اولین عکس از تهیه کننده فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام

سرانجام روزنامه "دیلی میل" توانست پیش از دیگر رسانه هایی که به دنبال عکس متهم به تولید فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام بودند ، اولین عکس از نیکولا باسیلی نیکولا منتشر کند.

                           اولین عکس از تهیه کننده فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام
 
در این عکس نیکولا(56 ساله) در کنار آنا گرجی یکی از بازیگران توهین آمیز مشاهده می شود.
 
دیلی میل به منبعی که عکس را در اختیار آن قرار داده اشاره نکرد اما به نظر می رسد خود بازیگر که با این روزنامه گفتگو کرده بود عکس را در اختیار آن قرار داده است.
 
او در این فیلم در نقش عروس جوانی ظاهر شد که با جورج که در ترجمه فیلم به عربی نام او به پیامبر اسلام تغییر یافت ازدواج کرده بود.
 
آنا تاکید کرد نیکولا او را فریب داده است و پس از اینکه فهمید شخصیت اول فیلم ، پیامبر اسلام است به شدت نگران شد و کار او به جایی کشید که برای احساس آرامش داروهای خواب آور مصرف کرد و برای روزهای طولانی به شدت گریه کرد."
 
او تاکید کرد داستان اصلی این فیلم بر این اساس بود که " یک شهاب سنگ در خاورمیانه سقوط می کند و برخی قبیله ها آن را یک شیء مقدس می پندارند و داستان این حادثه در مناطق مختلف رد و بدل می شود."
 
آنا تاکید کرد پس از پایان تصویر برداری نیکولا فیلم را به شکلی مونتاژ کرد تا به اسلام توهین کند.

العربیه.نت

+254
رأی دهید
-133

porharfi - آرنم - هلند
بخوان و باور نکن !!///
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 13:35
dara20 - تهران - ايران
درود بیکران به این مرد که حقیقت را بصورت طنز به نمایش در آورد.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 13:49
مهرتابان - تهران - ایران
منکه هنوز فیلم رو ندیدم ولی در عجبم چرا مسلمونها دوست دارن تا این حد خودشون رو دور از تمدن جلوه بدن خوب شما به جای داد و هوار و کشت و کشتار بیاین فیلمی بسازین که از دینتون دفاع بشه،ناسلامتی تو قرن 21 زندگی میکنین،دوره جنگهای دینی گذشته بابا جان آخه کی میخوان بفهمن.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 13:55
shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق
لعنت خدا بر این مرد و طرفدارانش که به مقدسمات ما اهانت کردند
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 14:15
shahab46 - هانوفر - المان
از ترس مرگ این را میگه. میدونه وحشیهای اسلامی ول کن قضیه نیستند
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 14:21
shahab46 - هانوفر - المان
ببین اینکه میگن مقدسات است هست نه مقدسمات. اول یاد بگیر بعد برای خودت مقدس سازی کن
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 14:29
dkdk - اسلیس - دانمارک
دارا۲۰ - تهران - ایران معلوم است تو خودت از آن آدمهای عقده‌ای و ....من کاری به اسلام یا مسیحی‌ یا زرتشت ندارم اما به باورهای صدها ملیون انسان که بین آنها افرادی مثل پرفسور هنجنی(استاد قلب)پرفسور خدا دوست(خدای چشم جان) و هزاران انسان فرهیخته که تو ... به انداز ‌یک تار موی آنها نمیشوی.بعد تو آمدی از آدم سخیفی مثل خودت طرفداری میکنی‌ اگر در مراد هر دین دیگری نیز چنین فیلمی میساختند من همین را می‌گفتم.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 14:49
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
Dkdk. اینجوری دارن ثابت میکنن که اسلام دین محبته!! اونهایی هم که دم از احترام به عقاید میذارن این روبدونن پایه گذارتوهین به مذاهب خود ... بوده، مگه نه اینکه تو مکه و مدینه مسیحی ها، یهودی ها و بت پرست ها کنار هم مثل آدم زندگی میکردن؟ بعد از اسلام با بت پرستها جنگید، یهودی ها رو گردن زد و مسیحی ها رو هم به پرداخت مالیات بر مذهب (فدیه) مجبور کرد. زرتشتیهای ایران هم که دیگه گفتن نداره. بعد از فتح مکه هم تمام بتها رو شکست، یعنی کاملا یک بی احترامی بزرگ به جمعیت کثیری کرد. بعد از محمد هم عمر و بقیه هر جا رفتن اول اماکن مذهبی رو داغون کردن، یا اینکه کتابسوزی کردن که قرآن تنها کتاب باشه. پس بقول ناصر خسرو: از که نالیم که از ماست که بر ماست! مسلمانان عزیز یه نگاه به تاریخ پر تشعشع اسلام بندازن، اونوقت بعدا ادعای احترام به أدیان رو سر بدن لطفا!!.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:18
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
اتفاقا این ....اصل اسلام هست، اسلام ناب محمدی، اسلامی که صدر زمان محمد وجود داشته. یک حساب ساده: تعداد غزوه های پیامبر ٢٦ و تعداد سریه ها ٣٨ بوده، بیست و سه سال زندگی پس از اسلام داشته که ١٠ سالش تو مکه جرات جنگ و این چیزها نداشته، میمونه ١٣ سال یعنی ١٥٦ ماه، میاهه ای حرام رو از توش در بیار میشه حدود ١٣٠ ماه. تو ١٣٠ ماه ٦٤ تا جنگ!!!!!!!!! یعنی هر دو ماه یه دونه!!!!!! واقعا محبت از این دین میریزه!!!!!! و دقیقا نشون میده که این جنگها مال چی بوده!! نمیشد که یه عده ...رو که دورش جمع شده بودگرسنه نگه داشت، هر دو ماه یه دفه .. و جنگ راه مینداختن که شکم ... ..تطمیع بشه!!! وگرنه ... کیلویی چند بوده؟!!! ١٠ سال تو مکه تبلیغ کرد، ٧٠ نفر هم جمع نشدن!!.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:20
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
خوب حالا چرا اینقدر کشش میدن. ای بابا یارو شکر خورد , تمومش کنید دیگه!!!!!! نه کار این .. شما .. قابل توجیه هست.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:28
sanazsarmad - کلن - آلمان
حالا اگر یک فیلم دور از جون برای یهودی ها ساخته بودند، دنیا زیر و زبر میشد. تعجب می کنم از مردم بدبخت ایران، که از این کار دفاع می کنند. کاشکی بیشتر به حق و حقوق خودشان مطلع بودند و اجازه نمی دادند هر کسی که از راه میاد سوارشان بشه. قبول دارم کار مسلمانها بسیار وحشی و عقب افتاده بوده، ولی دفاع کردند از چنین فیلمی (حاضرم شرط ببندم حتا این فیلم را ندیدند) کار عاقلانه ای نیست!
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:34
perser68 - فلوریدا - امریکا
dkdkاسلیس‌دانمارک. چرا یه نفر اعتقادش رو می‌نویسه به شما بر میخوره!؟شما هم نظر خودت رو دادی و بازم بده،پس شما چرا توهین میکنی‌!؟
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:42
nangbarvelayat - دالاس - آمریکا
امیدوارم که خوب و خوش در کنار خانواده‌اش باشه. مرد بزرگیست. درود به شرفش.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:48
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
با نهایت تاسف از اظهارات برخی کاربران سایت. وفتی میشنویم بازیگر این فیلم ساخت این فیلم رو محکوم میکنه و از نمایش اون اظهار تاسف داره! واقعا به خوش خدمتی برخی غرب زادگان این سایت که دین و ناموس رو فراموش کردن و با بی شرمی تمام به مسلمانان و پیامبرشون توهین میکنند پی خواهد برد. ما نمیگیم مسلمون باشید لااقل به احترام مردم کشورتون که 90 درصد مسلمان هستند, نمیخواد محتویات مزخرف این فیلم رو (که حتی کلینتون هم ابراز انزجار کرد) تایید کنید...
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:49
سرلشکر فیروزابادی - تبریز - ایران
خشونت هم مثل سایر چیزا در ذات ادمی افریده شده و اگه چیزه خوبی نبود از بیخ در ذات تمام موجودات از همون اول بروز نمیکرد.پس وقتی که یه عده پاشون رو فرا تر از میزشون دراز میکنن بجاست که با خشونت و اعتراض با مسئله برخورد بشه.متاسفانه یه عده که مخالف دین و اسلام واقعی یعنی پیامبر خدا هستند اینگونه افراد نه تنها با پیامبر بلکه با خودشون هم درگیر و مخالف هستند و اصلا باید به گفته ها و نظرات این گونه افراد اهمیت نداد چرا که اینگونه افراد منکر تمام قوانین عالم هستند. درود بر تمام کسانی که حامی قوانین الهی و پیامبران الهی هستند چرا که این گونه افراد در راه خدا و پیامبر الهی میجنگند.به امید روزی که تهیه کننده این فیلم با جهاد مسلمانان کشته بشه.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:55
مهرداد2538 - تهران - ایران
فیلمش را کجا و به چه اسمی می توان دید؟
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 16:18
coco - تورنتو - کانادا
توهین به مقدساتِ هر کس زشت‌ترین کار ممکن است، اسمشم میذارن آزادی بیان. بنظر میرسه که مسلمانان مصر این مسیحیان را میکشن و خونه‌هاشون را به آتیش می‌کشن و هزار بی‌ ادالتی می‌کنن در حقشون ولی‌ این کار این مسیحی‌ هم شایسته نبوده. در کلّ فیلم خیلی‌ خیلی‌ بیکیفیت بود، و مزخرف.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 16:29
dara20 - تهران - ايران
دکدک - اسلیس - دانمارک. میگویند ادب از که آموختی از بی‌ ادبان!!!!!! ما از شما مژبیون که همگی‌ دکتر ، مهندس، پروفسور، فضا نورد و استاد علم و ادب هستید ادب فرا گرفتیم. من تنها نظرم را گفتم حالا چرا یکباره سوختی و فّوّران کردی دانشمند خان؟ شما برو اول غسل بکن پاک بشی بعد دعای کلمیل بخوان و برای کسب ذره‌ای ....به درگاه خدا متوسّل شو. راستی‌ قبل از آن تپق زدن چند تا ساندیس اهدای خورده بودی؟ اگر مسلمان هستی‌ در دیار کفار چه می‌کنی؟ برو مکه مجاور شو تا هم ثواب ببری هم به خدا نزدیک تر شوی. یادت باشد که (بی‌ ادب حکم به دانش نکند)
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 17:09
siya41 - تهران - ایران
dkdk - اسلیس - دانمارک-دوست من مثل اینکه شماهم درد دین داری.این بازیها را جمهوریحواه های امریکا برای شکستن آرای اوباما درآوردن شماچرا بازی میخوری؟
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 17:56
Amin,london - خرمشهر - ایران
هر وقت ما توانستیم به اعتقادهاى یک دیگر احترام بگذاریم ان وقت انسانیم.لعنت بر کسانى که بى حرمتى به اعتقادات دیگران مى کنن.از جمله این اقا،سند مردنش را إمضاء کرد.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 18:04
mo.miyai - اسلو - نروژ
ببینین این وحشیها که مسلمان نیستن چه کارا که نمی‌کنن بد میان این جا کامنت هم میذارن از بس هار شدن دوست دارن به همه چی‌ و همه کس گیر بدن باید در این مورد دست مسلمان‌ها رو بوسید که هنوز در حد دیگر ادیان و بی‌ دین‌ها وحشی نشدن.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 18:16
brother - لندن - انگلیس
چه نگاهی به خوشگله میندازه
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 19:31
ایران1435 - لامرد - ایران
مهرتابان - تهران - ایران به باورهای مسلمونا توهین شده انتظار داری بیان تشکر کنن؟؟؟
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 19:46
ایران1435 - لامرد - ایران
shahab46 - هانوفر - المان احسنت که حق استادی رو ادا کردی
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 19:47
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
dkdk - اسلیس - دانمارک - به این اسامی که گفتی،پروفسور مجید سمیعی (برجسته ترین جراح حال حاضر مغز جهان) همان که بعد از 12 ساعت عمل پیوند ساقه مغز اولین کارش نماز شکر به درگاه معبود جل جلاله بود را هم اضافه کن بعلاوه بزرگانی چون مرحوم پروفسور حسابی،مرحوم دهخدا و هزاران هزار اندیشمند حاضر و سابق که امثال ( dara20 - تهران - ایران) خاک .... آنها هم به حساب نخواهند آمد.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 20:23
Khoda boze - تبریز - ایران
دمتگرم . واقیعت نوشتى.ولى متاسفانه بعضى سواد ندارن که بخوانن که محمد چه ها که نکرد.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 20:53
kasra persia - لندن - انگلیس
عزیزان توجه داشته باشید که چرا در هیچ فیلمی از یهودیت و یأ مسیحیت و یأ.... تبلیغ بد نمی‌شه دستگاه تبلیغاتی کشورهای قدرتمند رو دست کم نگیرید ، استعمار نو به ندرت و یأ هیچ گاه به صورت مستقیم و علنی وارد عمل می‌شه اینها از طریق تبلیغات موجبات تغییرات رو فراهم میکنند .برای خراب کردن اسلام چه کسی‌ بهتر بود از خمینی ، ایرانی‌ و مسلمان رده بالا ، توی همین سایت چه کسی‌ بهتر از ایرانیان ، آنها ایران رو در منطقه تبدیل به لولو کردند برای ترساندن کشورهای همسایه و فروش aslahe بیشتر ،حقوق بشر و بقیه بهانهها همه کشک
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 21:05
shish taiha - رتردام - هلند
.. عقده‌ای که دنبال بهانه میگردین که به مقدسات خودتون و.. توهین کنین ، برای همتون متأسفم ،،،،،،،،،،،،. .
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 21:17
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
brother - لندن - انگلیس شنیدی میگن " کافر همه را به کیشِ خود پندارد "! شما احتمالا از عقده‌ای‌های حوزه هستید چون این روشِ نگاه کردن به زنها که توصیف کردی و آب از لب و لچت جاری شد مختصِ آنهاست!
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 21:21
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
آقایانی که فکر میکنند این فیلم توهین به اسلام است بهتر است دیگر ... نخواند ، چون ... پر از این توهینات به اسلام است!!!! اگر یک بر به زبانِ مادری این کتاب را بخوانید ، خودتان متوجه خواهید شد! تازه این فیلم بسیاری از موردِ دیگر را کا در ... وجود دارد ، سانسور کرده!
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 21:23
dara20 - تهران - ايران
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان. میبینم تو هم ساندیس بدست نعره میکشی و از دین ضّد انسانی حمایت میکنی‌. مزدور رژیم لندن نشین ور دال ارباب پیر اخوندها. تو نیز ایز خاکی و بر خاک خواهی شد. حالا شما‌ها چرا خودتون واسه اینو اون دارید جر میدید؟
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 21:25
dkdk - اسلیس - دانمارک
دارا۲۰ - تهران - ایران متاسفانه سواد و ..... تو همینقدر است که تمام مسلمانان را ساندیس خور مینامی.و همین برای دیگران کافیست که به سطح سواد و ..... تو پی‌ ببرند.بیچاره این همه پدر مادرها هستند که مسلمانند آیا همه ساندیسی هستند؟میبینی‌ که ..... نوشتی.در ضمن آخه باسواد کتاب ندیده مغز ریز تو هنوز نفهمیده مهم اعتقاد انسان است اینکه کجا زند‌گی می‌کنیم هیچ ربطی به باور ما ندارد.البته زیاد به خودت برای درک صحبتهای من فشار نیار.بهرحال هر کس به اندازه سواد،..... و قدرت درکش متوجه میشود.عزیز جان تو هم همینقدر می‌فهمی نه‌ بیشتر.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 22:31
shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق
اى مسلمانان این فیلم نشانه ضعف دشمنان اسلام و محمد(ص) است. در امریکا میخواهند با این جور کارهاى سست و دور از اخلاق از رشد سریع اسلام جلوگیری کنند. اهانت به مقابل اسلحه ناتوانان است. جانم فدایت یا رسول الله. زنده باد اسلام......
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 22:55
dara20 - تهران - ايران
دک دک سفلیس دانمارک. میبینم باز هم از ادب خارج شدی و به مخاطب خود فحاشی می‌کنی آقای باسواد، دکتر، پروفسور خان!!! همین شما .... تازی پرست تقلید گر‌ که ابصار زندگیتان را دست ملا جماعت سپردید ایران را با جهالت و نادانی به این روز سیاه کشانیدید. ریاکارنه جا نماز آب میکشید و از آیین توحش اعراب حمایت می‌کنید. اعتقادات شما کشور ما را نبود کرد لطفاً ببندید و خاموش شوید. دوران دین در ایران دارد به انتهای خود نزدیک میشود. امثال شما را باید به عربستان صادر یا به ...تا شهید محسوب گردید و به بهشت نزد ... دینتان بشتابید و حوری بازی کنید. هرچند الان هم برای اینکار به دیار کفار مجاور شدی و کنار حوری‌های کافر هستی‌.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 23:38
سبز باشيد - اكلند - نيوزيلند
لعنت خدا بر این مرد که دین ما را به مسخر در اوردند و لعنت خدا بر هر کسی که طرفدار این احمق باشه
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 00:03
brother - لندن - انگلیس
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا بدبخت بیا لندن تا معنی حال کردن رو بهت یاد بدم معنی نگاها را هم بهت یاد میدم دست از وطن فروشی بردار
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 01:46
sarah1 - نیویورک - امریکا
سبز باشید - اکلند - نیوزیلند. لعنت خدا بر ... که دنیارو به گند کشید
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 03:50
hamed_uk - پلموس - انگلستان
بدین سان آیه بر آقای نیکلا نزول شد که : اقرا، اقرا مستر نیکلا که جواز مرگ خودت را بدست خودت امضا کردی، اگر هم اکنون ... در محافل عمومی حاضر شو که بدست یه عرب پاپتی سومالی یای به درک نازل شوی :-)
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 05:15
amirbidgoli - رشت - ایران
dara20 - تهران - ایران . خیلی بی ادب هستی
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 05:39
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
من نمیدونم چرا همه را میخواهید وادار بکنید که به عقاید مسلمانان احترام بگذارند وقتی مسلمان برای عقیده هیچکس احترام قائل نیستند , نمونه افغانستان , ایران جرئت داری عقیده خودت را بیان کن 35 ساله بزور زندان و توهین و کتک روسری تو سر خانمها میکنند , بزور دانشگاهها را دخترانه پسرانه میکنند , طرف مسیحی میشه میره زندان زرتشتی میشه میره زندان , شعر میگه میره زندان , چکمه میپوشه ...... خلاصه به هیچی و هیچکس احترام نیمگذارند بعد هم یکی حقیقتی را بهشون بگه دیگه خون به مغزشون نمیریسه و دست به خنجر میبرند در ضمن اصلا چه ربطی به چند نفری که بیگناه در میان کشته شدند داشت , لابد این هم بخاطر عدالت و مهرورزی دین ...اسلام است, هر بلائی سر مسلمانان بیاد حقشون است برای اینکه لایقتشون این است چرا کسی زرتشتیان را مورد توهین قرار نمیدهند ( البته به جز مسلمانان که توهین میکنند).
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 05:32
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
...برای ایران چه دست آوردی داشته ؟ جز دروغ - بهشت فروشی - خدا فروشی -وووو چقدرررررر تو این ... نوشته ما برای هر قومی پیامبری از جنس خودشان فرستادیم تا زبانش را بفهمند و حیله نکنند ؟؟؟ ...چیکاره ما بود؟ --- فقط کمی فکر کنید در مورد این موضوع یکی از بزرگان (اسمش یادم نیست) میگه : زبان یک قوم را به من بدهید تا تاریخ حال و آینده قوم را برایتان روشن کنم.
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 07:34
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
brother - لندن - انگلیس !! می‌شه راجع به کامتت توضیح بدی؟ داری تحدید میکنمی منو؟
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 09:04
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
Royan - کالیفرنیا - آمریکا جالبه که ادعا میکنند که مسلمین به هیچ دینی توهین نکرده اند و نمیکنند؟؟!! حالا خوبه که مسیح و موسی‌ رو قران قبول داره ، اگه نداشت که وضعِ مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان از بهائی‌ها هم بدتر بود!
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 09:09
sorena1973 - نیوکاستل - انگلستان
وای بر شما بیخردان .اونها رو میگم که خودشون خوب میدونند.ببینید این فیلم چه بلایی به سر دنیا بیاره شما ابلهانی که اینقدر خنگ هستید که نمی‌فهمید این فیلم چرا و توسط چه کسانی‌ ساخته شده.فقط صبر کنید و زمانش که شد همه یاد این حرف من بیفتید.فقط امیدوارم که ما ایرانیها یه روزی قبل از پایان دنیا .... بشیم
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 09:20
مهرتابان - تهران - ایران
ایران1435 - لامرد - ایران-دوست عزیز ممنون که نظر منو خوندی من هم همیشه نظرات دوستان رو با دقت میخونم،ولی در پاسخ شما باید بگم که نه انتظار ندارم مسلمونها تشکر کنن بلکه انتظار دارم به جای آسیب رسوندن به دیگران از روشهای متمدنانه برای دفاع از دینشون استفاده کنن مثلا اونها هم فیلمی بسازن که خوبیهای دینشون رو به تصویر بکشه یا اونها هم بدیهای ادیان دیگه رو با فیلم نشون بدن،البته من شخصا معتقدم بشر امروز اگر قرار بود دیندار باشه خدا حتما براش پیامبری میفرستاد و اگه محمد آخرین پیامبر بوده پس خدا به شعورش اعتماد کرده و نیازی ندیده که بازهم ما رو درگیر دین کنه لذا باید همه مطیع قانون و اخلاق و وجدانمون باشیم که همون خواست خداست.
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 09:38
monanorway - اسلو - نروژ
درود بیکران برّ این مرد. زنده با د. تا این مسلمنهی وحشی یاد بگیرن که باید تحمل آزادی رو داشته باشن .غرب مثل کشورهای این عقب افتاده‌ها نیست که، این جا آزادی بین هست ربطی‌ هم به احترام به عقاید نداره. مرگ بر اسلام و هر چی‌ مذهبی متعصّب. زنده با د آزادی
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 10:57
امرزش - ارومیه - ایران
یعنی چه؟؟؟
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 11:33
dara20 - تهران - ايران
امیربیدگلی - رشت - ایران. بی‌ ادب را از امثال تو مسلمانهای با ادب آموختم بید کلی.
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 13:01
dkdk - اسلیس - دانمارک
دارا۲۰ - تهران - ایران تو که از انسانیت،معنویت،و احترام به دیگران(بخصوص پدر مادران)هیچ بویی نبردی لطفا تو حرف احترام را نزن.ضمنا چرا در مورد این همه انسان با عظمت و بزرگ و نامی‌ که همه مسلمان هستند،اما نه‌ تروریست،نه‌ وحشی و نه‌ ظالم هستند.زبانت بند آمد.کسانیکه من vaوکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان نام بردیم باور کن از بزرگی‌ فهیمی محبوب و مشهور بودن اینقدر بالا و والا هستند که مغز کوچک تو اصلا توان درکش را ندارد.حال آیا این انسانها که به بشریت خدمات بزرگی‌ کردند با مسلمان تروریست یکی هستند از نظر تو،چرا که هر دو مسلمانند.حالا خودت می‌فهمی که واقعاً ... و ... گفتی‌.
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 14:33
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
مهرداد 2538- تهران- اسم فیلم را خواسته بودی: the innocence of moslem - که در یوتیوب تکه های کوتاهش است ولی برای ایران و کشورهای مسلمان فکر کنم سانسور شده یا در گوگل سرچ کن. معنی فارسی اش هم : بیگناهی مسلمان .
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 14:40
brother - لندن - انگلیس
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا فکرت منحرفه پارانوید شدی
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 15:21
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
اولاً مسلمانها باید از کارگردان فیلم تشکر کنند که یک جوان بلوند خوش تیپ و تر و تمیز را بجای ... انتخاب کرده. خودتان تصور قیافه یک ... 1400 سال پیش صحرا نشین را بکنید با شرایط زندگی 1400 سال پیش؟؟ کارگردان شجاعت بی نظیری داشت و تابوشکنی کرده که دست به چنین موضوع حساسی زده. مسلمانها هم که طبق معمول بخاطر ضعف دینشان اسلام اصلاً انعطاف پذیر نیستند و فرهنگ گفتگو با مخالفین خود را ندارند بجز زورگوئی و دهن مخالفین را بستن که مبادا حقیقت و واقعیت را در باره ماهیت پوشالی اسلام بر ملا کنند بار دیگر برای دنیا ثابت کردند که جواب مسلمین فقط ترور کردن است و قتل و غارت. مگر اسلام و مسلمانها برای عقاید مخالف خودشان احترام میگذارند تا دیگران اینکار را بکنند؟ احترام بکن تا احترام ببینی! اصلاً چرا باید به دینی که ساختار فاشیستی دارد؛ سرکوبگر و خشونت پرور و با زور شمشیر وارد ایران شد و هنوز بنامش در ایران ملاها جنایتها میکنند و 75 میلیون ایرانی را گروگان گرفتند احترام گذاشت؟ اسلام جز خرافه پرستی و نادانی و عقب مانده گی و فقر فرهنگی و دوروئی و فریبکاری و دزدی و بدبختی ارمغان دیگری ندارد!
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 15:18
hamed_uk - پلموس - انگلستان
بدین سان آیه بر آقای نیکلا نزول شد که : اقرا، اقرا مستر نیکلا که جواز مرگ خودت را بدست خودت امضا کردی، اگر هم اکنون ... در محافل عمومی حاضر شو که بدست یه عرب پاپتی سومالی یای به درک نازل شوی :-)
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 15:36
shayan.kurd - اربیل - کردستان-عراق
زنده باد اسلام
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 17:28
farokhzad - کنت - انگلستان
آنا بیچاره ترسیده که این اسلامی‌های وحشی بکشنش بدبخت ترسیده شرم بر این تازی‌ها و تازی پرستها وحشی‌ترین دین در دنیا ... هست
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 18:20
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
brother - لندن - انگلیس میگم این ممتون داد چه جوری فرا فکنی‌ کنید ها! کی‌ بود گفت " ببین چجوری داره به خوشکله نگاه میکنه"! فکر من منهرف یا تو ،‌ای تابلوی اسلامِ فرفکن و ترسو! منحرف محمودِ شمست که تو سخنرانی‌ هاش ، محلِ سخنرانی‌ رو با ... اشتباه میگیره! ... که وقتی‌ می‌خواست عایشه ۹ ساله را به کنیزی بگیرد به دروغ اعلام کرد که قصدِ حمایتِ مالی از او را دارد!!؟؟ واقعا چه کسی‌ و کدام " احمقی "این دروغ را باور می‌کند؟
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 22:48
dara20 - تهران - ايران
دکدک - اسلیس - دانمارک. مشک آن است که ببوید نه‌ آنکه دکدک بگوید. چرا تحمل انتقاد را شما مسلمانها اصلان ندارید؟ چرا مدام سعی بر خود بهتر جلوه دادن می‌کنید؟ چرا فکر می‌کنید که دیگران حق اظهار نظر در مورد حماقت‌ها و رفتار ناشایست شما را ندارند؟ چرا با هر اعتراضی مانند بمب منفجر می‌شوید و به زمین و زمان توهین می‌کنید؟ عقاید شما ۱۴۰۰ سال به بشریت توهین و خیانت کرده و از از بشر غلام حلقه بگوش منفعل و بی‌ خاصیتی ساخته که قدرت قبول حقیقت را ندارد. از سوی شما و عقاید پوچ مذهبی شما دیگران فاقد هر حقی‌ شناخته شده و زندگی‌ یشان تباه شده؟ آیا اگر من به شما نسبت حماقت بدهم واقعأ احمقید؟ اگر شم دین خود را آسمانی میدانید چرا با دیدن یه فیلم ساده کمدی فّوّران
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 00:10
dara20 - تهران - ايران
می‌کنید؟چرا سعی بر مظلوم نمای می‌کنید در حالی‌ که پیروان این دین همه روزه در سرتا سر جهان مرتکب جنایت در حق بشریت میشوند؟ ببینید دین شما و دکان دارانش چه بلایی بر سر ایران آوردند، کمی از ایران و ایرانی‌ خجالت بکشید. ابراهیم یزدی، سحابی، بازرگان و . نیز دکتر بودند و مسلمان اما وطن را به لجن کشانیدند. دین امری شخصی است چرا سعی در همگانی کردن آن دارید؟ اگر دین شما الهی است، خدا نیازی به نیروی قهار شما ندارد و خودش باید انتقام بگیرد. مگر شما وکیل خدا هستید. ادب داشته باش و توهین نکن بچه مسلمان.
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 00:10
sorena1973 - نیوکاستل - انگلستان
kasra persia خداوند رحمت کنه پدر و مادرت رو که بالاخره من یه انسان عاقل دیدم اینجا.کاشکی‌ سعادت این رو داشتم که از نزدیک می‌شناختمت،اما همین هم برای من باعث افتخاره که هنوز ایرانی‌ فهمیده تو این دنیا باقی‌ مونده،سلامت باشی‌ همیشه
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 01:25
asal55290 - مشهد - ایران
اصلا فیلمش ارزش دیدن نداره نمیشه بهش گفت فیلم سر تا با مسخره مثل خود گارگردان توهین به مقدسات حالا هر دین و مذهبی که باشه کار حیوونه....
‌پنجشنبه 30 شهريور 1391 - 07:44
sorena-1 - کوالا مپور - مالایا
وقتی که شما بخواهید خاورمیانه رو متلاشی کنید و مطامع خودتون رو پیگیری کنید بایدهم تمدن شرق مدیترانه رو مادون انسان نشون بدین تا از مرگشون ملتهای ازاد دنیا متاثر نشن. بقیه ماجرا رو دوستان فرهیخته بهتر از هر کسی میدونن. دانشجوی دکترای روابط بین الملل
یکشنبه 2 مهر 1391 - 17:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.