کشف جدید حسن عباسی: سریال یوگی و دوستان توهین به حضرت نوح بود

حسن عباسی در تازه ترین ادعای خود گفت که سریال «یوگی و دوستان» توهین به حضرت نوح بوده است.


به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ حسن عباسی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای اتحادیه‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان عنوان کرد: بنیان دروس زیست در دبیرستان و دانشگاه‌های ما داروینیزم است و حرف‌های اسلام به کتاب‌های درسی ما وارد نشده است.

عباسی تصریح کرد: مشکلات ما در جنبش نرم‌افزاری تولید علم این است که زیست‌شناسی ما داروینی است.

وی افزود: دشمن با علوم حسی و تجربه غیب را مورد هجمه قرار داده‌اند و افراد حرفی را که اساس آن غیب است، قبول نمی‌کنند.

عباسی بیان کرد: طی 20 سال اخیر ملائکه مورد هجمه گسترده قرار گرفته‌اند و با ساخت فیلم و سریال به ملائکه از جمله جبرئیل اهانت کرده‌اند.

وی از ساخت 200 قسمت سریال علیه ملائکه خبر داد و اظهار داشت: این سریال به راحتی در دسترس جوانان ما قرار دارد.

عباسی با اشاره به هجمه دشمن به انبیا گفت: با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند.

اما در این مورد ، یکی از دانش آموزان حاضر در محل سخنرانی حسن عباسی با ارسال پیامی به «انتخاب» چهار سئوال کوتاه از حسن عباسی پرسیده که به گفته خود «نتوانسته بر خجالت خود غلبه کرده و این سئوال را رودر رو از عباسی بپرسد» در پی می آید:

1 . چرا آقای حسن عباسی همان سالهای پخش «یوگی و دوستان» که اواخر دهه شصت بوده و البته من هنوز متولد نشده بودم، در مورد این سریال صحبت نکرده و مانع پخش این سریال موهن در مورد حضرت نوح نشده است؟

2. اینجانب نیز مانند جناب عباسی موفق به تماشای این سریال «موهن» شده ام، اما تحلیل فلسفی - روانشناختی (!) من در مورد این سریال این است که در واقعه حضرت نوح کشتی در سیل و طوفان حرکت کرد و پیروان ایشان را نجات داد، اما در سریال «یوگی و دوستان» یک کشتی پرنده تعدادی را به این سو و آن سو می برد وو لحظات مفرحی را برای کودکان و بینندگان (و احیاناً جناب عباسی) مهیا می کند.


3. آیا جناب عباسی که رکوردار سخنرانی در کشور هستند و در همه سخنرانی ها، «توهم توطئه» را تا سر حد مرگ بسط می دهند ، به خاطر اینکه در جمع دانش آموزان صحبت می کنند ، حق دارند برنامه های دوران کودکی را با توهم خود گره بزنند؟

4. آقای دکتر!! از تصاویر زیر چه استنباط می کنید؟ به نظر شما توهینی دیده می شود؟ اوه اوه!

  

 

 

 

 

+44
رأی دهید
-157

مسیح پسر مریم - تهران - ایران
1)- ما به عنوان مسلمان که تمامی‌پیامبران الهی را قبول داریم ، نباید در مقابل توهین به آن‌ها سکوت کنیم. شیطان و یاران جن و انسش با تلاش برای نشان دادن انبیا به صورت آدم‌های عادی بلکه پایین تر به صورت انسان‌هایی بی قید سعی در مخدوش کردن چهره ی آن شخصیت‌های والا دارند. این کار با نوشتن کتبی چون مسیح باز مصلوب،که البته فیلمی‌هم از روی آن ساخته شده، و ساختن فیلم‌های سینمایی و کار تون‌هایی چون یوگی که نماد بازر توهین به حضزت نوح است و فیلم‌هایی چون براعت از مسلمین(فیلم موهن اخیر)و… انجام می دهند.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:29
mountainman - استکهلم - سوئد
لابد میخواید بگید زمین هفت هزار و پانصد ساله هست
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:30
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
2)- کلمه ی کشتی در انگلیسی shipاست و کلمه ی arkدر این زبان تنها درباره ی کشتی این پیامبر ذکر می شود. در اوایل پخش این کارتون سازندگان می‌نوشتند yogi’s ark اما در ادامه ی کارتون کم کم کلمه ی noah’s ark(کشتی نوح) روی آن نوشته شد. جالب توجه که این کارتون در زمان پیدا شدن باقیمانده‌های این کشتی در کوه‌های آرارات و باز سازی شکل این کشتی با برنامه‌های کامپیوتری ساخته شد و کشتی یوگی دقیقا به همان شکل بازسازی شده نقاشی شده بود. اگه یادتون باشد کشتی یوگی می‌توانست پرواز کند و از آب‌ها فراتر رود یعنی مثل کشتی نوح علیه السلام غرق نمیشد!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:32
hamid shojaei - تهران - ایران
این مرتیکه را باید ببندنش ، داره زنجیر پاره می‌کنه ، دیگه خیلی‌ بیش از حد داره مزخرف میگه ، البته که مملکت بی‌ صاحب از این بهتر نمی‌شه ، ... مردک دیوانه .....
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:40
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
هه هه همینه دیگه جرات پرسیدن رو در رو ندارید از پشت سر میخواهید خنجر بزنید اما حرف حق هیچگاه کوچک نمی شود و احمق ها و گمراهانند که کوچک و ذلیل می شوند.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:43
be_pa_khaste - هارلم - هلند
من موندم با این همه فیلسوف و دانشمند که ما داریم امسال این مردک بزرگ چرا مردم نمیرن زیرات اینا
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:48
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
جواب های پرسش 1 و2 آن آدم منافق هم واضح در بالا بیان شد + اینکه استاد عباسی 10 سال پیش هم موضع گیری کردند کجا بود گوش شنوا کما اینکه بخاطر موضع گیری ها و فریاد زدنهاش به زندان اوین انداختنش. کیه که ندونه هالیود همیشه پنهان و آشکار در حال توهین به پیامبرانه از جمله خود حضرت مسیح(ع)ین که ما سکوت کردیم در قبال توهین به این پیامبر عظیم الشّان و در قبال توهین به عیسی علیه الرحمه، با بی عفت نشا دادن حضرت مریم در انواع و اقسام فیلم‌ها، فاجعه ی امروز یعنی توهین به سرور و سالارمان حضرت محمد صلی الله علیه وآله اتفاق افتاد؛ بنابراین ما به عنوان مسلمان که تمامی‌پیامبران الهی را قبول داریم ، نباید در مقابل توهین به آن‌ها سکوت کنیم.باشد که گمراهان پند گیرند.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:37
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون اکثر قریب به اتفاق موافقان نظام هم می‌دونن که این حسن عباسی ، مثل سگها یی که فقط پارس می‌کنن ولی‌ نمیتونن گاز بگیرن . ویدئوهاش توی یوو تیوب هست ، که وق میزد جواب امارات رو خودم میدم . همیشه هم نمی‌دونم چه جوریه که مواقع حساس غیبش می‌زنه . برو داییتو دیوونه کن .
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:38
parviz1 - کترینگ - انگلستان
یک مشت بیسواد و بیشعور که همشون هم برای خودشون عنوانهای دکتر و یا مهندس و مدارک قلابی‌ درست کرد دورو بر گدا علی‌ را گرفتن و چون خود گدا علی‌ شیره هم سواد نداره و شعور هم که نداشت چون مغزی تو سرش نیست هارچی ارجیف اطرافیان سر هم میکنند باور دارد. اینها فقط خودشونو تو دنیا بی‌ آبرو و مسخره و بی‌ شخصیت و جنایتکار و ترریست و دزد معرفی کردن و واقعا هم تو جنایت و ....موفق هم بودن.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 12:47
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
وجود شما اراذل به سرکردگی سید علی‌ گدا هم توهین به بشریت است.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 13:26
sara_ra - تهران - ایرا
واقعا جوابی واسه این سوال ها داره...آخه چقدر ذهنت مریض و کثیفه...
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 14:41
shekan - تهران - ايران
وا مصیبتا . پناه می برم به حضرت یوگی . عجب دوره و زمانه ای شده !
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 14:49
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
sara_ra - تهران - ایرا عقل هم خوب چیزیه ها که خدا به ادم داده. استفاده کن ازش
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 14:56
irantehran - تهران - ایران
یک سوال کاملا جدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . تو ذهن و سر این اقای عباسی چی هستش ، خداییش میگم ؟
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 14:58
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
parviz1 - کترینگ - انگلستان هیچی برای گفتن نداری. فقط ازروی ضع و جهالت توهین می کنی چون در عمل تهی هستی. از کشور استعماری انگلیس باید هم آدمایی چون تو با این تهی مغزی تراوش کند.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 14:55
دل سوخته - اریزونا - امریکا
تاریخ راهپیمایی اعتراض آمیز رو به اطلاع عموم مردم برسونید
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:06
lpeesheel - همیلتون - کانادا
مسیح جان! میشه بگی چی مصرف میکنی؟ حرف نداره جنس ناب ادامه بده!! آخه ...تو هنوز فرق گلابی رو با دماغ خودت نمیدونی. از کی تا حالا کلمه ی arch فقط برای نوح اختراع شده؟ اصلا فرق ship با arch رو میدونی؟ مثل همین عباسی متوهم هر ...به ذهن داغونت میاد میدی بیرون؟ بعد انتظار دارین مردم به این ...احترام هم بگذارن؟! یا مثلا فکر میکنی الان همه خراب نوح شدن؟ وقتی تو با این سطح سواد از نوح حرف میزنی و داستان میبافی این تحلیل بدست میاد که خود داستان نوح هم چیزی در حد همین توهم های امثال تو و عباسی (کسینجر!!!) هست! اول داستان مینوشتن yugi's ark???? خودت دیدی؟ اونوقت ندیدی که ark رو اینجوری arch مینویسن؟
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:04
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. تو خودت داری با این اسمی که انتخاب کردی به حضرت مسیح تو هین می کنی چون داری عقل و شعور انسانی را یر سوال می بری در هر حال برای تو و افراد خشک مغز مثل تو واقعا متاسفم !!!! با وجود هزاران بدبختی و گرانی و تورم و قتل و جنایت و آدم کشی و دزدی و اختلاس انسان باید خیلی تهی مغز و عقب افتاده باشد که به یک کارتون گیر بدهد معلوم است نفس تو و اون عباسی دیوانه که این اراجیف را نوشته است از جای گرم بلند میشود هنوز جای سفت ن.. !!!!!!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:36
hajmehran - شیراز - ایران
اتفاقا چقدر کارتون قشنگی بود یادش به خیر.ضمنا خدمت دکتر عباسی که نمیدونم دکتراشون را چطوری گرفتن عرض کنم که این کارتون را که انحصارا برای ایرانیها و یا مسلمانان که نساخته اند این کارتون را برای بچه ها ساخته اند از کشورهای مختلف که شاید 95% از اونها حضرت نوح را نمی شناسند پس وقتی خیلی از بچه ها ایشان را نمی شناسند نمی توانند هیچ توهینی را برداشت کنن.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:27
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
lpeesheel - همیلتون - کانادا واقعا دیدم که چه سوادی داری...هه هه اقل کمش بورو گوگل ایمیج سرچ کن تا ببینی که در انیمیشن یوگی رو کشتی یوگی نوشته noah’s ark بورو سرچ کن بعد کمی خجالت بکش و معذرت خواهی کن بچه باسواد.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:58
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
من فقط یک سوال برام هنوز باقی مونده! اونم اینکه مسیح پسر مریم تک کروموزومی بود یا نه؟
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 16:38
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
مسیح بابا!!! اگر یوگی ودوستان توهین به افسانه نوح هستند، تو و أمثال تو و حسن عباسی توهین به بشریت هستین. خود این افسانه یک دروغ شاخ داره! میشه بگی که چطور ٦ ماه دو تا شیر رو که روزی دو تا گور خر باید بخورن رو سیر نگه داشته؟ حالا بقیه داستان طوفان و زیر آب رفتن همه جا که ناقض قانون ظروف مرتبطه هست رو ندید میگیریم، فقط جان شیخ الأنبیاء حضرت یوگی از معجزه الهی نگو که أون دوتا شیر نر و ماده ٦ ماه به إذن الهی فقط هوا خوردن کف دادن بیرون. ولی خسته نباشی امروز دوتا کامنت بیشتر گذاشتی! ١٤٠٠٠ تؤمن کاسبی کردی
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 16:50
shahramareia - تهران - ایران
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. قرصاتو نداختی فرزندم پاشو بابا
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 17:30
bita tehrani - ونکوور - کانادا
شما متوهّم روانپریش که خود را دکتر میخوانید اگر به جای فکر کردن به کارتون دوران بچگی و زور زدن برای پیدا کردن رابطه بین گودرز و شقیقه،به زلزله زدگان آذربایجان و سیل زدگان مازندران فکر می‌کردی و فک مبارکت را باز می‌کردی،شاید میشد کمی‌ تا قسمتی آدمت نامید....این یارو میاد چرت میگه اون نوچه ش هم میاد اینجا کلاس زبان میذاره!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 16:48
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
پس نتیجه میگیریم : مذهب مغز را تخته و تعطیل میکند .
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 17:36
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. واقعا حیفم آمد به اراجیف صد من یک غاز تو پاسخی در خور ندهم. اولا که شما مخبطان اسلامی 1400 سال است که از پاسخگویی به یک سوال اساسی عاجزید و صد البته تو که هیچ, فلاسفه شارلاتان اسلامی نیز در پاسخ به این سوال اساسی در مانده اند و آن اینست که ابتدا باید وجود موهومی به نام خدا را اثبات کنید بعد برایش داستان سرایی کنید. فلاسفه و حکمای اسلامی به انواع سفسطه و مغلطه متوسل شدند تا وجود خدا را اثبات کنند مثل برهان نظم, برهان عشق, واجب الوجود و هزار مهمل دیگر! واقعیت آنست که خدا ساخته ذهن انسانهای علیل از نظر ذهنی است که از درک و تفسیر علمی پدیده های عالم عاجز بودند و چون حقیقت را ندیدند ره افسانه زدند. ادامه دارد...
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 16:54
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران - ادامه... بگذریم از اینکه پنبه خدا سالهاست که زده شده و آخرین پتک محکم علم بر مهملی به نام خدا با کشف و اثبات ذره بوزان - هیگز با دقت 99.99999% فرود آمد. امروز دانشمندان علم فیزیک کوچکترین تردیدی ندارند که جهان خلقت بدون دلیل اولیه و از هیچ بوجود آمده و البته برای اثبات ادعای خود (بر خلاف مسلمان مخبط که فقط ادعا میکنند بی آنکه دلیلی بیاورند) آزمایشات دقیقی انجام داده و صحت نظریه های ارائه شده را آزموده اند. اما اسلام بر اساس دروغ بزرگ محمد در به آسمان بردن بت بزرگ کعبه (الات) و تغییر نام آن به الله بنیان نهاده شد. در این بین کتابی سراسر دروغ و خلاف مصادیق مسلم علمی و طبیعی یعنی قرآن به مردم بیسواد و عوام آن دوران ارائه شد که ملقمه ای از تورات و زبور و افسانه های پیشینیان مانند افسانه نوح بود که مورد استناد شما مخبطان اسلامی است و مهملی بیش نیستند! ادامه دارد ....
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 17:06
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران . ..ادامه .. جالب است که تو بیسواد سایبری که حتی ورقی از دفتر علم و تاریخ را نخوانده ای به خودت اجازه میدهی با سر هم کردن مشتی لاطایلات و دروغ و افسانه به خیال خودت به اثبات چیزی بپردازی که سالهاست مورد مناقشه فلاسفه است. محمد پیامبر کذاب اسلام تنها با هدف مرکزیت قرار دادن قبیله خود و قدرت طلبی و شهوت پرستی اقدام به اختراع دین اسلام کرد. نام پدر محمد عبدالله بوده. در واقع او پرده دار کعبه و عبد یا بنده لات بت بزرگ کعبه بوده. برای همین به او عبد اللات یا عبدالله میگفتند. پس, الله پیش از آنکه محمد آنرا به عنوان خدای احد و واحد معرفی کند وجود داشته و الله چیزی نبوده بجز یک بت. محمد با زیرکی مصداق این بت را خدای احد و واحد که شریکی ندارد و در خالق آسمانها و زمین است معرفی کرد تا بتواند دروغهای بعدی خودش را به خلق الله بچپاند. بگذریم از آنکه یکی از کاتبان وحی با جعل آیات الهی مچ محمد را باز کرد (بدون آنکه صدای الله خیالی در بیاید) و محمد بعد از آنکه خود آن شخص موضوع را به وی گفت فرمان اعدام او را صادر کرد تا راز او بیش از این فاش نشود! ...ادامه دارد
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 17:15
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. .. ادامه .. در باره این مهملاتی که سرهم کردی و خنده های هیستریک که سر دادی و بقول شاعر (خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی) و به خیال خودت هیچ کسی را قابل پاسخگویی به مهملاتت ندانستی, نشان از عمق بیسوادی و جهل مرکبی دارد که در وجود شما مخبطان اسلامی نهادینه شده. بگذریم از اینکه پاسخگویی به یک مخبط شاید اصولا کار درستی نباشد چون به دیوانه حرجی نیست اما تو که سواد فارسی نداری چطور به خودت اجازه میدهی در مورد ریشه کلمات در انگلیسی نظر بدهی؟! بقایای کشتی نوح که اشاره کردی تا به حال در ده جای دنیا پیدا شده! مدل کامپیوتری یا شبیه سازی نشان میدهد که چنین کشتی نه تنها توانایی حمل آن تعداد حیوان مورد اشاره در افسانه ها را ندارد بلکه حتی نمیتوانسته در برابر توفانها مقاوم باشد و در هم نشکند. فیلمهای مستند کانالهای تاریخ و علوم در آمریکا در مورد افسانه نوح بخوبی دروغ بودن چنین داستانهایی را به اثبات رسانده اند. تمامی دین اسلام توهین به شعور و انسایت است و دینی است که بجز جنایت در حق بشریت کار دیگری انجام نداده و فقط به درد مخبطانی چون تو میخورد!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 17:40
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. ..ادامه . طبق مهملات آیین یهود و مسیحیت که به اسلام هم سرایت کرده (چون محمد تمامی قرآن را از روی کتب یهود و افسانه های پیشین کپی کرده) از پیدایش زمین و آدم و حوای خیالی چیزی حدود 7-9 هزار سال میگذرد!!! یعنی دین شما مخبطان موهوم گرا بر خلاف واقعیتهای مسلم علمی و طبیعی همچنان بر طبل رسوایی جهل خود میکوبد! فسیل انسان 6 میلیون ساله اخیرا در آفریقا کشف شد. دایناسورها بیش از 150 میلیون سال قبل میزیسته اند و دانشمندان توانسته اند در تعیین سن جهان آفرینش تا دو رقم اعشار پیش بروند و آنرا 13.75 میلیارد سال تخمین زده اند که دقت آن +/- 0.17 میلیارد سال است. پر واضح است که افسانه نوح و داستان مردن و زنده شدن مسیح و معجزات مسخره ادیان مثل اژدها شدن عصای موسی و افسانه امام زمان فرزند خیالی حسن عسکری (عسکری به معنای بی اولاد است) به جز مشتی یاوه و مهملات چیزی بیش نیستند و ارزش پاسخگویی ندارند. درست مانند آن است که دیوانه ای کتابی بنویسد و از عقلا بخواهد آنرا نقد کنند و بگویند چرا با آن مخالفند! این حکایت امثال شما آخوند زاده های بیسواد و حسن عباسی شارلاتان است.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 17:56
OnLine. - تهران - ايران
از خنده دلم در گرفت عجب داستانی‌ شده این اسلام ناب محمدی.. جالب تر از اون کسائی که خودشون و این وسط جر میدان واسه اسلام جالب تره
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 18:34
ehsanusa - تهران - ایران
بابا یه خبر از آفت الله وحید خراسانی بذارین. این مسیح پسر مریم خیلی دور برداشته و توهم زده!!! این داستان انبیا هم توهمات توراتی است، که ورژن جدیدش رو تو قرآن آوده اند!!! یه خورده به عقلتون مراجعه کنید، اگر دارید!!!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 19:42
kobalt - تهران - ایران
اگر دریا دار نوح نبود شیشلیک هم نبود.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 19:43
sara_ra - تهران - ایرا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. تو داریی بسته...متاسفم که آکبند گذاشتیش
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 20:15
sara_ra - تهران - ایرا
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران. واقعا هم حرف حساب میزنی...اسمت برازندته...مرصی
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 20:20
فراوانی - قطر - قطر
بله ایشان درست میگویند ومن هم به این نتیجه رسیدم که فیلم شمشیر زن یک دست اهانت به حضرت عباس است و باید همه کفن بپوشیم بریم جلوی جام جم تکبیر
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 20:32
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
یادش بخیر، کارتون قشنگی‌ بود. مزخرفات این مردک دیوانه را بی‌خیال.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 20:35
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
این بابا فکرمیکنه که خیلی حالیشه درصورتیکه قد یه خرچران فهم شعورنداره.بقول یه سری ساندیسی استاد عباسی.البته ایشون استاده ولی دررشته چرندگوئی.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 20:48
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا/ خیلی مرسی و لی این حرفها تو مغز منجمد اینها نمی رود در واقع میخ آهنی به سنگ کوبیدن است , کلا اینها مغز را کنار گذاشتند و ازش استفاده نمیکنند.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 21:06
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس بازم دردنامه هات رو کپی پیست کردی پدرجان.جواب سوالت تو قرآن و اول سوره بقرست نادان. و میگه که مومنان کسانی هستند که به غیب ایمان دارند . تو که این همه ادعا داری نمی دونستی اصلا اساس همه ادیان بر ایمان اوردن به خداست نه اثبات، هه هه حالا شرمسار باید بشی.خدای بزرگ را با نشانه های بسیار می شود بهش نزدیک شد و درکی پیدا کرد اما لازمش تقوای الهی که میدونم تو نداری و بی بهره هستی.*فقط میتونم بگم که از اسلام عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر* چشت کور اکثر دنیا خداباورند تا کور شود هر آن کس که نتواند دید.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 21:54
ghafas - مشهد - ایران
. گالیور هم با قد 7 متری توهین به حضرت آدم است. حاج زنبور عسل هم توهین به حجاج بیت الله است. پدر وپسر شجاع هم توهین به حضرت ابراهیم واسماعیل و.................................... کلاه قرزی و جیگر با گفتم یا نگفتمش...توهین به .... تاب تاب عباسی هم توهین به .. اصلا وجود آقای عباسی توهین به نوع بشر" . ا
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:17
felora - تهران - ایران
برای اینکه این توهین وحشتناک جبران بشه، بهتره که در چهار گوشه دنیا یک سری ترورهای عجیب وغریب انجام بدین ! ودر داخل هم عده بیشتری را به صلابه بکشین ! بلکه شب راحت تر بخوابین !!!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:48
robert - گلندل - امریکا
همسایه دکتر شریعتی ایران-تهران--- بود آقا بود مستند ۳ ساعت درست کردن ندیدی مگه از خون برداشتند آزمایش کردند دیدند تک کروموزومی .....حالا حتما میپرسی خون از کجا ؟ از پارچه باقی مانده
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:45
jhanatan - تهران - ایران
مسیح پسر مریم. شما و امثال شما خوب بلدید ذهن مردم رو از این اراجیف پر کنید و از مسائل مهم مملکتی باز دارید. اشکال نداره تو اکه دوست داری بشین برا خودت با این سفسطه ها مشغول شو. کاری به مردم نداشته باش
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:16
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. lما میگیم نره تو میگی بدوش! تازینامه کتابی است مجعول و سراسر مهملات و جعلیات ذهن روانپریشی بنام محمد. تو مخبط باید اول ثابت کنی الله وجود خارجی دارد. تو که هیچ پدر جد تو هم نمیتواند! دوم اینکه باید ثابت کنی الله به چه دلیل از میان مردم با سواد و شریف آن دوران گیر داده به عربی دروغگو و بی سواد تا پیامش را به انسانها برساند! سوم اینکه باید ثابت کنی این مهملات و اراجیف تازینامه کار الله است و کار محمد نیست. طبیعی است که هیچیک از این اراجیف را نمیتوانی به اثبات برسانی. بنابر این تفسیر سوره گاو که بدرد همان امثال تو میخورد و نه خردمندان اینست که: (مومنان کسانی هستند که بدون تفکر و نعقل هر مهملی را باور میکنند و به موهوماتی مانند غیب و بهشت و دوزخ و جن و پری و کلا لاطایلات آسمانی ایمان دارند!). ما از اسلام عصبانی نیستیم. بلکه از راه خرد ورزی و روشنگری مچ شما شیادان اسلامی را باز میکنیم. کسی که عصبانی و کور است شما خر مقدسان مذهبی هستید که حاضرید برای این یاوه ها آدم بکشید و شکنجه و سنگسار بکنید. پس شرمندگی و کوری مال توست بیسواد!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:35
abdol gholi - یزد - ایران
می نویسم برای امثال آنهایی که به سه کتاب چرند: قرآن، انجیل و تورات و داستانهای مزخرف تر از خودشون اعتقاد دارن:. در مورد این سوپرمن شرق، نوح! که هزار سال ( ۹۵۰ سال دقیق ) عمر کرد!. که چطور همه ی گونه های حیوانات رو در کشتیش جا داد (مثلن خرس قطبی)!. که چطور در بخش انتهای لینک زیر اشاره دارد به کپی کاری داستانش از لوح های آشوری مانند گیلگمش توسط یهودیان:. https://en.wikipedia.org/wiki/Noah. با خود بیاندیشم حجم آبی به ارتفاع حداقلی ۳۰۰۰ متر برای پوشاندن کوههای آرارات، حداقل عرض ۱۰ متر برای پوشاندن کشتی نوح و طول حداقل ۵۴۰،۰۰۰ متری فرضی (نصف قطر فرضی کشور عراق) که دقیقن معادل ۱۶.۲ میلیارد متر مکعب هست، برابر با کدام ابر در تاریخ پیدایش سیارات هست؟. متأسفم برای شعور افرادی مثل بسیج پسر جهل و هر آنکس که با او هم بینش هست که این قصه های جاهلانه رو باور کردن!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:43
kobalt - تهران - ایران
به اعتقاد دانشمندان کارتن یوگی و دوستان قابل قبولتر وعلمی تر از داستان کاپیتان نوح ودوستان میباشد.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 04:35
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
متشکرم روبرت عزیز این مشکلو حل کردی حالا شبا راحت خوابم میبره!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 07:42
مجیدخان - تهران - ایران
با درود. واقعا که قدرت تغییر انسان از موجودی آزاد و شریف به دیوانه ای مخبط و مجنون فقط و فقط از ایده لوژی اسلام سیاسی این حضرات بر می آید.این مردک در پایان دوره ی فریبا خاتمی هم چرندیاتی از این دست زیاد می گفتو با بودجه ای چند میلیاردی آنها را توزیع می کرد.دوباره دوره ی انتخابات نزدیک شده و واق واق های سگان ررررررررررررررررررژیم بی لیاقت جمهوری اسـ... شروع شده تا با این کمد ی های احمقانه سر مردم شیره بمالند و در نهایت با تقلب مزدوران ننگین خودشان را از توی صندوق بیرون بیاورند.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 07:52
massoudoslo - اسلو - نروژ
برام جالبه که استراتژیست های جمهوری اسلامی حرف و دردشان چیست و چه میگویند ! از آقای حسن عباسی باید لپ تاپ و تی وی را دور کنند و نگذارند زیاد فیلم تماشا کند (جدی میگم ). این بشر ان اوائل دست کم اگه پشت تریبون های پاچه این و ان را در دولت اصلاحات میگرفت دیگه خودش رو با دریوری های مذهبی سیاسی و توهم به گند نمیکشید ! نظامی که حسن عباسی برایش خط و نشان تعیین میکند و راه و چاه نشان میدهد همان بهتر که برای دفاع از نوح جهاد کند و با کشتی یوگی و دوستان و گوریل انگوری وارد جنگ شود !
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 07:55
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس مشکل تو اینه که پوزیتیویسمی. یه سوال تو واقعا فکر میکنی بعد از مرگت همه چی تمامه!؟ در ادامه سوال اولت،شخصی از امام صادق (ع) پرسید: چگونه خدا را بشناسیم؟ ایشان بدین مضمون فرمودند: شناخت خدا کار شما نیست! سؤال کننده متعجب شد و پرسید: پس چه؟ فرمود: بر خداوند است که خود را به شما بشناساند. پرسید: پس تکلیف ما چیست؟ فرمود: به آن شناسایی ایمان بیاورید. و سوال دومت آخه تو کی هستی که بجای خدا تصمیم بگیری که سراغ کی برود. خدا در هر زمان سراغ پاکترین و متقی ترین بندگانش برای اهدای رسالت می رود حالا تو توهم داری مشکل من نیست برای ایراداتی که می گیری از قرآن، بورو سرچ کن جواب هات و می گیری. یه بارم که شده سرچ کن اعجاز علمی قرآن بعد بدون تعصب بهش فکر کن تا به جوابت برسی.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 08:26
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس اینم بگم که من که برای دینم تبلیغ نمیکنم که تو مچم رو بخوای باز کنی هه هه. اسلام خودش روز به روز در اروپا و آمریکا رو به گسترشه این رو ما نمیگیم موسسه های آماری و استراتژیکی غربی میگن. خودت هم میدونی که از اسلام و گسترش آن به شدت عصبانی هستی.ما که راهتیم و خدا را شکر میکنیم که ما را هدایت فرمود در آن روز وای به حال تکذیب کنندگان.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 08:31
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. lما میگیم نره تو میگی بدوش! تازینامه کتابی است مجعول و سراسر مهملات و جعلیات ذهن محمد. تو مخبط باید اول ثابت کنی الله وجود خارجی دارد. تو که هیچ پدر جد تو هم نمیتواند! دوم اینکه باید ثابت کنی الله به چه دلیل از میان مردم با سواد و شریف آن دوران گیر داده به عربی دروغگو و بی سواد تا پیامش را به انسانها برساند! سوم اینکه باید ثابت کنی این مهملات و اراجیف تازینامه کار الله است و کار محمد نیست. طبیعی است که هیچیک از این اراجیف را نمیتوانی به اثبات برسانی. بنابر این تفسیر سوره گاو که بدرد همان امثال تو میخورد و نه خردمندان اینست که: (مومنان کسانی هستند که بدون تفکر و نعقل هر مهملی را باور میکنند و به موهوماتی مانند غیب و بهشت و دوزخ و جن و پری و کلا لاطایلات آسمانی ایمان دارند!). ما از اسلام عصبانی نیستیم. بلکه از راه خرد ورزی و روشنگری مچ شما شیادان اسلامی را باز میکنیم. کسی که عصبانی و کور است شما خر مقدسان مذهبی هستید که حاضرید برای این یاوه ها آدم بکشید و شکنجه و سنگسار بکنید. پس شرمندگی و کوری مال توست بیسواد!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 05:51
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس جوابت رو دادم اعتقاد به خدای بزرگ در نهایت به ایمان آوردن برمیگردد. اما چطور ممکنه که کسی که می‌داند هیچ چیزی خود به خود به وجود نمی‌آید و هیچ نظمی، اگر چه به کوچکی نظم یک اتاق، یک کلاس، یک دستگاه و .. خود به خود و بدون ناظم به وجود نمی‌آید شک کند که آیا نظم عالمانه، حکیمانه و قادرانه‌ی جهان هستی، خود به خود به وجود آمده! و خالقی و ناظمی علیم، و نگاهدارنده‌ای قادر و هدایت کننده‌ای مدبر نداشته. لذا فرمود:. مگر در الله‌یی که ایجاد کننده و گستراننده‌ی آسمان‌ها و زمین می‌باشد شکی هست؟(ابراهیم – 10)
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 08:19
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. اول سوره بقره؟!! ببین از اون مغلطه هاست ها!!! مشکل اینجاست که خود قران نوشته و زاده یک ذهن بوده، حالا تو داری واسه إثبات یک دروغ شاخدار از یک دروغ نامه شاخدارتر سند میاری!؟؟. ببین، مشکل شما اینه که میدونین أینا همه چرند هستش، ولی نمیخواین باور کنین که غلطه، چون در غیر این صورت باید یک خط قرمز بکشین روی نصف زندگیتون. این درد داره آقا جان! درست گفتن که إنسان بزرگترین دروغها رو به خودش میگه
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 02:39
Dead or Alive - تهران - ایران
مسیح پسر مریم. حتی نمیتوانم برایت متأسف باشم چون حتی لیاقت تأسف خوردن را هم نداری. به قول معروف فهمیدن آسان است و فهماندن سخت. دوستان خوب جوابت رو دادند. و اما در مورد اعجاز علمی قرآن هم که گفتی خیلی وقت است که تمام آن چرندیات رد شده است. و شکی نیست که قرآن بر هیچ اصول علمی سازگار نیست. کافیست رد اعجاز علمی قرآن را در گوگل و یا پیج های وبلاگ نقد قرآن و اشکالات علمی قران در فیسبوک رو سرچ کنی
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 12:56
ordak - بن - المان
فیلمهای سامورای هم توهین به علی شمشیر زنه،کارتون پسر شجاع هم توهین به امام حسینه،،وجود شماها هم توهین به بشریت است،واقعاً دست طالبان را از پشت بستین
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 16:46
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. لذا غلط کرد که فرمود! تو برای اثبات مهملی که مورد مناقشه است از همان مهمل نامه محمد مثال میاوری؟! بدبخت بیسواد حداقل برو یک کلاس منطق را بگذران تا اینقدر اسباب مسخره و خنده دیگران نباشی! این یاوه ها بدرد عقب ماندگان ذهنی چون تو میخورد. معلوم است که در ذهن معلولان ذهنی چون تو حتی درک مفهوم آفرینش از هیچ ممکن نیست. من اینها را برای ذهن علیل تو نگفتم. برای ذهن علیل تو احادیث امامان شیاد شیعه و (سوره ...) کار میکند!! مشکل شما مخبطان اسلامی مغلطه و سفسطه و بیسوادی مزمن است. اگر جهان خلقت یک شبه اینچنین خلق شده بود میتوانستید آنرا به موجودی هوشمند ربط دهید. سفسطه و مغلطه برهان نظم در همین اصل نهفته است.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:59
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. کدام مهندس باشعوری موتوری میسازد که بازدهی آن کمتر از 1 درصد باشد عقب مانده اسلامی؟!!! این ادعای وجود ناظم باشعور در ایجاد جهان خلقت توهین به شعور بشریت است که ادیان آن را باب کردند. برهان نظم یک برهان سفسطی است که از اساس غلط است برای اینکه جهان خلقت بر نظم استوار نیست بلکه بر بی نظمی Chaos استوار است! مطالعه جهان هستی بعد از بیگ بنگ نشان داده که کلیه وقایع جهان هستی ذاتی جهان خلقت بوده و از بیرون از آن منشا نگرفته. یعنی حتی به فرض وجود خدای خیالی, مشیت او کوچکترین تاثیری در وقایع پس از بیگ بنگ ندارد. بنابر این نه تنها در وجود الله مسخره شک هست بلکه چنین موجود موهومی وجود خارجی ندارد. همچنین چیزی به نام نظم عالمانه وجود خارجی ندارد. بازدهی جهان خلقت کمتر از 1 درصد است و چنین راندمانی نمیتواند خالق هوشمند یا مهندس داشته باشد! اگر بجای مهملات حوزوی درس منطق و فلسفه و فیزیک خوانده بودی معنی این جملات را میفهمیدی اما از آنجا که در حوزه ایدزیه قم فقط ...خوشبوی فرد اعلا در مغز مستمعین فرو میکنند از مغز مخبطان اسلامی چیزی جز ... ...به مشام نمیرسد.
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:12
iirani - تهران - ایران
همسایه دکتر شریعتی - اگه تک کروموزومی بوده باشه هم باید y باشه - از کجا اومده - مگه اینکه اعتراف کنن مرد نبوده
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:28
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. از افاضات تو بیسواد همین بس که گفتی: " ما که راهتیم و خدا را شکر میکنیم که ما را هدایت فرمود در آن روز وای به حال تکذیب کنندگان." - اولا که (راحت) درست است نه (راهت) بیسواد سایبری! در ضمن من این مطلب را در جواب خیلی از شما مخبطان اسلامی گفته ام که: (حتی اگر خدایی وجود داشت و بهشتی در کار بود که ... بیسوادها را که به آن راه نمیدادند که شماها توی صف ایستاده اید و در خیال خود فکر میکنید جزو هدایت شدگان هستید!!!) امثال شما گمراه ترین موجودات این سیاره هستید که نه بویی از خرد برده اید و نه بهره ای از علم. خدای خیالی شما باید ابله باشد که چنین بندگانی را هدایت شده بداند! بقول فیلم مارمولک: ننویس! برو آب بکش!
‌چهارشنبه 26 مهر 1391 - 20:17
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس اسکل بهت فشار امده باید خودت رو یه جوری خالی کنی،آخی طفلی.از درماندگی تو خندم میگیره تو که ارزش نداری وقتم رو برای تو هدر بدم، کامنت هام رو قبل از فرستادن ویرایش کنم.... عجب کافر مشرکی هستی تو. امیدوارم که هدایت بشی اما اگه نشدی به زودی که وقت انقلاب جهانی بشه خودم میام اونجا دمتو قیچی میکنم،ثوابش برای تو بیشتر از اون ارباباته حتی، هه هه. توچون خیلی کفرگوی بزرگی هستی ازرائیل شخصا برای تو میاد و نوچه هاشو نمی فرسته.وای چه روسیاهی بشی تو آن روز که سر از قبر بیاری بیرون،بزنی پشت دستت آخ همه چی حقیقت داشتا.نزدیک است
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 04:15
Dead or Alive - تهران - ایران
مسیح پسر مریم. این داستانها دیگر خریدار ندارد.. تو اول وجود خود فرشته را از لحاظ علمی واسه من ثابت بکن بعد بیا اینجا داستان سرایی بکن. اینها رو از بچگی تو کله ملت کردن که بترسونشون..ووی جیزه دست نزن داغه.. برو ..برو این روضه ها را بین هم قطارانت بخوان نه اینجا که افرادی ...مثل تو وجود نداره. حالا انقدر زور بزن تا بمیری بدبخت.
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 10:47
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. zebelkhan - لوس آنجلس اسکل بهت فشار امده باید خودت رو یه جوری خالی کنی )) -- خوشم آمد که طوری آبروی نداشته ات را بردم که به فحاشی روی آوردی و تربیت اسلامی ات را نشان دادی! ! رو سیاهی مال آدمهای عقب مانده ذهنی مثل توست! این مهملات شب اول قبر و بهشت و دوزخ و غیره را برای مشتی هالوی عقب مانده ذهنی و ترسوی بزدل که جرات استقاده از عقل خود را ندارند ساخته شده تا روز و شب شما را به نوکری وا دارند. یکبار برای تو مخبط اسلامی توضیح دادم که جهنم یا (گهنم Gehena) واژه ای عبری بوده که در عربی (گ) به (ج) تبدیل شده و مشدد شده و جهنم تلفط میشود و دره ای سوزان بوده در جنوب اورشلیم فعلی و تبعیدگاه تبهکاران. هرکسی را میخواستند تبعید کنند میگفتند بفرستیدش به جهنم! حالا تو بدبخت ار ترس جهنم خیالی آخوند روزی 34 دفعه ماتحتت را رو به الله میکنی تا ترا به بهشت برد؟! ها ها ها.. دولا شو تا رستگار شوی! بهشتی خیالی که تو و یک مشت عقب مانده در آن جای دارند نکبت خانه ای متعفن بیش نیست. امثال تو روزی هزار بار به جهل خود میمیرید! بمیر بدبخت عقب مانده !
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 11:37
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس فکر کردی خودم نمی دونستم جهنم ریشه اش از چیه بله قبول دارم ریشه کلمه جهنم رو. خوب چه ربطی به خیالی بودنش داره یه صفته برای درک مکانی که کافرین و مفسدینی چون تو در آخرت انجا عذاب میشوند. پس پدرجان پیر من سفسطه نکن. راستی خودت و گول بزن هر جمله تو پر از فحاشیه بعد میگی من فحش بهت دادم. از سن زیادت خجالت بکش.
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 16:06
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
Dead or Alive - تهران - ایران نخواستی باور نکن. اما اگه یه روزی سر از خاک درآوردی و حقایق رو دیدی باور کن جای جبران و پشیمانی نداری.
‌پنجشنبه 27 مهر 1391 - 16:08
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.