انحرافات جنسی در میان مردان متاهل بیشتر است: تجاوز به مردان بیش از زنان!

لواط و تجاوز جنسی به مردان بیشتر از تجاوز جنسی به زنان است. شاید کمی باورش سخت باشد، اما آمار رسمی این موضوع را تأیید می کند.
به گزارش قانون؛ فرمانده ناجا آمار دقیقی از تجاوز جنسی داده که شگفت آور است، نه به خاطر بعضی ارقام بالا بلکه به این دلیل که درصد تجاوز به مردان بیشتر از زنان شده است!

به گفته فرمانده ناجا سال گذشته 900 پرونده تجاوز ثبت شده که حدود 40 درصد آمار تجاوز مربوط به زنان و 60 درصد مربوط به مردان (لواط) است که معمولا علیه افراد زیر 15 سال و با اغفال صورت می گیرد.

مصطفی اقلیما رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران در گفت وگو با قانون با تأکید بر اینکه آمار غیررسمی بیشتر از این آمار است، می گوید: «در کشور برخی نوجوان هایی که به سن بلوغ می رسند عمل لواط را انجام می دهند و به دلایلی معمولا این عمل را با پسرهای کوچکتر از خودشان انجام می دهند.»

وی می افزاید: «خیلی از کسانی که لواط می کنند به مشتریان خود که حتی پسربچه های کوچک هستند، پول هم می دهند.»

او درباره علت افزایش آمار لواط می گوید: «اینها عوارض جامعه ای است که در آن محدودیت وجود دارد و آموزش های صحیح درباره مسائل جنسی به کودکان داده نمی شود و صحبت کردن درباره مسائل جنسی تابو است.»

اقلیما می گوید: «وقتی نوجوانان این جامعه به سن بلوغ می رسند، برای برطرف کردن نیاز جنسی خود به سراغ پسر بچه های کوچکتر می روند که دم دست و بدون دردسر هستند.»

وی با بیان اینکه عمل تجاوز از جمله لواط هم در بین مردان مجرد و هم در بین مردان متأهل اتفاق می افتد تاکید می کند که این عمل در بین مردان متأهل بیشتر شایع و با زور و خشونت همراه است.

او درباره پیامدهای عمل لواط می گوید: «افرادی که با آن ها لواط می شوند، دچار عقده روانی می شوند و در بسیاری موارد این عقده را به صورت لواط با بچه های دیگر بروز می دهند. بیشتر افرادی که مورد این عمل واقع می شوند، تمایلی یه این کار ندارند و به اجبار به آن تن می دهند و به همین دلیل شخصیت آن ها خرد می شود. برخی از افرادی که عمل لواط انجام داده اند، وقتی سنشان بالاتر می رود احساس گناه می کنند. متأسفانه افرادی که این کار را زیاد انجام می دهند به این عمل معتاد شده و در واقع بیمار هستند و روز به روز به افراد دیگر بیشتر آسیب وارد می کنند.»

رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران با تأکید بر این نکته که نگاه جامعه ما به سوی زنان است می گوید: «در جامعه به دلیل نگرش مردسالارانه همیشه بحث تجاوز به زنان پررنگ جلوه داده می شود. به عنوان مثال بحث درباره دختران فراری زیاد است و اگر دختری شب در خیابان بماند بلافاصله با او برخورد می شود. در حالیکه پسران فراری هم در جامعه زیاد هستند و حتی شب ها در خیابان می خوابند. قطعا این پسران به مسیرهای منحرفی کشیده می شوند که یکی از آنها همین عمل لواط است.»

او در پایان می گوید: «اگر جامعه ما پیشرفت کند و مردم آگاه تر شوند و این افراد بیمار تحت درمان قرار گیرند، می توان گفت امیدی هست تا آمار اینگونه تجاوزات پایین بیاید در غیر این صورت روز به روز وضعیت بدتر می شود.»

+55
رأی دهید
-288

romano - تهران - ایران
مردم ما پیشرفته هستند شما با این حکومت کثافتتون راه ملت مارو سد کردید بزودی به درک واصل می‌شوید.
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:27
gorgnama - تهران - ایران
خوش امدید به ایران.اینجا حکومت اسلامی برپاست...
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:33
elpaso - تهران - ایران
واقعا تاسف باره. جامعه ای که از نظر جنسی در حال انفجاره بهتر از این نمیشه....
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:33
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
آن مگس مغزی که در اینجا مرتب گیر به چادر زنان می‌‌دهد و با دیدن یک تار مو بیضه اسلام را در خطر می‌‌بیندد. در اروپا هر کسی‌ با هر لباسی که می‌‌خواهد به بیرون می‌‌رود. چه اتفاقی‌ می‌‌افتد؟ آیا بیضه دین مسیح به خطر افتاده؟ کجا فساد جنسی‌ بیشتر می‌‌باشد؟ ایران اسلامی یا اروپا؟ بیبینید که بویه گند دین شما ،خدای عرب شما ،امام شما چگونه هوای نفس ایران و ایرانی‌ را ۱۵۰۰ سال مسموم کرده. تازه این خبر از خود شما می‌‌باشد . ؟ چه کسی‌ می‌‌دند آمار واقعی و بدون دست خورده. شرم بر شما حسین و نقی‌ ها
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:45
pezhman - وين - اتريش
بحث شیرین لواط از دروس مهم حوزوی قم است. lol
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:53
دنیای وحشی - تهران - ایران
اطلاعات کاملا درست و صحیحی است و امیدوارم که به آن توجه لازم بشود .
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:13
*Fanoos* - ايران - ايران
این نوع گرایش ها معمولا در محیط های تفکیک جنسیتی شده، افزایش پیدا می کند، مثل خوابگاه ها، سربازخانه ها و غیره.
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:29
ukguy4u - لندن - بریتانیا
درست گفت مرحوم طالقانی. خانه توالت لازم داره وگرنه همه جا به ..... کشیده میشه.
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:45
ParsaUK - منچستر - انگلستان
سؤال در اینجاست که چرا در جوامع اسلامی مساله تجاوز یا آزار جنسی‌ امری طبیعی و شاید عادی به نظر می‌رسد!؟ آیا این نشأت از آموزشهای قرآنی (وعده بهشت مملو از حوریان و غلامان زیبارو) و یا از رفتار زشت و شخصی محمد اقتباس نشده است!؟
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:09
nerse - اهواز - ایران
متاسفانه در ایران فقط این واقعیت گفته میشه که زنان قربانیان خشونت و تجاوز هستند در صورتی که در پس این واقعیت واقعیتهای تلخ دیگری در مورد مردان وجود داره. متاسفانه تجاوز به مردان و جوانان در ایران از شوخی و تفریح تا خالی کردن حرص و عقده تکاندهندست. این عمل حتی در برخی مناطق در ایران به عنوان یک عمل برای از بین بردن شرف یک مرد یا برای تنبیه یا نشون دادن قدرت یک فرد بر دیگریه. آزار جنسی فقط فیزیکی نیست و متاسفانه این عمل از طریق کلام بسیار شایعه و حتی در خیلی مواقع به عنوان تهدید در ملا عام بکار برده میشه. در ایران بی توجهی به مسائل فرهنگی بسیار شایعه و بطور مشخص هیچگاه تمهیدی برای ارتقا اون دیده نمیشه. متاسفانه جامعه ایران روز به روز داره بی بند و بارتر میشه
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:40
ali1111 - تهران - ایران
حکومت اسلامی عجب مملکتی ساخت؟ از هر نظر آباد کردند تو این سی‌ سال!! اصلا آدم میمونه چی‌ بگه؟
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:41
seven11 - بوداپست - مجارستان
خواب باشید اول از همه یک سر به فیضیه بزنید که معدن اینجور کارها اونجاست بعد یک سر به بسیج بزنید چون بچه اونجا زیاده این رو میگم.
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:57
golly47 - فرانکفورت - المان
آخونده کثافت عقده‌ای جامعه را هم مثل خودش مریض کرد این خواست رژیم بیسواد لواط کن بود که در حوزه‌های باصطلاح علمی‌شان یاد گرفتند آنها برای اینکه پررو بشوند جهت سخنرانی‌ در مساجد بایست لواط میکردند
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:30
anty mola - اربیل - عراق
تفکیک جنسیتی که ملاهای اسلامی دارند به ان دامن میزنند نتیجه ای جز بیبند وباری فراگیری که حال شاهد ان هستیم ندارد ، لب کلام این دین اسلام در همه زمینه ها باشکست ایدیولوژی کاملی روبرو میباشد ، امیدوارم کم کم با باسواد شدن مردم و تحقیق در مورد اسلام و کسانی که با خون و جنایت و نامردی و تجاوز به حقوق دیگران بانی گسترش ننگین این جرثومه فساد شدند ،درک کنند که اسلام انی نیست که انها تصور میکردند ..........
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:05
elly-soleimani - کامنز - آلمان
بسیار جای تاسف دارد .
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:25
baharrr - وین - اتریش
بهترین و زیرک‌ترین راهی‌ که غربیها تونستند مردم یک کشور مسلمان را ضّد اسلام کنند همین نقشه بود که شاه را بردارند و یک عدّه قاتل فاسد دزد را بیارند سر کار حکومت کنند دلیلشم این بود که غربیها از اینکه تعداد مسلمانها افزایش پیدا کنه تنشون می‌لرزید. دیگه نقشه از این بهتر چی‌؟ نتیجه‌اش را داریم همه‌جا بین ایرانیها میبینیم. اکثر ایرانی‌‌ها الان همه مصیبت‌ها را از اسلام می‌بینند. به هدف‌شان رسیدند.
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:10
Taraneه - کبک - کانادا
حالا تنها اتفاقی‌ که میفته سر اون کس رو که این آمار رو داده میکنند زیر آب، و هیچکاری برای اصل موضوع نمیکنن، چون اسلام یعنی‌ فساد زیر چادر، برای همین فقط تو کشورهای مسلمون از کلمه ابرو استفاده می‌شه، و زیر این کلمه ..
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:08
Ghooloo - آبادان - ایران
این بدبختی نه فقط در ایران بلکه در تمام کشورهای اسلامی به خاطر محدودیت و تابو بودن صحبت و آموزش در مورد مسائل جنسی‌ اتفاق می‌افتد. در بین عربها و ترکها هم این قضیه زیاد هست! این کلمه لواط هم از همان قوم لوط که در کتابهای آسمانی و نجات دهنده بشریت، آمده، سرچشمه می‌گیرد! که وقتی‌ پیامبرشان (لوط، پسر خواهر حضرت ابراهیم و برادر سارا، همسر حضرت ابراهیم) آنها را نهی میکرد که با زنان خود اینکار را بکنید نه با مردان و پسران خود، خدا ۲ تا فرشته فرستاد که وقتی‌ خواستند کار این ۲ فرشته را هم بگیرند خداوند غضب می‌کند (یعنی‌ اینجا خدا خیلی‌ کفری شده بوده) چنان که این قوم را سنگ باران می‌کند (یعنی‌ از بالا سنگسار میشند) و همه ی آنها را هلاک می‌کند (این داستان هم در تورات هم در انجیل و هم در قرآن آمده)..ولی‌ پنداری خدا هم راه حل درست و حسابی‌ برای این قوم و مشکل نداشته چون اول اینکه خدا هم، تر و خشک را با هم سوزانده (آخه زنها و بچه‌ها چه گناهی داشتند, ای خدای دانا!)، دوّم اینکه مشکل حل که نشده هیچی‌ تو کشور عزیز و مذهبی‌ ما طبق این گزارش و آمار بدتر هم شده!
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:28
Ghooloo - آبادان - ایران
در کشور‌های غربی و پیشرفته ارتباط، صحبت در مورد مسائل جنسی‌ یک چیز نسبتا عادی به حساب میاد. آنها به این نتیجه رسیدند که اکثرا گرایش به جنس مخالف دارند، گروهی گرایش به همجنس دارند و گروهی هم از هر دو جنس لذت میبرند. یعنی‌ شما در فرهنگ غرب چیزی به اسم فاعل و مفعول نمی‌بینید! عمل کننده و عمل شونده هر دو اگر از یک جنس باشند فرق نمیکند به آنها همجنسگرا می‌گویند (که در ایران با آن به شدت برخورد میشود) ولی‌ در فرهنگ‌های عقب مانده اسلامی تا زمانی‌ که مرد فاعل باشد نه مفعول، به این معنی‌ که عمل کننده باشد نه اینکه عمل روی آن انجام شود آن را همجنسگرا که نمیدانند هیچ، بلکه باعث افتخار هم هست چرا که فاعل هنوز هم نقش یک مرد را بازی می‌کند و این مفعول است که باید خجالت بکشد چون نقش زن را اجرا کرده!
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:36
Ghooloo - آبادان - ایران
البته مطلب بالا ربطی‌ به همجنسگرایی ندارد و این به اصطلاح بچه بازی و یا به زبان عامه بچه خوری هم گفته میشود که در بعضی‌ از مناطق ایران (اسم نمیبرم) بسیار زیاد به چشم می‌خورد تا حدی که حتی تمام خانواده و همه محله از این موضوع باخبرند ولی‌ از ترس آبرو کسی‌ صداش در نمیاد! این بدبختی متاسفانه حالا حالا ادامه خواهد داشت چرا که ما از لحاظ فرهنگی‌ در حال سقوط به اعماق پست‌ترین دره‌های بشریت هستیم.
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:37
saeidg - بیلفلد - آلمان
مگر در جامعه اسلام زدهِ ما انتظار دیگری باید داشت؟
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:40
mehrgan_irani - بیرمینگهام - انگلستان
. مدتهاست که خواننده خاموش ایرانیان انگلستان هستم یک نکته ای به ذهنم می رسه در مرود مثبت و منفی دادن به لینکها ! و اونم اینه که به نظر من مثبت دادن در جهت داغ کردن مطلب برای قرار گرفتن در صدر مطالب ایرانیان انگلستان هست نه به معنی پسندین و دوست داشتن مطلب و منفی دادن به معنی کم اهمیت بودن مطلب هست مثل سایت بالاترین !اگر نظر من درسته در تعجب هستم که چرا مسئولین سایت این رو برای کاربران محترم توضیح نمی دهند که همیشه جدال لفظی بین کاربران در مورد مثبت و منفی دادن باشه متشکرم .
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:52
Dara va sara - پرت - استرالیا
ماله کشان بیان کثافت کاری اربابانشان را به نحوی ماست مالی کنند. تا ما هم قبول کنیم.
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:59
عابد1 - مونترال - کانادا
اینها همه نتیجهٔ دوری از اسلام و دین هستش. اگه حکومت یکم سختگیریو بیشتر کنه و کسانیو که اینکارو میکنند مجازات کنه دیگه کسی‌ جرات نمی‌کنه از این غلطا بکنه. ریشهٔ همهٔ مسائل دوری از اسلام هستش. وطن فروشیم حدی داره بعضی‌ واقعا خجالت نمیکشند که میاند اینطور به علمای دین توهین میکنند. علمای دین اگه نبودند الان اسلام وجود نداشت و ما هم به بدبختی و فلاکت و انحراف غرب دچار شده بودیم. خجالت بکشید دست از این وطن فروشی و دین فروشی بر دارید.
شنبه 13 خرداد 1391 - 17:21
AFGPersian - مالمو - سوئد
چرا از آقای احمدی نژاد نمیپرسید که در ایران همجنسبازی وجود داره یا نه؟ . ایشون براتون آمار دقیق میدن. مثلا این که ما توی ایران حتی با خود این کلمه آشنایی نداریم، چه برسه به این کارها
شنبه 13 خرداد 1391 - 17:44
golly47 - فرانکفورت - المان
کبک - کانادا - : اسلام یعنی فساد زیر عبا آخوند بخاطر همین عبا را میپوشد تا اگر بلند شد کسی‌ متوجه نشود اسلام از اینجا شروع میشود اسلام یعنی دین شکم + زیر شکم
شنبه 13 خرداد 1391 - 18:34
ukguy4u - لندن - بریتانیا
Ghooloo - آبادان - ایران. کاملا درست گفتی حق با شماست. به این علت مفغول بودن ننگه چون زن بودن ننکه( برگزفته از فرهنگ اسلامی)
شنبه 13 خرداد 1391 - 20:14
Ghooloo - آبادان - ایران
mehrgan_irani - بیرمینگهام - انگلستان/ به نکته خیلی‌ خوبی اشاره کردی هموطن عزیز، متاسفانه این سوِ تفاهم در مورد مثبت و منفی‌ گذاشتن‌ها هست و فکر کنم دست اندر کاران سایت باید یکبار این را برای کاربرها مختصری توضیح بدهند. تا آنجا که من متوجه شدم هر مطلبی که بیشترین مثبت را بگیرد در قسمت بالای "داغ‌ترین و پر بیننده‌ترین مطالب" سایت قرار می‌گیرد. مثلا همین مطلب که به نظر من مطلب مهمیست به خاطر منفی‌ اکثریت زود از نظر پنهان می‌شود و خیلی‌‌ها این را نمیتوانند ببینند و بخوانند. موفّق باشید دوست گرامی‌
شنبه 13 خرداد 1391 - 20:28
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
اینکه در ممالک اسلامی عمل لواط زیاد است واقعیتی است که ریشه در فیضیه ها یا کلاسهای درس قران دارد که تعدادی جوان و نوچوان را به اسم طلبه از استانهای دور و نزدیک به این فیضیه ها و کلاسها می اورند و باید مدتها زیادی کنار هم باشند و شبها هم بدون تخته و خواب روی کف اتاف بدونه فاصله زیاد کنار هم بخوابند حتما"هم بعضی از اینها برای ارضا کردن امیال جنسی خود از همدیگر استفاده میکنند. اگر هم استاد این طلبه ها هم جنس باز باشد دیگر هیچ طلبه ای سالم نمی ماند!. در مذهب اسلام هم روی دو نکته ریاد تاکید شده یکی از کمر به پائین انسان و دومی مرگ بعداز زندگیست! و اگر هم یکی از این دو حذف شود دیگر از مذهب اسلام اثری نمیماند!
شنبه 13 خرداد 1391 - 20:36
perser68 - فلوریدا - امریکا
Dara v Saraپرت استرالیا. از ماست مالی گذشته،این جونور‌ها باید بگن غلط کردن چیز خوردن و به دادگاه کشیده بشن!ننگ به خمینی ملعون که طاعون برای ما آورد!
شنبه 13 خرداد 1391 - 21:19
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
روشن است که چرا این رفتار ناهنجار آنهم در سن پایین گسترش یافته است. در کشورهای اسلامی و برخی کشورهای پس افتاده دیگر مانند هندوستان، رابطه مرد و زن در دوران نوجوانی تابو است و نمیتوانند مانند کشورهای باز غربی با دوست دخترشان باشند یا زندگی کنند. یک پسر جوان شانزده هفده ساله که نمیتواند با زن بیست و سی ساله دوست شود. اما خانواده های ایرانی چنان تعصبی بر روی بکارت دختر جوان دارند که راه ساده تر برای برخی، داشتن اینگونه رابطه هاست. این داستان هرچند در دوران حکومت دینی بدتر شده، اما در بیشتر محیط های بسته کشورهای اسلامی بوده و هست و تا زمانی که رابطه مرد و زن از گناه آمیز! بودنش در نیاید، خواهد بود.
شنبه 13 خرداد 1391 - 22:30
zhandark - نیوکسل - انگلستان
mehrgan_irani - بیرمینگهام - انگلستان خدا عمرتون بده بالاخره به ملت توضیح دادین حکمت این مثبت و منفی چیه ، کم مونده بود خون راه بیافته! منفی رو باید به مطالب کم اهمیت یا آنهایی که به نظر خوانندگان بی فایده میرسه داد و به مطالبی که حاوی مطالب مهم هستند ( بی توجه به مثبت یا منفی بودن محتوای مطلب) مثبت !!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 02:36
golly47 - فرانکفورت - المان
عابد - مونترال‌ - کانادا - تمام آخوندا از دم از نسل قوم لوط میباشند زیرا همه اینها از برکت آن قلاب آخوندی است چرا قبل از آمدن این هیولاها این چیزها در جامعه نبود اگر هم تو (دیپلمات) هستی‌ که بهتر می‌دانی فقط خودتو می‌زنی به اون راه
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 09:59
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
اونهایی که فیگورهای حکیمانه به خودشون میگیرن و میگن اسلام فقط به شکم و زیر شکم ختم میشه ... میشه یک نمونه بیارن که بقیه دنیا تارگتشون به چی میرسه ...؟؟؟؟!!!!! تو هر فیلم و کامرشال و سریال و محصول و پروداکشن و هرچه و هر چیز دیگه که تو غرب و این طرف و اون طرف میبنید به جای بهتری ختم شده اند؟؟؟؟؟؟؟ این که تو مملکت ما این معظلات زیاد شده علتش فقط و فقط فقر فرهنگی خانواده هاست . چرا تو خانواده های فرهنگی این مسایل خیلی خیلی کمتر دیده میشه؟؟؟ نه ربطی به مذهب داره نه هیچ کس دیگه مقصر فقط خانواده هاستند . اونی که به بکارت و محیط های بسته برای جوانان اشاره میکنه بد نیست یک سری به تهران بزنه به نظرت اون آکله هایی که گشت ارشاد راه و بیراه بهشون گیر میده همه دوشیزه هستند؟؟!!!! برید خدا خیرتون بده الان دختر و پسر در کمال آزادی و اطلاع خانواده ها با هم روابط عاطفی از نوع پیشرفته دارند...درد هم همینه قبل از اینکه فرهنگ درست دوستی ها جا بیافته پا گذاشتیم جای پای غربی ها
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 11:55
bita tehrani - ونکوور - کانادا
روان پریشان زن ستیزی که عقده‌های سرکوب شده دوران نوجوانی خود را همواره به دوش میکشند و در هر تاپیک مزخرف بار زنان ایرانی‌ می‌کنند،رفتن گل بچینن؟؟؟!!!!!!! اون آقا کوچولوی عصبانی که میگفت از شیخ چنگیز خان مغول حدیث است که به زنی‌ نمیتوان تجاوز کرد مگر خودش بخواهد!!! رفته منت کشی از اونی‌ که ولش کرده و رفته؟!!!!!!! آخیییی آدم بسر ابلیس باشه ولی‌ ضایع بشه! خیلی‌ حرفه!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 07:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.