تایید حکم اعدام برای دو نفر به جرم مصرف مشروبات الکلی در ایران

رییس کل دادگستری خراسان رضوی روز یک‌شنبه اعلام کرد حکم اعدام دو نفر که «برای سومین بار» از مشروبات الکلی استفاده کرده‌ اند از سوی دیوان عالی کشور تایید شده است.
 
حسن شریعتی به خبرگزاری ایسنا گفته است: «دو نفر که برای سومین بار مرتکب استفاده از مشروبات الکلی شده بودند و در دو مرتبه گذشته حد شرب خمر در مورد آنها اجرا شده بود، محکوم به اعدام شده‌‏اند به گونه‌ای که پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور اکنون در حال فراهم کردن مقدمات اجرای حکم هستیم».
 
وی اشاره‌ای به نام و مشخصات این دو تن و جزئیات پرونده آنها نکرد.
 
مجازات نوشیدن مشروبات الکی در ایران، هشتاد ضربه شلاق است اما در ماده ۱۷۹ قانون مجازات اسلامی ایران آمده‌است که «هرگاه کسی چند بار شرب مسکر بنماید و بعد از هربار حد بر او جاری شود در مرتبه سوم کشته می‌شود»؛ این قانون البته در ایران به‌جز چند مورد، کمتر به اجرا درآمده‌است.
 
خبرگزاری ایسنا در بهمن‌ماه سال ۸۶ از صدور حکم اعدام برای جوان ۲۲ ساله‌ای به نام «محسن» در تهران خبر داد که سه بار «به جرم» نوشیدن مشروبات الکلی مجازات شده بود و برای چهارمین بار برای این «جرم» در دادگاه حضور یافته‌بود.
 
پیش از آن روزنامه «ایران» در شماره روز شنبه ۲۱ دی ۸۱ خود نوشت که پسر نوزده‌ساله‌ای به نام «داود» که دو بار به «جرم» نوشیدن مشروب الکلی شلاق خورده بود بار سوم به همین «جرم» از سوی رییس شعبه دوم دادگاه عمومی شهر ری محکوم به اعدام شد.
 
با وجود حرام بودن مصرف مشروبات الکلی در اسلام و ممنوع بودن آن در ایران، مسئولان جمهوری اسلامی در ماه های اخیر از افزایش فزاینده مصرف این نوشیدنی‌ها در ایران و هم‌چنین میزان رو به رشد کشف مشروبات الکلی قاچاق خبر داده اند.
 
در همین زمینه، علی‌محمد سلامی، فرمانده دریابانی مرزبانی ناجا، ۲۶ خردادماه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا از افزایش چهار برابری کشف مشروبات الکلی در دریا در سال ۹۰ نسبت به سال ۸۹ خبر داد.
 
یک روز پیش از آن روزنامه ابتکار نوشت که «نتایج اولیه مطالعه میدانی نشان می‌دهد که آمار سوءمصرف الکل در کشور قابل توجه بوده و بیش از آن چیزی است که مسئولان وزارت بهداشت پیش‌بینی می‌کردند و انتظارش را داشتند» و در ادامه نوشت که «آمار الکلی‌ها وزارت بهداشت را شوکه کرد.»
 
روز ۲۱ خردادماه سال‌جاری نیز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت که گزارش‌ها نشان می‌دهد که جواب آزمایش الکل و اعتیاد ۲۶ درصد رانندگان تهرانی در اردیبهشت‌ماه مثبت بوده‌است.
 
پیش از آن در ۲۵ اردیبهشت سال‌جاری باقر لاریجانی، رییس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت ایران از رواج مصرف الکل در تهران و فروش نوشیدنی‌های الکلی «در برخی از فروشگاه‌ها» ابراز نگرانی کرد و گفت که «آمار سوء مصرف الکل در برخی مناطق کشور بالاست.»
 
ممنوعیت واردات و مصرف مشروبات الکلی در ایران، بخشی از مصرف‌کنندگان را به سوی مصرف مشروبات دست‌ساز و غیر معتبر سوق داده است که این امر باعث مسمومیت یا مرگ شماری از آنها شده‌است.

+80
رأی دهید
-310

perspolis123456789 - پراگ - چک
خاک تواین سرتون با این اسلامتون -البته اگه این خبر راست باشه. گم شید از سرزمین اهورای برید بیرون
یکشنبه 4 تير 1391 - 15:50
مهرداد2538 - تهران - ایران
چقدر ناشی بودند که اینهمه دستگر شدند.
یکشنبه 4 تير 1391 - 16:00
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
خدای من نه این دیگه خیلی‌ عجیب و مسخره است
یکشنبه 4 تير 1391 - 16:02
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
بارزترین و شفاف ترین نمونه توحش و بربریت مذهبی در حکومتی وامدار آن. اصیل ترین شکل اجرای قوانین مقدس آسمانی یک مشت شیزوفرن! و البته چند میلیون متعهد و طرفدار کور و کرشان
یکشنبه 4 تير 1391 - 16:08
porharfi - آرنم - هلند
پـــــولدار ها !و مـــُلا زاده ها ! طنـــاب ِ دار الـــکُلی را میخرند!/..تا. "نـــــَدارها بر دار. برقصنــــد!!//
یکشنبه 4 تير 1391 - 16:21
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
دوستان لطفا به قران مراجعه کنید در قران الله شما را بعشره میده که در بهشت به بهشتیان ما شراب مینوشانیم و نهر‌های از شراب آنجا جاری هست که این شراب نه‌ سر درد می‌‌آورد و نه‌ شما مشکلی پیدا می‌کنید،حالا یکی به من باغ چه جوری شراب تو بهشت حلال ولی‌ اینجا حرام.الله نمیدانسته که شراب همان آب هست به قول مفسرین قران.عجب الله ی هست این الله که این قوانین ظالمانه را خلق کرده، و به جرم خوردن شراب آدم‌ها را میکشند،چرا این تازی‌ها سر الله را نمی برند که می‌خواهد در بهشت به آنها حوری بده و شراب. آخه تو این دنیا به این بزرگی‌ ۸ میلیارد حدوداً انسان زند‌گی میکنه،گناه این ۷۰ میلیون چیه که تو ایران زند‌گی می‌کنند،مسلمانها کمی‌ در قران فکر کنید ببینید تضاد هست یا نه ،به جای تعصب ،فکر و خرد کنید.قران را به زبانی که میفهمید بخوانید نه‌ به زبانی که نمیفهمید .به فارسی بخوانید ببینید آیا الله در بهشت به شما بهشتیان حوری و شراب و نهر عسل میده یا نه،آیا وعده قران دروغ هست یا اشتباه،حالا ۲ تا جوان شراب خوردن باید اعدام بشن؟ لعنت بر الله و این حکومت اسلامی.
یکشنبه 4 تير 1391 - 16:13
بت شکن - مونترال - کانادا
دزد یک جوجه خروس حلق آویز، دزد یک دهکده آقا و عزیز.....!!!!. در حکومت اسلامی آدمی که ۳ بار مشروب بخوره باید اعدام شود، ولی‌ اراذل و اوباشی ک بیش از ۲۰ بار به جرم دزدی، تهدید، نسق گیری، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، کلاه برداری، جعل اسناد، تجاوز به عنف ( در همین صفحه ماجرای علی‌ را بخوانید) و و و و چندین بار به زندان رفته همچنان آزاد و رها به شغل شریف و اسلامی خود ادامه میدهد...!!!!
یکشنبه 4 تير 1391 - 16:47
کم ابن زیاد - قم - ایران
"تا دین کفن نشود این وطن وطن نشود"
یکشنبه 4 تير 1391 - 16:58
Dr.Minoo - ونکور - کانادا
نکاتی که "ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان" و "بت شکن - مونترال - کانادا " در مورد این مطلب نوشتند واقعا قابل تامل هست.
یکشنبه 4 تير 1391 - 17:11
feminism - لندن - انگلستان
دانش های دروغ آسمانیست که این احکام نسل کـُشی و آبکی را به همراه میآورد !!!! مرگ خمینی جلاد تراژدی شد ولی حلق آویزکردن و کــُشتار جوانانِ ایرانی حتی آمار هم نمیشود !!!!!
یکشنبه 4 تير 1391 - 17:21
pedram asil - شیراز - ایران
اگه این خبر راست باشه وای بر ما،یعنی‌ قراره از این به بعد به دلیل خوردن مشروب هم جوانهای ما رو اعدام کنن،ولی‌ هرچه این آخوندهای ولدالزنا بیشتر جنایت می‌کنن،چهرهٔ الله و اسلام نکبتی و دروغی‌شان بیشتر نمایان میشود.
یکشنبه 4 تير 1391 - 18:03
amirehsan1 - آمستردام - هلند
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان عزیز بسیار زیبا و پر محتوا ، با‌هات موافقم ، مرگ و لعنت بر این اسلام
یکشنبه 4 تير 1391 - 18:03
Moran440 - تهران - ایران
گل بودو با سبزه اراسته شد بازم روز خوش ماست حالا حالاها مانده بیچاره مردم از ترس نمیتونند حرف بزنند این طالبان پیشرفته همه را خفه میکنند
یکشنبه 4 تير 1391 - 18:06
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
به چه راحتی دروغ و اراجیف و در سایت بر ضد اسلام بیان می کنید...بارها دیده شده ...هیچ کجای اسلام و قرآن چنین حکمی وجود ندارد.در اسلام خورن شراب حرام است اگر کسی در خلوقت بخورد باید فردای قیامت پاسخگو باشد اما اگر در جمع و عموم خورده شود شلاق دارد.چقدر ابله و بیکر زیادند که بدون دانش نر میدند.
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:00
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
باید هم اینجور باشه، چراکه مواد مخدر سر یارو را تو خشتکش میکشه و سر بزیر و توسری خور میکنه اما مشروب سربلند و با جرأت میکنه. بهمین دلیل جوانها را معتاد به مواد مخدر میکنند که کله شون پوک شه و جرأت نفس کشیدن را نداشته باشند.
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:08
be_pa_khaste - هارلم - هلند
اصلا خدا وجود داره به نظر شما آقا ما زورمون نمیرسه به اینا اگه هستی‌ تو یه کاری کن
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:33
e.che guevara - تهران - ایران
واقعاْ آدم نمیدونه به حماقت این جماعت بخنده یا گریه کنه ؟ آخه اینا به کی آزار رسوندن ؟؟ تف به اون کتاب با اون احکام توحش !
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:50
massoudoslo - اسلو - نروژ
به قتل رساندن اینچنینی ایرانیان به دست ج . اسلامی فقط دلیلش ترس رژیم از مردم است و وحشت زده سقوط خودشون رو انکار میکنند ولی دیر یا زود ملت بزرگ و شریف ایران خدمتتان میرسند و سر نوشت شما بدتر از مبارک و بشار اسد خاهد شد . باشد تا روزش !
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:56
agha_ehsan - تهران - ایران
نگین تو رو خدا شماها عقلتون نمی رسه. این دین رفعت و مهربانیه. حتا به فکر معدهء مسلمان جماعته که یه وقت ترش نکنه. مسلمونها بهتره بمیرن تا خدای نکرده مسموم بشن.
یکشنبه 4 تير 1391 - 20:00
irane aziz - وین - اتریش
رسالت مذهب اسلام بجز مرگ،قتل،سنگسار، فحشا دزدی،. ترور و تهدید نیست،
یکشنبه 4 تير 1391 - 20:13
Azadikhah - تكسل - هلند
مرگ بر اصل ولایت فقیه , لعنت برخمینی با این قوانین ارتجاعیش که ایران را به ویرانه ای تبدیل کرد وگورستانها را آباد کردوخانه ها را ویران نمود . خدا رو شکر، این ماله کشایی که همش میگن این آخوندا بدن و اسلام "واقعی" رو اجرا نمیکنن کم کم دارن به آرزوشون میرسن. این حکم اسلامه و همینطور سنگسار و قطع دست و پا. تا 5 سال آینده احتمالا این ویروس اسلام واقعی و کامل ایران رو فرا گرفته. فکر کنم با این حساب ۸۰%مردم باید اعدام بشوند.در فکر آن قاضی هستم. حکم به مرگ کسی می دهد که در حق هیچ کس بدی نکرده است.
یکشنبه 4 تير 1391 - 20:12
mohsen_patriot - هامبورگ - آلمان
پس من با فامیلمو تمام دوستهام تاحالا باید ۱۰۰۰ بار اعدام می‌شدیم،زرشک
یکشنبه 4 تير 1391 - 21:14
nikiniki12 - ماينز - المان
عقب افتادهایی که اعدام رو تائید میکنند، اسلامیون بیمار خون دیدن براشون کمه، الکل خوردن هم با اعدام جواب میدند، و کم کم دلایل جدیدتری برای بیمارتر کردن این جامعه پیدا میکنند
یکشنبه 4 تير 1391 - 21:37
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ای مرگ بر آن قلاب تان!!!!! مرگ ---بر دینتان --خدایتان--- باز مثل سگ پاچه ی شاه را بگیرید تا این فاجعه را مخفی‌ کنید!!!!! مجازات خوردن مشروب اعدام؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌ای .... رژیم دانیال ستینگ-- و دیگر ویروس‌های رژیمی بمیریدددددددددد
یکشنبه 4 تير 1391 - 21:46
Taraneه - کبک - کانادا
روزی میرسه که سر هر کوچه یک چوبه در برپا میکنند
یکشنبه 4 تير 1391 - 22:36
Islam zoda - تورنتو - کانادا
این پیک رو میخورم به ناسلامتی اسلام. درود بر آنانی‌ که شراب رو برای اولین مرتبه درست کردند..
یکشنبه 4 تير 1391 - 23:27
razmandeh - استکهلم - سوئد
حالا میفهمم چرا شاهین نجفی .. به مذهب تان !!! وقتی‌ که!!! یکی‌ نیست به این نامردها بگه چرا برادران قاچاقچی را بالای دار نمیبرید
دوشنبه 5 تير 1391 - 02:15
roxana_110 - تهران - ایران
مطمئنا همه به اصطلاح روشنفکران عزیز این سایت دلیل حرام شدن شراب در اسلام را میدانید شراب از اول حرام نبوده یکبار محمد(ص) از کوچه ای رد میشده میبینه چند نفر دارند شراب میخورند ایشون میفرمایند گوارای وجودتان باد موقعی که از همون راه برمیگشتند میبینند اون افراد مست کرده و عربده کشی راه انداخته اند و باعث مزاحمت برای رهگذران شده اند از همان موقع شراب حرام اعلام میشود و در هیچ کجای قرآن نیامده که برای بار سوم باید اعدام شوند و شماها چقدر ساده اید مطمئن باشید این بیچاره ها به جرم سیاسی دارند اعدام میشن نه مشروب خوری!لعنت بر همه مسلمان نماها که دین اسلام رو اینقدر خوار کردند در قرآن هم اگر حد تعیین شده گفته نشده که بریزید در خانه ها ومردم رو به جرم خوردن شراب شلاق بزنید یا در خیابان دهن ملت رو بو کنید ببینید شراب خورده یا نه! منظور همون اراذل و اوباشها و بی جنبه هایی هستند که میخورن و تو خیابون مزاحم مردم میشن وادم مزاحم رو هم باید تنبیه کرد
دوشنبه 5 تير 1391 - 05:12
iran7 - زنجان - ایران
ASHKAN0711شراب قرآن یعنی الکل؟برو خوب تحقیق کن.بیگانگان عزیز خ.ف.ه
دوشنبه 5 تير 1391 - 08:25
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
سونامی اسلامی کی میخواد دست از سر ملت ایران برداره , آدم باید به دستهای ابن ملجم بوسه بزنه که زد علی را دوشقه کرد ایکاش یه تار موی ابن ملجم تو تن ملت ایران بود, مثل طاعون افتادن به جون ملت ول کن معامله نیستند. سگ تو اون روحت خمینی که این بلا را سر ایران آوردی.
دوشنبه 5 تير 1391 - 06:18
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
roxana_110 - تهران - ایران. رکسانا(((خدیجه قمی))) برو این دم بر مرغ دگر نه!!! امثال تو آبجی‌ زینب !!!!در سایت‌ زیاد بودند که گورشان را گم کردند!! با نام ایرانی رکسانا--- نمیتوانی‌ کپک مغز اسلامیت را پاک کنی‌-!!!!
دوشنبه 5 تير 1391 - 13:10
saeidg - بیلفلد - آلمان
گویند بهشت با حور خوش ست - من گویم که آب انگور خوش ست /. این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار - کاوآز دهل شنیدن از دور خوش ست
دوشنبه 5 تير 1391 - 16:17
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
مسیح‌پسر‌مریم‌ـتهران‌‌ـمن‌تمام‌نظرات‌کاربرها‌رو‌خوندم‌ام..‌تر‌از‌جنابعالی‌کار‌بر‌تو‌این‌. وبسایت‌ندیدم‌شما‌حق‌توهین‌کردن‌به‌دیگرکاربرهارونداری‌٬اگر‌دم‌ازاسلام‌واقعی‌میزنی‌. یک‌گوشه‌شو‌نشون‌بده‌که‌تو‌ایران‌رعایت‌میشه٬٬٬
دوشنبه 5 تير 1391 - 17:53
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند
roxana_110 یک ساندیس خور ارتش سایبری. همون ساندیس ۸۸ و ام البنین هستش با ایدی جدید، روش جدید مبارزه از جانب اربابان جانی اش مقصر دانستن مردم برای وضعیت اسفبار کنونی و نه علی چلاغ و دزدان ادمکشش، روش جدید دیگر اظهار علاقه به دموکراسی هست برای ایراد نگرفتن از اعتقادات تهوع اورشون، ولی برای خودشون قتل و کشتار و تحاوز جنسی و دزدی و شکنجه ضد دموکراسی نیست، خودتی ۷ هزار تومنی، اما هیچوقت از چلاغ علی و ادم کشهاش ایراد نمی گیرن
دوشنبه 5 تير 1391 - 20:01
alborzi - کرج - ایران
...خوری زیادی مسئولین چرا هیچ حدی ندارد؟
دوشنبه 5 تير 1391 - 21:27
roxana_110 - تهران - ایران
artemis-sw ahoora mazda. لطفا حرف دهنتون رو ببندید و اون چشما تون رو باز کنید درست کامنت رو بخونید ارتمیس تو خودت رو نمیخوانید ایرانی بدونی تو برو اول انسانیت یاد بگیر تا دهنت رو باز نکنی هر چی دلت میخواد بگی و فحاشی کنی تو سایت اهورا و ارتمیس سال 88 که شما بزدلان ترسو مثل موش ابکشیده توی لونه هاتون اونور دنیا قایم شده بودید من و همسرم توی تمام تظاهرات ها شرکت کردیم و همسر بیچاره من باتون به قلم پاش زدن به خاطر دفاع از شماها و امثال شماها که اونطرف گود نشستید میگید لنگش کن بیسوادان محترم این رو بفهمید هرکسی که مذهبی هستش دلیل نداره که طرفدار این نظام باشه وشماهایی که ادعای دموکراسی و روشنفکریش میشه این حق رو به خودش نمیده که به عقاید دیگران بی احترامی کنه من 2 سال هستش که عضو این سایت هستم خانم ارتمیس عقاید مذهبی من نه البته سیاسی با شما زمین تا اسمان تفاوت داره یکبار دیدی که دهنم رو باز کنم بهت بی احترامی کنم خودت قضاوت کن واقعا گاهی اوقات به خودم میگم حیف من و جوونهای امثال من که جونمون رو کف دستمون گذاشتیم برای امثال تو
دوشنبه 5 تير 1391 - 22:56
roxana_110 - تهران - ایران
در ضمنahoora من رو به این حکومت نبند که همونقدر که حالم از تو و امثال تو وارتمیس به هم میخوره همونقدر حالم از این حکومت به هم میخوره
دوشنبه 5 تير 1391 - 22:59
roxana_110 - تهران - ایران
ahoora. در ضمن اهورا من افتخار میکنم مسلمانم فقط هم در چهار دیواری خونه خودم نه با دینم پول دراوردم نه به کسی ظلم کردم نه دهنم رو باز کردم به هر کسی توهین کنم
دوشنبه 5 تير 1391 - 23:07
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
roxana_110 - تهران - ایران. آبجی‌ زینب در سال ۸۸ مگر برای آزادی به خیابان رفتی‌ برای ۲ قوچعلی---کروبی و موسوی که در برابر کشتار جوانان در تابستان ۶۷ خفه خون مرگ گرفته بودند آزادی با اسلامت یک دروغ ۱۴۰۰ ساله حنایت رنگی‌ ندارد برو پی‌ کارت!!
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 09:40
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
تعدادی بچه گول میزنند در ظاهر مخالف ملا!! ولی‌ نابینا که اسلحه ی دست ملا طالبان ال قاعده حزب‌الله چه بوده و هست!!!! کتاب دینی شما و قوانین کثیف آن(((کافران را با زجر بکشید------زمین را از خون آنها رنگین کنید---)))--و به کسانی‌ که عملیات انتحاری میکنند((هنگامیکه جهاد می‌کنید و در راه خدا کشته میشوید شما زنده هستید در بهشت قصرهای پر از گٔل و گیاه ۷۰ حوری در خدمت شما که بعد از هر جماع دوباره باکره میشوند و جویهای پر از شیر و عسل...و شرابی که مست می‌کند اما سردرد ندارد!!با این چرندیات فریبنده جوانان آکنده از کمپلکس سکس و ثروت را میفریبند و مثل آب خوردن...عملیات انتحاری در کوچه و خیابان!!
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 11:03
roxana_110 - تهران - ایران
artemis. عزیزم تو درست میگی ما به خاطر موسوی رفتیم اما اگه به جای اون هر کس دیگه ای هم باشه میریم نگو که پس ما گوسفندیم نه عزیزم اینقدر تو این مملکت خسته شدیم و بریدیم هر کس دیگه ای هم بیاد مطمئن باش باز هم میریم ما به هر ریسمانی داریم چنگ میزنیم که ازاد بشیم عزیزم باز هم میگم من مذهبی ام ولی دین از سیاست جدا تو خداناباوری به من ربطی نداره تو اینطوری حال میکنی من هم با دینم تو خونه خودم دارم حال میکنم در ضمن اینم بگم اسم من از این رکسانا خیلی ایرانی تر وقدیمی تره اوستا رو که باز بکنی سرتاسرش اسم من هستش
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 18:05
roxana_110 - تهران - ایران
artemis. سوره شوری ایه 40 39. و انان که چون ظلمی به انها رسد عفو و اصلاح کند اجر او بر خداست پس خدا هم مخالف با گذشت و عفو کردن نیست متاسفانه انسانها هستند که فقط به دنبال اعدام و ادمکشی هستند و با گذشت کردن غریبه و همچنین انتحار کسانیکه عملیات انتحاری میکنند یک مشت گوسفند بیشتر نیستند چون این عمل در نظر خدا بدترین گناه به حساب میاد
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 18:22
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
فرهنگ تازی اسلامی که بر کشوری فرمان راند همین میشود. فردا اگر کسی کج راه رفت نیز به دارش میکشند. نکبتی که عرب به جان ایران انداخت هنوز گریبان این مردم را گرفته و رها نمیکند. تازی های بی سر و پای بیابانی بی فرهنگ.
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 18:27
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ببین من بی‌ سواد نیستم مطالعه ی ۲۰ ساله در مورد تمام ادیان دارم از یهودیت تا مسیحیت از اسلام تا بابیگری و بهایی گری حتا برای قضاوت درست کتاب ممنوعه ی شیطان پرستان نوشته ی آنتون لوی را نیز خوانده ام...نظرم در مورد اسلام در کامنتهایم هست و مبتنی‌ بر تحقیق حتا از دوستان عرب زبان نیز برای ترجمه ی حقیقی‌ بهره برده ام..در تمام این تحقیقات به ۲ باور احترام میگذارم،،،فقط گاتها ی زردشت...و بودا فیلسوف مدافع حقوق انسان و همه ی موجودات زنده..شخصیت مذهبی‌ مورد احترام من دالا‌ی لاما است که وظیفه اًی جز انتشار دوسی عشق برای خود نمی‌شناسد-این تا اینجا----میرسیم به دینت --دین در خانه ی دل هست هر دینی !!!ولی‌ نه برای اسارت دیگران و خود نمایی---این دین کشور مرا از یک امپرتوری پهناور به یک قتلگاه تبدیل کرده و با توسل به آن هر جنایتی انجام شده روزی آگاه خواهی‌ شد و آن گاه مرا به یاد آور اگر به کتابهای آگاهی‌ دهنده دسترسی‌ دآشتی-----ادامه
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 23:40
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ادامه---چند سال پیش در اینترنت با ۲ ملای تحصیلکرده ی فیضیه به گفتگو نشستم من دلیل خود را در رد اسلام گفتم آنها هم در تایید -پس از چند ساعت یکی‌ از آنها چون جوابی‌ نداشت گفت---این چیز‌ها آسمانیست و با دلیل زمینی‌ جوابی‌ ندارم ولی‌ آن دیگری به من گفت دلیل شما مرا دگرگون کرد تحقیق می‌کنم بعد‌ها گفت حق با شما بود!!! این را از جهت اطلاع گفتم نه خود ستأیی!!! از خود پرسیدهِ ای چرا تمام عملیات انتحاری فقط در شاخه‌های اسلام هست و نه در دین دیگری؟؟ جواب آنجاست!!!!!!در مورد سال ۸۸ تا حد زیادی حق با توست الترنتیوی نبود حتاکسی چون آخوند بروجردی اسیر ملایان که به جدایی کامل دین و سیاست معتقد است. به ناچار حتا آنان که به مرگ ج.اسلامی معتقدند به کروبی و موسوی که خود در تمام جنایات سی ساله ی ملایان شریک بودند رفتند... ولی‌ آنها هم برای آنکه ج.اسلامی باقی‌ باشد گفتند بازگشت به دوران طلائی امام خمینی....نه عزیز این رژیم ماندنیست چون حربه ی اسلام در چنگش است و ملت گریزان از مطالعه-------میتوانی‌ کامنت‌های مرا نخوانی من نیز کاری با نوشته هایت ندارم شاد باشی‌-- و پاینده ایران.
‌چهارشنبه 7 تير 1391 - 00:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.