متلک انداختن به سبک مردان ایرانی

صدای آمریکا : هفتاد وشش درصد مردهای خیابانی متاهل اند. هر مرد مزاحم در طول روز به طور متوسط صد بار برای زنها بوق می زند، آن هم زن هایی که هرگز سوار خودروی آنها نمی شوند.
پلیس ایران می گوید کمترین میزان مزاحمت های خیابانی در شهرستان هاست، چون همه همدیگر را می شناسند. زن ها از ساعت هشت تا نه صبح کمترین و از یازده صبح تا دو بعدازظهر و از پنج تا یازده شب بیشترین مزاحم را دارند.
گزارش از رویا ملکی.



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+110
رأی دهید
-401

Alexberd - بوداپست - مجارستان
اوه اوه این بچه چی میشه آخرش!!! به جان خودم یک مخ زن توپ از آب درمیاد!!! میگی نه این کامنت را نگخ دار 10-20سال دیگه چکش کن!!!سماجت تو مخ زنی خانما خیلی مهمه که این بچه هم داره. مگه نه خانمهای تو سایت... :)
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 22:41
باريك بين - تهران - ایران
فقط موندم که این اماری رو که داره ارائه میده از کجا برداشته اورده؟؟؟!!!! فقط به این نتیجه میرسم که داره دروغ تحویل ملت میده. مثلا از کچا دراورده که 76 درصد کسانی که متلک میگن مردان متاهل هستند؟ ای صدای امریکای دروغ گو. مچت رو گرفتم. بعدا شما ها که خودتون به راحتی دروغ میگین بقیه رو متهم میکنید.
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 22:45
مهم - بروكسل - بلزيك
مزاحمت برای زنها یه مساله اینترنشنال است مختص ایران نیست فقط ممکن زیاد و کم داشته باشه کشور به کشور تو همین بلژیک که من هستم ۲ هفته پیش یه قانونی تصویب شد که در شهر بروکسل پایتخت بلژیک هرکی‌ به زنها تو خیابون گیر بده ۲۵۰ یورو جریمه بشه اینجا اروپا هم که زن و مرد مثلا برابر هستن اذیت و آزاره زنها کم نیست حالا بماند ایران که متلگ شده فرهنگ ایران گیر ندید به زن و دختر مردم تو خیابون چون خود شما هم زن و دختر دارید تو خانواده اگه بد است برای همه اگه خوب هم است برای همه پیروز باشید
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 23:07
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
متلک به سبک بسیجی‌ و ساندیسی:-۱. خوشگله نمازتو خوندی؟. -۲ روزه هاتو بگیرم جیگر. -۳ وقت داری بریم مسجد؟. -۴ خواهرم اندامت چقدر بوی کربلا میده. -۵شهیدتم خانومی. -۶ شمارتو بده واسه نماز صبح بیدارت کنم...
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 23:15
پروردگار - تهران - ایران
ما علاوه بر این‌که زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشد، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. شما به معنویجات احتیاج دارید. معنویات ما را بردند این‌ها.
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 23:59
ramtin.p - دورتموند - المان
نمیدونم چی‌ بگم.طرف با زنش میره بیرون میان متلک میندازن...به سوزه پدر جمهوری اسلامی
جمعه 13 مرداد 1391 - 01:08
نوادا - تهران - ایران
آره منم با دوستام میشیم میندازیم فقط برای خنده!
جمعه 13 مرداد 1391 - 01:17
ukang - لندن - انگلستان
سادیسم..........، اینجا اگه کسی‌ متلکی بشنوه، که خیلی‌ نادره،، بهش اعتنایی نمیکنه، چون سریعا آدم فکر میکنه که لابد بنده خدا مشکله روانی‌ داره ، ولی تو ایران خیلی‌ طبیعیه!!!!! ،، کاش این فرهنگ مزخرف تصیح بشه!!.
جمعه 13 مرداد 1391 - 01:08
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
این آمار غلط توهین به همه مردای شریف ایرانیه از اساس غلطه انگار خارج از مرز همه چشم پاک وسربه زیرن دوروز دیگه هم سایت تیتر میزنه برای زنان ایرانی سیاه نمایی هم حدی داره دوستان!مردای بیچاره صبح تاشب دنبال کار برای خانوادشون هستن اونوقت یکی بلند میشه این چرندیات رو میگه!
جمعه 13 مرداد 1391 - 02:22
be_pa_khaste - هارلم - هلند
کسی‌ که به هرنحو به زن مردم گیر میده شک نکنید زن یا خانواده خودش خراب هستن
جمعه 13 مرداد 1391 - 02:27
bita tehrani - ونکوور - کانادا
مرسی‌ ایران یوکی جان از مشت محکم به دهان متوهّم بزرگ سایت که میگه زنان در ایران اینقدر امنیت دارند که نیمه شب میان رانندگی!! دکتر خوب همه جا هست ...فکر کنم هنوز چند تاییش را کوسه‌ها باقی‌ گذاشته باشند!
جمعه 13 مرداد 1391 - 02:57
babak khoramdin - لیورپول - انگلستان
این صدای آمریکا مزخرف زیاد میگه ما هیچ وقت از این کانال حرف خوبی‌ راجب ایران نشنیدیم ‌همش حرفها و خبر‌هاشون تخریب کنند‌ست والا من دیدم تو همین انگلیس هم متلک میگن اصلا هم کسی‌ فکر نمیکنه که بنده خدا روانی‌ باشه آقای ukang - لندن - انگلستان
جمعه 13 مرداد 1391 - 03:19
brother - لندن - انگلیس
باز ایران حداقل متلکها محترمانه تر از لندن است.چند وقت پیش خانم ایرانی از همسایه سیاهش گلگی میکرد که هروقت از جلوش رد میشه چه متلکهای رکیک همراه با تهدید استفاده میکند.
جمعه 13 مرداد 1391 - 04:18
OnLine. - تهران - ايران
والا من ۳ ساله آمریکا همچین چیزی ندیدم ،البته تو قسمتأی که ایرنیا هستن دیدم که متلک میپرونن ،مکزیکیام خیلی‌ نگا نگا می‌کنن ، امریکأهام یا اصلا توجهی‌ نمی‌کنن یا گاهی یه لبخندی همین ،حیز بازی مال ایرنیاس.
جمعه 13 مرداد 1391 - 04:33
mansikka - هلسینکی - فنلند
صحنه ی آخری حرف نداشت اگه مزاحماش از این مدلی باشه هیچ زنی مخالف مزاحم نیست قوربونت برم خوشکل
جمعه 13 مرداد 1391 - 06:32
raha1984 - هامبورگ - المان
چقدر که خودشون رو سبک میکنن با اینکار !!باور کنید اینجا بعد از سالها اخر هفته گدشنه دیدم ۲ تا افغانی که تو ایستگاه اتوبوس بودند به یک دختر المانی متلک گفتند دختره حتی متوجه نشد چی گفتند با اون لهجه شون !!! عادت زشتییه که بیشتر مردهای شرقی یا بهتره گقت مسلمون دارند !!
جمعه 13 مرداد 1391 - 07:26
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
از برکات جمهوری اسلامی چیز بودیم به چیز هم آراسته شدیم. بین 17تا 60 سال؟ دیگه زن 50-60 ساله که متلک گفتن نداره. اگر این آمار درست باشه وای به حال ما ایرانی ها که چقدر از نظر اخلاقی سقوط کردیم. البته قابل توجه یک عده مذهبی که فکر میکنند اخلاقیات از مذهب سرچشمه میگیرد.دوستداران ایران و ایرانی و میهن پرستان عزیز لطفا برای سرنگونی این رژیم منحوس اسلامی از هیچ چیز کوتاهی نکنید.
جمعه 13 مرداد 1391 - 08:41
مجید خان - تهران - ایران
با درود. چندی پیش همین تیتر توسط سایت محترم ایرانیان انگلستان به نقل از خانم شهلا شرکت نقل قول شده بودکه مضمون کلی این دوخبر با هم برابری دارند.بار قبل هم عرض کردم که آمارهای منتشره توسط منابع ایرانی کلا نادرست است حالا بیاییم و همین اخبار دروغ را به شکل دیگری هم منتشر کنیم. حال چند سوال:1-آمار 75 درصدی از کجا آمده؟2- اگر این آمار صحیح است یعنی تقریبا 26 میلیون مرد ایرانی منحرف یا دچار اختلالات انحرافی جنسی هستندپس...؟طبیعی است که تصور کنیم که جامعه ای با 75 درصد مرد منحرف حداقل باید 25درصد زن منحرف داشته باشدکه به عبارتی می شود حدود 9 میلیون نفر که در جمع با آمار 26 میلیونی مردان منحرف مشود 35 میلیون نفر. یعنی نصف جمعیت ایران....حال سوال اصلی :واقعا کسانی که این اراجیف را منتشر می کنند از خودشان خجالت نمی کشند که نیمی از جمعیت ایران را و باز معرفی می کنند؟
جمعه 13 مرداد 1391 - 09:49
mohammadrezaa - شیراز - ایران
بابا این اخریا خیلی وارد بودن معلومه دیده بودن. اما دمت گرم کلی خندیدم.
جمعه 13 مرداد 1391 - 10:19
ukang - لندن - انگلستان
بابک جان، من واقعیت رو گفتم، شما چون مرد هستی‌ از دید خودتون میبینی وقتی‌ که ایران میری بیرون،، من آخرین باری که ایران بودم از دست همین بوق‌ها و متلک ها سعی‌ می‌کردم دیگه کنار ایستگاه اتوبوس وایستم منتظر تاکسی !!! آدم رو روانی‌ می‌کنن به سنّ و سال هم ربطی‌ نداره!از شما که مرد هستی‌ بعیده که میگی‌ اینجا هم متلک میگن، لابد پس به آقایون میگن که شما متوجه شدی. قصد توهین ندارم،،، حالا من یه خاطره دارم از چند ساله پیش که تو ایستگاه قطار بودم یه آقایی ایرانی‌ مزاحمم شد که حتا وقتی‌ سوار قطار هم شدم اومد تو و دست از مزاحمت بر نمی‌‌داشت. تو دلم گفتم آخه آدم عوضی‌ اینجا که دیگه ایران نیست می‌تونم تو دهنت بزنم، اما مردم چه فکری می‌کنن، وقتی‌ بفهمن که تو هموطن خودم هستی‌، تف سر بالا نیست؟؟؟!!.
جمعه 13 مرداد 1391 - 11:07
Tabesh - شفیلد - انگلیس
اخرش خیلی با نمک بود
جمعه 13 مرداد 1391 - 11:17
agnostic - هانوفر - آلمان
مهم - بروکسل - بلزیک - چرا نمی‌گی اونا که تو بلژیک متلک میندازن به دخترا و خانوما کیا هستن؟ مگه نه اینکه بیشترشون خارجیهای عرب تبار (بخونید مسلمونا) از شمال آفریقا هستند؟ من خودم سالیان سال تو بلژیک زندگی‌ کردم و اون گزارش هم که در Canvasدر مورد متلک اندازی نشون دادن دیدم. Sharia4Belgium هم صداش در اومد که اینا زنهای خیابونی هستن (ماله کشی‌ رو ببینید حالا)
جمعه 13 مرداد 1391 - 11:59
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
باز ماچو من‌های ایرانی‌ بقیه را احمق فرض کرده کامنت‌های ۲ زاری!!! کجا در اروپا چنین چیزی هست؟؟؟؟ که مثل تهران!!!!!!!!!!! مرتب ماشینها جلوی پای زنان توقف کنند بگویند بپر بالا؟؟؟؟ یا در اروپا نیستید-- یا دروغ میگوئید!!! زمان شاه این بیماری ۲۰ در صد بود حالا شده ۱۰۰ در صد کم مثل اسلامیون ماله بکشید-- آبجی‌ زینب سایت هم نظر داد!!
جمعه 13 مرداد 1391 - 11:51
SIAVASHOMA - منچستر - انگليس
گریه داره.
جمعه 13 مرداد 1391 - 12:35
baran828 - تهران - ایران
همه جای دنیا هست ولی اینجا دیگه افتضاح شده راه راست میری بوق میزنن و جیغ میزنن و ...
جمعه 13 مرداد 1391 - 12:39
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
دستاورد رژیم کثیف اسلامی : مزاحمت ، تجاوز ، نامردی ، دزدی ، کلاه برداری ، روسپیگری ، بیکاری ، اقتصاد بیمار و . .
جمعه 13 مرداد 1391 - 12:39
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
دستاورد رژیم کثیف اسلامی : مزاحمت ، تجاوز ، نامردی ، دزدی ، کلاه برداری ، روسپیگری ، بیکاری ، اقتصاد بیمار و . .
جمعه 13 مرداد 1391 - 12:40
delmorde - یوتوبوری - سوئد
پروردگار - تهران - ایران. حرفهای آخوند جماعت بدرد این میخورد که بنشینی روش و خود را راحت کنی!!
جمعه 13 مرداد 1391 - 13:02
tina85 - اشتوتگارت - المان
وقتی این جور چیز ها رو می شنوم خدارو شکر می کنم که توایران زندگی نمی کنم
جمعه 13 مرداد 1391 - 15:06
*پسر شجاع* - تهران - ایران
جالبه ..من تا بحال تو عمرم حتی یه متلک هم نگفتم ..اصولا به نظرم اینکار خیلی مسخره و بی مزه هست ..اگه از دختری خوشم اومد صاف تو چشماش نگاه میکنم اگه راضی بود میگم شماره تو بده بیاد ..اگه دختره ناز کرد میگم برو بابا من از تو خوشگل ترم :)..که البته دفعه بعد به احتمال زیاد شماره اش رو میده :)
جمعه 13 مرداد 1391 - 16:19
andisheh mehr - لندن - انگلیس
اولا این ۷۸ %صحت نداره بلکه بالعکس ۷۸% افراد جوان و مجرّد چنین کاری میکنند چون که بیشتر جمعیت را افراد مجرد تشکیل میدهد.!. وقتی‌ که در مملکتی حرمت جوان شکسته میشود و به شخصیت طرف ارزش داده نمی‌شود همین میشود که می‌بینید!. ایران یکی‌ از جوان‌ترین کشورهای جهان است که جوانان در بدترین شرایط در آن زندگی‌ میکنند.وقتی‌ که در مدارس تفکیک جنسیتی و در پارک از آب بازی مردم جلوگیری میکنند و رادیو تلویزیون یک‌سره تبلیغ خرافات و عقب ماندگی فرهنگی‌ می‌کند چه توقعی میشود داشت!!. مشکل اصلی‌ این است که وقتی‌ محبت از در بیرون رود نفرت وارد میشود.این دستیافت ۳۳ تلاش جمهوری اسلامی در ایجاد تنفر بین مردم است. . .
جمعه 13 مرداد 1391 - 16:40
morid - بوشهر - ایران
ARTEMIS-پاریس-فرانسه.با نظر شما موافقم، غربی ها متمدنند فکر نکنم مزاحم پیرزنها بشن.
جمعه 13 مرداد 1391 - 19:00
oghab - هلسينكي - فنلاند
be_pa_khaste - هارلم - هلند. واقعا کسی که دهان گشادی میکنه .... . شک نداشته باشید ..
جمعه 13 مرداد 1391 - 20:57
baran828 - تهران - ایران
Royan - کالیفرنیا - آمریکا:خیلی قشنگ بودن.مرسی:)
جمعه 13 مرداد 1391 - 22:23
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
morid - بوشهر - ایران. بله عالیجناب در آئین بچه بازی دینت که از ۹ سالگی دختر!!! زن!!!! محسوب میشود زن از بیست به بالا پیر است!!!! پدوفیل اسلامی-!!
جمعه 13 مرداد 1391 - 22:38
reza_exe - بروکسل - بلژیک
مهم - بروکسل - بلزیک. این نمونه های که دیدی اگه خوب نگاه کنی یا ایرانی هستند یا پناهنده های از کشور های آسیایی مثل ترکیه یا مراکش و .. اکثرا بدون حق اقامت قانونی . من تو این چند سالی که بلژیک هستم فقط چند بار شاهد متلک انداختن بودم که از طرف هموطنان ایرانی (99% وضعییت پرونده پناهندگی رد شده ) بود وگرنه محض نمونه حتی یک بار هم ندیدم مرد بلژیکی به زنی تو خیابان تیکه بندازه.
جمعه 13 مرداد 1391 - 23:18
nikiniki12 - ماینز - المان
آرتمیس گرامی‌،. خوشم میاد جواب بعضی‌ از عقب افتادهای اسلامی رو خوب میدین!!
شنبه 14 مرداد 1391 - 21:39
طاطا - تهران - ایران
من کاری به آماری که ارائه میده ندارم ولی به عنوان یک زن حتی برای یک دقیقه حاضر نیستم کنار خیابون راه برم چه برسه به اینکه بخوام بایستم. بقدری مزاحمت میشن که گریه ات درمیاد. هیج ربطی هم به سن و سال نداره از راننده 18 ساله بگیر تا بالای 60. جامعه کثیفی داریم لطفا نگید همه جای دنیا این چیزا هست. همه جای دنیا خیلی چیزای خوب دیگه هم هست چرا اونا رو یاد نمیگیرین؟؟؟؟.
شنبه 14 مرداد 1391 - 22:30
مهم - بروكسل - بلزيك
رضا_ اکس -بروکسل- بلژیک دوست عزیز دولت یه کشور نمیاد برای ۴ پناهنده یا غیر قانونی یه قانون اینجوری تصویب کنه که مثلا ۲۵۰ یورو از طرف بگیرن برای گیر دادن به زن تو خیابون دولت اون کشور به پرونده پناهنده میرسه اون کس هم که غیر قانونی دیپرتش می‌کنه این قانون برای شهروندای اون شهر یا کشور من نمی‌خوام طرفداری کنم ولی‌ عربها مراکش که اقامت اینجا رو دارن یا ترکا یا ملیتی دیگه که اقامت اینجارو دارن و اینجا زندگی‌ میکنند در هر صورت شهروند اینجا حساب میشن پس اگه اینها متلک بندازن همون می‌شه مساله اینترنشنال است بعدش اگه توجه داشته باشی‌ من گفتم کشور بکشور کم و زیاد داره در همه جای دنیا به زنها گیر میدان تو خیابون حالا ایران شده فرهنگ مشکل ملت ایران که راه کار براش پیدا کنند
یکشنبه 15 مرداد 1391 - 01:04
sepherdad - سیدنی - استرالیا
متلک هم مثل همه چیزهای دیگر بستگی به ۳ عنصره زمان، مکان و چگونگی‌ داره، همیشه کسانی‌ هستند که از هرچیزی به طور بدی استفاده می‌کنن، گفتن چیزهای با نمک نه تنها بد نیست که آدم رو خوشحال هم میکنه من توی ایران خیلی‌ چیزهای با نمک میگفتم و اکثرا به خاطره همون هم دوست می‌شدیم اما اینجا نه جامعه ظرفیته اینو داره نه واقعاً خانوماش ارزش اینو دارن که یک چیزی بشون بگی‌!,, گفتم به لبت چیست نهان گفت: نمک!!! گفتم نمکت را بمکم گفت: نمک! :)))
یکشنبه 15 مرداد 1391 - 11:20
e.che guevara - تهران - ایران
Royan - کالیفرنیا - آمریکا" - فوق العاده بود .
یکشنبه 15 مرداد 1391 - 13:00
andisheh mehr - لندن - انگلیس
ta ta tehran. اینجاها که فرهنگ متلک گفتن وجود ندارد چون محبت بین مردم خیلی‌ بیشتر است.اگر چیزی هم به دختر خانمی بگی‌ باهات حال میکنه بغلت میکنه.چیز مهمی‌ نیست!! ایران هم اینجوری که شما میفرماید نیست.باید عینک بدبینی را برداشت و کمی‌ به یکدیگر محبت بیشتری داشت. خود خانمها هم یک مقدار اشکال دارند .چندی پیش در ایران دختر خانمی به من مراجعه کردند و قرار شد کاری را برای ایشان انجام دهم.از ایشان تلفن منزلشان را گرفتم تا به ایشان خبر دهم.روز بعد تماس گرفتم مادر ایشان تلفن را جواب داد و با کامل بی‌ ادبی‌ به من گفت که (شما به چه حقی‌ به منزل ما تماس گرفتید )!!. کشوری که در آن موسیقی و رقص حرام باشد تنفر جای خودش را با محبت عوض می‌کند!!. .
یکشنبه 15 مرداد 1391 - 17:16
nikiniki12 - ماینز - المان
خوشم میاد که اینجا آنقدر آقایان برای خودشون ارزش قائل هستند که از این مزخرفات اینجا نیست، حرفهای بی‌ سرو ته ، من تا به حال در عرضه ۳۰ سال ده بار هم برام پیش نیومده، و این چند بار فقط توسط مردانه ترک و عرب ، بی‌چاره زنان ایران و کشورهای همانند که با این مزخرفات ترور می‌شند
یکشنبه 15 مرداد 1391 - 18:14
erfan_p0wer - تهران - ایران
این صدای امریکا هم که فقط زر مفت می زنه با اون آمارای دروغش
‌چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.