دختر 7 ساله به‌خود شلیک کرد

جام جم آنلاین: دختربچه‌ای که تنها در خانه مانده بود و سلاح وسیله بازی او شده بود، بر اثر سهل‌انگاری والدین جان خود را از دست داد.

                                                  دختر 7 ساله به‌خود شلیک کرد
به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به این حادثه گفت: ماموران کلانتری از یک فقره مرگ ناشی از اصابت گلوله از سلاح شکاری در بهداری شهرستان اطلاع یافتند که بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
وی گفت: تحقیقات نشان داد دختر هفت ساله به علت سهل‌انگاری والدین، در نگهداری سلاح و مهمات، بر اثر شلیک گلوله جان باخته است.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: والدین این دختربچه به کلانتری احضار و در بازجویی‌ها عنوان کردند، ما جایی رفته بودیم و دخترمان در خانه تنها بود. او با سلاح بازی می‌کرد که متاسفانه گلوله‌ای خارج و منجر به فوت دخترمان می‌شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و موضوع تحت بررسی است.
 
کارشناسان همیشه و همواره هشدار داده‌اند که وجود سلاح در خانه خطر آفرین است و افرادی که اقدام به نگهداری سلاح شکاری مجاز در خانه می‌کنند، باید به شیوه نگهداری آن آشنا باشند. اگر این خانواده سلاح را در جای امن نگهداری می‌کردند و در دسترس این دختربچه نمی‌گذاشتند، چنین اتفاق ناگواری نمی‌افتاد

+32
رأی دهید
-207

delmorde - یوتوبوری - سوئد
مجوز را باید باطل و پدر را از جنبه عمومی زندانی کرد. چون این مرد لایق مجوز سلاح نیست.
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 21:19
be_pa_khaste - هارلم - هلند
اصلاح شکاری خیلی‌ بلند هستن چطوری این بچه تونسته به خودش بزنه .اینو می‌دونم که این جور اسلحه‌ها از یه بچه ۷ ساله درازتر هستن.مشکوکه حتما کار رژیم بود انداخته گردن خودش
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 22:05
ghomar baz - کوپنهاگ - دانمارک
اون بچه خودش را نکشت، بلکه پدر و مادرش باعث مرگش شدند.
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 22:17
ekman - شیراز - ‫ایران
اگر اسلحه کلت کمری بود بیشتر به عقل جور در میامد ، چون سلاح شکاری لوله اش بلندتر از کلت کمریست،حالا وضعیت اسلحه چه جور بوده که طفل معصوم شلیک کرده و خودش را کشته،این دیگه از بد شانسی بوده،بهر حال همه متأسفیم.
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 23:17
sky12 - منچستر - انگلستان
بی‌ پناه هلند چرا هر چیزی رو الکی‌ به چیز دیگه ربط میدی یک خرده درک صحیح داشته باشی‌ می‌فهمی که پدرو مادر بچه مقصر اصلی‌ هستن چه ربطی‌ به رژیم داره بابا .
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 00:00
Gaagol - دالاس - آمریکا
ثلاث باباجانی ؟؟؟
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 00:01
baharrr - وین - اتریش
باباش می‌خواسته حیوون شکار کنه، بچه خودش شکار شد. جالبه!
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 00:09
baran828 - تهران - ایران
نه اسلحه داری بلد بودن نه بچه داری .
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 00:30
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
احتمالا تیر شلیک شده به جای سختی برخورد کرده و به سمت بچه برگشته به اصطلاح کمانه کرده. عجب پدر مادر بی‌ فکری که بچه ۷ ساله با یه سلاح پر را تنها گذشتند آنم
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 02:06
yashainiran - ایران - ایران
sky12 - منچستر - انگلستان. دوست عزیز هر جا دیدید که در کامنتها کلمه" رژیم" به کار رفته بدانید که طرف مقابل از مجاهدین خلق است که تنها چیزی که بلد هستند ربط دادن هر چیز مربوط و یا غیر مربوط به رژیم است بدون اینکه در موردش فکر اساسی بکنند!!!
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 09:32
sky12 - منچستر - انگلستان
یاش ایران ایران حرفتون صحیح نباید الکی‌ هر چیزی رو به چیز دیگه ربط داد این نشون دهنده افکار غلط که متاسفانه تو ذهن خیلیها نقش بسته یک خورده دقت نظر کافیه همینو بس.
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 13:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.