صاحب انگشت موجود در همبرگر پیدا شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کارخانه تولید همبرگر پلمپ شد.

به گزارش انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر ، دکتر احمد زاده افزود : یکی از کارگران خط تولید کارخانه همبرگر 24 مهر  در حین کار  با چرخ گوشتی دچار حادثه و انگشت سبّابه وی قطع شد و لای چرخ می ماند.

وی افزود: این کارگر پس از حادثه به بیمارستان شهید بهشتی  قم منتقل و تحت مداوا قرار گرفته است.

دکتر احمد زاده افزود : به گفته مسئولان کارخانه ، پس از این اتفاق و به علت پیدانشدن انگشت قطع شده ، تعداد 5 تغار (پاتیل )معادل 130  کیلوگرم همبرگر آماده دور ریخته شد تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل شود .

وی با بیان اینکه این کارخانه دارای 47 کارگر است  گفت : مسئول فنی کارخانه در برابر این حادثه مسئول است و به علت اتفاق رخ داده این کارخانه در حال  حاضر پلمپ شده  است .

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم از فعالیت هزار و 28 واحد عرضه و تولید مواد غذایی در استان قم اشاره کرد و گفت :  این کارخانه ها بطور مداوم  بازرسی می شوند  و کارخانه پردیس نیز از ابتدای امسال تاکنون 5 بار بازرسی شده است.

یادآور می شود یک شهروند قمی پریروز(27 مهر) سه بسته همبرگر خرید اما  پس از باز کردن یکی از بسته ها با یک بند انگشت انسان در بین همبرگرها مواجه شد.

+93
رأی دهید
-175

elinaz - مونترال - کانادا
دیگه بدتر این کارخانه معلومه از نظر فنی‌ درست نیست که انگشت یک کارگر بینوا باید این جوری قطع بشه ...نه برای جان کارگر جماعت نه برای جان مردم این کارخانه ارزش قائل نیست !!بزرستون هم بد تر که این چه بازرسی هست که کردن
یکشنبه 30 مهر 1391 - 13:01
*Fanoos* - ايران - ايران
چجوری اون وقت این انگشت از توی چرخ گوشت اینقدر سالم بیورن اومده و چرخ نشده؟ .
یکشنبه 30 مهر 1391 - 13:12
cantona - شاهین شهر - ایران
چرا اسم شرکتش را نمیگید تا مردم دیگه نخرند ؟
یکشنبه 30 مهر 1391 - 13:13
juvel - اسلو - نروژ
اگه ۵ تقار دور ریخته شد ، پس انگشت از کجا درومد ؟؟؟
یکشنبه 30 مهر 1391 - 13:26
Caroline - تهران - ایران
اره جان ننت تو گفتى و ما هم باور کدیم!!!! اگه اون ١٣٠ کیلو دور ریخته پس چرا انگشته تو کالباسه بوده؟؟؟؟؟ اینا کجا درس خوندن..... هه هه
یکشنبه 30 مهر 1391 - 13:27
Bond_James Bond - روتردام - هلند
بره خدا رو شکر کنه که انگشت پیدا کرده اگر دنبلان پیدا میکرد چی؟
یکشنبه 30 مهر 1391 - 13:47
stockholmare - استکهلم - سوید
وای چقدر چندش آور. طفلی اونکه انگشت رو پیدا کرده. اما من موندم که یک بند انگشت کامل چجوری بین گوشت چرخ شده همبرگر بوده؟
یکشنبه 30 مهر 1391 - 14:02
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
این کارگرهایی که باعث آبروریزی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نظام مطلقه وقیح میشن رو باید فرستاد زندان اوین تا دیگه مواظب انگشتان خودشون باشند!!! حالا نمیشه با کامیونهای استاندارد وارداتی هوو از کشور دوست و برادر چین کمونیست همبرگر هم وارد کنند تا مسئولان نظام مقدس ولی وقیح مجبور به بازدید از واحدهای عرضه و تولید مواد غذایی نباشند؟!!!
یکشنبه 30 مهر 1391 - 14:05
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
خوبه که لااقل پاسخگو بودند.
یکشنبه 30 مهر 1391 - 14:22
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
خوب حالا انگشت سبابه مسئول فنی را به کارگر پیوند بزنید و بعد هم صدگرم هبرگر را به مسئول پیوند بزنید اونایی هم که خون و گوشت کارگر بدبخت را خوردن ، نوش جونشون . وقتی توی بطری های نوشابه سوسک و جیرجیرک پیدا میشه ، میخواستی توی همبرگر موش و انگشت آدمی و سوسک چرخ کرده و جیرجیرک چرخ کرده نباشه! مسخره هست اگه فکر کنیم که محصولات تولیدی در ایران استاندارد و بهداشتی هست.
یکشنبه 30 مهر 1391 - 14:38
anti cleric - دوبلین - ایرلند
کاش این انگشت توی گلوی یکی‌ از آخوندای قوم گیر میکرد
یکشنبه 30 مهر 1391 - 14:43
sama128 - شیراز - ایران
در جمهوری غیر اسلامی ایران از آنجایی که فقط و فقط روی جماع طلبه ها تمرکز دارند در فیضه قم و کلیه نظام و مملکت را بی خیال شدند بهتر از این نمیشه در هر زیر زمین خانه ای دارند سوسیس کالباس تولید می کنند و مهر استاندارد هم که مثل لوله آفتابه در هر جایی خورده کی که نظارت کنه اصلا کسی به کسی نیست هر کسی در این نظام غیر مقدس فکر زور چپون هستش و بس کسی به فکر ملت نیست فقط باید تاسف خورد یک زمانی آرزومان یا گوشتیران فعلی بهترین کالباس و سوسیس را عرضه می کرد البته قبل ان قلاب ولی حالا شده مرکز تولید پهن به معنی ریال جمهوری اسلامی فوق دموکراتیک ایران
یکشنبه 30 مهر 1391 - 15:26
فراوانی - قطر - قطر
خدا را شکر که صاحب انگشت پیدا شد وگرنه یقه اسرائیل وامریکا را میگرفتند
یکشنبه 30 مهر 1391 - 16:45
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
مطمئن باشید اولا یک گرم هم از خمیر همبرگر دور ریخته نشده است ثانیا همبرگر را از گوشت آدم درست کردند 20 سال پیش من همبرگز خریدم توش موهای ریز ریز شبیه ریش مردونه بود گفتند که مژه های پلک گاو است از آن روز تا به حال من همبرگز نخریدم و نخوردم اگر هم هوس کنم خودم درست می کنم در هر حال برای تهیه همبرگر و سوسیس و کالباس در ایران از بی کیفیت ترین گوشتها و مرغهای گندیده استفاده می کنند و پس از زدن ادویه های بسیار خوشبو آن را درست می کنند البته الان که به هیچ گوشتی رحم نمی کنند حتی سگ و گربه و الاغ و حتی انسان !!!!
یکشنبه 30 مهر 1391 - 17:24
shadan shirin sokhan - هایدلبرگ - آلمان
*Fanoos* - ایران - ایران. -- فانوس جان نکته بسیار خوبی‌ را اشاره کردی ؟!،، جدا" که یک کارآگاه فوق العاده ماهر و هوشیاری هستی‌ !!،، بنا بر این با این فرضیه شما ؛ نتیجه گیری میشود که کار , کار یکی‌ از همکارانش است و با او دشمنی داشته و برای اینکه تکه انگشت طرف پیدا نشود که مجدداً پیوند زده شود ؛ آن را قاطی همبرگر عمدا" بسته بندی کرده و بیرون داده !، عجب عدم‌های پستی پیدا میشند !
یکشنبه 30 مهر 1391 - 18:26
kobalt - تهران - ایران
سوءتفاهم فرهنگی او نم با چرخ گوشت.
یکشنبه 30 مهر 1391 - 18:48
amonbede - تهران - ایران
مالک کارخانه دروغ میگه که 5 تغار دور ریخته است . اگه این کارخانه متعلق به یک فرد عادی بود هم اسم کارخانه رو اعلام میکردند و هم پدر صاحب کارخونه رو در می آوردند در آخر بیچاره اون کارگر بدبخت
یکشنبه 30 مهر 1391 - 19:10
hossin11 - تهران - ایران
بدبخت کارگره دلم برای خودش و خانوادش سوخت امیدوارم این مسائل برای هیچ بشری پپیش نیاد مخصوصا برای کارگرهای پاک و ساده ایرانی
یکشنبه 30 مهر 1391 - 19:53
*Fanoos* - ايران - ايران
shadan shirin sokhan ممنون از شما شادان جونم . دوست خوبم اینقدر من و شرمنده نکن .آفرین خوب گفتید احتمال این قضیه ای که شما میگید خیلی زیاده دقیقا چون آدم های حسود و پَست به فور یافت میشن لابد دیده همکارش از لحاظ کاری از اون برتره و بیشتر مورد تشویق دیگران و مدیرِ خواسته این طور دشمنی کنه اونم از نوع نامردی !.
یکشنبه 30 مهر 1391 - 22:37
sunia - استراليا - استراليا
خدارو شکر پیدا شد!!!!
دوشنبه 1 آبان 1391 - 10:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.