لباس زنانه ترفند جدید طالبان

شبه‌نظامیان طالبان با استفاده از شیوه‌های گوناگون از جمله لباس زنانه حملات خود را انجام می‌دهند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، طالبان شیوه‌های مختلفی برای انجام حملات علیه نظامیان خارجی و نیروهای دولتی در پیش گرفته‌اند.
استفاده از لباس نظامیان خارجی و نیروهای امنیتی افغان توسط شبه‌نظامیان طالبان یکی از تاکتیک‌های رایج این گروه است اما آنان برخی مواقع از لباس زنانه نیز استفاده می‌کنند.

گزارش‌هایی تصویری فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد شبه‌نظامیان طالبان با استفاده از برقع، چادر و لباس زنانه قصد حمله به اهداف خود را دارند.

+66
رأی دهید
-551

Taraneه - کبک - کانادا
اونا همیشه از این طرفند استفاده میکردند، از همون موقع که زنان رو مجبور کردند این لباسارو بپوشند، به خاطر همین بود
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 18:26
az mast ke bar mast ! - سر د - نر و ژ
یه مشت حیوونِ نجس !!!
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 19:22
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
گوسالهای وحشی پشمالوی بوگندو ، اه اه حال آدم از این آشغالها بهم میخوره .
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 19:23
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
ما هرچی‌ می‌کشیم از این دین اسلام و مسلمان زده‌ها می‌کشیم!
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 19:24
gherti - ها سلت - بلژیک
خاک بر سر طالبان
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 19:34
rezanl - امستردام - هلند
واسه اخریش متاسفم چون مشکلش از اونا هم بیشتره
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 20:03
be_pa_khaste - هارلم - هلند
به نظر من این افرادو باید جلو تمساح انداخت
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 20:06
al pa - گوته بورگ - سوئد
تو عکس آخر یارو چشش گرفته بیچاره رو فک کنم تصمیم گرفته شریعت خدا رو برش جاری بکنه :)
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 21:15
داماهی - بندرعباس - ایران
اینهاهم آخوندهای مرتجع پیشرفته درجهل ومذهب کورهستند.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 21:18
ghafas - مشهد - ایران
خداا در اولاد اینها دختری قرار نده آمین
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 22:01
ایرانیان آزاد - پونا - هند
افغانستان هم مثل ایران زمانی‌ از این رنجها رهایی می‌یابد که سایه دین از سیاست کنار رود .
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 22:41
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
همه را بزارید جلو m16 و درو کنید. بودن اینها روی زمین اول به زیان افغانستان است بعد هم به زیان بشریت.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 22:56
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
در قران بارها و بارها گفته برای پیشبرد اهداف اسلام هر کاری باید کرد. دروغگویی، خیانت، جاسوسی، ‌قتل و غیره! لباس زنونه که چیزی نیست!
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 00:33
ukguy4u - لندن - بریتانیا
شیاطین زنانه پوش!
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 00:47
mo.ho - تهران - ایران
واه واه تو عکس سوم و چهارم عجب جیگری برقع زده!!!!!
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 00:53
parsaus - امريكا - امريكا
۵۰۰ تا افغانی رو جلوی مردم سر ببرین بد از ‌یک هفته افغان می‌شه ژاپن
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 03:17
atosa-salavati - خمین - ایران
انگار نقش‌های دوران هخامنشی از قیافه اینها طراحی شده
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 03:20
robert - گلندل - امریکا
ببینم این یکی‌ چی‌ می‌شه
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 03:35
naderan - یوتوبوری - سوید
خودتان خجالت نمیکشید.شرم از زن و بچه خودتان ندارید .فکر میکند میرید بهشت .اخه این ملاها شما را وادار به چه کارها میکنن.تمام مذاهب ساخته دست انسان هست.بخاطر اینکه شما رامثل خر وادار بکارهای اینچنین بکنن.بهشت همین دنیاست.اگر بفهمی
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 03:53
romano - تهران - ایران
ججت اسلام نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا می‌شه این آیات قرآن نقیدتون رو که در مورد دروغگویی خیانت و جاسوسی و غیره گفته رو یک به یک بفرمایید تا شاید ما براه راست بیایم (راست می‌گن حرف مفت کنتور نداره و واقعا شما نه دروغ می‌گی نه از تقلب و خیانت استفاده می‌کنی اصلا همه دین دارای دنیا باید بیفتن پشت سر شما)
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 08:42
Kamran631 - لیون - فرانسه
دروغ و نیرنگ, جاسوسی، ‌قتل, دزدی‌ و غیره پایه اصلی‌ این آئین بوده و هنوز هم هست !! بنا بر این هیچ تعجبی نداره که طالبان با تقلب و پوشیدن لباس زنانه تو جامعه ظاهر بشن !!
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 11:32
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( ! )-- واقعیت امر این است که ریشه مذهبی اسلام مزخرف است و سراسر از کینه و آدم کشی‌ است !!،،،، انسانها پاک و خوب هستند ؛ این مذهب شیطانی و دروغین است که راه زندگی‌ یک عده بیسواد و ساده را اشتباه و به بیراهه میکشاند !!،، پس باید ریشه آن را که همانا اسلام کذایی و دروغین است خشکاند ، تا بشر از اسارت این اختابوس مذهب در آید و راه انسانیت و آزادگی را پیشه کند !!،،
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 08:09
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
بوی تهوع آور جنایات پنهان در دین عربستان که بیش از هر کشوری به ایران زمین آسیب رساند و می‌رساند!!!!!! بچسبید برای ماله کشی‌ که ساندیس به همراه دلار بهای خود فروشی است!! ویروس‌های جامعه ی انسانی‌ !! مرگ شما متضمن زنده ماندن مردم کوچه و بازار!!!!!!
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 11:41
hankooksaram - تهران - ایران
حـ... که میگن همین اینان دیگه. اینهایی که تو این دنیا به جایی نر.. رو ترغیب میکنند که حداقل با این کارتون اون دنیا تون رو درست کنی و به حوری هایی که در قران شفارش شده برسید. راستی جایزه و پاداش نیکو کاران دین اسلام فقط این خانومهان که سفارش شده؟ همین؟
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 12:00
kobalt - تهران - ایران
آل عمران-ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین- لطفا برودرا برای کفار ترجمه بفرمان با شان نزولش یا هر شان وشئون دیگش تا کفار بلد بگیرن
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 12:25
kobalt - تهران - ایران
نکنه حوریایی که وعده دادن از همینا باشن برودرا بهتر نیست اول جنسو بینیم بعد جنت مکان بشیم.ازما گفتن بید
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 12:46
خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
حالا باید فهمید رضا شاه 70 -80 سال پیش چرا کشف حجاب کرد . درود بر روان پاکش . درضمن زادروز محمدرضا شاه آریامهر بزرگ هم بر دوستدارانش مبارک .
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 16:23
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
پست فطرتان دنیا را به گند کشیده‌اند با حمایت رهبران تروریستی مثل آفت الله خامنه‌ای و سپاه قدس اسـ...
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 17:32
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( ! )-- نمیدانم چه فلسفه‌ای است ، تمام کسانی که پیرو مذهب اسلام هستند ، قیافه‌های کثیف و درب داغون و خشن و عبوس وحشتناکی دارند !!،، آدم حالش به هم می‌خوره و چندشش میشه که نگاهشون کنه !!،,,,,,, این قیافه‌ها اسلامی است یا استفراغی ؟!
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 20:18
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا
. این نقی الله از سیدنی شرط می‌بندم یه آخونده که این همه قران را با ترجمه و تفسیر بلده. حالا چه بلایی تو هوزه سرش آوردن که اینجوری شده خدا میدونه.در تمام مطالب چی‌ با ربط چی‌ بی‌ ربط فقط به خدا و پیغمبر توهین میکنه.خدا لعنت کنه این آخوندا رو که با هر شکلی‌ در میان .
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 20:33
kitaro - تهران - ایران
این خبر اشتباه شده!!. اینا مانکنهای هفته مد طالبان هستند و بالاخره طالبان تونستن با حذف ارایش و پوشوندن لباسهای عجیب و غریب و خونه نشین کردن زنها این موجودات رو خلق کنند و به ارزوی دیرینه همه مسلمانان متعصب و اخوندا که همانا خلق زنانی که مردان را به هوس نندازند شدند!!! . البته در عکس اخری آقای پلیس بدجوری داره نگاه میکنه!!!. مثل اینکه این دگردیسی روش تاثیر نذاشته!. دانشمندان القاعده بیشتر باید کار کنند و از فرمولهای دکتر مورو هم استفاده کنند!. خدا توفیق بده بهشون...
‌پنجشنبه 4 آبان 1391 - 20:35
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا. --- درود بر شما هموطن عزیزم ؛ خوب دقت کنید خواهید دید که جوجه بسیجی‌‌های ساندیس خور رژیم از دست تو دارند خون گریه میکنند !!،، جالب اینجاست چون خودشان میدانند که آخوندها بین مردم منفورترین موجودات هستند ؛ لذا افرادی که نظیر شما روشنگری می‌کند و پوزه این اسلامیون پست فطرت را به خاک میمالد ، چون منطق پاسخگوئی ندارند دست به نفاق میزنند که شاید بتوانند بین شما و مخاطبانتان فاصله بیندازند !!، در صورتی که غافل از این هستند که اینجا مکانی است که اکثریت قشر تحصیلکرده و آگاه و زیرک و باهوش جامعه حضور دارند و خودشان تشخیص دارند و نیازی به راهنمای کسی‌ نیست !، البته این افراد فکر میکنند شاید اینجا هم عین مسجد الله کرم یا مسجد زول جوشن است، که یک آخوند چوسکی بره روی منبر و یک چیزی بگه و ساندیس خورها هم همگی‌ بگویند بع بع بع ( بع به زبان گوسفندی یعنی تکبیر )!!،,,, دوست عزیز ، راحت را ادامه بده و همچنان از کامنت‌هایت لذت می‌بریم ؛ واقعا یک شخصیت محبوب و دوست داشتنی هستی‌ !، موفق باشی‌ و کور شود چشم اسلامیون حقه بازی که نمیتواند ببیند !
جمعه 5 آبان 1391 - 00:21
Dara va sara - پرت - استرالیا
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا....romano - تهران - ایران....در ایه های 65 و 66 سوره بقره . و تکمیل کننده ان 163 و 166 سوره اعراف. قران عنوان کرده که( یهودیان بخت برگشته را بخاطر ماهیگیری در روز شنبه. انها را خداوند به بوزینه تبدیل کرده.)..حال اگر این داستان را شما قبول دارین. اصلا جای بحث نیست//. ولی اگر این داستان توسط پدر شما عنوان شوده باشد.درباره ایشان چه فکری میکنید؟؟؟؟
جمعه 5 آبان 1391 - 03:15
judge - ادلايد - استراليا
الان هم ایران داره طالبان رو تقویت می‌کنه بر ضّد افغانستان خدا لعنتشون کنه
جمعه 5 آبان 1391 - 03:50
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
nemat ۴۲۰ - لندن انتاریو - کانادا ..‌ها ها ها. دمت گرم کلی‌ خندیدم. ببین چجوری شما مردم رو خر کردند که فکر میکنی‌ حتما باید آخوند باشی‌ بعدش بری قران رو بخونی‌! انتظاره بیشتری هم از مسلمان‌های رافضی ایران نمیشه داشت! ۱ نفر نرفته قران رو ۱ بار بخونه بعدش همه ادّعا دارند اسلام حقیقی‌ رو فهمیدند! از اون مطلبی هم که گفتی‌ ناراحت نشدم چون بیشتر به مزاح شبیه بود. ..
جمعه 5 آبان 1391 - 07:21
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان .. قربونت برم عزیز. انرژی شما عزیزان هست که نقی‌ الله با استقامت در برابر جهل ایستادگی میکنه و پوزهٔ مزدوران رو به خاک می‌ماله! این مزاح‌هایی‌ هم که اینا با من میکنند رو با جان دل می‌پذیرم چون این ضربهٔ روحی‌ که من به اینا میزنم خیلی‌ بیشتر از ایناست، بذار طفلیها عقدشون رو هرجور که می‌تونند خالی‌ بکنند. من نظرم رو با اسنادش در خدمت همه قرار میدم، هرکس دوست داشت بخونه لذت ببره، هرکس خواست بیاد بحث بکنیم راجعبش و بقیه هم می‌تونند حرص بخورند تا بمیرند! درود بر تو
جمعه 5 آبان 1391 - 11:06
siya41 - تهران - ایران
romano - تهران - ایران-برای درک اسلام فقط قران ملاک نیست لذاسنت ازجایگاهی قدرتمند بهره منداست وشما برای درک آیات باید به شان نزول یعنی علت تاریخی نزول توجه کنید بنابرین همه ی اسلام قرآن نیست.ومیشه در تاریخ اسلام نمونه های بسیاری را پیدا کرد .متاسفانه بااین وی پی ان های مورد استفاده زیادی هم گفتم. موفق باشید
جمعه 5 آبان 1391 - 18:41
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
شان نزول آیت الهی = ماست مالی کردن سوتی‌ها به عناوین مختلف(شرایط زمان، بد ترجمه شده، صلاح این بوده و غیره)
شنبه 6 آبان 1391 - 10:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.