توقف پرحاشیه پرسپولیس مقابل نفت

در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس باز هم از دستیابی به پیروزی باز ماند و در دیداری که به زد و خورد در جایگاه تماشاگران انجامید، مقابل نفت تهران با تساوی بدون گل متوقف شد.

                توقف پرحاشیه پرسپولیس مقابل نفت

نفت با یک امتیازی که گرفت به صدر جدول لیگ بازگشت تا به صدرنشینی یک روزه فجرسپاسی شیراز پایان دهد. پرسپولیس در رده چهاردهم قرار گرفته و با تیم انتهای جدول فقط یک امتیاز فاصله دارد. با توجه به وضعیت بحرانی سرخپوشان، فارس نیوز در گزارش این بازی از
تیتر کنایه آمیز «توقف نفت مقابل پرسپولیس» استفاده کرده است.

آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر با استقبال سرد هواداران مواجه شد و در حضور کمتر از شش هزار تماشاگر به انجام رسید. پرسپولیس در ۸ هفته ای که از لیگ دوازدهم می گذرد، فقط یک برد به دست آورده‌، نفت تهران هم تنها تیم ۱۵ امتیازی لیگ امسال است و به صدر جدول برگشته است.

جواد خیابانی گزارشگر پخش زنده تلویزیونی با انتقاد از کیفیت فنی مسابقه گفت: «وقتی که سطح بازی نفت صدرنشین لیگ با پرسپولیس پرطرفدار ترین تیم ایران این است، چه انتظاری داریم که در بیروت، چهارتا چهارتا تا به لبنان گل بزنیم ؟»

ضربه ایستگاهی خطرناک مهدوی کیا در نیمه نخست را فلاح زاده مهار کرد. سپس شوت مصطفی سیفی از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد. در نیمه دوم و پنجاهمین دقیقه، ضربه ایستگاهی یعقوب کریمی که با انگیزه و پرتلاش بازی می کرد، در آغوش نیلسون آرام گرفت.

چهار دقیقه بعد هادی شکوری می توانست با ضربه سر دروازه بان پرسپولیس را تسلیم کند اما او نیز نتوانست قفل دروازه ها را بشکند. در ادامه نیز حملات هر دو تیم نتوانست دروازه تیم مقابل را با تهدیدی جدی مواجه کند.

در این بازی در ترکیب پرسپولیس نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی (دقیقه ۸۵ مرتضی خانزاده)، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، مهرزاد معدنچی، میثم نقی‌زاده، هادی نوروزی (دقیقه ۶۸ جواد کاظمیان) و کریم انصاری‌فرد(دقیقه ۶۹ ایمون زاید) به میدان رفتند.

برای تیم صدرنشین نفت تهران هم حامد فلاح‌زاده، ووریا غفوری، احمد آل‌نعمه، هادی شکوری، علی عزتی، یعقوب کریمی، ایمان موسوی (گوران)، وحید حمدی‌نژاد، باتیستا (مرتضی پورعلی گنجی)، محمدحسین مهرآزما و مصطفی سیفی(خیری) بازی کردند.

حاشیه ها و اظهارنظرها

تداوم بازی های ضعیف کریم انصاری فرد و هادی نوروزی در خط حمله از نکات بارز در ارنج این تیم بود. معدنچی نیز عملکرد موفقی نداشت. روند کلی در بازی تیم پرسپولیس نیز به مذاق اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه خوش نیامد. از دقیقه ۸۳ به بعد، در اعتراض به عملکرد بازیکنان آنها را «بی غیرت» خواندند.

آنها برای بیان اعتراضشان دو دسته شده بودند، عده ای علی دایی را تشویق می کردند و گروهی نیز شعار می دادند: «علی فقط کریمی.» تماشاگران همچنین از مصطفی دنیزلی خواستند به تیمش برگردد.

فارس نیوز گزارش داده که هواداران پرسپولیس با یکدیگر درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند و نیروی انتظامی نیز چند نفری را دستگیر کرده است. هواداران همچنین علیه مانوئل ژوزه شعار دادند و خواستار جدایی این مربی از پرسپولیس شدند. این گزارش می گوید آنها به نشانه اعتراض، اشیایی را هم به سمت بازیکنان پرتاب کردند.

محمد مایلی کهن کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان بازی به خبرنگاران گفت: من تخصصی در فوتبال ندارم و اگر می‌خواهید در مورد سوخت صحبت می کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش این است که رویانیان اشتباهی به فوتبال آمده، گفت: شاید ما اشتباهی آمده‌ایم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره اینکه رویانیان گفته مایلی‌کهن چشمش به دنبال نیمکت پرسپولیس است، گفت: هر تصوری می‌خواهد بکند، لابد من پرسپولیسی نیستم و رویانیان پرسپولیسی است.

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی نفت نیز در نشست خبری پس از مسابقه گفت: پرسپولیس با توجه به چیدمانی که داشت، طبیعی بود روی ارسال‌های بلند کار کند. در نیمه دوم بازیکنان ما اگر تلاش بیشتری می‌کردیم و در بعضی از مواقع با همدیگر همکاری بهتری داشتند به گل برتری هم می‌رسیدیم.

ژوزه: حتما احمق هستم که ۲۲ قهرمانی دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از مسابقه گفت: بازی بدی انجام دادیم و خوب بازی نکردیم. نفت تیم ضد حمله‌ای بود اما ضد حملاتش را کنترل کردیم. می‌توانستیم با آرامش بیشتری بازی کنیم ولی این کار را نکردیم. وقتی فشار روی یک تیم است اعتماد به نفس بازیکنان پایین می آید.

مانوئل ژوزه در ادامه گفت: وقتی موقعیت‌های گلزنی از دست می‌رود، حریف اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند. ما کمبود گلزنی داشتیم. مشکل ما ذهنی است. این فشار از روز اول بر روی بازیکنان است. در گل زدن مشکل داریم. موقعیت‌های گلزنی صددرصد را از دست دادیم. بار منفی روی تیم است، یک بازی را ببریم خیلی چیزها عوض می‌شود.

یکی از خبرنگاران با کنایه به پاسخ های ژوزه، از او پرسید:ر«آیا قبل از سقوط پرسوپلیس به لیگ یک، استرس بازیکنان از بین خواهد رفت یا خیر؟» ژوزه جواب داد: شیطان هستی که اذیت می‌کنی و یا طرفدار استقلالی.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت نفت در جدول گفت: آنها تیم اول جدول بودند می‌دانستیم بازی سختی داریم، نفت در ضد حملات خوب بود ولی آنها شانس گلزنی نداشتند. امروز رضایی، قاضی، فشنگچی و پولادی را نداشتیم و انتخاب‌هایم محدود بود.

سرمربی پرتغالی سرخپوشان درباره اینکه روند این تیم ناامید کننده است، گفت: وقتی ۱۶ بازیکن یک باشگاه عوض می‌شوند و همه در شروع فصل می‌خواهند این تیم قهرمان شود، فشار زیادی ایجاد می‌کنند. یکی دو ماهه نمی‌توان تیم درست کرد. تماشاگران حق دارند ناراضی باشند، تیم خوب نتیجه نمی‌گیرد. من ۳۶ سال است که مربی هستم و این بدترین روزهای شروع کارم در یک تیم است. از این شرایط و خودم خجالت می‌کشم.

ژوزه یادآور شد که تیم را او نبسته است و این تیم تعادل ندارد. او ادامه داد: هفت بازیکن در سمت راست داریم اما در سمت چپ فقط معدنچی را داریم که یک سال بازی نکرده است. هافبک دفاعی ما سوسا و آقازمانی هستند که سوسا مصدوم شد و آقازمانی را هم تماشاگران دوست ندارند. امروز نقی‌زاده را کنار مهدوی‌کیا گذاشتم که از بهترین بازیکنان تیم بود. این شرایط مثل آن است که با یک پتوی کوچک بخواهی سر و پایت را بپوشانی. در این شرایط همیشه مربی مقصر است. حتماً من احمق هستم که تاکنون ۲۲ جام قهرمانی به دست آورده‌ام.

+194
رأی دهید
-66

AcidY - استکهلم - انگلستان
به ما نمیخوری لنگی ....
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 22:51
daniall - نانت - فرانسه
هموطنان عزیز پرسپولیسی هر کسی‌ که از این وضع خسته شده میتون تو قرعه کشی‌ هر ماه باشگاه تاج شرکت کنه و شانس خودشو امتحان کنه .به قید قرعه ۵۰ نفر ماهانه مفتخر به طرفداری تاج کبیر آسیا میشن پس عجله کنید که شاید جز برندگان خوشبخت لتری بلو کارت باشید.با آرزوی شادی و بهروزی برای هموطنان مصیبت زده و زجر کشیدهٔ لنگی . با تشکر .(کمپین ۳۰ ملیونی حمایت از هموطنان داغدار)علیییییییییییییییییییییییییییییی دایییییییییییییییییییی
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 23:16
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
اقا چرا تیتر را برعکس نوشتید ،توقف نفت در مقابل لنگ .باور کنید بازی را که نگاه می کردم بفکر این طرفداران بدبخت و بیچاره افتادم که همینطور تشویق می کردند با انکه تیمشان در حد محلات هم بازی نمی کرد ولی تشویق می کردن .هر نامی که می اوردن یک قطار هم انرا نمی کشید ولی بازیکنان نفت چنان گمنام بودن که نگو ،هزینه اون دفاع سوراخ لنگ هم معادل کل هزینه تیم نفت بود .برای این تیم سوراخ نباید یک تماشاگر هم بیاد حیف نون با اون طرفدار بی غیرتی که می اید و این ارازل اوباش را تشویق می کند این تیم حق تیمهای شهرستانی را خورده ولی حق به حق دار خواهد رسید.این تیم با ظلت و خواری خواهد رسید با اون مربی بدبختش.خاک توی سر کیروش که این بازیکنان را به تیم ملی اورد.اون استق سوراخ هم با خوش شانسی تیم راه اهن را برد رحمتی نشان داد خیلی خوش شانس است.درود بر فجر سپاسی و نفت و صبا ،
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 00:04
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون تماشا گرا وقتی شعار بی‌ غیرت، بی‌ غیرت سر میدادن خود بازیکن‌ها هم میخندیدن ، دیگه براشون عادی شده . به قول شاعر : چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . این تیم باید منحل بشه . آخه بابا باغتون آباد ، این مهدوی کیا و این کریمی‌ دیگه تا کیه میخوان این تیم و بچاپن ؟!!! هر کدوم دیگه ۴۰ سالشونه . بریزید بیرون این پیر مردهارو . مهر‌ه های بی‌ مصرفه تاریخ مصرف گذشته. برید داییتونو دیوونه کنید .
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 00:18
امید‌آلمان - کلن - آلمان
دلم برای لنگ میسوزه ، فقط یه ۶ تایی براشون باقی‌ مونده راستی‌ لنگیا کجا هستن بیان تیم فوق کهکشا نشون تشویق کنن ههههه ۴۴۴۴
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 01:57
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
آخه کجای دنیا را دیدهی که بازیکن دست اول را فیکس بذارن بازی کنه یا معدنچی که ۲ سال مصدوم بوده فییکس بازی کنه. تیمی که نصرتی را بیرون می‌کند و آقا زمانی‌ را نگه می‌دارد وضعش از این بهتر نمی‌شود. یا وقتی‌ ایمن زاهد را داری میروید انصاری فرد را میخرید.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 02:50
فرزاد ف - شیراز - ایران
زنده باد پرسپولیس
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 04:38
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
یک خبر بد بد بد خیلی بد برای طرفداران این دو تیم سوراخ پایتخت سال دیگه دربی وجود ندارد ها ها حالا برید فکرش را بکنید چرا ها ها ها سوراخ های لیگ
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 05:58
soheil rad - بابل - ايران
تیتر خبر خیلی جالب و خنده دار بود باز خدا پدر مادر مسئولین مربیان و بازیکنان تیم نفت رو بیامرزه حداقل با این تساوی لنگ رو متوقف کردن و گرنه اگه جلوشو نمیگرفتن از ته جدول میزد بیرون تیم قرمز پوش بیت المال به چه فلاکتی افتاده سردار دزد بیت المال هنوز روز خوشته دیروز سرمربی و بازیکنت هو شدن و فوحش بارون چند بازی دیگه نوبت خودت میشه که دمار از روزگارت دربیاره این جماعت متوهم لنگی استقلال در بازی با راه اهن به چه زیبایی بازی کرد و اگه مهاجماش دقت بیشتری داشتن حد اقل 4بر صفر راه اهن رو شکست میداد با اون نا داوری که در بازی با راه اهن برای استقلال صورت گرفت اما تیم ژنرال به راحتی اون لنگی مغرور و احمق دایی رو له کرد اما لنگ در بازی دیروز اصلا حرفی برای گفتن نداشت تا وقتی که اون لپه پاک کن در این تیمه لنگ روز خوشی رو نمیبینه
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 17:10
زلزله 10 ریشتری - ایران - ایران
پرسپولیس دوست دارم وخواهم داشت هیچی ازبزرگی وافتخارات تو کم نمی شود .ببین کسانی که به لیگ دسته3 رفتن و13 شدن الان یادشون رفته وفکرمیکنن پر افتخار ترین تیم هستن .اما ما فقط از چند تساوی ناراحت هستیم.با تمام وجود حمایتت می کنم تیم همیشه محبوبم پرسپولیس دوست دارم.10.10 3 یادتون باشه ونیاین اینجا فضوتی کنین.6 تایییییییی ها.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 18:44
firozi - بغداد - عراق
پرسپولیس قهرمان ........تو لیگ برتر بمان . البته پرسپولیسیها نگران نباشند تیم 18 هم بشوند خیالی نیست سال بعد لیگ 20 تیمی میشه .از همین الان هم شروع کردند به بخشش های انضباطی و محروم کردن بقیه .مثلا سوشا مکانی هم به لطف داور برای این بازی محروم کردن ولی باز هم نشد .البته احتمال داره بازی اخر تیم های مقابل پرسپولیس بدون دروازه بان و دفاع انجام بشه .بازم نشد از مامورین یگان ویژه و گاز اشک و شوکر استفاده شود البت سردار خودش اینکارست
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 19:33
havoo - تهران - ایران
به احترام سردار ای لنگیا خبردار (این هم نتیجه افتخار کردن و دل بستن به این سپاهی های کثیفه... این هم عاقبت نون به نرخ روز خوریه...)
‌سه شنبه 28 شهريور 1391 - 20:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.