جنجال بر سر فیلم خودارضایی عضو زن شورای شهر در اسپانیا

بامدادخبر – انتشار ویدئوی خودارضایی یک عضو زن شورای شهری در اسپانیا در سطح وسیع، باعث فراخوانده شدن شهردار این شهر به دادگاه شد.
 
ماجرا از آنجا آغاز شد که حدود یک ماه قبل ویدئویی خصوصی از اولیویدو هورمیگوس کارپیو (Olvido Hormigos Carpio)، سیاست‌مدار سوسیالیست در میان مردم شهر ۶۵۰۰ نفری یبنس در استان تولیدو در ۸۰ مایلی (حدود ۱۵۰ کیلومتری) مادرید پایتخت اسپانیا، پخش شد که وی را به صورت واضحی در حال خودارضایی بر روی تخت نشان می‌داد.
 
خانم کارپیو که متاهل و صاحب دو فرزند است پس از پخش این ویدئو که باعث پخش شایعات زیادی درباره‌ی او در شهر کوچک محل سکونتش شد، گفته بود که مخاطب آن هیچ‌کس دیگری غیر از شوهرش نبوده است.
 
با این وجود، این ویدئو روز ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) بر روی سایت یوتیوب نیز قرار گرفت و به فاصله‌ی کوتاهی در سطح گسترده در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی در اسپانیا دست به دست شد تا این عضو شورای شهر مجبور شود استعفای خود را از عضویت در شورای شهر یِبِنِس اعلام کند.
 
به گزارش روزنامه اسپانیایی ال-موندو، کارپیو توزیع این ویدئو در اینترنت را حمله به حوزه خصوصی خود خواند و این ویدئو نیز به فاصله‌‌ی یک روز پس از اعلام شکایت هورمیگوس به سایت کالیفرنیای یوتیوب از روی این سایت برداشته شد.
 
او که یک معلم مدرسه ابتدایی نیز هست، اظهار داشت که به خاطر احترام به خانواده و حزب خود (PSOE) استعفا داده است.
 
هرچند که روز شش سپتامبراستعفای خانم کارپیو از سوی اعضای شورای شهر یبنس پذیرفته شد اما وی که بعد از این ماجرا وضعیت روحی بدی پیدا کرده، تصمیم گرفت تا عامل اصلی پخش ویدئو بر روی اینترنت را پیدا کند و به این منظور شکایتی را تسلیم پلیس مدنی شهر کرد. او مدعی شده که ای-میل حاوی ویدئو برای اولین بار از داخل سالن شورای شهر فرستاده شده است.
 


به دنبال این شکایت، روز ۱۱ سپتامبر، پدرو آسِوِدو، شهردار محافظه‌کار شهر یبنس از «حزب مردم»، برای تحقیقات بدوی به دادگاه فراخوانده شد تا اطلاعاتش را در این باره که فیلم خصوصی عضو شورای شهر چگونه به اینترنت راه پیدا کرده ارایه دهد.
 
با این وجود بر اساس گزارش آژانس خبری EFE، مقامات دادگاه گفته‌اند که شهردار هنوز به چیزی متهم نشده و تنها برای ادای پاره‌ای توضیحات و به عنوان مطلع احضار شده است.
 
به آقای آسودو که باید روز ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) در دادگاه حاضر شود توصیه شده که وکیلش را نیز همراه خود بیاورد.
 
بازپرس، یک بازیگر فوتبال محلی و یک دوست صمیمی عضو شورای شهر را نیز در این پرونده متهم کرده است.
 
از سوی دیگر، آخرین خبر در خصوص استعفای اولیویدو هورمیگوس کارپیو حکایت از آن دارد که وی پس از مخالفت مقامات حزب، از استعفایش منصرف شده و می‌خواهد به فعالیت خود به عنوان سیاست‌مدار و عضو شورای شهر ادامه دهد.
 
او با قدردانی از کسانی که در این چند روز از او حمایت کرده‌اند از رسانه‌ها خواسته که از این به بعد بر روی «مشکلات واقعی شهروندان» تمرکز کنند.
 
ویدئوهای سکسیِ لو رفته در سراسر دنیا عمر سیاسی بسیاری از سیاست‌مداران را به پایان رسانده‌اند.
 
سیاستمدار هندی، آبیشک مانو سینگهوی ۵۳ ساله، یکی از سخنگویان ارشد حزب کنگره، پس از اینکه ویدئویی از او در حال سکس با یکی از زنان نماینده در دفتر حقوقی خودش پخش شد، مجبور به کناره‌گیری از پست خود و ریاستش بر کمیته پارلمانی قانون و عدالت شد.
 
در سال ۲۰۱۰، رهبر اصلی‌ترین حزب سکولارِ اپوزیسیون دولت ترکیه، دنیز بایکال پس از پخش ویدئویی در یوتیوب که او و یک زن را در اتاق خواب نشان می‌داد مجبور به استعفا شد. او که مردی متاهل است خود را قربانی یک توطئه می‌داند.
 
پس از آن در ۲۰۱۱، ده سیاست‌مدار بلندپایه ترک پس از آنکه رسانه‌های ترکیه گزارش دادند که در اینترنت ویدئوهایی مخرب از قانون‌گذاران حزب کنش ملی به دست آمده مجبور به استعفا شدند. این ویدئو‌ها در خانه‌ای تهیه شده بود که آنان برای روابط خارج از زناشویی از آن استفاده می‌کردند.

+121
رأی دهید
-130

م تهرانی - دورتموند - آلمان
آبروش برای همیشه رفت فقط چرا نگفته فیلمو کی گرفته یعنی شوهرش فیلمو گرفته ؟؟؟؟ .
شنبه 1 مهر 1391 - 00:32
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
خود ارضای کرد؟ نوش جونش.به شما چه فوضولا.
شنبه 1 مهر 1391 - 00:58
baharrr - وین - اتریش
الان هرچی‌ مرد هرزه هست، از این خبر خوششون اومده. همون مردهایی که از اخبار مذهبی‌ بدشون میاد و از کتک خوردن یک آخوند مظلوم توسط یک زن لات خیابونی خوششون اومد.
شنبه 1 مهر 1391 - 01:16
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
خوب اینو که همه می کنند , حالا اگه با غریبه رفته بود اشکال نداشت اما چون وسیلش مال خودش بود و خودش تهیه کرده پر از اشکال و عیب و ایراد هست. یاد جوک کشیش افتادم که به بچه ها درس میداد که این کار بد و گناه هست و بعد از احساساتی شدن دستهاشو رو به آسمان بلند می کنه که براشون دعا بکنه و بچه ها می بینند که بازوی راسته کشیش خیلی ورزیده تر از بازوی چپ اونه.
شنبه 1 مهر 1391 - 02:22
mashady - منچستر - انگليس
معروف بودن خوب نیست ، آدم پولدار باشه ولی‌ معروف نباشه
شنبه 1 مهر 1391 - 02:27
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
شوهرش کجا بوده که واسه شوهرش میکرده ؟ فکر کنم از طریق آنلین به شوهرش حال میده و هک شده ...لول ......
شنبه 1 مهر 1391 - 04:38
dkdk - اسلیس - دانمارک
من شخصاً متنفرم،اما اینم دمکراسی و احترام به حریم خصوصی و احترام به خانمها!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 1 مهر 1391 - 04:48
پیام آقا - خارلمن - سویان
من هم از ایشان حمایت کرده و حاضرم تا زمانی که آبها از آسیاب بیفتد، ایشان را پذیرا باشم. البته امیدوارم مدت زمانی این آب از آسیاب افتادن مثل جریان گلشیفته نبوده و اندکی طولانی تر شود. سپاس بیکران
شنبه 1 مهر 1391 - 07:02
az mast ke bar mast ! - سر د - نر و ژ
پیام آقا - خارلمن - سویان. دمت گرم، خیلی‌ باحال بود ، برو دارمت :-)))) راستی‌ می‌تونی رو کمکِ من هم حساب کنی‌ .
شنبه 1 مهر 1391 - 11:01
baran828 - تهران - ایران
این کارا فقط فضولیه .تو دنیایی که همه چی عادیه و حتی از شبکه های تلویزیونی دارن همه چی پخش میکنن خوب همه آموزش میبینن و انجام میدن .بد اومدنش واستعفاش دیگه چیه؟! اما از نظر تجاوز به حریم خصوصی خیلی کار زشتیه .
شنبه 1 مهر 1391 - 11:08
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
نکنه اخونده قرار بود بیاد خواستگاریت ای مظلوم، ای اخوند دوست، ای بهار کماندو.
شنبه 1 مهر 1391 - 11:59
brother - لندن - انگلیس
baharrr - وین - اتریش ، خوب گفتی
شنبه 1 مهر 1391 - 12:59
بت شکن - مونترال - کانادا
این بی‌چاره‌ها نمیدونن چطوری از خود دفاع کنند باید یه مدت بروند ایران از روحانی مثل آقای رفسنجانی و اونهائی که جای مهر تو پیشانیشان حک‌‌ شده و پستهای مهم مثل رئیس دانشگاه زنجان را یدک میکشند بیاموزند. اکبر گنجی در کتاب "عالیجناب خاکستری" میگوید "شخص آقای هاشمی‌ بعد از این که ماجرای ارتباطش با مهماندار هواپیما لؤ رفت دستور فرمودند که آن زن را بکشند" که نهایتا هم همینطور شد، ماجرای رئیس دانشگاه زنجان را هم که خود میدانید!!
شنبه 1 مهر 1391 - 13:01
morid - بوشهر - ایران
baharrr-وین-اتریش. حرف حساب جواب نداره!!
شنبه 1 مهر 1391 - 14:52
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
morid - بوشهر brother - لندن جوابِ اونی‌ که ازش حمایت کردید رو دادم!! الان داره ابو میریزه همون‌جا! مگه حامیش نیستید ؟؟ خوب برید کمکش کنید دیگه‌ای " آخوند‌های مظلوم "!‌ها ها‌ها !
یکشنبه 2 مهر 1391 - 03:43
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
baharrr - وین اووف اوووف آخوندِ مظلوم!! آره آخوندا خیلی‌ مظلومان! با مظلومیت مردم رو شکنجه میکنند، با مظلومیت ثروتِ مملکت رو به تاراج میبرند، با مظلومیت تو کهریزک اون کار‌ها رو میکنند! راستی‌ ! اگه یه آخوند با یکی‌ از اقوامِ شما اون کارای کهریزکی رو بکنه بازم مسیح آخوندِ مظلوم!؟ حالا یک سوال: آیا زندگی‌ِ خصوصیِ این زن به شما ربطی‌ داره؟!
یکشنبه 2 مهر 1391 - 03:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.