رژه همجنسگرایان در لندن 2

+274
رأی دهید
-870

مارتين - لندن - انگلیس
اونهایی که خدا را انکار میکنید بروید درباره قوم لوط در قران وتورات و انجیل بخوانید تا اویزه گوشتان شود.
یکشنبه 18 تير 1391 - 18:42
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
خاک بر سرتان با این ادعای تمدنتان.لعنت مسیح بر شماها.متل حیوان ها رفتار می کنند.
یکشنبه 18 تير 1391 - 18:44
77777 - تهران - ایران
درک این جماعت به هیچ وجه براى من قابل هضم نیست
یکشنبه 18 تير 1391 - 18:46
wishmaster - لندن - انگلیس
یه خاطره دارم از این رژه که سالیانه برپا میشه من و دوستم که از شمال انگلیس آمده بود لندن رفتیم سنترال لندن که یه دوری زده باشیم راه رو بسته بودن مجبور شدیم پیاده بریم تو راه همه نگامون میکردن ،بهش گفتم که مگه قیافمون اینقدر خنده داره که همه نگاه می‌کنن اونم هاج واج مونده بود. وقتی‌ رسیدیم سنترال تازه فهمیدیم که چه خبره
یکشنبه 18 تير 1391 - 18:48
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
آن چه من دیدم همجنس گرایی نبود ! بلکه بیماریِ روانی‌ و دیو زدگی بود ! همانطور که در عکس ۲ دیدید ، اینها " برده و اسیر "ِ گناه هستند!
یکشنبه 18 تير 1391 - 18:51
saf630 - هلموند - خلند
این موضوع آنقدر برایم غیر قابل درک هست !! که هر چه فکر میکنم نمیدانم چه باید گفت یا نوشت !!؟؟
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:14
KIYANOUSH - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
من همیشه نظرات شما دوستان عزیز را می‌خونم و به نظر همه شما عزیزان هم احترام میگذارم، حالا شاید تعدادی هم خلاف عقیدهٔ من نظر بدهند.ولی‌ به عنوان یک هنجنسگرا(گی‌) این حق را بخودم میدم که اینجا حرف دلم را بگم،شما شاید اینجا چند تا عکس می‌بینین ولی‌ این روز فقط بهانه ایست تا در حین جشن از حقوق دیگر همجنسگراها در سایر نقاط دنیا هم دفاع بشه.می‌دونم حالا بعضی‌ از دوستان چه جوابهای تندی برام میدن،امروز در کلن هم جشن بود.
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:10
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
الان علم روانپزشکی هم ثابت کرده اینجورآدمها از بیماری ووضعتشون رنج میبرن وباید بهشون کمک کرد ولی یه عده این وسط از بیماری اونا سوء استفاده کردن! ظاهرا سیاستمداران آمریکایی پیش قدم رسمی شدن ازدواج همجنسگرایان شدن! روزنامه بوستون گلوب تو شماره امروزش نوشته:شنبه شب بارنی فرانک نماینده 72ساله کنگره باجیم ردی 42ساله ازدوج کرده اند!مهمانی درحومه بوستون باحضور 300تن از جمله سناتور جان کری ونانسی پلوسی رهبر دموکراتها برگزارشده! مردم محترم آمریکا کلاه شونو بذارن بالا تر!
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:22
من نه منم - قشم - ایران
موندم چرا هیچکی هیچ نظر خاصی نداره. ولی خداییش کلاه اون اولی واقعا خلاقانه است. من مشکلی با همجنسگرایی ندارم هرچند شخصا با تبلیغ برای اون موافق نیستم. گذشته از اینا میگما میبینی اینا کجای دنیان و ما کجا؟ یعنی میشه ما هم یه روز بتونیم آزادانه برای دفاع از خونهای به ناحق ریخته شده تو این مملکت تظاهرات کنیم. حالا کی بود اون دوست عزیز جاش خالیه بیاد و بگه که حقتونه و خلایق هرچه لایق
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:34
آریوبرزن - زادراکارتا - ایران
یه مشت روانی
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:35
ali1111 - تهران - ایران
طرز تفکر بعضی‌ از شما ایرانیها از کار این انسانها زشت تر است...سایه‌ خامنه‌ای بر سرتان که بقول اون رئیس جمهورتان ما اصلا در ایران اصلا همجنس گرا نداریم!!!
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:37
ali1111 - تهران - ایران
ای .... این رژه یک نوع کرناواله جهت تفریح...
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:38
آواره - فرانکفورت - آلمان
وقتی‌ کشیش و آخوند و افراد دینی به زنها بچه‌ها تجاوز میکنند اینها دیگر جای خود دارد و علت تمام اینها زیادی جمعیت کره زمین است که توسط جنگ جهانی‌ سوم اصلاح خواهد شد
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:40
raha1984 - هامبورگ - المان
گناه دارند چون چیزی که میخواهند نیستند همجنسگرای مرد زنانه میپوشند و رفتار میکنند و همجنسگراهای زن بر عکس ! ادمهای خیلی خوب و قلبی مهربون دارنند من صمیمی ترین دوستم که از دوستهای دخترم به هم نزدیکتر هستش یک گی هست که از دوران مدرسه با هم دوست هستیم بیشتر دوستاش دخنر هستند تا پسر
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:49
salmonella - نجف - عراق
واقعا برای این دولتمردان غربی متاسفم که اندکی به فکر مشکلات روحی و اجتماعی مردم و مسیر هدایتی صحیح آنها نیست
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:50
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
1. ‫و شیطان کار زشتشان را در افکارشان زیبا جلوه داد و ما برای سرکشان و طغیانگران رهبرانی قرار دادیم که آنها را به آتش دوزخ هدایت میکنند. ‫لعنت خدا بر شما که فساد کننده هستید و پیوند فطری الهی بین زن و مرد را از بین می برید و سنت الهی را تباه میکنید . ‫ای قوم لوط شما زنان را رها کرده و به مردان رجوع میکنید ؟ آیا نمیدانید اعمال شما از دید خالق یکتا پنهان نیست ؟. ‫. ‫و ما به لوط این موضوع را وحى فرستادیم که صبحگاهان، همه آنها ریشه‏ کن خواهند شد. (66). (از سوى دیگر،) اهل شهر (از ورود میهمانان با خبر شدند، و بطرف خانه لوط) آمدند در حالى که شادمان بودند. (67). (لوط) گفت: «اینها میهمانان منند; آبروى مرا نریزید! (68). و از خدا بترسید، و مرا شرمنده نسازید!» (69). گفتند: «مگر ما تو را از جهانیان نهى نکردیم (و نگفتیم کسى را به میهمانى نپذیر؟!» (70). گفت: «دختران من حاضرند، اگر مى‏خواهید کار صحیحى انجام دهید (با آنها ازدواج کنید، و از گناه و آلودگى بپرهیزید!)» (71). به جان تو سوگند، اینها در مستى خود سرگردانند (و عقل و شعور خود را از دست داده‏اند)! (72). ‫سبحان الله
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:51
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
2. به جان تو سوگند، اینها در مستى خود سرگردانند (و عقل و شعور خود را از دست داده‏اند)! (72). سرانجام، هنگام طلوع آفتاب، صیحه (مرگبار -بصورت صاعقه یا زمین‏لرزه-) آنها را فراگرفت! (73). سپس (شهر و آبادى آنها را زیر و رو کردیم;) بالاى آن را پایین قرار دادیم; و بارانى از سنگ بر آنها فرو ریختیم! (74). در این (سرگذشت عبرت‏انگیز)، نشانه‏هایى است براى هوشیاران! (75). و ویرانه‏ هاى سرزمین آنها، بر سر راه (کاروانها)، همواره ثابت و برقرار است; (76). در این، نشانه‏اى است براى مؤمنان! (77). ‫سبحان الله
یکشنبه 18 تير 1391 - 19:52
V.I.P - آمستردام - هلند
این که بالماسکه است!! خوب همجنسگرا هستند باشند به ما چه ولی مثل آدم تظاهرات کنند نه اینکه بالماسکه راه بندازند!! اونوقت مردم حق دارند که بگن اینها مشکل روانی دارند که همجنسگرا شدند.
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:00
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
حالا من هنجنسگرا یک آدم مریض،لطفا شما عزیزان رفتار با آدم مریض را یاد بگیرین.عزیزان این فقط یک نمایش،به‌خدا در زندگی‌ واقعی‌ هیچ کدامشان اینجوری که بعضی‌ از شما عزیزان فکر می‌کنین نیستن.اگه در کشوری زندگی‌ می‌کنین و همکار یا همسایه گی‌ دارین شاد حرف منو بیشتر درک کنین.
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:05
persocaine - تهران - ایران
KIYANOUSH - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان امیدوارم همیشه شاد ، سر حال ، و در کنار کسی باشی که باهاش احساس خوشبختی میکنی ، عذر خواهی من ایرانی رو به خاطر ناتوانائی های رفتاری هموطنانم بپذیر و آفرین که همه عمر زیر نگاه سنگین اونها بردبار بودی ، شاید روزی توانائی های فرهنگی جامعه من هم به حدی برسه که قضاوت در مورد اتاق خواب دیگران رو تنها به خود اونها واگذار کنه .
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:08
parsa-cologne - کلن - آلمان
آره این آخر هفته همزمان با لندن در کلن هم رژه همجنسگرایان بود. اتفاقا ما هم با چند تا دوستامون که همجنسگرا هستند، رفتیم تو جشن شرکت کردیم. خیلی جالب بود. لیدی گاگا هم اونجا برنامه داشت و خلاصه خوش گذشت. کاش سایت ایرانیان یو کی عکس های رژه همجنسگرایان کلن رو هم میتونستن میذاشتن، شاید ما هم توش باشیم. راستی خطاب به دوستان گلم بگم که بعضی از پوشش های اینها به نظر کمی عجیب و روانی وار میان ولی برا من هم توضیح دادن که اینها خیلی هاشون خاصیت شوخ طبعی داره و همچنین میتونه نماد آزادی را داشته باشه به نحویکه هر انسانی هر جوری که هست حق انتخاب آزاد داره و بایستی محترم محسوب بشه. زنده باد آزادی مطلق
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:20
perser68 - فلوریدا - امریکا
به نظر من هم این جور لباس پوشیدن،در واقع نپوشیدن،زیاد جالب نیست ولی‌ من گاهی وقتا یه نگاه میندازم و میگذرم،ولی‌ این مراسم برای چند ساعت یک روز در سال هست و با خودم میگم اگه اینا با این خوش هستن و آزاری به من نمیرسونن،چرا باید فحش بدم، من که مثل احمدی نژاد و جمهوری فاشیستی اسلامی نیستم!
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:34
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
ممنون از لطفتون ( persocaine - تهران - ایران)،من باور دارم که فرهنگ ایران خیلی‌ بالاست،اینجا هم بعضی‌ ‌ها شاید از گی‌ خوششون نیاد ولی‌ کاری به کارشون ندارن چه برسه به این توهین‌های که بعضی‌ عزیزان...
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:35
perser68 - فلوریدا - امریکا
خیلی‌ از مردای hamjens...irani برای فرار از فحش،تهمت،تو ایران البته،ازدواج می‌کنن!اون‌هایی‌ که همجنس گرا‌ها رو محکوم می‌کنن می‌تونن تصور کنن که این زندگی‌ مشترک یه دختر بی‌ اطلاع با مرد همجنس.. چه وضعیتی داره؟چه راه دیگه‌ای می‌شه جلو پای مرد همجنس.. گذشت؟. آیا اون دختر می‌تونه از زندگیش لذت ببره یا اون مرد همجنس.. خوشبخت خواهد بود؟
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:44
perser68 - فلوریدا - امریکا
omid pur jalalلسانجلس آمریکا. شما چطور میتونی‌ جمهوری فاشیست اسلامی رو محکوم کن،بعد عین جمهوری منفور اسلامی همجنس گرایی رو گناه بدونی؟اصلا با هم جور در نمیاد!شما یا پزشکی‌ یا نیستی‌!اگه پزشکی‌ که هیچ وقت نمیتونی‌ همجنسگرایی رو گناه بنامی و اگر پزشک نیستی‌ برای درمان خودت پیش پزشک میری!لطفا برای اینکه تو خودت با گناه کار نامیدن همجنس گراها به گناهی مرتکب نشی‌،پیش یه متخصص تو شهرت برو و ببین نظرش در مورد همجنس گرائی چیه،بعد با خیال راحت اینجا مطلب بنویس!
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:57
sash - تبريز - ايران
واقعا آخرالزمانه........پناه بر خدا
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:58
nangbarvelayat - دالاس - آمریکا
... آزادی یعنی‌ این که مردم هر گونه که دوست دارن زندگی‌ کنن. اینها آدمهای عاقل و بالغ هستن و تا زمانی‌ که آزادی دیگران رو به مخاطره نداختن می‌تونن هر زندگی‌ داشته باشن. .... به امید روزی که این رژه رو در کشور عزیزمون ایران داشته باشیم.
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:59
afsaneh87 - شفیلد - انگلستان
چقدر خوبه که یاد بگیریم به همدیگر و عقیده دیگران احترام بگزاریم و به خود اجازه ندهیم که به دیگران توهین و یا بی احترامی کنیم. مگر ما خودمان کی هستیم که فکر میکنیم ما درست عمل میکنیم و این ادم ها اشتباه، دوستان زیادی دارم که گی و لزبین هستند و خیلی ادمهای با سواد ،مهربان ،با گذشت و با شخصیت هستند، و غیر از این مسایل ، بقیه به خودشان مربوط است و به خودم اجازه فضولی به مسایل خصوصی انها را نمیدهم.
یکشنبه 18 تير 1391 - 20:59
perser68 - فلوریدا - امریکا
لسانجلس آمریکا. من این کار رو کردم و نه یه دونه بلکه با چنتا از متخصص‌ها حرف زدم!دنیای پزشکی‌ به این نتیجه رسید که همجنس گرائی موردیست که جنین در رحم مادر بهش دچار می‌شه و بیماری نیست که درمان بشه!ولی وقتی‌ برادر زاده خودم به این درد همجنس گرایی دچار شده شما میگی‌ گناه کار و باید مثل جمهوری آدم کش اسلامی به زور جراحیش کرد؟نه از کره ماه اومده و نه از زیر بوته!پسر برادر منه!مادرش زن برادر منه!۲۰ سال با هم زندگی‌ می‌کنیم!چه گناهی کرده که از سنّ ۱۱ سالگی دچار این بلا شده؟
یکشنبه 18 تير 1391 - 21:09
نوادا - تهران - ایران
گلاب به روتون!دارم بالا می آرم هووووووووووق
یکشنبه 18 تير 1391 - 21:09
coco - تورنتو - کانادا
خیلی‌ جالب بود، رئیس من یه مردِ گی‌ بود برا ۵ سال و یکی‌ از بهترین آدمهای هست که در عمرم دیدم. این اشخاص زندگی‌ خودشون را می‌کنن و به کسی‌ هم کاری ندرن کسی‌ را هم مجبور نمیکنن زورکی بره تو بهشت یا جهنم یا اینکه بزور به فرقهٔ اونا در بید یا اگه از فرقه اونها جدا شد اعدامش کنن. سگ همچین آدمایی صد شرف دره به خاله فاطی‌ها و گشتِ ارشاد و یه مملکت پر از آدمای مستبد و زرگوا اوباش که زورکی میخوان شمارا بکنن تو بهشتی‌ که خودشون هم نمیدونن براستی وجود داره یا همش شّر و ورره .
یکشنبه 18 تير 1391 - 21:04
دارچین - همدان - ایران
اون کاربرانی که ساز مخالفت با این مراسم رو میزنن، هنوز ظرفیت آزادی رو پیدا نکردن. دم کشورهای غربی گرم که به مردمشون کار ندارند، حالا هر چی که هستند باشند.
یکشنبه 18 تير 1391 - 21:13
coco - تورنتو - کانادا
همونطور که برا شما دیدن این چیزا غیر قابل هضمه واسه یه خارجی‌ هم اینکه یه مشت آدم( که از اوباش و اراذل هم بدترن) با ماشین تو خیابون بگردن و خانوم آیی را که شلوار رنگی‌ پوشیدن، لاک زدن، روژ لب زدن و دو تار موشون بیرونه و آقایونی که موهاشون را بجای همه به عقب همه رو به بالا شونه کردن دستگیر کنن بریزن تو ماشین و ببرن مثلا ارواح خیک عمه شون ارشاد کنن غیر قبل هضم، عجیب و مفتز ه. و همین آدم هایی گی‌ را اگه بشون بگید بیایید زورکی برید تو بهشت فکر می‌کنن شما روانی‌ هستی‌ و باید برید تو تیمارستان. هر کسی‌ یه جور ایده و عقیده شه دیگه.----از اونها روانی‌ تر مردمی هستن که اجازه میدان بشون اینطوری رفتار بشه. KIYANOUSH - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان---دوستِ عزیز بارتون آرزوی سعادت و خوشبختی‌ می‌کنم موفق باشید.
یکشنبه 18 تير 1391 - 21:15
perser68 - فلوریدا - امریکا
من اسمه همجنس گرایی رو بلا می‌گذارم،به همجنسگرا‌ها لطفا بّر نخوره! چون از نزدیک لمسش کردم،یک بار برادر زاده من خودکشی‌ کرد ولی‌ نجاتش دادیم!همجنس گرایی در دور و بّر همه ما هست بخصوص در ایران و ما باهاشون زندگی‌ می‌کنیم و خبر نداریم،راحت فحش میدیم ولی‌ نمی‌دونیم که شاید یقه‌ مارو هم بگیره!هیتلر اون همه همجنس گراها رو زنده سوزوند ولی‌ چه شد همجنس گرا نابود شد؟برادر زاده من میگه فقط راحتم بگذارید!نیاز به احترام ندارم،بی‌احترامی به من نکنید!من گلیم خودم رو از آب می‌کشم بیرون اگه به من اجازه زندگی‌ کردن بدید!ننگ به جمهوری فاشیست اسلامی!
یکشنبه 18 تير 1391 - 21:21
Soniger_Tag - گیسن - آلمان
همیشه برای اینکه غرب برای صحه گذاشتن روی هر مسئله ای که قابل پذیرش نیست دکترینی داشته که مهر روشن فکری بزنه بهش تا برای مردم پذیرشش راحت تر بشه در ایران هم مهر دین و مذهب. به قول مترلینگ مغز های خالی هم اگر مثل معده های خالی قاروقور می کرد الان عاقل تر بودیم.
یکشنبه 18 تير 1391 - 21:58
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
یک سوال ؟ از کسانیکه بهر دلیل مخالف همجنس گرا ها هستند اگر شما یک روز رئیس جمهور ایران شوید مثل احمدی نژاد وجود همجنس گرا ها رو در ایران تکذیب می کنید ؟؟ ایا انها رو مجرم میدانید و به زندان می اندازید .؟؟؟ . اگر مثل او فکر میکنید پس شما ها هم یک دیکتاتور به نسبه هستید . همجنس گرا ها هم حق حیات دارند کسانیکه چند سال است در خارج زندگی میکنید چطور به این درک نرسیده اید . ایا معنی دمکراسی و آزادی حق حیات غیر این است ؟؟؟؟؟
یکشنبه 18 تير 1391 - 22:07
zedeakhond - لندن - انگلستان
هر وقت یاد گرفتید که سرتون تو کار خودتون باشه و به طرز زندگی‌ دیگران احترام بذارید اونوقت یه کشور درست حسابی‌ با یه حکومت خوب دارید.هر انسانی‌ آزاده هر جور که میخواد زندگی‌ کنه(به شرط اینکه به کسی‌ آزاری نرسونه).یه کم مغزتونو پاک کنید .
یکشنبه 18 تير 1391 - 22:12
neda.2009 - استکهلم - سوئد
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان. شما چرا مریضی؟ بجای این حرف، محکم از حق طبیعی و انسانی خودت دفاع کن. شادی امین رو می شناسی؟ همجنسگراست. بسیار در مورد حقوق همجنسگراها کار میکنه. اونقدر روان، منطقی و علمی صحبت میکنه که به نظر من، نقش موثری داره در آگاهی دادن به مردم. ما تو خیلی از مسائل، مشکل فرهنگی داریم. برای درست شدنش فقط نباید جا زد. موفق باشی.
یکشنبه 18 تير 1391 - 22:29
pariha - كويت - كويت
دلقک همجورش هست مگه احمقی نژاد از نوع سیاسی اش نیست این دلقک های روانی هم از نوع همجسنگراها هستند حیف اکسیژنی که اینها دارند ازش استفاده میکنند
یکشنبه 18 تير 1391 - 22:31
cyprus - نیکوزیا - قبرس
ایران ما ۲۰۰ سال عقب اگر کسی گی‌ باشه نباید زندکی کنه بابا این کرناواله
یکشنبه 18 تير 1391 - 23:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
kiyanoush - زاربروخن----- آقا من شما را درک نمیکنم چه اصراری دارید یک مشت بیسواد و کله خر اسلامی را به وضع خود آگاه کنید-به درک هر کس نمی‌‌فهمد!!!
یکشنبه 18 تير 1391 - 22:39
persian_aria75 - شفیلد - انگلستان
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان ، دوست عزیز ، همجنسگرایی یک مشکل ژنتیکی در جنسیت افراد هست و ممکن برای هر کس اتفاق بیوفته ولی این شکل و شمایل و این لباسها و این رفتارها که این گروه ها از خود نشون میدهند و به هر بهانه نمایش راه می اندازند فقط جنبه تبلیغاتی داره و از این موضوع و این مشکل برای رسیدن به اهداف و نیات خودشون استفاده میکنند .
یکشنبه 18 تير 1391 - 23:07
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
دوست عزیز (neda.2009 - استکهلم - سوئد) اگه من مثل اینها جواب بدم،آن موقع فرق من با اینها چی‌؟. من چند ساله که با پارتنرم زدگی می‌کنم و خیلی‌ خوشبخت.ولی‌ همیشه با انهای که تو ایران هستن احساس همدردی می‌کنم،باور دارم که سالم تر از دوستانی هستم که اینجا به من بی‌ احترامی می‌کنن.به هر حlل ممنون از لطفتون.
یکشنبه 18 تير 1391 - 23:45
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
(ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه)من همیشه کامنت‌های شما را می‌خونم و برای من خالی‌ عجیب بود که چرا شما جواب بعضی‌‌ها را خیلی‌ تند میدین،الان بهتون حق میدم.با تشکر از (coco - تورنتو - کانادا) و (persian_aria75 - شفیلد )، (coco - تورنتو)(scorpi0n - وی)دوست عزیز فکر کنم شما بهتر از من این اساتید را میشناسین.
دوشنبه 19 تير 1391 - 00:14
mayhem - کیتو - اکوادور
پرسر۶۸ - فلوریدا - امریکا . کاملا موافقم،اینا حالیشون نیست،سطح فکرشون همینه
دوشنبه 19 تير 1391 - 00:44
mashady - منچستر - انگليس
یه سری کثافت و بچه بازن ، یه سری دیگه کثافت و حیوان بازند ، یه سری دیگه کثافت و همجنس بازند ، از همه اینها کثافت تر اون دولتیه که اعلام می‌کنه اینها سالمند!!
دوشنبه 19 تير 1391 - 01:50
lovestory - ترندهایم - نروژ
دمشون گرم من که کلی‌ حال کردم حد اقل اینا شریفتر از شما حـ...‌های وحشی جمهوری اسلامی و شما مذهب یونی که ادعای دینداری و ایمانتان عالم رو پر کرده تا ما یاد نگیریم به نظریه یکدیگر احترام بگذریم و دیگران را برای آنچه هستند بپذیریم نه برای آنچه که ما میخواهیم باشند این خامنه ایی گدا و عنتری نژادو دارو دسته دزدان تا عمر دارید می... به مملکتو آبرو و هیکل همه ایرانیان...بابا برین خودتونو جم کنید نمیتونید این چیزارو ببینید ...... نگاه می‌کنید
دوشنبه 19 تير 1391 - 03:00
mayhem - کیتو - اکوادور
ضمن اینکه اگه قبول داریم حداقل خواسته‌های انسان آزادی هستش این آدما حق آزادیه بیانشونو باید داشته باشن،از منو تو که چیزی نخواستن،بذار هرجوری راحتن،اینام مثله همه ماهان
دوشنبه 19 تير 1391 - 04:04
hussein.khawari - کابل - افغانستان
لعنت بر شما
دوشنبه 19 تير 1391 - 04:06
bita tehrani - ونکوور - کانادا
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان/ با درود،اگر اشکال نداره میخوام یک سؤال از شما بپرسم.آیا به نظر شما بر پایی‌ یک چنین مراسمی غیر از اینکه یک عده آدم فناتیک را بیشتر بر ضّد همجنسگرایی بشوراند چه نتیجه دیگری دارد؟ تا آنجا که من دیدم،یا این جماعت فرصتی پیدا می‌کنند تا نفرت خود را خالی‌ کنند،یا یک عده دیگر در این رژه به همجنسگرایی به چشم یک سرگرمی و سوژه خنده و مسخره کردن (با عرض معذرت البته) نگاه می‌کنند.حق انسانی‌ همجنسگرایان را خیلی‌ از انسانها پذیرفته اند،اما گاهی‌ دوست ندارند اینقدر راجع با آن تبلیغ شود،یا چشم کودکان خردسالشان به این مساله باز شود.آیا بهتر نیست شما به زندگی‌ خودتان بپردازید،بدون اینکه اینقدر اصرار بر مرکز توجه بودن باشد؟دوست دارم دیدگاه شما را هم به عنوان کسی‌ از درون این جمعیت بدانم.چون من از بیرون نگاه می‌کنم و قطعا دیدگاه ما با هم متفاوت است.با تشکر.
دوشنبه 19 تير 1391 - 05:07
مهرتابان - تهران - ایران
به نظر من همجنسگراها قابل احترامن و نیازی به ترحم ندارن ضمن اینکه رسم و رسوم هر ملتی میتونه جالب باشه،این کارناوال هم یک رسمه در کشورهای غربی، همین انگلیسیها وقتی میان ایران یا کشورهای آسیایی و آفریقایی کاری ندارن ما متحجریم یا متمدن،بلکه سعی میکنن با کنجکاوی در آداب رسوم ملل دیگه راههای بهتر برای زندگی پیدا کنن نه اینکه هی سرزنش کنن و فکر کنن خودشون برترین ملت جهان هستن .
دوشنبه 19 تير 1391 - 05:50
ye mard - استکهلم - سوئد
خاک...
دوشنبه 19 تير 1391 - 06:42
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
perser68 - فلوریدا آنچه شما می‌گوئید پر از اشکال است! همجنس گرایی عقیده نیست که به آن احترام بگذریم بلکه یک گناه است و این در " انجیل " نوشته شده و ربطی‌ به حکومتِ اسلامی ندارد . آیا این را نمیدانستید؟ آیا اگر کسی‌ آمد و گفت من عقیده دارم که مخالفینِ خود را باید بوکسهام ، آیا به عقیدهِ چنین شخصی‌ باید احترام گذشت؟ آنچه شما اسمش را " عقیده " می‌گذارید ، اتفاقا به عقیده من و انجیل " گناه " است! مثلِ معروفی‌ در بینِ مسیحیان است که می‌گوید : آنچه خدا آفرید آدم بود و ایو ( حوا ) و نه آدم و استیو!
دوشنبه 19 تير 1391 - 07:13
فصل الخطاب - کالیفرنیا - امریکا
دلشون میخواد اینجوری باشن مگه جای کسی رو تنگ کردن یا مگه به زور میخوان بقیه هم مثل اونا فکر کنن؟
دوشنبه 19 تير 1391 - 07:26
sepherdad - سیدنی - استرالیا
دوستان عزیزی که میگن چرا اینها اینجوری می‌کنن، هدفه اینها جلب توجه بچه هاهست ، شما اگر با بچه‌ها حرف بزنین همه ازشون دفاع می‌کنن و با افتخار میگن که میخوان همجنس گرا بشن، چون این کاراون‌ها زرق و برق دار چشم بچه هارو میگیره(و البته چشم بعضی‌ خانوم‌ها و آقایونه بچه مغزو).
دوشنبه 19 تير 1391 - 07:39
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
اگر ایران آزاد شد خواهید دید چند ملیون همجنسگرا در خیابانهای ایران رژه خواهند رفت . تعداد همجنسگراهای خارج نشین ایرانی این ادعا را ثابت میکند . اکثر آخوند ها گی هستند در حوضه ها در خیلی از مکانهای داخل ایران هم اکنون گی ها مخفیانه جشن میگیرند کور خود هستتند و بینای دیگران .
دوشنبه 19 تير 1391 - 08:09
raha1984 - هامبورگ - المان
mashady ناراحتی راه باز و جاده دراز برگرد برو اونچا که دولت سالم و ناکثیف داره و همه چیز رو ممتوع و نهی میکنه ! چه میخوای مونذی تو کشوری که انیها هستند و دولتش کثیفه ؟ این دولتها واقغا کثیف هستند چون به امثال شماها با این فکرهای فناتیک اجازه زندگی و امگانات در کشورشون میدن !!
دوشنبه 19 تير 1391 - 08:14
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک. ‫. ‫بر منکر حرف شما لعنت اما از دید الله یک نفر یا حتی اگر همه این کار رو کنن چیزی در کل عوض نمیشه. ‫عذابی دردناک مثل قوم لوط. ‫ببینید شیطان کار انسان رو به کونده !!!!. ‫. ‫سبحان الله . ‫
دوشنبه 19 تير 1391 - 10:14
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫. ‫به خدا قسم حیوان از اینها بهتره. ‫جای شما لوط زادگان در آتش همیشه گیست . ‫سبحان الله
دوشنبه 19 تير 1391 - 10:16
perser68 - فلوریدا - امریکا
manchesterمنچستر انگلیس. زیاد تند نرو!یه جای خالی‌ برای خودت بگذار!
دوشنبه 19 تير 1391 - 08:59
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
raha1984 - هامبورگ - المان. ‫. ‫وقتی نمیدونستی اروپا کجاست و پاسپورت نمیدونستی چیه من شهروند آلمان بودم . تحصیل کردم شغل دارم و از مالیات دهندگان. ‫شما ها فرار کردید اومدید اقامت هم ندارید و پناهنده هستید از مالیات امثال من سوسیال بهتون یک لقمه بخور و نمیر میده . ‫نه زبان بلدند نه تحصیل و شغل فقط ادعاهای خرواری. ‫تو و امثال تو دارید از مالیات امثال من زندگی میکنید. ‫ساکت باشید جاهلان
دوشنبه 19 تير 1391 - 10:24
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫nazgole25 - کپنهاک - دانمارک. ‫. ‫بر منکر حرف شما لعنت اما از دید الله یک نفر یا حتی اگر همه این کار رو کنن چیزی در کل عوض نمیشه. ‫عذابی دردناک مثل قوم لوط. ‫ببینید شیطان کار انسان رو به کجا کشونده !!!!. ‫. ‫سبحان الله . (تصحیح میکنم )
دوشنبه 19 تير 1391 - 10:56
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
وقتی‌ صحبت از فرهنگ میشه از همه جلوتریم و حرف از ۴۵۰۰ سال فرهنگ و تمدون،پرشین،کوروش,.دین که کامل‌ترین دینها را داریم و همه باید بشن مثل ما....در مورد دموکراسی که میشه میگم حقمون و باید به نظر همه احترام گذاشت ولی‌ در واقعیت ۹۰% مردم ما اگه این حکومت هم عوض بشه باز عقیده،دین و حتی تحمیل آن به دیگران خواهند بود.من در حیرتم از اونایی‌ که از اروپا و آمریکا کامنت میذارن و این همه اراجیف میگن، واقعا شماها بیرون از ایران زندگی‌ می‌کنین.آیا این مردمی که گی‌ نیستن ولی‌ این موضوع را قبول کردن به اندازه شماها نمی‌فهمن،دوست ندارم از زندگی‌ خصوصی خودم بگم ولی‌ بی‌ انصافی اگه اینجا به یک مورد اشاره نکنم،هر سال اینجا که روز مادر میشه، مادر پارتنر من از اسلو میاد اینجا پیشه ما،فقط و فقط بخاطر من نه‌ پسرس.......خدا به داد اون بیچاره ‌هایی‌ برسه که در ایران مجبورن در کنار همچین ادمهایی زندگی کنن.
دوشنبه 19 تير 1391 - 11:35
Mohammad-k - فارس - ایران
خب چیکار کنن بدبختا!؟ وقتی "دنیا" رو اینجوری برات تعریف کنن که فقط همه چی همینه و تو هم بی قید و شرط گفتی درسته!! منم بودم یه گی میشدم!!!!!!
دوشنبه 19 تير 1391 - 11:42
mansikka - هلسینکی - فنلند
این ملت که همشون همجنس گران عجب مثل اینکه بازارشون رونق گرفته که پلیسهاهم بهش رو آوردن چه خوب بود محمود میمون خودمون هم هوس اونجا کنه بره همجنس گرا بشه این ملت یه نفس راحتی بکشند کسی نیست تو گوش محمود بخونه خدارو چه دیدی شاید هوس کردو رفت :))))
دوشنبه 19 تير 1391 - 11:47
perser68 - فلوریدا - امریکا
omid pour jalalلسانجلس آمریکا. اصلا حرفی‌ از عقیده ننوشتم!انگار خودت مثل KOKEXفرانکفورت آلمان مشکل مذهب داری!؟
دوشنبه 19 تير 1391 - 12:03
mashady - منچستر - انگليس
raha1984 - هامبورگ - المان , اونجا هم هستند عزیزم ، همه جای دنیا این حیوانات پخشند . اینجا طرف علنا قلاده سگ به گردنش انداخته و اعلام می‌کنه انسان نیست اونجا مخفییند . ولی‌ این چه ربطی‌ به محل زند‌گی من داره !، من با یک عقیده در جنگم ، چه فرقی‌ می‌کنه کجا زندگی می‌کنم ، حال شما خوبه!!
دوشنبه 19 تير 1391 - 13:07
پور ایران - تهران - ایران
راشتس من نمیخام منکر آزادی بشم یا هر چیز دیگه ای ، ولی خداییش باید به ساختار هستی احترام گذاشت و شک ندارم که هنجنسگرایی نمیتونه با این مورد هم خوانی داشته باشه !!!
دوشنبه 19 تير 1391 - 15:17
hamid87 - ابهر - ایران
جای احمقی نژاد و مشایی توشون خالیه
دوشنبه 19 تير 1391 - 16:49
bita tehrani - ونکوور - کانادا
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان/ جواب منو ندادی. نمیدانم سؤال منو ندیدی یا دوست نداری جواب بدی. واقعا سؤال پیش آمده برام. قصد هیچ بی‌ احترامی نیست.
دوشنبه 19 تير 1391 - 17:32
nader46 - لندن - انگلیس
بعضی‌‌ها فکر می‌کنن که همجنسگراها از صبح تا شب فقط مشغول سکس و عشق بازی هستن ،،غافل از اینکه صدها هزار دکتر،استاد،دانشمند،معلم،کارگر،تکنیسین ،محقق ،کشیش ،روحانی،جراح،موزیسین،خواننده،هنر پیشه و و غیره در میان اینها هست،،آیا تا به حال دیده یا شنیدین که یک همجنسباز تروریست باشه،،یا آدمکش و یا متجاوز و یا وحشی باشه،،حالا شاید استثناهایی باشه،،اما اینها آدم‌های بسیار دلسوز،،غمخوار همنوع،و دارای دلهای پاک و دارای رحم و مروت میباشند..جالب اینجاست که اکثر کسانی‌ که اینکار را نکوهش میکنن ،به احتما99/ خودشون اینکاره بودن و یا هستن،اما واسه اینکه مثلا خودشون را پیش دوست یا زن و بچه و اقوام توجیه کنن،بعضی‌‌،هاشون هم که میگن آیا لب گرفتن دو تا سبیلو چندش آور نیست؟!! اما از لب گرفتن دو تا زن و یا دختر خوشگل مشکلی که ندران هیچ حتی عشق حالش را هم می‌کنن!!
دوشنبه 19 تير 1391 - 18:04
pezhman - وين - اتريش
واعظین گندم نمای جو فروش !. اگر راجب سکس دسته جمعی محمد با بیست زن مطلبی میامد. ساکت و خاموش ،زبان در کامشان می‌‌خفتید..یا با کمال وقاحت, آنرا گسترش معنویت می‌نامیدند.واگر زنی بیست مرد را همزمان به همسری بگیرد. ،، إذا زلزلت الأرض زلزالها ،، سر خواهند داد .جبرئیل لقوه می‌گیرد و عرش میره زیر فرش..
دوشنبه 19 تير 1391 - 18:17
طالب حق - تهران - ایران
خیلی ببخشید ها اما به نظر من ، هم همجنس گرایی و هم این مراسم خیلی مسخره است . وقتی خدا تمایل به جنس مخالف رو در انسان قرار داده ، تمایل به همجنس رو به غیر از یه اختلال روانی به چه چیز دیگه ای میشه تفسیر کرد ؟
دوشنبه 19 تير 1391 - 18:18
neda.2009 - استکهلم - سوئد
آدم واقعا عذاب می کشه با دیدن بیشتر این کامنتها. اونهم از طرف کسانی که ادعا می کنند سالهاست تو اروپا و امریکا زندگی میکنن. اکثر ما ایرانیها دیکتاتورهایی هستیم که به راحتی به خودمون اجازه میدیم در مورد خصوصی ترین مسائل شخصی افراد مثل گرایش جنسی و رابطه جنسیشون نظر بدیم. ماشاالله همه علامه دهریم، قاضییم، خداییم. به خودمون اجازه میدیم به هر کی مثل ما نباشه، بگیم حیوون!! حقا که لیاقتمون همون حکومت و همون جامعه است.
دوشنبه 19 تير 1391 - 18:26
KIYANOUSH - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
(raha1984 - هامبورگ - المان)دوست عزیز به نظر من با ادمهای که طرز حرف زدن بلد نیستن و ۲۴ ساعت میشینن پای کامپیوتر و کاری جز این ندارن،دهان به دهان نشی‌ خوبه.بلا نسبت دیگر عزیزان،همون جواب ابلهان خاموشی را باید اینجا بکار برد.
دوشنبه 19 تير 1391 - 18:42
danial nabi - استكهلم - سوئد
الکی‌ خوش ها، یک مشت فاسد که انگل جامعه هستند و تمام بیماری‌ها از این جوامع سر چشمه گرفته، امید وارم به زودی بلائی بر سر‌شان نه<ضلع شود.
دوشنبه 19 تير 1391 - 19:02
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
-(bita tehrani - ونکوور - کانادا) این فقط مثل یک کارناوال مینونه،هر سال این جشن را میگرن،تو خیلی‌ از شهرهای بزرگ اروپا،آمریکای شمال،استرالیا......من سالهاست که با پارتنرم زندگی‌ می‌کنم و چند بر ما هم رفتیم،بخش‌های گوناگونی داره و این عسک‌ها مربوط به که این جشن حل و هوای کارناوال به خودش بگیره.تا حالا چند بار شده که خواهر و حتی شهر خواهر پارتنرم با ما به این جشنها اومدن.تو خود همین گی‌‌ها هم اکثرا با اینجور کارا مخالفن ولی‌ خوب اینجا ازادی و هرکسی حق داره اینجوری که می‌خواد لباس بپوشه
دوشنبه 19 تير 1391 - 18:34
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
(raha1984 - هامبورگ--- گرامی‌ این رژیمی یکی‌ از ننگینترینهاست تنها هنرش گفتن ممد دماغ!! و رضا کچل است!! زیرا که بلبل درخت نارگیل است آن هم از نوع زشتش!!! همین‌ها بی‌ تردید تماشاگران اعدام همجنسگرایان در ایران هستند که با پول ملا ییلاق قشلاق میکنند!!! مدتهای زیادیست که این عجوزه را می‌شناسم از روی افکار کثیفش---آنجا که صحبت دختر پلی بوی شد به ناگهان روشنفکر شد چون صحبت لنگ و پاچه بود!!! بگذر‌!!
دوشنبه 19 تير 1391 - 19:29
Kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
(bita tehrani - ونکوور - کانادا)باور کن حتّی تو همین هنجسگرا‌ها هم خیلی‌ها هستن که با اینکار مخالفن و میگن که در کشورهای جهان سوم و بخصوص اسلامی همین ‌ها را بهانه قرار میدن و .......ولی‌ خوب تو هر کامیونتی (جمعی) کسانی‌ هستن که فقط به فکر تفریح و شادیند و میخوان این جشن را مثل کارنوال باشه،خیلی‌ از خانواده هم میان و حتّی حمایت هم می‌کنن ولی‌ خوب برای خیلی‌ از ایرانیها قبول این موضع سخت در حالی‌ که اگه یکی‌ را بخوان سر کوچه اعدام کنن ساعت‌ها می‌‌ایستن که لحظهٔ جان دادن یک انسان ببینن،نه بالا میارن نه .......زندگی‌ فقط سکس نیست ۸ سال با پارتنرم هستم و ۵ سال که باهم زندگی‌ می‌کنیم،هر دومون هم تحصیلات دانشگاهی با شغل خوب داریم،بالغ و عاقل.اگه من اینجا من میگم گی‌ هستم و این کامنت‌ها را برام میذارن به خاطر انهای که در ایران ولی‌ خوب مجبورند سکوت کنن.
دوشنبه 19 تير 1391 - 19:43
taru23 - تورکو - فنلاند
کیانوش - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان! عزیزم. تو بیمار نیستی‌..خیلی‌ هم سالمی! بیمار اونیان که به تو توهین می‌کنن! نه به تو که به هر کسی‌ غیر خودشون! مگه بیکاری که به حرف این پهن مغزا اهمیت میدی. هر جور که می‌خوای زندگی‌ میکنی‌ و به آزادی و آزاد‌گی خودت افتخار کن! نه به کسی‌ آزار میرسونی نه به کسی‌ تجاوز میکنی‌، نه پدوفیلی، مثل این خر مذهبی‌ها! دنیا از این تروریست‌های ابله بیزاره!.
دوشنبه 19 تير 1391 - 21:36
STING68 - گنبد - ایران
تهوع................اوق اوووووق اوووووو اه ه اوووووق
دوشنبه 19 تير 1391 - 22:37
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ترو۲۳ - تورکو - فنلاند. بازم که فتوا دادی!!
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 02:02
mashady - منچستر - انگليس
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه . دمت گرم دیگه .. داشتیم؟ ...هرچی‌ از دهنت در اومد به ما گفتی‌ دیگه ...باشه...دمت گرم .
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 01:43
sepherdad - سیدنی - استرالیا
کیانوش - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان. راست میگه بیمار ما هستیم!! که توی دبیرستان به همکلاسمون چشم نداشتیم!! و باش ور نمیرفتیم!! بیمار ما هستیم که توی سربازی تنها میخوابیدیم و کاری نداشتیم به سرو صدا‌های اطراف!!! بیمار ما هستیم که رفتیم دانشگاه اما اگر تنها بودیم به هم خونه مون چشم نداشتیم!! بیمار ما هستیم که رفتیم با تخصص اقامت گرفتیم نه با هزار دروغ !!!، حتا یک بار نگفتیم که در ایران زیر چه فشارهای زجر آوریم بودیم ، بیمار هستیم که کار می‌کنیم درس میخونیم و زن میگیرم خرج بچه و خانوادمون رو می‌دیم!! اما یه بار منت بیگانه رو نکشیدیم!! . ،مثل مرد بودن سخته باید بیمار بود تا همسرتو براش جشن ازدوج بگیری!!، باید بیمار بود تا بچه اورد و بزرگ کرد باید بیمار بود که به بچت بگی‌ اگر همه هم جنس باز بشن دیگه نه انسانی‌ می‌‌مونه نه پدری نه مادری نه خاله نه عمه .. همه میشن مثله کرم فقط با مالش همرو حس میکنن، اره ما بیماریم چون خودمنون مثله کرم به هم جنسمون نمیمالیم و اقامت با دروغ نمیگریم!!! ما انسان هستیم و از همجنس باز بیزاریم!
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 02:19
bita tehrani - ونکوور - کانادا
کیانوش - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان/ مرسی‌ از شما.در ضمن من هم فکر می‌کنم اینهائی که توهین می‌کنند،بیمارند.بیمار کسی‌ است که توهین میکند،تحقیر میکند،قضاوت میکند،دزدی میکند،تجاوز میکند،آدم میکشد.حرف من هم همین بود که کاش اینقدر جنجال به پا نمیشد و میگذاشتند هر کس با هرگونه تمایلات جنسی‌ آرام و بی‌ حاشیه زندگی‌ کند.من اعتقاد دارم که این یک مساله خصوصی است و باید خصوصی بماند،و صادقانه بگویم که علت اینهمه شو آف را نمیفهمم.من به عنوان یک مادر نمیخواهم کودکم را نسبت به مساله جنسی‌ گیج کنم.به هر حال برای شما آرزوی موفقیت دارم.
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 03:52
mashady - منچستر - انگليس
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه آرتیمیس جون هیچ دو انسانی رو پیدا نمیکنی‌ که تمام عقاید شون در همه چی‌ مثل هم باشه . یکی شاهی و مسلمونه یکی دیگه شاهی و نا مسلمونه یه سری جمهوری خواه و با دینند یه سری جمهوری خواه و بی‌دینند یه سری موافق همجنس بازها هستند و یه سری مخالفشونند ، چرا فکر میکنی‌ هر کی‌ در هر زمینه ایی مخالف شما بود رژیمی و جاسوس و خائنه??
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 02:40
bita tehrani - ونکوور - کانادا
بیمار کسی‌ است که زن را کم‌تر از مرد میداند،بیمار کسی‌ است که با غرض ورزی می‌گوید که زایمان درد ندارد.بیمار کسی‌ است که می‌گوید اگر گنه کرد در بلخ اهنگری،به شوشتر زدند گردن مسگری،اشکال نداره،چون مسگر‌ها و آهنگر‌ها پسر خاله هستن.بیمار اونیه که میگه فرزندان زنان ایرانی‌، ایرانی‌ به حساب نمیان،چون لابد ژ‌ن ملیت از پدر منتقل می‌شه! بیمار اونیه که فکر میکنه اگه به همه توهین کنه،مشکلی نیست،ولی‌ کسی‌ حق نداره به خودش توهین کنه! بیمار اونیه که فکر میکنه هر دختری که از دانشگاه نمره میگیره،با استادش رو هم ریخته!بیمار اونیه که همه را غیر از خودش بیمار میدونه! بیمار اونیه که گاهی‌ اینجا خیلی‌ ننه من غریبم بازی در میاره!!!!
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 08:25
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
bita tehrani - ونکوور - کانادا. ‫برو سیب زمینی پوست بکن. ‫من جواب کسی که ۱۰ ٪ عقل درش نمیبینم رو نمیدم در تو ۱ ٪ هم نیست
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 09:49
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mashady - منچستر - انگلیس. ادامه!! چند بار نوشته‌ام همجنسگرایی با همجنسبازی((بر اثر نبودن پارتنر جنسی‌)) متفاوت است---متخصصان آنرا از ردیف بیماری خارج و هنوز دلیل مشخصی‌ برای این پدیده نه بیماری!!! نجسته اند-تعدادی آنرا به دلیل کروموزم اضافی-تعدادی آنرا یک راهکار طبیعت برای کنترل جمعیت می‌دانند!!!! در هر صورت آنها با همفکر خود هستند و روابطشان تنها سکس نیست!و آزارشان به کسی‌ نمیرسد و قابل انتقال هم نیست!!!! مشکل تو چیست؟؟خود را رها کن از دگماتیسم همو فوبیا و شاه فوبیا---به وطنت بیندیش که وحشتناکترین پریود ۱۰۰ سال اخیر را میگذراند....همین!!!
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 09:50
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ببین این را برای آخرین بار مینویسم چرا کامنتهایت شبیه رژ‌یمیها شبیه اسلامیون واقعی جنایت کار است.??.با شاه مخالفی؟ میتوانی‌ از اسلام زمان او از ارتشا و باندبازی قدرتمندان انتقاد کنی‌ همزمان از نکات مثبت نیز یاد کنی‌؟ رضا شاه گام بزرگی‌ برای رهانیدن ایران از چنگال اسلام و قاجار برداشت..هر آشغالی یک گوشه از ایران را در زیر قدرت خود داشت از انگلیس و روسیه تا شیخ خزعل!! چه گونه آنهمه کارهای شگرف را میتوانی‌ ندیده بگیری با واژه ی سخیف رضا کچل؟؟؟؟؟
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 09:39
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
دوست عزیز() ،فکر کنم میدونی که من زیاد کامنت نمیذارم و فقط نظرات دوستان را می‌خونم حالا اگه خیلی‌ها هم بر خلاف عقیده من نظر بدن و در اخر هم به کلّ موضوع مثبت یا منفی‌ میدم ولی‌ خوب این موضوعی که به خودم مربوط میشه بی‌ انصافی سکوت کنم.به شما حق میدم که اینجوری فکر کنی‌ چون این کامنت شما(دبیرستان‌سربازی‌دانشگاه-همخونه.....) نشون میده که افکار و عقیده شما در مورد جنسیت زن و مرد چی‌.
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 11:04
taru23 - تورکو - فنلاند
کککس - ‫فرانکفورت - ‫آلمان!! بابا مالیات بده! آخه مگه تو رو جز سفارت.... جای دیگه راه میدن؟؟ جاسوس ساندیس خور!! هی‌ می‌خوام هیچی‌ بهت نگم ولی‌ نمی‌شه!
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 11:06
taru23 - تورکو - فنلاند
سفردد - سیدنی - استرالیا! فتوای من ۱ خطّی بود ..آقا قبول نیست تو که کتاب نوشتی‌ داداش!! آفرین به تو که مردیی! پس نامرد نباش و به دیگرانی که مثل تو نیستند، توهین نکن!
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 11:16
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ترو۲۳ - تورکو - فنلاند. فکر میکنی‌ چند درصد مرد‌ها میان روی سایت نظر میدان؟ میدونی‌ چرا؟ چون کارهای مهم تری دارن، کدوم توهین??. وقتی‌ شما قبول کنی‌ که هم جنس و جنس مخالف می‌تونن همون حرکت و داشته باشن دیگه جنسیت معنایی نداره، دیگه خاله و عمو و اسم و شخصیت معنی‌ نداره، دیگه هویت معنایی نداره! همه یه مشت گوشت هستیم که در هم میلولیم!! نمونش عکس‌های بالا!!
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 12:57
sepherdad - سیدنی - استرالیا
کیانوش - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان. این وظیفه من نیست که به شما بگم چه بهایی میپردازی برای اینکارت، زندگی‌ رسم خوشایندیست!!!
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 13:01
bita tehrani - ونکوور - کانادا
دیدم که چقدر جواب ندادی!! پروفسور اسلام! من اصلا منظورم یکی‌ دیگه بود !! D:
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 18:26
taru23 - تورکو - فنلاند
سفردد - سیدنی - استرالیا! شما نظر خودتو داری و می‌خوای که به نظرت احترام گذاشته بشه! منم هم‌جنس‌گرا نیستم و اصلا شاید نتونم درک کنم که چه احساسی! ولی‌... این دلیل نمی‌شه که چون هم‌جنس‌گرا نیستم، بیام به اون آدما که با من متفات هستند، توهین کنم!! موضوع همجنسگرایی نیست، موضوع اینه که به دگر اندیش و دیگری که من و تو فرق داره، احترام بذاریم! البته منظورم احترام به انسانهای که حقوق انسانی‌ تو رو زیر سوال نمیبرند و آزاری بهت نمیرسونند! نه مثل این سندیس خرا! دوره از جون شما
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 18:38
tobayemohabbat - تهران - ایران
تنها ....که با همجنس خودش آمیزش میکنه ....و من ورود این ....را به جمع ....به ایشان تبریک میگویم
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 19:57
man-malaysia - كوالالامپور - مالزي
دمکراسیه غربی همینه دیگه!! اگه خواستی با سگ یا الاغ ازدواج کن!! خواستی سوار بر همجنست لخت وعریان رژه برو تا بچه ها وخواهر ومادرت ببینند وبه دمکراسی وآزادی افتخار کنند. ننگ بر چنین ازادی و دمکراسی!!! برای خودتان و دوستدارانتان!! تحجر گرایی آخوندی وتساهل گرایی این نابخردان هیچ فرقی با هم نداره. وقتی حقیقت وجود خالق بر جهان عظیم وپیچیده فراموش بشه این موجود خاکیه غافل چه کارها که نمیکنه
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 22:02
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫‫.. کسانی که با من ستیز میکنن اینه که من میگم خالق یکتا روز جزا و اینها میگن کسی که اسم الله رو آورد یعنی تایید آخوند روضه خوان تایید بسیج تایید ولایت فقیه ......... ‫نهایت فهم شما همینه. ‫کسانی که اینقدر جاهل هستند آیا حقشون بیشتر از نعلین آخونده ؟ . ‫مردمی که شعورش اندازه شماست به خدا مصباح یزدی هم از سرش زیاده. ‫یک مشت دیکتاتور شعبان بی مخ چماق کشان بی چماق. ‫حقتونه زیر نعلین آخوند له بشید . هر وقت خودتون رو درست کردید بقیه درست میشه. ‫تا قومی خودش را اصلاح نکند الله سرنوشت آن قوم را از بدی به نیکی تغییر نخواهد داد ( قرآن کریم ). ‫فعلا بشینید با این افکارتون تا علف زیر پاتون سبز بشه. ‫سبحان الله. ‫
‌سه شنبه 20 تير 1391 - 21:37
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آدم حسابی شما که خیلی‌ ادعات میشه،پس چرا خودت فکر می‌کنی فقط عاشقای الله به دیگران کمک می‌کنن؟! کامنت شما در تاپیک چادر نشینی یک خانواده تهرانی در پیاده رو نشان میده که دقیقا شما خودت دچار مشکل هستی‌ که اگر کسی‌ به الله شما اعتقاد نداشته باشه،نه وجدان داره،نه انسانیت ،نه اخلاق و حیا!! این از جهالت شما نیست؟؟؟؟! نهایت درک شما هم همینه! چشماتو باز کن.این باور کودکانه را از مغزت بیرون کن که آنچه شما برای اثبات درستی آن پر پر می‌زنی،تنها راه نیست.آدم اتیئست میشناسم که همیشه به دیگران کمک کرده،دروغ نمیگه،خیانت نمیکنه،پشت سر کسی‌ حرف نمیزنه.آدم مسلمان هم اینجوری دیدم.این که به الله یا جیزز یا یهوه اعتقاد داشته باشیم،دلیل خوبی یا بدی ما آدمها نیست.نقاب مذهب که آدمها به صورت میزنند،یک چیز است،آنچه در عمل و گفتار نشان میدهند،مساله دیگر.این اسلامت را هم اینقدر توی چشم ما نکن.خودت را خسته می‌کنی.
‌چهارشنبه 21 تير 1391 - 02:14
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫الله سبحان به یکسری پیوندها امر کرده و یکی از اینها پیوند ناشویی بین زن و مرد و مؤمنین این پیوندهارو از بین نمیبرند. ‫سوره رعد آیه ۲۱. ‫شما همجنسبازها این پیوند رو که الله بین زن و مرد بر قرار کرده رو نابود میکنید و این عصیان به خالق هستش. ‫پس من به این دلیل با شما مخالفم با هر کسی قوانین الله سبحان و تعالی رو بخواد از بین ببره. ‫شماها هم از رابطه پدرتون با یک مرد بوجود نیومدید بلکه زنی در کار بوده. ‫حالا مدام بزنید به طبل توجیح. ‫سبحان الله
‌چهارشنبه 21 تير 1391 - 04:43
leyli maman - کوالالامپور - مالزی
هر چه هستند باشند در خلوتشان این همه نمایش و معرکه دلیلش چیه؟همجسنگرا م همجسنسگراهای قدیم..........
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 10:48
pezhman - وين - اتريش
الله, جّن خیالی و افسانه اعراب بیابان نشین بوده. و قبل از اسلام اعراب برای راضی‌ کردنش، فرزندانشان را عبدالله نامگذاری میکردند.از جمله جدّ محمد ،همین نام را داشته است.!!!!!. مثل یونانیها، که برای دریا و صحرا و آتش و جنگل و شهر و روستا خدایان گوناگون داشتند.و همگی با گذر ایام، مرده اند. پس برای مخالفت با آزادی انسانها دلایل شاخدار اللهی نیاورید.بیچاره الله اگر وجود داشت. اول گردن همین‌ افرادی که رفتن آدم در شکم ماهی‌ و افسانه شاخدار جّن و پری و رفتن خورشید در دریای لجن را به او نسبت دادند را میزد. این قوانینی که ما تحت نام ادیان ابراهیمی می‌شناسیم. همان قوانین حمورابی است. بروید مطالعه کنید.بعد آنرا به الله بچسبانید.
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 13:12
mehdighr - اهواز - ایران
حالم بهم خور، چقدر این تصاویر پلید و شیطانی هستن . به آدم احساسی از ترس و انزجار میده . جامعه بشری به کجا داره میره !
‌پنجشنبه 22 تير 1391 - 20:57
mrsaam7 - تهران - ایران
اینا دیگه چه بشرین. حالم بهم خورد. حالا هی بگین اروپایی ها متمدنن
یکشنبه 25 تير 1391 - 12:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.