تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش

آخرین گزارش‌های رسانه‌های ایران از جان باختن بیش از ۱۵۳ تن و مجروح‌شدن ۷۰۰ تن در زلزله بعد از ظهر روز شنبه ۲۱ مرداد استان آذربایجان‌ شرقی حکایت دارد.دکتر بهرام صمدی‌راد، مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، گزارش داده که ۹۸ جسد به پزشکی قانونی استان تحویل داده شده است.

ساعی در اخبار سراسری شبکه یک سیما با اشاره به آخرین آمار تلفات زلزله در آذربایجان شرقی که در ساعت 16 امروز در منطقه اهر با قدرت 6.2 ریشتر رخ داد، اظهار داشت: زلزله‌ای با قدرت 6 ریشتر در شهرستان ورزقان رخ داده است که تاکنون 9 پس‌لرزه در این شهرستان نیز در پی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اتاق بحران با حضور رؤسای کار گروه‌های مرتبط افزود: در این زمینه بالگرد جمعیت اهلال احمر برای ارزیابی و امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده حضور دارد.

از سوی دیگر، حسن قدمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تلفات زلزله شدید عصر روز شنبه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: متأسفانه بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۵۳ نفر بر اثر این زلزله جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ۴۵ نفر در شهرستان اهر، ۴۰ نفر در شهرستان ورزقان، ۵۰ نفر در شهرستان هریس و ۱۸ نفر نیز در بیمارستان‌های تبریز جان خود را از دست دادند.

همچنین بر اساس اعلام وزیر بهداشت، حادثه زلزله در آذربایجان‌شرقی تاکنون بیش از ۷۰۰ مجروح به جا گذاشته است.

وی افزود:‌ 60 روستا در منطقه اهر بین 50 تا 80 درصد خسارت دیده و 4 روستا نیز حدود 100 درصد تخریب شده است.

ساعی در پایان از مردم کلیبر و ورزقان درخواست کرد که امشب در خارج از خانه‌های خود به سر ببرند و جلسه ستاد حوادث تشکیل شده و اطلاعات از طریق اداره کل مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

آمار مجروحان زلزله آذربایجان شرقی از مرز 600 نفر گذشت

 در همین حال رئیس اورژانس کشور گفت: آمار مجروحان زلزله امروز در آذربایجان شرقی از مرز 600 نفر گذشت.

 غلامرضا معصومی دقایقی پیش  با اشاره به مجروحان زلزله در آذربایجان شرقی اظهار داشت: تاکنون و براساس آخرین آمار تعداد مجروحان در آذربایجان شرقی از مرز 600 نفر عبور کرده‌است.

 همچنین دقایقی قبل مدیرکل ستاد بحران آذربایجان شرقی از کشته شدن 87 نفر بر اثر زلزله در شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس خبر داده بود.

زلزله‌زدگان احتیاج مبرم به نان، آب آشامیدنی سالم و چادر دارند

 نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از احتیاج مبرم زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی به نان، چادر و آب سالم خبر داد.

 عباس فلاح با اشاره به زلزله و پس‌لرزه‌هایی که از عصر امروز در شهرستان اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی رخ داده است، اظهار داشت: ‌تاکنون 60 روستا به طور میانگین 50 تا 80 درصد تخریب شده‌اند و 4 روستا نیز به طور 100 درصد از بین رفته است.

 وی با اشاره به 40 کشته و 400 زخمی در شهرستان اهر افزود: در حال حاضر در تلاشیم تا بتوانیم با افزایش تعداد آمبولانس‌ها و انتقال هر چه سریعتر مجروحان به مراکز درمانی از افزایش آمار کشته‌ شدگان بکاهیم.

 فلاح خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیاز مبرم مردم زلزله‌زده به آب، نان و چادر است و اکنون که آب تمام روستاهای مذکور قطع شده است نیاز مبرمی به آب سالم معدنی وجود دارد.

مردم شب را در پارک‌ها بمانند

با وقوع ۱۰ پس لرزه‌ی شدید پس از نخستین زمین‌لرزه‌ها، خلیل ساعی مدیر کل بحران استان آذربایجان شرقی از مردم شهرهای تبریز، اهر، ورزقان و کلیبر خواست شب را در پارک‌ها سپری کنند.

مرکز لرزه نگاری ایران شامگاه روز شنبه ۲۱ مرداد اعلام کرد از بامداد امروز تاکنون؛ ۲۳ زمین‌لرزه استان‌های کشور را لرزانده است که شدیدترین آن‌ها زمین لرزه استان آذربایجان شرقی با مرکزیت اهر به بزرگی ۲ / ۶ مقیاس ریشتر بوده است.

قطعی برق تبریز و اختلال در تلفن‌ها

رییس اورژانس جمهوری اسلامی ایران دو تیم ارزیاب به تبریز و اهر اعزام کرده است. ارتباط تلفنی با تبریز و اهر قطع شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز گفته است هم‌اکنون ترافیک شدیدی در اکثر معابر شهر تبریز برقرار است و بیشتر نقاط تبریز با قطعی برق روبرو شده است.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اما وضعیت تبریز را عادی اعلام کرده و گفته است: «بنده هم اکنون در شهر تبریز هستم و این شهر هیچ‌گونه مشکل خاصی در ارتباط با زلزله ندارد.»

  

                             تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش

                      تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش

              تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش

              تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش

             تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش

             تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش

             تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش

             تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش
 

              تصاویر فاجعه آمیز از زلزله در آذربایجان‌شرقی +18 حاوی تصاویر دلخراش          

+116
رأی دهید
-1370

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
از مسئولینِ سایت می‌خواهیم در صورتِ امکان شماره حسابی‌ را در داخل و نیز خارج از کشور برای کمک به زلزله زدگان الام نمایند! با ابرازِ همدردیِ مجدد!
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:40
minna - هلسينكي - فنلاند
واقعا ناراحت کنند هست. وقتی‌ خونه‌ها رو با کاه گل و الکی‌ میسازن، نتیجه اینه که تا زمین لرزه می‌شه همشون خراب میشن. آخه چطور ممکن با ۶ ریشتر یه روستا ۱۰۰ درصد نابود بشه؟
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:46
راهیان نور - اصفهان - ایران
از بس گناه مردم تو این مملکت زیاد شده خدا این بلاها را می‌فرسته
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:49
poriyaye_vali - دوحه - قطر
خیلی ناراحت کننده هست،،خدا بهشون صبر بده..بخشکه این قانون همیشگی دنیاکه میگه:هرچی سنگه تو پای لنگه!!
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:55
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
خیلی ناراحت کننده است!مردم کم بدبختی دارن اینم اومد روش!واقعا گریم گرفت!
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:00
Faghat khoda - شمال - lنگلستان
راهیان نور،،، برو بابا ساندیس ،جای ابراز همدری کردن این اراجیفو مینویسی، و قابل توجه راهیان دستمال از ایرانی و اذری پاک تر و صاف تر نیست، تو که ایرانی نیستی همون بهتره بری لبنان پیش هموطنات...........! از خدا برای عزیزان داغدیده صبر خواستاریم و ما رو در غم خود شریک بدونید.
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:06
FETNEH. - نوشهر - ایران
باز یکی الکی دهنشو باز کرد و حرف زد. آخه راهیان نور گناه مردم زیاد بشه و تاوانشو اون زن و بچه پس بدن؟ یا اون پیرمرد که از ظاهرش مشخصه که یه آدم ساده ی روستایی هستش؟ قبل از حرف زدن یه کم فکر کن و بعد اون فکتو تکون بده
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:12
م تهرانی - دورتموند - آلمان
من که واقعا گریه ام گرفت و به همه هموطنان عزیزم تسلیت میکنم
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:12
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
افسوس و صد افسوس باورم نمیشه خدا به بازماندگانشان صبر بده.
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:58
romina20 - لیدن - هلند
تو اون عکس که بچه‌ها هستند خیلی‌ خیلی‌ ناراحت کننده بود خدا به بازماندگانشون صبر بده.
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:59
Freeman-Freedom - لندن - انگلیس
حالم خیلی‌ گرفته شد، تسلیت به همه انهای که عزیزانشون رو از دست دادند.
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:15
م تهرانی - دورتموند - آلمان
راهیان نور - اصفهان - ایران نمیدونم چرا خدا نسل آدمایی امثال تو و اون رهبره کثیفتونو از رو زمین کم نمیکنه واقعا برات متاسفم
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:15
مهم - بروكسل - بلزيك
وا‌ مصیبتا که دوباره خداوند بلایا نازل کرد در این ماه مبارک رمضان اون هم شب احیا حتما روزه خاری کردن و ایمان آنها سست شده بابا چرا روزه نمازتون ترک می‌شه که تو این تحریما زلزله هم بیاد
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:18
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
راهیان نور - اصفهان - ایران. پس مطمئن شدم این مثبت دادن ها کار توست. خوشحال شدی از مرگ انسان آره من هم خوشحال میشم از مرگ تو و امثال تو.
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:00
ADSI - شانگهای - چین
بازم یه مشته روانی و مریض که از مرگ دیگران لذت میبرند مثبت دادند
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:15
Dehani - ایران - ایران
خدا رحمت کنه این عزیزان را کشورمان درخط قرمز زلزله قرار گرفته هرسال شاهد این حوادث خطرناک هستیم
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:21
albalooo - لندن - انگلستان
چرا مثبت؟
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:36
feminism - لندن - انگلستان
باعث تأسف و تأثره :( راهیان نور _ اصفهان / عجب خدای سنگدل ، خونخوار و بی وجدانی داری که حتی از مرگِ کودکان و کشتار آنها نیز دست بردار نیست !!! ننگ و لعنت بر آن خدایی که روی شیطانی را خودش خلق کرده را نیز سفید کرده و در خونخواری نمونه شده است !!!!!! چرا چرت و پرت میگویی ، این کودکان خردسال در عکس ، چه گناهی را مرتکب شده اند که اینگونه زیر خروارها خاک در خون خود غلتیدند/ شرم بر تو ای ناانسان !!!!! گناه بی وجدانی و غیرانسان بودنِ توست که نه تنها در این غم بزرگ همدردی نکرده بلکه در کمال بی رگی وسنگدلی این فاجعه را به دلیل پوچ و بی ارزشی بنام خدایت توجیج میکنی !!!!!!!
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:18
ehsan.de - آلمان - آلمان
تا حکومت جبر اسلامی بر این مملکت حاکم باشه و مردم شیوه صحیح زندگی معنوی رو نفهمن خدا بلا برامون نازل میکنه . مردم توی اروپا که من هستم اهل دروغ و حقه بازی و ریاکاری نیستن . به خداوندی خدا قسم ذات پاکی دارن . هر چند توی صدا و سیمای ما فقط از غرب فحشا رو نشون میدن به مردم . در صورتی که فحشا در ایران ، فساد ، دروغ ، ظلم ، ناحق ، حقه ضعیف رو راحت خوردن خیلی بیشتره . عزیزان هرجا که دیدید پیشرفت هست ، تکنولوژی و صنعت مدرن هست شک نکنید که کل جامعه دارای یک ذات پاک هست . ولی ایران عزیزه من چی ؟ ایرانی چی ؟ جسارت نشه به عزیزان .........
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:36
Negah* - فرانکفورت - المان
راهیان نور - اصفهان - ایران. این مزخرفات چیه تحویل میدید,چرا در دین اسلام هرچه بلا وگرسنگى وبدبختى را باید فقیران اجتماع تحمل کنند واختلاس گران ودزدان میلیاردى وچپاول گران ثروت ایران باید از بلاى آسمانى بدور باشند آیا این مردم در خاک وخون غلتیده باید عذاب آنها را پس بدهند ,چرا براى نوشتن کامنت فکر نمیکنید که چه مینویسید ,مگروظیفه جمهورى اسلامى این نبود که مردم را از فقر نجات دهد, مگر وظیفه اسلام. مبارزه بر ضد استکبار اقتصادى نبود که با هدف فرو کوفتن آن و ایستادگى در برابر سران قوم و مستکبران و ستم,بایستد چگونه شد که خود حکومت یکى از مستکبران اقتصادى شد ودار دسته دزدش باسم خدا وپیامبر ودین فروشى تیشه بر ریشه ملت ساده لوح ایران زدند وثروت ایران را تاراج کردند ودر کشورهاى لبنان وسوریه وعراق ونزویلا وشاخ آفریقا و....شروع به سرمایه گذارى وخانه سازى وساختن بیمارستان ومدرسه و....آیا بهتر نبود به جاى 33 سال ریخت وپاش ودزدى براى این بلا زدگان خانه سازى میکرد که امروز به بلا دچار نشوند
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:36
ghafas - مشهد - ایران
دیگه کابوس زمستون نمی بینی .توی خواب گلای حسرت نمی چینی .. بخواب هموطنم .آرام بخواب .دیگر همه چیز تمام شد .رنج زندگی در خانه های کاهگلی در این کشور ثروتنمند شیخ زده تمام شد .رنج هر رزو با مرگ تدریجی دست و پنجه نرم کردن تمام شد...آزادیت مبارک که ما اینطور آزاد می شویم .
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:37
avasar - سان آنتونیو - آمریکا
راهیان نور - اصفهان - ایران. لعنت برروح خمینی ولعنت خدا بر خامنه ای کثیف که شما را به جان مردم ایران اندخته است آخه بیشعور به جای همدردی با مردم مظلوم آذربایجان داری نمک به زخمشون میپاشی خیلی احمقی.
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:40
reza تورونتو - ترونتو - کانادا
ای ننگ بر شما. ساخت هزاران واحدمسکونی مقاوم در برابر زلزله در ونزوئلا توسط ایران و زنان و کودکان ایرانی که امروز در زیر آوار جان باختند
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:41
NutellA - تهران - ایران
خدایا چرا همچین میکنی با ما ، بدبختیهامون کم بود اینا هم اضافه شدن ، خدایا کرمتو شکر ، دلیل این کارهات چیه ؟ (: این بچه کوچولوهای ناز چه گناهی دارند )):. داشتم از دسته زلزله به ایران پناه میبردم ، زلزله پیش دستی کرد ، برای تمامی هموطنان عزیزم متاسفم ، متاسفم که دورم کاری هم نمیتونم بکنم جز دعا ،عزیزانم دوستتان دارم صبور باشید کار خدا بی حکمت نیست متاسفم واسه همه داغداران عزیز
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:43
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
راهیان نور - اصفهان - ایران...مسخره روانی اون دهن ببند که مثل رهبر چلاقت حرف که میزنی اخه .. گناه مردم بدبخت از اون روسای کثافتت با خود احمقت بیشتره اخ این نظام سرنگون بشه ببینم توی روانی کدوم سوراخی میخای بچپی
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:41
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
راهیان نور - اصفهان - ایران اگر به خاطر گناه بود که به جای اینکه این بچه های بی گناه کشته شن باید سقف رو سر سیدعلی و اراذل دور و برش می ریخت
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:41
siavash2111 - ویسبادن - آلمان
راهیان نور عزیز زمین زلزله چه ربطی‌ به خدا و گناهه مردم داره ?
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:50
reza تورونتو - ترونتو - کانادا
راهیان نور - اصفهان - ایران. کثیف تر از مزدور جمهوری اسلام هیچ مجودی نیست روز نابودی شما نزدیک است با ان خدای بلاها همه شما و حکمان کثیفتان به فاظلاب تاریخ سرازیر خواهید شود
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:52
shamamai - کوردستان - ایران
واقعا از صمیم قلب با خانواده ی جان باختگان ابراز همدردی میکنیم و آرزوی سلامتی برای مجروحین این فاجعه...جا دارد هر کسی که توان مالیش میرسه کمک کنه به این هموطنان مصیبت زده مهم مقدار مبلغ نیست بلکه اون ابراز همدردی و انسانی بودنه..
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:52
dara20 - تهران - ايران
بعد یه مشت ابله میرن مکه یا کربلا پول به اعراب هدیه می‌کنند!!!! مکه در ۲ قدمی شماست، همین مردم بدبختی که خانه‌های گلی و خشتی دارند کعبه اند، رضا و حسین و علی‌ و.... عرب بودند میخواهید بقول خودتان ثواب ببرید!!! دست به دست هم بدهید و خانه یاه حقیرانه این هموطنان دردمند و فقیر را بسازید.
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:56
zaqzaq - اذر شرقی - ایران
راهیان نور - اصفهان - ایران---چرت پرت نگو اون وقت ژاپن که هر روز خدا زلزله میاد گناه زیاد می کنن....خونه ها اصولی ساخته نشدن همشون من در اوری هستش نتیجه اشم این میشه که می بینین....
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:58
mehrdad.n.l - امستردام - هلند
راهیان نور - اصفهان - ایران. واقعا برات متاسفم بد بخت بی‌چاره جاهل . به جای هم دردی با هموطن عزیزمان داری نمک می‌ریزی؟ تا کی در جهل باید باشین؟ باز اون حدیث جعلی اصفهانیها رو باور کردین؟ که امام صادق فرمود... که ،،،،؟ یا ابراهیم پیامبر برای اصفهان دعا کرد و،،،،؟ عصر اتم شما‌ها دیگه واقعا ... . ولی‌ من به جای تو به هم میهننم تسلیت میگم و ارزو ی آرامش برای . همه ی باز ماندگانشان را دارم.
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:42
shamamai - کوردستان - ایران
راهیان نور --اصفهان-ایران::جدا مشکل داری برو یه روانپزشکی خودتو معرفی کن ..ولایت قبیح اینقدر این چرندیات رو به گوشتان خوندن که اگر هر گناهی رو آخونهای مفت خور هم بکنن باید ملت بی گناه تاوانش رو بدن ..اگه خدا خدا باشه بلا رو به جان جمهوری جهل و جور میفرسته نه به جان مردم بی دفاع و ضعیف ...این دولت ننگین خرج یک سال راهیان دزدی رو صرف چهارتا بیمارستان میکرد الان مردم رو در خیابان مداوا نمیکردن
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:48
golden ari - ایران - تهران
خدا بیامرزدشون، اما این رژیم همه جوره شانس داره، درست دقیقه نود باید این زلزله بیاد، حالا ببین چه استفاده تبلیغاتی ازش بکنن تا دو ماه.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:20
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
با ابراز همدردی با هموطنان داغدار،شاید از هم دور باشیم ولی‌ ما را هم تو غم خودتون شریک بدونین..... بنی آدم اعضای یک پیکرند - که در آفرینش ز یک گوهرند. چو عضوی بدرد آورد روزگار - دگر عضوها را نماند قرار .
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:20
shablizim - لندن - انگلیس
راهیان نور - اصفهان - ایران چرند نگو خرافاتی
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:26
welt az alman - دوسلدورف - المان
مسئولین خجالت بکشند که حتی دررسانه های خودشون هم نمیتونند درست خبررسانی کنند.این چه وضع درمان هست؟چرابایدبرق وتلفن قطع بشه؟ اگرانفجارگاز رخ بده فاجعه انسانی ببار میاد.چقدردلم گرفته.خدایا چراانسهای مظلوم حتی مردنشون هم مظلومانه هست.آه...........
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:06
be_pa_khaste - هارلم - هلند
راهیان نور لطفا مزخرف نگو گناه مردم زیاد شده؟ که از گشنگی ناموس فروشی می‌کنن؟؟؟ مردم دارن همه ضجری می‌کشن که یه نوکر امسال شما واسه رهبر جنایتکار نوکری کنه .مرگ بر خمینی
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:43
gara bag - ریس ویک - هلند
چرا داری دری باری میگی‌. چه گناهی؟ کثافت کاریشو تو میکنی‌ بعد آن بچه یا پیر مرد باید تاوانش را پس بده؟ کمی‌ سواد داشتی اینطوری فکر نمیکردی که می‌دونم خیلی‌ بیسواد تشریف داری. ساندیس خوره بیسواد، همتون مثل هم هستید باید یک زلزله محکمی هم این مردم درست کنند تا تمامی‌ خونه‌های این ساندیسخورها را رو سرشون خراب کنند.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:43
sara85 - تهران - ایران
همین آقای محقق ایرانی گفت در مورد زلزله بم هم میتونستند کاری کنند که کشتار کمتر بشه گفت از زمین از شب قبل صدای شکستن لایه های زمین میآمده و مردم هم شنیده بودند ولی وقتی به جئوفیزیک تهران خبر میداند انها گفتند که هیچ خطری نیست .در صورتی که زلزله از شکستن لایه های تحت فشارو آزاد شدن انرژی ایجاد میشه درست مثل شکستن شاخه درخت صدا میده
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:44
rastgu - دوسلدورف - آلمان
راهیان نور - اصفهان - از بس که خرافاتی هایی مثل تو توی کشور زیادند که نمی گذارند خانه ها را ضد زلزله درست کنند و ایران آباد بشه. نه تنها چرت میگویی گویا کور هم هستی که ببینی عکس بچه ها ( به نظر تو گناهکار ؟) هم تویشان هست. این چه خدای ظالمی است که بلا سر بچه های بیگناه میاورد. اصلاً پرستش چنین خدایی بلا آور لازم هست ؟ در ژاپن زمین لرزه 8 ریشتری میاد ولی اکثر خانه ها سالم میمانند از فاجعه اتمی که بعد از زلزله 9 ریشتری آمد و بدنبالش سونامی که بگذریم پس میشود چنین تلفاتی را با ساختن خانه های ضد زلزله پیشگیری کرد. بجای ابراز همدردی و ترحم منتظر فرصت هستی که کینه جویی کنی و زخم زبان بزنی و نمک روی زخم بپاشی. انسانیت و همدردی هم خوب چیزیه که آدم یکم داشته باشد! بنی آدم اعضای یکدیگرند .. چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار! گویا تو عضو جامعه ایرانی و آدمیت نیستی متاسفانه. یا که نه هنوز امیدی به برگشتت به خانواده آدمیت هست؟
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:47
bardia.bardia.bardia - کپنهاگ - دانمارک
آخه احمق,خدا کیه ؟ خدا چه کار است ؟ تو ژاپن زلزله چندین برابر ایران میاد تکون نمیخوره ،تو داری میگی گناه زیاد شده ؟ چه گناهی ؟ گناه ایرانی بودن؟ گناه محکوم شدن به فقر در کشوری با حکومت استبدادی که فقط به قدرت نمایی در جهان فکر میکنه ؟ واقعن متاسفم که تو یه ایرانی هستی ؟
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:52
لیان - بوشهر - ایران
متاسفانه بازهم یک زمین لرزه شش ریشتری با این همه ویرانی وجان باختن هموطنان ، چرا زمین لرزه ای با این مقیاس در ژاپن بدون هیچ خسارت مالی وجانی رخ می دهد ، اما در کشور ما که روی نوار زلزله قرار دارد وتجربه فراوانی پس داده ایم درس عبرت برای ما نمی شود ، حتما دوباره حرفهای تکراری مثل مقاوم سازی مسکن بعد از حادثه ، مگردولت درجریان غیراستاندارد بودن خانه روستای نیست که قبل از این حادثه این چنینی فکری بکند ،امیدوارم این دولت خدماتی که روستایان برای سفرهای استانی جهت سیاه لشکری استفاده کرده فراموش نکند واینجاه جبران کند
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:54
sara85 - تهران - ایران
خیلی ناراحت شدم وقتی که این خبر رو شنیدم بیشتر بخاطر این که یکی از ایرانی های محقق زمین لرزه تو دانشگاه ما همین هفته پیش در مورد این منطقه و خطر زلزه با من حرف زد و این منطقه رو روی گوگل نشون داد و گفت اگه میخواهی تحقیق کنی یکی از جاهای که اصلآ بهش توجه نمیشه و واقعا نیاز تحقیق وجود داره همین اینجاست. اصلآ فکر نمیکردم که اینقدر زود اتفاق بیوفته
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:35
ghomar baz - کوپنهاگ - دانمارک
اگر همهٔ گناه‌ها ... بره تو ...رهبر عظیمو شا ینت ..اینجوری آدمهای بی‌ گناه که از فقر مجبورن تو این جور خونهای نه امن زندگی‌ کنن کشته نمیشدن عزیز من.خدا بیامرزه هماشون و درد‌و بالا خونوادهای بازماندگان بخوره به بیت رهبری انشا‌الله.
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:02
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
اونایی که مثبت دادن، نه وجدان دارن، نه شرف،، لعنت بهشون
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:37
ali1111 - تهران - ایران
تسلیت به مردم آذربایجان که داغدار خانواده‌های خود هستند، طلب صبر و آمرزش داریم...
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:23
100ra - پیرانشهر - ايران
بلا همیشه سر مردم بی‌ چاره و فقیر میباره یک خونه چه در شهر و روستا از لحاظ استاندارد خانه سازی واسه من پیدا کنید مردم روستاها چهار تا سنگ گرد گذاشتن رو هم دلشون خوشه که خونه درست کردند ولی‌ لبنان و فلسطین خونه هاشونو اسرائیل با هواپیما میزنه یه سوراخ درش ایجاد میشه اون هم از سایه سر حکومت جهل و فساد اسلامی. آذر آبادگان تسلیت میگم از طرف خودم و خانواد‌م.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:40
STING68 - گنبد - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا...............افرین به این فکر بکر ................شماره حساب اینترنتی...............انشالله روح این درگذشتگان با روح مقدس حضرت علی (ع) در بهشت برین همجوار و همسایه شود.............اخ اخ اخ چرا محجورین و مظلومین و مومنین دنیا باید به این روز بیفتند؟
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:42
persocaine - تهران - ایران
جالبه که حتی موقع زلزله هم حجاب بانوان رعایت شده !! نمیدونم با چه میخی این تحجر رو تو سر کسی میشه فرو کرد که سقف داره رو سرت خراب میشه ، اول دنبال روسریت بگردی !!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:52
henna - ونکوور - کانادا
ضمن تسلیت و آرزو صبر برا عزیزان ، بیاد داشته باشید با زلزله و کمکهای مردمی دوباره در دزدی آقایان باز شد ، خصوصا اگر حساب بانکی‌ باشه صاف میره تو جیب دولت دزد،،،
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 02:09
budapest - دبرسن - مجارستان
به خدا من گریم گرفته آخه مرتیکه تو دیگه چرا مثبت میدی
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 02:19
*پسر شجاع* - تهران - ایران
راهیان نور - اصفهان - ایران... در قرن 21 این چرت و پرتا چیه میگی؟!..اگه خامنه ای و دار دسته دزد و فاسدش نبودن و یک حکومت مردمی و ایرانی بود در روستاها خانه های ایمن و مقاوم می ساختن حالا اینها زنده بودن ..منفورتر و پست فطرت تر از این جماعت دینی ندیدم که بجای همدردی با مردم بیچاره به آنها تهمت بزنند و توهین کنند ..مثل زلزله بم که چند احمق امام جمعه در تهران و چندتا شهر دیگه به مردم داغ دار بم توهین کردند ..
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 03:09
zemstan - لندن - انگلستان
آمیدوارم هر کسی مثبت داده به‌‌ بدترین طور ممکن بمیره خدا این بچه کوچیک چرا به کدامین گناه جای همه اونها در قلب و یاد ماست
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 03:15
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
راهیان نور - اصفهان - ایران --گناه این مملکت اینه که امثال مثل تو توش هستن ،که اگه شما .. نبودید دیگه کسی‌ پیدا نمی‌شد حرف مفت بزنه و بی‌حجابی رو علت زلزله ، عقب افتاده برو واسه سوپرمنت بزن تو اون کله پوکت که شاید ۱۴۰۰ سال دیگه ظهور کنه .
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 02:46
persian20 - منچستر - انگلیس
راهیان نور -اصفهان تف تو روت با این حرف زدنت به خدا تو انسان نیستى برات متأسفم :-(
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 02:37
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا--)@(-- پیشنهادتان بسیار عالیست , من هم با شما موافقم (@)--قلبم آتش گرفت ! نتوانستم جلوی گریه‌ام را بگیرم !مخصوصاً آن بچه طفلک معصوم !! خدا صبر بده به بازمانده گانش ! آمین
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 04:02
kutol - ارومیه - ایران
راهیان نورـ اصفهان ـ فقط برو گم شو...جیره خوار رژیم...همین راه نورتو بگیر برو جهنم....
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 02:34
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده
من هم به نوبه خودم تسلیت میگم به بازماندگان این حادثه ان‌شاالله که خدا بهشون صبر بده.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 04:28
ehsanusa - تهران - ایران
خدا خدا خدا، این چرت و پرتها رو دور بریزین. خدا کجا بود؟ وقتی ساختمان اصولی ساخته نشه با یه ..وز میریزه پایین!!! حالا به جای حل مشکل بشینین بگین ایشالا با این و اون محشور بشن!!! این چه دردی رو از مردم بدبخت محنت زده دوا میکنه؟ لعنت به هر چی دزد پفیوزه، که به جای تخصیص بودجه برای بهینه سازی مسکن مردم، اموال اونا رو میدزدن و به حسابهای خارجیشون میریزن. از خامنه ای چلاق و دزد بگیر تا رفسنجانی د..وث و بقیه عمله اکرۀ دزد و پدر سوخته شون!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 04:47
handsome507 - کوالالامپور - مالزی
خدا صبر بده به بازماندگان. راهیان نور-اصفهان خاک بر سرت با این استدلالت، خاک.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:25
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
STING68 - گنبد - شما شنیدید که " کافر همه را به کیشِ خود پندارد "؟؟ کسی‌ که دزد است ، همه را دزد میبیند و کسی‌ که دلش پاک است همه را پاک! تقصیرِ من نیست، تقصیر دل ماست!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:29
asya123456 - شهرضا - ایران
راهیان نور - اصفهان - ایران : .. از اونی هستی که بخوام .. نثارت کنم ولی دیشب دعا کردم خدا نسل رهبرچلاقت و خود جیره خوارت رو از این مملکت برداره
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:43
irane aziz - وین - اتریش
راهیان نور،یادته چند ساله پیش یا اتوبوس از بچه‌های رهین نور از جاده منحرف شد و همشون مردن،پس اونموقع هم امثال شما به خاطره گناهان زیادتون مردین؟راستی‌ می‌دونی تو کشورای خارج زلزله‌های با ریشتر‌های بالاتر بیشتر میاد،اما چون ساختمون‌ها رو دولت‌ها به جای دزدیهای میلیاردی،محکم میسازن،هیچیشون نمی‌شه،خب پس قبول داری بی‌حجابی مشروب ،نماز نخوندن،اینا گناه نیست،چون اگه اینجوری بود،دنیا قرنها پیش باید از بین میرفت
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:49
souroosh - ساری - ایران
راهیان نور - اصفهان - ایران. حال مردم را به هم نزن با حرفات. جنایاتی که حکومت به اسم دین می کنه همتا نداره
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:14
آزادايران - تورنتو - کانادا
راهیان نور -اصفهان . تو با اونایی که مثبت دادن رو آدرستون رو داشتم کاری میکردم تا آخر عمر ..
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:16
shekamo - اوسلو - نورو
با شنیدن زلزله در ایران فورا تلویزیون رو بردم رو کانال فارسی اخبار ایران که باری خارج از کشور پخش میشه از تنها خبری که اطلاا. نداد زلزله ب تبریز بود به جاش از سوریه و فلسطین میگفت در آخر ست ۱.۳۰ شب ی زیر زد که در تبریز زلزله امد.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:17
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
راهیان نور - اصفهان - ایران-اخه .. چه ربطی به گناه یا ثواب داره اگه به این حرفا باشه که همین مردم تا شب قبلش داشتن تو سر خودشون میزدند وگریه ودعا میکرند.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:19
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
راهیان نور، ای خاک بر سر تو و اون ایادی و اوباش این حکومت کثیف و زالو صفت . پست فطرتهای بی شرف ، بی آبرو ، بی همه چیز ، ۳۳ سال خون مردم ایران را توی شیشه کرده اید و وعده بهشت و حور و پری به آنها میدهید، با سرمایه این مملکت میلیونها اجنبی را صاحب خانه و مدرسه و بیمارستان و غیره کرده اید، حالا گناه این هموطنان ما و همه ما ایرانیها غیر از اینکه نتوانسته ایم حق خودمان را از تو و این حکومت خونخوار اسلام بگیریم، چیز دیگری بوده؟
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:20
shabparast - ایران - شمال
خدا سر هیچکس نیاره . دوست عزیز پول تو جیب دولت میره به ملت نمیرسه همونطوری مه 280 میلیون دلار زلزله بم به اونا نرسید همونطوری که ما از اینجا وسیله مفرستادیم خارجی ها کمک میکردن ولی اونا در کامیون باز میکردن اونارو به مردم بم میفروختن
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:08
bayat300 - همدان - ایران
اتفاقا آقای ریس جمهور ساختمانهایی مطابق با استاندارد جهانی ساخته اند منتهی نه تو ایران بلکه تو وطن بعدیشون پیش داداش هوگو چاوز مردم ایران به درک که تو خونه های گلی زندگی می کنند با یه تکان کوچک سقف میاد رو سرشون بزار بمیرن !!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:25
رها صبا - تهران - ایران
با سلام به نظر من بهتره از بی احترامی به هم حذر کنیم و اجازه بدیم برای رشد و بالندگی در فضای دموکراسی نظراتمون رو بیان کنیم صد البته نظرات هرکس سطح فکری اون شخص رو نشون میده و احتمال داره با مثبت اندیشی و توضیحات بیشتر فکر اون رو با خودمون همسو کنیم.تصاویر واقعا ناراحت کنندست اما برا منی که الان در اهر هستم گریه آور صبح ساعت 5 رسیدم گفتم شاید بتونم کمکی کنم ولی عمق فهجعه خیلی زیاده
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:03
perser68 - فلوریدا - امریکا
ghafasمشهد ایران. خیلی‌ زیبا نوشتی‌ و پر احساس،درود بر تو!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:15
cia_mach - آخن - آلمان
یعنی‌ لجن تر از این نمیتونستی ظاهر بشی‌ راهیان نور عزیز برو بمیر لطفا
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:18
محسن ف - کرج - ایران
راهیان نور -اصفهان: بی عقلی دست خودت نیست،چرا این روستایی های مظلوم وستمکش وفقیر آخه؟؟
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:29
Mramir1975 - سندیگو - امریکا
راهیان کور اصفهان قهوای شدی بفت.من اگه جای تو بودم دیگه تو این سایت نمیومدم
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:31
iran-akhoondak - گتنبرگ - سوئد
بابا پول رو نریزین به حساب برای فلسطین و لبنان و سوریه. برسونین به دست یه فامیل یا آشنا در ایران بدن مستقیم به دست یه زلزله زده. این مفت خورهای عرب شرف ندارن
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:33
sama128 - شیراز - ایران
راهیان نور اگر خانواده ... تو همشون مثل ... مثل اون رهبر کثیفت می مردن و جنازه های اونها را مثل اون بدبخت های عزیز و بیچاره در بالا نشان می دادند باز این ... را می زدی کی می خواهی انسان بشید کی کی از این ... دست بر می دارید کی واقعا کی
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:17
پریستوک - تهران - ایران
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان. omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا شما هر دو قلب پاک و ساده ای دارید ، اگر کسی می خواد کمک کنه باید مستقیم بره اونجا، پول ریختن به حساب دولتی آب به آسیاب دشمن ریختن است. فکر می کنید کمک های مردمی دست زلزله زده های بدبخت می رسه ؟ نه هرگز. حتی چادرهایی که خارجی ها واسه ایجاد کمپ برای زلزله زده های بم داده بودند فروخته شد و پولش که خودتون باید حدس بزنید صرف چه کارایی شد. بچه های زلزله بم رو تو هیر و ویری دزدیدن بردن امارات واسه انجام مسابقه شتر سواری و بچه ها رو می بستن زیر شکم شترها تا بچه گریه کنه و شتر تندتر بدوه و مسابقه رو ببره. اینه سرنوشت آواره هایی که زیر دست ج.ا زندگی می کنن.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:20
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد
اگر این روستائیان عزیز(!) به جای زندگی‌ در کلبه‌های خشتی و گلی در منازل بتونی‌ و سیمانی زندگی‌ میگردند این تلفات و خسارات به بار نمی‌آمد. در مورد سکوت صدا و سیما باید گفت بستگی به موردش دارد. چنانچه دست یک سنگ انداز فلسطینی توسط گلوله پلاستیکی سربازان اسرائیلی زخمی شود همه کانالها آن را با آب و تاب ده‌ها بار پوشش میدهند
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:31
setareh70 - تهران - ایران
راهیان نور @ آدم مزخرف تو بهتره که همون بری ... لیس رهبرت بشی‌.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:51
gardash - برادفورد - انگلستان
راهیان نور -اصفهان. لعنت بر خط فکری تو، لعنت بر ا..که آدمهای هیولاصفتی مثل تو رو بار میاره . دوستان این یارو مقصر نیست ؟؟؟!!!!! مقصر اصلی اون دینیه که باید از ذهنتون. پاکش کنید .......اول از خودتون شروع کنید .
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:59
gardash - برادفورد - انگلستان
راهیان نور -اصفهان. لعنت بر خط فکری تو، لعنت بر ...که آدمهای هیولاصفتی مثل تو رو بار میاره . دوستان این یارو مقصر نیست ؟؟!!!! مقصر اصلی اون دینیه که باید از ذهنتون. پاکش کنید .......اول از خودتون شروع کنید .
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:00
salvi - تهران - ایران
راهیان نور - اصفهان - ایران/ مطمئن باش روزی که تاریخ انقضای این حکومت فاسد برسه تو و امثال تو اولین کسانی هستید که ما از... آویزونتون میکنیم پس تا اون روز خوش باش یاوه گوی حروم خوار خونخوار جانی وطن فروش رذل.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:16
هومان سام - هانوفر - آلمان
اونائی که مثبت میدن معلومه .. در پوست آدم هستند چون آدم هیچ وقت زجر و بدبختی دیگران را مثبت نمیده
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:16
London21 - لندن - انگستان
من هم به آذربایجانى ها تسلیت میگم خدا بهشون صبر بده.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:21
no fly zone - آمستردام - هلند
راهیان نورـ اصفهان خیلی‌ فکر کردم که چی‌ بگم که لایقت باشه هیچی‌ در وصف تو پیدا نمیکنم ،فقط متاسفم برات. خیلی‌ ... بی‌ سواد کوتاه فکر و بیمار تشریف دارید. از دوستای محترم که اینو میخونن عذر می‌خوام اما تا یه ... به این ... ندم آروم نمیشم. راهیان نور -اصفهان لعنت به ... ،
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:13
hosein azad - کارلستاد - سوئد
راهیان نور اصفهان ایران آدم عوضی‌ و متوهم من در سوئد زندگی‌ می‌کنم و با معیارهای شما در اون کلّه‌های تهی از مغزتون هر روز باید در این سرزمین بلا و حادثه بیاد ‌ای حشره بی‌ احساس یک نگاه به این مردم ساده پوش و فقیر بکن که شب و روزشون به زحمت و رنج برای تکه نانی می‌گذشت یا به اون جسم بیجان طفلک بیگناه که تا دیروز با پای برهنه به دنبال بازی با همسالان خود بود .آخ که فقط با دیدن این عکس‌ها گریستم به بیچارگی و بی‌ کسی‌ مردم
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:13
nimma - وین - اتریش
حساب کنید که با سه هزار میلیارد تومن چند هزار خانه کاه گلی و خشتی روستاهای محروم ایران را میتوان با استحکامات از نو ساخت، آیا تلفات این زلزله جنایت علیه مردم ایران نیست، کافیست دو سه نفر تو آمریکا به ضرب گلوله یه دیوونه کشته بشند تا دولتمردان ما دادشان به هوا برود که بیایید نگاه کنید اینور آمریکاست ، ولی حالا که در چند قدمی کشور خودشان مردم دسته دسته به علت اهمال کاری و خیانت مسئولین در خانه های لرزان و سست از بین میروند کسی از این آقایان به اصطلاح مسئول صداشون در نمیاد...
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:15
Negah* - فرانکفورت - المان
بیشترین تعداد حادثه دیدگان از شهرستان‌های «اهر»، «ورزقان» و «هریس» هستند اما کمبود امکانات و نبود مراکز درمانی باعث شده تا بسیاری از حادثه دیدگان به بیمارستان‌های تبریز منتقل شوند که متاسفانه دوری مسافت سبب شده تا بسیاری از آنها جان خود را در بین راه از دست بدهند. لعنت ونفرین بر حکومتى که بهترین بیمارستانها را در عراق ولبنان وفلسطین میسازد وایرانیان را در فقر رها کرده مرگ وهمین بلا رابرایشان آرزو میکنیم.نفرین بر حکومتى که سران آن فرزندان خود را به خارج از کشور روان کرده اند وملت را در فقر نگه داشته اند
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:17
بزرگمهر - تهران - ایران
راهیان نور - اصفهان - ایران/ خیلی متاسفم از اینکه هموطنی چون شما دارم.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:43
bisabr - مشهد - ایران
راهیان نور اصفهان تو از همون دستمال کش های رهبر هستی برو تا دیرنشده تمام اون لباسهای که پیش اجساد هست جمع شون کن برای راهیان گورت کم نیاری.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:53
raha1984 - هامبورگ - المان
بیچاره .. که بخواد مقایسه بشه با کسانی که مثبت داده اند !!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:51
shamamai - کوردستان - ایران
واقعا اونایی که مثبت میدن ...زبان از بیان هر چیزی به آنها کم میاره!!!....اخه کجای زلزله خوبه که مثبت میدید ؟؟؟؟؟من نمیدونم چه جور آدمهایی هستید ؟؟؟مخصوصا این راهیان جهل و خرافات با کمال پررویی میاد مردم رو گناهکار قلمداد میکنه ..مگه از دیکتاتورها گناهکارتر وجود داره؟؟؟لطفا جواب این همه کامنت دوستان رو بده اگه جوابی داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:47
ali azari - کپنهاگ - دانمارک
این خاک دگر باره شد از زلزله ویران//یا رب چه رموزی ست در این کوشه ایران//هر تیر بلا می جهد از قوس طبیعت//اول هدفش می شود این خانه ویران.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:27
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
راهیان نور اینو برای تو دادم.(اغتشاشگران ، دیشب حرمت حرم رضوی و شب قدر را شکستند.این گروه عصبانی در پایان با شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "مرگ بر خواص بی بصیرت" و همچنین پرتاب بطری های آب در صحن مطهر امام رضا (ع)، ضمن شکستن حرمت شب قدر و حرم امام رضا، هویت خود را نشان دادند)
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:53
donald - هاسلت - بلزیک
تسلیت به همه عزیزان بخصوص آذری زبانان فقط در تعجب هستم چرا صدا و سیما پوشش خبری درستی‌ نداده
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:00
raha2022 - اهواز - ایران
این رژیم خودش مثل زلزله به جان مردم بیچاره افتاده / هنوز زلزله بم از یادمان نرفته است . اشگم در امد . ضمن تسلیت به بازماندگان غیور مردم اذربایجان شرقی . صبر وشکیبائی ارزو میکنم . الهی زلزله به جان اخوندها از جمله خامنه ای و جنتی ها واحمدخاتمی ها بیفتد .
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:02
nerse - اهواز - ایران
متاسفانه زلزله قرار نیست دست از سر این مردم برداره. یروز گیلان یروز کرمان الانم آذربایجان. والا نمی دونم قرار چند نفر دیگه کشته بشن که مسئولین یه فکری برای مقاوم سازی منازل روستایی و بافت قدیمی شهرا بکنن. تو ژاپن زلزله 8 ریشتری میاد آمار کشته ها به 10 نفر نمی رسه اینجا 6 ریشتری اومده چنتا روستا 100درصد تخریب شده!! حیف این مردم به خدا
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:23
nowruz-57 - تهران - ایران
جان گداز و مصیبت بار. دیروز که زنگ زدم، کسی‌ گوشی را بر نداشت. در هل و هراس یادشان رفته بود با خود ببرند. بعدا که مادر خودش زنگ زد، اما صدایش چه غمبار بود. آذربایجان تسلیت. دم و نفس تمام کسانی‌ که در این صفحه ابراز همدردی کردند، گرم.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:28
Anarchist - دبلين - ايرلند
ضمن عرض تسلیت به مردم عزیز آذربایجان، امیدوارم این حادثه باعث بشه که مردم ایران به این مساله هم کمی‌ فکر کنند که چرا وسط ماه مبارک رمضان پیش از افطار الله چنین پذیرایی با مردم روزه دار می‌کنه..!. کالیفرنیا آمریکا و توکیو ژاپن زلزله‌های بزرگتر از این رو از سر رّد میکنند، چرا؟ چون به تجربه فهمیدند که ساختمان ناا آماده حتی‌ اگه مشابه ما حاضرت عباس، امام حسین یا خود الله داشته باشند حفظ نمی‌کنه..!شما خودتان اگر جای خدا بودید، همچین کاری با ملت خود میکردید؟
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:05
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
هموطنان ما زیر آوار مردند آنوقت شما دارید با / راهیان نور/ بحث منطقی می کنید!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:04
zafar207 - هرات - افغانستان
توی این ماه مبارک از طرف مردم افغانستان دعا میکنیم.......
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:10
مردعنکبودی - زنجان - ایران
متاسفم خیلی دردناکه ،خداوندهمشون را رحمت کنه ،شاید خوب نباشه این حرف را الان بزنم،ولی هموطنان عزیزبارها گفتم اینقدر افغانیهای بیچاره را اذیت نکنیم. گناهشون دامن هممونو میگیره کو گوش شنوا،دولت خونخوار ما بچهای افغانی را نمی زارن درس بخونن و هرسال از هر افغانی مبلغ پانصدهزار تومان بزور میگیرند تا کارت اقامتشان را تمدیدکنن،بعضی از کارخانه دارهادستمزد کارگر افغانی را نمی دن،اکثرنیروی انتظامی از لباسشان سو استفاده کرده و با ترساندن از افغانیهای مظلوم بزور پول می گیرن،وما ها هم در کوچه و خیابانها افغانی را می بینیم بشون فحش میدیم واگه چیزی بگن حسابی میزنیمشون و خیلی بدیهای دیگر که نسبت به افغانیها داریم،حالا خدایش ،خدا قهرش نمی گیره، خدایا هممونو ببخش
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:27
sinasarmast - تهران - ایران
م تهرانی. تا امثال مثل تو هستند انتظار بیشتری نیست. مصیبت زلزله را به هموطنان دلسوز و دردمند تسلیت میگویم . بی دردها الکی خوش باشند و بچرند..
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:27
bagheyrat bidar sho - اسلو - نروژ
مدتیه که دنیا همهٔ درهای غمش و به روی ایران ما و مردم ایران ما باز کرده،این همه مصیبت چرا باید سر مردمهای ما بباره که مصیبتهای دنیا همینجوریش هم کم نیست بر سر ایران. وقتیکه یه مشت کله گنده بالا نشستن و هرروز بر سر مردم خراب و خرابتر میشن،، هاییی،، دلم گرفته از این دنیا.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:37
Naween - گلاسگو - اسکاتلند
افسوس و صد افسوس باورم نمیشه خدا به بازماندگانشان صبر بده.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:38
bagheyrat bidar sho - اسلو - نروژ
راهیانِ نور تو بی‌خود میکنی‌ ... چه ربطی‌ به گناه داره که این حرفارو تو و آدمهای بیسواد مثل تو به زبون میارن،، اگه گناهه مردم تو این دنیا زیاد شده پس چرا .. مثل تو و امثال تو از این دنیا نمیرن .. مرگ بر اون کسی‌ که اینطور تعبیر می‌کنه ، ننگ بر تو شرم بر تو
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:44
شهرام گودرزی - وین - اتریش
زلزله کاری به مقام معظم رهبری نداشته و نداره / کمتر به مسوئلین دلسوز این نظام بد و بیراه بگید / زمینده باد جمهوری اسلا
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:25
beautysmile - ناتینگهام - انگلستان
چه دردناکه خاک رو کنار بزنی‌ و عزیزانت رو از زیرش بیرون بکشی، و چه زیباست که خاک رو کنار بزنی‌ و عزیزانت رو در حالی‌ که به تو، به زندگی‌ به نور لبخند میزنن بیرون بکشی. خدا به هماشون صبر بعده، و رفتگان رو بیامرزه. کسی‌ حال این بندگان رو درک نمیکنه جز مصیبت دیده.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:16
sepherdad - سیدنی - استرالیا
جان گداز و مصیبت بار تر اینکه ملت ما در این دنیا بسیار تنهاست، نه دولتی، نه تحصیل کرده‌های عاقلی، نه دوستی!!! روحشون شاد.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:37
کشور فقط ایران - تهرات - ایران
از صمیم قلب تسلیت به بازماندگان و امرزش برای کشته شده گان !خیلی سخته
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:00
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
اگه به گناه بود بایز چلاغعلی الن زیر آوار بود لعنت به انسان نماها !
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:08
ggirl - فرانکفورت - آلمان
بسیار ناراحت کننده و دلخراش تسلیت و صبر برای بازماندگان آرزمندم باشد که دولت فلسطین و سوریه را رها کند و به فکر این مردم باشد چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:09
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
آقا بزارید یه چیزی بگم که دیگه کیف کنید چون کاملا رو مغز من داره راه میره این مسئله . دیروز که زازله ها اومد ما بدو بدو رفتیم پازک روبه رو نشستتیم . کم کم مردم میومدن . منم خواهر کوچیکمو نشونده بودم کنارم دستمو انداخته بودم دور گردنش چون خیلی ترسیده بود . اطراف من و خواهرو مادرم اکثرا دختر بودن منم فقط داشتم با موبایل تماس میگرفتم از نگرانی در بیایم . تو این گیرو دار مسئول پارک اومد منو صدا کرد گفتم بله ؟ گفت مردم ازت شکایت دارن و از این حرفا و راستش منم حسابی از خجالتش در اومدم مرتیکه های عوضی همه موندن کی مرده کی زنده این خرها به منو بقیه نمیدونم حتی به چی داشتن گیر میدادن که همه از دست مامورا شاکی شدن که چی میگی .
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:17
mahnooshjenetic - اصفهان - ایران
بچه ها من بجای این هموطن راهیان نورمون ازتون عذرخواهی میکنم بااینکه اسم اصفهان بافرهنگم یدک میکشه ولی مطمئنا چیزی ب اسم قضا وقدر وتقدیر ب گوششون نخورده اگرطرز فکرشون اینطوریه نگذاراینطوری بمونه و یک ملت رو ب اغتشاش بندازه ....واقعا براشون متاسفم اگرقراربود خداوند ب خاطر گناهانمون بلایای طبیعی بفرسته دیگه چیزی ازکره زمین نمیموند و دوما این طرز فکرو عوض کنید و برید خون اهدا کنید ک ادعا رو هرکسی میتونه واسه همدردی با مردم اذربایجان بکنه
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:10
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
از مسئولین سایت خواهشمندیم نظرات حامیان نظام جمهوری اسلامی که همیشه تشنه خون مردم بودند و هستند را درج نکنید چونکه آنها هم نظرات ما را تو سایت های وابسته به نظام را به هیچ عنوان درج نمیکنن حتی اگه کلمه ای توهین آمیز توش نباشه و انتقاد آمیز باشه.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:28
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
از مسئولین سایت خواهشمندیم نظرات حامیان نظام جمهوری اسلامی که همیشه تشنه خون مردم بودند و هستند را درج نکنید چونکه آنها هم نظرات ما را تو سایت های وابسته به نظام را به هیچ عنوان درج نمیکنن حتی اگه کلمه ای توهین آمیز توش نباشه و انتقاد آمیز باشه.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:28
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
شهرام گودرزی - وین - اتریش. ... اتفاقا همه بدبختی ها بر میگرده به نظام کثیف و عقب مانده جمهوری اسلامی که امیدوارم متلاشی بشه با اون اسلامش که همه رو مضحک خاص و عام کرده. مملکتی که روی زمینش کبریت بکشیم روشن میشه انوقت چشمهای ... باز کن و ببین چه خونه های خشت و گلی واسه مردم ساخته شده موندم اگه خدای ناکرده همچین زلزله ای تو تهران بیاد... هیچی اصلا تصورش برام سخته. اما بیاییم سر تو فقط به.. بودنت ادامه بده به قول رهبرت (چلاقعلی هه هه) به حول قوه الهی به یه جایی میرسی امیدوارم هر چه زودتر مقصد همه شما آخرتتون باشه که اتفاقا خوب علاقه به مردن دارین.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:22
pezhman - وين - اتريش
تسلیت به تمام بازماندگان این فاجعه دردناک.باید دست در دست یکدیگر به یاری این هموطنان عزیز بشتابیم.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 22:13
vafaee - گرگان - ایران
واقعا متاسفم. چند سال پیش به خاطر مرگ یک غیر ایرانی به نام عماد مغنیه که در لبنان کشته شده بود در مملکت یکی دو روز عزای عمومی در ایران اعلام شده بود اما متاسفانه بخاطر درگذشت عزیزانمان در آذربایجان نه تنها عزایی اعلام نشده که شبکه های تلویزیون به پخش برنامه هایی مثل خند ه بازار روی می آورند. بی شرمی و وقاحت و دهن کجی هم حد و اندازه ای دارد.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 22:55
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
mahnooshjenetic - اصفهان - ایران.درود بر تو اصفهانی. من مطمئنم راهیان نو از اصفهان نیست از توی بیت رهبری (wc رهبری) آمده نظرشو داده.موفق باشی
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 22:55
kiyasha - برلین - المان
من فکر می کنم که دوست اصفهانی به منطور بیدار کردن فکر ادمها این عرض را نموده است جون یک انسان در این عصر نمی تونه اینقدر بی... باشد تا ما این حماقتهایمان را گردن کسی دیگر مثل خدا یا امریکا یا هر خر دیگر می اندازیم باز به این بدبختیها گرفتار می شویم و باید به فکر راه جاره ایی بود و منتظر تقی و نقی مهدی یا نیروی خارجی نبود و خودمان استینها را بالا بزینم
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 23:17
pars* - نیدرزاکسن - المان
واقعا دردناکه از صمیم قلب به بازماندگان این واقعه دلخراش تسلیت میگم
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 00:44
derafshe kavyani - بیرمنگام - انگلستان
راهیان نور - اصفهان -فقط امیدوارم که یک چنین بلایی سر خودت و خانواد‌ت بیاد،تو کز محنت دیگران بی‌ غمی نشاید که نامت نهند آدمی‌.
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 01:53
Persia Parsi - لندن - انگلستان
راهیان نور عقده اى ،ولى بى ... این همه عکس دلخراش را نگاه کن شاید تو خلوت تنهاییت پیش وجدان نداشتت شرمنده شدى ،امروز تو اخبار انگلیس مجرى اولین چیزى که گفت بعد از نشون دادن این صحنه هاى دلخراش افسوس و همدردى بود ولى خوک هاى کثیف بیت رهبرى... از این حادثه خوشحال شدن،،توف به خامنه اى سگ صفت و دارودستش
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 02:48
soghote_regim - وینا - امریکا
راهیان کور و کور دلان بیراهه رو . آخه نا هموطن عرب صفت . کور دل بی هویت چگونه بخودت نام انسان رو میدی در صورتیکه کوچکترین نشانی از انسانیت نبردی و نداری . بی هویت این بلا و بلاها نتیجۀ دادن ثروت ملی ما به سوریه . فلسطین . لبنان و ساختن خانه های مقاوم در ونزوئلاست زمانیکه هموطنان ما در خانه هائی گلین و ابتدائی بسر میبرند . مطمئن باش که در آینده ای نزدیک رهبر کثیفتان بدیدار صدام . قذافی و اسد و . خواهد رفت و این مملکت و ملت آریائی پاک از وجود کثیف شما عرب صفتان خواهد شد . آن روز زیاد دور نیست . مرگ بر نظام جمهوری اسـ...
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 03:43
sepherdad - سیدنی - استرالیا
فاجعه آفرینی زلزله ای با شدت 6.3 ریشتر در کشوری که در 7 سال گذشته 560 میلیارد دلار درآمد نفتی داشته طنزی است که وصف تلخی آن آسان نیست. درد آنچنان با زندگی ایرانی عجین شده و درهم آمیخته که حتی تجسم زندگی بدون آن حس گناه می دهد. ریشه هر مشکلی را که می جویی سرش به مدیریت ناشایستگان می رسد. هر چه می کنی مسکّن است اما درد را دوا نمی کند، مرگِ تدریجی است!
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 06:58
secular - لندن - بریتانیا
تسلیت به همه ایرانیها
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 11:40
sanazsarmad - کلن - آلمان
راهیان نور - اصفهان - ایران عزیز، خوب ما هم 30 سال داریم همین را می گیم، خدا این غربی های نجس خور حـ... را بیشتر از ما دوست داره! می دونی چرا؟ چون گوش به یک مشت خرافات ندادند و با توکل به نیروی بازوی خودشون، زندگی خودشون را ساختند، و زندگی را هم برای زن و بچه مردم حروم نکردند
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 13:47
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
ننگ بر رژیم پست اسلامی که به غیر از تجاوز ، دار زدن و جنایت کار دیگری بلد نیست ، کشور ما روی نفت خوابیده بد این وضعیت مسکن مردم است ، با یک زمین لرزه ۶ ریشتری این همه کشته و خسارت ، هیچ کس هم به اوارها رسیدگی نمی‌کنه !!؟
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 14:01
cast away - مشهد - ایران
راهیان زور اصفهان،بی بته بی ..،یادت رفته تا حالا چند تا کاروان راهیان نور تصادف کردن و مردن!!!!!اونام گناه کرده بودن؟؟؟.. به شرفت.....
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 15:29
malek khorshid - روتردام - هلند
مرگ بر جمهوری اسلامی و دست اندرکاران جانی ان. یاشاسان اذربایجان.
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 17:33
vickie - هیوستون - آمریکا
راهیان نور - اصفهان - ایران. من با تو موافقم ولی فکرکنم نشونه گیری خدا ایراد پیدا کرده و زلزله باید سراغ تو میومد
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 18:22
gerard - تهران - ایران
راهیان نور شما مغز ندارید؟.
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 21:38
آریا کرد - هایدلبرگ - آلمان
راهیان کور- عجب خدای احمق و بی‌ حساب کتابی‌ که ، در تهران و اصفهان میلیاردی اختلاس میشه و پول مردم میدزدن، در کهریزک دختر و پسر بی‌ گناه مورد حمله قوم لوط میشن ، در فاحش خونه هایی اسلامی قم به تعداد آخوند هایی شهرش زنا و سکس بی‌ حد و مرز می‌شه ،،اونوقت تاوان این همه گناهو مردم بدبخت اهر و ازربایجان باید بدن..
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 22:54
آریا کرد - هایدلبرگ - آلمان
هیچ فکر کردید که چرا صدا و سیما اینبار زیاد این اتفاقاتو تحت پوشش خبری تبلیغی خود قرار نمیده،،چون نمیخواد به مقدسات و باور هایی مردم توهین بشه،،مردمی که چند شبیست با نظر و نیاز منتظر "خیر من آلف شهر" هستن و حالا یدفعه بجای اون نظر و نیاز‌ها ،زلزله میریزه سرشون،خوب بهانه خوبی‌ برای غربی‌ها و غیر مسلمانان که این باور هارو به چالش و نقد بکشن..بهتر بجاش خفه شن و تقصیر رو بندازن گردن"ازدیاد گناهان مردم "
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 23:12
siavash33 - هورامان - ایران
راهیان نور .خیلی بیشرمی .چه ربطی به گناه داره اخه بچه؟ژاپن 7 میزنه چیزی نمیشه لابد اونا حوری ان ؟! خرافات تا مغز استخونتون رفته
‌سه شنبه 24 مرداد 1391 - 12:18
nader46 - لندن - انگلیس
تسلیت به هموطن های اذری و مردم ایران.اعصابم به هم ریخت.ارزوی صبر واسه بازماندگان.بیچاره بچه هایی که سرپرست های خودرا از دست دادن.کاش عکس هارا نمیدیدم.خیلی منقلب کننده است:((((
‌سه شنبه 24 مرداد 1391 - 17:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.