منتخبی از عکسهای روز اینترنت 95

نگاه متفاوت احمدی نژاد به متکی

عکسی متفاوت از قالیباف

تصویری قدیمی از محمدرضا پهلوی

محمدرضا پهلوی و فرح دیبا در کنار ساحل

عکس پادشاه ایران و ملکه بریتانیا سوار بر قایق، آمستردام، 1962

عکسی از محمدرضا پهلوی، پادشاه ایران و ملکه الیزابت (بریتانیا) سوار بر قایق، گردش سران کشورهای جهان در کانال های شهر آمستردام، هلند، 1962/ 1341

اولین گل فروشی در رشت

تفاوت مجلس ایران و چین

ما تو کشورمون خیلی چیزا نداریم
یکی از اون چیزا  نظم هست که واقعا جای تاسف داره

عکسی که خشم ملت عربستان رابرانگیخت!

در این عکس، شاهزاده «عبدالله بن عبدالرحمن» که اخیرا به عنوان استاندار منطقه ریاض تعیین شد، دیده می شود که یک شهروند  سعودی را به استخدام خود در آورده که فقط چتر وی را بالای سرش نگهدارد.این عکس به طور گسترده در سایت های خبری و صفحات سایت های اجتماعی منتشر شده و انتقادات بسیار زیادی را در پی داشته است. یکی از بیشترین نظراتی که توسط افکار عمومی عربستان در ذیل این عکس نوشته شده این است: این استاندار ریاض است یا شاه سلطان عثمانی؟!

عکس یادگاری مخالفان مسلح با مجسمه حافظ اسد بعد از تصرف گذرگاه مرزی

آگهی ترحیم وزیر دفاع سوریه

طرابلس، لیبی در عهد عثمانی / 1830

خانوادهٔ مصری بر سر سفره / 1880 م.

زن پرنده‌فروش مصری / اواخر قرن 19

آرمیتا دختر داریوش رضایی نژاد که سال پیش ترور شد در مراسم اولین سالگرد پدرش

.بر روی شال آرمیتا تصویر پدرش نقش بسته است.

شکیرا و پدر و مادرش

طرح معنادار پیراهن جدید پرسپولیس
روی آستین پیراهن جدید پرسپولیس 6 خط کشیده شده است که به گفته برخی نزدیکان به باشگاه یادآور پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل استقلال است..

جادوگر به دختر آبی رودست زد!

خودروی جواد نکونام

تصویری قدیمی از ناصر حجازی و خانواده اش

مهدی مهدوی کیا در کنار رونالدو

شرایط وام در دانشگاه شهید بهشتی

اطلاعیه یک کتابخانه عمومی درباره "شعار نویسی پشت در توالت"

تبلیغ هوشمندانه عدم مصرف مشروبات الکلی در حین رانندگی بر روی درپوش مشروبات الکلی

تصویر واقعا روز و بدون شرح

+456
رأی دهید
-150

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
مشتِ محکمِ کریمی‌ بر دهانِ یاوه گویان! دامت گرم جادوگر ! ۴ با ۲ می‌شه ۶ !‌ها ها‌ها !
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 16:34
ss19862000 - سوران - کوردستان
اون دو انگشت کریمی فوتوشاپه.دیگه از این تابلوتر نمیشه...عکسای واقعیش تو نت هست میتونید ببینید
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 16:55
E.Che Guevara - تهران - ایران
کجایی ممد رضا ببینی این آخوندای انگل چیکار کردن با مات ومملکت
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 17:07
baran828 - تهران - ایران
عکس علی کریمی خیلی جالب بود وهمینطور اون سفره ی مصری که مادر بالاتر از همه نشسته بود.
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 17:16
m.noor - شارجه - امارات
با درود. مر۳۰ با حال بودن مخصوصا عکس بزرگوار شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتش داران م.ن
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 17:16
E.Che Guevara - تهران - ایران
کجایی ممد رضا ببینی این آخوندای انگل چیکار کردن با مات ومملکت
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 17:06
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
از همه قشنگتر عکس مرحوم حجازی وخونواده اش هست علی کریمی هم که خیال کرده به دختر آبیمون کلک زده هاهاها
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 17:34
Secular - لندن - بریتانیا
عکس کریمی معرکه بود.
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 18:00
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
وای این همه مرغ آمده به عشق رهبر آمده !
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 18:41
feminism - لندن - انگلستان
محمد رضا شاه شما اگر همۀ آخوندهای کلّاش را در کورۀ آتش می انداختی روزگار ایرانیان چنین نمی بود. اکنون در کنار همان ساحلی آرام و زیبایی که شما زمانی ایستاده بودید ، گوسفندان را میشویند و انسانها را از شناکردن محروم کرده اند، زنها هم حتی اگر با حجاب کامل داخل آب بشوند شیخ های صیغه خوانِ حیله باز " یه جوریشون " میشه !!!!!!
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 18:06
pull.over - دوحه - قطر
درسته فتوشاپ بود،ولی همین فتوشاپش هم عشقه :-)) 6666666666
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 18:55
نیلوفر ب - هلند - هلند
خاک بر سر اونایی که شرایط وام دانشجویی رونوشتن خب بگید وام نمیدیم.خلاص
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 19:04
morid - بوشهر - ایران
کجای ممد رضا دیگه غیر خود انگلت هیچکس درایران امروز نوکری قدرتهای زورگو نمیکنه.یادش بخیر هر رئیس جمهور که در امریکا عوض میشد دست فرح را میگرفتی و به پابوسش میرفتی.
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 19:18
bita tehrani - ونکوور - کانادا
feminism / من هم دلم برای سواحل زیبای کاسپین سوخت.بار اخر که آنجا بودم،از دیدن زباله‌های کنار دریا و کثیفی ساحل و دیوارکشی کنار دریا کلی‌ غصه خوردم.انگار دیگر استفاده از دریا فقط به خاطره تبدیل شده....اگر دوباره آن آقای روشنگر با زعم خودش با خشک شدن این دریا هم مثل ارومیه موافق نباشه البته،کلّ دریا خاطره نشه خوبه :(
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 19:46
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
feminism - لندن - انگلستان/ آخوندا بدون اینکه تو آتش سوخته بشوند به اندازه کافی مظلوم نمائی میکنند به نظرت ملت خشکه متعصب مذهبی فریب خورده آخوند چند تا امام زاده دیگر درست میکردنند؟ پسر بی ناموس خمینی سکته کرد مرد گفتند که بدست شاه کشته شد! صادق هدایت شنا بلد نبود گفتند که به دست شاه کشته شده سینمارکس را خامنه ای آتش زد گفتند به دست شاه بود جمعه خونین توسط مزدورهای فلسطینی اجرا شد گفتن که توسط شاه انجام شد اتفاقا شاه بهترین کار را کرد و حتی اینکه کشور را ترک کرد بهترین کار بود اگر می ماند مثل بشار اسد ازش یاد میشد , ولی پاک رفت و الان همه میدانند که چه اشتباهی کردنند و از کرده پشیمان هستند بگذریم از یه عده که برای نفهمیدن شون مزد میگیرند.
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 19:36
daniall - نانت - فرانسه
جالب بودن در ضمن عکس علی‌ کریمی‌ فتوشاپه واقعا یعنی‌ نمی‌شه فهمید؟عکس اصیلش تو سایت‌ها هستش ولی‌ اینجا ۲ تا انگشت اضافه کردن بهش .
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 20:11
morgan123 - واشنگتن - امریکا
من از دوستانی که طرفدار بازگشت نظام سلطنت هستند تعجب میکنم چرا باید همیشه یک آقا بالاسر داشته باشیم چرا بدنبال یک سوپرمن هستید که با تکبر بالای سر شما باشد؟! شاه هزار بار بهتر از خمینی بود حرفی نیست اما بازگشت به نظام آقا و سروری خبطیست بزرگ و نشانه این است که از سالها نظام فردی در این مملکت درس نگرفتیم .ملت فرد پرست و دیکتاتور پرور ایران مردم سوئد و اسپانیا نیستند و نظام فرد محوری برایشان سم است.قسم میخورم اگر گاندی هم شاه ایران میشود این مردم او را دیکتاتور میکردند.هم اکنون هم هواداران رضا پهلوی به او ایراد میگیرند که چرا زستهای متکبرانه شاهی پدرش را نمیگیرد!!!
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 20:33
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
من آبی یا قرمز نیستم ولی عکس علی کریمی فوتوشاپه به دو دلیل یکی اینکه خیلی قبل تر از اینجا تو سایت های دیگه گذاشته بودن و علی دو رو نشون نداده بود یکی هم اینکه انگشتاش تاره!نکته ای که هست معرفت علی کریمیه که به همه احترام میذاره و قابل ستایشه!عکس مرحوم حجازی و خونوادش و محمد رضا پهلوی هم قشنگ بود مرسی!این مرغ هم داغ دل ملت رو تازه میکنه هربار که میبینم یا میشنوم یاد مغرهای جوون ها میوفتم که ضحاک به مارهاش میداد!.
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 22:35
kamkami1986 - ونیز - ایتالیا
عکس پنجم ،جالبه یه زمانی حاکمان ایران رو دعوت میکردن و ابهت داشتن بخدا ازشون حساب میبردن ،. ولی الان چی ۱ ساعت باید واسه یه اروپایی توضیح بدی که ما عرب نیستیم ،از شاهکارهای این ملاها همه فکر میکنن که ایرانیها هم عربن،بخدا ۱۰۰۰ بار شنیدم که میگن ایرانیها عربن ،. باید بگم که الان دیگه فکر کنم تاریخ و ابهت ایران تقریبا ۹۵% از بین رفته و این ملاها و عرب زاده ها به آرزوی دیرینه شون رسیدن ،،
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 22:38
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
morgan123 - واشنگتن - امریکا. گرامی‌ دفاع از شاه فقید الزاماً نمی‌تواند بدین مفهوم باشد که باید حکومت شاهی برگردد!!!! نه!!! دیده اید من شخصاً همان گونه که مدافع نکات مثبت هستم قسمتهای منفی‌ در حکومت قبل را هم در نظر دارم!! ولی نکته ی مهم اینکه منهای اسلام پروری که بزرگترین اشتباه شاه بود..قسمت مهم کاستیها مربوط به ملت بود نه دولت!و شاه! دقیقا چند ماه قبل از آن قلاب!!! در سفر شاه به مشهد-ده‌ها هزار نفر فریاد میزدند!!!!!جاوید شاه!!!!خوب ساواک که نمیتوانست..ده‌ها هزار نفر را خریده باشد آن هم در یک شهر پس!!!!!! نتیجه میگیریم چاپلوسی-بله قربان بله قربان-خصلت اکثر ایرانیهاست..و هر فردی حاکم باشد همین چاپلوسیها از بهترین!! بدترین !!! خواهد ساخت--- درد یکی‌ ۲ تا نیست!!!!ملای کثافت و دین خونریزش مقوله ی دیگریست!!
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 22:54
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
متشکریم از زحماتتان بسیار جالب و خاطره انگیز بود !، ولی‌ فقط آن آخرین عکس خیلی‌ غم انگیز است !، فقط با این عکس داغ دل‌ هموطنان عزیزمان را جریحه دار می‌کنید !! البته ممکن است که عده‌ای از هموطنان عزیزمان هم از این عکس کپی بگیرند و به دیوار اتاق پذیرایی نصب کنند و به بچه‌هاشون بگن که ببین این عکسو ، قبلاً پدران ما از اینها میخوردند و بهش میگن مرغ ! و آخوندها کاری کردند که این هم قطع شد و رفت جزو کالاهای لوکس و تجملی !
‌سه شنبه 3 مرداد 1391 - 23:46
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Royan - کالیفرنیا ---گرامی‌ اشتباها به جای صمد بهرنگی نوشتید صادق هدایت!! بله حتا برادر صمد گفت که غرق شدن برادرش به علت عدم آشنایئ به فن شنا بود!! ولی‌ خوب صرف می‌کند مثل سینما رکس بگویند ساواک!!
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 00:15
sefead - لندن - انگلستان
اون مغازه تو رشت شبیهِ همه چیز هست بجز گٔل فروشی!! سیر و باقلا بیشتر بهش میاد.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 00:35
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
morid - بوشهر - ایران. کاملا درست میگی بسیجی مرید عرب! غیر از تو و اربابان انگلت که مملکت رو دو دستی به چین و روسیه فروخته اند و پرده بکارت و رب گوجه و زعفران تقلبی به سر سفره هایتان آوردند و خاک کشور را هم دارند به عربها میفروشند هیچ انگل دیگری در ایران نمانده که مزدوری اجانب را نکرده باشد! شما مخبطان طاعون زده اسلامی مگر کورید یا خودتان را به نفهمی زده اید که این همه جنایت و فساد و نابسامانی را می بینید و هنوز عقده رژیم سابق گلویتان را خفه کرده؟! امام مخبطت که جام زهر رو کوفت کرد. نوبت اربابت سگ علی عظمی هم میرسد که بعد از تاراج کشور و نابودی منابع ایران جام زهر مار را کوفت کند و شما جیره بگیران آخور آخوند را بی یونجه بگذارد و برود! ....بر شما مزدوران عرب زاده بی وطن که نه شرم و حیا دارید و نه ... اجتماعی! برو تو صف مرغ 5000 تومانی که آخوند و اسلام برایتان هدیه آورده! قرار بود آن مخبط هندی زاده خمینی دجال آب و برق و نفت را برایتان مجانی کند! رو که نیست سنگ پای قزوین است!
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 00:55
feminism - لندن - انگلستان
Royan / به عقیدۀ من دخالت مذهب و پایبندبودن شاه به اعتقاداتش باعث شد که او روادید غم انگیزی را برای ایرانیان رقم بزند و هم اکنون هم نتایجش را آشکارا میبینیم که ایران پـُرگــُهر به ماتمسرا و شکنجه گاهی تبدیل شده است . شاید که اگر رضا شاه کبیر بجای فرزندش بر تختِ سلطنت بود برخوردی متفاوت با روحانیت میکرد.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 01:04
feminism - لندن - انگلستان
bita tehrani / بیتا جان ، در آن ماتمسرا انسانیت را در قـُل و زنجیر کرده اند و آزادی را هم حلق آویز ، چه رسد به بها دادن به محیط زیست و زیبائیهای طبیعت.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 01:33
agnostic - هانوفر - آلمان
morgan123 - واشنگتن - امریکا: دوست عزیز من هم کاملا با شما موافقم، ظاهراً اکثریت قریب به اتفاق هموطنان ما عادت به کاسه لیسی یک نفر دارند، حالا اون یک نفر یا باید شاه باشه یا خمینی. ظاهراً برای این ملت مشکله که قبول کنند بدون آقا بالا سر هم می‌شه زندگی‌ کرد. من هم قبول دارم که شاه ۱۰۰۰ بار بهتر از خمینی و جمهوری اسلامیش بود، اما به هر حل شیوهٔ حکومت کردنش دیکتاتور مآبانه بود و بهترین دیکتاتور جهان هم محکوم به رفتن است...
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 01:46
agnostic - هانوفر - آلمان
morgan123...اما حالا اگر من نوعی بدون هیچ قصدو غرضی فقط نظری در مورد ایرادات حکومت سابق بدم مورد عنایت شاه دوستان عزیز قرار میگیرم. امیدوارم که روزی برسه که اکثریت هموطنان به اون حدی از درک سیاسی برساند که بفهمند بدون شاه و خمینی هم می‌شه یک جامعه آزاد و دمکراتیک داشت.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 01:53
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
(((( انگشتان مشکوک! )))) بچه ها گول نخورید خوب به دو انگشت علی کریمی دقت کنید متوجه چیزی غیر طبیعی نمیشید؟! بله درست حدس زدید اون دو انگشت فتوشاپه خوب اگه خیره بشیم یا عکس رو بزرگترش بکنیم متوجه میشیم که دو انگشت دیگر کریمی رو تیره کردن تا فقط دو انگشت بزرگ و سبابه باز بمونه هه هه درواقع علی کریمی هنگام عکس گرفتن ازش هر چهار انگشتش باز بوده یه مقایسه هم با انگشتان "دختر استقلالی" هم بکنید کاملا معلوم میشه انگشتان کریمی رو دستکاری کردن و انگشتان دختر استقلال طبیعی میزنه. کاره یه آدم عقده ای لنگی جماعت هستش ( به احتمال زیاد عکاس) که اومده از اول این کارو کرده متاسفم واسه بعضی ها که هنوز تو توهم 4444هل سال پیشن. مطمئنم خود کریمی هم منکر این عکس با این طرز قرار گرفتن انگشتهایش میشه!!!
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 02:39
agnostic - هانوفر - آلمان
ARTEMIS-SW-دوست عزیز درود بر شما که هم به نکات مثبت و هم نکات منفی حکومت شاه اشاره می‌کنید، اما فراموش نکنید یکی‌ از ایرادات بزرگ شاه این بود که هیچ تشکلی را باقی‌ نگذاشته بود به جز روحانیت، و این شد که ملّت بد بخته دین زده به دام نکبتی به اسم خمینی افتاد و با اکثریت ۹۸.۸% به جمهوری اسلامی رأی مثبت داد. اگر احزاب سیاسی اجازه فعالیت میداشتند شاید کار به اینجا نمیکشید که خمینی یکّه تازه میدان شود.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 02:02
mano to ma mishavim - پچ - مجارستان
خدا شاه را بیامرزد که فقط به ایران و ایرانی‌ خدمت کرد،روحش شاد یادش گرامی‌. . زنده باد رضا شاه ۲
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 03:51
mashady - منچستر - انگليس
morgan123 - واشنگتن - امریکا مرگان جون زیبا بیان کردی عزیز ولی‌ به این سلطنت طلبان و نطفه پرستان نمیشه رو داد اینها از آخوندها کثیفترند یه ریز دنبال سیاهی لشکر میگردند ، به هرکی‌ که با آخوندها بده میگن طرفدار شاه ، یادت باشه این ملّت همیشه ستم دیده در دو جبهه جنگیدن و خواهند جنگید ، سلطنت پهلوی و سلطنت خامنه ای‌ ،
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 02:39
khorshid 3 - بیرمنگهام - انگلستان
به علی کریمی نمیاد که از این کارا بکنه شخصیتش بیشتر از این حرفهاست احتمالا فتوشاپه
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 07:42
hana257 - تهران - ایران
شاه بدبخت اگه حاضر شده بود زیر سیطره آمریکا و انگلیس باقی بمونه تا ده نسلش توی ایران پادشاهی میکردن ولی چون میخواست ایرانی مستقل بسازه مجبور به رفتن شد. اگه مونده بود ایران گلستان میشد چون میخواست ایران پیشرفت کنه. خدا رحمتش کنه.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 06:31
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. *** زبل خان جان ، قرار نشد که حرف دل‌ میلیون‌ها ایرانی‌ را بزنی‌ !!! در هر حال قربون دهنت !
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 08:15
road master - دبی - امارات متحده عربی
morgan123 - واشنگتن - امریکا کاملا باهات موافقم مرسی
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 08:30
hamood - دبی - امارات
morgan123 - واشنگتن - امریکا, آقای عزیز , هنوز جوانان بعضی از ایرانیان مسن فکر میکنند فقط یکنوع سلطنت وجود دارد که شاه در راس قدرت است و اوست که بجای همه تصمیم میگیرد. نظام سلطنت هم در طول سالها تغییر کرده و متحول شده. مثلا فکر کن همین کامپیوتر شما. اول main frame بوده و با آن هیکل بزرگش که یک اطاق را پر کرده یک ملیاردم توان همین کامپیوتر شما کارآئی نداشته. سلطنت هم در جهان بر اساس زمان و نیاز زمان و خواست مردم تغییر کرده. بعنوان نمونه , کشور سوئد را در نظر بگیرید. در آنجا شاه سلطنت میکند و نخست وزیر که از طرف مردم انتخاب میشود حکومت میکند. ارتش در اختیار شاه است ولی حق حکومت ندارد از طرف دیگر نخست وزیر (که از یکی از احزاب سیاسی است ) حکومت میکند ولی قدرت سرکوب مردم را ندارد, چون ارتش در اختیارش نیست. در واقع حاکم را مردم انتخاب میکنند و ارتش بعنوان بازوی شاه است تا احزاب نتوانند کشور را بطرف دیکتاتوری تک حزبی ببرند.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 08:50
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
feminism - لندن - انگلستان دوست عزیز شاید شاه معتقد به اسلام بود ولی باید متوجه باشیم که مذهب یک امر شخصی است و در ایران یهودی و بهائی و مسیحی و زرتشتی و آسوری .... در کنار هم بدون اصطکاک زندگی میکردنند متاسفانه شاه بخاطر دشمنی آخوند و بخاطر اکثریت آرا به نفع آخوند و بخاطر اینکه آخوندها به او خانواده اش انگ کافر بودنند نزنند و ملت را از راه مذهب به مخالفت با شاه تحریک بکنند مجبور به بکار بردن سیاستهای اشتباه که البته در شرایط و زمان خودش ممکن بود درست باشد روی بیاورد توجه داشته باشید که شاه از طرف حکومت های اروپائی و آمریکائی از طرف مخالفان داخلی و اعراب تحت فشار بود ولی همین سیاستها ایران را به جزیر ثبات تبدیل کرده بود.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 08:51
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
morgan123 - واشنگتن - امریکا/ دوست عزیز فکر نمیکنی که همین صفات و خصائص ایرانی باعث بشه که هر 4 تا 8 سال یه بار یه گدا گرسنه مثل احمدی نژاد سر کار بیاد و بجای تدابیر توسعه کشور به فکر دله دزدی و پر کردن جیب هفت پشتش باشد, و اینکه هر که به حکومت و قدرت رسید ایران را ملک مطلق پدریش میدونه و دیگه هیچکس جلو دارش نیست و هر گوشه کشور را به اسم یه پسرعموش سند میزنه , تازه اگر مردم شانس بیاورند و طرف ادعای امپراطوری نکنه من سلطنت طلبم ولی نه به دلیل دوست داشتن رضا پهلوی به این دلیل که آینده ایران ساخته بشه و پادشاهی پارلمانی را بهترین گزینه برای ایران میدانم واینکه پادشاهی باعث انسجام و اتحاد وهویت کشور میشه و بخاطر اینکه این خانواده به شهادت تاریخ خدمات زیادی به ایران کردنند و به این دلیل که وقتی صحبتهای رضا پهلوی را گوش میدهم دلیلی برای مخالفت با ایشون پیدا نمیکنم هر چند که بعضی ها به این خاطر با او مخالفت میکنند چون با پدرش مخالف بودنند.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 09:01
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه/ عزیز جان مرسی که اشتباه من را تصیحیح کردید یه جورائی به نظر خودم هم نا مانوس بود ولی متوجه اشتباهم نشدم . کلا من رابطه خوبی با اسامی ندارم , حتی نظرات را بدون توجه به اسم آنها میخوانم وقتی به نظرم جالب بیاد اسمش را نگاه میکنم, یا نگاه به اسمش میکنم ببینم که این همون شخص است که من فکر کردم این مطلب رانوشته !
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 09:06
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان . درود بر شما دوست عزیز و آزاده من. پاینده باشی تا آزادی ایران عزیز را از شر طاعون و سرطان اسلام ببینیم. 2500 سال پیش یعنی 1000 سال پیش از پیدایش سرطان فکری جهانی و نکبتی بنام اسلام و زمانیکه عربها یکدیگر را به سیخ میکشیدند و دخترانشان را زنده بگور میکردند, کوروش شاه شاهان اولین قانون اساسی جهان را با آزاد کردن مردم و یهودیان به دنیا معرفی کرد. مردم ایران در آن موقع شراب و کباب میخوردند و عربها سوسمار! باید آن شکوه ایرانی را با ریختن این عرب زادگان به دریا و نابود کردن اهریمن مذهب به ایران عزیز باز گردانیم. پاینده باشی عزیز.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 09:30
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
agnostic - هانوفر - آلمان. گرامی‌ سپاس در اینجا قصدم دفاع از شاه نیست!!-ولی‌ آزادی سیاسی قبل از شهریور ۱۳۲۰ باعث شد بزرگترین گروه سیاسی آن زمان توده‌ ای‌ها با همکاری شوروی به فکر تجزیه ی ایران بیفتند!! و متاسفانه اگر کسی‌ می‌خواست آگاه شود هزار راه بود مگر کتابهای گروه چپ ممنوع نبود؟؟؟ چگونه احزاب مارکسیست مائو یست-استالینیست-و و به وجود آمد!!! من شخصاً حتا اگر فعالیت سیاسی آزاد بود هیچ گروه آزادی خواه و دموکراتی را در آن زمان نمی‌بینم چپها وابسته!! و ۹۰ در صد خود اسلامی((گل سرخی و امام علی‌ رهبرش)) مجاهد بدتر از ملا!!!!!! همینطور جبهه‌ ملی که تحمل زنده یاد بختیار را نداشت چون سکولار بود!!!!! درد ایران به این سادگی‌ نیست پیروز باشید!!!!
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 09:45
vahid.persian - شیراز - ایران
عکس 3 و 4 و 5 خیلی جالب همچنین از عظمت ایران به وجد اومدم که ایران چه اعتباری داشته که ملکه الیزابت کنار محمد رضا شاه نشسته ولی الان اونا حتی حاضر نیستن که یک نماینده انتخاب کنن که با احمدی نژاد دیدار کنه...
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 10:31
shahab46 - هانوفر - المان
vahid.persian - شیراز - ایران -- اینکه چیزی نیست الان حتی.... سگشون را نمی‌دهند به آنتری نژاد که با زبونش پاک کند
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 13:21
semset - تهران - ایران
پرسپولیسیها اون هفت سال 67 تا 74 یادشون رفته
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 15:24
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. ***زبل خان جان ، حرفهایت انرژی زاست به آدم حال میده و قوت ! امیدوارم هر کجا که هستی‌ همیشه نفست گرم و همینجوری سوزان باشه که گرم بودن نفست به ما و دوستان دیگر گرما و انرژی میده ، و سوزان بودن نفست هم ک...ن آخوندها را میسوزاند ! به زودی شاهد آزادی ایران عزیزمان خواهیم بود
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 15:26
agnostic - هانوفر - آلمان
ARTEMIS-SWدوست گرامی‌، با شما هم عقیده هستم که درد ایران به این سادگی‌ نیست و به نظر شخص من هیچ گاه هم درمون شدنی نیست همانا که درد ما نکبتی به اسم اسلام است که همانند مادهٔ مخدر در خون ایرانیان رخنه کرده. اما در خصوص جدایی آذربایجان و قأئلهٔ پیشه‌وری برای شما مثالی میزنم، زوجی را در نظر بگیرید که یکی‌ از ۲ نفر بدون رغبت با دیگری زندگی‌ می‌کند، به محض وجود کمترین آزادی و امکانات، شخص ناراضی جدا خواهد شد. آزادی سیاسی قبل از شهریور ۱۳۲۰ همین امکان را به اقوام ناراضی ایرانی‌ داد. آیا فکر می‌کنید اگر این آزادی اکنون وجود میدlشت اقوام ایرانی‌ خواهان جدایی از ایران نبودند؟....
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 14:20
agnostic - هانوفر - آلمان
...مطمئن باشید که اگر کوچکترین آزادی وجود میدlشت باز هم خیلی‌ از اقوام ایرانی‌ این داستان را تکرار میکردند، در قضیه پیشه‌وری فقط آزدیه به وجود آاده این امکان را فراهم کرد که گروهی خواستهٔ خود را به طور علنی بروز دهند اما در حال حاضر به زور سرکوب کسی‌ جرأت بروز دادن چنین امری را ندارد. به هر حال من به عنوان یک ایرانی‌، ایران را به همین شکلی‌ که هست می‌خواهم یعنی‌ همهٔ اقوام با صلح و دوستی‌ و آزادی در کنار هم، اما نه به زور سرکوب و خفه کردن هر نو اعتراضی در نطفه؛
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 14:28
morid - بوشهر - ایران
ze.. khan-لوس آنجلس-امریکا: خیلی خوب ! خیلی خوب! رگ گردنت پکید پیره مرد. اعلیحضرت همایون شاهنشاه آریمهر بزرگ ارتشتاران دست بوس و پاچه خوار هفت رئیس جمهور امریکا. افتخار از این بالاتر.به اون یکی پیرمرد یعنی شادان شیرین خیال هم دستورو ابلاغ کن.فهمیدی چاکر خانه زاد.
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 16:31
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
agnostic - هانوفر - آلمان. گرامی‌ ??من شخصاً فکر می‌کنم در گذشته ابتدا به سیستان و بلوچیستان بی‌ مهری شد و بعد به کردستان که متاسفانه درک نکردند که آتو به دست جدائی طلبان میدهد!!! ولی‌ در مورد آذربایجان به هیچ وجه چنین چیزی نبود!! حتا در تهران اکثر ثروتمندان از آذربایجان و در حکومت همینطور و همه جا!! بهانه هست که چرا به طور مثال به این توجه نشد که زبان قومها نیز تدریس شود خوب ماجرا برمیگردد به ۳۰ -۴۰ سال پیش !!و به نسبت ان زمان آزادی نسبی‌ بود--- ولی‌!!!! این موضوعات جنبی!!!!!!!!!‌درد اصلی‌ اسلام اسلام و اسلام است که بنیان فرهنگی‌ ایران را به لجن‌زار تبدیل کرده ولی‌ کو گوش شنوا!! ده‌ها نفر در همین سایت با نامهای مکش مرگ ما!! نه حسن --حسین-- نقی‌ --تقی‌..در حال مزدوری هستند برای جلوگیری از آگاهی‌..!!!!
‌چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 16:50
بابک - سبزوار - ایران
البته ممد رضا خودش یک نوع انگل بود
‌پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 02:02
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mashady - بابک - سبزوار morid - بوشهر - ایران. یک فرد آزاده میتواند از شاه انتقاد کند!!!!!! نه ارتش کثیف سایبری و ساعتی ۷۰۰۰ تومان------ نوچه‌های علی‌ خر منه‌ای قاتل!
‌پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 09:07
morid - بوشهر - ایران
ARTEMIS-SW-پاریس-فرانسه-احترام گیس سفیدتو نگه دار و بیخودی به مردم توهین نکن.درسته که همسن و سال اشرفی ولی دوره ات گذشته تا آلزایمر نگرفتی از اونایی که بهشون فحش میدی عذرخواهی کن.
‌پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 16:01
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
morid - بوشهر - ایران. من هرگز از شما نوچه‌های ملایان بی‌ همه چیز پوزش نخواهم خواست ---ایران را قتل گاه آزادی خواهان کرده اید تا توانسته اید در داخل و خارج ترور کرده اید دزدیهای میلیاردی!! و هزار کوفت و زهر مار دیگر!! سنگ پای قزوین اسلامی!!!
‌پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 23:55
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
hana257- تهران - ایران/ با نظر شما موافق هستم
جمعه 6 مرداد 1391 - 00:01
toopchiyan1986 - لندن - انگلستان
amrika_kalifornia_royan من از طبقه فقیر ایران بیرون اومدم و هرچند از رژیم کنونی خوشم نمیاد از طرظ فکر‌ شما متنفرم . خیلی خوب شد rکه رژیم پهلوی ساقط شد . شاه هم دزد بود هم آدم کش مثل همین آخوندا
شنبه 7 مرداد 1391 - 23:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.