آنونس فیلم سنگ صبور با بازی گلشیفته فراهانی

آنونس فیلم سنگ صبور با بازی گلشیفته فراهانی

در این فیلم گلشیفته فراهانی نیز به ایفای نقش میپردازد. داستان این فیلم در مورد جنگ و زنان در حاشیه مانده است. این داستان در افغانستان و یا هر کشوری که از جنگ نا به سامان است اتفاق می افتد، زنی زیبا بر بالین شوهرش زخمی اش شب زنده داری میکند و نگران شوهر است که مرد مرده است یا زنده؟ و زن بر بالین شوهر برای نخستین بار صادقانه به سخن می‌نشیند و از آرزوها و واقعیت تلخ زندگی زناشویی‌اش می‌گوید و مرد برای زن مانند یک سنگ میشود یک سنگ صبور، از بیرون صدای گلوله می‌آید، صدای قدم‌های تند، صدای ناله‌هایی، و سپس سکوت.

در تنهایی پایان جهان، زن از خویشتنش حجاب برمی‌دارد، خود را برای خود عریان می‌کند، به تنش نگاه می‌کند، دیگر دانه‌دانه‌ی تسبیح را با یاد خدا نمی‌چرخاند، خاطراتش را اما ازسرمی‌گیرد، رویاهای ناکامش، ازدواج اجباری، خواهر فروخته شده‌اش به مردی پیر، افتخارات فامیلی: آشتی ناپذیری، استبداد، و بعد این جنگ‌های برادرکش که پایانی ندارند هرگز… سنگ صبور سرودی‌ست برای آزادی، برای عشق و جادویی بسان سنگ صبور و داستان زنی است که در آغاز به گونه‌ی یک زن مظلوم معرفی می‌شود ولی آهسته آهسته می‌بینیم که این زن کسی بوده که در برابر ظلم جنگیده، حتی به قیمت حرمت و جانش.

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+532
رأی دهید
-740

raha1984 - هامبورگ - المان
بازیهاش مثل خودش زیبا و معصومه ! اینجور که معلومه هنوز طلبه های حوزه علمیه و تنک نظران قرون وسطایی کامنت نگذاشتند و ایه و حدیث ندادند
جمعه 9 تير 1391 - 17:56
فامیله دور - تهران - ایران
اگه میدونستم این گلشیفته چرا داره اینطور نقشایی رو بازی میکنه خیلی خوب. واقعا دخترای ما احساس خلا زیادی میکنند، از ماست که بر ماست
جمعه 9 تير 1391 - 18:03
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
خااااااااک توسرش دیگه لخت مادرزادشم کردن...ای ابله بیچاره پدر مادرش...اگه بی دینم باشین راضی میشین یه دختر ایرانی اینتوری لخت بشه تو فیلم خارجیها!
جمعه 9 تير 1391 - 18:24
baran828 - تهران - ایران
چه عشقی به این جور نقش ها داره .
جمعه 9 تير 1391 - 18:29
farokhzad - کنت - انگلستان
خدای خوب نگاه کنید چه چهره پاکی‌ داره این بانو شرم بر شما که با این قیافه‌های وحشتناکت تان که نشان از قلب سیاه تان هست
جمعه 9 تير 1391 - 18:35
elinaz - مونترال - کانادا
فیلم انسانی‌ هست‌ زیباست باز هم زن مسلمان بدبخت دست مردان مسلمان ظالم که با خود خواهی‌ فقط جنگ درست می‌کنن همین ..زن یعنی‌ عشق پاکی‌ زیبایی محبت ..اما ..ای بابا کووو گوش شنوا
جمعه 9 تير 1391 - 19:12
alborzi - کرج - ایران
فرج الله کجایی که سوژه رسید !
جمعه 9 تير 1391 - 19:20
OnLine. - تهران - ايران
هنوز باورم نمی‌شه گلشیفته داره اینجوری تخته گاز میره .. من نه حسودم نه متعصب نه .. از طرفتار‌های پرو پا قرصه گلشیفته بودم وقتی‌ ایران بود .ولی‌ به نظرم از وقتی‌ اومده بیرون نمیدونم چرا ولی‌ دیگه اون گلشیفته واسم نیست ،و الان احساس می‌کنم داره از چهرش که خیلی‌ مظلوم به نظر می‌رسه سؤ استفاده میکنه . و از آدمهای که چهرهٔ و ظاهر مظلومی دارن ولی‌ در باطن یه چیزه دیگن به شدت متنفرم . البته این بنده خدا هم داره حرفه‌اش و انجام میده ولی‌ بازم قبولش واسم سخته و یه جوریم نسبت به این قضیه.من فکر می‌کنم گلشیفته همینجوری تو ایران هم می‌تونست جهانی‌ بشه احتیاج به این کارا نبود مگه لیلا حاتمی نیست آدم لذت میبره از بس این خانم با وقارو خانوم به نظره من اینجوری جهانی‌ بشی‌ ارزشش بیشتره تا مدل گلشیفته.البته این نظره منه شاید کسی‌ خوشش نیاد.
جمعه 9 تير 1391 - 19:40
lida_78 - لندن - انگلستان
مسیح پسر مریم// خاک ...
جمعه 9 تير 1391 - 20:10
pezhman - وين - اتريش
درود بر گلشیفته تابو شکن.
جمعه 9 تير 1391 - 21:05
docharkhe - لندن - انگلستان
الان میدونم که یه عده دوباره به کامنت من گیر میدن، ولی‌ کسی‌ که اسم خودش رو مسلمون میذاره، اگه حتی کمی‌ ایمان درونش باقی‌ مونده باشه، حاضر نمی‌شه به خاطر شهرت یا پول خودش رو لخت کنه. حالا یه عده میگن بدن خودشه و از این جور حرفها، ولی‌ سوال من از اونها اینه که اگه خوبه چرا شما خواهر و مادر خودتون رو تشویق نمی‌کنین که برن جلو دوربین لخت شن؟ ما یه همسایه داریم اینجا که میگن ما به هیچ دینی اعتقاد نداریم، ولی‌ اجازه نمیدن دخترشون اینجوری بشه، میگن دور از‌شان ماست. حالا ما مسلمون‌ها که دیگه جای خود رو داریم. البته با احساس بازی‌ می‌کنه، ولی‌ دلیل نمی‌شه اینطوری عرض اندام کنه.
جمعه 9 تير 1391 - 20:18
shaboruz - پاریس - فرانسه
درود بر تو که تو دهنی خوبی به افکار قرون وسطائی میزنی اونقدر استعداد بازیگری داری که مطمئنم یکروز از هنر پیشه های وهنرمندان مطرح جهان خواهی شد.
جمعه 9 تير 1391 - 21:20
persocaine - تهران - ایران
ازش متنفرم !!! خیلی ازش بدم میاد !!! نفرات انگیزه !!! عقده ای !! ببخیشد من متوجه نشدم ، این خانوم هووی شماست یا اموال پدرتون رو خورده ؟ کار یک نفر میتونه به عنوان یک هنر برای ما جالب نباشه به همین دلیل توجهی به اون نمیکنیم و میگذریم ، ولی وقتی احساس تنفر از کسی میکنیم که در هیچ رابطه ای با اون نیستیم ، خیلی خوبه که این موضوع رو با یک مشاور رفتارهای اجتمائی درمیون بزاریم!!! من کاملا متوجه هستم که یک ایرانی اصیل، باید از عده ای متنفر باشه و از بقیه طلبکار ، که البته اگر این موضوع رو بهشون بگی توهین به اصالت و باورهاشون شده! ولی اگر این بانو مثل چند سال پیش هنوز شکل کلفت ها بود ، همه این خانوم ها که الان ازش متنفر هستن ، به به و چه چه میکردن ،شاید هم چون تفاوتی حس نمیکردن ، برای همین ،همه ما ترجیح میدیم تنها در ارتباط با کسانی باشیم و کسانی رو ببینیم که در رابطه با توانائی اونها ، ناتوانائی های ما نمایان نشه
جمعه 9 تير 1391 - 21:28
bazmag - مجارستان - مجارستان
خوار مادر مردم اجازه دارن لخت بشن و این نشان آزادیه ولی‌ تا به خودمون میرسه، میگیم نهههه این اخلاقی نیست! ما ملت کی‌ میخوایم درست بشیم، گلشیفته می‌داند!
جمعه 9 تير 1391 - 21:37
naderan - یوتوبوری - سوید
من روزی گفتم ایشان تا سکسی کامل بازی نکنه ولش نمیکنن.کمی صبر کنید؟؟؟؟؟؟
جمعه 9 تير 1391 - 22:01
ساحل آرامش - هایدلبرگ - آلمان
بازیگر ماهری است.نقشش رو خوب ایفا میکنه. این واقعیت زندگی‌ هزاران زن افغانی است.واقعا متاسفم برای کسانی به جای دیدن این واقیعیت تلخ ذهن بیمارشون چیز دیگری در این فیلم می‌بینند.
جمعه 9 تير 1391 - 22:27
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
بعدها خواهید فهمید که چرا گلشیفته این نقشها رو بازی می‌کنه،، داره اعتراض رو فریاد می‌کنه!!.
جمعه 9 تير 1391 - 22:36
albalooo - لندن - انگلستان
چقدر عقده لخت شدن داره
جمعه 9 تير 1391 - 22:51
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
مسیح پسر مریم"""" تو رو خدا ..... شو، هر کاری بکنه و هر چی‌ باشه از شما مسلمونای .... بهتره، بهتر از مردانیه که تو خونه قربون صدقه زنشون می‌رن، تو خیابون برای زنا بوق می‌زنن یا مخفیانه زن صیغه می‌کنن.‌ای ...
جمعه 9 تير 1391 - 22:37
ShAbBaNu - لندن - بریتانیا
مردهای سرزمین مادری که میدونم همتون به خاطر ذهن خرابتون هم که شده این فیلم رو میگیرید و چهار چشمی نگاه می‌کنید، %۹۹ هنرپیشه ها، برای صحنه‌های به قول شما مبتذل از بدل، استفاده می‌کنن! آخ! خورد تو ذوقتون نه؟
جمعه 9 تير 1391 - 23:41
بى تا - کرج - ایران
Online-تهران .کاملا با نظرت موافقم عزیزدلم.
جمعه 9 تير 1391 - 23:50
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون کلاهتونو بذارید بالاتر ، خدتونم بی‌خودی توجیه نکنین ، تابو شکنی یعنی چی‌ ؟!! این بابا مریضه ، دوست داره همه جا شلوارشو از پاش درارن ، بابای بد بختشو روانی‌ کرد ، خودش شده رختخواب گرم کن . هنر واقعی‌ روی باید از استوره هایی یاد بگیره که الانم توی ایران دارن هنرنمایی می‌کنن . برو داییتو دیوونه کن گلشیفته ، همونطوری که باباتو دیوونه کردی .
شنبه 10 تير 1391 - 00:12
Dara va sara - پرت - استرالیا
ایرانیهای کهنه ذهن و مذهبی، کسی را دوست دارند که با افکار انها پیش برود. و اگر خلاف تفکر انها قدم برداشت، شخصیت زشت پیدا میکند.و هیچ وقت به این فکر نمیکنند، که شاید افکار خودشان پوسیده باشد.....از لباس کهنه ات خجالت نکش، از افکار پوسیده ات خجالت بکش...البرت انیشتن
شنبه 10 تير 1391 - 01:27
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
من نمیدونم مردم چرا از یه هنرپیشه توقع دارند مثل خانم جلسه ای ها رفتار بکنه بابا هنرپیشه است , شغلشه , لزومی نداره باب میل شماها رفتار بکنه , بازی شو میکنه پولشو میگره , حالا چون قیافه اش معصوم باید همیشه نقش برنادت را بازی بکنه؟
شنبه 10 تير 1391 - 01:29
stuck - ايرس - ارژانتين
حالا نمی‌شد به بازیگرای خودی میداد؟؟؟؟ خار داشت؟؟؟؟
شنبه 10 تير 1391 - 00:20
mashady - منچستر - انگليس
زنده باد گلشیفته جان ، زنده باد زن مبارز ، زنده باد آزادی
شنبه 10 تير 1391 - 02:24
brother - لندن - انگلیس
فقط برای پول و گذرنامه. هنرمند نیست
شنبه 10 تير 1391 - 02:38
karena112000 - گلندل - امريكا
مسیح پسر مریم آخه مریض مطمئن هستم اگه زن چادری با شیش تا لایه مشکی‌ هم ببینی‌ جنوب میشی‌ . آفرین گلشیفته فراهانی همین چند دقیقه مثل فیلم کامل بود
شنبه 10 تير 1391 - 03:09
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
گلی دیگه برا کامنت گذاشتن هم ارزش نداری میخواهی با لخت شدن مشهور بشی؟
شنبه 10 تير 1391 - 04:46
dkdk - اسلیس - دانمارک
آخه آنهائی که بی‌ ناموسی،مشروب،سکس و هزار کثافت کاری دیگر را با فرهنگی‌ میدانند.و محجوب بودن،با شرف بودن،محترم بودن،و با ناموسی و خدا پرستی را عقب افتادگی و بی‌ فرهنگی‌ میدانند آیا حاضرند زنها،دخترها و خواهرهای خودشان چنین فیلمهایی بازی کنند؟مغلطه نکنید.‌یک بار هم با صداقت و بدون عقده و بی‌ حرمتی پاسخ دهید.و آیا بدون بازی کردن این نوع فیلم‌ها که لختت کنند .همه جای بدنت را لمس کنند ووو.نمیشه ستاره شد؟نمیشه محبوب شد؟این واقعیت است که با این نوع فیلم‌ها نه‌ تنها محبوب نمیشوند بلکه روزبروز از دوستدارانشان کمتر میشود.اصلا موضوع دین نیست.موضوع احترام و شخصیتی‌ است که انسان برای جسمش قائل است.یکی بدنش را خوابگاه دیگران قرار میدهد و دیگری بخاطر بی‌ حرمت نشدن جسمش حاضر است بمیرد.از چهره معصوم حرف زده بودید.خوبه چند هزار قاتل،تروریست و فاحشه باشند که چهره بسیار معصوم و دلنشینی داشته باشند.تعدادی تنها تا جلوی بینی‌ خود را می‌بینند نه‌ بیشتر.
شنبه 10 تير 1391 - 02:49
romano - تهران - ایران
خانم گلشیفته لخت شدنش در ویدیوی کوتاه به 100 دلیل بی فایده و احمقانه بود اما در اینجا بعنوان هنرمند دارد چیزی که وجود دارد را نشان می دهد و بدن او بخشی از ابزار کار است بله یک زن مسلمان یا حتی غیر مسلمان کتک می‌خورد تجاوز می‌شود از حقوق خود محروم می‌شود در عین حال پس از تمام این سوء استفاده‌ها با ملاکهای مذهبی مقایسه می‌شود و تبدیل به موجود اهریمنی و تحریک کننده در نزد دین مداران می‌شود اما اینجا چه چیز مهم است یک هنرمند در دنیای هنر زندگی می‌کند دنیای هنر محل آزمایش و خطاست و مانند یک بیابان است که باید در آن راه بروی تا نتیجه بگیری اما شاید هم بمیری اختلاف آن با مهندسی این است که مهندسی در جاهایی به زیبایی مطلق نزدیک می‌شود اما نهایت و انتهای آن مشخص است و هدف از پیش تعیین شده بنابراین هنرمند در خلق اثر خود همه چیز را به ازمایش می‌گذارد خوب برخی از اینها بر خلاف عقاید کلاسیک خداباور است اما اگر این ترتیب نباشد کلیسا هیچ وقت اثر میکل آنژ را هم نخواهد داشت چون اساسا با انسان عریان مشکل دارد! ادامه ...
شنبه 10 تير 1391 - 02:59
romano - تهران - ایران
در جوامعی مانند ایران به علت اینکه هنرمند خواسته یا نا خواسته سیاسی هم می‌شود قدم برداشتنش با اهمیت می‌شود. پس لخت شدن بی هدف اعتراضی بی فایده است اما تصویر حقیقی زندگی یک زن مسلمان که نفس می‌کشد و اینگون زیست می‌کند با ارزش است. نکته دیگر انقلاب 57 ثمره همین تفکر ایرانیان خداباور و ناباور مانند کمونیستها و .. بود جامعه هنوز لخت شدن زنی ایرانی را در فرانسه نقد میکند و از باستان تصویر عریان برایش مناسب نبوده کما اینکه جامعه هند از هنرپیشه‌هایش نمی‌پذیرد پس خمینی بر این موجها سوار شد ما باید بیاموزیم چقدر و درست نقد کنیم نه آیینه فکر و باورهای خودمان را در غالب نقد بدانیم این ویدیو در همین کوتاه هم برای شما پیام داشت و تنها این مهم است. گلشیفته هم باید بیاموزد از آزادی بدست آمده به چه نحو و موثر استفاده کند کناهش در بدترین حد در حد کوچکترین جلاد کهریزک نیست.
شنبه 10 تير 1391 - 03:00
ehsanusa - تهران - ایران
ما ایرانیها عادت داریم در مورد همه چیز و همه کس قضاوت کنیم!!! و همیشه هم حق با ماست!!! همه هم ماشالا با کلاس و اصیل و فهمیده و تحصیل کرده و با فرهنگ!!!
شنبه 10 تير 1391 - 04:13
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
دوست عزیزonlineبانظرت موافقم؛گلشیفته رو جو گرفته فقط براش آرزوی موفقیت دارم ومیخوام براچیزی که ارزش داره بازی کنه نه به خاطر هیاهوی رسانه ها؛اگه سیاستمدارابه فکر زنان افغان بودن هیچ وقت نمیذاشتن کسایی مثل طالبان به کمک فکری عربای وهابی وپول واسلحه امریکا بشه آقابالاسر براشون این کلی براشون منفعت داره!یه آفرین به مسئول سایت بگم که هرچندوقت یه خبر میزاره تاایرانیا ازخجالت هم درآن!
شنبه 10 تير 1391 - 04:30
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
دوستان عزیز موافق ومخالف من میخوام یه شرط بذارم! اگه دوستان برا آره ونه گفتنشون حرف جدیدی بزنن وفحش دادن به نظرات هم رو که توتاپیکای مربوط به گلشیفته وسحربی نیاز ولیلای عزیزم نوشتن رو اینجا تکرار نکردن همگی آخر هفته به صرف کباب بختیاری مهمون من! نامرد اصلم اگه سرکاری باشه!فقط گفته باشم من پرینت حرفای قبلیتون واسامی رودارم و ماژیک فسفری هم دستمه هرکی حرف تکرار زده باشه اسمش خط خورده! خود دانید
شنبه 10 تير 1391 - 05:04
shirvan - اربیل - عراق
درود بر تو گلشیفته، خیلی‌ زیبا بود مثل همهٔ کارهات.
شنبه 10 تير 1391 - 06:17
بیداری اسلامی - تهران - ایران
این فاحشه فقط برای همین کارها از ایران رفت! کارش به جایی رسیده که برای افغانی ها برهنه میشود.
شنبه 10 تير 1391 - 06:32
agha_ehsan - تهران - ایران
این آدم مشهور هست. واسه شهرت نیازی به لخت شدن نداره. لخت شدنش واسه اینه که حرفهایی رو از دل و زبان بسته زنهای افغان زده باشه. اینو بفهمین دیگه. شماها که مغزتون فسیلیه نمیدونید لخت بودن یه چیز کاملا عادیه؟ مخصوصا تو اروپا؟
شنبه 10 تير 1391 - 08:00
ايران بدون اسلام - بودابست - مجارستان
زنده باد کلشیفته تابوشکن ..... دوباره یه عده اینجا کامت مسلمونى کذاشتند ، بابا برید قران رو بخونید (البته نه به زبان سوسمارخورى) ، اکر همت ما زنان ایرانى باشد که بتوان سنت هاى طالبانى کشورمان را بشکند، درود بر تو اى بانوى ایران زمین
شنبه 10 تير 1391 - 07:25
elinaz - مونترال - کانادا
شما چه افکار قرون وسطائی دارین آدم خندش میگیره به شما چه این خانم خوشگل نازنین گلشیفته نازنین دیگه نمیخواد ایران برگرده و می‌خواد اینجا کار کنه ...این یک نقش این هم یک هنرپیشه ..شما مگر فضول هستین چه کار به این کار‌ها درین ...همون لیاقتمان دیکتاتوری ملا هست شما که از آخوندا دیکتاتور تر هستین ...من به تو افتخار می‌کنم گلی‌ جان که زجر و درد زن مسلمان رو خوب به تصویر می‌‌کشی ..تا کور بشه چشم کسی‌ که نمیتونه تو رو ببین
شنبه 10 تير 1391 - 05:53
amirehsan1 - آمستردام - هلند
تو واقعا گل سر سبده هنرپیشه‌های ما هستی‌، جسوری ، آزادی، زیبا فکر میکنی و زیبا می‌سازی، نشون میدی که آزادی یعنی‌ چه . با حیا تر از ۱۰۰۰ تا مرده مثل من هستی‌ ، من دستان پدر و مادرت رو میبوسم . آرزو می‌کنم که همیشه موفق باشی‌ ، بانو زیبا و خوش فکر ایرانی‌.
شنبه 10 تير 1391 - 08:32
Berta - کلن - آلمان
خاک بر سرت فکر آبروى باباى بیچارتو بکن چنوقت دیگه واسه شهرت بیشتر پورنو فیلم بازى مى کنه.یه عقدهاى لنگه شاهین نجفى
شنبه 10 تير 1391 - 08:40
bi del - دهوك - عراق
یک هنرمند براى رساندن بیام خود باید از جسمش هم استفادة کند او با این کار خود عمق ظلمى کة هر دقیقة بر سر زنان مسلمان میاید حال جة بشت بردة شرف و ناموس و یا دین و مذهب را بة طور اشکار نمایش داد براى کسان کورى که زبان هنرى و غیر مستقیم را نمیفهمند.
شنبه 10 تير 1391 - 08:55
raha1984 - هامبورگ - المان
چقدر جزر اوره که همزبانان و هموطنانت یک مشت فناتیک عقب افتاده فالانژ باشن !صد رحمت به سکنیه بندانداز بی سواد !
شنبه 10 تير 1391 - 09:53
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
دیگه کسی گول اون ظاهرمعصوم و چشمهای نجیب رو نمیخوره .. گیس بریده جدی جدی گیس بریده از کار درآمد !!!!!. من نمیفهمم خود زنان افغانی از شوهر و زندگی و شرایطش گله ای نداره بعد یکی بخواد برای نشون دادن مظلومیت زنان سرزمینی برهنه بشه !!!!! به حق زنان حالا یا افغانی یا ایرانی .... فقط در لخت شدن اجحاف شده ؟؟!!!! یعنی با دادن این مجوز زنان دیگه حقوق از دست رفته ای ندارند...!!!. فکرشو بکنید تو کل افغانستان هیچ زنی نبوده که حقوق هم وطناش دفاع کنه !!!.
شنبه 10 تير 1391 - 10:12
sepherdad - سیدنی - استرالیا
هیچ دختره افغانی این فیلم رو بازی نمیکرد ، چون شرف هنوز توی افغانستان یه معنی‌ داره!
شنبه 10 تير 1391 - 10:54
online2 - تهران - ایران
دیگر خارجیها هم دارن از این خانم سوء استفاده می کنند اونا هم دیدند که این خیلی راحت لخت می شه هر فیلمی رو بهش پیشنهاد می کنن فکر نمی کنم بازیگرای حرفه ای و معروف خارجی هم اینطور لخت شده باشن که این یه ریز خودشو می ریزه بیرون
شنبه 10 تير 1391 - 11:05
sepherdad - سیدنی - استرالیا
به به به تبریک به سینمای ایران! چه نقشهای بزرگی بازی‌ می‌کنن!! چه زحمتی می‌کشن!
شنبه 10 تير 1391 - 10:52
parham-farvahar - تورنتو - کانادا
آفرین گلشیفته،موفق باشی‌ در فیلم جدیدت ،تو بهترین هستی‌ و سزاوار بهترینهارو داری ،
شنبه 10 تير 1391 - 11:48
pezhman - وين - اتريش
در بحثهای تلویزیونی خانمها دربارهٔ تجاوز به زنان صحبت میکردند. واقعا تکان دهنده است.وقتی‌ بدانیم این چه آثر بدی روی قربانیان تجاوز میگذارد...(ما مردها عمق این ظلم را نمی‌فهمیم) این فیلم در افغانستان تاثیر بزرگی‌ خواهد گذارد. زیرا فیلمی است ناهنجار و خواب را در چشم تر خفتگان می‌شکند.. میزان تجاوزات در افغانستان بالا بوده و هست. و کمتر زنی جرات گفتن آنرا دارد. درود بر گلشیفته تابوشکن که صدای مظلوم زن افغان را در دوران طالبان افشا نمود.خاک ریختن بر روی جنایات طالبان باید متوقف شود.و این اسلام گراهای برده فروش و ضّد زن رسوای عالم و آدم شوند.درود بر گلشیفته فرهانی. این شیر زن ایرانی‌.و تاسف به حال کسانی‌ که پیام این فیلم را نفهمیدند.و با طالبان متجاوز همسنگر شدند.
شنبه 10 تير 1391 - 11:52
طاطا - تهران - ایران
docharkhe اولا تو خودت از گلشیفته شنیدی که به اسلام اعتقاد داره؟؟؟ بابا بس کنین این بساط اسلامتونو خوبه حالا مملکت اسلامیتون پر از فساد ودزدیه پرچمداران اسلامتونه
شنبه 10 تير 1391 - 14:09
Iranian40 - لندن - انگلستان
نمی دونم بعضی دوستان واقعا متوجه نمی‌شن یا خودشون رو زدن به اون راه؟ چرا به جای نقد فیلم به تصمیمات شخصی و خصوصی هنرپیشه می‌پردازند؟. اینجا دادگاه و محل قضاوت نیست. دست از اینهمه قضاوت برداریم. آخه تا کی؟ واااااای اماااااان
شنبه 10 تير 1391 - 16:55
sepherdad - سیدنی - استرالیا
اینرو هم بگم که من هیچوقت توی رای دادن مثبت و منفی‌ شرکت نمیکنم چون اساسا به رای گیری اعتقادی ندارم!
شنبه 10 تير 1391 - 18:13
artosh - تهران - ایران
چه صبری داره این گلشیفته از دست یه سری احمق. آخه به تو چه مضخرف.. درود بر گلشیفتهء نازنین
شنبه 10 تير 1391 - 19:08
gherti - ها سلت - بلژیک
این آدم مشهور هست. واسه شهرت نیازی به لخت شدن نداره. لخت شدنش واسه اینه که حرفهایی رو از دل و زبان بسته زنهای افغان زده باشه. اینو بفهمین دیگه. شماها که مغزتون فسیلیه نمیدونید لخت بودن یه چیز کاملا عادیه؟ مخصوصا تو اروپا؟.
شنبه 10 تير 1391 - 15:49
rewan - اسلو - نوروژ
بهروز رضا زاده سیدنی استرالیا. معلوم است که تو کل افغانستان زنی نیست که بازی گلشیفته را بکنه کاریکه گلشیفته میکنه کی میتونه بکنه ضمنن دلار میگیره خیلی لامسب چیزیست این دلار
شنبه 10 تير 1391 - 16:27
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
تو ایران فیلمها به ظاهر هیچ صحنه ای ندارد اما تا دلت بخواد پشت صحنه دارد ای کسانی که صد جور صفت را که لیاقت خودتان است به دیگران نسبت میدهید آیا واقعا شما قدیس یا قدیسه هستید فکر می کنید خیلی پاک و بی ریا هستید همینهایی که صد جور ادعای مسلمانی دارند پاش بیفتد به خواهر مادر خودشون هم رحم نمی کنند خیلی خوب است که آدم قبل ازاین که دهنش را باز کند و هر مزخرفی را بلغور کند کمی در مورد حرفهایش فکر کند و خیلی راحت نسبتهای زشت وناروا به دیگران ندهد ...
شنبه 10 تير 1391 - 16:43
rewan - اسلو - نوروژ
بیداری اسلامی اگر تو بسوزی یا نسوزی حالا می بینیم که شده دگه
شنبه 10 تير 1391 - 19:42
bita tehrani - ونکوور - کانادا
pezhman - وین - اتریش/ درود بر تو و سپاس.
شنبه 10 تير 1391 - 20:30
mashady - منچستر - انگليس
گلشیفته مبارز بزرگی یه خودش یه تنه داره میجنگه ،‌ای ول ، به این میگن زن ایرانی‌
شنبه 10 تير 1391 - 23:15
minna - هلسينكي - فنلاند
اول فیلم رو ببینین بعد نظر بدین، چی‌ کار به گلشیفته دا رین آخه؟ اون داره کارش رو انجام میده، خیلی‌ هم قشنگ با زی‌ کرده. حالم به هم می‌خوره که تا یه چیزی می‌شه میگن خواهرو مادر خودت اگه این کارو کنه. جم کنین بابا. مادرو خواهر هم اگه بخوان فیلم سکسی با زی‌ کنن زندگی‌ خودشون هست، به کسی‌ چه. مسخرها. این همه هنرپیشه فیلم با زی‌ می‌کنن عیب نداره، یه هنرپیشه ایرانی‌ اگه روسریشو یکم عقب ببره می‌شه واویلا. بی‌چاره زنهای ایرانی‌. شما اگه واقعا مسلمونی اصلا نباید فیلمو عکس ببینی‌. این همه تن‌ فروش توی ایران هست، این همه دختری ایرانی‌ که می‌رن دبی واسه تن‌ فروشی، اینا رو اصلا نمیبینین ولی‌ یه هنرپیشه که داره فیلم با زی‌ می‌کنه رو این قدر زشت در موردش نظر میدین. هم چشماتون هیز و کثیف هست هم ذهنتون خراب هست هم فکرتون کفک زده هست، بی‌چاره اطرافیانتون!! بی‌چاره زنها و خواهر و ما درتون!!
شنبه 10 تير 1391 - 23:22
beautysmile - ناتینگهام - انگلستان
باباش سکته نکنه خوبه؟ بی‌چاره اون دفعه که کارش به بیمارستان کشید حتما اینبار یه راست میره اون دنیا
شنبه 10 تير 1391 - 23:37
beautysmile - ناتینگهام - انگلستان
سوژه جدید فرج کهن هم رسید ،آخه گلی‌ جان چرا ؟ma از این مردتیکه فرج خوشمون نمیاد چرا بهونه دستش میدی که باز بیاد نشخوار کنه.
شنبه 10 تير 1391 - 23:38
ghafas - مشهد - ایران
کتابش رو دانلود کنین که از عتیق رحیمی است
یکشنبه 11 تير 1391 - 00:11
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
چه سقوط آزادی !!!!! فک کنم خیلی افسوس اینو بخوره که چرا دی کاپریو دست هم بهش نزد !!!!! حالا واسه پول باید بره آقایون چهارشنبه و جمعه رو دست مالی کنه اسمش هم یک عده احمق بزارن مبارزه ... پس شهرنوچی ها جزو مبارزان شبانه روزی این سرزمین بودند.. جالبه هر کی انتقاد میکنه از دید بعضی ها فکر کثیفی داره ولی اونهایی که تن کثیفشون رو راحت در اختیار دوربین میزارن.... خودتونو گول نزنید یک دخترخیابانی واسه پول لخت میشه یک هنرپیشه هم واسه پول لخت میشه تو رفتار هیچ کدومشون دنبال فلسفه و رفتار سیاسی نگردید چون اونوقت میشه که اسم مبارزه و سیاست و تابو رو هم به لجن میکشید. ببینم حالابعداز این فیلم مردهای افغانی متحول میشن و به زنانشان حق و حقوفی انسانی میدن یا اینکه فقط به این نتیجه میرسند که طرف خوب تیکیه ای !!!! . باورکنید خود این هرزه هم از این که برای لخت شدنش هزارن توجیه فلسفی و سیاسی میکنید خنده اش میگیره !!!!
یکشنبه 11 تير 1391 - 02:37
mina hp27 - کابل - افغانستان
درود بر تو ای شیر زمین ایران زمین.دوست داریم....
یکشنبه 11 تير 1391 - 05:40
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
این چیزها در عالم بازیگری عادیست؛ یکی‌ از سدهای ورود به به هالیوود برای نقش‌های مهم الزاماً سکانس‌های سکسی‌ می‌باشد که این خانوم در ابتدا با این موضوع مشکل داشته و برای موففقیتش باید این کارو میکرد تا نقش‌های مهمتری بهش بدند ، حالا هم این تابو رو شکست و آمادس برای پذیرفتن نقشهای هالیوودی. خوب دور از انتظار نیست ، حرفه‌اش ایجاب میکنه برای معروف شدن جهانی‌،
یکشنبه 11 تير 1391 - 09:17
فراوانی - قطر - قطر
یا حسین یا حسین باز این چه مصیبت است که در ...... قابل توجه حزب الله تا کفن گرون نشده برید بخرید چون چند روز دیگه باید بپوشید بیائید خیابون تظاهرات
یکشنبه 11 تير 1391 - 11:28
afgbidin - کرک - ایرلند
میشه یکی لطفا بگه که این فیلم در کدام کشور فیلم برداری شده؟؟؟ اون مرد که ازش میپرسه مثلمان هستی‌؟ افغان است من قبلان تو فیلم‌های افغانی دیدمش، شاید همان بخش در افغانستان فیلم برداری شده باشه، اما بقیه به خصوص اون صحنه‌های لختش امکان نداره در افغانستان باشه. هرکی‌ میدونه توزیع بعده لطفا
یکشنبه 11 تير 1391 - 13:19
afc30 - تهران - ایران
خیلی گلشیفته را دوست دارم امیدوارم روز به روز در کارش موفق تر بشه
یکشنبه 11 تير 1391 - 19:17
fogbound - کوالا لامپور - مالزی
درود بر گلشیفته...و خاک بر سر ... و سطحی نگر کسایی که اجازه هر قضاوتی به خودشون می دن ..اصلا به شما چه که انگه فاحشگی به کسی می زنید؟؟کافر همه را به کیش خود پندارد..شما ها فا حشه مغزی هستید...
یکشنبه 11 تير 1391 - 20:54
بهدین - نشویل - آمریکا
بهرام بیضایی استاد این جور فیلمنامەهاست. نگریستن جامعە و زندگی از دید یک زن با تک گویی های زیبا و عمیق. کاش او این فیلم را ساختە بود!
یکشنبه 11 تير 1391 - 21:02
selina12 - تهران - ایران
یعنی‌ یه دختر افغان نبود این فیلمو بازی کنه ؟ مسئله اینه که هیچ زن افغانی حاضر نیست تو این فیلمو بازی کنه . این خانوم دیگه شورشو در آورده . آابروی زن افغانی رو با این کارش برد . حالا یه عده از دوستانه روان پریش بیان بگن نماد آزادی و جرأت
یکشنبه 11 تير 1391 - 21:17
selina12 - تهران - ایران
من یه سوال از دوستانی دارم که خیلی‌ طرفدار این خانوم هستن ؟ چرا این خانوم بعد از رفتن از ایران هنرشون رو فقط با لخت شدن و به بازی در نقش زنهای ..... به نمایش میزارن؟ اگه هنر اینه بگین که ما هم بفهمیم معنی اصلی‌ هنرو
یکشنبه 11 تير 1391 - 21:29
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
یک مشت عقده ائ مملو از کمپلکس---عقب افتاده مرتب..لخت بود!! لخت هست-لخت خواهد شد بابا خجالت بکشید عصر حجری ها---عبای ملا جان را ۴۴ چنگولی بچسبید که لیاقتتان همین رژیم و همین دین است!!
دوشنبه 12 تير 1391 - 08:59
OnLine. - تهران - ايران
مساله اینجاست که حرفاش با عملش خیلی‌ فرق میکنه...
دوشنبه 12 تير 1391 - 08:59
pezhman - وين - اتريش
OnLine. - تهران - ایران. مثلا کدام حرفاش؟!
دوشنبه 12 تير 1391 - 15:04
online2 - تهران - ایران
طرف اینکاره بوده که خوب می تونه نقشش رو هم اجرا کنه بابا روسپی
‌سه شنبه 13 تير 1391 - 07:58
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
با اینکه این روششو نمیپسندم ولی‌ خیلی‌ دوسش دارم .براش آرزو موفقیت می‌کنم
‌سه شنبه 13 تير 1391 - 11:38
محسن ف - کرج - ایران
درود بر تو ای بانوی ایرانی
‌سه شنبه 13 تير 1391 - 14:27
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
زن افغان اگه این کار رو بکنه، مطمئنا کشته میشه. امیدوارم در آینده زنان شجاع افغان بتونن این نقشها رو بازی کنند. درود بر گلشیفته فراهانی، گر چه هنوز هضمش برای ما آسیایی ها مشکله، اما ایشون با این کارش نشون داد که افغانستان و زنان مظلوم افغان رو دوست داره و مرز سیاسی برایش اهمیتی نداره. آفرین، هزار آفرین
‌سه شنبه 13 تير 1391 - 14:30
pezhman - وين - اتريش
پاسخ اول شما با پاسخ دوم شما در تضاد است.!!
‌سه شنبه 13 تير 1391 - 15:39
mina hp27 - کابل - افغانستان
ما هنوز تو افغانستان هنرپیشه ی خوب و کارکشته ای مثل ایشون نداریم،اگه منم استعدادشو داشتم حتما همین کارو میکردم تا چشم این ملاصفتان خونخوار در بیاد.دروووووووووووووووووووود بر تو گلشیفته جون.دوست داریم.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 08:43
OnLine. - تهران - ايران
پژمان - وین - اتریش منظورم حرفاش تو این ویدئو هستش...‬‎ https://www.youtube.com/watch?v=soHv7D7axtwfeature=related
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 09:00
danial nabi - استكهلم - سوئد
افک۳۰ - تهران - ایران آره جون عمش، هر روز داره پیشرفت میکنه، پیشرفت بدیش سوپر سکس با راننده کامیون است ، طرف اصالتاً عرب است ولی‌ تو آمریکا بزرگ شده، به زودی این فیلم را با هنر مندی گلشیفته و جوووو لوکنس (سگ سیبیل قدیم) خواهی‌ دید.
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 18:00
elinaz - مونترال - کانادا
. حالا تو چرا آمپرت داره میره بالا ....گلشیفته جان خوب خاری شودی تو چشم این ذوب شده‌های ولایت .....آی‌‌ میسوزن هه هه از کامنت‌هاتون پیداست ...گلی‌ جون خیلی‌ دوستت دارم....این فسیل‌های مغزی دست به خشتک ..فقط ظاهر رو می‌بینن ..معنا و مفهوم فیلم رو درک نکردین که تو این فیلم صدای بی‌ صدای زن مظلوم افغان داره سر میده
‌چهارشنبه 14 تير 1391 - 22:21
pezhman - وين - اتريش
OnLine. - تهران - ایران. دوست عزیز در پاسپورت همه ما می‌نویسند به اسرائیل نروید.خیلی‌‌ها اسرائیل را دوست دارند.ولی‌ بخاطر رعایت قانون ملاها، از رفتن به اسرائیل خوداری میکنند.ولی‌ وقتی‌ از شّر این محدودیت خلاص میشوند دیگر آنرا رعایت نمیکنند.گلشیفته و استاد شجریان و بسیاری از هنرمندان در ایران خیلی‌ سعی‌ کردند خط قرمز رژیم را رعایت کنند.ولی‌ این رژیم چنان سر در گم و ضدّ هنرمند است که همه را وادار به عبور از این خط قرمز‌های من درآوردی می‌‌نماید. همانطور که گلشیفته اشاره کرد خیلی‌ سعی‌ کرده. پا روی دمب ملاها نگذارد و آنرا رعایت کند.این حرف معنی‌ آن را دارد که اینجور نیستم( حزب اللهی). ولی‌ مغز خر نخوردم که قانون را زیر پا بگذارم. و اشاره می‌کند در بین عکسها که به اداره ارشاد برده عکس بی‌ روسری هم بوده. این نشان میدهد از اول اعتقادی به حجاب نداشته.و از روی اجبار مثل خیلی‌ از هنرپیشه‌ها باید روسری می‌‌بسته.. بر خلاف میلش. حالا که زیر سلطه آخوند بچه باز نیست.دیگر لزومی نمی‌بیند روسری سر کند.
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 13:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.