شعبون بی مخ ها 1 و 2 - فیلم کوتاهی از محمد نوری زاد

شعبون بی مخ ها 1

درباره فیلم های کوتاه من با عنوان شعبون بی مخ ها
محمد نوری زاد : شعبون بی مخ ها کسانی هستند که به هیچ قاعده ای متقاعد نیستند. دهانشان از فحش و ناسزا و البته از الفاظ دینی پراست. مشت هایشان همیشه مهیای فرود آمدن است و دهانشان مهیای فحش های ناموسی حتی! چهره هایشان بیش از گشایش و لبخند، با عبوسی و ترش رویی و اخم های غلیظ آشناست. ادب؟ هرگز. تعقل؟ مباد. رعایت حریم خصوصی؟ حرفش را هم مزن. پس چه؟ یک کپسول انباشته از نفرت و فحش و ضرب و شتم و تخریب و هیاهو و بی آبرویی که بالاشاره رو به کسانی که "باید ترتیب شان داده شود" واگشوده می شود. بضاعت فیلم های کوتاه من اساساَ در حد و اندازه ای نیستند که بتوانند از پس تعریف استوانه ی شخصیت این جماعت برآیند. مختصری هستند ازیک منجلاب. "شعبون بی مخ ها" را من در ده قسمت به شما معرفی می کنم. البته تنها گوشه ای ازشخصیت جهنمی شان را. وگرنه مگر خدا از پس این جماعت که در هرکجای این کشور مهیای زدن و تخریب کردن و ترساندن و بی آبرو کردن و غارت اند برآید. قسمت نخست "شعبون بی مخ ها" را به همه ی آنانی که از این نظام ادب و قانون و انصاف و عدالت و پاکی انتظار داشتند و سالهاست که این چشم انتظاری را در بقچه ای نهاده و به تاریخ سپرده اند تقدیم می دارم

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




شعبون بی مخ ها 2

محمد نوری زاد: من دراین فیلم بسیار صریح و بدون لکنت با رهبر صحبت کرده ام و به او نشان داده ام که شعبون بی مخ ها عمله های بیت رهبری هستند و محاکمه ی آنان بمثابه محاکمه ی خود ماست. در این فیلم به رهبر گفته ام: به لحاظ حقوق شهروندی چرا شما با سایر مردم برابر نیستید؟ و چرا این برابری که در قانون بدان تأکید شده امروزه به یک طنز منجرشده؟ به حادثه ی خونین کوی دانشگاه پرداخته ام. و این که چرا بانیان این حادثه که بسیجیان چماق بدست بوده اند، باوجود تأکید شما، محاکمه و مجازات نشدند؟ و خودم دلیل این رویگردانی حیرت انگیز را بازگفته ام. سرآخر با نمایش فیلم هایی از شقاوت شعبون بی مخ ها، به رهبر گفته ام ما دوست نداریم سرنوشت قذافی برای شما رقم بخورد. اما چرا باور نمی کنید که در این کشور هفتاد میلیونی، شما تنها رهبر ده میلیون نفرید، و نه بیشتر... بیش از این نگویم. خودتان تماشا کنید.

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+300
رأی دهید
-104

az mast ke bar mast ! - سر د - نر و ژ
از ماست که بر ماست ! چه اون موقع ، چه حالا ! هرکی‌ میتونه بره آهنگ " چاله به چاه " رو که شاهرخ خونده گوش کنه . .
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 00:07
payam Arian - لندن - انگلستان
. ایستادگی آقای نوری زاد و تلاششون برای آگاهی رسانی از نظر من قابل احترام هست . دردهای امروز جامعه رو به زبان فیلم های کوتاه به خوبی انتشار میدن . فقط سوال اینجاست در جایی که نیم اعتراضات ایشون رو افراد دیگه نداشتند و سالهاست که در حبس و تحت فشار هستند ، چگونه رژیم با ایشون کاری نداره ؟!!!؟ آیا آقای نوری زاد در حالت متواری یا مخفی این فیلم ها رو انتشار میدن ؟؟!!! تا اونجایی که مطلعیم ایشون آزاد هست . چطور این نوع آزادی ها فقط برای آقای نوری زاد هست ؟؟!!! این مسائل برای من سوال برانگیز شده .
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 00:17
Payam Arian - لندن - انگلستان
نظرِ شخصی‌ من این هست که این آقا موجِ جدیدی از اصلاح طللبی رو میخواهند باب کنند. خیلی‌ مشکوک هست که این آقا آزاد داره در ایران می‌گرده!!!! افرادی که یک هزارمِ این آقا هم فعالیت ندارند و به خامنه‌ای و حکومت معترض هستند رو در زندان‌ها شکنجه و تجاوز میکنند. چطور این آقا هنوز آزاد هستند که قولِ یک مجموعه ده قسمتی‌ را به ایرانیان میدهند!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 00:29
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
درود بر روح شعبان جعفری مردی وطن‌پرست که با فداکاری و شجاعت در مقابل عوامل خائن و سرسپرده شوروی کمونیستی- فاشیستی- استالینستی یعنی‌ حزب فاسد و خائن توده‌ و بقیه مزدوران بیگانه ایستادگی کرد و اجازه نداد تا ایران به ایرانستان تبدیل شود. آقای نوری زاد هم بروند جلو و همان بهتر که به رمان نویسی عاشقانه خود با رهبر مشتی اراذل و اوباش یعنی‌ خامنه‌ای معروف به علی‌ گدا ادامه دهند. ایران+ شاه+ تاج+ شیرو خورشید.امین
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 00:46
nasle sokhte - تهران - ایران
حجت السلام نوریزاد ما بهتر از شما میدانیم در زندان و دادگاه های ایران چه میگذرد مردم ایران اگر قدری بیاندیشند متوجه خواهند شد که شما یک عروسک خیمه شب بازی بیش نیستید که زمینه قیام فردای مردم ایران را به سوی موسوی خائن و خود منحرف میکنید وگرنه مردم ایران اگر قدری بیاندیشند متوجه میشوند که شما اگر جزء ان حکومت نبودید تا الان زنده بگور شده بودید پس قصد منحرف کردن افکار آزادیخواهان ایران را به سوی موسوی خائن(قورباغه سبز) و خود منحرف نکنید
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 00:22
morgan123 - واشنگتن - امریکا
فحش و ناسزا = الفاظ دینی!! تجربه هزاران ساله اینو میگه! جملگی ادیان هر چقدر ناب تر و به اصل نزدیکتر باشند ناسزاگوترند، آقای نوری زاد گرامی.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 00:58
potatis - مالمو - سوئد
آقای نوری زاد لطفا کمی در مورد اسلام مطالعه بفرمایید ،اسلام نیز با همین زور شمشیر و قتل و آدم کشی و بردگی شکل گرفت و پیشرفت کرد، آیا شما نمیدانید در زمان حمله ی اعراب مسلمان به ایران چه بلاها یی سر ایرانیان اومد ؟ چرا میخواین بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی یعنی شناساندن اسلام حقیقی به مردم رو کمرنگ کنید ؟کجای این حکومت غیر اسلامی هستش ؟مگر شما تاریخ ناخوانده اید که شعبون بی مخهای محمد چطور شکم منتقدین محمد رو پاره میکردند ؟ مگر شما قرآن ناخوانده اید که فرمان به قتل مستقیم منتقدین به اسلام رو میده ؟ کجای این حکومت غیر اسلامی هست آقای نوری زاد ؟ آیا شما از آیات الله های راس حکومت اسلام شناس ترید؟ دوستان عزیز بنده به جرات میگم که این حکومت ۹۸ % مطابق با اسلام حقیقی هستش.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 01:39
یه بنده خدا - کی یف - اوکراین
حرف جدید که نمیزنه!!! همش هم کلی گویی میکنه.... توهم هم که زده و حوصلش که سر میره راه میوفته تو اتوبانا با اون اهنگ خارجیش فیلم ضبط میکنه که مطرح بشه. داداش خودتم بکشی نمیگیرنت که به ارزوت که همون گنده شدنه برسی. خوووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددددددددتی.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 01:49
OnLine. - تهران - ايران
من گاهی‌ فکر می‌کنم این طفلک از بس تو زندان اذیتش کردن قاطی‌ کرده هر چند که حرفاش همه درسته ولی‌ یه جورایی شبیه قاطی کرده هاس.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 02:47
bizet - لندن - انگلستان
اون آهنگ انگلیسیه زیبا که آخر فیلم پخش شد از ساخته‌های زیبای انوشیروان روحانی هست که توسط کلاوس مین خواندهٔ سابقه گره اسکورپیونز اجرا شده. پس به سلامتی انوشیروان روحانی بزن زنگو.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 03:03
dkdk - اسلیس - دانمارک
همه اینها از همین نظام بودند.جنایت و خیانتها به مردم کردند.حالا به دلایلی به‌‌ آنها حمله کردند.بهرحال مهم اینه که اینها انسانهای خوب و بی‌گناهی نبودند.به امید روزی که تمام کسانیکه به ملّت ظلم کردند مهاکمه شوند.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 03:28
ARAMESH2 - سیدنی - استرالیا
*پسر شجاع* - تهران - ایران. راستی‌ تو پسر دکتر روازاده نیستی‌ همون دکتر تغذیه ، بهداشت، فرهنگ،اقتصاد،تاریخ و زبان؟ البتّه خوب تو همشونو لازم داری دیگه.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 07:04
ali baranpooryan - سانتوز - برزیل
و به راستی‌ این آقا چطور می‌تونه به این راحتی‌ با رهبر صحبت کنه و به راحتی‌ از ایشان انتقاد کنه .....آیا ایشان سفارش شده هستند ....یأ اینکه به ایشان چیزی گفت نمی‌شه فقط به این منظور که نشون بدن در کشور آزادی هست و می‌شه از همه انتقاد کرد...آیا افراد ناشناس مثل من و شوما هم می‌تونیم به این راحتی‌ انتقاد کنیم...این یک علامت سوال بزرگی‌ هست که کسی‌ باید پاسخ گو باشه
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 03:26
parsa74 - تورنتو - کانادا
یکشنبه ۵ آگوست روز همبستگی همه ایرانیان برای حفظ نام خلیج همیشگی فارس. www.yeksites.com
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 05:32
Dionysos - پارسی - فرانسه
این هم یکی از ملیجکهای خامنه ایه که قراره نقش موسوی دوم رو در خاموش کردن اعتراضات بعدی بازی کنه. تفاهم نامه به بیت رهبری سناریوی حکومت اسلامی در انتخابات بعدی، تهیه کننده رفسنجانی و آل شیعی ، کارگردان خامنه ای، کمدین سبز اصلاح طلب، مجری اصولگرا !!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 08:44
baran828 - تهران - ایران
همه ش درسته غیر آزاد بودن نوری زاد!!!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 08:59
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
potatis - مالمو - سوئد. گرامی‌ نه تنها در داخل!! متاسفانه در خارج هم به اصطلاح مبارزین که به فکر پیروزی حزب خود هستند دقیقا دچار همین بیماری هستند! ۹۰ در صد سلطنت طلبها--۹۰ در صد کممونیستها و صد در صد مجاهدین !!!! ظاهراً به ملا میتازند.. ولی‌ هزار چنگولی به اسلام عزیزشان چسبیده و بهانه‌های صد من یک غاز!! که////ین اسلام واقعی نیست----حکومت دمکراتیک اسلامی!! و احترام به باور اکثر یت/////ملت عجیبی هستیم مگر میشود مردمی عاشق قاتلان اجداد خود باشد!!!!!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 09:07
mhroo - کاردیف - انگلستان
عمو محمد داری یاسین تو گوش خر میخونی. اینا اینقدر از خودشون مغرور شدن که خودشونو از خدا هم بالا تر میدونن حالا اون روزی که دستشون به هیج جا بند نیست و خدا ازشون جواب می‌خواد می‌فهمن که چه کردن و چه نکردن . ظلم پایدار نیست .خدا خودش گفته ،
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 09:55
فراوانی - قطر - قطر
این آدم را از بیت انداختن بیرون حالا شده دشمن آقا پوفیوز اونروز که با آقا حال میکردی خوب بود حالا بد شد
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 10:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
payam Arian - لندن - انگلستان. گرامی‌ باور کنید اینها همه فیلم جایزه‌ی اسکاری هست !!مگر میشود در کشوری که فقط یک کلمه تو را به اوین می‌کشاند-- این آقا این همه در افشانی کند؟؟شبیه مانیفست گنجی از داخل زندان اوین!!!اینها میخواهند بگویند بابا شکنجه دروغ-- زندانی شدن منتقد دروغ -----ببینید چه کشور آزادی داریم که هر انتقادی آزاد!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 07:21
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
به نظر من این برنامها همه برای سر در گمی مردم و از راه به در کردن اوناست . از موسوی کروبی بگیر تا هالو و نوریزاد ..یکی‌ به خاطره وکالت چندین سال باید زندان بکشه ولی‌ این افراد هر چی‌ از دهنشون در میاد کسیم باهاشون کاری نداره . یکی‌ به خاطره آمدن خیابون کشته می‌شه به خاطره چنتا شعار ولی‌ این افراد کلیپ درست می‌کند . نظام می‌خواد با این کارا فقط عمر نظام بالا ببره. این افراد همه در جرم جنایت شریک هستن. و این کار هم جزئی از خدمات به نظام حساب می‌شه .
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 10:13
freedomforiran - لندن - انگلستان
درود به روان پاک شعبان جعفری و روحش شاد
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 10:16
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
متاسفانه با مردم کاری کردند که ایران پر شده از شعبون بی‌ مخ ها، که فقط و فقط چوب و چماق و حرف زور را میشناسند، و از سید علی‌ گدا تبعیّت میکنند. وای بر ما که از لحاظ تاریخی‌ روز به روز به عقب بر میگردیم، در صورتیکه دنیا چهار نعل و شتابان رو به جلو حرکت می‌کنه! هنوز منتظریم که مهدی ظهور کنه و همه چیز را درست کنه!!!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 11:10
odin - انتورپن - بلژيك
خیلی جالبه، فحاشی و تهمت زدن و تخریب شخصیت رو واقعآ ادم باید از دو دسته یاد بگیره، اول برادران مکتبی و سربار کم نام امام زمان و دوم این اعلی حضرتهای سلطنتی. دقیقآ انگار از روی هم کپی میکنن و مسابقه میدن که کدومشون زودتر از بقیه فحش بنویسه و بلافاصله هم یه کاسه زیر نیم کاسه پیدا میکنن. خودمونیم ما اینهمه ساواکی و اطلاعاتی داریم خودمون خبر نداریم؟ همشون هم که ماشالا هزار ماشالا رئیس کا گه به رو درس میدن! همه اونهایی که در همه صفحات قبلی پاچه خوری رژیم رو میکردن ببینین اومدن چی نوشتن!؟ « این هم از خودشونه»!!! چی؟ حالا شد خودشون؟ تا حالا که نظام و اقتدار و ما و فلان بود، حالا که صحبت از تخریب شخصیت شد، تبدیل شد به خودشون؟ بابا جان خودتونید. نوریزاد که سهله هرکی از این رژیم ببره جاش پیش ملته. درست مثل ایشون که حاضره حتا محاکمه هم بشه بخاطر گدشته.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 11:10
محسن ف - کرج - ایران
تا دیر نشده به طرف ملت بیایید مردم شمارا خواهند بخشید
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 11:41
sherenasal - دوحه - قطر
اورین اورین اورررررررررررررررررررررررررررین
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 11:47
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
آقای نوریزاد فکر می‌کند که کشف جدیدی کرده! همهٔ این چیزها را اکثریت مردم می‌دانند. این شما بودین که خواب بودین! فقط مردم دستشون به جایی نمیرسه و دنبال فرصت هستند.البته همین که سینه چاکان سابق رژیم مانند آقای نوریزاد دسته دسته با واقعیت آشنا میشن و به طرف مردم میان خیلی‌ خوبه!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 11:26
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
odin - انتورپن - بلژیک. اگر مقصود شما منهم هست!! لطفا جواب دهید در رژیمی‌ که کافیست کوچکترین اعتراضی تو را به زندان بکشاند چگونه می‌توان اعتراض به این آشکار ی کرد!!! میتوانید انتقاد کنید-- ولی‌ تهمت نزنید-در ضمن من طرفدار حکومتی هستم که صد در صد سکولا ر باشد از سو‌ی‌ هر کسی‌??-به هیچ وجه مهم نیست!!!!! و کوچکترین تداخل دین با قوانین از نظر من .ج.اسلامی-!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 11:32
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
در ضمن اگر این ملت اکثرا دستمال بدست قبل از انقللاب با شکوه کاستی‌ها را به شاه گوشزد میکرد به جای بله قربان!! وضع صورت دیگری داشت!! اگر بعد از آمدن خمینی صد پدر با سنگسار اعدام شلاق حجاب در اولین قدم مبارزه ی میلیونی میشد این نبود !!حال هم باید منفی‌‌ها را دید تا عکس آن ثابت شود--- از نظر من مثل ماجرای گنجی و بقیه ---کل ماجرا یک سوپاپ اطمینان برای رژیم است از ماجرای خاتمی تا کروبی موسوی و منتقدانی که در حکومت استالینی ی دینی به آزادی اعتراض میکنند آب از آب تکان نمیخورد!!!!!!!!! این نظر من است شما میتوانید مخالف باشید همین!!!
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 11:46
saeidg - بیلفلد - آلمان
ملا همیشه مکار بوده این هم از قماش همونهاست.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 15:28
pezhman - وين - اتريش
آقای نوریزاد، پیوستن شما به مردم را به فال نیک‌ میگیرم.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 15:39
rastgu - دوسلدورف - آلمان
این آقا هنوز میخواهد صف بندی بکند و جدا بکند که دین حکومتی اسلامی بهتر دیگری هم هست یا میتواند وجود داشته باشد غیر از این حکومت اسلامی و رهبری ملاها. که خیال خام و باطلی است. چرا از خود نمی پرسد شاید که ریشه همه این فاجعه ها در خود دین اسلام است که با آزادی و دمکراسی و حقوق بشر و عدالت اجتماعی و غیره میانه ای ندارد و سازگار نیست. عیب فکری بزرگ خیلی از حتی به اصطلاح روشنفکران دینی این است که فکر میکنند با دستور و قوانین دینی میشود یک جامعه پر از معنویت و انسانی درست ساخت ( روی کاغذ شاید؟ ). وقتی که خود دین در خیلی از زمینه ها جای سوال و ایراد دارد مثل برابری زن و مرد ؟ آزادی بیان و صدها ایرادهای دیگر که اجازه نمیدهند مردم بدانند. حالا هی همه کاسه وکوزه ها را بر سر ملاها شکاندند دردی را دوا نمیکند. این بدبختها خودشان گرفتار و اسیر دین شدند چون ازش نان میخورند.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 16:50
brother - لندن - انگلیس
عجب میگویند در ایران خفقان سیاسی است و ازادی بیان نیست و دموکراسی وجود نداره پس امثال این ادم هرچه دلش می خواهد به شخص اول مملکت میگند فیلم درست می کنند و رسانه اش میکنند
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 18:14
oghab - هلسينكي - فنلاند
فیلم عالی بود . فقط اشکال اینجاست که شعبون خان جعفری خدا بیامرز یک پهلون بود . بهتر بودمی گفتید حسین فرزین یاعارف ترکه ..یا غیر . نه پهلون شعبون
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 18:16
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
با سلام و درود به ایرانیان برون مرز؛ تصور کنید پاسدار نوری زاد همان سردار مدحی 2 باشد و شما باز هم فریب بخورید! بهترین کار این است که به هر ناکسی توجه نکنید و بدون فکر از چنین افرادی حمایت نکنید، کمک به انتشار ویدیوهای این اشخاص کار عاقلانه ای نیست آن روز خواهد رسید که همه شما پشیمان میشوید./. با احترام اردشیر صفوی
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 18:50
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
درود بر بزرگ مرد مبارز ایران
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 21:54
بت شکن - مونترال - کانادا
آقای نوریزاد، با درود و با اینکه در گذشته از نزدیک دستی‌ در آتش این رژیم داشتید ولی‌ پیوستن شما به حقٔ و به مردم را ستایش می‌کنیم. آی‌ کاش وجدان خفته بقیه سردمداران نیز بیدار می‌گشت و حس وطن پرستی‌ و خدمت به مردم در آنها تجلی‌ میافت. درود بر شما، زنده و پایدار باشید.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 22:54
OnLine. - تهران - ايران
دوباره این سرشیر صفوی اینجام پیداش شد. میدونیم لال نیستی‌. برات کامنت گذاشتم تو صفحه‌ی بازیگرای خیار شور برو بخون ،جالبیش اینجاست که تو این دوره جدیدت داری وانمود میکنی‌ خیلی‌ با شخصیت شدی،اما اینو بدون تو و امثال تو هیچ وقت نمیتونید خودتونو تو دل مردم جا کنید.شماها مزدورایی وطن فروش بیشتر نیستین از دیده ما.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 23:18
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
سگ زرا برادر شغاله. برو جون مادرت ، خدا شفات بده!!! اون بره امثال تو میان سر کار.
‌پنجشنبه 29 تير 1391 - 00:02
Farokhzad - کنت - انگلستان
شرم بر تو که پهلوان وطن را با نام زشت یاد میکنى اگر او نبود کشور ما بدست مزدوران وطنفروش روس میافتاد یادش گرامى و روحش شاد پهلوان ایرانى شعبان جعفرى شرم بر تو اى مزدور وطنفروش
یکشنبه 1 مرداد 1391 - 00:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.