر همه را به کیش خود{یامادر خود پندارد}آخه بی پدرومادر رجاله اگه این بانوی محترم اهل این کثافتکاریها بود چه نیازی به تحمل اینهمه زجر وبیچارگی داشت،بیرون زندان که اینگونه امور فراهم تره ضمن اینکه یک وکیل خوشنام وبرجسته مثل ایشون نیاز مالی نداره که تن به اینهمه خفت بده. نه باباجان موضوع اینه که همین خانم شیردل لرزه به اندام اون شیره ای مفنگی انداخته وشما ناچارید ایشان را به مادر اون حـ... تشبیه کنید.
جمعه 12 آبان 1391 - 20:39
ghafas - مشهد - ایران
تاریخ از تو افسانه ها خواهد ساخت بانوی من
جمعه 12 آبان 1391 - 22:43
همایون خدای صبر - اسلو - نروژ
برم جلوی آینه ببینم گوشام مخملیه ؟ یعنی باید این حرفارو باور کنیم ؟اونی که درخواست وقیح نموده ... خودته که توی....پس انداخته نه این شیر زن قهرمان
جمعه 12 آبان 1391 - 20:43
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
شنونده باید عاقل باشد, این ها همه غزلهای اعدام کردن خانم ستوده است فقط میخواهید گوش مردم را با این حرفها پرکنید که اگر فردا اعدامش کردید, مردم یک دفعه شوکه نشوند.
شنبه 13 آبان 1391 - 03:58
mehdighr - اهواز - ایران
عظمت این زن تا آنجاست که حتی در دادگاه هم ساکت نمیشه و جلوی قاضی صلواتی به حکومت میتازه
شنبه 13 آبان 1391 - 06:19
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
ادم باید خیلی احمق باشه که این چرندیات روباورکنه .نویسنده این مقاله فقط اوضاع احوال مادرشونوشته چون ازهمچین مادری چنین جانورکثیفی تحویل جامعه میشه که اینجوری بخواد یک انسان شریف وبیگناه روبدنام کنه.
شنبه 13 آبان 1391 - 10:17
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
ننگ بر تهمت زننده و ننگ بر باور کننده
شنبه 13 آبان 1391 - 10:28
madar1388 - تهران - ایران
خدا رو شکر که همه مردم دیگر شما حیوانات کثیف و با فساد اخلاقی و مالی را شناخته اند. همه خوب میدانند شما نون به نرخ روز خورها حیوانات هوس باز و کثیفی هستید که از مادر و خواهر خودنان هم نمی گذرید چه برسه به زن و دختر مردم. شما . چشم دیدن انسانهای آزاده و پاکی چون نسرین ستوده را ندارید و تمام صفت هایی که در شان خودتان می باشد به این زن قهرمان نسبت میدهید. مرگ بر جمهوری اسلامی مرگ بر خامنه ای مرگ بر نوچه های کثیفشون
یکشنبه 14 آبان 1391 - 22:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.