انتشار گسترده فیلم وعکس های جعلی به عنوان اسناد نسل کشی مسلمانان در میانمار +18

با محکوم کردن هرگونه قتل و تجاوز  نسل کشی و حتی کوچکترین تضعیف حقوق بشردر دنیا و با اظهار تاسف از درگیری های بوجود آمده در میانمار که به کشته شدن شماری از مسلمانان انجامیده و با امید اینکه سازمانهای بین المللی به این درگیری ها و کشتار پایان دهند، نتوانستم در برابر عکس ها و فیلم های پخش شده در سطح اینترنت که بسیاری از آنها کذب محض است سکوت کنم !
 


 شماری از این تصاویر که در فیسبوک به عنوان نسل کشی مسلمانان در میانمار پخش شده مربوط به زلزله Yushu در چین در سال ۲۰۱۰ می باشد، ویدیو سند این عکس در ذیل ذکر شده
 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




Social networking sites are abuzz with news about Muslims being killed in Burma.You can see the sporadic posting of pictures by different people with captions like ‘Muslims killing in Burma’, ‘Muslims slaughtered by Buddhists in Burma’ and so on.
 Thus, I took on the mission to sort the truth out for myself once and for all and researched some pictures that I felt were dubious. Below are a few pictures and their original copies. You can evidently see the gross difference between them and how they are thrown out of context.
 This was a picture shared on Facebook

I have found the original version which reads differently to the the one posted on the social networking site.

This picture was taken in 2010 after an earthquake in China and captures the efforts put in by the Tibetans to help rescue the victims. Now, Islamic political parties and some other elements are sharing this image as Muslim killing and their slaughter in Burma

Another widely circulated  picture captioned “More then 1,000 people killed in Burma” is also fake.
 
این تصویر که به عنوان کشتار ۱۰۰۰ مسلمان در برمه بر روی اینترنت پخش شده نیز جعلی است.
 

این تصویر نیز که به عنوان تصویر کشتار مسلمانان در میانمار پخش شده که همینطور که ملاحظه می کنید  عکس اصلی در تایلند در سال 2004 گرفته شده است.
  این تصویر معترضان را نشان می دهد که بوسیله پلیس در خارج از تل بای ایستگاه پلیس در بانکوک با شلیک گاز  اشک آور کنترل شدند و این تقریبا  1،409.9 کیلومتر دورتر از برمه است!

در واقع، این تصویر متعلق به یک حادثه نقض حقوق بشر توسط مقامات تایلندی Rohingya علیه اقلیت قومی برمه است. این پناهندگان به مدت چند هفته در بازداشت بوده و سپس با کشتی فرستاده شدند.

این عکس یکی دیگر از نمونه ای از مغالطه از جمله گسترش در سراسر سایت های رسانه های اجتماعی در رابطه با قتل عام مسلمانان در برمه است.

Below, please find another image which was posted online, this time with an imprint of Jamaat-e-Islami on the top left . It reads ‘Terrorists of Budhism of Burma kills 500 Muslims’.
As you can guess, this is also a fabricated picture.


In reality, this image belongs to a Human Rights violation incident by the Thai authorities against the Rohingya ethnic minority of Burma. These refugees were detained for a few weeks and then sent off drifting into the sea.
 Here is another instance of such fallacy spreading across the social media sites regarding the massacre of Muslims in Burma.

در اینجا  نمونه ای دیگردر رابطه با مغالطه عکس های قتل عام مسلمانان در برمه است که در دنیای مجازی گسترش یافته .
 
Here is another instance of such fallacy spreading across the social media sites regarding the massacre of Muslims in Burma.

This picture is extremely misleading considering that the original image was about the riots in Thailand that took place in 2003!
 
 تصویر اصلی مربوط به  شورش در تایلند است که در سال 2003 صورت گرفت و نه کشتار مسلمانان در سال ۲۰۱۲


اکنون، نگاهی به تصویربیندازید و کمی فضای آنرا بررسی کنید
 

Now, take a look at the image below and observe how it is blown out of context.


 
Now, view the original.


 
The original picture is not even remotely close to what the picture above states. In fact, a Tibetan protester had set himself on fire in protest prior to the arrival of Chinese president Hu Jintao and that too in Delhi.
 


 تصویر اصلی هیچ ربطی به کشتار مسلمانان در میانمار ندارد بلکه ، یک معترض تبتی است که خود را در اعتراض ورود  رئیس جمهور چین هو جینتائو در دهلی نو به آتش کشید


یا این ویدیو که به عنوان فیلم سوزاندن مسلمانان میانمار در فضای مجازی پخش شده در اصل مربوط مسیحیان کاتولیک  کنیا است که سالمندانی را به جرم جادوگری به طرز وحشیانه و جنایتکارانه ای آتش می زنند.
 

 


 

یا این عکس که به عنوان عکس نسل کشی مسلمانان در میانمار در فضای مجازی پخش می شود عکس انفجار تانکر گاز در کنگو مربوط به  خشونت های انتخاباتی است

 

این انفجار، در تاریخ 3 ژوئیه، یک تانکر در شهر سنگ، Kivu جنوبی، جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) بوقوع پیوست که ۲۳۵ کشته در بر داشت.
 


من کشتار مسلمانان در برمه را حتی برای یک لحظه انکار نمی کنم و از این درگیرها و کشتار وحشتناک در برمه متاسفم و امیدوارم با کمک نیروهای بین المللی این درگیری ها پایان پذیرد و عاملین این کشتار محاکمه شوند ولی چیزی که نمی توانم در برابر آن سکوت کنم  گمراه کردن مردم است و انتشار هدفمند اکاذیب و فیلم وعکس های جعلی و نادرست از طرف خبرگزاری های مسلمان برای گسترش جو افراط گرایی و نفرت و تعصب در بین مسلمانان است!...، و در مرحله بعدی بی اعتمادی جامعه جهانی و مردم نسبت به اخبار تحریف شده سایت های مسلمانان که این امر حتی اخبار حقیقی از سایت های خبرگزاری مسلمانان را بی ارزش و غیر قابل اعتماد خواهد کرد. 

(ترجمه و تحقیق: شکوه بختیاری)

+322
رأی دهید
-163

AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
در تمام دنیا جنایت بسیار زیاده و ترور کردن آدمها دیگه چیز عجیبی نیست . ولی نکته اینه که مسلمونا وقتی میکشن, کتاب دیگر اعتقادات رو آتیش میزنن, ترور میکنن و محدودیت ایجاد میکنند طبق دین عمل کردن و کسی نباید اعتراض کنه ولی وقتی مقابله به مثل باهاشون میشه کولی بازی در میارن و مظلوم نمایی میکنند هر چند که من با کشتن هر کس و به هر شکلی مخالفم . برای همه ی کشته شدگان هم ابراز تاسف میکنم . امید به دنیایی آزاد و بدون تاصب بربری.
جمعه 6 مرداد 1391 - 01:29
STING68 - گنبد - ایران
شما که اصل این خبر رو قبول دارین که؟!! .............ایا 350.000 اواره که خودشون رو با هر بدبختی از طریق دریا !!! با لنج و قایق به کشور بنگلادش رسوندن و از برمه فرار کردن رو از سر چی میدونین ؟؟؟ ببین چه جهنمی در اون جنایت بودایان افراطی رخ داده که این همه ادم فرار کردن رفتن یک کشور دیگه تا کشته نشن!!!!
جمعه 6 مرداد 1391 - 01:25
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
غرب و دروازه دهان های مدافع حقوق بشرش (از مدافعین مستقل و آزاده عذر می خوام) در برمه منافعی برای دخالت نمی بینند، سیاست کثیف غرب در این سالها حال من رو از هرچی دموکراسی سبک غربیه بهم زده؛ اما شرق از غرب بدتر! اینجا، همین یابوهای حاکم رو میگم و اون طرفداران کاه مغزشون، دقیقا مثل همون آشغالهان اما مدل اینطرفیش و صد البته وصل به تقدس های نجس. حکومتی ندیدم که رفتار سیاسیش و بین المللیش باعث بالا آوردنت نشه! چین و آمریکا و ایران نداره، دموکرات آزاد پیدا کردی منم خبر کن! افسوس می خورم برای انسان های بی گناه و مظلومی که دلشون رو به کاغذپاره های پرادعای حکومتهای کثیف و تا خرخره در لجن شرق و غرب خوش کردن. "نگین دنیا قشنگه. قشنگیشو ندیدم . "
جمعه 6 مرداد 1391 - 01:53
zemstan - لندن - انگلستان
بابا این +۱۸۰۰ هست پشمم ریخت نکن این کارارو مخصوصا صحنه آخری بابا اینها دیگه کی هستند
جمعه 6 مرداد 1391 - 03:00
orartu - تهران - ایران
قطعا" بهشت و جهنمی باید وجود داشته باشه که این بنده های خدا . (مسلمان یا غیر مسلمان) به حق خودشون ( عدالت ) برسند. دنیا مگر چه ارزشی داره که بخاطر قدرته چند روزه این همه جنایت میکنند. نفرین بر انسانهای دیکتاتور !!!
جمعه 6 مرداد 1391 - 04:19
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
در ایران و کشور‌های اسلامی ، مسیحیان و سایر ادیان ، به دلیلِ اعتقادات مذهبی‌ موردِ خشمِ اسلامیون قرار میگیرند، بازداشت و زندانی میشوند، کشته میشوند و یا مجبور به ترکِ خانه و کاشانه میشوند و صدای کسی‌ در نمی‌آید ، اما در میانمار ، مسلمین انتظار دارند به راحتی‌ به زنِ بودایی تجاوز کنند و او را بکشند و باز هم آب از آب تکان نخورد!! جالب است که بدانید در فیلیپین نیز مسلمانانِ تند رو آتشِ جنگِ جدیدی را روشن کرده اند ! رژیمِ اشغال گر‌ِ ایران که خود از بزرگترین ناقضینِ حقوقِ بشر، اقلیت‌های دینی قومی و سیاسیست ، جای صحبت کردن و ایجادِ هیاهو در این مورد بهتر است روشِ خود را تصحیح کند! و از مسابقه دادن با سنگِ پای قزوین خود داری کرده، کاسه داغ تر از آاش نشود! " رو که نیست "‌ها ها‌ها !
جمعه 6 مرداد 1391 - 02:37
bita tehrani - ونکوور - کانادا
سپاس از ایرانیان یوکی از انتشار این تصاویر.البته کشتن انسانها چه یک نفر چه یک میلیون،چه مسلمان چه غیر مسلمان از نظر من محکوم است....ولی‌ انتشار خبر دروغ به قصد کینه و نفرت کار همین حکومت کثیف اسلامی است.اصلا همینکه رجا نیوز این عکس را منتشر کرده برای تقلبی بودنش کافیست! همین شکر‌های زیادی را خوردید که در پرس نیوز تخته شد....به قول دوستی‌ لااقل در ماهی‌ که آنرا مبارک میخوانید و قرار است به مهمانی خدایتان بروید دروغ نبافید.شرم بر شما.
جمعه 6 مرداد 1391 - 03:00
ab shangooli - لندن - انگلند
اصلا مهم نیست که این عکس‌ها در رابطه با نسل کشی میانمار هست یا نه ، مهم اینه که نسل کشی در میانمار اتفاق افتاده یا نه.
جمعه 6 مرداد 1391 - 03:20
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
اسلام خودش تشنه به خون انسانهاست. هر مسلمانی که از دین خارج بشه حکمش اعدامه حتی اگه دینشو خودش انتخاب نکرده باشه و از پدر و مادرش بهش ارث رسیده باشه. اسلام با تهدید به قتل خودشو زنده نگه داشته و الا سالیان سال بود که از میان رفته بود.
جمعه 6 مرداد 1391 - 04:34
باريك بين - تهران - ایران
خیلی جالبه!!!!!!! وقتی ویدئوهای دروغین و جعلی در رابطه با سوریه منتشر میشه اینقدر ظرافت برای مشخص کردن جعلی یا واقعی بودن اون به کار نمی ره چون در راستای اهداف غرب هست ولی الان که ملت بیگناه رو دارن میکشن تصاویر واقعی هم جعلی نشون داده میشه!!!
جمعه 6 مرداد 1391 - 04:36
سبز باشيد - اكلند - نيوزيلند
واااااااااااااااااااااااااااااای خدای من خیلی دردناکه ججوری تو اتیش میشه یه انسان و سوزوند خدا جون اخه تو کجایی این همه جنایت و نمیبینی یه انسان و جطور تو اتیش میسوزونن و تو ساکته ساکتی
جمعه 6 مرداد 1391 - 05:28
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
زمان شاه هم آخوندا هم این طوری مردم را نسبت به شاه بدبین کردن با اخبار جعلی و بزرگ نمائی ها مثل اینکه شاه سد کرج را درست کرد که روی آن اسکی رو آب بکند. یا مثلا ساواک بدن رفسنجانی را اتوی داغ کشید !! بی پدر یک بار هم جای اتو را نشان نداد. اینها سیاستهای جمهوری اسلامی است.
جمعه 6 مرداد 1391 - 05:35
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
این بحث مال 2 هفته پیشه که کار خود غربی ها و وهابی های ملعونه.برای فیک و کذب نشان دادن این کشتار عکسهای مربوط به زلزله هایتتی و.. را قاطی چند تا از عکس های واقعی گذاشتن تا بگن مسلمون ها دارند بیخودی گندش میکنند.این روش از استراتژی های معروف غربی هاست که اگر می خواهی غیر واقعی را جا بندازی همراه با اطلاعات درست مخلوطش کن.مرگ بر همهشون و اون حقوق بشر قلابیشون و سازمان ملل یهود.
جمعه 6 مرداد 1391 - 07:21
kamkami1986 - ونیز - ایتالیا
ممنون از سایت خوبتون به خاطر این روشنگری ،حقیقتش من قبل از این همه اینها رو باور کرده بودم . فقط تو این موندم هدفشون از این کارا و پخش تصاویره جعلی چیه ؟
جمعه 6 مرداد 1391 - 07:36
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
خشونت و اقدامات وحشیانه و غیر انسانی به هر نحو ، و تحت هر شرایطی و توسط هر گروه یا مرام و مسلکی که باشد ، محکوم است و شرم آور !
جمعه 6 مرداد 1391 - 08:29
miss dorna - دبی - امارات متحده عربی
چطور ممکن، ملومنیست چه خبر!!
جمعه 6 مرداد 1391 - 08:20
kara - روتردام - هلند
این هم سند دیگری از ۱۴۰۰ سال دروغ و فریب و جعل تاریخ. اما در مورد برمه اگر چه قربانی شدن حتا یک انسان محکوم است ولی‌ نمیتوان آن را کشتار مسلمانان نامید. در واقع درگیری بین دو گروه از مسلمانان و بوداییها رخ داد که دو طرف خانه‌های یکدیگر را به آتش کشیدند و نزدیک به ۵۰ نفر کشته شدند. ریشه درگیری و اختلاف هم به مهاجرت غیر قانونی‌ مسلمانان از بنگلادش به برمه و سکنی گزیدن در منطقه و اختلافات فرهنگی‌ با مردم محلی برمیگردد و جرقّه آن با تجاوز سه مرد مسلمان به یک زن بودایی و قتل زن بی‌ گناه زده شد. این وسط مسلمانهای افراطی پاکستان و عرب و ایران مطابق کّل تاریخ فریاد وامظلوما سر دادند و مثل همیشه با هوچی گری عده ای هم به دنبال خودشان کشاندند. در هر حال کشتن حتا یک انسان محکوم است. مخصوصا نسل کشی تاریخی‌ که توسط مسلمانان در همه جای دنیا از ایران تا اسپانیا و از اندونزی تا دارفور سودان صورت گرفته است و همین الان هم در نیجریه با حبس کردن مسیحی‌ها داخل کلیسا و آتش زدن کلیسا و زنده سوزاندن آنها توسط مسلمانان افراطی انجام می‌گیرد.
جمعه 6 مرداد 1391 - 08:47
potatis - مالمو - سوئد
این جانوران اسلامی فکر میکنند که هنوز عهد تیرکمون میرزاست که بخوان با دروغ کارشون رو پیش ببرند، حتما نماینده ی ایران در سازمان ملل به استناد همین عکس ها داد و قیل راه انداخته بود ! تشکر از iranianuk و شکوه بختیاری .
جمعه 6 مرداد 1391 - 09:10
nazli_akrami - تبریز - ایران
ممنون خانم بختیاری. اگه بتونین عکسهای کشتارهای هولوکاست رو هم اینجوری پیگیرش بشین و جعلی بودنشون رو تحقیق کنین میشه گفت بی طرف هستین
جمعه 6 مرداد 1391 - 08:57
potatis - مالمو - سوئد
عزیز مگه ارث بابات رو از غرب می خوای که اینو میگی؟ مگه غرب چقدر میتونه جلوی این فجایع رو بگیره ؟ یک نگاه به این سوریه بنداز، ۱۸ هزار نفر کشته شدن ولی هنوز روسیه و چین نمیزارند تا از کشتار بیشتر توسط دیکتاتور سوریه جلوگیری بشه ، عزیز من غرب هیچ گونه مسولیتی در مقابل دموکراسی در دیگر کشور ها نداره ، این مردمان این کشورهان که باید به استقرار عدالت و دمکراسی در کشورشون کمک کنند نه غربی ها ، یک نگاه به کشور عراق بنداز ، غربیها دیکتاتور عراق رو سرنگون کردد ،در عراق انتخابات آزاد برگزار کردند ، اما چی شد ؟ اسلامیهای .. حکومت رو دست گرفتند (با رای مردم )و همین ها چند سال دیگه از صدام بدتر به روز مردم میارند.
جمعه 6 مرداد 1391 - 09:56
potatis - مالمو - سوئد
کامنت بالا خطاب به منگوله مشهدی - مشهد - ایران بود.
جمعه 6 مرداد 1391 - 09:59
sunshine999 - اسپهان - ایران
هرکی مسلمان بمونه و از این همه دوروغ گویی و ستم مسلمانان به بشریت سکوت بکنه، از خائنین نتنها سرزمین ایران و پارس خواهد بود بلکه از کشتار و خشونت و بی عدلی پشتیبانی می کند و کشور و پاره ی تنش را به عرب ها و بی گانگان می فروشد...مگر پیروی از دین زرتشت که نیکان ما می کردند چه از دین های دیگر کم دارد. هیچ دینی در این دنیا کامل نیست اما دین هایی هستند که به خون انسان ها آلوده شده اند و به نظر من دین اسلام یکی از این دین هاست که 1400 ساله همش با جنگ و خشونت دوام پیدا کرده و برای اینکه ما نذاریم این ستم بزرگ به نسل های چند هزار ساله پسین منتقل شود باید جلوی آن را بگیریم!
جمعه 6 مرداد 1391 - 10:41
sunshine999 - اسپهان - ایران
هرکی مسلمان بمونه و از این همه دوروغ گویی و ستم مسلمانان به بشریت سکوت بکنه، از خائنین نتنها سرزمین ایران و پارس خواهد بود بلکه از کشتار و خشونت و بی عدلی پشتیبانی می کند و کشور و پاره ی تنش را به عرب ها و بی گانگان می فروشد...مگر پیروی از دین زرتشت که نیکان ما می کردند چه از دین های دیگر کم دارد. هیچ دینی در این دنیا کامل نیست اما دین هایی هستند که به خون انسان ها آلوده شده اند و به نظر من دین اسلام یکی از این دین هاست که 1400 ساله همش با جنگ و خشونت دوام پیدا کرده و برای اینکه ما نذاریم این ستم بزرگ به نسل های چند هزار ساله پسین منتقل شود باید جلوی آن را بگیریم!
جمعه 6 مرداد 1391 - 10:40
*پسر شجاع* - تهران - ایران
باریک بین - تهران - ایران. عمو ! صحت خواب ..بیدار شو ..این داستانهایی که گفتی خواب بود ..در سوریه چند هفته هست که داخل دمشق یه جنگ تمام عیار هست ..و صدها نفر داخل دمشق کشته شدن ..در مورد برمه هم تا جایی که دیدم همه رسانه های غربی درباره اش حرف زدن و این کار محکوم هست . مسلما جامعه جهانی اگر اینکار تکرار بشه ساکت نخواهند بود مثل مسلمانان بوسنی که آمریکا و غرب برای نجاتشون اقدام کردند ..
جمعه 6 مرداد 1391 - 10:36
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مزدوران ..که کشتن ۵۰ نفر را کردید ۵۲۰۰۰ نفر از رو رفتید؟؟؟؟؟ همان دروغهای کثیفی که آن آن آن آن قلابیون برای پیروزی خمینی کثافت پست فطرت گفتند! و بعد از به چاه افتادن ملت الفرارررررررررررررررر به غرب جهان خوار!!!!!!!!!
جمعه 6 مرداد 1391 - 10:36
مانفرد - ایران - ایران
کاسه های داغتر ازآَش...
جمعه 6 مرداد 1391 - 11:00
odin - انتورپن - بلژيك
منگوله مشهدی - مشهد - ایران - STING68 - گنبد - ایران - شماها باید از خودتون شرم کنید که میاین برای مخفی کردن جنایات و نسل کشی شریکتون بشار اسد که از زمین و اسمون مردم رو به موشک و بمب بسته چنین دروغهایی منتشر میکنید، اما بخاطر همین نبوغ و ای کیوی یک رقمیتونه که به 48 ساعت نمیرسه هر بار مشتتون باز میشه و معلوم میشه دروغ گفته بودین. ادم البته اگه ادم باشه وقتی دروغش در اومد معمولآ شرم میکنه و خجالت میکشه و با شرمندگی پوزش میخواد. اما ببین شماها که اول نویس هستین بجای اعتراف و عذرخواهی دو قورت و نیمتون باقیه و میخواین هر طور شده یه چیز راست از توش دربیارین!!! این یکی نوشته پس حداقل قبول کنین که 350000 اواره داشتن!؟ اخه خجالت نمیکشین از این همه دروغگویی و جعل و فریب بنام دین؟ بعد انتظار دارین مردم دنیا بهتون اعتماد کنن؟ اخه برای شماها اخلاق و انسانیت معنی هم داره؟
جمعه 6 مرداد 1391 - 11:07
odin - انتورپن - بلژيك
irnianuk _ از شما هم کمی تعجب میکنم که چرا وقتی مشخص میشه چه افرادی در اینجا سعی در انتشار اخبار جعلی و پروپاگاندای رژیم ادم کش خامنه ای و اسد دارن باز هم بهشون اجازه میدین که منبع نشر دروغ و فریب و گمراه کردن افکار عمومی باشن! از قوانین خود سایت هستش که در اولین ماده نوشتید نظراتی که بیربط به مسئله و دیگر نظرات باشه.. کافی نیست 33 سال مماشات و تحمل این کار زشت و زننده اینها؟
جمعه 6 مرداد 1391 - 11:15
dadrooz - تهران - ایران
اصولاً مذهب یعنی دردسر. مذهبی یعنی دردسر، دین یعنی دردسر ، اعتقادات مذهبی یعنی دردسر. کلاً مسلمان و یهودی یعنی دردسر. من جای جناب آدولف خان بودم ترتیب مسلمونارو یا یهودیا یکجا می دادم
جمعه 6 مرداد 1391 - 11:18
odin - انتورپن - بلژيك
اهـــــــــــــــــای ملت توروخدا بیاین ببینین این یکی چی نوشته!!! این اقای مسیح پسر مریم - تهران کامنتش واقعآ خوندن داره! اقا میگه ما از اول میدونستیم که این کار خود وهابی ها و غرب بوده و ایشون از اول میدونستن!! در ادامه دقیقآ تاکتیک رژیم و دروغگوهای فریبکار رو بعنوان «استراتژی»غرب عنوان میکنه!این برای کسی استراتژیه که همه ارکان زندگی و حکومتش بر اون سواره اما برای کسانی تاکتیکه که از این چیزها استفاده کوتاه مدت داشته باشن. حالا فهمیدی دم خروس از کجا زد بیرون نابغه!؟ اما شما که از اول میدونستی این دروغ و فریب غربیهاست چرا صبر کردی دوهفته بعد که لو رفتین«افشاگری» بکنی؟ میگه«این روش از استراتژی های معروف غربی هاست که اگر می خواهی غیر واقعی را جا بندازی همراه با اطلاعات درست مخلوطش کن.» این رو هم اخرش مینوشتی دیگه: وقتی هم لو رفت میندازیم گردن خودشون! مگه نه؟ یکی فرق استراتژی و تاکتیک رو به این نابغه یاد بده تا شیش تا دیگه بخودشون گل نزده.
جمعه 6 مرداد 1391 - 12:33
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
potatis - مالمو - سوئد. ارث بابای من گردن غرب نیست! اما برخورد گزینشی با دنیا تشخیصش همچین ای کیوی بالایی هم نمیخواد! اتفاقا با شما موافقم که خود مردم لایق حکومت خودشون هستند اما گویا منظور من رو متوجه نشدید! "برخورد گزینشی با دموکراسی" گند هرچی قانون حقوق بشریه تو غرب دراورده، شرقشم بدتر! سرو ته یه کرباسن حکومتا.
جمعه 6 مرداد 1391 - 13:17
fati kamando - انتورپن - بلژیک
آخه چی‌ باعث می‌شه آدما اینقدر وقیح بشن اینقدر بی‌ رحم واقعا هیچ حیوونی پستر از آدم نیست.از برخورد با مثلا جادوگر‌ها خیلی‌ دیده بودم اما این دیگه بدترینش بود. اعتقاد به هر قدرت غیر انسانی‌ چه دین باشه چه جادوگری چه خدا فقط باعث بدبختی آدما می‌شه.دیروز هم جام جم جمهوری اسلامی عکسهای کشته شدهای یه روستا تو ویتنام رو داشت نشون میداد به عنوانه کشته‌های میانمار.
جمعه 6 مرداد 1391 - 13:26
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. خوبی عزیزم؟ گوگوری مگوری! شاید اشتباه میکنی. من از "برخورد گزینشی و بر پایه صرف منافع غرب و شرق با دموکراسی" می نویسم اونوقت تو ربطش میدی به دین و بشار اسد؟! داری منو از خنده می کشی رحم کن! بگذریم. اولا من میونه ای با دین و مذهب چه اصلش چه جعلش چه نوینش چه ماله ایش ندارم! پس با من از در دین وارد نشو لطفا چون توهین به شعورمه! دوم اینکه الان زنگ می زنم به این اسد ملعون حالشو می گیرم تا دیگه جرات نکنه جنایات خوشو به کامنتای من ربط بده! جنایت جنایته عزیز دل، اسد و غرب و شرق نداره! کی من از اسد دفاع کردم؟! منظور من اینبود که غرب ماسک داره و بد ماسکی هم داره، هرجا لازمه برش میداره هرجا منافعش نباشه خوابش می بره، حتی در برخورد با دست نشانده های شرقی خودش هم همینطوره! - ضمنا منو اینقدر نخندون
جمعه 6 مرداد 1391 - 13:30
fati kamando - انتورپن - بلژیک
orartu- تهران- ایران : اگر خدا وجود داشت و اون همه قدرت هم داشت نمیگذاشت اینقد ظلم بشه تو دنیا.پس یا خدا وجود نداره و بهتره خودمون دنبال کار خودمون باشیم و چیزی‌و به خدا نسپریم یا اینکه بر خلاف چیزی که میگن خیلی‌ ظالم و خون خوار که میذاره این اتفاق‌ها بیفته پس اون دنیا باید خدا به آدما جواب پس بده نه ما به اون
جمعه 6 مرداد 1391 - 13:34
pull.over - دوحه - قطر
ای کاش اون ویدیو رو نمیدیدم:-( آخه چطوری دلشون اومد؟چطوری تونستن یک پیرمرد رو بندازن تو آتش؟ آخه به چه حکمی؟ به چه دلیلی؟ حالا هر کاری ام که کرده باشن باید اینجوری کشته بشن؟ وای اینا کی بودن خدا!!! الهی اینایی که با این بدبختا این کارو کردن ذلیل بشن dadrooz - تهران - ایران:شما هم دست کمی از اینایی که تو ویدیو بودن ندارین! هر چه زودتر خودتون رو به یک دکتر روانشناس معرفی کنید.بخدا راست میگم.آخه پسر خوب مگه یک مسلمون یا یک یهودی یا مسیحی که سرش تو لاک خودشه چه گناهی کرده؟! لطفا همه رو با یک چشم نبینید و با دیدن یک چیز! به همه ی دینداران نسبت ندین.روانشناس رو فراموش نکن!
جمعه 6 مرداد 1391 - 13:50
مردعنکبودی - زنجان - ایران
وای خدای من این عکسهاوفیلمها چی بود.من حتی دوست ندارم کسانی مثل دولتمردان خونخوارکشورم اینطوری اتیش زده بشه چه برسه مردم عادی
جمعه 6 مرداد 1391 - 14:49
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
STING68 - گنبد - ایران/ پس نظرت را هم راجع به میلیونها ایرانی که بخاطر ظلم آخوند و اسلام ایران را ترک کرد بگو.
جمعه 6 مرداد 1391 - 18:46
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
کشتار و خوشونت محکوم است چه در زندانهای ایران و چه در جنگلهای برمه! اما مشکل اصلی اینست که ریشه اسلام از دروغ ، افترا ,فریب,، قتل و زورگویی شروع شده ، از همان خط اولش که گفت بخوان( اقرا) تا امروز !جالب اینه که در قران الله مکارترین مکاران نامیده شده، و در ادیان دیگر شیطان به این صفت معروف است. خلاصه اگر A مساوی B و C مساوی B باشد نتیجه میگریم A مساوی C است ! البته من منظورم این نیست که .... شیطان است بلکه خود ایشان میگوید!
جمعه 6 مرداد 1391 - 18:55
Mazad - زنجان - ایران
چرا همه چیزو سر اسلام خالی میکنید . چرا یکم عاقلانه به این مسائل نگاه نمیکنید . اصلا خود علمای ربانی نمیدونن اسلام واقعی چیه چه برسه به شماها که از رو جهل یه چیزی میگید... فقط یه چی میگم تو واقعه ی کربلا مگه از ادیان دیگه یا کفار اومدن اون جنایتای فجیحو کردن نخیر مسلمان بودن تازه نذر کرده بودن واسه سر بریدن امام حسین. اسلام دین مساواته . دین انسان دوستیه. دین مهربانیه. حالا اینا یه چیزایی میگن که میخوان خرابش کنن. تو همه جا ظلمو ستم هست . همه ادیانو گروه هاوو ملل تو زمان های مختلف نسل کشی شدن. ظلم ظلمه . هیچ کسم به دیگری برتری نداره... یا صدام مگه دینش چی بود . یا طالبان دینشون چیه ؟. ببینید بیخود ستم مزدورارو به گردن دین نندازید. شاه با شاه بودنش مگه از دین خارج شده بود ؟. یا فرح دیبای عزیزم مگه اون همه زیارت نمیرفت ؟. اسلام شده در وسط حموم ، اینا میگن ما مسلمانیم و هر چی رو به نفع خودشون تحریف میکنن .اونوقت اونوریام اسلامو میکوبن. بابا شمرم مسلمان بود . نمیزاش نمازش قضا بشه . روز عاشوراتاسوعا روزه گرفته بود . بعد به امام حسین میگفت خارجی . و و و ... خوب ببینید الانم شمر زمان زیاده . یکم روشن باشید .
جمعه 6 مرداد 1391 - 19:07
Mazad - زنجان - ایران
من هیچ ادعایی ندارم حجاب ندارم . نمازم نمیخونم . روزم که دیگه چه عرض کنم ولی میدونم به خاطر اینا کسی جهنم نمیره . ولی اینو از دستم برمیاد به همه خوبی میکنم چون اسلام خوبی رو میگه . این حاج آقا و حجت الاسلاما خدا لعنتشون کنه که شماهارو اینهمه دین زده کردن . علی با لباس پاره شبا غذا میبرد دم در یتیما... خوب ببینم کدوم عالم ربانی حاضر میشه اون لبادشو بزاره زمین بره یتیم نوازی... اینهمه میان دعای ندبه میخونن منتظران مهدی . خداشاهده اگه آقا بیاد خود آیت الله ها تو صف اول دشمناش قرار میگیرن . تمام ادیان منتظر یه منجی هستن که اونم مهدی. در ضمن جایی گفته نشده یاراش از مسلمانا هستن . هر جا هر انسان آزاده ای که با ظلم مخالفه میره تو جبهش . هر جا خون بی گناهی ریخته میشه امام حسین میره به استقبالش. کی میگه بهشت از مسلمانا پر میشه نخیر هر انسان مظلومو بیگناهی میره بهشت. کسی واسه بی حجابیو نمازنخوندن نمیره جهنم... امام علی گفته با زنا به ملاطفت رفتار کنید اگه زنی به شما دشنام داد حق ندارید چیزی بگید یا اگه بهتون حمله ور شد باز حق ندارید چیزی بگید . ولی الان زنارو سنگ سار میکنن و به خاطر یه موی بیرونشون بهش بی حرمتی میکننو میزننش . این خلاف عدل علیه.
جمعه 6 مرداد 1391 - 19:13
ordak - بن - المان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه میدونی‌ مساله نیست که یکی نفر یا ۵۲ نفر یا ۵۲۰۰۰ نفر هستند، مساله اینه که آشغالهای که مثل تو از لطف اخوندها پاش رسیده به فرانسه و احتمالاً دلش خوشه که تو‌ هایم رزمرگی میگزرنه تمام خواص انسانی‌ را از دست داده. این کامنتت نشون میده که هیچ بوی از انسانیت به خورتوم تو نرسیده، به قول سعدی نشاید که نامت نهند آدمی....نمی‌دونم چرا رفقای سایت تو را به این سایت را دادن
جمعه 6 مرداد 1391 - 21:01
Mazad - زنجان - ایران
ببینید دارید اشتباه میکنید . این اسلام نیست که بده این آدمان که بدن و اسلام و تحریف میکنن و به نفع شخصیشون عوض میکنن. در ضمن زمان پیامبرو امام حجاب اجباری نبوده . زنای فاسد رسما درخونشون پرچم میزدن . قدرت که دست علی بوده چرا باهاشون مقابله نمیکرده . خوب دیگه اینه... و یه چیز جالب تر عزیزی نوشته بود لسلام جنایتکاره اگه کسی از اسلام خارج شد باید دارش زد که همچین چیزی تو اسلام واقعی نیست . جلوی امام خسنو حسین به مادرشون فاطمه و پدرشون علی تو مسجد توهین میکردن ولی اوناچیزی نمیگفتت . یا یه روز یه کسی اومد پیش موسی بن جعفر هر چی دهنش دراومد به امامو جدش محمد گفت یکی از یاراش بلند شد که دهن اون مردو ببنده ولی امام با خشم جلوشو گرفت . و آروم آروم با اون شخص دوست شدو اونم بلاخره یمی از یارای امام شد . خوب اسلام دین اخلاقه . نه جنگ و نزاع و دشمنی . عقده هاتنو سر اسلام خالی نکنید . خدا یکیه . فقط تو هر زمان نسبت به درک و شعور مردم زمانه پیامبری نازل شد . نوح . یعقوب . یوسف . عیسی . موسی . و و و تا محمد آخرین پیامبر و آخرین منجی هم که مهدیه. که آپدیته آپدیته... باید با این مسلمان نماها جنگید نه اسلام.
جمعه 6 مرداد 1391 - 19:20
tinajan - استوانگر - نروژ
وای خدای من حالم بد شد اخه چرا؟ فقط به جرم مسلمان بودن؟ باورم نمیشه
شنبه 7 مرداد 1391 - 01:23
hamed0020 - قم - ایران
با سلام به همگی الان یه چیزی می گم ولی فکر می کنم بعدش رگ غیرت همه باد می کنه که نه اینطوری نیست و فلان و از این حرفا و چرندیات گفتن. اما قضاوت با خودتون. توی ایران که ادعای ام القرای اسلام بودن رو داره به چهارتا افغانی مسلمان بدبخت که از سر مجبوری مهاجر شدند رحم نمی کنند و هر روز یه بلایی سرشون می یارن و هر اتفاقی می افته اونارو مقصر جلوه می دن حالا توی میانمار که قضیه کاملا فرق می کنه هی این آخوندای کثافت خودشون رو جر می دن که آقا فلان شده و بهمان شده.
شنبه 7 مرداد 1391 - 05:05
massoudoslo - اسلو - نروژ
۱ .کلیپ آخری واقعا سنگدلانه بود و شرم آور! بر پدر ادیان به خصوص ادیان ابراهیمی لعنت و نفرین که قوانین کیلویی و من در آوردیش شده مثل جذام و طاعون تو آزادی و زندگی آدمها !چرا نباید مغ ها هار بشن!؟ وقتی مسلمان ها دنیا رو تماما اسلامی میخان و درست و غلط سعی در اسلامیزه کردن محیط زندگیشون هستن خوب یه مغ یا مسیحی و یهودی مگه تبر به کمرش خورده که بشینه و تماشا کنه!؟ چه ربطی به حقوق بشر داره،مغ ها و نوچه های اونها که یعنی به بی آزاری و دمپخت خوردن تو دنیا معروف بودن چی شده که یهویی همه تو میانمار سامورایی شدن و افتادن به جون مسلمونا !؟
شنبه 7 مرداد 1391 - 08:24
massoudoslo - اسلو - نروژ
۲ .کشتار تو میانمار میتونه یه فاجعه انسانی باشه ولی کشور ها و آخوندهای مسلمون سعی در اسلامی کردن بدبختی مردم میانمار هستند که براش روزه بخونن و پشم بریسن! خو پس این مسلمان های عربستان و پاکستان و بقیه دنیا کجا هستند که برن کمک کنن ،چرا منتظر غرب هستند که کمک کنه و یا مغ های بی پدر رو محکوم کنه!!؟شما مذهبی ها خصوصا مسلمان ها قرنهاست افتخارتان به سنگسار و قتل و غارت و اعدام و زن ستیزی و تحجر و مناسک مذهبی اتان است حالا هم جای اینکه به bbc و cnn و غربیها گیر بدید بروید از الله مدینه التجاه بخاهید. بیچاره بچه ها و زنان و مردم عادی در میانمار .
شنبه 7 مرداد 1391 - 08:25
bita tehrani - ونکوور - کانادا
Mazad - زنجان - ایران/ شما لطفا قرآن را بخوان و بعد بگو اسلام بد نیست.همچین از یه روز یکی‌ اومد به فلان امام گفت میگی‌ که کسی‌ ندونه فکر میکنه شما خودت اونجا تشریف داشتی ...ملّاک برای خوب یا بد بودن چیزی یا کسی‌ از نظر شما چیست؟ اینکه شما بدون ذکر منبع به اعتبار آخوند روضه خوان سر کوچه حرف بزنی یا اینکه بروی قرآن را بخونی؟! دین اسلام برده داری را رواج داد،تجاوز به زن شوهرداری که اسیر باشد را مجاز دانست، پیامبر این دین با دختر ۷ ساله ازدواج کرد( تازه ۱۱ تا زن هم داشت،به روایتی بیشتر)، پدوفیلیا و چند همسری را رواج داد، کتک زدن زن را بی‌ اشکال دانست،حتا تجاوز مرد به همسر خودش را هم بدون اشکال معرفی‌ کرد،کشتن هر کسی‌ با عقیده مخالف را به نوعی مجاز دانست....برای همه اینها در قرآن آیه‌ هست.برو پیدایشان کن و آنرا بخوان لطفا.فعلا اینها را چک کن،تا بعد: . سوره نساء . آیه۲۵ / سوره محمد آیه ۴ / ۳۴ سوره النسا / سوره بقره آیه ۲۲۳ / آیه ۲۹ توبه
شنبه 7 مرداد 1391 - 09:50
E.Che Guevara - تهران - ایران
به امید صلح همه جا و برای همه . چه لاییک چه کمونیست چه مسلمون چه بودایی چه همجنس باز چه گوارا!
شنبه 7 مرداد 1391 - 13:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ordak - بن - المان. چیه به شما برخورد؟؟؟ اسلامی عقب افتاده هستی???‌ یا انقلابی فراری که بعد از به چاه افتادن ملت فرار کردی؟؟؟ شما وحزب اللهی‌ها می‌خواهید فریاد‌ها را در این سایت خاموش کنید تا مثل تمام سایت‌ها بشود تبلیغ اسلام-تبلیغ استالین و مسعود و مریم!!! فعلا کووووور خوانده اید تا بعد!!!!!!
شنبه 7 مرداد 1391 - 12:36
Mazad - زنجان - ایران
نه موضوع تبلیغ اسلام نیست . کلا منظور من اینکه شماها همچین از اسلام میگید که انگار اسلام دستورات ناجورو صادر کرده. و روضه خونه سر کوچه این حرفارو نمیزنه . همه انسانن و نباید کسی به خاطر عقایدش مورد ظلم و ستم قرار بگیره . چه کافر مسلمان یهودی مسیحی بودا و .... همه حق زندگی دارن... نباید اسلام ستیزی باشه... هنوز شماها از اسلام چیزی نمیدونید. منم اینو مطمعنم که اسلام اونی نیست که این آخوندا میگن و تحریف میکنن به نفع شخصیشون و غیره... دین یهودم تحریف شده و هم مسیحیت الانم اسلام ... نمیدونم اینا که میرن تظاهرات تو ایران مثلا که چی ؟. اگه میوتونید کاری کنید نه از رو دست خالی بودن فقط ترافیک را بندازید....
شنبه 7 مرداد 1391 - 21:06
Mazad - زنجان - ایران
من نمیدونم جنایت جنایته.. مگه تو امریکا یکی اسلحه میگیره همه همکلاسیاشو میکشه به دینش نگاه میکنید ؟. میگید مسیحیا ال بل... نخیر جانی جانیه .. دینم نداره. حالا یه عده اسلامو چوب کردن میکوبن سر مردم خدا لعنتشون کنه... و bita جان : حق داری شما هم . راست میگی . یه برو تورات و انجیلم خوب بخون .اونام سوتی زیاد داره. ح محمدم تو 7 سالگی با عایشه ازدواج نکرده . پدرمادرش7سالگی نامزدش کردن . و فک کنم 12_13 سالگی عروسی میکنه . هر زنی ام که گرفته محبور بوده . حکمتی داشته . ویلا به پای خدیجه میمونده . ولی در کل آدم اول باید انسان باشه تا دین دار ... خدا یکیه همین . ما ایرانیام از قبل اسلام افتخارمون اینکه یکتا پرست بودیم . امام علی که میاد ایران برمیگرده به ح محمد میگه ایرانیا خودشون فرهنگ دارن مثل عربها نیستن . ولی متاسفانه عربا اومدن ایرانو به گند کشیدن . شاهزاده های مارو به اسارت کشیدنو به کنیزی بردن . فرهنگ مارو سوزوندن . ماکه اون موقع زمین نشستنو بلد نبودیم عربا هنوزم رو زمین میشیننو با دست غذا میخورن . من اگه مسلمانم به خاطر کرامات اهل بیته نه قرآن. چون فقط انسانیتو دوست دارم.
شنبه 7 مرداد 1391 - 21:26
bita tehrani - ونکوور - کانادا
Mazad - زنجان - ایران/ کامنت شما پر از حرف ضّد و نقیضه .. و البته بعضی‌ جاهاش هم بی‌ ربط.تظاهرات و ترافیک چه ربطی‌ به اسلام و اینها داشت؟! قاطی کردی اساسی‌.،....اون آدرس‌ها را هم در قرآن نازنین چک کن،بعد بیا ببینم چی‌ میگی‌.
یکشنبه 8 مرداد 1391 - 02:22
bita tehrani - ونکوور - کانادا
راستی‌ از روی هوا حرف نزن تاریخ تبری معتبر‌ترین کتاب تاریخ اسلام است.آنرا بعد از قرآن بخوان ببین که نوشته عاییشه چند سالگی ازدواج کرد.
یکشنبه 8 مرداد 1391 - 02:24
Mazad - زنجان - ایران
نخیر حرفم ضد و نقیض نیست .با دقت نخوندی یا با موضع گیری شدید خوندی . میگم من اخلاقو میپسدنم نه قزآنو یه مسایل دیگه . میگم جنایتارو سر اسلام خالی نکنید . ترافیکم در مورد کسایی میگم که به خاطر انتشار این فیلما ریختن از رو دست خالی بودن خیابونا فقط ترافیک درست کردن . البته ایرانو میگم . و اونارو هم خوندم . موندم شماها اون وقت چیرو قبول دارید . تکلیفتون با خودتونم مشخص نیست . در طول تاریخ بارها و بارها همه ادیان نسل کشی شدن و بهشون ظلم زیادی شده . چیه لابد شماها با ظلم موافقید مخصوصا در مورد مسلمانا...
یکشنبه 8 مرداد 1391 - 06:16
Mazad - زنجان - ایران
به عنوان آخرین حرفم این ادیان نیستن که جنایتکارن . این آدمان که دینو بهونه ای واسه جنایتاشون قرار میدن . یا یه سرپوش . و اما همه ادیان اشکالاتی دارن که قبلا هم گفتم تحریف شدن . و گفتم اسلام اینی نیست که اینا میگن . که شاید همون آیه هارو هم شامل بشه . یا تاریخ. من مثل خوارج نیستم که با قرآن بمونم . من حقیقتو یه سر بریده میبینم سر نیزه . که به بهانه همون قرآن که شما واسم شاخ میکنی کشته شد . الانم خیلی ستم ها میشه با همون قرآن که اون آیه ای که میتراجان گفتی شاملش میشه . رو هوا حرف نمیزنم . از رو دلم و حس انسان دوستیمو اخلاق میزنم. خوب باشید . انسان باشید . ظلم نکنید . همین ... موفق باشید
یکشنبه 8 مرداد 1391 - 08:01
bita tehrani - ونکوور - کانادا
نه جونم،من با ظلم موافق نیستم. شما کامنت اول منو بخون.شما اخلاقو می‌پسندی که اینجوری تهمت میزنی؟!! شما بین انتخاب اسلام یا کنار گذاشتن آن و قبول اخلاقیات گیج گیج می‌خوری.تناقض حرف شما همین است.در مورد حرفهایی که میزنی هم لطفا منبع ارائه کن.
یکشنبه 8 مرداد 1391 - 20:29
azadi12 - تهران - ایران
چرا توی تصاویری که ادعا می کنید مال زلزله در چین است همه لختن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 8 مرداد 1391 - 21:57
Mazad - زنجان - ایران
ونکوور ـ کانادا سوره لقمان آیه ی 6 خطاب به شماست .
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 16:31
Mazad - زنجان - ایران
ونکوور ـ کانادا . شماها برو با دقت قرآنو بخون . شما قرآنو با شعور خودت خوندی . من نخواستم زیاد وارد جزئیات شم . و باهات بحث کنم . و از در اخلاقیات اسلام وارد شدم . شما سند و مدرک میخوای ؟ پس دوتا آیرو که از کدوم بی خردی شنیدی همه جا اونو خرج میکنی . که اون دوتا آیه منظورش اونی نیست که شما میگی . حضرت محمد اگه 11زن گرفته مجبور بوده . به خاطر شرایطی که اون زمان پیش اومد براش که برو خودت تحقیق کن واقعیت و بفهم . اینجا نمیشه توضیح بدم . بعدشم کم موضع گیری کن من کلا منظورم این بود که جنایتکارا واسه توجیه اعمال کثیفشون در دوران مختلف دینو بهانه کردن . حالا فرق نمیکنه چه دینی .آدم یه بیت از غزل حافظو میخونه ساید ابتدا بدون شعور یه معنیه دیگه کنه ولی یه عالم میاد اونو یه معنی میکنه که اصلا متضاد معنیه اول . حالا چه برسه به قرآن . یکی به بهانه معنی غلط قرآن جنایت میکنن یکی با اسلام دشمنی مثل تو. حالا میفهمم که گریه امام علی تو چاه چی بوده . جهل . جهل . جهل
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 16:24
Dionysos - پارسی - فرانسه
Mazad - زنجان - ایران، محمد مجبور بوده زن بگیره؟!! شرایط رو محمد برای اعراب تعیین می کرد یا اعراب برای محمد؟!! این چه پیامبری بود که عرضه نداشت بگه دیگه زن نمی خواد!!! چه پیامبری بود که شرایط بند تمبونش رو هم اعراب تعیین می کردند!! پس الله این وسط چه کاره بود؟!! لولو سر خرمن!!؟ حالا علی سر کدوم چاه گریه می کرده؟! مطمئنی ...نداشته؟! تو با ملا نصرالدین نسبتی نداری؟! شفای عاجل برات آرزو می کنم!!
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 20:26
bita tehrani - ونکوور - کانادا
زنجان - ایران/ من از شما عاجزانه خواهش می‌کنم که با من بحث کنید،وارد جزئیات بشید.من کلا سرم درد میکنه واسه این چیزا! اگه شما تازه وارد هستی‌،ما اینجا پیراهن پاره کردیم،برای بحث کردن با آدمهایی که دقیقاً همین بهانه را آوردند تا از حرف زدن شانه‌ خالی‌ کنند! با بچه دو ساله که حرف نمیزنی آدم حسابی...در ضمن گفتم هنوز گیج گیج می‌خوری،هنوز هم داری گیج گیج می‌خوری.اگر ادیان بد هستند،دیگه چرا واسه اسلام سینه میزنی؟! شما هم مثل مسلمانان تیپیکال دیگر هزار تا بهانه من دراوردی برای دفاع از پیامبر عظیم الشان اسلام میاورید که الله خیالی ش حتا برای نوبت هم خوابگی با زناش هم آیه فرستاد!! آنوقت گوش فلک را پر می‌کنید که اسلام حق و حقوق زن را بهش داد و لابد زنان مسلمان هم خیلی‌ باید ممنون این کار ش باشند! من تحقیق مو کردم و حالا در خدمت شما هستم.کار دیگه داشتی بگو....
‌سه شنبه 10 مرداد 1391 - 04:38
dondelion - بندرعباس - ایران
من کار ندارم به واقعی یا غیر واقعی بودن ( که البته واقعی هم بوده ولی شاید نه به این حد ) ولی آیا کشتن یک نفر چه در میانمار چه در کنگو چه در پاکستان یا هر جای دیگه دور از انسانیت نیست ؟ واقعاً ما داریم به کجا میریم؟گرگ ها وقتی می خوان بخوابند با یک چشم باز می خوابند که توسط کنار دستیشون خورده نشوند . ولی ما به اصطلاح آدم ها اگر با دو تا چشم باز هم بخوابیم باز هم توسط اینجور گرگ ها خورده میشیم . حرف من اینجاست کشورهای غربی که اینقدر روی اتفاقات ایران 88 و سوریه حساسند چرا روی این اتفاقات حساس نیستند ؟ مگر زندگی این آدم ها ارزش نداره؟ چرا از این اتفاقات حمایت می کنند و اون را به اصلاحات نسبت می دهند؟هر کشوری دنبال منافع خودشه و تو این راه فقط آدم های بدبخت و بیچاره که جونشون ارزش کمتر از شکسته شدن بال یک پرنده تو آمریکا و یا اروپا داره از بین میره .
‌چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 06:59
danial nabi - استكهلم - سوئد
ننگ بر آمریکا و نوکرانش که در قتل عام انسانها از همه پیشی‌ گرفته است، عکسهای دروغ را با میانمار قاطی‌ کردند که کشتار مسلمین را کم جلوه دهند، حیف که موقع جهاد نیست وگرنه آمریکا را تو ۱ هفته به زانو می‌کشیم در داخل آن سرزمین نفرین شده.
‌چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 07:38
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.