القاعده: این سگ ، شیخ اسامه را کشت, قاتل بن لادن: تهدید به مرگ شدم

یکی از تفنگداران آمریکایی که در عملیات کشتن بن لادن حضور داشته اعلام کرد که پس از افشای هویتش، از سوی القاعده تهدید به مرگ شده و حتی احتمال تعقیب کیفری و محاکمه وی وجود دارد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، وب‌سایت رسمی القاعده تصویر و نام این تفنگدار سابق ویژه نیروی دریایی آمریکا را که مسئول نوشتن کتابی در باره عملیات منجر به کشتن بن لادن، رهبر القاعده است، منتشر ساخته و وی را سگی خوانده که " شیخ اسامه بن لادن را کشته است".

علاوه بر این رئیس فرماندهی عملیات ویژه آمریکا نیز اعلام کرد که سربازان سابق و کنونی ارتش آمریکا را در صورتی که اطلاعات محرمانه منجر به تخریب نیروهای ارتش شوند، مورد بازخواست قرار می‌دهد.

دریاسالار بیل مک‌راون، در یک نامه سر گشاده و غیر محرمانه به انجمن عملیات ویژه آمریکا نوشت: در صورتی که هر یک از نیروهای سابق و کنونی ارتش اقدام به انتشار مسائل محرمانه کنند تحت پیگرد کیفری و جنایی قرار می‌گیرند.

وی افزود: نیروهای سابق یا کنونی ارتش آمریکا نظیر نویسندگان الزامات اخلاقی و وظیفه قانونی دارند تا پیش از انتشار کتاب‌هایشان مطالب آن را از نقطه نظر امنیتی مورد بازبینی و تایید قراردهند.

کتابی که با عنوان "یک روز سخت: داده‌های دست اول از ماموریت کشتار بن لادن" توسط این تفنگدار سابق ویژه نیروی دریایی آمریکا با نام مستعار مارک اون نوشته شده و قرار است در یازدهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر منتشر شود.

نام مارک اون به همراه عکس و مشخصاتش بر روی شبکه "الفداء" متعلق به القاعده منتشر شده است.

اوان کلمن، موسس یک نهاد امنیتی مستقر در نیویورک نیز گفت: جان این تفنگدار آمریکایی از سوی حامیان القاعده که به دنبال انتقام‌گیری از مسئولان مرگ بن لادن هستند در خطر است.

وی افزود: آن‌ها عکس این فرد را دارند با این حال امیدوارم که تنها آن‌ها بلوف زده باشند. اما شبه نظامیان زیادی در تمام جهان به ویژه در آمریکایی شمالی وجود دارند. آن‌ها به دنبال فرصت برای انتقام هستند.

+58
رأی دهید
-158

محسن ف - کرج - ایران
دستش طلا...بیا سید علی خامنه ای قزافی رو هم هلاک کن تورو خدا یه دنیا دعات میکنن
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 22:53
baharrr - وین - اتریش
دستش درد نکنه
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 00:59
mountainman - استکهلم - سوئد
بیا تو همین سوئد تو همین استکهلم من چند تا نشونتون بدم که عضو گروه های تروریستی بودن علنا هم میگن چند بار منو راسیست خطاب کردن چون من افغانی هستم هزاره هستم زمانی که طالبان افغانستان اومد جهاد با هزاره ها رو وظیفه ی شرعی میدونستن . هنوز هم افتخار میکنن ولی چون امریکا به افغانستان حمله کرد بازارشون کساد شد و همه راهی اروپا شدن تا اینجا مفت بگیرن و مفت بخورن
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 01:07
1k adame sadegh - تورنتو - کانادا
این رهبر ما و اسد با جنایتی که کردن نسبت به ملت ایران و سوریه دست کمی‌ از بن لادن ندارند و مرتد هستند.
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 01:29
paksan - آمریکا - آمریکا
استکهلم - سوئد .. باید افتخار کنی که هزاره هستی و انقدر بزرگ هستی که گروههای پست و بی لیاقتی مثل طالبان و القاعده که جز پیام مرگ و به نیستی کشاندن ملتها کاری بلد نیستن از شما متنفر باشند .. بزار متنفر باشند و از تنفرشان بمیرند قومی که با هر نفس عده ای را به نام خدا می کشند و در تمام این عمر ناثوابشان حتی یک خانه و یک کوچه را آباد نکردند و خیرشان همین بوده که مردم فقیر و کم سواد و بی هدف را برده امیال پست و انتقام کورشان کرده اند .. و اینجا باید برای خداوند و دین خدا گریست که چه مظلومانه مایه دست این تاجران دین فروش شده و انتهای آن جز مرگ و نیستی و خرابی و بدبختی برای مسلمانان نبوده و نیست .
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 06:08
shakila99 - شارجه - امارات
دستش را از همین جا می بوسم که این سگ هاررا از روی زمین برداشت عمر طولانی وپر سعادت براش آرزو می کنم
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 09:12
فراوانی - قطر - قطر
من نفهمیدم چرا اینها هرکی را میکشند او را به سگ تشبیه میکند سگ حیف نیست آخه
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 09:26
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
دم اون سگ گرم ای آمریکا یکیشو بفرست برای جانفدایا رهبر
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 09:35
danial nabi - استكهلم - سوئد
مخالفم با طالبانیسم هستم، ولی‌ این جور حیوون هارو که برای آمریکا مزدوری میکنند را باید مثل سگ گر‌ کشت.
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 10:13
reza_exe - بروکسل - بلژیک
دمت گرم به مولا . بیا چند تا سگ عمامه دار و سید علی مشنگ هار و برامون شکار کن .
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 13:36
erfan-iran - تهران - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد : خست اینکه حیون خودت و امثال کاسه لیسهایی مثل خودت هستند .. در ضمن مزدوری بریا آمریکا بسیار باشرافت تر از مزدوری برای آخوندها و جمهوری اسلامی است .. در ثانی من دست تفنگداران آمریکایی که در کشتن بن لادن مسلمان و حـ... دست داشتند را می بوسم .. در واقع سگ واقعی (با عرض پوزش از همه سگ ها ) خود بن لادن و تمامی کفتارهایی مثل خودش و نمونه های داخلی اش هستند . با درود به این تفنگدار آمریکایی ...
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 15:10
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
من نمیدونم چرا این شیعه و مسلمونا ی افراطی که خودشون از هرچی که .... تر هستن چه مشکلی با سگ دارن؟!! چرا میگن سگ نجسه؟! چون با زبونش خودشو پاک میکنه؟! خب گربه هم همین کارو میکنه! اگر سگ با دهنش تهش رو پاک میکنه پس نجسه، این مسلمونای افراطی که با تهشون حرف میزنن!! اونا که باید نجس تر باشن!!!
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 17:43
Bamiyan - استکهلم - سوئد
. من هم هزاره هستم و به قوم خویش افتخار مى کنم :). Paksan آمریکا - آمریکا / دوست عزیز بسیار زیبا و دلنشین گفتى :) ممنونم از شما ! ایام به کامتان شاد و پیروز باشیند :). من هم از همین جا دست این سرباز شجاع رو میفشارم ، همیشه برایش آرزوى سلامتى و پیروزى خواهانم :)
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 20:53
massoudoslo - اسلو - نروژ
فعلا که همین کماندوی امریکایی کلب علی بن لادن را فرستاد پیش اجدادش دزد مدینه، که با هم در بهشت پورنو تماشا کنند :) :)
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 21:37
patio - دبی - امارات
لعنت خدا بر شما وسگ امریکای .سگ به سگ میگویددستش درد نکنه
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 09:42
danial nabi - استكهلم - سوئد
عرفان‌ایران - تهران - ایران متاسفم که از دنیا هیچ خبری نداری، حداقل از گفت‌های ما که از روی مدرک است دریاب. به قولی‌ پرسیدن عیب نیست نادانی عیب است که امسال تو مأیوبید، فقط این را بهت میگم برو از فراماسون‌ها اطلاع کسب کن که بی‌ شک همه رًسای جمهور آمریکا باید جز این فرقه شیطان پرستی‌ باشد وگرنه ماند جان اف کندی ترور خواهد شد، اینها برنامه برای ما دارند خود را سر حرم ننگینشن فرض کرده‌اند و بقیه را گوسفند خطاب کرده که بردگان همیشه بدهکار هستند، حالا تو جز این دسته حساب میشی‌، باز هم میگم اطلاع کسب کن به دیگران نیز افشا کن، این داستان واقعی‌ هست و تنها مسلمانان واقعی‌ میتوانند این نقشه شوم را خنثی کنند.
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 12:04
jahanara - لاهتی - فنلاند
خدایی دمت گرم ۱ کاری برات دارم این الاغ بزرگ بوگندو خامنه‌ای پفیوز لطف کن اینم بکش پیش خدا و تمام مردم دنیا اجر معنوی و اخروی داری
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 12:48
erfan-iran - تهران - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد : آخه روان پریش تو در جهالت خودت دست و پا میزنی آنوقت ادعای آگاهی میکنی ! . برای تو همین بس که مسلمانی و هیچ بیماری خطرناکتر از این نیست .. در ضمن امثال تو که شبیه روانی زاده ها فکر میکنند و می اندیشند انسانهای مالیخولیایی بیش نیستند .. خدا شفای عاجل عنایت فرماید ! . (یک پیشنهاد : خیلی خوب می شود که همگی شما تشریف ببرید پیش برادران جانی و آدمکش تان در عربستان زندگی کنید . یک حسن دیگرش این است که به قبر پیامبرتان نزدیکتر هستید...
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 15:59
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
دستش درد نکنه که یه خوک کثیف که مصوب مرگ هزاران انسان بیگناه بود رو به درک واصل کرد یعنی مثل سگ کشتنش تا اونجایه بعضی ها بسوزه.جنازه کثیفش هم چون لیاقت خاک رو نداشت انداختن تو دریا.
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 21:09
kaweh2009 - تورنتو - کانادا
دانیال نبی - استکهلم - سوئد. این بشر چرا قرصاشو نمی‌خوره یه کم آروم بگیر و هیجانی نشه برات بده جانم. .. میگی‌ آبرو میبری،، وقتی‌ میای اینجا قبلش دارو هاتو بخور جانم . به حرف ما گوش بده . یه روانشناس داره بهت توصیه می‌کنه
جمعه 10 شهريور 1391 - 06:56
kaweh2009 - تورنتو - کانادا
عرفان‌ایران - تهران - ایران. عربستان رو خیلی‌ خوب اومدی . دمت گرم بابا ..ممنون . سلامت پایدار باشی‌ هموطن
جمعه 10 شهريور 1391 - 17:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.