آخرین صحبتها در آخرین دقایق زندگی صادق مرادی ( عقرب سیاه ) + گزارش خبری سیما

گزارش خبری پخش شده در صدا و سیما

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




آخرین صحبتهای صادق مرادی معروف به عقرب سیاه در آخرین لحظات قبل از اعدام

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




گزارش ایلنا از حضور زن و شوهر های جوان به همراه کودکان خردسالشان در محل اعدام

ایلنا: ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد است و خیابان‌های خلوت شهر خبر از خواب شهر می‌دهد اما در سراسر شهر این قضیه صدق نمی‌کند، در نظام آباد محله‌ای از شرق تهران مردم در این ساعت از صبح جمع شده‌اند تا اجرای حکم اعدام یکی از مجرمان شهر را ببینند.
 
به محل اعدام که می‌رسم جمعیت زیادی جمع شده‌اند، از صحبت‌‌هایشان میشود فهمید که بسیاری از آنها از چند ساعت قبل‌ به اینجا آمده‌اند تا حتی یکی از سکانس‌های این واقعه را از دست ندهند. جالب‌تر آن است که در گفت‌و‌گو با یکدیگر از خاطرات اعدام‌های گذشته یادی می‌کنند؛ بر خلاف من که اولین بارم است.
 
دراین میان با یکی از این جوانان حاضر در محل هم صحبت می‌شوم، این سومین اعدامی است که می‌بیند و از ساعاتی قبل به اینجا آمده می‌گوید افزایش جرم در این محله باعث شده است که اعدام در اینجا اجرا شود چرا که این محکوم از اهالی این محله نیست.
 
با این وجود معتقد است که با توجه به مسکونی بودن این مکان و تردد شهروندان در اینجا، اعدام در دید زنان و کودکان درست نیست.
 
ساعت به ۴ بامداد نزدیک می‌شود، یک تانکر آب جهت نظافت در محل حاضر می‌شود، این در حالی است که بر تعداد افراد انتظامی حاضر با گذر زمان افزوده می‌شود.
 
نکتهٔ جالبی که در میان حاضران می‌توان به آن توجه کرد حضور دختران و پسران شیک پوشی است که با توجه به زمان و مکان حضور آن‌ها که جهت صرف وقت و اوقات فراغت آمده‌اند تعجب برانگیز است.
 
ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه بامداد نیروی انتظامی جهت نظم بخشیدن به مراسم چهار راه را بست و مردم را بخارج از محوطه راهنمایی کردند این در حالی است که لحظه به لحظه بر شمار حاضرینی که از دور و نزدیک آمده بودند اضافه می‌شد.
 
در کنار این جمعیت حاضر زوج‌های جوانی دیده می‌شدند که به همراه کودکان خردسالشان آمده‌اند گویی که به یک گردش خانوادگی آمده‌اند.
 
سر صحبت را با آنها باز می‌کنم، جالب است هر دو شان اعدام در ملا عام را درست نمی‌دانند اما معتقدند عدالت باید اجرا شود و مجرمان به سزای اعمالشان برسند.
 
همسر من از اعدام نمی‌ترسد چراکه برای چندمین بار است که در این مراسم‌ها حاضر می‌شویم و دخترم نیر با توجه به سن کمی که دارد متوجه چیزی نمی‌شود؛ این را شوهر می‌گوید و همسرش با چهره‌ای شاد و البته خواب آلود به تایید صحبت‌ها سر تکان می‌دهد.
 
در کنار این زوج جوان یک خانوادهٔ ۵ نفره‌ای حاضر است که پدر این خانواده از اعدام در ملاء استقبال می‌کند و می‌گوید: با اجرای حکم اعدام در محله‌هایی که میزان تخلف بالایی دارد و این چنین مراسمی درس عبرتی برای متخلفان است.
 
این شهروند در رابطه با حضور همسر و دخترانش در این مراسم پاسخ روشنی نمی‌دهد و ادعا می‌کند که آنان صرفا جهت همراهی آمده‌اند و شاهد جزییات ماجرا نیستند!
 
ساعت از ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد گذشته است و رییس پلیس پیشگیری در مکان حاضر می‌شود، چهار راه کاملا بسته شده است و در این هیاهو و ازدحام جمعیت چراغ راهنمایی بدون توجه حاضرین گاهی سبز و گاهی قرمز می‌شود.
 
به ۴ و ۴۰ دقیقهٔ صبح رسیده‌ایم و هنوز خبری از محکوم و تیم اجرایی حکم اعدام نیست و این عدم حضور موضوع بحث و نگرانی حاضرینی شده است که از ساعت‌ها قبل منتظر اجرای این حکم هستند.
 
حوالی ساعت ۵ صبح تعداد دختران و زنان حاضر بیشتر می‌شود و در گفت‌و‌گو با یکی از دختران حاضر در این مراسم متوجه می‌شوم که او به اصرار دوستانش و جهت همراهی آنان در این مراسم آمده است.
 
ساعت ۵ و ۵۱ دقیقه است سر و صدا ناگهان زیاد می‌شود، محکوم را آورده‌اند، در میان این شلوغی‌ها مجرم با لبخندی ظاهری سعی در کتمان ترسش دارد.
 
ساعت ۵ و ۵۸ دقیقه آیاتی از قرآن تلاوت می‌شود که نشان می‌دهد مراسم به صورت رسمی آغاز شده است و این در حالی است که صبر حاضرین برای اجرای حکم لبریز شده است.
 
ساعت ۶ صبح و در حین تلاوت جمعیت به بیشترین تعداد می‌رسد و نور فلش دوربین عکاس‌ها چهره حاضرین را روشن می‌کند.
 
ساعت ۶ و ۴ دقیقه حکم اعدام برای حاضران خوانده شد، دادنامه صادره از شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران علیه صادق مرادی معروف به عقرب سیاه که مرتکب چندین فقره عمل شنیع  "زنای به عنف و اکراه" نسبت به شکات شده، در دیوان عالی کشور رسیدگی و با توجه به انطباق رای صادره با موازین شرعی و قانونی، تایید و اجرا می‌شود.
 
با بردن مجرم به پای طناب دار، عقرب سیاه با گفتن «ای مردم! سر بی‌گناه تا پای دار می‌رود ولی بالای دار نمی‌رود،‌اما سر من بی گناه بالای دار رفت» ادعای بی‌گناهی کرد.
 
وی با سر دادن شعار و توهین سعی در تشویش اذهان عمومی و ایجاد تنش روانی داشت اما یاد آوری اقدامات شرم آورش موجب شد تا حاضرین توجهی به این گفته‌ها نداشته باشند.
 
حکم اعدام در ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبح اجرا شد در این بین یکی از قربانیان عقرب سیاه به اجرای این حکم معترض بود و معتقد بود:‌‌ همان گونه که من به او التماس می‌کردم او نیز باید در مقابل من زجر می‌کشید و التماس می‌کرد.
 
در آغاز اجرا شدن حکم حاضرین جو حاکم بر محیط را با ذکر صلوات آرام کردند در حین اجرای حکم عده‌ای مشغول به فیلم برداری و عده‌ای در حال ترک محل بودند.
 
در حین اجرای حکم یکی از ماموران می‌گوید: در جامعه اجرای حکم برای افراد شرور  لازم است اما متاسفانه در بین این جمعیت ما افراد خردسال و زنان را می‌بینیم که حضور این افراد در این مراسم مناسب نیست.
 
مجرم را از بالای دار با هدایت جرثقیل پایین می‌آورند و او را در کیسه‌ای قرار می‌دهند. نگاه معنا دار قربانیان به جسد مجرم و سکوت افراد باقی مانده در مراسم، بی‌مفهوم نیست.
 
ساعت ۶ و ۳۲ دقیقه صبح است.


 

+237
رأی دهید
-300

Pesarekhoob - لندن - انکلستان
مملکت امام زمانه یعنى برکشت به عصر حجر.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 10:32
مصدق السلطنه - لندن - انگلیس
اینگونه افراد را باید سریع از روی کره زمین حذف کنند حالا شاید در انظار عمومی کار درستی نباشه ولی ظاهرا درصدی از مردم استقبال میکنند.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 10:41
fery1 - آمستردام - هلند
من از روش سایت شما سر درنماورم .که تصویر یک انسان را (به بد بودن ومجرم بودنش کاری نداریم ) را که به طناب دار اویزان است در معرض دید قرار میدهید. تصویر جان دادن یک نفر نمیتواند جالب باشد .هر چند در ایران این کار معمول باشد.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 10:47
reza125 - شیراز - ایران
می بوسم دست قضات محترمی رو که به اعدام این موجود کثیف انسان نما رای دادند
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 10:42
bavaffa - باكو - اذربيجان
عزیز به خاطره اون جیکرها که دارن میبیننت عدم میشی‌ نه روزنامه
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 10:57
farzan sh - استکهلم -  سوئد
من مخالف اعدام هستم و به نظرم این یه فرهنگ زشته که مردم واسه دیدن این چیزا سرو دست میشکونن...جدا متاسفم
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 10:58
مهدیار - تهران - ایران
اگه واقعا متجاوز به ناموس مردم باشه . حقش همین اعدامه
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 11:11
minajun - تهران  -  ایران
خاک بر سر این مردم که واسه تماشا می‌رن لیاقتتون همین آخوندهای حـ... هستن
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 11:20
salmonella - اصفهان - ایران
بنده هم از اعدام در ملا عام مخالفم.چون طرف هر کی باشه مضحکه یه عده میشه
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 11:21
*Fanoos* - ايران - ايران
در کشور من مردم با نفرت بیشتری به صحنه بوسیدن دو عاشق نگاه می‌کنند تا صحنه اعدام،زیستن با این مردمان دردناک است!
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 11:27
salmonella - اصفهان - ایران
یکی از شاکیان ضمن توضیح ربایش به بهانه مسافرکشی می‌گوید:«....سرم داد و هوار کرد و از من خواست تا روش کشتنم را انتخاب کنم گفت یا باید مرا زنده زنده دفن کند یا اینکه من را زیر چرخ‌های خودروی پرایدش له کند.به او گفتم من طاقت زجر کشیدن ندارم مرا خفه کن اما از تو یک درخواست دارم. به او گفتم داخل کیفم یک قرآن است و عکس پسرم تورو خدا قرآن را به من بده و اجازه بده با عکس پسرم وداع کنم اما او قرآن را به صورت من کوباند و عکس پسرم را هم پاره کرد و در قبری که برای من کنده بود ریخت. عقرب سیاه دستان مرا از پشت بسته بود مانند متهمانی که از پشت سر به آنها دست بند زده می‌شود.بله پاهایم را با شال و روسری سرم بسته بود و اجازه هیچ گونه تکان خوردنی را به من نمی‌داد.بعد روی سینه‌ام نشست وشروع کرد به فشار دادن گلوی من و مرا خفه کرد.باورتان نمی‌شود اما بالای سر جنازه خودم ایستاده بودم و داشتم می‌دیدم که گلویم را دارد فشار می‌دهد اما هیچ کاری از دستم بر نمی‌آمد.»
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 11:28
ukang - لندن - انگلستان
ای خداااا . من یه دختر 6 ساله دارم که هنوز نمیدونه مرگ چیه . نمیخوام هم که فعلا بدونه. چرا. وقتی این همه زیبایی در زندگی هست. اینا نمیفهمن که یه کودک بی گناه روبا اون ذهن معصوم به تماشای مرگ یک انسان اون هم با زجر میبرن. ? لعنت بر چنین پدر و مادری
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 11:13
Mike_gbg - گوتنبرگ - سوئد
ایران ما هیچ وقت درست شدنی نیست . لعنت بر کسانی‌ که اون جا رفتن تا صحنه‌ی مرگ یک انسان رو ببینن (). هیچ انسانی‌ در درجه‌ای نیست که بخواهد جان یک انسان را بگیرد
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 11:25
tina2012 - ارومـــــــــــیه - ایـــران
چقد اینا بی عقلن ازخابشون میزنن میان اعدام تماشا میکنن ای خاک عالم
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 12:14
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
۲ نکته خیلی‌ باحال بود... ۱ اینکه وقتی‌ یارو رفت بالای دار داشت جون میداد، مردم داد میزدند " الله‌ام صل الا محمد و ال محمد! یعنی‌ به زبون عامیانه اگه ترجمه کنیم، یعنی‌ " درود بر همون کسی‌ که به ما این وحشی گری‌ها رو یاد داد و درود بر خاندانش "! نکتهٔ با مزه بعدی این بود که یارو گفت " ۲ نفر رو اینجوری اعدام کنند، جامعه درست می‌شه!‌ها ها‌ها ها. بیشین بابا، چندین و چند ۱۰ هزار نفر از ۳۰ ساله پیش اعدام شدند چرا درست نشد! پس اشکال از جای دیگست!
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 11:34
gerard - تهران - ایران
درستکه که بخاطر تجاوز و شرارت حکم این آدم اعدام است اما ایجاد این صحنه فقط زهر شم گرفتن از مردم است وگرنه چرا این اعدامهای مکرر درست عبرت نمیشود.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 12:35
soheil220 - آرهوس - دانمارک
Mike_gbg - گوتنبرگ - سوئد> کاش وقتی اون عقرب سیاه داشت اون کار رو میکرد بهش می گفتی ها ها ها
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 12:35
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
از متن مصاحبه با گوسفندان!!!!! به عمق کثافتی که با آن‌قلاب شکوهمند در ایران آغاز شد پی‌ می‌برید!!! تو گویی حکومت آزاد و ۱۰۰ در صد دموکراسی‌!!! انگار نه انگار ۱۰۰۰۰۰ اعدامی-و یک میلیون کشته و زخمی جنگ و اعتیاد و فحشای میلیونی در پرونده ی رژیم هست!!!! و مقصر اصلی‌ خود رژیم!!!! ننگتان باد پاچه گیران سایت!!! و ماله کشان اسلامی و آن قلّابی-!!!!
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 10:58
*Fanoos* - ايران - ايران
ukang - لندن - انگلستان. دوست عزیز واقعا گُل گفتی واقعا لعنت و مرگ بر چنین پدر و مادر بی فکری !!!. خدا دختر نازنینتون را برایتان ببخشه.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 12:47
morgan123 - واشنگتن - امریکا
رفتارش نشان میده که گناه کاره اما کسانی که حکم به اجرای اعدام در میان مردم و خیابان را دادند از مجرم گناهکارتر هستند.ضمنا تمام قوانین اسلامی به صرف اسلامی بودن بد نیستند.به هر حال هر کس باید جوابگو عملکردش باشد. یک نکته را دوستان توجه نمیکنند اگر در یک کشور اعدام انجام نمیشود و میزان جرم و جنایت کمتر است دلیلش نبود حکم اعدام نیست بلکه آباد بودن موارد دیگر است .
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 12:59
*Fanoos* - ايران - ايران
برای آدم هایی که اون وقت صبح اومدن صحنه های جان باختن یک جوان رو ببینن واقعا متأسفم. بی فرهنگی و بی خردی در جامعه ی ما داره رشد می کنه!!!
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 13:12
perser68 - فلوریدا - امریکا
این خلاف کرده بود،بهترینهای ما سال ۵۷ بدست خمینی ملعون اعدام شدن چه کرده بودن؟دختر و پسر‌های ۱۴،۱۵،۱۶،۱۷،۱۸ ایرانی‌ سال۶۰ اعدام شدن چه کرده بودن!زندانیان سیاسی سال۶۷ بدار اویزونشون کردن چه!؟قتل‌های زنجیره‌ای چی‌ بود !؟ بابا بس کنین!چی‌ بخوردتون دادن!؟چرا انقدر آدم‌ها منگ شدن؟یکی‌ میگه اعدام کمه براش!اینجا یه سوسک شخصیت داره!این آدم بیماره و باید درمان شه و تو زندان با خودش کلنجار بره!۳۳سال اعدام به جایی‌ نرسیدیم!
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 13:20
goleshab - اوگسبورگ - المان
چه جراتی دارند این ملت می‌رن می‌بینند واییییییییی زن‌ها بچه‌ها واقعا چه لذتی میبرند از تماشای این صحنه‌ها ؟
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 14:21
ghomar baz - کوپنهاگ - دانمارک
دوستان عزیز،چه بخواهیم و چه نخواهیم باور کنیم،ما ملتی‌ بی‌سواد هستیم.می‌خواهیم تفریح کنیم ولی‌ بلد نیستیم،می‌خواهیم عزاداری کنیم ،اونم بلد نیستیم،می‌خواهیم مدرن باشیم ولی‌ راه اشتباهی‌ میریم و فکر می‌کنیم مدرن شدیم،تنها کاری و که خوب بلد هستیم اینه که بگیم انقدر سال تمدن و تاریخ داریم و همش فقط اسم کوروش و میاریم که فلان بود... و همینطور خیلی‌ وارد هستیم در خراب کردن شخصیت دیگران و حسادت‌های بی‌ جا و دخالت در حریم خصوصی دیگران.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 14:19
parastooeshge - توکیو - ژاپن
مشکل ما عقرب ومار نیست کشور ایران عزیز بیسواد زیاد داره ارزش انسان را نمیداند کشور عقرب افتاده.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 14:42
ایران1435 - لامرد - ایران
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا تو در اون حدی نیستی که بخوای به پیامبر ما توهین کنی وحشی خودتی ...عاقبت توهین به پیامبر رو می تونی تو لیبی و سفارت امریکا تو این کشور ببینی
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 14:36
reza the persian - لیدز - انگلستان
توف به ذات کثیفت بی‌ شرف،الهی به جهنم واصل شی‌‌ نامرد
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 15:23
hamvatan110 - تهران - ایران
پسر خوب لندن انگلستان دهان ک ..مبارکت را آب بکش بد اسم آقا رو بیار آواره،،،ای کاش خواهر جناب عالی‌ گیر این مردک میفتاد تا ببینم بازم اراجیف میگفتی‌ یا نه،،،زنده باد ایران و ایرانی‌، ،،یا علی‌
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 15:10
biseda91 - سوئد - مالمو
هیچوقت به ریشه این عمل فکر نمی‌کنیم وای بر ما‌با عدم عقده به وجود میاد نه ترس
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 16:13
DADA_ST - آمستردام - هلند
من هم یکی‌ از مخالفین اعدام هستم ،‌ای کاش به جای اعدام ، زندانی در کویر برای این زندانی‌ها ساخته میشد و آنها را تا عبد در آن زندانی میکردند و پرونده آنها را بدون بخشش می‌بستند و برایشان سالی‌ ۲ بار ملاقاتی در نظر میگرفتند ، تا همه عمرشان را در سختی بگذراند .
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 15:12
welt az alman - دوسلدورف - المان
اگراین کارها نتیجه خوب ومثبت دراجتماع داشت چرا هرروز بیشتراز قبل اینهمه جرم وجنایت رخ میده؟؟؟!!این رفتارها باعث ازبین رفتن قبح این جرائم هست.فقط دارند صورت مسئله روپاک میکنند بدون اینکه بفهمند منشأ اینهمه جرم وجنایت وقتل و.....ازکجا میاد.این افراد مجرم ازشکم مادرشون جانی وقاتل ومتجاوز بدنیا نیومدند.این افرادبیکاری که نیمه شب بچه بغل اونجاهستند درآینده نزدیک چه توضیحی درقبال صحنه این مراسم دارند؟چطور پخش فیلمهای خشونت داربرای زیر18سال ممنوعه؟آه خدایا..........
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 15:25
yas abi - ببرسل - لز
میگم دوباره آدای روشنفکر در بیارین بگین کارش بد بود ولی‌ اعدام کردنش هم بده! خوب رشنفک جان، چیکار کنیم؟ آزاد؟ زندان چند سال؟ ۱۰ سال / ۲۰ سل/ ۵۰ سال؟ بابا ۱۰ تا زن رو بزور برده بیابون به زور و تهدید و چاقو تجاوز کرده بعدشم جواهراتشون رو دزدیده آماده واسه کار بعدی. می‌خوای بفرستیمش کلاس تربیتی؟ ..
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 15:52
samuk66 - لندن - انگلستان
۱ انگل کم.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 15:54
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
شکی نیست که این شخص وجودش برای جامعه مضر هست , اما این ملت چه جور می تونند از اعدام یک انسان لذت ببرند؟ آیا این ناشی از عدم وجود احساسات و اخلاقیات انسانی در جامعه نیست؟
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 16:16
Tumba - استکهلم - سوئد
برای این کشور و این مردم متأسفم . اعدام شده سرگرمی مردم. تًف به اون شرف ناداشته این رژیم.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 17:07
Alexberd - بوداپست - مجارستان
اینها همش نتیجه این سیستم آخوندی خراب شده هست که مثل خوره افتاده به جان این ملت. و نه کاری. نه درآمدی و نه امکان ازدواجی. خوب همه که نمی توانن در مقابل این کشش نیروی جنسی مقاومت کنن. نتیجه اش همین میشه دیگه. این خودش گناهکار بود درست! اما جامعه و این سیستم لعنتی از این گناهکار تره که جوان را به این سمت می کشانه !
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 17:33
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
عجب فرهنگ غنی اسلامی برامون درست کردن دستشون درد نکنه که برگشتیم به 1400 سال قبل. مخالف پاک کردن این لکه ننگ نیستم ولی واقعا با اعدام این افراد از آمار این جرایم کم شده؟
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 17:49
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
زمان شاه همه در رفاه بودند اسلام هم بهتر از امروز داشتند . فقط آزادی سیاسی میخواستند و پول نفتشان را . اما آن آزادی ها را گرفتند آن رفاه را گرفتند . پول نفتشان را که خمینی وعده داد و همه را گول زد بدهند بعد اگر از این آدمها دیدید اعدام کنید . جوانی که کار ندارد چکار کند همه راه ها هم برویش بسته است .
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 18:23
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
تن فروشی در هیچ جامعه ای پسندیده نیست اما هستند زنانی که از بودن با مردان متعدد لذت میبرند . در یکی از دادگاه های این شخص میگفت خود زنها رازی بودند و خودشان طلاهایشان را میدادند و رازی به همخوابی هم بودند . این شخص که آدم نکشته بود جزایش حبس طولانی بود نه اعدام به امید روزی که اعدام را بردارند .
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 18:32
parsiam - استکهلم - سوئد
واقعاً جای تاسف و شرم و خجالت داره یک حکومت قاتل و آدم کش چه گونه میتواند حکم بده به یک قاتل یا آدم کش چون خود این آخونده بی‌ شرم قاتل اصلی‌ است خونه جوانان ما از کهریزک و خاوران و زندانهای این آدم خوران اسلامی هنوز می‌چکد در ضمنِ اعدام یک عمل عصر حجری است ما ایرانیان لایق چنین حکومت پست و آدم کسی‌ نیستیم زنده با د آزادی
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 18:50
درود بر آزادی - کایزرسلاترن - آلمان
....بجای اینکه برای جوون ها اخبار مربوط به کار و پیشرفت و امید به زنده بودن رو بذارند دارند در مورد جون دادن یه جوون بی گناه که فقط در همین مملکت کثافت به این حد از جرم رسیده نشون میدن . واقعا ما کجا داریم میریم ؟
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 19:59
mohsen_raja - تهران - ایران
ملت همیشه در صحنه‌ای که می‌گن همین‌ها هستن دیگه. اگر اعلام می‌شد فردا ساعت 5 صبح بیایید چهارراه نظام آباد تا اونجا همه بدبختی‌ و فلاکت زندگی نکبت بارتون رو ازتون بگیریم و در عوض؛ آزادی، رفاه و دموکراسی رو کادو پیچ تقدیمتون کنیم، صد نفر آدم نمی‌تونستی جمع کنی. یعنی اگر جرثقیل 50تنی داشته باشی اون موقع صبح با اون هم نمی‌تونی این ملت همیشه در صحنه رو از رختخواب بکشی بیرون ولی اگر بدونند به اون جرثقیل قراره آدمی آویزون بشه، از شوق و ذوق دیدن صحنه تا صبح خوابشون نمی‌بره. تنها جایی هم که می‌شه این ملت رو بدون خرج و بدون کیک و ساندیس جمع کرد همین صحنه‌های اعدامه وگرنه هر جای دیگه که باشه باید لااقل یه چای هم که شده مهمونشون کنی یا با وعده قرعه‌کشی چهار تا شارژ دو هزارتومنی اونا رو جمعشون کنی.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 19:26
mnbbi - کیف - اکراین
در ملأ عام نه‌ !. اصلا اعدام نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 20:52
poriyaye_vali - دوحه - قطر
چند روز اینده باز هم مراسم باشکوه اجرای اعدام در ملأ عام در تهران برگزار خواهد شد...از هموطنان عزیز خواهشمندیم به اندازه کافی تخمک بخرند ،،!!!اگه از ساعت 1شب حضور پیدا کنید میتوانید فرد اعدامی را از فاصله بسیار نزدیک ببینید وکیف کنید ...هر چه زودتر بیایید جای بهتری برای دیدن پیدا میکنید،،ملت بیمار روانی...له له میزنند که جان دادن یه انسان رو تماشا کنند ...بخدا قسم تحمل دیدن جان دادن مرغ رو هم ندارم چه برسه به انسان،،همه کسانیکه دراینجور مراسم هایی شرکت میکنند مجرمان بالقوه هستند
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 22:20
sunshine999 - اسپهان - ایران
من با اعدام و حبس ابد مخالفم! دارم جدی می گم، از مردم کم شعورمونم که می گن باید اعدام شه خیلی شرمگین می شم. خاک بر سر این مردم عقب افتاده ای بکنن که جان انسان ها براشون اندازه ی یه جو ارزش نداره. آبروی فرهنگ 9000 ساله ی آریاییان رو بردید.. خیلی خیلی متاسفم! این آدم ها درست بشو نیستن...
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 22:26
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
ایران۱۴۳۵ - لامرد - ایران .. عاقبت توهین رو راست گفتی‌ .. اگر ۱ چیز از اسلام اعتقاد داشته باشم اونم همینه که تنها پیامبری که اگه بهش توهین کنی‌ هم تو این دنیا عقدشو سرت خالی‌ میکنی‌ هم تو اون دنیا! واگر نه یبار شنیدی بگن به مسیح توهین نکنید چون تلافیشو در میاره؟ معلومه که نه! تلافی در اوردم ماله مردم عادیه و عقده‌ای گری‌های بشریته! واگر نه پیامبر که باید بخشنده و مهربون باشه! خلاصه که قبول دارم که این عقده‌ای بازی‌ها برمی‌گرده به اسلام!‌ها ها‌ها ها ها
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 22:43
sunshine999 - اسپهان - ایران
بیچاره عقرب سیاه اعدام شد... من با اعدام و حبس ابد مخالفم! دارم جدی می گم، از مردم کم شعورمونم که می گن باید اعدام شه خیلی شرمگین می شم. خاک بر سر این مردم عقب افتاده ای بکنن که جان انسان ها براشون اندازه ی یه جو ارزش نداره. حق هیچ انسانی تو این دنیا نیست که جان با ارزشش گرفته شود و یا راه زندگیش تعیین شود! آبروی فرهنگ 9000 ساله ی آریاییان رو بردید.. یعنی این 9000 سال پوچ شده رفته هوا، هیچی باره مردم نشده. آمریکا که چند سد ساله زاده شده فرهنگش چند هزار برابر بیشتر از ایرانیاست البته منظورم کم شعوراست که بیشتر جامعه رو تشکیل می دهند. خیلی خیلی متاسفم! این آدم ها درست بشو نیستن...
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 22:50
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
فقر+ بیکاری +رشد بی رویه جمعیت + استبداد. + جامعه توحیدی و اسلام محمدی = خشونت و مرگ و نفرت و انتقام .
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 23:34
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
کوروش‌ه - گوتنبرگ - سوئد ..، قربون دهنت
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 23:54
Error404 - فرایبورگ - آلمان
صحبت های مردم جالب بود (البته گریه دار بود ) یکیشون نگفت نه ! که مبادا این صحنه از دستش بپره . ۸۰ % مردم ایران هم همین اینا هستند ، همینا از سید علی گدا حمایت می کنند ، همینا فردا به احمدی نژاد رأی میدند. بعد چه جوری میخواهی به اینا حالی کنی که بابا زندان هست ، تراپی هست ، روانشناس هست ، تراپی برای کسانی که بهشون تجاوز شده هست ، روش های دیگری برای ریشه کن شدن یا حداقل کمتر شدن چنین جنایت هایی وجود داره ! یکیشون که اصلآ می خواست بگه قاضی که این حکم رو صادر کرده حقشه ۵ وده غذا بخوره که در آینده با این قضایا بهتر غذا بده :-))))
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 23:39
beautysmile - ناتینگهام - انگلستان
من با اصل حکم موافقم ،یعنی‌ حقش بود کثافت بیناموس، اما اینکه از خوابه نازم بزنم برم تماشا اصلا.باید تو همون محوطه زندان اعدام بشن نه تو یه محله .
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 01:54
jirjir - لاس وگاس - امریکا
همه اون مردمی هم که اونجا واستادن عقرب های سیاهی هستند که برای لذت بردن از زجر کشیدن دیگری جمع شدن روزی عقرب سیاه از زجر دادن اینها لذت میبرد حالا اینها از زجر او لذت میبرن همه سراپا یک کرباسند علت وجود عقرب های سیاه هم همین جامعه است ای کاش یک بیو گرافی از زندگی این ادم موجود بودتا بفهمیم چرا یک انسان به این روز میافتد اری جوان سیویک ساله ما که سیو یک سال تو سری خورده سیو یک سال بدبختی کشیده سیو یک سال زندگی پوچ وبی هدف داشته سیو یک سال اعدام جنگ بمب بارون کمیته ارشاد تو سری خفقان اخرش نتیجه همین است این احمق ها که بچه هایشان را برای تماشا اورده اند غافل از اینند که اینده انها هم تخریب میشود دست اورد زیبای انقلاب اسلامی چیزی جز این بوده؟ جامعه بیمار معتاد دزد دروغگو حقه باز پراز فاحشه و دلال های بی ابرو هیچکس به هیچکس رحم نمیکند یکمشت روانی بی خیال از همه چیز وبی غیرت اعدام شدند انسانهای بیشماری از این جامعه اما هنوزهم عقربهای سیاه سپیده صبح جمع میشوند تا زجر کشیدن یکی از همنوعان خویش را به تماشا بنشینند غافل از اینکه دیر یا زود خودشان هم عقرب سیاه بر پایه طناب اعدام خواهند بود
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 08:41
hiradironi - تهران - ایران
امثال این حیوون و همه کسایی که به دنبال ناموس مردم هستن رو باید با وضعی ازین بدتر کشت. اگه این جور احکام شدیدتر اجرا بشه بهتره و این جور سگ ها حساب کار خودشون رو میکنن"اصلا بیان ناموس خودشون رو جلو چشمشون ..
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 07:45
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
فریاد ناموس ناموس اسلامیون به هوا!! وقتی‌ دختر ۹ ساله بغل یک هیولای ۵۳ ساله می‌‌افتاد!!!! وقتی‌ تعدد زوجات کثافت یک مرد با ۴ زن!!! آنجا ناموس کجاست؟؟؟؟؟؟ خفه خون بگیرید اراذل اوباش اسلامی که ایران را به ---گ --کشیده آید باز با وقاحت ناموس ناموس می‌کنید!!! خوب بهانه یی پیدا کرده آید برای کنیز و کلفت سازی!!!! ننگتان با د!
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 09:15
math4 - مقش - لوکزامبورگ
*Fanoos* - ایران - ایران. در کشور من مردم با نفرت بیشتری به صحنه بوسیدن دو عاشق نگاه می‌کنند تا صحنه اعدام،زیستن با این مردمان دردناک است!. من بعد از قریب به یکسال دیدن نظرها و نظر ندادن با دیدن کامنت شما مرغب به نوشتن شدم آری دقیقا همینطور است من آن مردمان را دیگر نمی شناسم .
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 12:04
ایران1435 - لامرد - ایران
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا مگه تا حالا دیدی مسلمونی به پیامبر دیگری توهین کنه که بخوان باهاش برخورد کنن ما مسلمونا همه پیامبرها رو دوست داریم تو کشور ما فیلم حضرت موسی و عیسی پیامبر میسازن و همونطور که خوب بودن خوب هم نشونشون میدن در ضمن می تونی بری قران بخونی ببینی که در مورد دیگر پیامبران خوب نوشته یا بد اما اون امریکایی کثافت میره فیلمی توهین امیز میسازه و بعضیا میان اینجا همون راه رو ادامه میدن. خدا عاقبتتونو به خیر کنی هر چند می دونم خدا رو هم قبول نداری
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 12:34
ایران1435 - لامرد - ایران
ضمنا یکم از واقعیات تاریخ بخون تا بدونی ما چرا نمی تونیم نسبت به توهین به پیامبرمون یا هر پیامبر دیگه ساکت باشیم
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 12:36
ایران1435 - لامرد - ایران
ننگ بر همه کسانی که اساس کارشون توهین به مقدسات مردم است
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 12:38
NOUR - رم - ایتالیا
تفریح سالم در ایران
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 14:59
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ایران1435 - لامرد - ایران. اگر سواد داشتی‌????? پی‌ می‌بردی مردی که با کودک ۹ ساله ازدواج می‌کند--- دستور کشتن کافر و قطع دست و پا را میدهد مقدس نیست!!!! به سایت‌های اسلامی بروید آنقدر مقدس مقدس کنید که جانتان درآید!!
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 17:21
طاطا - تهران - ایران
پرورش قاتلان آینده در صف تماشاگران اعدام. اون پدر مادر ابلهی که بچه به بغل به دیدن این صحنه ها میاد نمیدونه چه ظلم بزرگی در حق فرزندش میکنه. تاسف برای این جامعه بیمار روانی .
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 17:45
ایران1435 - لامرد - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه آخه کوته فکری تا کی!!!یکم فکر کنی می فهمی 9 ساله اون زمان اندلزه 19 ساله الان بوده به تدریج انسان ها کوتاه قامت تر شدن و اینجاست که اگه شما سواد داشتی رو هوا نمی پروندی که ضایع شی
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 19:30
kobalt - تهران - ایران
اگه تیتر خبر نباشه وعکس مردم رو ببینی اصلا حدس نمیزنی برای تماشای اعدام اومدن بیشتر شبیه استقبال از قهرمان یا تیم ملی میمونه صبح زود در فرودگاه اونم نه به این تعداد اشکالیم نداره بلاخره ماهم مردمی هستیم.
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 19:41
*Fanoos* - ايران - ايران
math4 - مقش - لوکزامبورگ دوست عزیز خوشحال شدم که شمادست به قلم شدید ولی کاشکی لینکی بود که حداقل درش از شادی گفته شده بود تا این صحنه دلخراش و تاسف بار. موفق باشی
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 22:09
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ایران1435 - لامرد - ایران. نکنه عربستان کشور غولها بود!!!!!ه چه حرف احمقانه یی!!! کودک ۹ ساله مساوی ۱۹ ساله!!!!!! فرض کنیم دختر آن وقت عربستان در ۹ سالگی هیکل ۱۹ ساله داشته--- آیا مغز یک کودک بوده یا نه؟؟؟؟خر کند خنده!!! .. ملا از سرت زیاد!!
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 23:37
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
دیگه این کشور آمادهء نابودی است. مغولها نتونستن یونانیها نتونستن ....
جمعه 24 شهريور 1391 - 00:33
hana257 - تهران - ایران
این یک روش بسیار سخیف جمهوری اسلامی برای از بین بردن ترس از آدمکشی هست کاری که 33 سال هست دارن روش کار میکنن و مردم رو به گرگ تبدیل کردن کجای دنیا دو تا راننده به خاطر یه سپر به سپر شدن ساده با زنجیر چرخ و قفل فرمون به جون هم میفتن.
جمعه 24 شهريور 1391 - 08:29
طاطا - تهران - ایران
ایران 1435 چندوقته کامنتهاتو میخونم خدایی هستی برای خودت البته خدای بلاهت:)) بیشتر کامنت بذار بلکه یه کم بخندیم
جمعه 24 شهريور 1391 - 09:48
farokhzad - کنت - انگلستان
بچه سید‌ها را تشخیص بدید که چطور موافق این رفتار وحشیانه هستن اگر سید نیستید من بهتون میگم سید چون حتما کهن عرب وحشی تو رگهای اجدادی طعن هست شک نکنید ننگ بر شما تازی‌ها ایران ما را چیکار کردید
جمعه 24 شهريور 1391 - 23:43
ایران1435 - لامرد - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه بدبخت یه نمونش قبر هابیل تو سوریه هست که نزدیک به 7 متر درازیشه و همینطور به مرور انسان ها کوتاه قامت تر شدند
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:20
taghder - اهواز - ایران
اگر من قاضی بودم به شهرداری دستور میدادم که یک کامیون سنگ در محل خالی وبا کاشتن اودر بلوار خیابان دستور سنگسار اوراتوسط قربانیان وخانواده آنان میدادم تادرس عبرتی برای یاغیان ومتجاوزین باشد.تاکسی درخود این جرات را پیدانکند که حادثه را یک بار دیگر تکرارکند.درود خداد برکسانی که برای اجرای عدالت تلاش مکنند.وبه وزوز دیگران توجهی ندارند.
‌چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 15:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.