آموزش غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی!

پیامک های تبلیغاتی این روزها به یکی از ابزارهای نسبتا ارزان قیمت تبلیغاتی تبدیل شده وگاهی که منتظر خبر مهمی هستید این پیامک‌ها آدم را کلافه می‌کند.در ادامه روشهای غیرفعال سازی دریافت اس‌ام‌اس های تبلیغاتی در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول بیان می‌شود .

ایرانسل: برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است)

و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

همراه اول: همچنین برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول می‌بایست با شماره تلفن ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

+84
رأی دهید
-29

fdsa60 - تهران - ایران
همراه اول که باید اسمشو به دزد اول تغییر بده.هزینه جابجایی+قیمت مکالمه بالا از مزایا همراه اول هست.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 03:58
yashainiran - ایران - ایران
همش دروغه!!! به ازاء پرداخت زودتر قبض موبایل 150 اس ام اس رایگان می دهند ولی در قبض بعدی همش حساب میشه!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 05:36
nerse - اهواز - ایران
خدا لعنت کنه این همراه اول و که فقط پول یامفت از مردم می گیره و برای اونها ارزشی هم قائل نیست. درصد بالایی از اس ام اس هاش به مقصد نمیرسه و با این کارش مردم و مجبور میکنه یا چندبار این اس ام اس و بفرستن یا با گوشی تماس بکیرن که در هر دو صورت پول زیادی به جیب میزنه
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 17:16
baran828 - تهران - ایران
عدد 1 رو به 8999 اس کنین قطع میشه البته برای همراه اول.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 17:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.