نبرد در سوریه به دمشق نزدیک می شود

یکی از شهروندان دمشق می گوید که مردم می ترسند از خانه هایشان بیرون بیایند

تصاویری که به طور غیر حرفه ای از درگیری ها در سوریه گرفته شده نشان می دهد که ظاهرا نبرد به دمشق، پایتخت نزدیک شده است.

در دومین روز از درگیری های گسترده در سوریه، فعالان این کشور می گویند که نیروهای زره پوش ارتشی در اطراف دمشق مستقر شده اند.

به گفته این فعالان سربازها همراه با تانک به محله میدان نزدیک شدند تا شورشیان را هدف حمله قرار دهند.

شاهدان می گویند از زمان آغاز درگیری ها از ۱۶ ماه پیش تاکنون استقرار نیروهای ارتش به این حد وسیع نبوده است.

همزمان روسیه اقدامات کشورهای غربی برای ترغیب مسکو به موافقت با بررسی تحریم‌های احتمالی علیه سوریه در سازمان ملل متحد را نوعی "اخاذی" توصیف کرده است.

'نوبت ما'مخالفان دولت می گویند از زمان آغاز شورش علیه حکومت بشار اسد، درگیری های دو روز گذشته سنگین ترین نبرد در دمشق به شمار می رود.

جان میور، خبرنگار بی بی سی می گوید هنوز معلوم نیست که آیا نبرد برای تصرف و کنترل دمشق آغاز شده است یا خیر، اما به نظر می رسد که خشونت هر لحظه بیشتر به سمت قلب دمشق، مرکز قدرت دولت نزدیک تر می شود.

تانک های زره پوش در خیابان های اصلی محله میدان که عمدتا سنی نشین است، مستقر شده اند.

سازمان نظارت بر حقوق بشر در سوریه گفت که تاکنون تانک های ارتشی در محله میدان استقرار نیافته اند.

رامی عبدالرحمن، رئیس این سازمان به فرانس پرس گفت: "در گذشته از نیروهای امنیتی برای سرکوب مخالفان استفاده می شد، اما حال نیروهای ارتشی به خدمت گرفته شده اند."

وی افزود: "نبرد تاکنون تا این حد سنگین نبوده است."

یکی از ساکنان دمشق که در جنوب شهر زندگی می کند به بی بی سی گفته است که فضای شهر بسیار پر تنش است زیرا بسیاری از مردم در ترس به سر می برند و رفت و آمد دشوار شده است.

وی افزود: "اکنون حسی که در بین مردم حاکم است این است که دیگر نوبت ما است".

وی در ادامه گفت: "این نبرد نهایی است که در پایان آن مشخص خواهد شد که چه کسی حکومت را در دست می گیرد."

"نبرد سنگین"در پایتخت سوریه

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+284
رأی دهید
-75

alireza.ch - نوشاتل - سوییس
بشار جونم یک بلایی سرت بیاد که به روزگار قذافی حسرت بخوری
دوشنبه 26 تير 1391 - 21:38
shirvan - اربیل - عراق
باید به غیرت مردم سوریه احسنت گفت، لعنت به بشار اسد خونخوار، امیدوارم مثل اون آدمایی که زنده به گور کردی مثل جانور بمیری، کاری به سیاست ندارم اما بیش از ۱۲ هزار کشته باید تقاص پس بدی، اینو مطمئنم.
دوشنبه 26 تير 1391 - 21:43
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
ببین نگاه داشتن قدرت و حفظ آن چقدر برای اینجور دیکتاتورها لذت داشته که بخاطرش چه جنایت‌ها که نمیکنند... بشار اسد یک پفیوزی مثل خامنه‌ای احمدی نژاد سران سپاه بسیج ماموران کثیف اطلاعات شکنجه گران وووا... که روزی مثل سگ همه کشته خواهند شد....
دوشنبه 26 تير 1391 - 22:03
فامیله دور - تهران - ایران
بشار اسد، غزل خداحافظی رو بخون که پایان نزدیک است. پایانی غم انگیز مثل قذافی. علی یکدست، بعدش نوبته توه. خودت و گرم کن که آتیش داره میرسه به ایران. به امید داشتن ایرانی آزاد !
دوشنبه 26 تير 1391 - 22:27
ebim1360 - ایران - تهران
امیدوارم بشار اسد همراه با طرفداراش برن به جهنم
دوشنبه 26 تير 1391 - 22:50
wewelo - ونکوور - کانادا
نابود باد حکومت کثیف جمهوری اسلامی که از این جنایت ها حمایت میکنه و مردم مبارز سوریه را تروریست. مینامد مطمعنا دست خامنه ای هم به این خونها آلوده است.با آرزوی پیروزی مردم علیه اسلام دروغی آخوندها
دوشنبه 26 تير 1391 - 23:02
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
امیدوارم به زودی زود بشار اسد جنایتکار به سرنوشت صدام و قذافی گرفتار شود . آفرین و هزار آفرین به مردم مبارز و شجاع سوریه .
دوشنبه 26 تير 1391 - 22:47
amerarselan - تهران - ایران
بشار .. کاسه کوزه ات رو جمع کن هرری از ما گفتن
دوشنبه 26 تير 1391 - 23:09
albalooo - لندن - انگلستان
الهی خدا دولت ایران رو نابود کنه که در تمام این خون ها شریکه
دوشنبه 26 تير 1391 - 23:46
sharafYabi - بیمبه - انگولا
خامنه‌ای این روزها خواب شب نداره. مطمئنم در چکمه هاش، داره می‌لرزه. دور و بری هاش آنقدر فربه شدن که مطمناً با یک جرقه، علی‌ می‌مونه و حوضش.
دوشنبه 26 تير 1391 - 23:54
razmandeh - استکهلم - سوئد
آفرین به غیرت ملّت سوریه . اگر کمکهای سپاه پاسداران ایران نبود مردم سوریه تا حالا ترتیب بشر اسد را داده بودند . به امید روزی که مردم ایران هم بیدار شوند . و سران ارتش به کمک مردم ایران بیاند
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 00:46
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
اینا همش بازیه. چطور قذافی رو 3 سوت کله کردن؟ بشار اسد مثلا خیلی قوی تره؟! ناتو کدوم گوریه؟ تف به سیاست
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 02:32
kiakhaan2005 - سانفرانسیسکو - آمریکا
بشار اسد بای بای.... حالا علی میمونه و حوضش !
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 02:43
alborzi - کرج - ایران
شورشیها کسی نیستند جز مزدوران خارجی القاعده سگهای کثیف آمریکا که به اشارش سر میبرند کدام شورشی ؟ مگر از اهالی سوریه هستند؟ من هم میگویم آفرین به مردم شجاع سوریه که با مزدوران سر تا پا مسلح القاعده مبارزه میکنن تبلیغات دروغین و فراوان غولهای خبری آمریکایی هم بخشی از این جنگه . هنوز یادمون نرفته کشتارهای وحشتناک مزدورهای آمریکایی رو در آمریکای جنوبی ،شیلی آرژانتین السالوادور اروگوئه و .. در دهه های گذشته کسی از صدها هزار مفقود در شیلی خبر داره؟
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 03:53
saeid-banglor - کالمار - سوئد
بی چاره سوری ها اروپا ،امریکا و عرب های وحشی دست به دست هم داده اند تا این قوم سامی ها را نابود کنند اگه دولت سوریه سقوط کنه ان شاالله عربستان دوم را در کنار اروپا خواهیم داشت .
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 05:24
shahramareia - تهران - ایران
انشالله بزودی نوبت آخرین دیکتاتورهای تاریخ خواهد بود پیوستن به قذافی
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 06:25
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
جمهوری اسلامی 0 - 1 مردم آزاده.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 07:09
طالب حق - تهران - ایران
ان شاء الله بشار جون هم همین روزها بره آنجایی که عرب نی انداخت . چه باحال میشه ها . اونوقت آبروی حکومت ایران هم میره . خدایا منتظریم
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 07:31
پروردگار - تهران - ایران
کسانی که حاضر نیستند برای آزادی بهایی بپردازند، لیاقت آزادی را ندارند.((جورج واشنگتن))
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 07:39
m.noor - شارجه - امارات
با درود. دوستان فکر کنم بزرگترین برنده سرنگونی حکومت اسد ملت در بند ایران است به امید پیروزی ملت ایران بر شرک ولایت امین.م.ن
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 08:25
baran828 - تهران - ایران
دیگه کلا داره طومار حکومتهای کثیف خاور میانه جمع میشه تا 30-40 سال دیگه و نسخه ی بعدی اروپا و آمریکا .
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 08:26
hosein azad - کارلستاد - سوئد
در ستایش شجاعت و پایداری این مردم دلیر زبان کم میا ورد براستی که آزادی برای شما شجاع زنان و مردان سوری کمترین پاداش است . امیدوارم فردای روز آزادی فراموش نکنید که چه بهائی پرداخت کردید بابت نام زیبای آزادی تا نگذارید مفت خوران و هرزگان سیاسی دست رنج شما را بر بد دهند.فقط کافی‌ است برای درس گرفتن به سرنوشت امروزه مردم ایران بنگرید. تا درس عبرت بگیرید پشت سر مذهبیون مانند گوسفند قرار نگیرید.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 08:53
agha_ehsan - تهران - ایران
آفرین به غیرت مردم سوریه. واقعا لیاقته آزادی رو دارن. ما ایرونی ها خیلی هنر کردیم رفتیم جلو باتوم سکوت از خودمون در کردیم! اونها هم گرفتن کهریزکیمون کردن. تف به گورت موسوی.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 09:32
Tehran2012 - استکهلم - سوئد
بهتر که نمیشه بد تر هم میشه
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 10:00
arsham 667 - کپنهاک - دانمارک
alborzi - کرج - ایران. سندیسیا رم کردن این عمو هم رم کرده هم داره هذیون میگه..شیلی السالوادر!!!، چرا از جنایات رفیقا عربت از ۱۴۰۰ سال پیش تا الان نمی‌گی .بابا شماها برید تو همون مشرقو رجا نظر بازی کنید
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 10:08
آواره - فرانکفورت - آلمان
بعد از بشار نوبت آخوند است دیگه دین پاین تنه و آخوند مفتخور نمیتوانند ملت را کاپیتولاسیون کنند دنیا مال همه است همه هم آزاد هستند دین شکم و زیر شکم در شرف نابودیست مرگ بر ولایت فجیح کثیف
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 10:39
ab5534 - هلسینکی - فنلاند
بسیار خوب
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 11:10
sama128 - شیراز - ایران
امید است حاج آقا دهنوی آخوند عاشق مسائل جنسی که در هر لحظه و هر مکان باید نیازش مرتفع بشه مثل سگ را ببرند سوریه و زیر گلوله باران رژیم سفاک اسد بهش قرص ویگرا بدن نه یکی بلکه 2 تا 3 تا ببینیم در اون شرایط و موقعیت هم میتونه خودش را مثل یه سگ ارضآء کنه یا نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!. البته از این سگها هر چی بگید بر میاد !!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 11:38
golagha - منچستر - انگلستان
کارت تمومه تو هر کشوری که خون ریخته بشه کار ان حکومت تمومههههههههههههههه
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 12:58
sam1000s - تهران - ایران
خدایا حامیان بشار اسد وجدان دارنند آیا جلوی بچه های خود شرم نمی کنند که چطور بچه های معصوم رو پرپر می کنند
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 13:49
baran828 - تهران - ایران
خیلی وقته تو دمشق هستن فقط منتظر حمله ی ناتو هستن.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 14:04
alborzi - کرج - ایران
arsham 667 - کپنهاک - دانمارک. دوست عزیز وقتی ایران تجزیه شد به شمالی و جنوبی تقسیم شد شما پامیشی بیای برای آزادی وطنت بجنگی یا همون عافیت دانمارک رو ترجیح میدی .من ساندیسی نیستم خونم زندگیم و تمام دنیام تو ایرانه پس حق دارم هر جا که شد ازش دفاع کنم شاید خیلی بیشتر از شما هم از این سیستم متنفر باشم ولی اینو بدون سقوط سوریه مساویه با حمله به ایران و تجزیه اون به شمالی جنوبیه ! دیگه چه فرقی میکنه که کی حاکم باشه ؟ الان بحث گرونی مرغه ؟ اونوقت جنازه ها رو تو خیابونها و زیر آوار نمیشه شمرد. صحبت از ملیونها کشته در اثر بمباران قحطیه و بیماریه من اصلا آرزوی اینو ندارم که برای ایران جتوبی فرماندار از آمریکا انتخاب بشه !
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 15:45
داماهی - بندرعباس - ایران
عمر اسد لک لک وحامیان احمقش روبه پایان است به امید آزادی ودموکراسی همه مردم دنیا خصوصا ایران عزیزمان.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 16:58
Azadikhah - تكسل - هلند
ظاهرا سناریوی قذافی داره برای اسد هم تکرار میشه. ریزش حامیان و فرار ژانرالها و افراد بلند پایه از ارتش پناهندگی سفیران رسیدن جنگ به مناطق حساس و بیخ گوش رژیم. البته اسد روی قذافی رو سفید کرد با این جنایاتش. حداقل توی لیبی مردمش از طرف ناتو حمایت هوایی می شدن ولی مردم سوریه نه تنها حمایت نشدن بلکه با سپاهیان و بسیجیان ایران و هلی کوپترهایو سلاحهای سنگین اهدای روسی به خاک و خون کشیده شدن . پیروزی در چنین وضعیتی بسیار قابل تحسینه. آخ بعد از سقوط اسد چه بسوزن رژیم جمهوری اسلامی و روسیه . باشد روزی که مردم ما نیز از خواب خرگوشی برخیزند و برای آزادی مملکت دست به فداکاری بزنند. مقابل حکومتهای دیکتاتوری بدون خون دادن و خون ریختن نمیشه به پیروزی رسید ممکنه مطابق میلمون نباشه ولی اجنتاب ناپذیره
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 16:51
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
به همین زودی بشار قاز قلنگ را از سوراخ موش یا از لوله فاضلاب میکشند بیرون و میفرستند همانجائیکه که قذافی و صدام رفتند. اگر قرار است کسی به خاطر جنایات علیه بشریت در دادگاه محاکمه شود باید خامنه ایی نفر اول باشد و اراذل و اوباش سپاه و بسیج هم کنارش. و آن روز نزدیک است. بعد هم نوبت ایران است. مردم ایران برای سرنگون کردن آخوندها به کمک احتیاج دارند و این کمک از هر کجا و هر کس که باشد قابل قدردانی و ستایش است.ما ایرانیان هر دست یاری را به گرمی خواهیم فشرد و تا پایان زمان فراموش نخواهیم کرد.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 18:47
kara - روتردام - هلند
alborzi - کرج - ایران. آقا یا خانم عزیز، ۱- از اینکه مخالفان سوریه هم جزو مردم همان کشورند شک نکن. ۲- از اینکه خارجیها نقش مهمی‌ در اتفاقات سوریه دارند آنهم شک نکن. ۳- مهمتر از همه اینها شک نکن که مقصر اصلی‌ حکومت سوریه است که با بی‌ خردی مملکت را به باد داده است و هنوز هم راه اشتباه میرود. راه حل تمام مشکلات سوریه دموکراسی و شراکت در قدرت بود که دیگر دیر شده و هیچ راهی‌ نمانده جز سرنگونی اسد. ۴- دقیقا حق با شماست، این سرنوشتی است که در انتظار جمهوری اسلامیست. انروزیکه علی‌ خامنه‌ای باید دموکراسی را میپذیرفت دست به کشتار زد. هنوز هم دیر نیست اگرچه دست به هر کاری بزند باید برود. بعد از سرنگونی اسد تنها سرنگونی با خفت در انتظار خامنه‌ای و ایران است. همین امروز بپذیرد رای مردم را مطمئنا بهانه حمله به ایران را از غرب خواهد گرفت ولی‌ بعد از اسد دیگر تسلیم رای مردم شدن نشانه شکست خواهد بود و نه تدبیر.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 18:56
asya123456 - شهرضا - ایران
با دوستانم قرار گذاشته ایم که روزی که بشار اسد سرنگون میشه ، یه جشن حسابی ای راه بندازیم. به امید اون روز...
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 19:51
Alborzi - کرج - ایران
kara - روتردام - هلند اول ازشما خیلی ممنونم که برخلاف سنت حاکم به نظر مخالف توهین نکردی و منطقی حرف زدی. ایا بنظر شما مشکل آمریکا با ما دموکرات نبودن حکومت ماست؟ آیا عربستان امارات و قطر دموکرات هستند آیا اگر همین فردا یک حکومت صد در صد مردمی روی کار بیاید که حافظ منافع مردم باشد مشکل آمریکا با ما حل خواهدشد؟ من از آمریکای جنوبی حرف زدم دوستمان ناراحت شد . آیا حکومت آلنده دموکرات نبود که با کودتای پینوشه جنایتکار سرنگون شد؟ آیا دموکرات تر از مصدق داشتیم که آمریکای قهرمان دموکراسی سرنگونش کرد ؟
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 20:08
Alborzi - کرج - ایران
----- قبول داشته باشیم یا نه آمریکا نوکر میخواهد نفت میخواهد شاه تا وقتی نوکر بود ابرمرد قرن نام داشت و وقتی تصمیم به نفروختن نفت خام و فروش محصولات پلیمری و پالایش شده گرفت وقتی ساخت چندین نیروگاه هسته ای در حاشیه خلیج فارس تصویب شد( که اولی آن بوشهر بود) تبدیل به تهدید شد احتمالا میدانید که مجادلات غنی سازی بین ایران و اروپا و آمریکا سالها ادامه داشت و خیلی از حرفهایی که احمدی نژاد الان بر زبان میراند کپی برداری ناشیانه ای از سخنان شاه بوده . دوست عزیز تاریخ در حال تکرار شدن است ولی اینبار سرنوشت بسیار شومتری در انتظار این ملت میباشد قرار نیست آمریکا برای ما دموکراسی و حکومت بهتری را به ارمغان بیاورد .آشوب بلوا هرج و مرج کشتار بمب گذاریهای گسترده و نبود یک حکومت مرکزی مقتدر ایده آل است.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 20:09
kara - روتردام - هلند
...آمریکا قهرمان دموکراسی نیست ولی‌ دمکرات‌ترین حکومت دنیاست. قدری به گذشته فکر کنیم، در طول تاریخ ما بیشترین ضربه را از روس و انگلیس خورده ایم در حالیکه آمریکا تنها ضربه ای‌ که با ما زد حمایت از کودتای ۳۲ بود که آنهم هزار اگر و اما دارد. دو سوم خاک ایران را روس و انگلیس از ایران جدا کردند ولی‌ سلاح آمریکایی‌ ما را در جنگ ۸ ساله یاری کرد. نگوییم آمریکا نفت ما را برد که ما نفت را به قیمت روز به آمریکا فروختیم، نگوییم آمریکا در ازا نفت جنس بنجل به ما قالب کرد که همان اجناس آمریکایی‌ سالها جنگ ما را کمک حال بودند. بنجل تر از جنس چینی‌ هم پیدا میشود؟ ما در دوستی‌ با آمریک هیچ ضرری نکردیم ولی‌ در دشمنی با آمریکا کشورمان را تبدیل به حیات خلوت روس و چین کردیم. دوست عزیز جنایتی که چینی‌ها میکنند یا روس‌ها اصلا قابل مقایسه با برتری طلبیهای آمریکاییها نیست. از آمریکای جنوبی هم که میگویید بیائید مستند کنید حرفتان را. شخصاً سالها تمام مطلب شما را که از چپیها میشنیدم باور داشتم ولی‌ خوب که دقت کردم دیدم مملکت ما را همین دروغ‌ها بر باد داد.
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 21:57
kara - روتردام - هلند
.. تاریخ ۱۰۰ ساله ما را نگاه کن کدام روشنفکر، مقام دولتی، سیاستمدار، فعال اجتماعی و سیاسی توانسته شم شناخت وقایع قبل از شروع یا حتا در حال انجام را داشته باشد. ما خودخواهیم و تمام تقصیرها را به گردن دیگران می‌‌اندازیم تا خود را مظلوم نشان دهیم. تنبلیم و از ضریب هوشی کمی‌ در امور سیاسی، اجتماعی .. برخورداریم. نخبه‌های ما سرآمد علوم تجربی‌ هستند ولی‌ ما در برنامه ریزی و مدیریت از صفر هم پایین تریم. ما در تعقل کم می‌‌آوریم. من مخالف جمهوری اسلامیم بنا به دلیل خودم ولی‌ اگر خامنه ای‌ از من راه برون رفت بخواهد با کمال میل حاضرم کمکش کنم تا از این مخمسه نجات پیدا کند چرا که امروز مسأله مسأله مملکت است. راه حل خامنه ای‌ فقط و فقط تسلیم مردم شدن است تا مجبور به تسلیم به غرب نشود. اینها آنقدر احمقند که حتا به فکر نجات حکومت خودشان هم نیستند. چرا که کوتوله هستند در این دنیایی که یک سیستمدار تا ۵۰ سال دیگر را برنامه ریزی می‌کند....
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 21:44
kara - روتردام - هلند
Alborzi - کرج - ایران. دوست عزیز ممنون که شما هم با احترام صحبت میکنی‌. با بعضی‌ از مطالبت موافقم و با بعضی‌ نه. تحلیل از آنچه در گذشته اتفاق افتاده از حوصله خارج است و باید از ابتدا دید کدام عینک به چشم انسان است. نمیخواهم وارد جزئیات شوم ولی‌ ضمن احترام به نظر شما باید بگویم عده ای‌ هم هستند که نه مصدق را دمکرات می‌دانند و نه آلنده را. هم شما درست می‌گویی هم آنها دلیل خوبی‌ دارند. در مورد آمریکا و غرب هم حق با شماست که نمی‌خواهند رقیبی پر زور داشته باشند ولی‌ باید از دید غربیها هم به قضیهٔ نگاه کرد. اگر شما یک غربی بودی هرگز نمی‌خواستی کشوری مثل ایران سر بلند کند. عیب از آنها نیست که به فکر منافع خودشان هستند، چرا دولت مردان ما در طول تاریخ باید اینقدر خام و ساده باشند و از سیاست هیچ نفهمند؟ دنیای سیاست دنیای مچ گیری است. دنیای حرکات ظریف است و به موقع بهره برداری کردن. آنچه بر ما میرود تف سر بالایی‌ است که خودمان به بالا پرتاب کرده ایم......
‌سه شنبه 27 تير 1391 - 21:35
baharmazaheri - عجمان - دبي
به زودی رژیم بشار سقوط و پس از اون نوبت آخونداست که حسابی دربدر دنبال گودال باشند مثل صدام و قذافی البته فاضلاب زیاد موجود است
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 00:42
delmorde - یوتوبوری - سوئد
نوبت آخوندهای ایرانی نزدیکه، کافی مردم دست به اسلحه ببرند و تعدای از مردم کشته بشن آنموقع مطمئنا خیلی از افراد همین سپا به مردم می گروند و کار خامنه ای و حامیان او تمام میشه. ارتش که همواره در کنار مردم بوده و هست. مردم ارتش را در کنار خود میداند.
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 11:01
مهران خان - تهران - ایران
دوست دارم له شدن اسد رو ببینم . ب امید له شدن نظام آخوندی و اسلامی
‌چهارشنبه 28 تير 1391 - 19:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.