تداوم صدرنشینی سپاهان در لیگ بر‌تر فوتبال ایران

مهدی رستم پور

در آغاز هفته دوازدهم لیگ بر‌تر فوتبال ایران، تیم‌های صبا و سپاهان در قم به تساوی ۱-۱ رسیدند. با این نتیجه سپاهانی‌ها همچنان صدر جدول را در اختیار دارند. اما اگر استقلال در تبریز بر تراکتورسازی غلبه کند جای سپاهان را خواهد گرفت.
 
در دیدار صبا و سپاهان که با حضور کمتر از سه هزار تماشاگر برگزار شد، ۹۰ دقیقه بدون گل بود اما در این لحظه امید ابراهیمی توانست دروازه صبا را باز کند. در ادامه اما میلاد سلیمان‌فلاح در دقیقه ۹۴ گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. سپاهان با همین تساوی هم به امتیاز ۲۱ رسید تا صدر جدول را که ساعتی در اختیار تیم نفت تهران بود، پس بگیرد.
 
زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از مسابقه با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی گفت: «ایران بازی خوبی ارائه کرد. از نظر تاکتیکی نیز عملکرد مناسبی داشت و با وجودیکه ۱۰ نفره شده بود توانست به برتری دست یابد تا بیش از قبل، درهای جام جهانی را به روی خود باز کند.»
 
شرح سایر بازی‌های برگزار شده هفته دوازدهم در ادامه آمده است.
 
فرار فولاد از شکست مقابل گهر
 
فولاد خوزستان در دقیقه ۹۳ از شکست مقابل گهر دو رود گریخت. این بازی در حضور ۱۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. گل گهر توسط مجتبی زارعی و گل فولاد هم با ضربه ایوب والی به ثمر رسید.
 
هواداران تیم گهر زاگرس با کنایه به مشکلات مالی تیمشان، در حمایت از بازیکنان این تیم شعار می‌دادند: «با غیرت‌های بی‌پول!»
 
در همین خصوص پورمند مربی این تیم در نشست خبری پس از بازی گفت: «مالکیت باشگاه مشخص نشده، نمی‌دانم داستان این تیم به کجا می‌رسد. برای من دیگر بس است. به چه کسی باید استعفا بدهم؟ باید با چه کسی صحبت کنم؟»
 
مجتبی زارع بازیکن این تیم هم در جمع خبرنگاران گفت: تیم گهر زاگرس بی‌ در و پیکر‌ترین باشگاه لیگ بر‌تر است، حقمان نیست که در لیگ بر‌تر باشیم، ما صاحب نداریم. حتی برای پول غذا و هتل هم مشکل داشتیم.
 
تساوی نفت و فجر
 
نفت تهران با تساوی مقابل فجر سپاسی شیراز و قبل از پایان بازی سپاهان با صبا، ساعتی به صدر جدول صعود کرد. دیدار فجر سپاسی و نفت تهران در ورزشگاه دستغیب شیراز با حضور شش هزار تماشاگر برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
شاگردان ابراهیم‌زاده با این نتیجه حالا با ۲۱ امتیاز، یک بازی بیشتر و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارند. فجر سپاسی هم ۲۰ امتیاز جمع کرده و در رده سوم قرار دارد.
 
منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم نفت تهران در نشست خبری پایان بازی گفت که قبلاَ نیز به عنوان سرمربی با تیم‌های دیگر به فجرسپاسی نباخته بود.
 
تساوی آبادان در اولین حضور کاسیمیرو
 
صنعت نفت آبادان و داماش گیلان هم امتیازات بازی را تقسیم کردند. این بازی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و به تساوی بدون گل انجامید.
 
صنعت نفت با این تساوی ۸ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول باقی ماند. داماش گیلان هم در رده دوازدهم قرار گرفت.
 
آلفردو کاسیمیرو که به تازگی جایگزین سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان شده پیش از این هم سابقه هدایت باشگاه صنعت نفت را دارد. او پس از بازگشت مجدد، در اولین حضورش روی نیمکت این تیم به یک امتیاز اکتفا کرد.
 
در ادامه این رقابت‌ها، روز شنبه در مهم‌ترین بازی تراکتورسازی میزبان استقلال است. ملوان و سایپا در انزلی به مصاف هم می‌روند. پیکان در تهران میزبان مس کرمان است و ذوب آهن اصفهان هم پذیرای آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.
 
روز یکشنبه در آخرین بازی این هفته پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

+38
رأی دهید
-103

Wikiileaks - لندن - انگلستان
فعلا بهترین و منظمترین و حرفه ای‌‌ترین تیم ایران..... سپاهان
یکشنبه 30 مهر 1391 - 02:16
shekan - تهران - ايران
نه قرمز نه آبی فقط زرد قناری . خیلی دوست دارم که همیشه سپاهان صدر جدولو به خودش اختصاص میده . هر تیم دیگه شهرستانی بالای جدول بیاد به غیر از استقلال و پرسپولیس متبکر . خدارو شکر این دوتا دیگه تیم نیستن .
یکشنبه 30 مهر 1391 - 09:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.