متن نامه خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال : مثل آقایانی که در نبود خود آرزوی ذلت استقلال را دارند نیستم!

متن نامه خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد متن خداحافظی او به شرح زیر است؛

 هواداران عزیز

 وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم ، هرگز تصور نمی کردم روزی با حمایت هواداران پر شور و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی ام رسیده که در آستانه 36 سالگی ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران بتوانم به میدان بروم.

بازیکن و کاپیتان استقلال بودن ، افتخاری است  که برای " فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست . بازی کردن در تیمی که بزرگانی چون شادروان ناصر حجازی ، علی جباری و حسن روشن روزگاری در آن عضویت داشتند یا پوشیدن پیراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنیکی ترین بازیکن آسیا " مجید نامجو مطلق " بوده یا بستن بازوبندی که بر دستان ستارگانی چون برادران بیانی و جواد زرینچه بوده برای " فرهاد " فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مایه اعتبار و افتخار است. 

در این مدت در شادی و غم های زیادی با هواداران عزیز سهیم بوده ام . با شادی هوادار خندیدم و با گریه آنها اشک ریختم. پیروزی های دربی، جشن قهرمانی های لیگ برتر و جام حذفی، شکست ها و از همه غم انگیز تر از دست دادن اسطوره تاریخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازی هیچگاه از خاطرم نمی رود. روز تلخی برای من و هواداران بود.

با عنایت خداوند متعال ، حمایت هواداران و لطف نام بزرگ و پیراهن آبی" استقلال"  به آرزوهای مادی و معنوی خویش رسیده ام و مانند آقایانی که با خودخواهی ، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند، فکر نمی کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد اما امروز، پس از تحمل و سپری کردن روزهای سخت و فرا رسیدن روزهای آبی رنگ زندگی ورزشی ام، می خواهم سخت ترین تصمیم زندگی ام را برای هواداران بازگو کنم.

 

طرفداران دوست داشتنی

 

 بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی ! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را  تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است. قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما این روزها اتفاقاتی افتاد و صحبتهایی شنیدم که به این نتیجه رسیدم باید برخلاف میل باطنی ام از فوتبال خداحافظی کنم.

 

علیرغم پیشنهادات بسیار از تیمهای داخلی از ابتدای فصل تاکنون ، نتوانستم در ایران پیراهنی جز پیراهن آبی بپوشم  و بسیار مایل بودم با حضور در تیم محبوبم استقلال به همراه دیگر بازیکنان بتوانم با جام قهرمانی لیگ و حذفی را فتح کنم و در نهایت با پیراهن استقلال از میادین فوتبال برای همیشه خداحافظی کنم که این امکان فراهم نشد وگویا تقدیر برای من این چنین بود.

 

هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال می دانم و امیدوارم در آینده ، در کسوت های دیگر بتوانم دین خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام های متعدد ، ادا نمایم.

 

در این جا لازم می دانم از کلیه مدیران، کارشناسان ، مربیان ، بازیکنان ، کادر پزشکی ، تدارکات ، پشتیبانی تیم  و نیز ارباب جراید که در ادوار مختلف ،  اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم ، سپاسگزاری نمایم.

 

در پایان ، از هواداران متعصب و دوست داشتنی استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمایت و تشویق خویش قرار داده ، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم عذر "جدایی ناخواسته" سرباز خویش را پذیرا باشند.

 

بی گمان  هیچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف ، حمایت ها و تشویق های هواداران پر شور و فهیم استقلال از خاطره ام  پاک نخواهد شد و هر جا که باشم برای موفقیت آنها دعا خواهم کرد.

 

به امید قهرمانی استقلال در مسابقات داخلی و بین المللی و سرافرازی و تندرستی هواداران عزیز

 

انشاءا…

 

برادر کوچک شما

 

 فرهاد مجیدی        

+190
رأی دهید
-66

DADA_ST - آمستردام - هلند
ای دوست ،‌ای مرد هر جان که هستی‌ سلامت باشی‌ و موفق چنان که همه بوده‌ای ، آن نیمکت و پست هم به هیچ کس نماند و وفا نکرد ، آن کسی‌ هم که استقلال را مدیون خود می‌داند و همیشه موفقیت‌ها را به نام خود زده و زانو‌هایش را به رخ هوادار می‌کشد هم روز خانه نشین خواهد شد .
جمعه 7 مهر 1391 - 13:59
TameshK - هامبورگ - آلمان
تو کاپیتان محبوب و با وقار و دوست داشتنی ما هستی‌ و می‌مونی ♥ خدافظی‌ِ هر بازیکنی واسه طرفداراش همیشه دردناکه به خصوص که بای بای دادن تو خیلی‌ مظلومانه و بالاجبار بود ولی‌ خوب به هر حال این اتفاق یه روزی میفتاد حالا نه چند ماه دیگه زیاد توفیری نداشت مهم اینه که خودت تشخیص دادی باید بای بدی یادمه از تیم ملی‌ هم همین‌جوری کنار رفتی‌ با مصلحت اندیشیت و مثل بعضی‌‌ها سیریش نشدی تا به زور بیرونت کنن اینجا هم میدونم تشخیص دادی این بهترین کاره هر چی‌ تو بگی‌ همونه x: بچسب به کلاس‌های مربیگری و باز برگرد به نیمکت اس‌ اس‌ پر صلابت و با ابهت مثل همیشه ولی‌ اینبار به عنوان مربی‌ هر جا باشی‌ اس‌ اس‌ و اس‌ اسیها همراهتن دوست دارم فرهاد جونم xxx: یاور همیشه آبی تو برو سفر سلامت.. ♥ FM7 ♥
جمعه 7 مهر 1391 - 13:54
ghafas - مشهد - ایران
از توبره خوردی و از آخور نیز هم ..وقتی نیمه فصل رفتی و وقتی به خاطر یه بازوبند النگوهاتو شکوندی این هوادران بدبخت لگن نشان عزیزت نبودند ؟
جمعه 7 مهر 1391 - 14:19
Pandora - کلن - آلمان
در ایران نتوانستم پیراهن هیچ تیمی جز استقلال را بر تن کنم!همین یه جمله واسه کل هیکل فسطوره های لنگی بسه! همونا که کل ایران و خاورمیانه رو دور زدن ادعای تعصبشونم میشه،چندتا هم هستن!کل فسطوره های ١٠-١٥ سال اخیر لنگ لیگ ایران رو دور زدن.وقتی در اوجی و چندین پیشنهاد داری، بری ،همیشه بزرگ میمونی و کهنه حیظ نمیشی با فلاکت خوردت کنن مثل بعضی ها،تو کابوس تموم لنگی هایی اهای فرهاد مجیدی.موفق تر از همیشه باشی و به زودی باز کنار تیم ما خواهی بود
جمعه 7 مهر 1391 - 14:41
ItsMeWT - کلن - آلمان
فوتبال ایران به هیچ کس مثل این بنده خدا ضربه نزد.
جمعه 7 مهر 1391 - 14:48
souroosh - ساری - ایران
ghafas - مشهد - ایران. Pandora - کلن - آلمان. زیبا بود
جمعه 7 مهر 1391 - 15:48
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
تسلیت به استق ،تبریک به لنگ .
جمعه 7 مهر 1391 - 17:03
baran828 - تهران - ایران
هر جا که باشی به تو افتخار میکنیم فرهاد عزیز .سلامت و پاینده باشی .
جمعه 7 مهر 1391 - 17:05
shabparast - ایران - شمال
قفس مشهد جان یه چند سالی از خبرا به دوری بعد ها همه فهمیدن اون بهونه بود وا سه چیز دیگه حتی پرسپولیسی ها هم فهمیدن جز تو.دادا یه کم به روز باش گلم
جمعه 7 مهر 1391 - 17:15
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
واقعا برای استقلال یه اسطوره بودی و همیشه با شنیدن اسمت مو بر تن لنگا سیخ میشه حتی الان که دیگه خداحافظی کردی. به امید مربیگری برای استقلال و سوراخ کردن لنگ.
جمعه 7 مهر 1391 - 18:00
piki82 - تورین - ایتالیا
آره نمردیم معنی تعصب و غیرت رو هم فهمیدیم D: جالب اینجاست این داره با حرفهاش به شعور استقلالی ها هم توهین میکنه...بعد میان به به و چه چه هم میکنن اینجا ! تا حالا ندیده بودیم اسطوره یک تیم...با خالی بندی از تیم محبوبش جدا بشه و بره دنبال پول ...یکم شهامت هم بد نیست به خدا ! بعد یکی نیست بگه تو که انقدر حجازی حجازی میکنی...چرا یک بار عکس حجازی رو نزدی رو پیرنت..اما عکس شیخ های عربی رو زدی ???? D: یعنی اونا از حجازی عزیزتر بودن نه ??? البته هرچی هست شرف داره به اون قلعه مرغی مافیای فوتبال !
جمعه 7 مهر 1391 - 17:58
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
(((علیرغم پیشنهادات بسیار از تیمهای داخلی از ابتدای فصل تاکنون ، نتوانستم در ایران پیراهنی جز پیراهن آبی بپوشم))) حالا باز بگید فرهاد به خاطر دلار و از این حرفها بود که نیم فصل از استقلال جدا شد. تازه نرخ دلار الان با اونموقع خیلی تفاوت داره
جمعه 7 مهر 1391 - 18:03
Artosh - تهران - ایران
گرچه کیسه کش بودی. اما خب تو هم یکی از بهترین های ایران بودی و قابل احترام هستی. امیدوارم بشی یکی مثل ناصرخان حجازی . نه یکی مثل اون قلعه نوعی ....
جمعه 7 مهر 1391 - 18:30
Pandora - کلن - آلمان
معنی با غیرت اینه هر فصل تیم رو بهم بریزی به بازیکن خودی فحش بدی با همه مدل مربی و مدیر درگیر شی استیل اذین بری !یا مثل اونیکی سایپا و صبا یا مثل دو زنه هه استیل و داماش !سالها هم دستمال عربهای امارات و قطر رو بکشی ! اخرشم وضع الانت جواب غیرتت باشه.هاهاها.از مرده فرهاد و رفتش هم میلرزن بینواهای چوبله،سرور هرچی سوراخه امیر و فرهاده،شعوووور لنگی همون روباهیان رو میخواد
جمعه 7 مهر 1391 - 20:50
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
چی‌ شد پس الفرناز ،قرار بود بری اروپا ‌ها ها‌ها هیچ جا نخواستنت موندی تو خونه،اگر راست میگفتی‌ پارسال تو نیم فصل که بهت احتیاج داشتن بخاطر پول نمیرفتی پیش عرب‌ها ،که حالا بشینی‌ تو خونه تا مجبور بشی با خفت و خواری از فوتبال خداحافظی کنی‌ ،با پیراهن آبی خداحافظی میکردی،کاپیتان‌های پرسپولیس امسال سفید امضا کردن بعد این اسطوره غیرت تیمش رو پیچوند،ولی‌ خدائیش اگر همین الان تو استفراغ بودی مشکل خط حمله رو حل میکردی که دیگه این یارو مجبور نشه با این همه بازیکن تو خط حمله از حنیف بخواد که بره جلو بازی کنه
جمعه 7 مهر 1391 - 22:54
ramin.s - رستم آباد گیلان - ایران
تو خورشیدی و غروب نداری اهای فرهاد مجیدی.هر جا هستی بدون که همیشه کابوس لنگی ها هستی و امیدوارم خدا همیشه پشتو پناهت باشه.
جمعه 7 مهر 1391 - 23:03
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
روز هفتم از ماه هفتم ، هفت محبوب رفت:( همیشه تو قلب تمام استقلالیایی با رمز 4 ♥:)) هر جا باشی همیشه کابوس لنگیایی فرهاد لنگ سوراخ کن:) کاپیتان هم فقط آبیش که از نظر اخلاقی فوتبالی اسطوره واقعیه:)نه اینکه عقده اسطوره بودن داشته باشه یا کَنه چه تو باشگاه چه تیم ملی و به درد نخور و بی اخلاقو حشیه ساز:)هنوزم در این سن از صدتا جوون بهتر بود ولی به عشق استقلال هیچ پیشنهادی قبول نکرد:)بازیکن اینجوری محبوبو اسطورست قابل توجه توهمی ها:))4444
جمعه 7 مهر 1391 - 23:54
Pandora - کلن - آلمان
المثنی هم شد و ادم نشد!هنوز توهم و عقده و سوزش،فرهاد جیگرش رو به سیخ کشیده،ای حال میکنم ای حال میکنم،اخه دهنتون رو باز میکنید خزعبل میگید مجبورید؟فرهاد چندماهه ساکن اروپا شده کی و کجا گفتن واسه بازی رفته؟نشون بدید!اگه نه ببندید و فسطوره های استیل اذینی و داماشی سکونشین کنه تیم رو دریابید چه حال خرابی داره لنگی:))
جمعه 7 مهر 1391 - 23:56
ارتا - بجنورد - ایران
در هفتمین روز از هفتمین ماه شماره 7 فراموش نشدنی کفش هایش رو اویخت. برای تمام دقایقی که برای این پیراهن عرق ریختی ازت ممنونم
جمعه 7 مهر 1391 - 23:59
Pandora - کلن - آلمان
المثنی هم شد و ادم نشد!هنوز توهم و عقده و سوزش،فرهاد جیگرش رو به سیخ کشیده،ای حال میکنم ای حال میکنم،اخه دهنتون رو باز میکنید خزعبل میگید مجبورید؟فرهاد چندماهه ساکن اروپا شده کی و کجا گفتن واسه بازی رفته؟نشون بدید!اگه نه ببندید و فسطوره های استیل اذینی و داماشی سکونشین کنه تیم رو دریابید چه حال خرابی داره لنگی:))
شنبه 8 مهر 1391 - 00:47
TameshK - هامبورگ - آلمان
بچه‌ها تو صفحاتِ اجتماعی دقت کردین به بای دادنِ فرهاد جونم پرسپولیسی‌ها چه رفلکسی نشون دادن ؟! واقعا آفلین دارن این چند تا لنگی داغونِ عقده‌ای اینجا رو بی‌خیال شید بابا اصن حسابشون نکنید لنگی کلا خرابی‌ِ باری به اسم پرسپولیسی‌ها حساب میشن به خصوص این چند تا به قولِ استاد سوزشی‌ها :))) عشق است فقط و فقط اس‌ اس‌ و اس‌ اسیها ♥
شنبه 8 مهر 1391 - 01:07
pandora - کلن - آلمان
تو خورشیدی ولی غروب نداری .. آهای فرهاد مجیدی ♥. تو دریایی ولی ساحل نداری .. آهای فرهاد مجیدی ♥. تو تک ستاره ی فوتبال مایی .. آهای فرهاد مجیدی ♥. تو بهترین شماره هفت آسیایی .. آهای فرهاد مجیدی ♥. تویی **کابوس** تموم لنگیایی .. آهای فرهاد مجیدی ♥. تویی که محبوب ما تاجی هایی .. آهای فرهاد مجیدی ♥.
شنبه 8 مهر 1391 - 02:14
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
کیسه کش ،تو بایکوت هستی‌،جوابت رو نمیدم تا از الان بیشتر بسوزی بیش از این هم خودت رو از اینی که هستی‌ ضایع تر نکن، می‌دونم از اون سری بعد جور کینه داری ولی باور کن خیلی‌ زشته که بخوام باهات بحث کنم،تمام
شنبه 8 مهر 1391 - 02:41
TameshK - هامبورگ - آلمان
Pandora_Köln استاد خلاقیتت تو حلق المثنى هاهاها :)))))استاددددد کیف میکنى چه جورى پنچر دنبالمون راه افتاده مصیبت نامه میخونه پر روى عقده اى ؟ خخخخخخخ هاهاها :)))) ولى مطمئنم به عمرش انقدر تحویلش نگرفته بودنا توام که واسش سنگ تموم میذارى همیشه ولى اصن جرأت نداره دم پرت بیاد بیخود نیست که بهت میگم استاددد دیگه D: هاهاها همه جوره اس استه استاد D:
شنبه 8 مهر 1391 - 08:50
TameshK - هامبورگ - آلمان
!!! این روز‌ها چقدر زود دیر میشه !!! 15 سال عشق با طنازی‌هایت در زمین فوتبال چقدر زود گذشت ! زبانم از قدردانی برایت قاصر است اما قصور دلیل خوبی برای تو نیست . راستی بابت اینکه هیچگاه مقابل مان نیاستادی ممنون از آن هفتاد و اندی گلی که چهار تایش بوی دگر داشت ممنون ! ممنون داری‌هایم تمامی ندارت برایت اما گله گی کوچکی هم نثارت میکنم که نگویند چه معشوق ذلیلی ! هر روز را مرور می کنم اما جوابی برای رفتنت نمیابم ....! راستی فرهاد تک تک گلهایت در قلبم جوانه زده است نگران پزمردگی‌شان نباشی که هر روز آبیاری می شوند . می دانم که یه زودی بر میگردی ... اگه باشی‌ یا نباشی‌ برای من تکیه گاهی‌ .. برای من که غریبم تو رفیقی جون پناهی .. یاور همیشه آبی تو برو سفر سلامت ..... فرهاد جونم دوست دارم ♥♥ FM7 ♥♥
شنبه 8 مهر 1391 - 09:25
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
pandora...المثنی چه ادبیات مخصوصی داره ها هر جا میره تابلوست:))))از عقده و توهم و سوزشش کاملا معلومه چه حالیه:)))خدا نگیره این سوژه هارو از ما:))))
شنبه 8 مهر 1391 - 10:07
TameshK - هامبورگ - آلمان
1) کاپیتان فرهاد در دوران حضورش در این تیم سه قهرمانی را کسب کرد. فرهاد مجیدی قادیکلایی که روز 13 خرداد سال 1355 متولد شد،در تابستان سال 1376 از تیم بهمن به استقلال پیوست. مجیدی در آن ایام توسط مرحوم ناصر حجازی که سرمربی استقلال بود ،به جمع آبی پوشان اضافه شد . پس از آن،در فصل 77_76 مجیدی با استقلال قهرمانی در لیگ آزادگان را تجربه کردند و بدین ترتیب نخستین کاپ قهرمانی او با استقلال به دست آمد. مجیدی فصل بعد از آن را هم با استقلال ادامه داد و در اردیبهشت 78،با استقلال نایب قهرمانی در آسیا را تجربه کرد. وی در اواسط فصل 79_78 از استقلال به راپیدوین اتریش پیوست تا حضور در سرزمین موسیقی را هم تجربه کند. این در حالی است که در آن زمان،استقلال با یوگنی سوکومورخوف روزهای سختی را پشت سر می گذاشت و کمی بعد تر از جدایی مجیدی،منصور پورحیدری سرمربیگری استقلال را بر عهده گرفت. مجیدی یک سال در راپیدماند و در 12 بازی،6 گل برای این تیم زد اما در آغاز فصل 80_79 دوباره به جمع آبی پوشان پیوست اما یک بار دیگر در میانه های فصل،از این تیم جدا شد و این بار به امارات رفت و به تیم الوصل پیوست.
شنبه 8 مهر 1391 - 11:56
TameshK - هامبورگ - آلمان
2) اینچنین دوران حضور مجیدی در امارات آغاز شد و او طی سالهای حضورش در این کشور ،در دو تیم الوصل ، العین،الاهلی و النصر توپ زد. مجیدی در آغاز فصل 87_86 بار دیگر به استقلال مراجعت کرد.آن زمان بار دیگر مرحوم ناصر حجازی سرمربی استقلال شده بود و تاریخ پس از حدود 10 سال تکرار شد. مجیدی در فصل 87_86 در حالی جشن قهرمانی جام حذفی را با استقلال جشن گرفت که نه ناصر حجازی و نه فیروز کریمی که پس از او آمد،بلکه امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال شده بود. در فصل 88_87 مجیدی در استقلال ماند و در حالیکه در اکثر مسابقات در ترکیب ثابت تیمش قرار نداشت اما در پایان این فصل ،قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرد و این بار هم این عنوان در تیمی اتفاق افتاد که امیر قلعه نوعی آن را هدایت می کرد. فصل بعد ،امیر قلعه نوعی از استقلال رفت اما مجیدی ماند و با صمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید کار کرد.در آن فصل استقلال،جامی کسب نکرد و به دنبال آن با تغییرات در کادر مدیریتی و فنی،علی فتح الله زاده و پرویز مظلومی به جای امیر واعظی آشتیانی و صمد مرفاوی به این باشگاه آمدند. استقلال در فصل 90_89 هم قهرمانی را به دست نیاورد
شنبه 8 مهر 1391 - 11:57
TameshK - هامبورگ - آلمان
3) اما در فصل بعدش و زمانیکه یک جام دیگر به ویترین افتخارات استقلال اضافه شد و این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید،کاپیتان استقلال فرهاد مجیدی نبود و او ترجیح داد به تیم الغرافه قطر برود.به دلیلی که سرانجام مشخص نشد واقعا چه بود.آیا مشکل اختلافش با معاونین باشگاه استقلال بود و یا اصلا چیز دیگری. اینچنین مجیدی در * 7 * فصل حضورش در استقلال ،سه قهرمانی را کسب کرد و سرانجام در روز 91 / *7* / *7*،رسما به دوران بازیگری خود پایان داد .. !!! تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای فرهاد مجیدی .. تو دریایی ولی ساحل نداری آهای فرهاد مجیدی ... تو تک ستاره ی فوتبال مایی آهای فرهاد مجیدی .. تو بهترین شماره هفت آسیایی آهای فرهاد مجیدی ... تو کابوس تموم لنگیایی آهای فرهاد مجیدی ♥ (با تشکر از صاحبان اثر هاها)
شنبه 8 مهر 1391 - 11:58
pandora - کلن - آلمان
بعد؟بد؟بعد؟بد؟خخخخخخ باز این حرف زد سوتی داد اون از فرهاد و اروپا اینم از سوادش،... !ما گفتیم برو جلو بوق بزن اما دیگه زیادی دور شودی.ها‌ها ها.اصل شنوسنومه افتاده تو جوب؟بو هم میده؟بپا المثنّی باطل نشه که دیگه همین هم صادر نمی‌شه،مثل همیشه کابوس همه جا دنبال سوزشی و توهمی‌ها هست مگه اینکه برن دنبال یه لقمه نون و به سرورشون چیزی که لایق خودشون و فسطوره و تیم پاره پاره خودشون هس نگند،...
شنبه 8 مهر 1391 - 10:20
pandora - کلن - آلمان
Tameshk-مثل همیشه لطف داری عزیزم ممنون،اما ترس هم داره ! آخه المثنّی یه بار صادر می‌شه،اینم بیفته تو جوب دیگه بش شنوسنومه نمیدن به این راحتی‌ ها،خخ،یاد شعر بوی جوی مولیان از شفیعی کدکنی میفتم،میگه بوی جوی مولیان آید همی‌،یاد یار مهربان آید همی‌.ما حالا باید بگیم بوی دود سوزشی آید همی‌،یاد درد اوندفعه آید همی‌،ها‌ها ها،تو سوراخ بود راحت بودا،حالا که میطلبه ما که مثل همیشه هستیم،باز میره به چیز میزای سنگینش برسه
شنبه 8 مهر 1391 - 10:26
Pandora - کلن - آلمان
Ashkan-اره رفیق خود سوزشیشه ما که چند ماهه میگیم.اولین نفر هم تو یافتیش،توهم حیا کن اصل که افتاد تو جوب لااقل مثنی رو رها کن :))
شنبه 8 مهر 1391 - 12:21
asal55290 - مشهد - ایران
با اینکه فرهاد بازیکن متعصبیه نسبت به استقتلال شکی نیست ولی یه روزی بخاطر بول استقلالو ول کرد...
یکشنبه 9 مهر 1391 - 08:59
TameshK - هامبورگ - آلمان
آهای فرهادمجیدی ♥ میگن پشت سرمسافر آب بریزی زود برمیگرده.... آب از اشک من زلال تر؟؟؟ خدا به همرات 7 مقدس .. منتظرت می مانیم هفتِ طلایی, اما در جایی دیگر. برای دیدنت روی نیمکتِ استقلال لحظه شماری میکنیم. تو تک ستاره ی فوتبال مایی آهای فرهاد مجیدی ... تو بهترین شماره هفت آسیایی آهای فرهاد مجیدی .. تو کابوس تموم لنگیایی آهای فرهاد مجیدی ♥ ♥ ♥ ♥
دوشنبه 10 مهر 1391 - 00:46
Mresweden - گوتنبرگ - سوئد
مرسودن- میستر. سلام دوستان. امیدوارم خو باشین. من خواستم بگم قبلنا پرسپولیسی بودم. اما بخاطر اینکه خیلی‌ مذهبین، و باختشون، من الان استقلالی هستم. دوستمون میگن فرهاد مجیدی، ایشون با اینکه مذهبین بازیکن شایسته‌ای هستن. با وجود قبلی بازیکنی بنام آرش برهانی، و فرهاد مجیدی، الان تیم استقلال جایگزین قلبها شده هست. ۲۰۱۲-۱۰-۰۲
‌سه شنبه 11 مهر 1391 - 18:47
TameshK - هامبورگ - آلمان
Mresweden - گوتنبرگ - سوئد یعنی‌ در واقع توبه کردی خیلی‌ خیلی‌ خوب کاری کردی :)))) میگن ماهی‌ رو هر وقت از آب بگیری تازه است هاها :)))) این جریان مذهبی‌ رو من ملتفت نشدم ولی‌ همین که از گمراهی به در اومدی و اس‌ اسی شدی تا رستگار شی یعنی‌ انسان عاقلی هستی‌ هاها :)))) امیدوارم پایان فصل جشن قهرمانی اس‌ اسمون تاج کبیر آسیا رو با هم بگیریم D: عشق است فقط و فقط اس‌ اس‌ و اس‌ اسیها ♥
‌سه شنبه 11 مهر 1391 - 23:08
TameshK - هامبورگ - آلمان
♫❤♫❤♫.•*¨`*•..¸♥☼♥¸.•*¨`*♥ ♥☼♥ فرهادمجیدی ♥☼♥ ♥•*¨`*•..¸♥☼♥¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫
‌چهارشنبه 12 مهر 1391 - 00:13
TameshK - هامبورگ - آلمان
دیشب رفتی‌ خونهٔ امیر تسلیت بگی‌ عکساتو دیدم بغضم گرفت :( هم واسه غمِ بزرگِ امیر که از خدا می‌خوام بهش صبر بده و غمِ آخرش باشه هم واسه اینکه هستی‌ ولی‌ نیستی‌ :( مرسی‌ که بی‌ حبّ و بغض کاری که صلاحه انجام میدی مرسی‌ که انقدر بزرگی‌ و بی‌ کینه . هر حرکتی‌ میکنی‌ عزیز تر میشی‌ .ولی‌ واسه چی‌ بای دادی ؟ :( چرا فکرِ ما رو نکردی ؟ :( پرویز خان میگفت تو راحت 2 فصل دیگه می‌تونستی بازی کنی‌ :(کاش همهٔ اون مسائلی‌ که قانعت کرد کفشاتو آویزون کنی‌ از سرِ راهت برن کنار و باز تو لباس آبیِ اس‌ اس‌ ببینمت میدونم خودتم دلت پیش ما هوداراته میگن 2 پادشاه در یک اقلیم نگنجد کاش راه داشته باشه یه کم کوتاه بیایی به خاطرِ دل‌ِ ما عاشقات به خاطر اس‌ اسیها برگردی و امسال تو بازی‌هایِ آسیایی کاپیتانمون باشی‌ فرهاد جونم خیلی‌ دوست دارم♥ ... تو خورشیدی ولی غروب نداری . آهای فرهاد مجیدی .. تو تک ستاره ی فوتبال مایی آهای فرهاد مجیدی .. تو بهترین شماره هفت آسیایی آهای فرهاد مجیدی . تو کابوس تموم لنگیایی آهای فرهاد مجیدی ♥ ♥ ♥ ♥
‌پنجشنبه 13 مهر 1391 - 16:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.