خالکوبی های ورزشکاران در المپیک

 خالکوبی المپیکی‌ها

برنت هیدن، ورزشکار کانادایی حاضر در رقابت‌های المپیک لندن، پشت گردنش خالکوبی یک برگ افرا و حلقه‌های المپیک را دارد.

خالکوبی واسیلی بلوس، نماینده مولداوی در مسابقات المپیک لندن، در زمان مبارزه‌اش با نماینده اوکراین در مسابقات بوکس سبک وزن در معرض دید بود.

هیلیس فانتین، نماینده آمریکا در رقابت‌های دوومیدانی هفتگانه زنان در بازی‌های المپیک لندن حلقه‌های المپیک را در پهلویش خالکوبی کرده است

میراندا تاتاری، عضو تیم هندبال کرواسی، در ساق پایش خالکوبی یک ساقه گل را دارد.

ملانی نوشر، شناگر ایرلندی، حلقه‌های المپیک را پشت گردنش خالکوبی کرده است.

خالکوبی پشت پای اندرو سلبی، بوکسور بریتانیایی، زمانی که منتظر حریفی از قزاقستان در مسابقات بوکس سبک وزن بود، در این عکس ثبت شده است.

یکی از زنان عضو تیم واترپلوی بریتانیا روی ران پایش خالکوبی کرده است. این عکس در جریان مسابقه تیم‌های بریتانیا و ایتالیا و زمانی ثبت شده است که او داشت برای هم‌تیمی‌هایش آب می‌برد.

ورزشکار مغولستانی حاضر در رقابت‌های جودوی المپیک روی سینه‌اش خالکوبی رد دو پا و واژه "قهرمان" را دارد.

وو ژیادو، عضو چینی‌الاصل تیم تنیس روی میز آلمان روی بازویش به آلمانی خالکوبی کرده است: "ما برای آلمان".

اسمرآل تونچلوار، یکی از اعضای تیم بسکتبال زنان ترکیه روی شانه‌اش یک پروانه خالکوبی کرده است. این عکس در جریان بازی‌های مقدماتی گروه A مسابقات بسکتبال المپیک لندن ثبت شده است.

خالکوبی نیکلاس رابینسون بیکر، ورزشکار بریتانیایی، در این عکس و زمانی که در حال تمرین شیرجه بود، ثبت شده است.

خالکوبی پدرو چونا، عضو تیم والیبال ساحلی برزیل در جریان مسابقه تیم‌های بریتانیا و برزیل در بازی‌های المپیک لندن در معرض دید بود.

ونسا فراری، عضو تیم ژیمناستیک زنان ایتالیا طرح یک پروانه را روی مچ پایش خالکوبی کرده است. این عکس در جریان تمرینات او در لندن و قبل از آغاز رسمی مسابقات المپیک ثبت شده است.

الیسون بردی، روی بازوی راستش حلقه‌های المپیک و "پکن ۲۰۰۸" را خالکوبی کرده است. او نماینده آمریکا در مسابقات تیراندازی با کمان المپیک لندن بود.

عکاس خبرگزاری فرانسه این تصویر از خالکوبی یک شناگر حاضر در رقابت‌های المپیک را دو روز پیش از آغاز رسمی مسابقات و زمانی ثبت کرده است که او در یکی از استخرهای ورزشی لندن در حال تمرین بود.

فرناندا سیلوا روکا، عضو تیم هندبال زنان برزیل، پشت پایش طرح یک ستاره را خالکوبی کرده است. این عکس در جریان مسابقه تیم‌های برزیل و کرواسی در بازی‌های المپیک لندن ثبت شده است.

خبرگزاری فرانسه این عکس را هم در جریان تمرینات شناگران حاضر در رقابت‌های المپیک لندن و دو روز پیش از آغاز رسمی مسابقات ثبت کرده است.
 

+241
رأی دهید
-141

zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
بسیار زیبا
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 10:20
ye pesare khoob - ایران - شیراز
چرا هیچ کدوم رو بازوشون ننوشتن رفیق بی کلک مادر ؟؟؟
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 12:05
faghat zartosht - شیراز - ایران
از حالا میگیم بنویسن یاور بی منت پدر
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 17:02
ariya hasseli - زوریخ - سوییس
جالب بود
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 18:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.