منتخبی از عکسهای روز اینترنت 86

عکس یادگاری احمدی‌نژاد با پلیس ویژه برزیل روی باند فرودگاه
 محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران هنگام ترک برزیل، روی باند فرودگاه با یک گروه پلیس ویژه این کشور عکس یادگاری گرفت.

احمدی نژاد در لباس بومیان بولیوی

شگرد احمدی نژاد برای دست ندادن
احمدی نژاد در سفر به بولیوی و هنگامی که یک زن می خواهد با او دست بدهد.

تصویر جلیلی هنگام نماز خواندن در هواپیما در مسافرت به مسکو

لباس اشتون در مذاکرات مسکو

کاترین اشتون : برای مذاکرات بعدی کاملا آمادگی داریم

عضو جدید تیم مذاکره کننده از روزنامه کیهان
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب نوشت: در این عکس، نفر سمت راست معاون جلیلی، مهدی محمدی است که تا چندی پیش دبیر سرویس سیاسی روزنامه کیهان بود و گویا از این روزنامه رفته است.

میر حسین موسوی و استاد شجریان

رضا پهلوی و فرح دیبا در حرم امام هشتم در مشهد

پذیرایی جالب از معاون وزیر

آیین گشایش نمایشگاه بزرگ فروش آثار تجسمی عصر یکشنبه با حضور حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

دختری در اتوبوس شرکت واحد در تهران

 اوباما و یکی از دوست دخترهای زمان تحصیلش

کتاب جدیدی با عنوان «داستان باراک اوباما» نوشته دیوید مارانیس در آمریکا منتشر شده است.مرانیس که یکی از گزارشگران مطرح در آمریکا است و در این کتاب با استفاده از گزارش‌ها و مصاحبه‌های فراوانی که اوباما پیش و پس از ورود به کاخ سفید انجام داده به نوشتن این کتاب اقدام کرده است.در این کتاب عکس‌هایی از دوران جوانی اوباما در زمان تحصیل در آمریکا قرار داده شده و یکی از این عکس‌ها اوباما را در کنار یکی از دوست دخترهایش نشان می‌دهد.

لیلا حاتمی و دخترش عسل

آشتی رویانیان و علی پروین

شوخی کریمی باعکاس پرسپولیس

استخری در هند که نمای نیویورک رو از بالا نشون میده

استخدام نخستین گربه نگهبان در جهان
استخدام نخستین گربه به عنوان نگهبان انبار کمپانی اسباب بازی باندای آمریکا!

خلاقیت عکاسی

مراسم همسریابی حضوری

تصادف هوایی 

این دو هواپیمای "P-51D موستانگ" و "اسکای رایدر" در یک نمایش هوایی با هم برخورد کردند.

ذوق زدگی مرکل از صعود آلمان

ساعت مچی شرکت پورشه!
به افتخار کسانی که پیروزی های متعدد را برای کمپانی پورشه در مسابقات جهانی به ثبت رسانده اند، این کمپانی ساعت مچی پورشه P’6612 را طراحی کرده است. این ساعت مچی از صفحه ی تیتانیومی و بندی از چرم ساخته شده است علاوه بر این با خرید این ساعت مچی یک کتابچه امضاء شده توسط هرمن و اتوود به شما هدیه می شود.

سگی که از صاحبش هم بیشتر درآمد دارد!
یکی از مدل‌های لباس کشور چین که همیشه به همراه یک سگ خود روی صحنه نمایش میامد، حال جای خود را با او عوض کرده است و سگ مدل روی صحنه حرکت و صاحبش فقط او را همراهی می‌کند.این سگ که حین نمایش فقط روی دو پای خود حرکت می‌کند، جذابیت خاصی به برنامه می‌دهد و عمده تماشاگران برای مشاهده آخرین مدل لباس چهارپاها در شو این حیوان شرکت می‌کنند.گفتنی است مبلغ کرایه این سگ برای حضور دو ساعته‌اش در شو لباس، 70 هزار دلار است.

+264
رأی دهید
-104

reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
علی‌ کریمی‌ دمش گرم خیلی‌ باحاله ولی‌ اون بدبخت داشت سکته میکرد.
یکشنبه 4 تير 1391 - 04:22
پرفسور - دن هاق - هلند
این سگه درآمدش خیلی از من بیشتره!.. حالا برو 21 سال درس بخون! دپرس شدیم رفت....
یکشنبه 4 تير 1391 - 04:36
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
دوستان هوادار خانواده شاهنشاهی خوب به این عکس فرح و اخباری که از گذشته نوشته میشه, توجه فرمایید و هی داد نزنید که آخوندها مقصرند. این خانواده سهم کمی در بدبختی و به انحراف رفتن خلق نداشتند. شاه خودش از زنش هم بد اعتقادتر بود و برای آخوندها مستمری هم بریده بود و پول امام قلی رضا را هم که خلق بی سواد و عامی توی صندوق می ریختن به حساب آخوندها می ریخت. یکبار نگفت که این همه سرمایه و ملک را رضا که از مدینه اومده خراسان از کجا آورده؟
یکشنبه 4 تير 1391 - 04:36
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
درود بر شهبانو فرح و شاهزاده رضا پهلوی، کاشکی‌ به جای زیارت آن مکان با بولدوزر با خاک یکسان میکردندش. به امید آنروز .امین
یکشنبه 4 تير 1391 - 04:44
elinaz - مونترال - کانادا
عکس آخر جالب بود ....ای داد بیداد از این چینی‌‌ها که مخ نیست لامصب برای در آوردن پول از هر راهی‌ !!!
یکشنبه 4 تير 1391 - 05:01
Labe karoon - اهواز - ایران
همسر یابی‌ حضوری دیگه شده خود بانکوک...
یکشنبه 4 تير 1391 - 05:02
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
تصادف اون ۲ تا هواپیما پارسال تو2011 duxford air show بود من همونجا بودم ، خلبان پ۵۱ پرید بیرون ولی‌ اون یکی‌ سالم هواپیما رو نشوند, با نصف بال !!!!! پ۵۱ حیف شد بهترین هواپیمای اون شو بود ، آخرین عکس رو هم باهاش ۲۰ دقیقه قبل از پرواز گرفتم :(
یکشنبه 4 تير 1391 - 05:35
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان. دوست عزیز. اولا هرکسی که بگه در فلان زمان همه چیز عالی بوده ، حرف مفت زده. والبته هرکسی هم که بگه در فلان دوره همه چیز بد بوده بازم حرف مفت زده (مثل دشمنان قسم خورده پادشاهی که حتی قبول ندارن که یک نکته مثبت تو اون دوره وجود داشته!). اولا که اون زمان هم پر از اشکال بود، ریز و درشت. ثانیا ، همین الانش در اروپا و به خصوص در آمریکا بودجه های کلان دولتی به کلیساها تعلق می گیره، کلیساهایی که هر از چند گاهی آمار بچه بازیه کشیش هاش برملا میشه ! یک کمی اگر قدرت مقایسه و تحلیل و حقیقت بینی و دوری از ایده ال بازی می داشتیم ، کجا این سرنوشته بد داشتیم؟!
یکشنبه 4 تير 1391 - 06:09
morgan123 - واشنگتن - امریکا
احمدی نزاد برای دست ندادن میتونه بگه من ایدز دارم (که البته هر چه بگویید از این بی مخ بعید نیست) ، اینطوری آبرومندانه تره!.
یکشنبه 4 تير 1391 - 06:51
asal55290 - مشهد - ایران
iهمسر یابی حضوری......یعنی چییییییییییییییییییییییییییییی
یکشنبه 4 تير 1391 - 11:07
بى تا - کرج - ایران
انتخاب عکستون خیلى بد شده،ازاحمدى نژادودارودستش کمترعکس بزارید.ممنون
یکشنبه 4 تير 1391 - 11:56
kili kili - قائم شهر - ایران
دوسلدورف -آلمان و ایران -اسرائیل به امید نابودی شما
یکشنبه 4 تير 1391 - 11:58
red13.italy - اصفهان - ایران
پلاتینی هم مثل من ناراحته :(. ایتالیا قهرمان میشه !
یکشنبه 4 تير 1391 - 07:40
baas - روتردام - هلند
شاهی که اسم خودش و پسرش رضا باشه و به‌‌ پابوس رضا بره بدرد لائ جرز می‌‌خوره / مرگ ٔبر اسلام
یکشنبه 4 تير 1391 - 08:05
bita tehrani - ونکوور - کانادا
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان/ باز هم داد می‌زنیم که آخوند‌ها مقصرند.شاه و فرح هر چه بودند اعتقادات خودشان را داشتند.مثل پدرها و مادرهای ما مسلمان بودند.ولی‌ از صدقه سر اعتقادات مردم نه دزدیدند،نه چاپیدند،نه سؤ استفاده کردند،نه ساواکشان با آن همه حرفی‌ که پشت سرش بود،به اسم فاطمه زهرا به دختر‌ها در زندان تجاوز کرد.این آخوندا هستند که همان اعتقاد را هم از مردم گرفتند.اعتقاد که چه عرض کنم.اخلاق و معنویات و ارزش‌های جامعه را هم با جانماز آبکشی هاشان بردند.اگر انتقادی دارید بفرمایید،وگر نه انصاف را چاشنی حرفهاتان کنید.
یکشنبه 4 تير 1391 - 07:52
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان. دشمن قسم خورده ی پادشاهی-!!چه کسی گفت در زمان شاه نقص نبود؟؟ غلط کرد هرکه گفت!!!ملت خرافاتی و بدور از مطالعه بود و این نه گناه شاه بود نه امروز گناه ملّا!! عکس پسر شاه و شهبانو هم غلط..ولی‌ هیچ یک از جنایت اسلامی و خرافات وحشتناک امروزه نبود---دیسکو و بر کاباره برای آنها که این را می‌خواستند و مسجد کوفتی برای اسلامیها!! ولی‌ تمام این نقائص سوختگی یک انگشت بود و با امام امام چپی مجاهد و کمونیست-----اکنون بدن ایران به ۹۰ در صد سوختگی رسیده!!! و امثال شما مسول ویرانی ایران هستید و در کارنامه ی سیاه شما یک میلیون کشته و مجروح جنگ و ده‌ها هزار اعدامی و تمام شرایط دیگر از فحشا و اعتیاد قرار دارد--- اینجا با خنگ‌ها طرف نیستید بس کنید!!!!!!
یکشنبه 4 تير 1391 - 08:24
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان. IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان. اتفاقا از شاه وخونوادش انتظار همین می رفت چون بالاخره مسلمون بودن و اعتقادات خودشون رو داشتن که هر کسی که اصل ونصب درستی داشته باشه بالاخره به یه چیزی معتقده!در ضمن مشکل الان ما حکومته نه دین!همین الان من با اینکه خودم نماز نمی خونم و خیلی کارها رو نمی کنم ولی با این وجود هنوز هم خودمو مسلمون میدونم و به مقدسات احترام میذارم!حرف شما شبیه حرف کمونیست هاست!ما خواهان دموکراسی هستیم نه خواهان دیکتاتوری!اینکه به زور به کسی بگی چی باش چی نباش!اگه قرار باشه دینه دیگه داشته باشم من ترجیح می دم بی دین باشم تا اینکه زرتشتی یا مسیحی باشم!ولی کلا دین و اعتقاد هر کس به خودش ربط داره!رضا پهلوی و فرح دیبا هم مستثنی نیستن!از وجناته خانوم اشتون معلومه برای مذاکره آمادست!.
یکشنبه 4 تير 1391 - 09:10
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
چندروزه سایتا عکس اون خانم روگذاشتن ونوشتن لیلا حاتمی منم نشستم عکس رو باعکسایی که ازش دارم مقایسه میکنم آخه کجاش شبیه لیلا جانه بیشترشبیه خواهرای اسکندریه یک کم دقت خوب چیزیه
یکشنبه 4 تير 1391 - 09:31
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
درد است عالیجنابان که مثل گربه ی مرتضی‌ علی‌ تا چیزی پیش میاید گریزی به قبل از آن.آن‌آن‌قلاب و شاه. میزنید!!!!!!!نرگس محمدی در نامه‌ای به دادستان تهران: . هر حادثه‌ای در زندان برای من رخ دهد عامدانه است/مسئولیت مرگ تدریجی من با مسئولان است
یکشنبه 4 تير 1391 - 09:35
dara20 - تهران - ايران
اون زنیکه که پلا گارد حجاب داشت اگربا اون قیافه کریه برهنه هم بیرون بیاد کسی‌ کاری بهش نداره.
یکشنبه 4 تير 1391 - 11:03
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
دانشجوی ایرانی باحرفات موافقم آفرین به شعور شما چون خودمن هم پابند اعتقادات مذهبیم هستم حتی حجاب من چادره چندتاازدوستام حتی به زور روسری سرمیکنن ولی بااحترام به هم زندگیمونو داریم سینماکافی شاپ پارک مسافرت؛ ولی اینجااگه از مذهبی بودن حرفی زده شه مطمئنا جز فحش ونسبت دادن به این گروه واون گروه چیزی نسیب ما نمیشه! مطمئنا مردم بامذهب مشکلی ندارن واتفاقا به موقع خودش احترامشونو نشون میدن!
یکشنبه 4 تير 1391 - 14:06
sherenasal - دوحه - قطر
پرفسور - دن هاق - هلند. اخ ؛))))))))) بیا اینجا افتابش حال میکنی یادت میره( البته اکه نسوزی)
یکشنبه 4 تير 1391 - 14:31
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
دوستان من نه دشمن قسم خورده شاه هستم و نه این آشغالهای در رأس قدرت امروز را قبول دارم ، اما شما اگه یه ذره واقع بین باشید و یه چکه ریزبین باشید این جوری خانواده شاه را سلب مسئول نمی کنید. اگر فرح و شاه مذهبی بودند که باید اونوری می بودند ونه اینکه با مینی ژوپ بگرده و در انتخابات ملکه زیبایی شرکت کنه و مشروب بخوره و و و . و اونوقت چادر سر کنه و زیارت بره. این میشه دو رویی و دو شخصیتی و دوز و کلک بازی و همین چیزی که الآن توی ایران داره غوغا میکنه. شما باید دنبال علل باشید و نه معلول، اگه این خانواده حداقل با خودشون رو راست می بودند و اجازه آگاه شدن این خلق را می دادند الآن آخوند و هالوهای بیسواد و دنباله رو تازیان در این مملکت به این تعداد کثیر نبود. اگر شاه مطبوعات و کتابها را آزاد میگذاشت و رسانه های جمعی را در اختیار گروه روشنفکر قرار میداد و بر طبل اسلام نمی کوبید الآن آخوندها تعدادشون اینقدر زیاد نبود و این هالوها قدری بیشتر میدانستند. دیگه بیشتر از این را باید واسه غضنفر گفت.ضمناً انسان بدنبال ایده آل هست و نه اینکه بین بد و بدتر انتخاب کند.
یکشنبه 4 تير 1391 - 14:28
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
artemiss/ دوست عزیز ضمناً اینو باید خدمت شما عرض کنم که من فکر میکنم ؛ ما بچه های شرکت نفت که بابا بزرگمون جزو بنیانگذاران بودند ، از اغلب شما بهتر زندگی میکردیم و تمام رفاهیات اعم از آب و برق مجانی و رشن ماهیانه و پول تولد بچه و اردوهای مجانی شمال و سرویس های موبیل را در اختیار داشتیم اما در کنار اینها اشک و ضجه کودکان و والدینی را می دیدیم که که از فقر و بدبختی توان خرید یک سرپناه را نداشتند. ما نامرد و غیر انسان نبودیم که بگیم گور بابای بقیه، نه ما واسه دیگران هم می خواستیم. پدر من تمام عمرش را توی سرش زد و می گفت با پول این نفت باید کشور ما گلستان باشد و نه اینکه با این پول اسلحه بخریم و روبروی شوروی بخاطر امریکا وایستیم. روسیه تزاری برای ما خطر داشت ونه اتحاد جماهیر شوروی.
یکشنبه 4 تير 1391 - 14:37
silencio - پاریس - فرانسه
آخ جان* گربه نگهبان!! من عاشق گربه هستم حالا این یکی‌ نگهبان هم هست =)) چشمای مظلومشو نگا! بسه دیگه یه کم دیگه بنویسم به میو میو میفتم!
یکشنبه 4 تير 1391 - 14:51
پرفسور - دن هاق - هلند
sherenasal - دوحه - قطر. اگه قطر پولش خوبه پاشم بیام اونجا.. خداییش این سگ پولداره حالم رو گرفته...
یکشنبه 4 تير 1391 - 15:58
mohsen_patriot - هامبورگ - آلمان
این ساعت پورشه رو از کجا می‌شه خرید
یکشنبه 4 تير 1391 - 16:41
perser68 - فلوریدا - امریکا
حجاب مسمومیت است!ننگ به حجاب در بیار و ننگ به اسلام خامنه‌ای!
یکشنبه 4 تير 1391 - 18:53
morgan123 - واشنگتن - امریکا
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان - با نظرت در مورد محمد رضا شاه کاملا موافقم ایشون شخصیتی سست عنصر وابسطه و تهی از تفکر عمیق بود و اتفاقا حکومت اسلامی را میوه دوران او میدانم تنهاا حسنش این بود که با دنیا سر جنگ نداشت! همین اتقادات مذهبی پس ذهنش هم باعث شد که باور کند که خمینی مرد خدا است و بیماریش هم برای این است که میدان برای این مرد خدا باز و هموار شود برای همین هم دمش را جمع کرد و پا به فرار گذاشت اما در مورد پسرش رضا پهلوی اوضاع فرق میکند رضا شخصیت و کاراکتر آزاد اندیش دارد برای همین او را برای ریاست جمهوری آینده ایران بسیار مناسب میدانم البته نه برای شاه بودن چون این ملت خاصیت عجیبی در ساخت دیکتاتور دارند این را در طرفداران سلطنت در خارج هم میتوان به وضوح دید جالب است که این اشخاص میگویند که هر چهار سال یک بار رای گیری میکنیم برای ماندن نظام شاهنشاهی تا اگر او دیکتاتور شد بر کنار شود خب
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:42
morgan123 - واشنگتن - امریکا
دنباله: اگر دیکتاتور شد که دیگر به همین راحتی کنار نمیرود و اصولا مقایسه ایران با نظامهای شاهی اروپایی غلط است چون مردم ما با مردم آنها متقاوت هستند همین خمینی که برخی میگویند در آزادی دادن به مردم دروغ گفت ،من اینطور فکر نمیکنم او تصور میکرد مردم به او اجازه دیکتاتور شدن نمیدهند اما وقتی آمد و دید هر غلطی خواست میکند و همه مثل گوسفند تایید میکنند به مسیری رفت که دیدیم.
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:43
immortal 1977 - امرسفورت - هلند
setareh mashreghi - خوزستان - ایران. تو اگه حجابت چادر هستش و مثلا دم از اعتقاد یا همون خرافات میزنی چطور توی یکی از کامنتات به یه کاربر تیکه میندازی که گلوت پیش یه کاربر دیگه گرفته ?? بعدشم چون دیدی جوابی نگرفتی فکر کردی خبریه?! حالا بازم همدیگرو میبینیم ;) راستی شماها همگیتون دارای مدرک بالای تحصیلی هستین بااینکه طلا فروش هستین ;) ولی نصیب درسته!!
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:47
yeshua - سیرجان - ایران
خدا رحمت کنه رضا شاه و محمد رضا شاه نور به قبرشون بباره . میدونین چرا ؟ چون در اون زمان با اینکه امکانات کم بود . ایران نفت نداشت معدن نداشت اینقدر اونا ایران ما رو به بالا بالا ها رسوندن حتی آخریا داشتیم با آمریکا برابری میکردیم کخ متاسفانه.... حالا فکرشو کنین الان با این همه امکانات ، نفت ، معدن و.. رضا شاه خدا بیامرز بود به نظر شما الان ایران زیبا ترین و پیشرفته ترین کشور دنیا نبود ( یعنی همونجایی که لیاقتشو داره )
یکشنبه 4 تير 1391 - 19:50
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
محسن_پاتریت - هامبورگ - آلمان از KIK می‌شه بخری.‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها
یکشنبه 4 تير 1391 - 22:19
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
جواب هر دوی شما گرچه کامنت مرا درک نکردید!!من گناه عدم مطالعه را نه گناه شاه می‌دانم نه ملّا!!! کتابهای آگاهی‌ دهنده بود ولی‌ ۹۰ در صد از مطالعه فراری!!---کتابهای اریک فون دانیکن در بار ه ی---ایجاد ادیان به وسیله موجودات فضای((((کار به درست یا غلط بودنش ندارم))در ایران چاپ میشد و آزاد----توپ مروارید و بوف کور صادق هدایت هم بود!!! چطور اگر همه چیز ممنوع بود تعدادی مارکسیست لنینیست-----مائویست-طرفدار ترتسکی و و شدند؟؟؟؟؟پس-----میتوانید از شاه فقید انتقاد کنید به دلیل دفاع از اسلام و ملّا!!! ولی‌--نمیتوانید رکود فکری ملت را گناه او بدانید!!!
یکشنبه 4 تير 1391 - 23:01
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
دارا۲۰ - تهران - ایران این عکس خانم کاترین اشتون هست برا مذاکره بعدی در کربلا ‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها ها
دوشنبه 5 تير 1391 - 00:05
آریا کرد - هایدلبرگ - آلمان
البته که حکومت شاه شرفش صدها برابر بیشتر از حکومت اسلامی رو داشت و خدمات شاه به ایران خیلی‌ بیشتر از حکومت فعلی‌ بود ولی‌ با همین صد برابر شرف هم ،آنها ریشه بسیاری از بدبختی‌ها و فقر فرهنگی‌ جامعه ایران بودند..شکست و سقوط انسانها و حکومت‌ها ۹۰درصد ریشه در نادانی‌ و نقطه ضعف داره .
دوشنبه 5 تير 1391 - 00:11
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
دوست عزیزimmortalازهلند 1 نمیدونم شما چه دین ومذهبی داری ولی حتما پدرومادرمحترم شما به چیزی اعتقاد دارن وپرپایه همون اعتقادهم حتما سالی حداقل چندبارهم شده چندتا شمع براسلامتی وموفقیت شماروشن میکنن پس به خاطراحترام به عزیزای خودت هم شده به اعتقادات دیگران نگو خرافات2درمورد اون کاربر محترم هم برو یه بار دیگه کامنتا رو بخون ببین کی تیکه انداخته ظاهرا شما هم ازطرفدارای قلعه نوعی وعلی آقاش هستی تمشک عزیز چون من اون آقارو باند بازگفتم و حرفای یه پرسپولیسی رو درموردش تایید کردم آتیشی شده وهرچی خواست گفت این که ازتمشک وپسرعموی ماzorroخبری نیست به خودشون مربوطه نه من وشماشاید از در آشتی دراومدن وبی خیال دعواشون شدن!
دوشنبه 5 تير 1391 - 03:30
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
3متاسفم که یه سری اطلاعت عمومی درباره شهر رو چی معنی کردی شایدم ازروی حسادته الان تو هرخونواده ایرانی چند تا بچه هست که رفتن دانشگاه شهر ما که جای خود داره اتفاقا بچه های اینجا قشر متوسطن وطلافروشیهامبارک صاحباشون واونایی که پول خریدشو دارن جیب من وبابام جوابگو نیست اولین وآخرین باری که خریدم هشت سال پیش یه جفت گوشواره بود که بعدا فروخته شد تاخرج تحصیل شه! 4بابت غلط املایی شما ببخش؛ هرجاایرانی هستی سالم وسرخوش باشی وبه قول یه بزرگی اگر دین نداری آزاده باش!
دوشنبه 5 تير 1391 - 03:50
yeshua - سیرجان - ایران
آریا کرد - هایدلبرگ - آلمان-دوست عزیز جرا نا حق میگی؟؟؟ مگه شما ایرانی نیستید؟ مگه فرهنگ و تمدن شما ایرانی نیست ؟ مگر شاه خدا بیامرز با برگذاری جشن 2500 ساله باعث قوت فرهنگ و تمدن ما نشد ؟؟ هر جای دنیا اگه یک ایرانی میدیدند جلوی پاش بلند میشدند.. اما الان چی؟/ الان هر جای دنیا ایرانی ببینن میگن بی بته هستن اصلا نه تمدن دارن نه هیچی جدیدا هم تروریست شدن.. حلا شاه خدا بیامرز که کشور ایران و مردم ایران رو در تمام دنیا عظت ومقام داده بود کجا باعث فقر فرهنگ شده بود میشه بگید؟؟؟.
دوشنبه 5 تير 1391 - 09:15
yeshua - سیرجان - ایران
آریا کرد - هایدلبرگ - آلمان-الان حتما دارین میگین من که ایرانی نیستم فرهنگم ایرانی نیست من اسلام اسلام باشه دوست عزیز شما فرهنگ اسلامی داری . آیا شاه خدا بیامرز بسیار زیاد به ائمه احترام نمیزاشت؟ شما که میگین فرهنگ اسلامی در زمان شاه از بین رفته شما به من بگو در زمان شاه مردم ایمانشون بیشتر بود یا الان? . یه نگاه به ایمان مادر خودت بکن با دخترای امروزی مقایسه کن . خواننده های اون زمان همه از خدا مسجد و امامزاده میخوندن اونم خواننده های معروف . الان چی؟؟ خواننده ها اصلا از خدا میخونن؟/ یا همش از این شعرا میخونن _ هلوی منی تو میخام تورو گاز بزنم هلوی من بیا اینجا هاهاهاها ..یه لحظه خندم گرفت ببخشید. ما مردم ایران لیاقت شاه رو نداشتیم !!!!!! . در خداوند پیروز باشید.
دوشنبه 5 تير 1391 - 09:24
immortal 1977 - امرسفورت - هلند
setareh mashreghi - خوزستان - ایران. خوشبختانه من کسی رو با افکار شما و مذهب و اعتقادی که داری ,دوست خودم نیدونم و افتخارم هم دو تا چیزه :یکی اینکه پرسپولیسی هستم و با افراد لمپن هیچ سنمی ندارم دوم هم اینکه از خانواده ای روشنفکر و ضد دین و ضد خرافات هستم! راجع به فضایل! قسمت دوم کامنتت هم بگم که تمشکی رو که اسم بردی خانم من هستش که بیشتر از 1 سال هستش ازدواج کردیم که الان هم ایران رفته و لوده بازیهای شما رو نخوندش وگرنه خودش از خجالتت حسابی در میومد همونجوری که کامنتاش اتیش بجون خیلی ها توی قسمت ورزشی انداخته !یا مثل کامنتهای من که جوری طرف رو به تکاپو میندازه که چندتا چندتا کامنت میده که از دستپاچگی و هول شدنش ناشی میشه ;) اون یکی هم که اسمشو اوردی بهتره به سماق مکیدنش ادامه بده!راجع به کامنت دومت هم نظری ندارم چون دیدم از جبهه فخر فروشی به مایی که اینجا ماهی قزل الای 12 یورویی رو به گربه خونه با اکراه میدیم که فکش نیفته یهو , به جبهه مظلوم نمایی 180 درجه (360 درجه قندعلی) تغییر پیدا کردی ;)
دوشنبه 5 تير 1391 - 13:00
setareh mashreghi - خوزستان - ایران
Immortal مطمینم شما بابت چیزه دیگه ای داری میسوزی بماند براچی‏! لمپن بودن رو خوب گفتی چون از نوشته های من وشماو تمشک مشخصه کیه‏! خوب شد معنی روشنفکر رو هم فهمیدیم جایی که تو زندگی میکنی اگه راست گفته باشی معنیشو میشه تو رفتار وگفتار مردم دید‏!‏نظرمن درمورد قندعلی ودارودسته اش همونه که جای دیگه هم گفتم یه باند باز واقعیه شما خودتو ناراحت نکن‏‏!‏
دوشنبه 5 تير 1391 - 13:52
immortal 1977 - امرسفورت - هلند
setareh mashreghi - خوزستان - ایران. از اونجایی که کامنتت هیچ نکته روشنی نداشت و خیلی عجولانه و در هم برهم بود احتیاجی نمیبینم وقتمو تلف یه کامنت دیگه کنم! این دفعه اگه جواب شما رو دادم بخاطر این بود که پا رو از خط قرمز فراتر گذاشته بوی و داشتی راجع به شخص اول زندگی من حرف میزدی!
دوشنبه 5 تير 1391 - 17:46
مریم توی تهرون - تهران - ایران
کل عکسها یک طرف . کامنتهایی که افراد گذاشتند یک طرف. دست ِ مسئولین سایت و کامنت گذاران درد نکنه خوب بودند :)
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 17:46
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
morgan 123-دوست عزیز من خیلی خوشحالم از اینکه می بینم و میخونم که یک شخصی مانند شما در این صفحه مطلب می نویسد و آگاهی دارد و بعضی وقتها بخدا شرمم میگیره که یه عده عمل اینجا دم از با سوادی و دانایی میزنند و هیچی در چنته ندارند و مانند پدر بزرگها با مثال و تحریف از دیگران میخوان افکار تهی خودشون را به دیگران واکسینه کنند. تموم نوشتتون عینآ نظر این حقیر بوده و این گروه نه تنها بی سوادند بلکه نامطلع و فقط قدری واژه حفظ کرده و نوشتار میکنند.اینها کمتر از بسیجس ها دیکتاتور پرور نیستند. اصلآ نمیخوام باهاشون بحث کنم چونکه واقعآ جملات را یا نمی فهمند و یا موقع جواب دادن فراموش میکنند که حرفه دیکتاتور هاست.
‌چهارشنبه 7 تير 1391 - 14:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.