شوخی سرمربی پرسپولیس با رسانه ها: با مسی صحبت کردم گفت به پرسپولیس نمی‌آیم!

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اینکه عالی بشویم لازم است بازی به بازی بهتر عمل کنیم و بر همین اساس باید بازی بعدی را ببریم.باید بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا تیم به آرامش کامل برسد و بازیکنان در سایه آرامش، توانایی صد در صد خود را به نمایش بگذارند. وی ادامه داد: بازیکنان برابر راه‌آهن نمایش خوبی داشتند ولی پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد. برای عالی شدن باید بیشتر تلاش کنیم. مسابقات زیادی را پیش رو داریم و باید بازی به بازی بهتر بشویم.
سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس تصریح کرد: مدافعان ما عالی کار می کنند. وقتی یک تیم گل نمی خورد، همه با هم تلاش می کنند. تیم ما گل نمی خورد زیرا همه خطوط درگیر هستند. جدا از مدافعان و هافبک‌های دفاعی، هافبک های کناری و حتی مهاجمان در این کار سهیم هستند. وضعیت دفاعی تیم، کلی تغییر کرده است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی درباره این گفته خود در کنفرانس خبری که "استفاده از شهاب گردان ریسک است"، توضیح داد: من و همه اهالی فوتبال می‌دانیم که شهاب دروازه‌بان خوبی است و من برای او احترام زیادی قائل هستم. او به هر حال دروازه‌بان تیم ملی ایران بوده و در باشگاه قبلی خودش تا نایب قهرمانی آسیا بالا رفته است. این مساله نشان دهنده توانایی و قابلیت او است اما در جایی مثل پرسپولیس رقابت کاملا فشرده است. نیلسون هم در بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است. هر وقت فرصت به گردان برسد قطعا خودش را نشان خواهد داد. ما همچنین امیر عابدزاده را هم داریم که دروازه بان خوبی است. من بحث ریسک کردن را هم درباره بازیکنان جوان گفتم.
ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی‌های بعدی سورپرایزی دارد یا نه، به شوخی گفت: با مسی صحبت کردم اما گفت به پرسپولیس نمی‌آید.

+77
رأی دهید
-137

AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
واقعا جک سال بود آخه مسی مگه دیونه اس که بخواد اروپا رو ول کنه بیاد ایران اون هم تو تیمی که مملو از بحرانه و از دو رقمی بودن تو جدول دست بر نمیداره هه هه اگه بخواد بیاد که احتمالش "صفره" باید کل بودجه مملکتو بدهند بهش که در اینصورت یک انقلاب بزرگ و خاصی تو مملکت توسط مردم درست میشه!!! با توجه به وضع بد اقتصاد کشور. این زوزه هم خیلی تو عالم هپروته ها یه "سوژه" جدید و توهمی از "ژوزه". اینم با یک برد ببینید تا چه حد توهم زده که حرفش به هیچ عنوان تو مغز هیچ آدم عاقلی نمیگنجه.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 00:19
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
اگر ژوزه می‌خواهد که پرسپولیس به اوج خودش برسد باید محمد نوری و نوروزی و آقا زمانی‌ را فقط برای بازی کنان تعویضی استفاده کند.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 01:12
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
تیم لنگ با رونپزشک تکمیل می شود . ....بهرحال لنگ سوراخ،استق سوراخ این درجات عالیه وهمیشگی این دو تیم زوار در رفته است و توهین حساب نمی شود...ارتش سرخابی هفته ١٣ یعنی هفته سیاه برای شما خواهد بود همه به لانه موش تشریف ببرید.مس کرمان و نفت ها ها ها ها
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 01:44
parandeh_shargh - كرمان - ايران
بابا این دیگه چقد توهمیه (AЯMAN 2000 - آستارا - ایران) :)))))))))))))) چیز زدی‌ها :دددددد درست متنو بخون ، شوخیه مربی‌ با رسانه‌‌ها ، کلا شما استقلالیا فک کنم از نظر سواد تعطیلین‌ها :)))))))))))))))))))))) یکی‌ جلو اینو بگیر توروخدا
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 02:45
perspolisi - سیدنی - استرالیا
اяمن ۲۰۰۰ - آستارا - ایران. ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی‌های بعدی سورپرایزی دارد یا نه، به شوخی گفت: با مسی صحبت کردم اما گفت به پرسپولیس نمی‌آید. دوست عزیز، نوشته ژوزه به شوخی‌ این حرفو زده، شما جدی نگیر
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 04:27
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
دروگبا که بهترین بازیکن اروپا بود مگه به چین نرفت !؟ چرا مسی به ایران نمی آید؟! قطعا پول بدهید با سر می آیند . نه تنها مسی بلکه هر بازیکن و مربی دیگه ای هم پول خوب بدهید می آیند همانطور که ژوزه و بقیه اومدند. اما جدا از این شوخی! باید دید که آیا آمدن چنین آدمهائی برای فوتبالی که هیچ نظم و انظباط درست وحسابی درآن نیست و زیر ساختارهای درستی نداره اصلا به مصلحت هست یا خیر؟ به نظر من به مصلحت نیست و پول حرام کردنه و برای ژوزه و حتی کیروش سرمربی تیم ملی هم نباید اینقدر پول می دادند و نباید می آوردنشون، چون اول باید زیر ساختارهای ورزش کشور درست بشه و بعد مربیان و فوتبالیستهای مطرح بیایند تا پولی که هزینه میشه واقعا نتیجه بده. البته حالا کیه که به حرفهای ما گوش کنه /! هاهاها.... اینها را برای دل خودمون گفتیم که شاید یک هزارم درصد یکی بشنود که نخواهد شنید!!
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 04:37
piki82 - تورین - ایتالیا
واقعا این استفراقی ها چقدر تعطیل هستن...با اینکنه نوشته واسه شوخی گفته..اومدن اینجا چرند نوشتن ! D: حالا این خوزه که شوخی کرده...شما برید مراقب اون فتح الله زاده ی مشنگ باشین که تو برنامه زنده میگه پول داشته باشیم رونالدونو میاریم به استقلال ! D: فقط قرمز !
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 10:24
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
parandeh_shargh. اتفاقا تو جزء اون دسته از لنگایی هستی که خیلی تو توهم سیر میکنی اینو فقط من نمیگم تاریخ میگه و همه میگن و تو کامنتهای قبلیت حسابی قاط زدی هه هه لنگی توهمی بابا تیمت هنوز دو رقمیه چه خبرته کوتاه بیا این آخر عمری یه ذره فکر سلامتیت باش و نذار باقی لنگا عزادار بشن! اوه اوه.. اینقدر بالا پایین نپر دو رقمی سرورت پــــــــــنــــــــــج "5" پله روت قرار داره هه هه .. ها ها .. هوهو .. یازده!!! نفر بیان جلو اینو بگیرن خودشو کشت.. تازه بنده نظرم همونه که دادم چون تو بسیاری از سایتها اینو به صورت شوخی نگفته بود و اینجا شوخی رو بهش چسبوندن. کلا لنگا توهمی اند زیاد به خودت فشار نیار تو فهمیدن عمق موضوع.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 12:28
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
piki82 - تورین - ایتالیاجواب تو رو نمیدم چون هویتت برام مشخص نیست اصلا نمیدونم کی هستی!!!!!!!!!! بذار چند روز بگذره بعد بیا چاله میدون باز کن هه هه ها ها هو هو. تو توهم بودن و الکی خوش بودن لنگ که نمونه اش تو باشی شکی نیست. یه نگاه به یازده جدول بندازی بهتر منظورمو میفهمی.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 13:25
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
perspolisi - سیدنی - استرالیا. شما درست میگی دوست عزیز و البته یکی از بهترین پرسپولیسی های سایت عنوان خبر شوخی هستش اما نمیدونم چرا اینجا گفته ژوزه را به شوخی درج کردن در سایتهای دیگه داخلی که شاید بتوان گفت مستقیم از گفته خود سرمربی برداشت و خبر رسانی میشه من خوندم و کلمه ای به نام شوخی و مزاح و ....داخل آنها ندیدم.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 13:31
Persia parsi - لندن - انگلستان
بابا یکى این 40000armanبگیره بنده خدا چت کرده داره واسه خودش متن سرایى میکنه میترسیم چیز میز بسوزونه
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 18:40
parandeh_shargh - كرمان - ايران
من نمیدونم دیگه واقعا چی‌ بگم :د توی اون سایتا هم خوب سرچ کنی‌ میبینی‌ احتمالا که شوخی‌ بود :د محبوب‌ترین تیم آسیا تازه خط آتشش روشن شده ۲ هفته دیگه میبینمت ....
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 21:10
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
PP ؟ ها ها ها ها ها ها. تو رو هم نمیشناسم ولی گفتی "چیز میز" یاد یه جک باحال افتادم گفتم جوابتو اینطوری بدم که..!...!...!. روزی از حاکم شهری می پرسند این کسانی که مثلا به صندلی میگن صندلی مندلی یا به اتاق میگن اتاق متاق و.. و.... و.و کیا هستند؟! حاکم شهر بلافاصله میگه "اینها همان دهاتی مهاتیا" هستن! ها ها ها وایــــــــــــی پکیدم از خنده. این 40000 منو کشته چون می بینم تو هم بدجور عدد چــــهــاررر رو اعصابته تازه چــــهــارتــا صفر هم که کنارش گذاشتی! دیگه بهتر از این نمیشه.... ها ها ها ها یکی بیاد جلوی خنده های منو بگیره.........
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 23:21
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
parandeh_shargh - کرمان - ایران. پس مواظب باش که باز هم تو آتشی که ازش یاد میکنی گرفتار نشی (معمولا میگن موتورش روشن شده-خط آتش دیگه چیه!) حیفی بهت میاد جوون باشی زوده حالاها بسوزی اما خب اکشالی نداره اگه قراره بسوزین مگه سرورتون(استقلال) این وسط چیکاره اس!!!؟ ای بابا . بذارید به وظیفه اش عمل کنه خب.
‌چهارشنبه 3 آبان 1391 - 23:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.