جمعیت خشمگین مردی را در پاکستان زنده به آتش کشیدند

فعالان حقوق بشر پاکستان می‌گویند که مجازات کفر و کفرگویی در پاکستان مرگ است

پلیس پاکستان می‌گوید که جمعیت خشمگین، مردی را که به کفر متهم شده بود، از پاسگاه پلیس خارج کرده و او را زنده به آتش کشیده‌اند.

پلیس گفته است که هزاران نفر به این پاسگاه حمله کردند و این مرد را از کنترل پلیس خارج کردند.

پلیس می گوید که نتوانسته است در برابر حمله کنندگان مقاومتی کند.

این مرد در پاسگاه پلیس در بهاولپور در استان پنجاب بود. او متهم شده بود که قرآن، کتاب مقدس مسلمانان را علنی به آتش کشیده است.

خبرنگار بی بی سی در اسلام آباد می‌گوید که گزارش‌های تائید نشده حاکی از آن است که این فرد را در محلی که او قرآن را به آتش کشیده بود، آتش زده‌اند.

شاهدان عینی گفته‌اند که صدها نفر در حالی که این مرد در آتش می‌سوخت و تقاضای کمک می‌کرد، ناظر صحنه بودند.

پلیس می‌گوید در تلاش برای شناسایی فرد قربانی است. آنها گفته‌اند که این فرد از ثبات روانی برخوردار نبود.

هنوز هیچ فردی در رابطه با به آتش کشیدن او بازداشت نشده است.

فعالان حقوق بشر پاکستان می‌گویند که مجازات کفر و کفرگویی در پاکستان مرگ است. آنها می‌گویند اگرچه پلیس در مواقعی تلاش کرده تا مانع از بروز چنین حوادثی شود، اما این گرایش در میان افسران پلیس وجود دارد که به جمعیت خشمگین اجازه دهند کار خود را بکنند.

+75
رأی دهید
-484

potatis - مالمو - سوئد
به به به این میگن دین الهی، همه دل ها آرام ، قلب ها رعوف، جامعه سرشار از مهر رو دوستی،امن و امان ، به به عجب دینی این اسلام.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 15:46
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
من منفی‌ دادم این کار اصلا درست نبوده که طرف رو آتیش بزنن
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 15:48
MartinT - هایدلبرگ - آلمان
قوم وحشی،. ازش میپرسیدیت شاید بدبخت سردش شده ،که اون کتابو سوزونده
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 15:49
ParsaUK - منچستر - انگلستان
خدا به داد نامسلمانان برسد. متأسفانه اکثر این پاکستانیها اینجا در منچستر هم همین طرز فکر محمدی را دارند و قانون شریعت اسلامی را در انگلیس میخواهند.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 15:50
نیایش - تهران - ایران
اگه دولتش درست و حسابی بود اون گنده ها و اصلی هاشون رو که مردم رو تشویق به سوزاندن اون مرد بیچاره کرده بودند میگرفت اعدام می کرد دیگه کسی همچین غلطی نمی کرد
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 15:50
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
این کثافت‌ها فکر کردن الله کیه و قرآن چیه که این همه خودشون را واسه آن جر میدند،اینها حتا به زبان پاکستان ی حالا یا اردو یا هر چیزی هست آن را نخواندند تا ببینن این چی‌ توش نوشته،خاک بر سر تان که هم وطن خودتان را واسه هیچ به آتیش کشیدید عوضی‌‌های بربری .دیشب دوستم آمد منزل من از آن سوال کردم چه دینی داری گفت مسلمانم،گفتم تا حالا قرآن را ب فارسی خواندی ؟جواب داد که آن مستحب هست نه واجب.گفتم من سال کردم خواندی تا حالا؟ گفت نه.گفت من بابام مسلمان هست پس من هم هستم و اسلام را قبول دارم،گفتم نماز میخونی‌ گفت نه.گفتم چی‌ اسلام را قبول داری؟ گفت همه چیزش.این هست بدبختی ما ایرانیها. چون حتا یه بر به خودمون زحمت خواندن کتاب قران به فارسی را نمییدیم،هر کی‌ هر چی‌ گفت قبول می‌کنیم، زود باور هستییم،اهل مطالعه نیستیم،واسه اینه که همیشه بدبختی میاریم،و آخوند دجال به ما حکومت میکنه.مشکل ما عرب نیست،بلکه اسلام هست اگه اسلام نبود عرب چیزی بهانه‌ای واسه حمله ب ایران نداشت،لعنت به گروه تازی پاکی‌ که این عمل الله را با آتیش زدن توجیه کردند
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 15:47
khorram - خملنیتسک - اوکرای
من نمیدونم ۴ تا کاغذ پاره مهمتره یا جان انسان این خدا چقدر بیچاره ست که شما خلا مدا فع اش هستد
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 16:01
bavaffa - باكو - اذربيجان
تعجب می‌کنم اینا اتم دارند ولی‌ مجامع بشردوستانه غرب همچنان دوست عزیزه ایناست .
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 16:05
ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
بعدش این کشور سلاح اتمی‌ هم داره ، تضاد تا چه حد آخه ؟
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 16:32
baran828 - تهران - ایران
:(((چرا اینجوری؟!بابا این دنیا خدایی داره اون که زنده نگهش داشته خودشم قدرت داره بکشه اینو!خودش هم قدرت داره خداپرستی رو رو زمین نگهداره .وگرنه اون خدا خدا نیست.بخداوندی خدا این اخر قساوت قلبه که این صحنه رو کسی بوجود بیاره و کسانی هم شاهد اون باشه.والله ما بچه که بودیم پدر و مادرمون نمیذاشتن حتی سر بریدن گوسفند رو ببینین میگفتن بچه قسی القلب میشه .این وحشیگریها از هر چی که بگین بدوره از دین ..از انسانیت..من فکر میکنم فقط ادم های بیمار و شقی میتونن اینکارهارو بکنن.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 16:37
Moran440 - تهران - ایران
هرجا اسلام هست همینه بت پرستی گرسنگی فحشا بدبختی جنگ دزدی زنده باد ازادی فقط خدا همین من به این نتیجه رسیدم فقط یه کسی هست روز چراغ روشن میکنه شبها خاموش
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 16:42
ey.javidan.iran - سیدنی - استرالیا
حیونای کثیف هنوز یک سال نگشذته که اون دو تا جوون رو کشتند..به جرم دزدی بعدا فهمیدند از یک خانواده اصیل بودند. تو همین سایت فیلمشو دیدیم. باز ی جنایت دیگه به خدا نژاد تیره و اانگار هر چی ... مغز هم سیاه و عقب مونده تره .
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 16:44
ma-mardom - لینز - اتریش
اگر این رژیم ۱-۲ سالی‌ دیگر در قدرت باشه ، سرنوشت ایران هم مثل پاکستان خواهد بود. نشانه اون هم اکنون آشکار است. دزدی ریا ، دروغ ، تجاوز، قتل و غیره. مسلمونها انگار نمی‌خواهند که نرمال زندگی‌ کنند. ، کاری به کسی‌ یا دین کسی‌ داشته باشند. میخواهند که جامعه ، یک رنگ بشه. مسلمونها مغزشونو از دست داده‌اند. متعصب ، عقب افتاده.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:01
ggirl - فرانکفورت - آلمان
صد رحمت به قرون وسطی
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:08
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
به به به چه ملتی ! چه امتی! چه دین زیبایی! چه مردمون پاک و شریف و نجیبی هستند این برادران پاکستانیتون! یکم نمک و سس هم میزدید به بنده خدا تا وقتی برشته اش میکنید خوشمزه هم بشه! ای لعنت به حماقت و تحجر
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:08
asya123456 - شهرضا - ایران
لیاقت گوسفندان ، حکومت گرگ هاست
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:08
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
به به به چه ملتی ! چه امتی! چه دین زیبایی! چه مردمون پاک و شریف و نجیبی هستند این برادران پاکستانیتون! یکم نمک و سس هم میزدید به بنده خدا تا وقتی برشته اش میکنید خوشمزه هم بشه! ای لعنت به حماقت و تحجر
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:09
sabz 52 - بخارست - رومانی
یک مشت حیوان ...
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:17
morgan123 - واشنگتن - امریکا
خدا آسوده بخواب که مسلمین بیدارند !!! این کتاب تا کنون باعث رنج و مرگ چقدر انسان در طول تاریخ شده است؟ و اصولا فایده وجودیش چیست؟!
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:20
baas - روتردام - هلند
مگرخدا خودش نمیتونه از کتابش دفاع کنه (مرگ ٔبر اسلام مرگ ٔبر ارتجأع)
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:21
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
وای خدای من قرآن , کتاب مقدس مسیحیان و یهودیان یا هر کتاب دینی دیگه ای پیش از اینکه مطالبش اهمیت داشته باشه کاغذه و مرکبه (با احترام به مطالب کتابها) و انسانها بخاطر همون کاغذ و مرکب چه جنایتها که نمیکنند . یک کشیش توی آمریکا یک جلد قرآن رو آتیش میزنه بعد افغانیها در افغانستان یازده نفر از اعضای UN رو میکشن که اسلام زنده بمونه. اگر اعتقادی از خداست پس خدا هم ازش مراقبت میکنه .
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:29
morgan123 - واشنگتن - امریکا
تا این لحظه هفت نفر به زنده سوزاندن این انسان مثبت دادند میتوانید به راحتی حدس بزنید که چه کسانی هستند یکی از آنها قاری قرآن بیکاره ای است از آلمان و دیگری فرد معلوم الحال دیگریست که از استرالیا کامنت میگذارد. من توصیه میکنم دوستان دیگر جوابی به کامنتهای آنها ندهند چنین افرادی قاتل نداها هستند.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:34
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
یک مشت عقب افتاده وحشی که همیشه کاسه داغ تر از آش هستند. حالم از اسم پاکستان به هم میخوره کشوری که از روز اول براساس اسلام بنا شده
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:54
elinaz - مونترال - کانادا
وحشی‌های به اصطلاح مسلمان با خدا بدبخت ...کثیفت‌ترین کشور دنیا از نظر اندیشه و تفکر و تمدن پاکستان
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:58
Benika - برن - سوئیس
مسلمونها همه جای دنیا دیوانه هستند
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 18:14
machan - لس انجلس - آمرکا
دمشون گرم
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 18:27
massoudoslo - اسلو - نروژ
و این است هر آنچه که از آسمان به شما داده شده :)
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 19:05
کم ابن زیاد - قم - ایران
سر کسانی که میگویند اسلام دین خشنی است را باید از تن جدا کرد!!
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 19:07
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
یک مشت مسلمان افراطی افسار گسیخته که به بهانه ای انسان می کشند و دم از انسانیت و شعور می زنند همین کارها را می کنند که مردم دنیا از اسلام متنفرند ...
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 19:16
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
وای خدای من قرآن , کتاب مقدس مسیحیان و یهودیان یا هر کتاب دینی دیگه ای پیش از اینکه مطالبش اهمیت داشته باشه کاغذه و مرکبه (با احترام به مطالب کتابها) و انسانها بخاطر همون کاغذ و مرکب چه جنایتها که نمیکنند . یک کشیش توی آمریکا یک جلد قرآن رو آتیش میزنه بعد افغانیها در افغانستان یازده نفر از اعضای UN رو میکشن که اسلام زنده بمونه. اگر اعتقادی از خداست پس خدا هم ازش مراقبت میکنه .
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 17:28
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
پاک ستان !!!!! وافعا که پاک ه ؟؟ خودشون رو از هندوستان جدا کردند و گفتند که ما پاکیم با این قوانین و تفکرات وحشتناک و ضد بشری اسلامی برای خودشون کشور درست کردند و هر روز یا بمب منفجره میشه یا شیعه و سنی با هم شکم هم رو پاره میکنند . تفکرات تندرو مذهبی باعث و بانی بدبختی و ذلت جوامع عقب مانده بخصوص خاورمیانه شده .
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 18:20
Neda02 - اتاوا - کانادا
elinaz - مونترال - کانادا الان من و شما که هر روز اینجا توحش ... را می‌بینیم اگه چیزی بگیم، نژادپرست تلقی می‌شیم. ۱۰۰ رحمت ...از این ... آدم‌خوار بافرهنگ‌تر هستند.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 20:23
طاطا - تهران - ایران
خاک برسرتان که از اسمی که به خاطر مذهب روی کشورتون گذاشتین معلومه چه احمق هایی هستین. هر کسی مثل شما بود پاک است و هر کس مثل شما فکر نکرد لایق بدترین مرگها. خدا زمین را از وجودتان پاک کند با اون بوی گندی که میدین.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 20:31
be_pa_khaste - هارلم - هلند
کم ابن زیاد اسلام گفت سرشو از تنش جدا باید کرد ؟؟؟
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 20:34
persocaine - تهران - ایران
وای ی ی ی ی عاشق این نشانهای رفعت الهی هستم ، تمدن ، آرامش ، مدنیت ، اسلام ، دیگه چی میخاین ؟ بریدن دست ، کور کردن چشم ، قصاص ، سنگسار ، شلاق , با بوی کریستین دیور یا دولچه گابانا ، یا بدن عرق کرده محکوم ، قبل از اعدام ، و سهم من از این همه، تنها توحوشی مکتوب که میراث اون رو با خودم تا اروپا و امریکا میکشم ، و تعجب میکنم از نگاه سنگین این خدا نشناسها و فریاد میزنم ، این بود دموکراسی که به من میگید آدم کشی کار بدیه ؟؟ اینجا که نوشته خیلی خوبه ، تازه خود جبرئیل هم گفت که همشو از آسمون دانلود کرده !!
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 20:41
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
پاکستان همون کفارستانی هست که محمود غزنوی بعد از قتل عام آنها بنام اسلام و مرتد شمردن این قوم وحشی و بزور شمشیر مسلمان کردن آنها، نامش را پاکستان به معنای پاک شده از کفار گذاشت و حالا معلوم شد که اینها بدتر از کفارند.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 20:51
sonixax - هامبورگ - آلمان
یک مشت وحشی جمع شده اند ، دینی برای خود برگزیده اند که توحششان را چند برابر میکند و مدعی هستند کامل ترین هم هست ! البته در وحشی بازی کامل تر از اسلام نداریم.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 21:09
بچه تهرون - تهران - ایران
حالا این آدمه روشنفکر وسط یک عده وپسگرا و بی‌ تمدن چه می‌کرده.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 21:31
amir-amir - تورنتو - كانادا
وحشى هاى قرن بیست و یکم این جماعت هرگز نخواهند فهمید احمق بدنیا آمده و کودن از دنیا خواهند رفت
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 21:55
perser68 - فلوریدا - امریکا
کم ابن زیاد ق ایران. مواظب سر خودت باش زیاد دور نیست!شرم کن،اگه بچه داری به بچه‌هات رحم کن!
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 22:09
elinaz - مونترال - کانادا
ندا۰۲ - اتاوا - کانادا. چی‌ نوشتی‌ .....؟؟؟!!! کجا تو کانادا وحشیگری دیدی ما که ندیدم کجاش هستی‌ تو چرا ما خبر نداریم ...در پاکستان برو تو همین گوگل سرچ کن ببین با زنان چه می‌کنن با پسر بچه‌ها یعنی‌ زن و بچه‌ها امنیت ژانی ندران ..به اسم دین و خرافات عقب افتاده بربریت به جان مردم می‌‌افتن ..خوبه فیلم و عکس هست یا که نه حتا از پاکستانی‌ هایی که فرار کردن و به کشور‌های دیگه پناه بردن می‌شه پرسید که چه به روزشون میاد
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 22:29
Mossadegh - لندن - انگلیس
باید هم چنین کاری میکردند چرا که تکنولوژی مدرن. امکانات رفاهی. اسایش..راحتی..اینده درخشان. امنیت. ثروت ووو را از سر همین اعتقاداتشان دارند!
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 23:36
perspolis123456789 - پراگ - چک
بازم میگم ۱۵۰میلیم بمب اتم توی پاکستان موجود هست ،خاک بر سر این .. بی‌ فرهنگ بیاد
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 00:07
Asman - اتاوا - کانادا
میخواهند بگویند که ما مسلمانان واقعى و فداکارى هستیم که همیشه حافظ منافع خداوندقادر و کتابش هستیم. ولى قرار بر این بود که خداوند قهّار در دنیاى دیگرى خودشان در جهنّم کفّار وگناهکارانرا بسوزاند نه در این دنیا مسلمانان کافرانرا. نتیجه اینکه این مردم به دو نوع از کفر مرتکب شده اند، اوّل اینکه برخلاف احکام و تنبیهات الٰهىِ در نظر گرفته شده در کتاب خداوندحاکم رفتار کرده اند و همه و همه از دَم کافر شده اند. وآتش بى امان جهنّم را به نام خود ثبت کردند. دوّم اینکه با این کردهٌ خود به خودشان و همهٌ دنیا گفتند که خداوند توانا از دفاع از خود و منافعش ناتوان است. (( واى بحالشان که دیگرهیچ نوع از انوع توبه ها هم اثرى برایشان ندارد. ))
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 23:10
OnLine. - تهران - ايران
واسه همین چیزاست از اسلام بدم میاد....
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 23:27
morgan123 - واشنگتن - امریکا
machan - لس انجلس - آمرکا - این هم یکی از کامنت گذارهای شناخته شده که با عجله نام کاربریش را تغییر داده تا حرف دلش را بزند به طرز نوشتن نام کشور توجه کنید!
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 02:33
ehsanusa - تهران - ایران
ای کسانی که ایمان آورده اید، جان مادرتون کسانی رو که ایمان نیاورده اند بی خیال شین!!! این است اسلام ناب محمدی! محمد پیامبر رحمت است، اما فقط برای مسلمانان نه برای بشریت! اگر مسلمان شدی، مورد رحمت واقع میشوی، اگر نه دو راه دارد: 1- باید کشته شوی، 2- با دادن جزیه (شیتیل) از مرگ رهایی یابی!!!
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 04:26
iran7 - زنجان - ایران
MartinT - هایدلبرگ - آلمان وحشی تو وکسانی هستی که میگن اینکار بد بوده..این کتاب خداست برای چه توهین میکنین مرگ بر همه شما کوته فکران بی خدا
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 08:59
-ramin- - تهران - ایران
OnLine. - تهران - ایران-این مسلمانان یک نفر راکشتند اون هم که به کتابشون توهین کرده بود.اما کافران سالانه چندین نفر پاکستانی بی گناه را درپاکستان که هیچ کاری با کافران ندارند را با بمباران میکشند.باز هم بگو از مسلمانها بدم میاد. ای کافران اول بدی های خودتون را ببینید بعد از بدی های دیگران ایراد بگیرید. در افغانستان این کسافتها چه جنایت های میکنند مرگ بر کافران خون خوار
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 13:06
garadagli - تبریز - ایران
در جهان اسلام هر چیزی که پسوند اسلامی داشته باشه خوبه . استعمار اسلامی( قانون کار )خوبه ولی استعماره غربی بده . تجاوز اسلامی (کهریزک )خوبه ولی تجاوز غربی بده . آتش زدن قران بصورت اسلامی ( خانه افغانها در یزد ) عیب نداره ولی بصورت غربی بده . جاسوسی اسلامی خوبه ولی جاسوسی غربی بده . کشتار اسلامی (سوریه ) خوبه ولی کشتار غربی بده . فاحشه اسلامی ( صیغه ) خوبه ولی غربی بده . و ...................................... اسلام سرپوشی است برای پیش برد منافع شخصی .
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 13:49
djsaeed - شارجه - امارات
دستشون درد نکنه که اون کفر را اتش زدند زده باد اسلام
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 14:43
yasir - لندن - انگلستان
Online..تهران.ایران انشالله مستقیم میری جهنم
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 15:45
ehsanusa - تهران - ایران
iran7 - زنجان - ایران / -ramin- - تهران - ایران / djsaeed - شارجه - امارات / yasir - لندن - انگلستان / خداوند یه چیزی رو تو کله تون گذاشته به نام مغز. کمی ازش استفاده کنید!!! حیفه آکبند بمونه خوراک مار و عقربها بشه!!! اگه ازش استفاده نکنید، همین میشه که آخوندا ,,,, برای کشتن همنوعان خویش!!! آخه این چه خدائیه که برای حفاظت از کتابش دستور آدم کشی میده؟ اینقدر این خدای مسلمونا بیچاره و بدبخته؟؟؟
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 18:55
djsaeed - شارجه - امارات
دستشون درد نکنه که اون کافر را اتش زدند زنده باد اسلام
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 22:05
yasir - لندن - انگلستان
اتش زدن برای اون کافر کم بوده باید تکه تکه اش میکردند
جمعه 16 تير 1391 - 00:07
-ramin- - تهران - ایران
ehsanusa - تهران - ایران- بدبخت بیچاره این خدای که ازش حرف میزنی خدای تمام انسانها است نه تنها خدای مسلمانها اگه قبول ندارید پس خدای شما کافرها کیه کی شما را افرید . خداوند شمارا از این گمراهی نجات بده
جمعه 16 تير 1391 - 11:19
elinaz - مونترال - کانادا
عقب افتاده تر هستین ...درست نوشته رو بخونید نوشته طرف مشکل داشته ..مگه این که واقعا همون کم عقل باشه تو سرزمین وحشی متعصب بیاد این کار رو بکنه ..اصلا مشکل مریض هم نبوده ...بیزاری از دین اسلام از همین اتفاقات هست به جای ...بخشش رحمت ....میسزانند .. میکشن ...بعدش میگن چرا به ما مسلمان‌ها میگن تروریست
جمعه 16 تير 1391 - 21:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.