بازیگرانی که از بدل برهنه استفاده کرده‌اند

بامدادخبر – شاید شنیده باشید که برخی دیکتاتور‌ها بدل دارند تا اگر کسی به «جان عزیزشان» سوء‌قصد کرد، خودشان آسیب نبینند. در سینما هم، بازیگران برای صحنه‌هایی که خطرناکند، بدل دارند و این بدل‌ها هستند که به جای‌شان از آتش می‌گذرند و از ماشین در حال سقوط فرار می‌کنند. اما این بدل‌ها در جاهای دیگری نیز در مقابل دوربین قرار می‌گیرند که چندان خطری برای بازیگر اصلی فیلم ندارد. از جمله جایی که بازیگر زن فیلم باید لخت شود و به هر دلیلی تمایلی به انجام این کار ندارد. مثلا در فیلم‌نامه به خالکوبی بازیگر اشاره شده است و بازیگر خالکوبی ندارد، یا نباید داشته باشد و دارد! و یا ممکن است اندام برهنه‌ی بازیگر آن ویژگی‌هایی که نویسنده‌ی فیلمنامه در نظر داشته را نداشته باشد. و البته در این میان بازیگرانی هم هستند که  تمایلی ندارند که در فیلم کاملا برهنه شوند و یا در صحنه‌هایی از فیلم با بازیگر مقابل‌‌شان عشق‌بازی کنند.

شبکه‌ی خبری فاکس‌نیوز در وب‌سایت خود جالب‌ترین این سوپراستار‌ها و نقش‌هایی که بدل‌ها به جای آن‌ها بازی کرده‌اند را آورده است که در ادامه می‌خوانید.

۱- کِیرا نایتلی (Keira Knightley) در صحنه‌ای از فیلم دومینو (Domino) مجبور بود لخت شود. اما به جای او بدل اوست که در آن صحنه بازی می‌کند. البته خود کِیرا می‌گوید: «این به این خاطر نبود که من دوست نداشتم لخت شوم، فقط به این خاطر بود که بدن من به زیبایی بدن بدلم نبود! کاش من آن بدن را داشتم.»

 

۲- ورا فارمیگا (Vera Farmiga) در فیلم (Up in the air)،: بازیگر نام‌آشنای هالیوودی، در صحنه‌ای باید در کنار جورج کلونی (George Clooney) می‌خوابید، اما از قضا سینه‌هایش اصلا به زیبایی که در نمایش‌نامه آمده بود، نبود. از همین رو کارگردان مجبور شد از یک بدل به جای او استفاده کند.

 

۳- فریدا پینتو (Freida Pinto) در صحنه‌ای از فیلم (Immortals): فریدا می‌گوید که «او یک بدل باسن بود». چون در صحنه‌ای از فیلم باید بدن او را عریان و از پشت نشان می‌دادند و فریدا چندان تمایلی نداشت و سازندگان فیلم‌ یک بدل به جای او انتخاب کردند.

 

۴- میلا کونیس (Mila Kunis) در فیلم (Friends with Benefits): بازیگر ۲۹ ساله‌ی آمریکایی که تمایل نداشته در بسیاری از صحنه‌های فیلم تمام بدن خود را یک جا عریان کند، در صحنه‌هایی از فیلم پیشنهاد می‌دهد که قسمت‌هایی از بدنش را نمایش بدهند. اما زمانی که کار جلو‌تر می‌رود، میلا پیشنهاد استفاده از بدل را می‌دهد و پذیرفته می‌شود.

 

۵- جیسکا آلبا (Jessica Alba) به این شهرت دارد که دوست ندارد در هیچ فیلمی عریان شود. کارگردان‌ها هم به این مساله توجه می‌کنند و البته گاهی هم با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. در سال ۲۰۱۰ بینندگان فیلم قاتل درون من (The Killer Inside Me) می‌بینند که جسیکا در صحنه‌ای از فیلم کاملا عریان می‌شود. اما اینجا هم پای یک بدل در میان است که به جای جیسکا عریان در مقابل دوربین قرار گرفته است. در همان سال او در صحنه‌ای از فیلم Machete هم برهنه نشان داده می‌شود که این بار به جای بدل از حقه‌های دیجیتالی استفاده شده است.

۶- البته این فقط خانم‌ها نیستند که در برخی از صحنه‌هایی که باید لخت شوند از بدل استفاده می‌کنند. اوون ویلسون (Owen Wilson) هم در صحنه‌ای از فیلم (You، Me & Dupree) از بدل استفاده می‌کند. اوون در این باره می‌گوید، به نظر کارگردان کمر و باسن من در دوربین نامناسب و زشت دیده می‌شد، به همین خاطر در صحنه‌هایی از بدل استفاده کرد.

۷- نفر بعدی این لیست، مریل استریپ (Meryl Streep) است. وی در سال ۱۹۹۲ برای فیلم (Death Becomes Her) حاضر نشد که بدن عریان خود را به دوربین نشان دهد، به همین خاطر در صحنه‌هایی که باید مریل لخت می‌شد از بازیگر دیگری به نام کا‌ترین بل (Catherine Bell) استفاده شد که البته امروز دیگر گم‌نام نیست. او برای سال‌ها در سریال تلویزیونی JAG بازی کرده و هم‌اکنون در The Last Man Standing ایفای نقش می‌کند.

۸- اما گاهی هم یک بدل پول می‌گیرد و کار نمی‌کند. این اتفاق برای جینا دیویس (Geena Davis) رخ داد. وی در فیلم تلما و لوییس (Thelma & Louise) باید در کنار برد پیت، صحنه‌های عاشقانه‌ای می‌آفرید. از ابتدا ریدلی اسکات، کارگردان برای این صحنه‌ها به جای جینا که در آنها احساس راحتی نمی‌کرد، یک بدل را استخدام کرده بود، اما در میانه فیلم، جینا تصمیم گرفت خود این صحنه‌ها را بازی کند.

 

۹- اولیویا وایلد (Olivia Wilde) یکی دیگر از بازیگرانی است که برای هیچ صحنه‌ای از فیلم (The change up) لخت نشد و البته هیچ بدلی هم به جای او بازی نکرد. تنها کارگردان با استفاده از مونتاژ بدن وی را عریان نمایش داد.

۱۰- کوین کاستنر (Kevin Costner) در فیلم رابین هود ساخته شده در سال ۱۹۹۱ لخت نشد و یک بدل به جای او در صحنه‌ی مربوط به آبشار بازی کرد.

۱۱- آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در فیلم (Wanted): باسن پرانحنای کسی که در این فیلم نقش ایفا کرده به نظر نمی‌رسد که متعلق به آنجیلینای لاغراندام باشد.

 

۱۲- جولیا رابرتز (Julia Roberts) در بسیاری از صحنه‌های فیلم زن زیبا (Pretty Woman) عریان نمایش داده شده است. اما در تمام این صحنه‌ها بدل اوست که عریان جلوی دوربین قرار گرفته است. حتی بر روی کاور فیلم هم این بدن، جایگزین جولیا است که با صورت او میکس شده است.

۱۳- لیندزی لوهان (Lindsay Lohan) شاید عجیب‌ترین بدل دنیا را داشته است. بدل او برای فیلم Machete بسیار پیش‌تر از او انتخاب شده بود و حتی صحنه‌هایی را هم فیلم‌برداری کرده بودند و این لوهان بود که بر اساس آن بدل انتخاب شد و قراردادش را امضا کرد.

+394
رأی دهید
-206

ghafas - مشهد - ایران
بگین گلشیفته ما بیاد بدلشونو بازی کنه !!!
‌پنجشنبه 2 شهريور 1391 - 23:54
sepherdad - سیدنی - استرالیا
خلاصه کلام، اینها فقط یه صورتک هستن، مثل تموم رهبران دنیا!
جمعه 3 شهريور 1391 - 00:26
STING68 - گنبد - ایران
13 از همه جالبتر بود...................هالیوود سینمایی که ارزش زن رو مثل عربها پایین اورد.............هالیوود دست پخت جهودهای ضد زن هست
جمعه 3 شهريور 1391 - 00:14
bojan - شیراز - ایران
با تشکر از موضوع جالبتان
جمعه 3 شهريور 1391 - 01:04
ukang - لندن - انگلستان
چه جالب. جولیا روبرتز اینو تو فیلم ناتینگ هیل گفت.
جمعه 3 شهريور 1391 - 01:10
پایان - گوتنبرگ - سوئد
تو فیلم صمد هم ننه آقا حاضر نشد ازش عکس بگیرن به همین خاطر از خونه ائی که ننه آقا توش بود عکس گرفتن . ارزش و نجابت زن در حجاب اوست .
جمعه 3 شهريور 1391 - 01:22
love-iran - چابهار - ایران
این خارجی ها هم از این حرفها سرشون میشه عجیبه اینها که هر روز رو یکی هستن خب یک فیلم هم روش اما جالبیش اینه که بجز انجلیا و چند تا دیگه بقیه بدل نیاوردن و اسمشون نبود خخخخخخخخ
جمعه 3 شهريور 1391 - 01:51
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
پایان - گوتنبرگ - سوئد حالا وقتی‌ صمد زد پا چشت ،اون موقع دیگه اسمه ننه آقا نمیاری!!!
جمعه 3 شهريور 1391 - 02:32
ukang - لندن - انگلستان
چه جالب. جولیا روبرتز اینو تو فیلم ناتینگ هیل گفت.
جمعه 3 شهريور 1391 - 01:10
nasl sokhta - لندن - انگلیس
میگن گلشیفته هم از بدل استفاده کرده
جمعه 3 شهريور 1391 - 04:49
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
پایان - گوتنبرگ - سوئد/ دوست عزیز عفت زن حجاب است , نه نجابت زن حجابش واقعا فکر میکنی هر زنی که حجاب داشت باعفت و نجیب هم هست؟ اگر زن را با چادرش می سنجی واقعا برات متاسفم هستم , آن چادری که تو ازش صحبت میکنی فقط یک پرده است برای پوشاندن ایرادهای اخلاقی یک زن در برابر چشمان تو فقط خواهشا اگر خواستی ازدواج کنی معیار را چادر قرار نده چون کلا سرت میره بیشتر تحقیق کن.
جمعه 3 شهريور 1391 - 05:30
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
ghafas - مشهد - ایران - پایان - گوتنبرگ - سوئد - STING68 - گنبد - ایران. شما سایبریهای ساندیس خور در مورد هر چیزی کامنت نگذارید میگن لالید! کسی از شما مخبطان اسلامی نخواست در مورد ارزش زن صحبت کنید. اسلام بدترین بها را به زن داده و ارزش زن در اسلام نه تنها برابر با نصف بیضه چپ مرد است (با پوزش از بانوان محترم) بلکه در همه جای این آیین , زن مورد تحقیر و اهانت واقع میشود. علی امام اول در نهچ المزخرفنامه اش میگوید: " زنان ناقص عقل و ناقص بخت و ناقص ایمان هستند! " و در جایی دیگر این مخبط میگوید: " همه چیز زن بد است و از همه بدتر اینکه از همدمی با او گریزی نیست ". بنابر این غلط زیادی نکنید و راجع به ارزش زن در جوامع غربی نظر ندهید. زن در جامع غربی آزادی برابر مرد دارد و هر جور بخواهد رفتار میکند. به یک عده متعصب و اسلام زده نیامده که راجع به این موضوعات اظهار نطر کنند!
جمعه 3 شهريور 1391 - 04:50
مردعنکبودی - زنجان - ایران
مگه گلشیفته ما چه شه، بجای اینکه درفیلم سنگ صبور زیر افغانی لخت بخوابه بیاد بدل این خانمهای با غیرت بشه که نمی خوان بدنشونو لخت کسی ببینه،،گلشیفته جون زیره افعانی خوابیدن چه مزه ای داره،مگه مال امریکایها چش بود،که مارا پیش افغانیها سرافکنده کردی
جمعه 3 شهريور 1391 - 05:10
mehr47 - تهران - ایران
تو ایران هم داریم. یه صحنه شریفی نیا جای فرج سلاشخور بازی میکنه. تو صحنه های معبد آمون در بیت آقا رو میگم. بالای 18 ساله.
جمعه 3 شهريور 1391 - 06:55
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
خاک تو سر بعضی از هنرپیشه های ایرانی که هم به بدل احتیاج ندارند تازه جور پشت صحنه و شب بعد از صحنه و خلاصه خجالت تمام عوامل بی کم و کاست درمیان اسمش رو هم میزارن هنرررررررر!!!
جمعه 3 شهريور 1391 - 08:00
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
از همه باحالتر8 بود که جینا دیویس نمی تونه از برادپیت بگذره!!!!
جمعه 3 شهريور 1391 - 08:02
piki82 - تورین - ایتالیا
اگه ایرانیا این آزادی رو داشتن ...کلا لخت میرفتن سر صحنه فیلمبرداری تا آزادی رو بیشتر از مفهومش ثابت کنن ! باز دم اینا گرم والا !
جمعه 3 شهريور 1391 - 08:35
uuu.2010 - تبریز - ایران
‫آدم ‫با خواندن بعضی ازکامنت ها واقعا به ارزش خامنه ای و احمدی پی میبره .. نمی دونم اگر اینها نبودن اصلا کسی چوپونی این گله رو قبول می کرد؟ بدبخت! سن فحشا تو کشورت به ۱۲ سال رسیده اونوقت یکی داره به اینا ایراد می گیره که هالیوود ارزش زن رو پایین آورده اون یکی هم هنوز تحت تاثیر عقده های نواجونی هنوز از فکر خانم گلشیفته بیرون نیومده.. برای هممون جددا متاسفم.
جمعه 3 شهريور 1391 - 09:06
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
مردعنکبودی - زنجان - ایران هنوز تفکر عقب مانده و نژاد پرستانه. یعنی چی زیز افغانی خوابیدی ما رو شرمنده کردی . مثلا با ایرانی یا آمریکایی میخوابید فرق میکرد براتون؟ بعد هم به تو چه که شرمنده بشی گلشیفته زن تو ست یا مادر توست؟ چون هر دو ایرانی هستی خودبه خود به تو مربوطه و اگه کاری کنه تو شرمنده میشی؟
جمعه 3 شهريور 1391 - 09:22
oghab - هلسينكي - فنلاند
چرانیامدن سراغ گلشیفته جور همه رامیکشید
جمعه 3 شهريور 1391 - 09:25
sash - تبريز - ايران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. میشه بگی تو چرا باید در هر موردی نظر بدی؟
جمعه 3 شهريور 1391 - 09:49
love sm - تهران - ایران
کاش گلشیفتم حداقل بخاطر بدن زشتش بدل میذاشت .
جمعه 3 شهريور 1391 - 10:05
bita tehrani - ونکوور - کانادا
uuu.2010 - تبریز - ایران/ به وجود هموطنانی مثل شما افتخار می‌کنم.موفق باشید.
جمعه 3 شهريور 1391 - 10:34
alirreza - استکهلم - سوئد
گلشیفته سکسیه ما کو ?
جمعه 3 شهريور 1391 - 10:52
yas abi - ببرسل - لز
می‌بینید؟ زن در هالیوود یعنی‌ سکس، لخت، فاحشه، .. اون وقت از حقوق زن حرف میزنند، واقعا که.
جمعه 3 شهريور 1391 - 11:34
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون گلشیفته بدنیا اومده که زیر همه بخوابه . مرسی‌ از عقاب هلسینکی
جمعه 3 شهريور 1391 - 11:31
ehsan.de - آلمان - آلمان
zebelkhanلوس انجلس با تو موافقم دوست عزیز. موفق باشی
جمعه 3 شهريور 1391 - 12:35
samythekid - فرانکفورت - آلمان
آخوند دانشمند میگه که "خارجیا این لختیا که شما می‌بینین نیستن" آی‌ کلک از کجا میدونستی؟؟ هاها
جمعه 3 شهريور 1391 - 12:49
STING68 - گنبد - ایران
zebelkhan -تلاویو -اسرائیل..............شما مردان اجنبی واقعا وقیح و بی حیا تشریف دارین که همه زنان رو با کالای جنسی مقایسه میکنید
جمعه 3 شهريور 1391 - 13:52
brother - لندن - انگلیس
zebelkhan-امریکا-لازم نیست تا این حد کاسه لیسی غربیها را بکنی وبه مذهب انسانها توهین کنی ، بدبخت نترس اجازه اقامتت را ازت نمی گیرند برو خودتی
جمعه 3 شهريور 1391 - 15:14
پایان - گوتنبرگ - سوئد
رویان-کا لیفر نیا- امر یکا - و زبل خان -آمریکا - من شوخی‌ کردم و طعنه زدم و مخالف حجاب اجباری هستم و طرفدار حقو ق و آزادی بانو آن هستم بدون قید و شرط و شما ندانسته به من توهین کردید .
جمعه 3 شهريور 1391 - 15:47
elinaz - مونترال - کانادا
مردای اجنبی ....اگه زن رو کالا میدونن ما که دینمون زن رو یک کالا میدون ....زن فقط آفریده شده برای لذت مرد دیگه کاری ازش بر نمیاد جز اینکه ملک تم اختیار مرد مسلمان باشه .....بیچاره غربی‌ها این غرب کسی‌ رو مجبور نکرده ..اما در آیات آسمانی اسلام زن مجبره که بشه کالای زینتی و لذتی یک مرد ..عقل فهم شعر دانش توانایی هم تعطیل ..فقط آشپزخانه و بچه درست کردن ...!!!!.
جمعه 3 شهريور 1391 - 18:58
elinaz - مونترال - کانادا
متاسفم برای بعضی‌‌ها که فقط از ادبیات عربی‌ و آخوندی متوحش سر در میارن برای تبادل افکار ...یعنی‌ واقعا آدم میمونه اون مادری که از نظر خودتون خیلی‌ نجیب و بشرفت ...چه تربیتی‌ کرده شما‌ها رو که حرف زدن بلد نیستین
جمعه 3 شهريور 1391 - 19:00
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
پایان - گوتنبرگ - سوئد/ دوست عزیز شوخیهات خیلی جدیه یه ندائی یه چیزی که آدم متوجه مزاحش بشه و خدای نکرده توهین نکنه "ولی من که توهینی نکردم"!!!!!!!
جمعه 3 شهريور 1391 - 19:09
ali1111 - تهران - ایران
الیناز - مونترال - کانادا. خانوم الیناز ممنون از اینکه این مسالهٔ تربیت و نزاکت را در این سایت مطرح فرمودید کاملا هم حق با شما است...ولی‌ آیا کامنت شما برای من در رابطهٔ آقای حمید لو لایی که تازه من هیچ توهینی نکرده بودم، قشنگ و آری از توهین بود؟!!! امیدوارم همگی‌ اول از خود شروع کنیم...(البته موردهای دیگر هم از شما زیاد دیدم ولی‌ بماند).
جمعه 3 شهريور 1391 - 21:20
elinaz - مونترال - کانادا
ali1111 - تهران - ایرانمن به شما توهین نکردم ...من با شما بحث کردم این فرق داره تا این که این جا این کامنت‌ها رو میبینی‌ آدم میمونه ....جدا من این جوری با شما حرف زدم ...این جا الکی‌ به یکی‌ تهمت میزنن به خانوادش توهین می‌کنن ..انگار مالک یا صاحب این آدم هستن ...این گلشیفته که آدم نکشته که ...قاتل تروریست که نیست ...تازه تو اینترنت هزار تا دختر ایرانی‌ بد تر هستن که هنرپیشه هم نیستن عکس شون رو گذاشتن ...ای بابا من چی‌ بگم از این جماعت
جمعه 3 شهريور 1391 - 22:40
ghafas - مشهد - ایران
زبل خان عزیز ..از اینکه نظرم را گفتم از شما معذرت می خواهم ببخشید !!!
جمعه 3 شهريور 1391 - 23:59
بى تا - کرج - ایران
Royan-کالیفرنیا.عزیزم تو همیشه حرف حق میزنى واسه همین عاشق کامنتاتم.
شنبه 4 شهريور 1391 - 00:21
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
ghafas - مشهد - ایران - (مشکل من با نظر دادن نیست) نظر شما توهین به یک زن ایرانی بود. گل شیفته آزاد است که هر طور میخواهد رفتار کند؟ لخت شدن گلشیفه برای خودش دلایلی دارد. من عاشق کسانی هستم که این تابو ها را میشکنند. تابوهایی که مذهب و سنتهای غلط و جبر اجتماعی برای ما ایرانیان وضع کرده. گلشیفه تابو شکن است. مرزی برای آزادی قائل نیست تا جاییکه به حریم خصوصی دیگران تجاوزی نشود. پس چرا نام او را برای بی احترامی پیش میکشید. من هرگز مخالف نظر دادن کسی نیستم. اشتباه برداشت نکنید. من با دشمنان آزادی بشر و جنایتکاران مذهبی در لباس دموکراسی مخالفم. در این وب سایت دشمنی من فقط با ساندیس خوران جیره بگیر نظام است که اسامی آنها مشخص است. من حق ندارم در مورد نظر کسی نظر خودم را تحمیل کنم مگر آنکه ببینم ضد ایرانی و ایرانی و ضد وطن من حرف میزند و نوکر و مزدور رژیم است. 33 سال نکبت اسلامی کافی نیست؟ تا کی سکوت کنیم؟
شنبه 4 شهريور 1391 - 03:25
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
STING68 - گنبد - ایران - من از امامت علی نقل کردم. "" علی 1400 سال پیش زن را بدترین کالا معرفی کرده! "" این شما مخبطان اسلامی هستید که شرم و حیا ندارید و وقاحت را به حد اعلا رسانیده اید. ببینم کجای این جملات علی بها دادن به زن است؟ علی میگوید (" همه چیز زن بد است و از همه بدتر آنکه از همدمی (( بخوانید همخوابگی )) با او گریزی نیست "). عجب! بنده شاید ادبیات فارسی ام از شما عرب زادگان ضعیف تر است که معنی جملات علی را نمی فهمم. از دوستان خواهش میکنم معنی عبارات علی در ارزش گذاری زنان را به درستی برای تو بسیجی بیان کنند! -- علی زن را ناقص عقل و ناقص بخت و ناقص ایمان معرفی میکند! عجب بهایی به زن داده این علی! برو خجالت بکش
شنبه 4 شهريور 1391 - 03:32
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
brother - لندن - انگلیس. ما به مذهب شما کاری نداشتیم. نکبت مذهب شما گریبان ایران و ایرانی را گرفت! 1400 سال است که دین شما به فهم و شعور بشریت توهین کرده. تک تک آیات تازینامه اهانت به شعور انسان و خلاف قوانین مسلم علمی و طبیعی است. دین اسلام بیش از تمام جنگهای تاریخ آنسانهای آزاده را کشته و شکنجه کرده و به اسارت گرفته. مذهب بیش از هر بیماری و جنگی در تاریخ تمدن بشر مرگ آفریده و نیستی هدیه کرده. این ما نیستیم که مذهب کار داریم. مذهب است که به ما کار دارد. در ضمن شهامت داشت برو نهج المزخرفنامه علی را بخوان. اینها که گفتم توهین علی بود به انسانیت نه توهین من به مذهب شما. ننگ با رنگ پاک نمیشود. اسلام با ماله کشی تمیز نمیشود (" بقول ولتر: دین نوعی بیماری روانی است در سطح جهانی "). از پیروانش که امثال شما باشید کاملا پیداست!
شنبه 4 شهريور 1391 - 03:39
roxana_110 - تهران - ایران
لطفا از جماعتی که ژست خدا رو این وسط گرفتند خواهش میکنم کلاه خود را سفت نگه دارند که باد نبرد
شنبه 4 شهريور 1391 - 04:10
mina hp27 - کابل - افغانستان
شما اقای مرد عنکبودی (عنکبوتی) عفت کلام داشته باش. چرا انقد گیر دادین به گلشیفته! به شما چه مربوطه زیره کی خوابیده؟؟؟؟؟ دوس داره زیره هر کی دلش میخواد بخوابه...اختیار خودش رو داره...
شنبه 4 شهريور 1391 - 10:00
mahsa 3920 - دوبی - امارات متحده عربی
مرسی‌ خیلی‌ جالب بود
شنبه 4 شهريور 1391 - 12:33
souroosh - ساری - ایران
ghafas - مشهد - ایران. مردعنکبودی - زنجان - ایران. واقعا جای تاسف داره برای شما. مشخص است که سن شما بر گرفته از حکومت است و تحصیل کرده مکتب حکومت اخوند ها می باشید. از اسم های هم که برای خویش انتخاب نمودید مشخص می باشد که افکار زندگی شما مشمئز کننده می باشد. تاسف برای کسانی که با شما زندگی می کنند.
شنبه 4 شهريور 1391 - 13:31
hana257 - تهران - ایران
واقعا که بعضی ها با واژه عفت کلام هیچ آشنایی ندارن و اونقدر وقیح نظرشون رو نوشتن که حال آدم به هم میخوره. مرد عنکبوتی با این لحن کلامت گلشیفته خراب نشد بلکه شخصیت تو زیر سوال رفت.
شنبه 4 شهريور 1391 - 15:38
tehran21 - لندن - انگلستان
چه فیلمی بود "ماشتی"، جونم فیلم، بعد از مدتها هس کردم یه فیلم خوب دیدم، البته خداییش تو چند سال اخیر فیلم خوب زیاد ساخته شده ، ولی ماشتی خیلی به من چسبید، . البته دونستن داستان اینکه این فیلمنامه سالها پیش نوشته شده بوده و از اول هم قرار بوده danny trejo نقش خود ماشتی رو بازی کنه و بالاخره این اتفاق قبل از اینکه دیر بشه میوفته، به علاقمند شدنم به این فیلم کمک کرد ولی به هر کی این فیلم رو ندیده پیشنهاد میکنم حتما machete رو ببینه، . اونایی هم که دیدن که مطمئنم الان دلشون میخواد یه بار دیگه ببینند. البته چندتا فیلم دیدنی دیگه هم تو این لیست بود مث. robin hood , wanted, you, me dupree و صد البته، pretty woman
شنبه 4 شهريور 1391 - 17:33
felora - تهران - ایران
چه جالب ! در امریکا واروپا که مرکز آزادیهای فردی واجتماعی هستش وشاید عریان شدن در اونجا مثل کشورهای شرقی وآسیایی اینقدر مشکل ساز وبحث برانگیز نیست ،،،، هنوزم هستند کسانی که برای کالبدو بدن خودشون ارزش خاصی قائل هستن وبی حد ومرز .......... همه وجودشونو حراج نمیکنند و چون ازبدل استفاده میکنند مورد انتقاد هم قرار نمیگیرند! خیلی جالبه !!!
شنبه 4 شهريور 1391 - 18:12
ghafas - مشهد - ایران
souroosh - ساری - ایران. آقای سروش خان من یک پزشک 34 ساله ام و ار کاربران قدیمی سایت .برای اطلاع حضرتعالی باید بگویم اصلا مذهبی ندارم و هنوز 1 سال است به وطن برگشته ام .همسرم و خانواده ی همسرم همه پرشک هستند و خودم هم از خانواده ای متمول بی دین و فرهنگی .فرزندانم همه متولد اروپا هستند و درکل خانواده ای سرشناس و روشنفکر هستیم.اما با این حال نمی توانم رفتار گلشیفته را دور از عقده های روانی بدانم .خوب جناب سروش خان پس من آن آبجی زینبی که در ذهنت ساخته ای نیستم .و فقط نطرم را گفتم که بابتش از شما هم عذر می خواهم و منتظر می مانم تا روزی همه معنی دموکراسی را بفهمیم
شنبه 4 شهريور 1391 - 18:41
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. اسلام برای زن ارزش قائل نیست چون میگه زن فقط برای همسرش باشه نه برای هزار نفر دیگه. چون حضرت مریم رو به بزرگی یاد میکنه.چون که در عصری که دختران زنده به گور میکردند و در هیچ جای دنیا براش ارزش قائل نبودن میگه زنده به گور نکنید ,خداوند بشر از زن و مرد آفریده, متفاوت هستن ولی مساویند. دوست عزیز.. نوشته هات پر از بغض و کینه است.در طول جنگ جهانی اول و دوم دست کم صد میلیون نفر فقط کشته شدند کاری به آواره ها ندارم, کدوم یک از کشورهایی اسلامی در این جنگ ها شرکت داشتند؟. در بمباران هیروشیما 220 هزار نفر کشته شدند. در جنگ آمریکا با عراق بیش از صد هزار نفر کشته شدن. اگر انسانی که هستی تو رو به هرکسی که دوست داری دیگه راجب دین ما اظهار نظر نکن...
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 00:08
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
به به همه دوستان ساندیسی اینجا کامنت دادن و حسابی هم گیر دادن به گلشیفته با عرض پوزش یکمی دیر رسیدم اما جواب همه را یکجا میدم به قول معروف هر کسی اختیار اعمال و رفتار خودش را دارد و دوست دارد با هر کسی خواست بخوابد این دوستان ساندیسی که اینجا اینقدر ججانماز آب می کشند پاش بیفته به ننه برزرگ جنتی هم رحم نمی کنند حالا واسه دیگران اینجوری دری وری میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده ..
شنبه 4 شهريور 1391 - 23:07
bobanjel - بغداد - عراق
بدل کینگونگ هم مموتی بوده
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 13:21
ghafas - مشهد - ایران
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران. تو تنها چیزی که نمی زنی همین حرف حسابه انگار !! اگه هرر کس اختیار رفتار و اعمالش رو داره خوب پس چرا به همون ساندیسی ها گیر می دین ؟ اونقدر بیچاره شدین که تا کسی ابراز نظر می کنه یادتون می ره چه طور پاچه ی دموکراسی رو چسبیده بودین و در هوسش آه می کشیدین بلافاصله چی به ذهن معلولتون می رسه ؟ ساندیس...همین .عرض پوزش ؟ مگه تو کی هستی ؟ کی منتظر نقد تو بوده ؟ یه بار دیگه کلمات قصارت رو مرور کن تا ببینی چند من سواد داری ؟ می خواد خوشت بیاد نمی خوادم به جهنم .گلشیفته به عقیده ما نباید اینقدر جلف و وقیح می شد .نباید اینقدر سریع عقده هاشو بروز می داد .حالا تو چی می گی ؟ مخالفی ؟ خوب باش . دیگه چرا لباسمونو می گیری ؟
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 16:49
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
به قول خودت دکتری و روشنفکر ولی من موندم چرا نمی تونی بفهمی طرف اونطوری که دلش می خواد می تونه زندگی کنه تا وقتی که به دیگران صدمه ای نزده حالا لخت شدن گلشیفته به تو و امثال تو چه صدمه ای زده نکنه رگ غیرتت زده بالا آقای دکتر در هر حال فکر نکنم دله تر از دکترها وجود داشته باشه تو بیمارستان ها به هر چی پرستاره می ریزن روهم در هر حال من هم نخواستم واسه تو نظر بدم اینجا هر کسی حق داره نظرشو بگه اگه از واژه ساندیس سوختی معلومه خودتم به جوری دست بر آتیش داری !!!!!!
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 17:16
Dionysos - پارسی - فرانسه
من نمی دونم چرا پزشکهای ایرانی امروز فکر می کنند روشنفکر هستند؟ جناب دکتر شما اگه اروپا زندگی کردید باید بدونید که روشنفکر به هر آدمی گفته نمی شه. روشنفکر در فرانسه به محقق یا نویسنده یا هنرمند یا صاحب تحقیق و اثار گفته می شه که در مباحث عمومی و سیاسی از او نظرخواهی می کنند و رای روشنفکر بر جامعه و بر عموم مردم تاثیر گذار هست. در ایران هر کسی که دانشگاه رفت فکر می کنه روشنفکره!! نه عزیز جان روشنفکر کسی مثل صادق هدایت هست نه پزشکی که برای پول پارو کردن از درد و رنج و بدبختی مردم فقیر ایران و برای پز دادن در فامیل پزشکی خوانده و چند تا نسخه سرماخوردگی بلده بنویسه!! یک روشنفکر برای چگونه لباس پوشیدن خانمها تعیین تکلیف نمی کنه و دغدغه بستن سینه بند خانمها رو نداره! مگه اینکه مریض باشه!!
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 17:46
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. وقتی میگم شما اسلامیها مخبط و بیسواد هستید برای همین است. صد البته و هزار البته بنده کینه و نفرتی عظیم از اسلام سراسر دروغ که دنیا را به لجن کشیده دارم. اما در جواب ادعای خنده دار جنابعالی در مورد ارزش قائل شدن اسلام به زن چرا یکی از شما شستشو مغزی شده های اسلامی جواب این گفته های علی را نمیدهید؟ مگر علی نگفته زنان ناقص عقل و ناقص بخت و ناقص ایمانند؟! این که دیگه توی نهج المزخرفنامه علی است و حرف بنده نیست. علی میگوید همه چیز زن بد است! مگر علی پیشوای شما شیعیان نیست؟ مگر علی را به عرش خدایی نرساندید؟ مگر او مظهر اسلام و آیین محمد نیست؟! در مورد جنایات اسلام دهها کتاب هست. در مورد هیروشیما دکترین آمریکا اینست که هر کشوری به خاک آمریکا تجاوز کند با بمب اتم جوابش را میدهند. امپراطوری خونخوار ژاپن در حال تسخیر و قنل عام آسیا بود و اگر آمریکا این کار را نمیکرد الان جنابعالی سر جایت نبودی! برو تاریخ بخوان بعد حرف بزن.
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 20:29
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. (( اینهم برگی از دفتر زرین جنایات اسلام در مورد بشریت و زنان و بخصوص زن ایرانی )) : ایرانیان در جنگ جلولاء و جنگ نهاوند از خود مقاومت درخشانی نشان دادند. اعراب مسلمان در این جنگ سفاکی و خشونت بسیار. در این جنگ تعداد فراوانی از زنان و کودکان ایرانی به اسارت رفتند و از اموال و غنیمت ها؛ چندان نصیب اعراب مسلمان گردید که در هیچ کتابی اندازه ی آن ذکر نشده است. عبدالحسین زرین کوب در کتاب دو قرن سکوت می نویسد: فاتحان، گریختکان را پی گرفتند؛ کشتار بیشمار و تاراج گیری باندازه ای بود که تنها سیصد هزار زن و دختر به بند کشیده شدند.شست هزار تن از آنان به همراه نهصد بار شتری زر و سیم بابت خمس به دارالخلافه فرستاده شدند و در بازارهای برده فروشی اسلامی به فروش رسیدند ؛ با زنان در بند به نوبت همخوابه شدند و فرزندان پدر ناشناخته ی بسیار بر جای نهادند.
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 22:00
ghafas - مشهد - ایران
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران. من یه خانمم .زحمت بکش کامنتم رو بخون آخه .بابا چرا ایتقدر خودخواهین ؟ کی گفته دله تر از پزشکان ....؟ خجالت بکش . من پزشک زنانم و همه ی غمرم با زن در ارتباط بودم .روشنفکری هم را به علت شغلم نمی دانم .پدرم رایزن فرهنگی سفرات ایران هستند و مادرم دبیر . اما روشنفکرم چون به همه ی فرهنگها سرک می کشم و کتاب می خوانم. ..بگذریم . آقای من حرف حساب می زنم که بعید می دانم مرد باشی.به عقیده شخصی من و میلیونها نفر دیگر.گلشیفته تند روی کرد .روی شانه پدرش بالا رفت و او را خورد کرد.نمی خواهی بگویی از کجا می دانم نه ؟ گلشیفته ی محبوبی که با میم مثل مادر نماد زن فداکار ایرانی و مادری به یاد ماندنی را بازی کرد لااقل می توانست اینقدر در نشان دادن تمامیت روح عصیانگرش عجول نباشد. حالا از تو مدعی حرف حساب می پرسم ؟ گفتن این عقیده تو را به یاد ساندیسی که خورده ای می اندازد ؟ والا به خدا ما به رانی و رد بول هم محل نمی ذاریم .
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 23:37
ghafas - مشهد - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. گفتم از خانواده ی روشنفکری هستم و دروغ نگفته ام .چه قدر متاسف شدم که همه ی پرشکان را دنبال پول مردم و در حد نسخه سرماخوردگی می شناسی !!خوشبختانه لااقل به خاطر ثروتم تا به حال از هیچ کس زیر میزی و پول بی حساب نگرفته ام .به اطلاع حضرتعالی برسانم که بنده سالها پزشک معتمد سفارت بوده ام .کسی پرش را می دهد که در خانواده اش دلیل دیگری برای پز دادن نباشد خدا را شکر که در خانواده ی میهن پرست و متعهد من تحصیلات بنده از همه کمتر به حساب میاید.من به سینه بند زنان کار ندارم.از مغز پوک و شعور پایین عقده گشایانی که آبروی مملکتشان را وقتی می دانند زیر تیغ نظرند یک شبه بر باد می دهند می گویم .سحر بی نیاز یک مدل ایرانی و دختر شایسته کانادا ست .خوب آفرین .اما گلشیفته تا فیها خالدون بی هویتی رفت.
یکشنبه 5 شهريور 1391 - 23:47
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران - (( اینهم برگی از دفتر زرین جنایات اسلام - باز هم بنویسم یا شما عرب زادگان و نوکران اسلام دهانتان را می بندید؟! حالم از امثال شما که از این دین سراسر جنایت و نکبت حمایت میکنید بهم میخورد!)) : پس از فتح" استخر" (سالهای 28-30 هجری) مردم آنجا سر به شورش برداشتند و حاکم عرب آنجا را کشتند. اعراب مسلمان مجبور شدند برای بار دوم" استخر"را محاصره کنند. مقاومت و پایداری ایرانیان آنچنان بود که فاتح "استخر"(عبدالله بن عامر) را سخت نگران و خشمگین کرد بطوریکه سوگند خورد که چندان بکشد از مردم " استخر" که خون براند. پس خون همگان مباح گردانید و چندان کشتند خون نمی رفت تا آب گرم به خون ریختند پس برفت و عده کشته شدگان که نام بردار بودند "چهل هزار کشته " بودند بیرون از مجهولان. (کتاب فارسنامه ابن بلخی صفحه 135-- کتاب تاریخ کامل؛ جلد سوم صفحه 163)
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 02:30
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران - (( اینهم نظر حسین امام سوم دین جعلی شیعه در مورد ایرانیها و ارزش زن -- ننگ بر ایرانی که از این اعراب جانی و آیین نکبت بار اسلام دفاع میکند )). "" ( ما از تبار قریش هستیم و هواخواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانی‌ها هستند. روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است. ایرانی هارا باید دستگیر کرد و به مدینه آورد، زنانشان را بفروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت. ))"" حسین بن علی، امام سوم شیعیان، سفینه البحار و مدینه الاحکام و الاثار، نوشته حاج شیخ عباس قمی، صفحه 164.
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 02:35
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
ghafas - مشهد - ایران. دیگه بدتر اگر زنی که واقعا برات متاسفم توخودت هزاران عقده داری اما سعی کردی همه را در سایه پزشک دلسوز بودن پنهان کنی واقعا که در هر حال اگز پزشک معتمد سفارتی که دیگه ساندیسی بودنت صددرصده البته ممکنه یکمی پیشرفت کرده و دنبال نوشابه های انرژی زا باشی در هر حال از اینکه میخواهی با دکتر بودنت خودت را خیلی کلاس بالا نشون بودی باید بهت بگم دکتر شدن چه آسان آدم شدن چه مشکل!!!!!!راستشو بگو چقدر از نفوذ پدرت برای پزشک شدن استفاده کردی متاسفم واقعا برات متاسفم تو نمیخواد ناراحت شانه های پدر گلشیفته باشی ناراحت اون بچه هایی باش که تو اون مملکت از سن 10 11 سالگی یا معتاد میشن یا تن فروش و یک عده از خدا بیخبر همه چیزشان را زیر نقاب اسلام به یغما می برند از گلشیفته و گلشیفته ها گذشت به قول معروف خانه از پای بست ویران است دکتر در بند نقش ایوان است راستی بازهم میگم دله ترین های بیمارستان دکتر ها هستند اینو همه میدونن حالا نمیخواد خودتو به اون راه بزنی !!!!!
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 03:28
Dionysos - پارسی - فرانسه
ghafas - مشهد - ایران، قبل از تو چند کاربر دیگه هم ادعا می کردند که دکتر هستند و کارمند سفارت خارجه و پدر و مادر دکتر دارند، اما به علت داشتن چند اسم کاربری و دروغهای مختلف حذف شدند. تنها چیزی که در بین مواجب بگیران جهوری اسلامی و خصوصا سفارت پیدا نمی شه روشنفکر بودن هست!!! جمهوری اسلامی ابله پروره و هیچ روشنفکری برای جمهوری اسلامی کار نمی کنه!! این از دروغ بزرگ تو! دوم اینکه اگه تو عقده و کمبود نداشتی نمی گفتی دکتر هستی!! ابروی مملکت رو امثال تو ساندیسی سفارتی بردند که حاضرند برای پول در آوردن به هر کاری تن بدهند. کدوم ایرانی خارج از کشور برای دیدن دکتر به سفارت ایران می ره؟! تو همون پروشات سابقی که با اسم چراغ راه می نوشت. بی هویت تو هستی آبجی زینب مزدور نه گلشیفته! بی وطن تنها چیزی که به جمهوری انتری اسلامی و امثال تو نمی خوره روشنفکر بودنه! تو و بهرام و برادر و چند نفر دیگه خیلی ادبیاتتون به هم شبیهه!
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 07:49
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
من از این هموطن عزیز zebelkhan خواستم تا راجب دین اسلام اظهار نظر نکنه, ولی ظاهرا ایشون دست بردار نیست. راجب صحبت امام علی راجب ناقص العقل بودن زن, شما اگه یه سرچ توی اینترنت میکردید به جوابتون میرسیدید. امام این صحبت رو در اون زمان که عایشه فرماندهی جنگ رو بر عهده داشت خطاب به مردم گفت و منظورش با عایشه بود چون راجب مردها هم این صحبت ها نقل شده که قرینه به افراد خاصی است. حالا این حدیث رو اگه کلی در نظر بگیری بازم توهین به مقام زن نیست چون علم پزشکی هم ثابت کرده که زنان از تمام کره ی مغز استفاده میکنند و مردان از از یک نیمکره(این هم مربوط به تفاوت های بدنیه). یعنی یک نیمکره مرد معادل کره زن. در ضمن این همه روایت راجب مقام و منزلت زن رو ول کردی رفتی یه حدیث پیدا کردی وبه بطلان یک دین استناد میکنی..
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 09:08
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
zebelkhan. این برگ های زرینی که از دفتر جنایات اسلام نوشتی, من جایی نخوندم. راجب امام حسین که همسرش دختر یزدگرد سوم شهربانو یک ایرانی بود و راجب جنگ های ایران و اعراب, تنها چیزی که میتونم بنویسم اینه که همه ی چیزایی که نوشتی به قرینه آیات قرآن و احادیث اسلامی رد میشه. در اسلام اگه کسی اسیر شد باید با او با رحمت رفتار کرد, همخوابگی با غیر از همسر خودت که با اجازه ی خودش و پدرش باهاش ازدواج کردی زنا محسوب میشه و گناه کبیره است . نمونه ی اون برخورد پیامبر و فاتحان مکه با مخالفانی چون ابوسفیان بود که خودش و خانوادش در آزادی کامل زندگی کردند. هموطن عزیزم این چیزایی که نوشتی حتی اگه درست هم باشه با اصل دین اسلام که حتی لبخند زدن هم در اون احسان هستش متضاده چرا از داشمندان اسلامی مثال نمیزنی چرا از شهید چمران و شهدای خودمون نمیگی چرا از عمر مختار نمیگی. من اگه نوشتم کینه داری و با تعصب حرف میزنی نه با استدلال چون که راجب آمریکا مینویسی دکترینش اینه که هرکی تجاوز کنه با بمب اتم جواب میده در حالیکه اگه یه کشور اسلامی بود.. یا علی
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 09:27
bita tehrani - ونکوور - کانادا
خانم دکتر ghafas عزیز. برای من جالب است که شما با این همه کمالات که گفتی‌ همچنان به روش خاله زنکان می‌‌اندیشید و حرف میزنید.اولین درسی‌ که از زندگی‌ در جوامع پیشرفته میشود گرفت همین است که به زندگی‌ دیگران و انتخابشان کاری نداشته باشیم،در موردشان قضاوت نکنیم،حتا اگر مورد پسند ما نباشد.همه انسانها آزادند که انتخاب کنند و این انتخابشان محترم است تا زمانی که آزاری به دیگران نرسانند.این اولین درس است.اینگونه برداشت می‌کنم که شما هم از اندسته هموطنان ما هستید که فقط جای زندگی‌‌شان را تغییر داده اند نه روش زندگی‌‌شان را.هنوز سرگرم ماجرا‌های زندگی‌ دیگرانند و واجب میدانند برای همه چیز نظر دهند.شما با این همه کمالاتی که از خود و خانواده تان نام بردید بهتر نیست که این شک را در دل دیگران زنده نکنید که کار دیگری جز این حرفهای بی‌ نتیجه ندارید و به کار با ارزش طبابت بپردازید و گلشیفته را با هر کار خوب و بدی که کرد به حال خودش واگذارید؟!
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 09:39
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ادامه ...قضاوت کردن در مورد دیگران همیشه در فرهنگ و ادبیات ما ایرانیان زشت و نکوهیده بوده.شما که اهل مطالعه و کتاب هم هستی‌،بی‌ زحمت یک سر هم به دیوان شاعران ایران زمین بزن... من اگر نیک‌ و بدم تو برو خود را باش که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت...اره عزیز.
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 09:39
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ها‌ها...آقا zebelkhan من مطمئن هستم که با این همه استدلال محکم این آقاهه شما الان در حال نماز شب خواندن هستی‌. ..., یعنی‌ استدلال در حد معجزهٔ الهی با همه شواهد و مدارک.دیگه مشمول ضمّه یی اگر ایمان نیاری D:
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 10:45
bobanjel - بغداد - عراق
بابا طرف لخت نرفته جلو دوربین حالا گلشیفته وخدا ودین .. وافتادین به جون هم با یه خبر وکامنت کنار نمیاین خوب همینه که یکی مثل مموتی میشه رئیس جمهور
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 10:38
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. شما آخوند زادگان بی وطن و پاچه خواران اسلام و اعراب بجز کتاب قصه محمد چیز دیگری نمیخوانید که بدانید. اگر وجدان داری برو تاریخ طبری و فارسنامه ابن بلخی و دهها کتاب تاریخی دیگر را که به رایگان روی اینترنت هست دانلود کن و بخوان. من چرا باید جفنگیات و مهملات آخوندهای شیعه را سرچ کنم؟! این مزخرفات ارزش ندارد که 2 زار لبو لای آن بپیچند؟ ما میگیم نره تو میگی بدوش؟! در ضمن امامت .. کرد راجع به زن چنین نظری داد. چرا ماله کشی و ماستمالی میکنی؟ کجای گفته علی اشاره به ( یک زن ) دارد شیاد اسلامی؟! علی میگوید همه چیز (زن) بد است. علی میگوید (زنان) ناقص عقل و ناقص بخت و ناقص ایمانند. مثل اینکه مشکلات شما مخبطان اسلامی یکی دو تا نیست و در فهم زبان هم مشکل دارید! در ضمن کدام دانش گفته مغز زنان ناقص تر از مرد است. حیا کن دروغگوی اسلامی!
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 18:31
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا.. هموطن عزیزم! دوستت دارم.. شش خط نظر مینویسی پنج خطش فقط فحش هستش! با کدوم منطق حرف بزنم آخه. آمریکا خوش بگذره! سلام برسون..
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 21:07
sepherdad - سیدنی - استرالیا
راست میگن این بی‌ سواد‌های سایت! به کار دیگران کار ندأشته باشین! بذارین مجلات و روزنامه‌ها هر روز از دیگران بنویسن!! اما شما! بله شما! حق ندارین به کار کسی‌ که ما میگیم کار داشته باشین!! چون ما میگیم! شما حق ندارین کاری داشته باشین به کار دیگران! اما ما از صبح تا شب میتونیم توهین کنیم به دیگران!! چون ما آزادی خواه هستیم!!! روتونه برم هی‌!!.
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 22:35
ghafas - مشهد - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. چه احمقانه است اگه بخواهم تلاش کنم افکار پوسیده تو را به حقیقت راهنمایی کنم.خوشبختانه همه عمر با تکیه به استعدادو نبوغ خودم بالا رفتم .پدرم سفارتی بوده و بهش افتخار می کنم.خودم مدتها پاس دیپلمات داشتم و بهش افتخار می کنم چون در میان آزمون دهندگان رتبه 9 را کسب کردم.( بدون ذره ای سفارش ) بنشین و هرچند نامی را که به یاد میاوری بهم ببند من هم می نشینم و در این خلوتی کار کمی می خندم و ...خوش باش بیچاره
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 23:40
ghafas - مشهد - ایران
من حرف حساب می زنم _ تهران _ ایران . خوشبختانه با تمام خصال نیکی که دارم هنوز آنقدر مغرو نیستم که جواب شما را همچنان با خاموشی !! بدهم ..ای کاش می دانستم از چه صنفی هستی تا همانطور که توهین کردی بهت پاسخی درخور خودت بدهم.به هرحال هرکه باشی مقام اجتماعی ما از تو بالاتر است.مقام انسانی هم همینطور .حالا تو بشین و تنها کلمه ی معلوماتت را (ساندیس) که به لطف علاف گشتن در نت بلدی بکوب تو سر این و اونی که از شنیدن نظر مخالفشون خوابت آشفته شده .امثال تو عزیزم همین 4 تا جوونی رو هم که خسته از این وضعند و به دامن یوکی پناه آوردند با این نوع خودخواهی ها و خودکامگی ها در ابراز نظر می پرونه .قبول داری ؟ یعنی تا کسی چیزی گفت که مخالف باشه باید یکجا گلشیفته بازی دربیارین و زیر عقده های سرکوب شده تون لهش کنین ؟ درسته ؟اینطوریه که هیچ وقت مردم ما متحد نشدن چون عده ای استاد جو گیری هستند.اینطوری دشمن پیدا می کنیم نه دوست .آزادی رو کسی که نمی تونه مخالفش رو ببینه تعریف نمی کنه .فقط اگه جوابی داشتی که حتما هم داری بگو وقتی مثل آخوندها از نظرات مخالف می رنجی چه فرقی با اونا داری ؟ .
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 23:52
ghafas - مشهد - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. ادامه. سحر بی نیاز دختر شایسته ی کانادا می شه اوکی .کسی روی اون زوم نمی کنه اما گلشیفته در کانون توجه .زمانی که هنرمندای مملکت زیر تیغ سلحشورند می ره و ...اگه چند صباحی صبر می کرد روح هنر از کالبدش درمیومد ؟ حالا گیرم سرکار مخالفی .باید متلک بندازی ؟ منطق رو برای همین وقتها گذاشتن ...آره عزیز
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 00:03
ghafas - مشهد - ایران
. bita tehrani - ونکوور - کانادا. من از کاربران قدیمی سایتم .و اگر اظهار کمال و این حرفها کردم به خاطر این بود که این خانم حرف حساب بفهمه وقتش رو با یکی مثل خودش تلف نمی کنه .تو باشی چی جواب می دی ؟ من سالها درس خوندم و درجامعه های مختلف بودم .حالا میام و نظرم رو می گم و یکی ناراحت می شه و توهین می کنه خوب جواب ندم ؟سعی کردم توهین نکنم .موفق نبودم اما سعی کردم.بابا اینایی که به دموکراسی می رسن اینطوری به جون هم نمی پرند.وای اگه یه چیزی مخالف عقدیه شون بشنون .باسواداش متلک می اندازن بی سواداش ساندیس رو غلم می کنن....و اما شما بیتا جون.قرار باشه هرکی بره خود را باشه ..!! خوب دیگه چی کار شیوخمون دارین ؟ چیکار همین ساندیسیها داریم ؟ خوب دارن کارخودشونو می کنن !! اینم شد حرف ؟ هرکاری در یک موقعیتی سنجیده می شه .من تو مطبم هرگز روسری نداشتم اما تو خیابون باید مرتکبش بشم.
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 00:02
asal55290 - مشهد - ایران
برید گم شید همتون هی بند کردین به گلشیفته بد بختهای .. همین شماها که این اراجیفو میذارین اگه خودتونو راه بدن بخاطر رفتن حاضرید همه جاتونو نشون که هیچی بدین چه اقا چه خانم......
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 07:59
asal55290 - مشهد - ایران
gfhafas جونم چه وقت زیادی داری که یکی یکی به همه کامنتا ج دادی بس کی به ویزیت مریضات میرسی خانم دکتر من که کارم چیز دیگه هست اصلا وقت اضافی تو رو ندارم نکنه اینا بهت کار ندادن بهر حال اون رفیقومن راست میگفت زیر میزی روال کار دکتر هاست وجالب اینه اگه اروبا بودی بزشک در اونجا مثل ایزانهر شغل معمولی دیگه هست ومثل بزشک های ایران تافته جدا بافته ای نیستنند وظیفشونو انجام میدن مثل اینجا مفت خورو بر مدعا نیستنند..
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 09:37
asal55290 - مشهد - ایران
gfhafas جونم چه وقت زیادی داری که یکی یکی به همه کامنتا ج دادی بس کی به ویزیت مریضات میرسی خانم دکتر من که کارم چیز دیگه هست اصلا وقت اضافی تو رو ندارم نکنه اینا بهت کار ندادن بهر حال اون رفیقومن راست میگفت زیر میزی روال کار دکتر هاست وجالب اینه اگه اروبا بودی بزشک در اونجا مثل ایزانهر شغل معمولی دیگه هست ومثل بزشک های ایران تافته جدا بافته ای نیستنند وظیفشونو انجام میدن مثل اینجا مفت خورو بر مدعا نیستنند..
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 09:39
ghafas - مشهد - ایران
asal55290 - مشهد - ایران. من همیشه برای خودم وقت می ذارم .برای ادعایی که کردم برای حرفی که دارم .این اصول منه .یه حرف مفت زدن و در رفتن هنره ؟ .رییس جمهور نیستم دکترم .وقت پیدا می کنم فراوون .در اروپا مردمش اینقدر قدرنشناس نیستن که همه پزشکان مملکتشونو به این سخیفی از یک دم برونن.زنده باد هرکس در هر مقامی که به مردمش خدمت می کنه .به خودم افتخار می کنم .. و اما تو عسل که حرفهات از صد من زهر عقرب هم تلختره.خودت به اتفاق همه همفکرانت برید .. .خوشبختانه ما دنبالمون می فرستن و التماس می کنن بیایم.دکتریم می ریم همه جاشونم می بینیم !!! اونی که باید همه جاشو نشون بده ما نیستیم .بیچاره تویی که تا حالا از کوره داهاتت دو قدم اونورتر نذاشتی .
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 11:49
Dionysos - پارسی - فرانسه
ghafas - مشهد - ایران، بیچاره خودتی!! مشکل تو اینه که رتبه 9 بین 10 نفر عقب مونده ذهنی بسیجی بدست آوردی، حالا فکر می کنی به رتبه آدمیت دست پیدا کردی؟!! جمهوری اسلامی دنبال آدمی می فرسته که براش دریوزه گی کنه، وقتی نون به نرخ روز می خوری و برای خراب کردن پزشکها و زنان آزاده ایران اینجا می نویسی منم جواب درخوری به دریوزه گیهات و دروغهات می دم!! کسی که می گه دکتره به جای اینکه بگه پزشکه مشخصه که دکتری هاله نور گرفته و نیازمند مشورت با یک روانشناسه!! مزدور بسیجی ...!! افتخار هم می کنی بدبخت؟! تو همون پروشات یا چراغ راه سابقی!!
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 14:07
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. مگر شما اسلام چیها و دکانداران دین منطق و زبان آدمیزاد سرتان میشود که مرتب از چیزی که ندارید دم میزنید؟! تو چهار خط کتاب غیر از تازینامه نخوانده ای. حتی زحمت به خودت نمیدهی رفرانسهایی را که من دادم سرچ کنی؟ کدام منطق؟! بیخودی از این ژستهای آبدوغ خیاری دموکراتیک نگیرید که به امثال شما اسلام چیها نمیاد. دین فلاکت بار شما 1400 سال است که هر ندای مخالفی را در نطفه خفه کرده. حالا برای ما ادا در میاری که دوستت دارم! یکبار بهت گفتم که امثال شما عرب زادگان هموطن من نیستید. وطن شما عربستان است و شماها بنده همان عرب روانپریش 1400 سال پیش هستید. دوست من شوانه قادری است. دوست من ندا آقا سلطان است. دوست من ترانه موسوی است. دوست من سهراب اعرابی و تمام مبارزان جنبش سبز هستند. تو و امثال تو دشمن من و دشمن آزادی هستید. تو و امثال تو خودتان را به اعراب فروخته اید و آیین دروغ محمد را پذیرفته اید. پس خاموش باش و من را دوست خودت خطاب نکن. در ضمن ما در آمریکا بیش از شماها در ایران کار می کنیم و زحمت میکشیم. اینکه به ما خوش میگذرد یا نه به شماها ربطی ندارد.
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 15:22
sepherdad - سیدنی - استرالیا
قفس - مشهد - ایران. شما ظاهراً دقت نمی کنید که ما دموکرات‌های سایت فقط نظر های رو می پزیریم که موافق باشه ،اگر شما موافق باشی‌ هم دکتری هم تاج سره اینها!! اما اگر کوچکترین مخالفتی به خصوص به آیت لا گول شییفته بکنی‌ دیگه نه ما نه تو!!:)))
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 15:33
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
ghafas - مشهد - ایران. میگم حالا خوبه نمیخواستی چیزی بگی 8 خط جواب نوشتی اگه میخواستی جواب بدی چیکار می گردی در هر حال زیاد به خوب بودن و با سواد بودن و باشعور و کمالات بودن و انسان بودن و دکتربودن خودت نناز من آدمهایی را دیدم که نه دکتر بودن نه سفارتی نه عقده ای اما انسان واقعی بودند ...
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 19:35
ghafas - مشهد - ایران
Dionysos - پارسی - فر. بیچارگی و حقارت از سراپای کلماتت می باره .افسوس می خوری که چرا نمی توانی منطقی برای گریز از اینهمه بن بست بیابی و نمی توانی .افسوس می خوری که چرا وقتی بانویی موفق از تو می پرسد که چرا نباید نظرش را بی پروا بگوید راهی جز پناه بردن به بسیجی و ساندیس و ..نداری .و به جای هر کاری لاجرم به انکار او می پردازی. خنده دار نیست که کسی دم از دموکراسی بزند که خودکامه و دیکتاتور است و در کمال وقاحت دیگری را متهم به صفات خودش بکند؟ نمی دانم اگر بسیجی بودن به معنای نفی افکار متحجر تو باشد شاید بد نباشد من فردا به بسیج مراجعه کنم و فرمی پرکنم !! اصلا شاید رسالت امثال تو در این سایت همین باشد.
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 23:24
ghafas - مشهد - ایران
sepherdad - سیدنی - استرالیا. باور نمی کنید که چقدر از این مسئله حیرت زده ام . چه طور دیکتاتور ترینها ادای دموکراسی را اینقدر ماهرانه درمیاورند ؟ من فقط نظرم را گفتم همین .چرا نباید می گفتم ؟ما در ایران شانس گفتن عقاید مان را نداریم وقتی با مشقت به یوکی میاییم باز این شانس را از دست باید بدهیم ؟ به هرحال از کامنت زیبایتان ممنون
‌سه شنبه 7 شهريور 1391 - 23:27
ghafas - مشهد - ایران
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران. ghafas - مشهد - ایران. میگم حالا خوبه نمیخواستی چیزی بگی.................)))). بنده خدا منظور من از اینکه نمی خواهم جواب شما را همچنان با خاموشی !!! بدهم این نبود که نمی خواهم جواب بدهم ..وای وای وای نفهمیدی که منظورم جواب ...خاموشی بود ؟!! سواد اینقدر نم کشیده ندیده بودم هه هه هه هه
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 00:17
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آخوند بی‌ عبا و عمامه از سیدنی / شما بهتر نیست از تخصص خودتون استفاده کنید؟! به جایی اینکه بشینی‌ راجع به همه بانوان به خصوص از ملیت ایرانی‌ که خار چشمت هستند نظر‌های دوزاری بدی راجع به چیزی حرف بزن که یک کم اطلاعات داری :
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 00:35
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ghafas/ من قصد ندارم که ادعای شما را به زیر سوال ببرم که آیا پزشک هستید یا نیستید،راست میگویید یا دروغ .ولی‌ شخصا پزشکانی را میشناسم که در حرفه خود خیلی‌ موفق هستند ولی‌ نه زندگی‌ موفقی دارند نه درک درستی از روابط بین انسان ها.همان قضیهٔ IQ و EQ .من در کامنت اولم گفتم آزادی انتخاب انسانها قابل احترام است وقتی‌ آزاری به دیگران نرسانند.من کار گلشیفته را "هیچوقت" تایید نکردم.ولی‌ شما بگو این خانم چه کاری کرده که آزارش به شما و بقیه چانه زنان در این مورد رسیده باشد؟! در مورد شما حرفی‌ زده؟ در مورد ایران حرفی‌ زده؟ پول کسی‌ را خورده؟ به منافع ملی‌ ضرر زده؟ چه کرده که اینگونه پیراهن عثمان ش کرده اید؟! تازه این را به قیاس باطل خودتان با مزدوران دشمن ایران مقایسه می‌کنید؟!!!!!!!!شما وقتی‌ در مورد کسی‌ به قضاوت مینشینی به دیگران این اجازه را میدهی که در مورد شما قضاوت کنند....در ضمن دکتر بودن یا نبودن یک نفر دلیل درست یا غلط بودن حرفش نیست.وقتی‌ برای اثبات حرفت پشت مدرکت پنهان میشوی،یعنی‌ خودت هم خیلی‌ مطمئن نیستی‌.،از ما گفتن!
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 00:50
bita tehrani - ونکوور - کانادا
در ضمن جان این بابا از سیدنی هنوز صابون ش به تن‌ سرکار نخورده.صبور باش عزیزم! بدترین توهین‌ها را همین آدم بی‌ ادب به بانوان سایت میکنه.شما هنوز توی صف هستی‌...... ...،،،، .از شما که کاربر قدیمی هستی‌،این که ندونی کی‌ با چه سابقه یی چه حرفی‌ و با چه منظوری میزنه بعید است! این بابا نه تنها از گلشیفته که هر خانم دیگری که مطرح باشد کینه به دل دارد.هنوز شبش دراز است خانوم جان.جو گیر نشو!
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 02:33
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
ghafas - مشهد - ایران. خوشم میاد که حسابی .... سوزوندم از اون هه هه هه کردنت معلومه !!!!!!!
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 03:58
Dionysos - پارسی - فرانسه
bita tehrani -دوست عزیز با درود و تشکر از کامنتی که گذاشتید. این اسلام زده ها فکر می کنند اگه بنویسند دکتر هستند مردم قضاوتهای تهوع آورشون رو تایید می کنند. کسی که تحصیل دانشگاهی داشته باشه و کمبود نداشته باشه از تیتر شغلی برای گفتگو استفاده نمی کنه و خودش رو دکتر معتمد سفارت جا نمی زنه!! اگه دکتر معتمد سفارته پس چرا روی اینترنت جار می زنه؟! اصلا در کدوم کشور اروپایی ایرانیها به جای بیمارستان و برای دیدن پزشک به سفارت می رند؟! چه دروغ بزرگی!! گلشیفته رو با مزدور دشمن مقایسه کردن نشون می ده اینها از چه قماشی هستند و فقط برای سنگ پرانی و اهانت به هر زنی که تابو شکنی بکنه می نویسند. مساله تایید یا عدم تایید نیمه برهنه شدن گلشیفته نیست مساله دریوزه گی اینها برای افکار پوسیده جمهوری اسلامیست که باید پاسخ دشمن شکنی بهشون داد. شاد و پایدار باشید
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 08:42
Dionysos - پارسی - فرانسه
ghafas - مشهد - ایران، بیچاره تویی که جملاتت سراسر حقارته! تو حتی اگر پزشک هم باشی که مطمئنم نیستی حق نداری به گلشیفته بی احترامی کنی و در مورد زندگی گلشیفته قضاوت کنی. حقارت از تفکرت هویداست بطوریکه برای توجیه عقده ها و کمبودهایی که در زندی شخصی خودت داشتی به تیتر و عنوان پزشک و سفارت و پاس دیپلمات متوسل می شی. آدمی که تحصیل کرده باشه دنبال اثبات مدرکش نیست. تو اصلا نمی دونی دانشگاه چیه و مثل همین آدم بی ادب سپهرداد که جز خودش کسی رو قبول نداره منم منم می کنی و دم از روشنفکری می زنی. حتی اگه بسیجی هم نباشی که هستی شعورت از یک بسیجی بیشتر نیست. همین جمله «همه جاشونو می بینیم» نشون میده از چه قماشی هستی. آرزو بر بسیجی عیب نیست! جام وقاحت رو سر کشیدی! نباید هم خجالت بکشی بسیجی! لازم نیست دوباره فرم بسیج پرکنی!
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 08:25
ghafas - مشهد - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. چیکار می کنی تو فرنگ ؟ کارت فراری دادن کسانی هست که دارن دنبای یه دریچه می گردن ؟ کار دیگه ای نداری ؟ خونه چی ؟ خوب برام سواله دیگه.می تونم حدس بزنم ولی مطمئنم تو نمی تونی حدس بزنی ما تو چه ناز و نعمتی بودیم.اگه می دونستی الآن به پزشکی ام گیر نمی دادی .حسادت از سراپات شعله می کشه.می فهممت.چاره ای جز انکار نداری .آدم یا باید جواب داشته باشه یا چاره برای فرار از مخمصه.وقتی نمی تونی برای سوال من جواب داشته باشی اینطور حقیرانه به دریوزگی می افتی .وای باز دوباره فکرم مشغول امرار معاش امثال تو در فرنگ شد ...
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 14:17
sepherdad - سیدنی - استرالیا
قفس - مشهد - ایران. خوب در عوض یاد گرفتی که با هر کس هم کلام نشی‌ و بدونی زندگی‌ افراد همیشه پر از قفسهایی هست که خودشون ساختن! البته فکر نکن این فقط مختص ایران هست نه من یادم هست در مورد قانونمند شدن بانک‌های انگلیس با فرانسوی‌ها و انگلیسی‌‌ها حرف میزدم و یا رئیس جمهور شدن جیمی کارتر با امریکایها حرف میزدم و قضیه همین بود! توهین می‌کنن به خودت و خانوادت!! ظاهراً این خاصیت اینترنت هست که هر ادمی‌ فکر میکنه اگر به کسی‌ توهین کنه و چند ایدی هم براش دست بزن حق با آنهاست، سعی‌ همیشه نظرتو بگی‌ به این‌ها اهمیت نده.
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 13:15
ghafas - مشهد - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. بیتای عزیز...پزشکی وقتی قصد خدمت به جامعه باشه فرقی با کارگری شهرداری هم نداره.من فقط خواستم بگم که وقتت رو با نظر یک بی سواد حروم نکرده ای.این بده ؟اگه کسی همزمان از اختلاس و آخوند و ..متنفر باشه و درضمن کار گلشیفته رو هم تایید نکنه تکلیفش سکوته ؟ انکار یک کدوم از اینها به معنی تایید بقیه نیست .من این را نمی تونم به این حرف ناحساب تهران بگم اما ایمان دارم که بیتا تهرانی می فهمه .لجبازی نمی کنم اما مسخره است که حرفی بزنی و در بری .انگار فحش داده باشی .خوب من دارم پای حرفم می ایستم.
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 14:03
ghafas - مشهد - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. چه اعتماد به نفسی داری که قم رو فرانسه می نویسی...تو ماموری که با توهین و ناسزات و حرف ناحساب می خوای یکی یکی کاربرایی رو که میان سایت از افکار نو متنفر کنی و دنیای زیبای دموکراسی رو زشت و ناامن جلوه بدی .من چرا باید به تو توضیح بدم ؟ با افتخار باز هم می گم که سالها پاس و پلاک قرمز داشتم .فرصت بشه و یه بار دیگه شانس داشته باشم بازم می رم.تو باشی نمی ری ؟ سالها حقوق چند هزار یورویی داشتم و الآن هم در ناز و نعمتش غوطه ورم و خیلی ها سر سفره ی خودم نشوندم .انتخابات 88 به ایران آمدم و خیلی ها از دوستانم رو با یوکی آشنا کردم.تو تظاهرات قدس 88 بودم آفرین بر من .به خودم افتخار می کنم که از اولین پرشکانی بودم که به بم اعزام شدم.اونم وقتی فرزندم بیمار بود و شوهرم در ماموریت خارج از کشور به سر می برد.وقتی می شنوی همه جاتونو نشون می دین تا برین .چنین جواب دندون شکنی هم باید بدی .نوش جان.
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 14:11
ghafas - مشهد - ایران
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران. مگه وقتی مال تو می سوزه هه هه کرده باشی.از اسم دراز بی معنی مضحکی که برای خودت انتخاب کرده ای چی معلومه ؟ نکنه دائم در زندگی به ناحسابی بودن معروف بوده ای و اینطور خواسته ای از خودت رفع شک کنی من الآن 6 ساله تو این سایت می چرخم و 5 ساله عضوم .اصلا چنین نامی را ندیدم .خیلی زیباست هه هه هه ..حالا چی دیگه معلومه ؟ راستی ببین همکارام نشستن و اون جریانم جواب ابلهان خاموشی رو با برداشت ساده لوحانه تو خوندند نبودی ببینی همه چقدر دلشون به حال تو سوخت و سفارشت رو کردند که زیاد سر به سرتو نذارم که معلوم نیست از کدوم تیمارخونه ای کانکت می شی.
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 15:20
Dionysos - پارسی - فرانسه
ghafas - مشهد - ایران، به تو ربطی نداره من کار و شغلم چیه. من مثل تو عقده ای نیستم که با شغلم حرف بزنم، پس مفت گویی نکن. تو نگران امرار معاش خودت باش که با ساعتی 7000 تومان اراجیف برای رژیم نوشتن و پابوسی در سفارت کسب می کنی!! تو که پات رو از خیابونای حرم رضا اون طرف تر نگذاشتی باید هم به گلشیفته و من که در فرانسه هستیم حسادت کنی. حسادت و عقده و کمبود از هیکل دانشمندت سرازیره! من به کسی که احترام بگذاره احترام می گذارم به کسی که اهانت کنه جواب درخوری می دم! پس ناراحت نباش تو لیاقتش رو داشتی! نمی دونم چرا برای خدمت به جمهوری اسلامیت نرفتی سفارت ایران در سوریه با پاس دیپلماتیکت؟ پاسدارهای اونجا به شما نیاز بیشتری دارند تا ماموران مواجب بگیر رزیم در اروپا!!
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 19:50
ghafas - مشهد - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. پایه حقوقی ما زمانی که دیپلمات بودیم روزی 180 یورو بود.ساعتی نبود.البته منهای کرایه خانه و مترجم و خدمتکار و تخفیفهای آی دی کارت.همه ی اینها را هم حساب کنم روزی 280 یورو تقریبا روی هم می شد.اما باید به اطلاع حضرتعالی برسانم که این مبلغ از کرایه مغازه هایم هم در همین خیابان ایثار مشهد کمتر است.پس خیالت تخت باشه که گدای پول سفارت نیستم و تنها چیزی که برایم جالب بود احترامی بود که دیپلماتها داشتند.لذتی غیر قابل وصف.شوهرم حراحه و فقط با یه عمل درآمد کل یه ماه اعزام رو داره.تو خیال کردی همه بنده ی پولند ؟چرا باید به تو حسادت کرد چون در فرانسه ای ؟همین ؟از کجا که پناهنده و بیچاره نباشی..!! من سوریه هنوز نرفتم اما اگه لیاقت داشته باشم دوباره مامور و سفیر کشورم باشم صد در صد فقط به عنوان پزشک معتمد سفارت می رم .کار دیگه ای از یه پزشک برمیاد ؟ پس بی عذاب وجدان و سربلند می رم البته اگه شانس بیارم .نمی دونی چه کیفی داره !!نمی دونی .خوب دیگه مریض دارم باید برم.تو هم بیا جواب بده اگه مریضی
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 22:07
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
ghafas - مشهد - ایران. معلومه که خیلی بدبختی که کامنهای منو به یک مشت روان پریش مثل خودت نشان دادی واقعا" فکر نمی کردم اینقدر بدبخت و بیکار هستی که وقتت را هدر جواب دادن به من و دیگران می کنی راستی خانم دکتر مریضهات پشت در زاییدند برو بچه شونو بگیر نیفته زمین بقول خودت من ناحسابی !!! تو که حسابی هستی چرا با من کل کل می کنی خانم دکتر !!!!!!راستی به دوستانت سفارش کن دو دستی سر خودشونو نگهدارند با کله نرند تو ....راستی اسم کاربریت خیلی کوتاه و پر معنیه معلومه اسم محل زندگیته !!!!!
‌چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 21:34
bita tehrani - ونکوور - کانادا
خانوم عزیز این انتخاب خودت هست که راجع به کارهای دیگران که نمیپسندی بخواهی حرف بزنی تا اخر عمرت پس در حال حرف زدن راجع ادمهای دیگه هستی‌،احترام خودت هم از بین می‌ره و فرزندت هم یاد میگیره که پشت سر هر کس و نا‌کسی میشود حرف زد و انرژی تلف کرد....کاری که خیلی‌ از خاله زنک‌ها می‌کنند،از جمله همین آقای بی‌ ادب از سیدنی.شما به نظر خانم با قابلیتی میای.شما حیفی که دائم از بقیه حرف زنی.این کار را به آدمهای چیپی مثل اون آقا بسپار.در غیر این صورت اگر کسی‌ شما را خاله زنک نامید ناراحت نشو عزیزم......در ضمن فقط یادآوری به اون آخوند بی‌ عبا و عمامه: حرف زدن شما از ادب مثل حرف زدن اوس محمود از انسانیت خیلی‌ رقت انگیز هست.
‌پنجشنبه 9 شهريور 1391 - 04:11
ghafas - مشهد - ایران
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران. می بینم که ادبیات فارسی ات هم قبلا کفش آفتاب دیده ..و اما قفس اسم یه مکانه .مثل قفس ایران برای مردمش.آره من تو این قفسم .اما تو کجایی ؟ از کجایی ؟ از مریخ ؟ تو توی این قفس بزرگ نیستی ؟ از اسمش تحلیلی برنمیاد .اما هزار حرف نگفته داره از کسی که داره به یوکی میاد و حرفش رو می زنه و از جنجال عده ای چون سرکار نمی ترسه.یه بار دیگه عضو شو و این بار اسم برازنده تری برای خودت انتخاب کن .مثلا قیل و قال ...های و هو ....قفس نشین ...فقط من ...حرف حرف من ..چماق ساندیس...این صفحه داره می ره به بایگانی اما به عنوان یه هموطن ( نمی تونی بگی نیستم ) ازت می خوام کمی در کامنت دادن بیشتر محتاط باشی.باور کن خیلی ها از گفتن نظرشون می ترسند و این کار دموکراسی رو که یوکی داره با خون دل برای کاربرانش فراهم می کنه در کشورمون سخت می کنه .بذار هرکی نظرش رو بگه و سریع چماق ساندیس رو بلند نکن .مگه دیکتاتوری شیخها به ایرانیها نفوذ کرده باشه که دیگه متاسفانه کاریش نمی شه کرد. من متخصص زایمان نیستم پزشک زنان و اطفالم.
‌پنجشنبه 9 شهريور 1391 - 07:58
asal55290 - مشهد - ایران
واقعا چه بزشک بیکاری هستی فقط کامنتهای خانم ghafasدیده میشه........
‌پنجشنبه 9 شهريور 1391 - 08:36
Dionysos - پارسی - فرانسه
ghafas - مشهد - ایران، 1ـ خودت هم خالی بندیهات باورت شده!! پزشک زنان و اطفال!!! پزشکهای امروز در یک تخصصشون موندن و فرصت سر خاروندن ندارند بعد تو دو تا تخصص داری و وقت می کنی کرور کرور کامنت بگذاری؟!!! پزشکهای ایرانی مجبورند زبان انگلیسی یاد بگیرند اما تو در یوکی مترجم داشتی؟!! تو که اینقدر سوادت بالا بود که جمهوری اسلامی دنبالت فرستاد چطوری بلد نبودی انگلیسی حرف بزنی؟ هر کشور اروپایی زندگی می کردی پزشکهاش به زبان انگلیسی مسلط هستند اما تو مترجم و کلفت و نوکر داشتی!! یک سفارت با چند تا خانواده دیپلمات چند تا زن زائو و بچه داشتند که چند هزار یورو خرج تو و شوهرت می کردند؟ اروپا مدارک پزشکی ایران حتی متخصصشون رو قبول نداره و هیچ پزشک ایرانی حق کار در اروپا رو نداره به شرطی که دوباره امتحان بده و درس بخونه!! اما تو مترجم داشتی و زن زائو و بچه های مریض ویزیت می کردی؟!! عجب خالی بندی هستی بسیجی!!
‌پنجشنبه 9 شهريور 1391 - 11:07
Dionysos - پارسی - فرانسه
ghafas - مشهد - ایران،2ـ پزشک زنان و اطفال با سالها تجربه کار که به جای ویزیت بیمارهاش با همکاران پزشکش کله شون روی صفحه کامپیوتر خم شده و کامنت می نویسه و می خونه!!! منظورت از همکارات همون بسیجی های ارتش سایبریه که برای ساعتی 7000 تومان لیستی از انواع و اقسام تیترها و شغلها انتخاب کردند تا عقده ها و کمبودهاشون رو تسکین بدن؟! خالی بندی و دم از پول و تیتر پزشک زدن شاید به بیسوادی مثل تو شخصیت بده، برای من شعور کابره که مهمه. تو که حاضری برای حکومت اسلامی تا سوریه هم بری و دستت به خون بیگناهها آلوده بشه بهتره دم از وطن نزنی! وقتی ایرانیها شکنجه و زندانی می شن تو دلت خوشه که حکومت اسلامی بهت پول می ده و در ناز و نعمت ولی نعمت بی مقدارت به سر می بری. ننگت باد بسیجی ساندیسی دروغگوی بی وطن!
‌پنجشنبه 9 شهريور 1391 - 11:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.