عکس روز: داستان بوسه آخر در منهتن

بامدادخبر – مو گلبر، عکاس خبری، روز ۱۶ آگست (۲۶ مرداد)، به طور اتفاقی تصویری باورنکردنی را در بیرون دادگاه جنایی شهر منهتن در نیویورک ثیت کرد که اکنون در آستانه‌ی بردن یک جایزه مهم عکاسی است.
 
این عکس که در زمان برگزاری یک دادگاه پر سر و صدا در نیویورک و در هنگامی که توجه سایر خبرنگاران و عکاسان به متهم اصلی دادگاه و وکیلش بوده، در محوطه‌ی بیرون دادگاه گرفته شده، تصویر یک زوج با دستبند را نشان می‌دهد که به وسیله‌ی دو پلیس به سمت دادگاه برده می‌شوند. این زوج لب‌های‌شان را به یکدیگر نزدیک کرده‌اند تا آخرین بوسه را پیش از جدایی و رفتن به پشت میله‌های زندان، از یکدیگر بگیرند.


 
به گفته‌ی مو گلبر، مرد در پاسخ به او دلیل بازداشتش را نوشتن بر روی دیوار مردم عنوان کرده است.
 
حال با گذشت بیست روز از ثبت آن عکس، آقای گلبر، روز چهارشنبه (۵ سپتامبر-۱۵ شهریور)، در صفحه‌ی فیسبوک شخصی‌اش نوشت که عکسش که آن را «بوسه آخر» نام‌گذاری کرده، به جمع نامزدهای نهایی یک مسابقه عکاسی مهم راه یافته ولی نیاز دارد تا زوج داخل عکس اجازه‌نامه مربوط به آن را امضا کنند. اما مشکل اینجاست که او هیچ نشانه‌ای از آنها ندارد.
 
او برای یافتن این زوج مرموز، فراخوان عمومی داد و این فراخوان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان و شبکه‌های مجازی یافت تا اینکه به فاصله‌ی یک روز، روزنامه‌ی نیویورک دیلی نیوز، هویت زن را پیدا کرد.
 
به نوشته‌ی این روزنامه، این زن ۲۸ ساله، الکسی کِرِک نام دارد. الکسی گفته که مردی که در عکس هست، دوست پسر ۲۶ ساله‌اش است که نقاشی دیواری می‌کشد و به خاطر کشیدن بر روی یک دیوار در جنوب شرقی منهتن هنوز در زندان به سر می‌برد.
 
بر اساس این گزارش، الکسی کرک به گلبر گفته که تا زمانی که دوست پسرش از زندان آزاد نشود، اجازه‌نامه را امضا نخواهد کرد.
 

+365
رأی دهید
-28

hamvatan110 - تهران - ایران
حالا آگر اینکار توی ایران انجام میشد دوستان خارج نشین از جمله روانیه بزرگ ارتمیس بیمار می‌گفتن وامسیبتها کشور نابود شد ملتو کشتن به بند کشیدن،آزادی نیست و چه اراجیف دیگه یی که نمیبافتن و آخرش هم نتیجه می‌گرفت که اسلام و پیغمبرش مقصر هستن،،می‌گید نه ،صبور باشید خودش میاد اینجا توضیح میده،،،زنده باد ایران و ایرانی‌ ،،یا علی‌.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 14:58
baran828 - تهران - ایران
مراببـــــــــــــــــــــــوس برای آخرین بار ...خیلیم خوب بود برای اینکه نشون میده انقدر زندونهاشون هتله بدون استرس دارن به کارهای مهم ترشون میرسن .
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 15:07
morteza2012 - گرینی - یونان
این شهر منهتن پلیساش چینی‌ هستن؟
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 15:51
alborzi - کرج - ایران
دو تا پلیس چینچانگی تو منهتن ! آقا چین آمریکا رو بدون جنگ و خون ریزی فتح کرد رفت پی کارش ! حالا دختره چرا دستگیر شد ؟
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 17:31
odin - انتورپن - بلژيك
مرا ببوس، مرا ببوس،، برای اخرین بار، تورا خدا نگهدار، که میروم بسوی سرنوشت .. بهار ما گذشته.........
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 18:40
brother - لندن - انگلیس
hamvatan110 - تهران - ایران دمت گرم خوب زدی
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 22:27
njn6261 - تهران - ایران
سرخ پوستن جیگرا!!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 22:27
azadi12 - تهران - ایران
هر چی می نویسن باور می کنید بابا این صحنه یه فیلمه
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 22:55
ghafas - مشهد - ایران
دختره چه اندام قشنگی داره !!!
‌سه شنبه 21 شهريور 1391 - 00:15
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
hamvatan110 - تهران - ایران.. یا علی‌ که آخر کامنتت نوشتی همون علی‌ هست که رهبر الدنگت وقتی‌ از مادر زایده شد گفت؟؟شما چی‌ فرمودید؟`یا ساندیس؟؟
‌سه شنبه 21 شهريور 1391 - 05:54
kaweh2009 - تورنتو - کانادا
واقعا متاسفم واسه کسایی که حتا نمیدونن مفهوم آزادی چی‌ اما دهنشنو باز می‌کنن واسه اراجیف. آخه آزادی که اینجا میگن معنیش این نیست که بتونی‌ بری رو دیوار مردم نقشی‌ کنی‌ ،، بله اینجا ایران نیست و هرچیزی حساب کتاب داره ،، ضمنا این که پیغمبر و اسلام گند زدن به دنیا شکی نیست!
‌سه شنبه 21 شهريور 1391 - 06:32
odin - انتورپن - بلژيك
اخه بیوطن که همون علی بزنه به کمرت تو اول ببین اینو برای چی گرفتن و باهاش چقدر اروم و انسانی برخورد میکنن، بعد بیا با خارج و دنیای معمولی مقایسه کن. تو اون جهنمی که شماها برای مردم، و بهشتی که برای دزدی خودتون درست کردین خود حکومت میاد با پررویی روی دیوار مردم چرت و پرت مینویسه کسی هم جرات نداره به گزمه ها و مزدورهاشون اعتراض کنه. واقعآ شماها در وقاحت و بیشرمی به همون استادتون خامنه ای و سه سانتی رفتین
‌سه شنبه 21 شهريور 1391 - 11:07
kobalt - تهران - ایران
این برودر لندن -هم توی این سایت شده مسئوول ساندیس بازکردن برای بقیه برودر ها خسته نباشی برودر.
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 05:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.