استاد ایرانی دانشگاه سوئد لب‌های همسرش را برید

شرق: استاد ایرانی دانشگاهی در سوئد به علت سوء‌ظن به همسرش لب‌های او را با چاقو برید و خورد.
ماموران پلیس استکهلم چندی قبل با اعلام گزارشی توسط ساکنان یکی از خیابان‌های جنوبی شهر استکهلم راهی آنجا شدند تا درباره نزاعی خانوادگی تحقیق کنند. آنها وقتی وارد آپارتمان موردنظر شدند زن جوانی را دیدند که از ناحیه صورت به شدت خونریزی داشت. این زن به سرعت به بیمارستان منتقل و در همان معاینه‌های اولیه معلوم شد لب‌های او با چاقو بریده شده است.
پلیس در ادامه به دستور دادستان، شوهر این زن را بازداشت کرد و معلوم شد هر دو ایرانی هستند و مرد میانسال همسر خود را به قصد انتقام‌جویی شکنجه کرده است. کارآگاهان در جریان تحقیقات‌شان فهمیدند مرد ایرانی در سال 1370 به همراه همسر و سه فرزندش از ایران به سوئد مهاجرت کرده و بعد از مدتی در دانشگاه و موسسه تحقیقاتی «کارولینسکا» به عنوان دانشیار و محقق مشغول به کار شده و در حرفه خود به شهرت زیادی دست یافته و درآمد سالانه بالایی را برای خودش به دست آورده است. این مرد ظاهرا زندگی آرام و معمولی داشت تا اینکه چندی قبل به علت بروز پاره‌ای اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شد و فرزندان وی نیز نزد مادرشان رفتند. مرد ایرانی دو هفته بعد از طلاق، ازدواج دوم خود را به ثبت رساند. او این بار نیز با زنی ایرانی که 20 سال از خودش کوچک‌تر بود ازدواج کرد. زندگی مشترک این دو خیلی زود به آشوب و دعوا کشیده شد تا اینکه در روز حادثه آن اتفاق رخ داد. متهم 52 ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به جرمش اقرار کرد و گفت: «همسرم به من خیانت می‌کرد و به همین دلیل این کار را انجام دادم. بعد از ازدواج با او فهمیدم وی با مردی دیگر نیز رابطه دارد. بارها بر سر این موضوع با هم دعوا کردیم اما مشکل ما غیرقابل حل بود برای همین تصمیم گرفتم او را مجازات کنم و انتقام خودم را بگیرم. روز حادثه بعد از جر و بحث بر سر موضوع خیانت با چاقو به وی حمله کردم و لب‌هایش را بریدم و خوردم. این کار را طوری انجام دادم که او دیگر نتواند با بخیه و کارهایی مثل آن خودش را درمان کند.»متهم در اعترافاتش گفت: «من از این کار پشیمان نیستم چون فکر می‌کنم زنم باید به دلیل خیانتی که کرده بود مجازات می‌شد.»
 اعترافات مرد ایرانی که در کمال خونسردی انجام شد این شائبه را به وجود آورد که شاید وی به بیماری روانی مبتلا باشد به همین سبب او به بیمارستان روانی «هودینگه» واقع در جنوب استکهلم منتقل شد تا تحت آزمایش قرار بگیرد. متهم اکنون در حالی در این مرکز درمانی بستری است که همسرش نیز در بیمارستانی دیگر تحت درمان قرار دارد اما پلیس و مسوولان قضایی نام بیمارستان را مخفی نگه داشته‌اند تا آسیبی به زن ایرانی وارد نشود. در همین حال بازجویی‌ها از متهم محرمانه و پشت درهای بسته انجام خواهد شد.
 

+89
رأی دهید
-125

new-iran - منچستر - انگلیس
ترسناک بود. آدم می مونه چی بگه!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 12:05
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
واقعا چرا ایرانیها اینجوری هستند؟ آیا ایرانیها هنوز فرزندان کوروش پادشاه ایران زمین هستند یا فرزندان سد علی‌ گدا چلاق ؟.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 12:12
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
بابا یکی یک آزمایش دی ان ا از این دوستمون تو بیت المقدس بگیره میخواد بدونه باباش کیه کوروش یا سید علی یا بقال سر کوچه !!!!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 12:59
h.tajvar - بروکسل - بلژیک
مثل فرزندان نتا نیا هو کچل عوضی‌ نیستن
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 14:56
Ghom.666 - قم - ایران
استاد را نگاه کن . حیف استاد که رو ت گذاشتن...فرهنگ ک....ث....اسلامى را دور بریز.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 15:15
baran828 - تهران - ایران
فکر کنین مثلا ایران هم کشوری بود در حد سوید :دیدین مشکل از خودمونه حتی اگر در بهترین جا باشیم؟!باید تک تک ادم ها خودشون خودشونو اصلاح کنن.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 16:14
kiyanoush - زاربروخن(saarbrücken) - آلمان
*israel* - اورشلیم - اسرائیل. من نمیدونم شما منظور تان از این کامنت هایی که میزاری چیه،من دوست اسراییلی دارم و حتا از طریق اون با یکی‌ از کلیمیان ایرانی‌‌های که ۳۵ سال خارج از ایران(انتورپ‌بلژیک) زندگی‌ میکنه آشنا شدم و حتّی سیتیزن اسرائیل هم ساعت ، بچه هاش به من عمو میگن و هر ساله نوروز میان خونه من، اونا همیشه خودشون کلیمی و ایرانی‌ میدونن.برای من باورش سخت که تو واقعاً همینی که اسمت نشان میده باشی‌.....چون خیلی‌ از طرفداران این رژیم هم بدشون نمیاد که بین مردم ایران و اسرائیل تنفّر باشه ولی‌ خود مرود اسرائیل هم میدونم که تو خاورمیانه هیچ مردمی به اندازه مردم ایران به آنها نزدیک نیست،حالا هر چی‌ دولت‌های اینا میخوان بگن،چه نتانیاهو چک خامنه‌ای.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 15:42
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
مرتیکه روانی مریض رفته زن جوان گرفته روش زیاد شده اگه ایران بود که حتما روی زنه اسید میپاشید تازه خیر سرشم تحصیل کرده است واقعا واسه ان دختران جوانی که به خاطر پول حاضرن زن هر اشغالی بشن متاسفم
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 16:54
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
اﻭﺭﺷﻠﻴﻢ- اﺳﺮاﻳﻴﻞ , ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻓﻌﻼ ﻫﻴﭻ اﺛﺮﻱ اﺯ ﻛﻮﺭﻭﺵ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭ اﻳﺮاﻥ ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ و اﻛﺜﺮا ﻧﻮاﺩﮔﺎﻥ اﻣﺎﻣﺰاﺩﮔﺎﻥ ﻋﺮﺏ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺳﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﻧﻜﻮﺳﺖ اﺯ ﺑﻬﺎﺭﺵ ﭘﻴﺪاﺳﺖ
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 18:11
reza the persian - لیدز - انگلستان
تو یکی‌ از اسرائیل زیاد .... اگه تو فرزند کورش هستی‌ چه .... میکنی‌ تو اسرائیل خراب شده
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 18:21
parviz1 - کترینگ - انگلستان
اول خودش خیانت به زن و بچه اولش کرده و با همین خانم ۲۰ ساله هزار جور ... اضافی خورده و زن اولشو طلاق داد و فوری هم ازدواج کرده . باید فکر اینجا را هم میکرد که زنیکه میاد همسر مردی می‌شه که ۳۲سال ازش بزرگتر هست و زن و چنتا بچه داره خیلی‌ زود میره با کسی دیگر هم خوابی‌ می‌کنه چون اون عادت کرده به‌‌ اونجور همخوابی و فاحشگی.باید صاحب مرده خودشو میبرید یا کنترل میکرد تا این همه بدبختی برای همسر اولش و بچه‌های بیگناهش بوجود نمیاورد.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 18:24
ki be kiyeh - لندن - انگلستان
راستی‌ چرا تو سوئد ایرانیها این همه جنایت می‌کنن آبروی ایرانیها رو اونجا بردن ،بعضی‌ زنها هم واقعا وحشتناک نامردن ببینین چه به سر این استاد آورده که اینجوری خونشو به جوش آورده
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 21:11
Yek Doost - منچستر - انگلیس
خاک بر سرش... به تو میگن استاد یا گرگ بی صفت خون اشام!!!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 21:30
massoudoslo - اسلو - نروژ
عجب بی پدر دیوانه ایی ! شافتک قاته قات بوده ! لب طرف رو بریده !! بفرما رفته سالها درس خونده فکرش رو روشن کرده زحمت کشیده که یکمرتبه هر چه دوست آشنا و شاگرد داره شاخ از تو پیشونیشون در بیاد که استاد عزیز رفته لب یار رو سرخ کرده خورده .
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 00:24
ali1111 - تهران - ایران
برام غیر قبل فهم است که کسی‌ با علم یقین که همسرش(چه مرد، چه زن) دارای ارتباط نامشروع است و باز هم بتواند به زندگی‌ با اون شخص ادامه دهد؟!! و اونقدر جلو رود تا یکباره آتش فشان غیرتش خروشان شود و دست به این عمل جنون آمیز زند! در ضمن این ربطی‌ به ملیت کسی‌ ندارد و اینجور مسائل در هر ملیتی دیده میشود حالا در کّل در شرقی‌‌ها بیشتر بخاطر مسائل فرهنگی‌...
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 23:52
nasl sokhta - لندن - انگلیس
زنهای ایرانی‌ هم گندش را در آورد اند ،با هزار دروغ و کلک خودشان را قالب میکونند ،و بعدش هم (از ازدواج) تازه دنبال هرزگی می‌افتند،این زان اگر ... نبود یک استاد دانشگاه اینکار را نمیکرد ،اون زن مرد را دیوانه کرده که اینکار را کرده است,
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 04:01
hamed0020 - قم - ایران
هنر نزد ایرانیان است و بس
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 04:55
مهرداد2538 - تهران - ایران
من اگر جای شوهره بودم اول زنه را با خوراکی بیهوش می کردم بعد مثل مصریها زنه را ختنه اش می کردم که دیگه از این غلطها نکنه. چرا زن هر غلطی بکنه هیچکس محکومش نمی کنه ولی مرد اگر خیانت بکنه همه محکومش می کنند. واقعاً که زن ایرانی لیاقت زندگی در جامعه آزاد را ندارد. حقش بود.
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 05:46
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
مهرداد۲۵۳۸ - تهران - ایران خیانت قابل بخشش نیست اما این آقا خودش اول همه خیانت کرده. شما خودت آدم وفاداری هستی‌؟ یا فقط میگی‌ واسه زن‌ها جرمه؟
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 18:12
ukguy4u - لندن - بریتانیا
در مدت کوتاهی دو ایرانی آبروی ما رو در سوئد بردن اون یکی خل بود فلاشر میشد حالا این یکی هم روش اضافه شد! حالا سوئدی ها فکر میکنن ما ادمخواریم!!!
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 19:01
maziar hezarshamshir - بوخلت - آلمان
احتمالا این استاد قلّابی؛زمانی که هنوز ایران زندگی‌ می‌کرده،عاشق بیقرار کله پاچه و سیرابی شیردون و ساندویچ مغز بوده.به خصوص هنگام کله خوردن،اول از لبهای کله گوسفند لب می‌گرفته و بعد کوفت می‌کرده.تو سوئد هم فیلش یاد هندستون کرده و خیانت همسرش رو بهانه کرده و باقیش رو دیگه خودتون میدونید.تو تیمارستان کله مصنوعی‌ بدین دستش بذارین بازی کنه،فوری آروم می‌شه!!!
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 19:29
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
عجیب اینکه اگر خیانت در زنان ایرانی‌ ده‌‌‌ در صد باشد در مردان ۸۰ در صد است!! حالا کسانیکه چون خود سادیست هستند به نوعی این عمل کثیف را توجیه کردند !!! پس به این مفهوم که زنان هم حق دارند همین عمل را در مورد مرد خیانتکار انجام دهند!! چه طوره خوبه؟؟؟؟
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 23:30
mina hp27 - کابل - افغانستان
hamed شما حرف دیگه ای بلد نیستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟( هنر نزد ایرانیان است و بس ) آخه به این عمل هم میگن هنر؟؟؟ خاک بر سر این مردک وحشی صفت،مردا همیشه در سراسر تاریخ به زنان ظلم کردن،چه در گذشته چه حال! باید از اون جاش دارش بزنن..
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 06:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.